Οθόνες Υπολογιστών

Dell S3220DGF VA HDR Curved Gaming Monitor 31.5" QHD 2560x1440 165Hz με Χρόνο Απόκρισης 4ms GTG

Η κυρτή οθόνη Dell S3220DGF 31.5 ιντσών με τεχνολογία HDR, εντυπωσιακά ρεαλιστικά γραφικά με AMD Radeon FreeSync HDR και ρυθμό ανανέωσης έως 165 Hz.

Η κυρτή οθόνη Dell S3220DGF 31.5 ιντσών με τεχνολογία HDR, εντυπωσιακά ρεαλιστικά γραφικά με AMD Radeon FreeSync HDR και ρυθμό ανανέωσης έως 165 Hz.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Η κυρτή οθόνη Dell S3220DGF 31.5 ιντσών με τεχνολογία HDR, εντυπωσιακά ρεαλιστικά γραφικά με AMD Radeon FreeSync HDR και ρυθμό ανανέωσης έως 165 Hz.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.

Ανάλυση QHD

Η ανάλυση QHD 2560x1440 σου επιτρέπει να βλέπεις έως και 77% μεγαλύτερο κομμάτι της εικόνας συγκριτικά με την ανάλυση Full HD. Η κυρτή οθόνη 32 ιντσών υποστηρίζει επίσης περιεχόμενο HDR, συμπεριλαμβανομένων ταινιών και παιχνιδιών.Παράλληλα η αντίθεση της οθόνης 3000:1 παρέχει βαθύτερα μαύρα.

Ομαλό gameplay με το AMD FreeSync

Συγχρονίζοντας δυναμικά το ρυθμό ανανέωσης της οθόνης με το ρυθμό καρέ της εικόνας, το AMD FreeSync ελαχιστοποιεί τα σπασίματα εξασφαλίζοντας απρόσκοπτο και ομαλό παιχνίδι. Η λειτουργία παιχνιδιού βελτιστοποιεί άμεσα τα χρώματα και την αντίθεση της οθόνης για παιχνίδια, ώστε να απολαμβάνεις κάθε σκηνή στο έπακρο

Θύρες και υποδοχές

1. Power port | 2. Security lock slot | 3. Stand lock feature | 4. HDMI 2.0 | 5. DisplayPort 1.4 | 6. Audio line-out port | 7. USB 3.0 upstream port | 8. USB 3.0 downstream ports | 9. USB 3.0 downstream BC1.2 charging | 10. Headphone out port

Περιεχόμενα συσκευασίας

  • Οθόνη
  • Βάση (βραχίονας ανύψωσης και βάση)
  • Καλώδιο τροφοδοσίας
  • 1 καλώδιο HDMI 2.0
  • 1 καλώδιο Displayport  1.2
  • 1 καλώδιο αποστολής USB 3.0
  • Πολυμέσα με προγράμματα οδήγησης και τεκμηρίωση
  • Οδηγός γρήγορης εγκατάστασης
  • Πληροφορίες ασφάλειας

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
VA
HDR
Ναι
Curved
Ναι
Βαθμός Καμπυλότητας
-
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
31,5 "
Ανάλυση
2560x1440
Αντίθεση
3000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
4 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
165 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
-
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
100 x 100 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DisplayPort, HDMI

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
Gaming Monitor
Ηχεία
Όχι
Δυνατότητες & Λειτουργίες
FreeSync, USB Hub
Eye Comfort
-
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
-
Ενεργειακή Κλάση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (62)

Αξιολογήσεις

  1. 48
  2. 8
  3. 3
  4. 3
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εικόνα
  • Άνεση
  • Απόκριση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Γωνία θέασης
  • Μενού

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Alexandros_Fot
    2
    1 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα σας πω την γνώμη μου, ορμώμενος από φίλο και σχόλια ότι μιλάμε για μία καλή οθόνη και λόγο τιμής προχώρησα πριν 1 χρόνο στην αγορά αυτής της οθόνης θα σας πω τι αντιμετώπισα. 1. η οθόνη έχει όντως φωτεινά χρώματα με αποτέλεσμα να κουράζονται όμως τα μάτια πολύ περισσότερο εγώ που περνάω πολλές ώρες στον υπολογιστή ανέβηκε η μυωπία κατά ένα βαθμό 2. εκπέμπει πολύ θερμότητα στο πρόσωπο κάτι που δεν το έχω ξαναζήσει ακόμα και η 20 ιντσών οθόνη που είχα πάρει πριν 20 χρόνια δεν το έκανε και ένιωθα ότι ψήνεται το πρόσωπο μου ειδικά την περίοδο του καλοκαιριού 3. Είναι κυρτή σε αυτό δεν φταίει η οθόνη αλλά ανακάλυψα ότι δεν με βολεύει κιόλας 4, χρόνος απόκρισης δεν θα έλεγα ότι ταιριάζει για μία τέτοια οθόνη αφήστε που κάθε φορά που πατάω το κουμπί να ανοίξει κάνει τον ήχο σαν να την αναγνωρίζει εκείνη την στιγμή κάτι που βρίσκω περίεργο.

