Μόλις το παρέλαβα.
Άριστη ποιότητα κατασκευής.
Δεν το δοκίμασα ακόμα, καθώς δεν κατάφερα να το ζευγοποιήσω με τα υπόλοιπα p/l adapters που διαθέτω (NetGear & TP-Link).
Κι αυτός είναι ο λόγος που γράφω αυτές τις γραμμές.
Στη συσκευασία του (δεν ειναι kit, περιέχει μόνο ένα τεμάχιο), αναγράφει ότι πρέπει να ζευγοποιηθεί με τουλάχιστον ένα ακόμα "devolo Magic adapter" για να λειτουργήσει, οπότε εφιστώ την προσοχή σας.
Δεν ξέρω αν είναι αυτονόητο όλο αυτό. Εγώ νόμιζα ότι δεν ήταν απαραίτητο να διαθέτω άλλο devolo, ωστόσο θεωρώ ότι είναι μια λεπτομέρεια η οποία θα έπρεπε να επισημαίνεται στα χαρακτηριστικά του προϊόντος στις σελίδες των ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Εάν λοιπόν δε διαθέτετε άλλο παρόμοιο (μάρκα και σειρά), μην το αγοράσετε.
Εγώ μόλις παρήγγειλα και ένα 2ο, και όταν το παραλάβω θα επανέλθω για αξιολόγηση.
===================================
Παρέλαβα και το 2ο (με μόνο μια έξοδο LAN) και έγινε η σύνδεση.
Ωστόσο συνέβη αυτό που φοβόμουν. Τα devolo δεν αναγνωρίζουν τα υπόλοιπα powerlines μου (λόγω νέας τεχνολογίας "G.hn" που υποστηρίζει ταχύτητες έως 2Gbps). Μετά από άπειρες προσπάθειες και ώρες δοκιμών, αναγκάστηκα να συνδέσω και 2ο powerline (από τα «παλιά» μου) πάνω στο router (σε άλλη, ανεξάρτητη πρίζα) για να συνδεθούν και τα υπόλοιπα, πράγμα που έγινε (προς έκπληξη μου, καθώς είμαι άσχετος από αυτά και δεν ήξερα αν θα πετύχαινε).
Τα 3 αστέρια τα βάζω μόνο και μόνο για αυτή την «ασυμβατότητα», καθώς τα devolo είναι ξακουστά για την εξαιρετική ποιότητά τους και δεν μετανιώνω για την αγορά τους. Απλά θα πρέπει σιγά σιγά να αρχίσω να αντικαθιστώ όλα τα υπόλοιπα (6 συνολικά - κάτι το οποίο συνεπάγεται ένα τεράστιο κόστος για μένα), επειδή το router θα πρέπει να φύγει αναγκαστικά, από το σημείο που είναι και να πάει σε ένα άλλο, το οποίο δεν έχει 2η πρίζα κοντά του, για να ξανακάνω την παραπάνω «πατέντα».
Συγνώμη αν σας κούρασα με την «ιστορία της ζωής μου», ελπίζω τουλάχιστον να φανεί χρήσιμη η εμπειρία μου έστω και σε έναν ή μία από εσάς!