Serum Μαλλιών

Fito+ Hair Botox 7 σε 1 Leave In Serum Μαλλιών για Θρέψη 170ml

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Δράση: Θρέψη
  • Τύπος Μαλλιών: Όλοι οι Τύποι
Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Μαλλιών Όλοι οι Τύποι
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Serum για θρέψη της Fito+, κατάλληλo για όλους τους τύπους μαλλιών. Στοχεύει στις περιοχές των μαλλιών με τη μεγαλύτερη φθορά και προσφέρει ενισχυμένη ενυδάτωση, μειώνοντας έτσι την ξηρότητα και τη θαμπάδα τους.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ, Κερατίνη
Δράση
Θρέψη
Τύπος Μαλλιών
Όλοι οι Τύποι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Για Τριχωτό Κεφαλής
Όχι
Τρόπος Εφαρμογής
Leave In

Ποσότητα

Όγκος
170 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (11)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • morguna4
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    έχει καταπληκτικό άρωμα. όντως μειώνει κατά πολύ το φριζάρισμα, πού περισσότερο απο προίοντα πολυεθνικών που διαφημ΄ζιουν οτι μειώνουν το φριζάρισμα. είναι το καλύτερο προιόν για μαλλιά που έχω πα΄ρει!!!!! θα το ερωτευτείτε.
    γεινικά η εταιρέια Fito+ εξαιρετικά προιόντα value for money Και είναι ελληνικη!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mairi_Polychroni
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα πω απλά ότι τίποτα να μη βάλω στα μαλλιά μου μετά το λούσιμο είναι οκ. Μετά από αυτό το προϊόν είναι αχυρο! Αφυδατωμενα και οι άκρες ξηρές. Απαράδεκτο, πεταμένα λεφτά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hydroneta
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εάν υπηρχε 0 αστέρι, με αυτό θα βαθμολογούσα. Το προϊόν είναι κακό. Και ακριβό. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να δώσετε τα σκληρά κερδισμένα σας λεφτά σε ενά προιόν που όχι μονο δεν κάνει αυτά τα οποία διαφημίζει αλλα κανει ακριβώς τα αντίθετα. Τα αφυδατώνει, τα φριζάρει, τα κανει σκληρά, οι ακρες πιο ξηρές από ποτέ, αλλοιώνει το χρώμα.
    Κρίμα τα 12 ευρώ αλλά ακόμη πιο κρίμα τα μαλλάκια μου που για να συνέλθουν επρεπε να ξοδεψω 5φορές το ποσόν που εδωσα για τη fito.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rasp_berry
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τις χειρότερες αγορές που έχω κάνει........
    Παρόλου που τα συστατικά του είναι πολύ καλά μάλλον η ποσότητα του καθενός είναι πενιχρή, γιατί ενώ πήρα και τους δυο ορούς {για ρίζες (ορός βιοτεχνολογίας) και για άκρες (Hair Botox με πρόπολη)
    και } και έκανα καθημερινή σχεδόν χρήση με μασάζ δεν είδα ΚΑΜΙΑ βελτίωση..
    Πεταμένα λεφτά δυστυχώς...
    Δεν θα τα ξανα αγόραζα σε καμιά περίπτωση.. σαν νερό με άρωμα είναι.
    Επίσης το hair botox μου άφηνε πολύ ξερες τις άκρες και ήταν αναγκαία η χρήση leave in μετά την εφαρμογή.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ξέρω αν βοηθά στην τριχοπτωση, αλλά κάνει πολύ άγριες και σκληρές τις άκρες των μαλλιών.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κρίμα τα χρήματα που ξόδεψα....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • έχει καταπληκτικό άρωμα. όντως μειώνει κατά πολύ το φριζάρισμα, πού περισσότερο απο προίοντα πολυεθνικών που διαφημ΄ζιουν οτι μειώνουν το φριζάρισμα. είναι το καλύτερο προιόν για μαλλιά που έχω πα΄ρει!!!!! θα το ερωτευτείτε.
    γεινικά η εταιρέια Fito+ εξαιρετικά προιόντα value for money Και είναι ελληνικη!!!!