    Αυτά αντιμετωπίζω ελπίζω να βοήθησα.

    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Odette
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εκπληκτική οθόνη!!! Τα χρώματα φωτεινά, η αντίθεση τέλεια, τα μαύρα ολόσωστα. Από το πλάι δε χαλάει η εικόνα, είναι εύχρηστη ακόμα και σε photoshop, office κλπ, παρά την κυρτότητά της.
    Στα games η εμπειρία είναι απολαυστική, έχει κατά τη γνώμη μου το τέλειο μέγεθος και την τέλεια κυρτότητα.
    Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!!!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kloko
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή οθόνη γενικά. Χρώματα καλά, με αρκετές δυνατότητες customization, ωστόσο μας τα χάλασε στο θέμα G-sync. Εαν έχετε κάρτα Nvidia και γνωρίζετε - σας ενδιαφέρει η λειτουργία G-sync, η συγκεκριμένη οθόνη δεν είναι G-sync certified, (υποστηρίζει μόνο freesync) και εχει ισχυρό brightness flickering (τρεμόπαιγμα στις εναλαγές του framerate) όταν το ενεργοποιείται με δική σας προτοβουλία απο το panel της Nvidia. Κάτι που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν διορθώνεται. Η λύση στο τέλος είιναι να μην το χρησιμοποιείς, αλλά κάτι χάνεις τελικά γιατί είναι μεγάλη η βελτίωση που παίρνεις απο αυτά τα πρωτόκολλα και η συγκεκριμένη οθόνη δεν τα υποστηρίζει καθόλου καλά.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristos_89
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Aρχικα να ξεκαθαρίσουμε οτι οποιαδηποτε οθονη και να παρει καποιος ακομα και 5 χιλιαδων ευρω μπορει να του τυχει και καποιο ελαττωμα η πιξελ καμενο η δε ξερω και εγω τη οποτε δεν ειναι αυτος λογος για χαμηλη αξιολογηση του προιοντος αυτα τυχαίνουν παντου γι αυτο υπαρχει η εγγύηση

    η δικια μου οθονη ηρθε αψογη υπόδειγμα θα ελεγα εξαιρετικα χρωματα σε σημειο που δεν πιστευα στα ματια μου (μετα απο καλιμπραρισμα )

    υπεροχα μαυρα λογο va
    πρωην κατοχος 24αρας και οι 32 ιντσες δεν με κουρασαν καθολου
    παρα το μεγεθος της η εικονα ηταν πεντακαθαρη χωρις πιξελ να φαίνονται

    επισης κατι που δεν περιμενα το hdr της ηταν εκπληξη για μενα εκπληκτικη εικονα κυριος για games
    πιστευω σε αυτο το price range δυσκολα θα βρει καποιος κατι καλυτερο

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JiPa
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την πηρα σημερα και μαλλον παει πισω οπως ηρθε..
    πρωτα απ`ολα εχω 3 κυλιδες επανω και 3 κατω(bleending)
    καλο μαυρο αλλα οι "κυλιδες",ειναι εμφανεστατες σε ταινια με μαυρες μπαρες και σκοτεινες σκηνες.
    επισης θεωρω απαραδεκτο να μην εχει ρυθμιση gamma και ενα πιο απλο μενου..!!!
    5 κουμπια και ειναι γριφος καθε φορα τι επιλογη θα πεταχτει.
    απ`οσο καταλαβα πανελ χωρις θεματα δεν υπαρχει.
    αφου εφτασα μεχρι εδω και βλεπω παλι τα ιδια,δεν ρισκαρω να το αλλαξω και θα παρω πισω τα χρηματα μου.
    πιστευα πολυ στον ελεγχο ποιοτητας της dell,αλλα και εδω ειναι παλι λαχειο.
    δυστηχως..

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Anastas
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ευχάριστη εικόνα σε ταινίες / surfing / gaming / δουλεια με την αντίστοιχη ρύθμιση.
    vfm αγορά με τα όλα της. Μην συμβηβάζεστε με μικρότερες οθόνες.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ftohos
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο μόνιτορ.
    Με την RTX3070 και AMD SYNC όλα τα παιχνίδια σε ULTRA SETTINGS bαράνε μόνιμα 165Fps.
    Αρκετά καλό HDR.
    Πολύ καλή χρωματική απόδοση out of the Box. Με ελάχιστες ρυθμίσεις το Calibration.
    Zero pixel.
    Εγγύηση 3ετής!
    Αγοράστε το χωρίς 2η σκέψη!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • idimitrakopoulos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια πολύ καλή αγορά για gaming αλλα και για development. Μη το σκέφτεστε, πραγματικά αξίζει τα χρήματα της.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_tr1319
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λειτουργια πρωτης μερας. Η διαφορα με την απλη 22 ιντσων ips που ειχα ειναι μερα με την νυχτα. Τεραστιο μεγεθος οτι πρεπει για γκειμινγκ εκτος ισως απο fps ειδικα αμα ειναι γρηγορα μπορει και να σε πειραξει.ΗDR καλυτερα να μην ενεργοποιηθει για μενα αχρειαστο και λεπτομερεια σε αυτα τα λεφτα λογικο. Χρειαζεται οπωσδηποτε καλυτερα καρτα για να την εκμεταλευτεις αλλα και σε μικροτερη αναλυση να την βαλεις ειναι πολυ καλυτερη απο μικροτερη οθονη.Ταινιες εξισου καλη προβολη. Κανενα προβλημα παντως απο την πρωτη μερα λειτουργειας. Gsync λειτουργησε κατευθειαν . 5/5 απο εμενα

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ksemer
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    H oθόνη πολύ καλή. Από πλάγια θέση βλέπεις εξίσου καλά. Την χρησιμοποιώ καθημερινά σχεδόν 12 ώρες για την δουλειά και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

    Αλλά αυτό που θέλω να σχολιάσω είναι ότι μου παρουσίασε πρόβλημα και η DELL σε λιγότερο από 2 μέρες που έφερε νέα οθόνη . Αν σκεφτείτε ότι έχει εγγύηση 5 χρόνια θα έλεγα σε κάποιον που θα την χρησιμοποιεί για καιρό ότι να μν σκεφτεί άλλη αγορά.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimsklav
    3
    1 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς το συγκεκριμένο monitor είχε εργοστασιακό ελάττωμα vertical banding. Mετά από επικοινωνία με την Dell είχα άμεση επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος. Προτίμησα να το αντικαταστήσω με monitor άλλης εταιρείας απ τη στιγμή που ούτε και η εικόνα του με ενθουσίασε παρά τις πολλές θετικές αξιολογήσεις.

    • Απόκριση
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Tzio
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λοιπον ερχομαι απο μια οθονη samsung 32 4k. η διαφορα στην αρχη ειναι αισθητη . ομως μετα απο μια ρυθμιση χρωματων η εικονα πια ειναι πολυ καλη. στα παιχνιδια τα 165 hz ειναι φοβερα. αα να μην το ξεχασω. η εικονα γινεται τελεια μετα το LCD CONDITIONING που βρισκεται στις ρυθμισεις. την ξαναγοραζα με κλειστα ματια. ποιοτητα DELL

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αντώνιος Kουρτικάκης
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής. Ωραία χρώματα και καλά μαύρα. 5 χρόνια εγγύηση dell. Ο συνδυασμός qhd ανάλυσης, 165 hz ρυθμού ανανέωσης και κυρτότητας σε 32 ιντσες, απλά συγκλονιστικός σε fps και άλλα games (αν έχεις το κατάλληλο hardware). Εξαιρετικο και για media consumption (σειρες, ταινίες κτλ). Αλλαγή από παρόμοιο μόνιτορ της Samsung (που είχα πληρώσει 550€) και σταμάτησε να λειτουργεί μετά από 2,5 χρόνια χρήσης (εκτός εγγύησης). Το monitor της dell, ανώτερο από κάθε άποψη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το light bleeding είναι κάπως εμφανές δυστυχώς.

    Είναι το 2ο monitor . Το 1ο επιστράφηκε ήταν ελαττωματικό . Περίμενα καλύτερη ποιότητα πανελ.
    Απο ότι καταλαβαίνω curved Va εχουν λίγο πολύ όλα bleeding .

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pan_Pele
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόλις την παρέλαβα, κατέληξα στην συγκεκριμένη επιλογή από τις κριτικές που είχε.
    Προερχόμενος από μία οθόνη Samsung 24" 1920χ1080 60hz, έχω πάθει ένα μικρό σοκ...
    Χρειάζεται χρόνος να προσαρμοστείς... Πανέμορφη

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iason_Asimakopoulos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 1 μήνα χρήσης μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος με την οθόνη. Για την τιμή της έχει καλή ποιότητα κατασκευής (όπως τα περισσότερα dell), καλή ευκρίνεια και χρώματα καθώς και απόκριση. Είναι ξεκούραστη στα μάτια για ώρες και είναι πολύ καλή αν έχετε πολύ φως στο χώρο καθώς έχει λίγο glare. Σίγουρα δεν συγκρίνεται με 4k ή retina, οπότε δε τη συνιστώ για γραφίστες ή φωτογράφους, αλλά για gamers ή άτομα που περνούν αρκετές ώρες στο PC και θέλουν μια καλή οθόνη χωρίς να δώσουν μια περιουσία τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    • Άνεση
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ptsiou
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πρώτο πάνελ που μου ήρθε είχε δύο καμένα pixel από το εργοστάσιο. Μετά από επικοινωνία με την Dell μου έδωσαν DOΑ approval, οπότε μετά από τρεις εβδομάδες είχα στην διάθεσή μου το δεύτερο πάνελ.