    4
  • Θα πω απλά ότι τίποτα να μη βάλω στα μαλλιά μου μετά το λούσιμο είναι οκ. Μετά από αυτό το προϊόν είναι αχυρο! Αφυδατωμενα και οι άκρες ξηρές. Απαράδεκτο, πεταμένα λεφτά.

    1
  • Εάν υπηρχε 0 αστέρι, με αυτό θα βαθμολογούσα. Το προϊόν είναι κακό. Και ακριβό. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να δώσετε τα σκληρά κερδισμένα σας λεφτά σε ενά προιόν που όχι μονο δεν κάνει αυτά τα οποία διαφημίζει αλλα κανει ακριβώς τα αντίθετα. Τα αφυδατώνει, τα φριζάρει, τα κανει σκληρά, οι ακρες πιο ξηρές από ποτέ, αλλοιώνει το χρώμα.
    Κρίμα τα 12 ευρώ αλλά ακόμη πιο κρίμα τα μαλλάκια μου που για να συνέλθουν επρεπε να ξοδεψω 5φορές το ποσόν που εδωσα για τη fito.

    4
  • Από τις χειρότερες αγορές που έχω κάνει........
    Παρόλου που τα συστατικά του είναι πολύ καλά μάλλον η ποσότητα του καθενός είναι πενιχρή, γιατί ενώ πήρα και τους δυο ορούς {για ρίζες (ορός βιοτεχνολογίας) και για άκρες (Hair Botox με πρόπολη)
    και } και έκανα καθημερινή σχεδόν χρήση με μασάζ δεν είδα ΚΑΜΙΑ βελτίωση..
    Πεταμένα λεφτά δυστυχώς...
    Δεν θα τα ξανα αγόραζα σε καμιά περίπτωση.. σαν νερό με άρωμα είναι.
    Επίσης το hair botox μου άφηνε πολύ ξερες τις άκρες και ήταν αναγκαία η χρήση leave in μετά την εφαρμογή.

    3
  • Δεν ξέρω αν βοηθά στην τριχοπτωση, αλλά κάνει πολύ άγριες και σκληρές τις άκρες των μαλλιών.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

59 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Serum για θρέψη της Fito+, κατάλληλo για όλους τους τύπους μαλλιών. Στοχεύει στις περιοχές των μαλλιών με τη μεγαλύτερη φθορά και προσφέρει ενισχυμένη ενυδάτωση, μειώνοντας έτσι την ξηρότητα και τη θαμπάδα τους.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ, Κερατίνη
Δράση
Θρέψη
Τύπος Μαλλιών
Όλοι οι Τύποι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Για Τριχωτό Κεφαλής
Όχι
Τρόπος Εφαρμογής
Leave In

Ποσότητα

Όγκος
170 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (11)