    Η αξιολογήση αυτή αφορά το δεύτερο πάνελ:
    Θετικά: Πολύ φωτεινή με τρομερή αντίθεση. Δεν έχω δοκιμάσει τις HDR δυνατότητές αλλά ακόμα και σε sdr η εικόνα είναι καταπληκτική. Την χρησιμοποιώ στα 165hz χωρίς το freesync και έχει πολύ ομαλή εικόνα ενώ το playstation 4 pro την αναγνωρίζει σαν 4κ(!!!) 60hz. υπάρχει ένα μικρό ghosting σε πολύ γρήγορες εναλλαγές της οθόνης αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου

    Αρνητικά: υπάρχει λίγο light bleeding στην δεξιά κάτω γωνία αλλά αναιπεσθητο σε κανονική χρήση. Το μενού θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο βολικό και έχει ένα πρόβλημα στην αυτόματη εναλλαγή input. Δηλαδή όταν κλείσω το playstation (HDMI) και ανοίξω το λαπτοπ (DP) δεν κάνει αυτόματα την αλλαγή και χρειάζεται χειροκίνητα να επιλέξεις το ανάλογο ιnput.

    Σε γενικές γραμμές την προτείνω.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Synobili
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Eξαιρετική υλοποίηση απο τη Dell για ακόμα μία φορά. Ερχόμενος απο FHD MSI MAG27C 144hz, οι διαφορές δεν ρίχνουν σαγόνια, όμως τo μέγεθος, τα χρώματα και το HDR είναι λόγος για "all around" χρήστες. Σε PC Gaming και PS4 είναι καταπληκτική, με την εγγύηση της Dell. Δεν εχω πολλά σχόλια στα 399ε για 32inch, 2k, 165hz, HDR και Dell δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Επενδύστε άφοβα. Τέλος, σε σχέση με αναφορές για καμένα pixel στο ιντερνετ, αν και σπάνιο σε dell, αμεσα έρχεται καινούργια οθόνη και πολλές φορές η επιστροφή της ελλατωματικής γίνεται αρκετό καιρό μετα, με την εργοστασιακή κάλυψη της οθόνης.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas5977
    3
    5 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παραγγειλαμε εγω και ενας φιλος μου την σιγκεκριμενη οθονη,λογω τιμης και καλων αξιολογησεων,αλλα δεν περιμεναμε οτι απο την πρωτη μερα κιολας που θα ανοιξουμε την οθονη θα βρουμε και εγω και ο φιλος μου καμμενα pixel,μολις τα ειδαμε απογοητευση και οι 2,στον φιλο μου κυριως ηταν 2 καμμενα πιξελ εμφανη,και απο αποσταση,εγω βρηκα απο πολυ κοντα 12 μετρημενα,αλλα ισα ισα φαινονται,αλλα δεν παυει ομως να ναι στο μυαλο σου,προσοχη πολυ λοιπον οσοι ρισκαρετε να την παρετε,ειναι εργοστασιακο αυτο,θα ενημερωσω μολις ερθει η καινουργια.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • STEFANOS_Syllignakis
    2
    5 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τίμιο monitor για τα χρήματα του...
    Έχει πολύ ωραία χρώματα για VA panel και εννοείται μαύρο με κλειστό HDR
    Άριστη γωνία θέασης για VA panel ομολογώ η καλύτερη που έχω δει!!!
    Λίγο έως καθόλου ghosting.
    Η οθόνη είναι native 60hz (διασταύρωση από πολλές πηγές αυτό) τα υπόλοιπα υποθέτω τα βρίσκει μέσο overclock!!!
    Μέτριο μενού επιμένει η Dell να μην βάζει ένα Joystick.
    HDR δν αξίζει είναι στα 400nits οπότε πρακτικά είναι ψεύτικο εμένα νομίζω απλά σαν να σηκώνει την φωτεινότητα παραπάνω!!!
    Δεν είναι πλήρως λειτουργικο το gsync να ξέρετε κάνει αρκετό flickering η οθόνη τουλάχιστον σε εμένα.
    Αλλά επειδή το έκανε και με amd κάρτα το έστειλα πίσω για έλεγχο.

    Update απο το τεχνικό τμήμα της dell το flickering και με ΑΜD κάρτες είναι φυσιολογική λειτουργία οπως μου είπαν όποτε μια τραγική επιλογή από όλες τις πλευρές υπάρχουν φθηνότερα που κάνουν τα ίδια.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θα σας πω την γνώμη μου, ορμώμενος από φίλο και σχόλια ότι μιλάμε για μία καλή οθόνη και λόγο τιμής προχώρησα πριν 1 χρόνο στην αγορά αυτής της οθόνης θα σας πω τι αντιμετώπισα. 1. η οθόνη έχει όντως φωτεινά χρώματα με αποτέλεσμα να κουράζονται όμως τα μάτια πολύ περισσότερο εγώ που περνάω πολλές ώρες στον υπολογιστή ανέβηκε η μυωπία κατά ένα βαθμό 2. εκπέμπει πολύ θερμότητα στο πρόσωπο κάτι που δεν το έχω ξαναζήσει ακόμα και η 20 ιντσών οθόνη που είχα πάρει πριν 20 χρόνια δεν το έκανε και ένιωθα ότι ψήνεται το πρόσωπο μου ειδικά την περίοδο του καλοκαιριού 3. Είναι κυρτή σε αυτό δεν φταίει η οθόνη αλλά ανακάλυψα ότι δεν με βολεύει κιόλας 4, χρόνος απόκρισης δεν θα έλεγα ότι ταιριάζει για μία τέτοια οθόνη αφήστε που κάθε φορά που πατάω το κουμπί να ανοίξει κάνει τον ήχο σαν να την αναγνωρίζει εκείνη την στιγμή κάτι που βρίσκω περίεργο.

    Αυτά αντιμετωπίζω ελπίζω να βοήθησα.

    1
  • Εκπληκτική οθόνη!!! Τα χρώματα φωτεινά, η αντίθεση τέλεια, τα μαύρα ολόσωστα. Από το πλάι δε χαλάει η εικόνα, είναι εύχρηστη ακόμα και σε photoshop, office κλπ, παρά την κυρτότητά της.
    Στα games η εμπειρία είναι απολαυστική, έχει κατά τη γνώμη μου το τέλειο μέγεθος και την τέλεια κυρτότητα.
    Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!!!

    3
  • Πολύ καλή οθόνη γενικά. Χρώματα καλά, με αρκετές δυνατότητες customization, ωστόσο μας τα χάλασε στο θέμα G-sync. Εαν έχετε κάρτα Nvidia και γνωρίζετε - σας ενδιαφέρει η λειτουργία G-sync, η συγκεκριμένη οθόνη δεν είναι G-sync certified, (υποστηρίζει μόνο freesync) και εχει ισχυρό brightness flickering (τρεμόπαιγμα στις εναλαγές του framerate) όταν το ενεργοποιείται με δική σας προτοβουλία απο το panel της Nvidia. Κάτι που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν διορθώνεται. Η λύση στο τέλος είιναι να μην το χρησιμοποιείς, αλλά κάτι χάνεις τελικά γιατί είναι μεγάλη η βελτίωση που παίρνεις απο αυτά τα πρωτόκολλα και η συγκεκριμένη οθόνη δεν τα υποστηρίζει καθόλου καλά.

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (14)

Ερωτήσεις

72 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
mr_element

Διαβάζω στα σχόλια ότι γίνεται calibrate και αλλάζει πολύ προς το καλύτερο. Ψάχνοντας βρήκα μόνο έναν οδηγό για calibration από το rtings αλλά οι ρυθμίσεις που περιγράφονται δεν αντιστοιχούν μία-προς-μία με τα μενού της οθόνης. Υπάρχει κάποιος που να το έκανε calibration και να μπορεί αναλυτικά να μου πει τι τιμές έβαλε και που?

Nikos_Tzio

Λοιπόν έχουμε και λέμε.
Preset modes sports
Game enhance off
Freestone on Response extreme Dark stabilizer 0
Hue 50
Saturation 52
Sharpness 80
Brightness contrast both 73
Input color format rgb
Smart hdr game hdr

Βρίσκεις στο τέλος το Lcd conditioning και το αφήνεις να κάνει τη δουλειά του με υπομονη

batadoum

Παιδες αυτη ή Gigabyte G32QC ? Με ενδιαφερουν περισσοτερο τα καλυτερα χρωματα .

JiPa

εαν δεν σε πειραζει η απουσια ρυθμισης gamma,απο χρωμα ειναι αψογη..!

moysatos

Υπαρχει τροπος να αλλαξω τα hz της οθονης σε 120 ;.Ενδιαφερομαι για το νεο Xbox στο οποιο υποστηριζει 1440p σε 60 ή 120hz

Odette

Από τα Windows αλλάζει σίγουρα, σε 60, 120 και 165... Από το μενού δεν ξέρω σίγουρα, αλλά πιθανότατα γίνεται αυτόματα.

Δες όλες τις ερωτήσεις (14)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η κυρτή οθόνη Dell S3220DGF 31.5 ιντσών με τεχνολογία HDR, εντυπωσιακά ρεαλιστικά γραφικά με AMD Radeon FreeSync HDR και ρυθμό ανανέωσης έως 165 Hz.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.

Ανάλυση QHD

Η ανάλυση QHD 2560x1440 σου επιτρέπει να βλέπεις έως και 77% μεγαλύτερο κομμάτι της εικόνας συγκριτικά με την ανάλυση Full HD. Η κυρτή οθόνη 32 ιντσών υποστηρίζει επίσης περιεχόμενο HDR, συμπεριλαμβανομένων ταινιών και παιχνιδιών.Παράλληλα η αντίθεση της οθόνης 3000:1 παρέχει βαθύτερα μαύρα.

Ομαλό gameplay με το AMD FreeSync

Συγχρονίζοντας δυναμικά το ρυθμό ανανέωσης της οθόνης με το ρυθμό καρέ της εικόνας, το AMD FreeSync ελαχιστοποιεί τα σπασίματα εξασφαλίζοντας απρόσκοπτο και ομαλό παιχνίδι. Η λειτουργία παιχνιδιού βελτιστοποιεί άμεσα τα χρώματα και την αντίθεση της οθόνης για παιχνίδια, ώστε να απολαμβάνεις κάθε σκηνή στο έπακρο

Θύρες και υποδοχές

1. Power port | 2. Security lock slot | 3. Stand lock feature | 4. HDMI 2.0 | 5. DisplayPort 1.4 | 6. Audio line-out port | 7. USB 3.0 upstream port | 8. USB 3.0 downstream ports | 9. USB 3.0 downstream BC1.2 charging | 10. Headphone out port