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • morguna4
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    έχει καταπληκτικό άρωμα. όντως μειώνει κατά πολύ το φριζάρισμα, πού περισσότερο απο προίοντα πολυεθνικών που διαφημ΄ζιουν οτι μειώνουν το φριζάρισμα. είναι το καλύτερο προιόν για μαλλιά που έχω πα΄ρει!!!!! θα το ερωτευτείτε.
    γεινικά η εταιρέια Fito+ εξαιρετικά προιόντα value for money Και είναι ελληνικη!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mairi_Polychroni
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα πω απλά ότι τίποτα να μη βάλω στα μαλλιά μου μετά το λούσιμο είναι οκ. Μετά από αυτό το προϊόν είναι αχυρο! Αφυδατωμενα και οι άκρες ξηρές. Απαράδεκτο, πεταμένα λεφτά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hydroneta
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εάν υπηρχε 0 αστέρι, με αυτό θα βαθμολογούσα. Το προϊόν είναι κακό. Και ακριβό. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να δώσετε τα σκληρά κερδισμένα σας λεφτά σε ενά προιόν που όχι μονο δεν κάνει αυτά τα οποία διαφημίζει αλλα κανει ακριβώς τα αντίθετα. Τα αφυδατώνει, τα φριζάρει, τα κανει σκληρά, οι ακρες πιο ξηρές από ποτέ, αλλοιώνει το χρώμα.
    Κρίμα τα 12 ευρώ αλλά ακόμη πιο κρίμα τα μαλλάκια μου που για να συνέλθουν επρεπε να ξοδεψω 5φορές το ποσόν που εδωσα για τη fito.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rasp_berry
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τις χειρότερες αγορές που έχω κάνει........
    Παρόλου που τα συστατικά του είναι πολύ καλά μάλλον η ποσότητα του καθενός είναι πενιχρή, γιατί ενώ πήρα και τους δυο ορούς {για ρίζες (ορός βιοτεχνολογίας) και για άκρες (Hair Botox με πρόπολη)
    και } και έκανα καθημερινή σχεδόν χρήση με μασάζ δεν είδα ΚΑΜΙΑ βελτίωση..
    Πεταμένα λεφτά δυστυχώς...
    Δεν θα τα ξανα αγόραζα σε καμιά περίπτωση.. σαν νερό με άρωμα είναι.
    Επίσης το hair botox μου άφηνε πολύ ξερες τις άκρες και ήταν αναγκαία η χρήση leave in μετά την εφαρμογή.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ξέρω αν βοηθά στην τριχοπτωση, αλλά κάνει πολύ άγριες και σκληρές τις άκρες των μαλλιών.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κρίμα τα χρήματα που ξόδεψα....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • έχει καταπληκτικό άρωμα. όντως μειώνει κατά πολύ το φριζάρισμα, πού περισσότερο απο προίοντα πολυεθνικών που διαφημ΄ζιουν οτι μειώνουν το φριζάρισμα. είναι το καλύτερο προιόν για μαλλιά που έχω πα΄ρει!!!!! θα το ερωτευτείτε.
    γεινικά η εταιρέια Fito+ εξαιρετικά προιόντα value for money Και είναι ελληνικη!!!!

    4
  • Θα πω απλά ότι τίποτα να μη βάλω στα μαλλιά μου μετά το λούσιμο είναι οκ. Μετά από αυτό το προϊόν είναι αχυρο! Αφυδατωμενα και οι άκρες ξηρές. Απαράδεκτο, πεταμένα λεφτά.

    1
  • Εάν υπηρχε 0 αστέρι, με αυτό θα βαθμολογούσα. Το προϊόν είναι κακό. Και ακριβό. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να δώσετε τα σκληρά κερδισμένα σας λεφτά σε ενά προιόν που όχι μονο δεν κάνει αυτά τα οποία διαφημίζει αλλα κανει ακριβώς τα αντίθετα. Τα αφυδατώνει, τα φριζάρει, τα κανει σκληρά, οι ακρες πιο ξηρές από ποτέ, αλλοιώνει το χρώμα.
    Κρίμα τα 12 ευρώ αλλά ακόμη πιο κρίμα τα μαλλάκια μου που για να συνέλθουν επρεπε να ξοδεψω 5φορές το ποσόν που εδωσα για τη fito.

    4
  • Από τις χειρότερες αγορές που έχω κάνει........
    Παρόλου που τα συστατικά του είναι πολύ καλά μάλλον η ποσότητα του καθενός είναι πενιχρή, γιατί ενώ πήρα και τους δυο ορούς {για ρίζες (ορός βιοτεχνολογίας) και για άκρες (Hair Botox με πρόπολη)
    και } και έκανα καθημερινή σχεδόν χρήση με μασάζ δεν είδα ΚΑΜΙΑ βελτίωση..
    Πεταμένα λεφτά δυστυχώς...
    Δεν θα τα ξανα αγόραζα σε καμιά περίπτωση.. σαν νερό με άρωμα είναι.
    Επίσης το hair botox μου άφηνε πολύ ξερες τις άκρες και ήταν αναγκαία η χρήση leave in μετά την εφαρμογή.

    3
  • Δεν ξέρω αν βοηθά στην τριχοπτωση, αλλά κάνει πολύ άγριες και σκληρές τις άκρες των μαλλιών.

    0
  • Δες τα όλα
7,80 €
5,00 €   μεταφορικά