Περιεχόμενα συσκευασίας

  • Οθόνη
  • Βάση (βραχίονας ανύψωσης και βάση)
  • Καλώδιο τροφοδοσίας
  • 1 καλώδιο HDMI 2.0
  • 1 καλώδιο Displayport  1.2
  • 1 καλώδιο αποστολής USB 3.0
  • Πολυμέσα με προγράμματα οδήγησης και τεκμηρίωση
  • Οδηγός γρήγορης εγκατάστασης
  • Πληροφορίες ασφάλειας

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
VA
HDR
Ναι
Curved
Ναι
Βαθμός Καμπυλότητας
-
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
31,5 "
Ανάλυση
2560x1440
Αντίθεση
3000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
4 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
165 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
-
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
100 x 100 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DisplayPort, HDMI

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
Gaming Monitor
Ηχεία
Όχι
Δυνατότητες & Λειτουργίες
FreeSync, USB Hub
Eye Comfort
-
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
-
Ενεργειακή Κλάση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (62)

  1. 48
  2. 8
  3. 3
  4. 3
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εικόνα
  • Άνεση
  • Απόκριση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Γωνία θέασης
  • Μενού

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Alexandros_Fot
    2
    1 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα σας πω την γνώμη μου, ορμώμενος από φίλο και σχόλια ότι μιλάμε για μία καλή οθόνη και λόγο τιμής προχώρησα πριν 1 χρόνο στην αγορά αυτής της οθόνης θα σας πω τι αντιμετώπισα. 1. η οθόνη έχει όντως φωτεινά χρώματα με αποτέλεσμα να κουράζονται όμως τα μάτια πολύ περισσότερο εγώ που περνάω πολλές ώρες στον υπολογιστή ανέβηκε η μυωπία κατά ένα βαθμό 2. εκπέμπει πολύ θερμότητα στο πρόσωπο κάτι που δεν το έχω ξαναζήσει ακόμα και η 20 ιντσών οθόνη που είχα πάρει πριν 20 χρόνια δεν το έκανε και ένιωθα ότι ψήνεται το πρόσωπο μου ειδικά την περίοδο του καλοκαιριού 3. Είναι κυρτή σε αυτό δεν φταίει η οθόνη αλλά ανακάλυψα ότι δεν με βολεύει κιόλας 4, χρόνος απόκρισης δεν θα έλεγα ότι ταιριάζει για μία τέτοια οθόνη αφήστε που κάθε φορά που πατάω το κουμπί να ανοίξει κάνει τον ήχο σαν να την αναγνωρίζει εκείνη την στιγμή κάτι που βρίσκω περίεργο.

    Αυτά αντιμετωπίζω ελπίζω να βοήθησα.

    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Odette
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εκπληκτική οθόνη!!! Τα χρώματα φωτεινά, η αντίθεση τέλεια, τα μαύρα ολόσωστα. Από το πλάι δε χαλάει η εικόνα, είναι εύχρηστη ακόμα και σε photoshop, office κλπ, παρά την κυρτότητά της.
    Στα games η εμπειρία είναι απολαυστική, έχει κατά τη γνώμη μου το τέλειο μέγεθος και την τέλεια κυρτότητα.
    Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!!!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kloko
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή οθόνη γενικά. Χρώματα καλά, με αρκετές δυνατότητες customization, ωστόσο μας τα χάλασε στο θέμα G-sync. Εαν έχετε κάρτα Nvidia και γνωρίζετε - σας ενδιαφέρει η λειτουργία G-sync, η συγκεκριμένη οθόνη δεν είναι G-sync certified, (υποστηρίζει μόνο freesync) και εχει ισχυρό brightness flickering (τρεμόπαιγμα στις εναλαγές του framerate) όταν το ενεργοποιείται με δική σας προτοβουλία απο το panel της Nvidia. Κάτι που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν διορθώνεται. Η λύση στο τέλος είιναι να μην το χρησιμοποιείς, αλλά κάτι χάνεις τελικά γιατί είναι μεγάλη η βελτίωση που παίρνεις απο αυτά τα πρωτόκολλα και η συγκεκριμένη οθόνη δεν τα υποστηρίζει καθόλου καλά.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristos_89
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Aρχικα να ξεκαθαρίσουμε οτι οποιαδηποτε οθονη και να παρει καποιος ακομα και 5 χιλιαδων ευρω μπορει να του τυχει και καποιο ελαττωμα η πιξελ καμενο η δε ξερω και εγω τη οποτε δεν ειναι αυτος λογος για χαμηλη αξιολογηση του προιοντος αυτα τυχαίνουν παντου γι αυτο υπαρχει η εγγύηση

    η δικια μου οθονη ηρθε αψογη υπόδειγμα θα ελεγα εξαιρετικα χρωματα σε σημειο που δεν πιστευα στα ματια μου (μετα απο καλιμπραρισμα )

    υπεροχα μαυρα λογο va
    πρωην κατοχος 24αρας και οι 32 ιντσες δεν με κουρασαν καθολου
    παρα το μεγεθος της η εικονα ηταν πεντακαθαρη χωρις πιξελ να φαίνονται

    επισης κατι που δεν περιμενα το hdr της ηταν εκπληξη για μενα εκπληκτικη εικονα κυριος για games
    πιστευω σε αυτο το price range δυσκολα θα βρει καποιος κατι καλυτερο

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JiPa
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την πηρα σημερα και μαλλον παει πισω οπως ηρθε..
    πρωτα απ`ολα εχω 3 κυλιδες επανω και 3 κατω(bleending)
    καλο μαυρο αλλα οι "κυλιδες",ειναι εμφανεστατες σε ταινια με μαυρες μπαρες και σκοτεινες σκηνες.
    επισης θεωρω απαραδεκτο να μην εχει ρυθμιση gamma και ενα πιο απλο μενου..!!!
    5 κουμπια και ειναι γριφος καθε φορα τι επιλογη θα πεταχτει.
    απ`οσο καταλαβα πανελ χωρις θεματα δεν υπαρχει.
    αφου εφτασα μεχρι εδω και βλεπω παλι τα ιδια,δεν ρισκαρω να το αλλαξω και θα παρω πισω τα χρηματα μου.
    πιστευα πολυ στον ελεγχο ποιοτητας της dell,αλλα και εδω ειναι παλι λαχειο.
    δυστηχως..

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Anastas
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ευχάριστη εικόνα σε ταινίες / surfing / gaming / δουλεια με την αντίστοιχη ρύθμιση.
    vfm αγορά με τα όλα της. Μην συμβηβάζεστε με μικρότερες οθόνες.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ftohos
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο μόνιτορ.
    Με την RTX3070 και AMD SYNC όλα τα παιχνίδια σε ULTRA SETTINGS bαράνε μόνιμα 165Fps.
    Αρκετά καλό HDR.
    Πολύ καλή χρωματική απόδοση out of the Box. Με ελάχιστες ρυθμίσεις το Calibration.
    Zero pixel.
    Εγγύηση 3ετής!
    Αγοράστε το χωρίς 2η σκέψη!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • idimitrakopoulos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια πολύ καλή αγορά για gaming αλλα και για development. Μη το σκέφτεστε, πραγματικά αξίζει τα χρήματα της.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_tr1319
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λειτουργια πρωτης μερας. Η διαφορα με την απλη 22 ιντσων ips που ειχα ειναι μερα με την νυχτα. Τεραστιο μεγεθος οτι πρεπει για γκειμινγκ εκτος ισως απο fps ειδικα αμα ειναι γρηγορα μπορει και να σε πειραξει.ΗDR καλυτερα να μην ενεργοποιηθει για μενα αχρειαστο και λεπτομερεια σε αυτα τα λεφτα λογικο. Χρειαζεται οπωσδηποτε καλυτερα καρτα για να την εκμεταλευτεις αλλα και σε μικροτερη αναλυση να την βαλεις ειναι πολυ καλυτερη απο μικροτερη οθονη.Ταινιες εξισου καλη προβολη. Κανενα προβλημα παντως απο την πρωτη μερα λειτουργειας. Gsync λειτουργησε κατευθειαν . 5/5 απο εμενα

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ksemer
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    H oθόνη πολύ καλή. Από πλάγια θέση βλέπεις εξίσου καλά. Την χρησιμοποιώ καθημερινά σχεδόν 12 ώρες για την δουλειά και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

    Αλλά αυτό που θέλω να σχολιάσω είναι ότι μου παρουσίασε πρόβλημα και η DELL σε λιγότερο από 2 μέρες που έφερε νέα οθόνη . Αν σκεφτείτε ότι έχει εγγύηση 5 χρόνια θα έλεγα σε κάποιον που θα την χρησιμοποιεί για καιρό ότι να μν σκεφτεί άλλη αγορά.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimsklav
    3
    1 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς το συγκεκριμένο monitor είχε εργοστασιακό ελάττωμα vertical banding. Mετά από επικοινωνία με την Dell είχα άμεση επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος. Προτίμησα να το αντικαταστήσω με monitor άλλης εταιρείας απ τη στιγμή που ούτε και η εικόνα του με ενθουσίασε παρά τις πολλές θετικές αξιολογήσεις.

    • Απόκριση
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Tzio
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λοιπον ερχομαι απο μια οθονη samsung 32 4k. η διαφορα στην αρχη ειναι αισθητη . ομως μετα απο μια ρυθμιση χρωματων η εικονα πια ειναι πολυ καλη. στα παιχνιδια τα 165 hz ειναι φοβερα. αα να μην το ξεχασω. η εικονα γινεται τελεια μετα το LCD CONDITIONING που βρισκεται στις ρυθμισεις. την ξαναγοραζα με κλειστα ματια. ποιοτητα DELL

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αντώνιος Kουρτικάκης
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής. Ωραία χρώματα και καλά μαύρα. 5 χρόνια εγγύηση dell. Ο συνδυασμός qhd ανάλυσης, 165 hz ρυθμού ανανέωσης και κυρτότητας σε 32 ιντσες, απλά συγκλονιστικός σε fps και άλλα games (αν έχεις το κατάλληλο hardware). Εξαιρετικο και για media consumption (σειρες, ταινίες κτλ). Αλλαγή από παρόμοιο μόνιτορ της Samsung (που είχα πληρώσει 550€) και σταμάτησε να λειτουργεί μετά από 2,5 χρόνια χρήσης (εκτός εγγύησης). Το monitor της dell, ανώτερο από κάθε άποψη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το light bleeding είναι κάπως εμφανές δυστυχώς.

    Είναι το 2ο monitor . Το 1ο επιστράφηκε ήταν ελαττωματικό . Περίμενα καλύτερη ποιότητα πανελ.
    Απο ότι καταλαβαίνω curved Va εχουν λίγο πολύ όλα bleeding .

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pan_Pele
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόλις την παρέλαβα, κατέληξα στην συγκεκριμένη επιλογή από τις κριτικές που είχε.
    Προερχόμενος από μία οθόνη Samsung 24" 1920χ1080 60hz, έχω πάθει ένα μικρό σοκ...
    Χρειάζεται χρόνος να προσαρμοστείς... Πανέμορφη

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iason_Asimakopoulos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 1 μήνα χρήσης μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος με την οθόνη. Για την τιμή της έχει καλή ποιότητα κατασκευής (όπως τα περισσότερα dell), καλή ευκρίνεια και χρώματα καθώς και απόκριση. Είναι ξεκούραστη στα μάτια για ώρες και είναι πολύ καλή αν έχετε πολύ φως στο χώρο καθώς έχει λίγο glare. Σίγουρα δεν συγκρίνεται με 4k ή retina, οπότε δε τη συνιστώ για γραφίστες ή φωτογράφους, αλλά για gamers ή άτομα που περνούν αρκετές ώρες στο PC και θέλουν μια καλή οθόνη χωρίς να δώσουν μια περιουσία τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    • Άνεση
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ptsiou
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πρώτο πάνελ που μου ήρθε είχε δύο καμένα pixel από το εργοστάσιο. Μετά από επικοινωνία με την Dell μου έδωσαν DOΑ approval, οπότε μετά από τρεις εβδομάδες είχα στην διάθεσή μου το δεύτερο πάνελ.

    Η αξιολογήση αυτή αφορά το δεύτερο πάνελ:
    Θετικά: Πολύ φωτεινή με τρομερή αντίθεση. Δεν έχω δοκιμάσει τις HDR δυνατότητές αλλά ακόμα και σε sdr η εικόνα είναι καταπληκτική. Την χρησιμοποιώ στα 165hz χωρίς το freesync και έχει πολύ ομαλή εικόνα ενώ το playstation 4 pro την αναγνωρίζει σαν 4κ(!!!) 60hz. υπάρχει ένα μικρό ghosting σε πολύ γρήγορες εναλλαγές της οθόνης αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου

    Αρνητικά: υπάρχει λίγο light bleeding στην δεξιά κάτω γωνία αλλά αναιπεσθητο σε κανονική χρήση. Το μενού θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο βολικό και έχει ένα πρόβλημα στην αυτόματη εναλλαγή input. Δηλαδή όταν κλείσω το playstation (HDMI) και ανοίξω το λαπτοπ (DP) δεν κάνει αυτόματα την αλλαγή και χρειάζεται χειροκίνητα να επιλέξεις το ανάλογο ιnput.

    Σε γενικές γραμμές την προτείνω.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Synobili
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Eξαιρετική υλοποίηση απο τη Dell για ακόμα μία φορά. Ερχόμενος απο FHD MSI MAG27C 144hz, οι διαφορές δεν ρίχνουν σαγόνια, όμως τo μέγεθος, τα χρώματα και το HDR είναι λόγος για "all around" χρήστες. Σε PC Gaming και PS4 είναι καταπληκτική, με την εγγύηση της Dell. Δεν εχω πολλά σχόλια στα 399ε για 32inch, 2k, 165hz, HDR και Dell δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Επενδύστε άφοβα. Τέλος, σε σχέση με αναφορές για καμένα pixel στο ιντερνετ, αν και σπάνιο σε dell, αμεσα έρχεται καινούργια οθόνη και πολλές φορές η επιστροφή της ελλατωματικής γίνεται αρκετό καιρό μετα, με την εργοστασιακή κάλυψη της οθόνης.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas5977
    3
    5 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παραγγειλαμε εγω και ενας φιλος μου την σιγκεκριμενη οθονη,λογω τιμης και καλων αξιολογησεων,αλλα δεν περιμεναμε οτι απο την πρωτη μερα κιολας που θα ανοιξουμε την οθονη θα βρουμε και εγω και ο φιλος μου καμμενα pixel,μολις τα ειδαμε απογοητευση και οι 2,στον φιλο μου κυριως ηταν 2 καμμενα πιξελ εμφανη,και απο αποσταση,εγω βρηκα απο πολυ κοντα 12 μετρημενα,αλλα ισα ισα φαινονται,αλλα δεν παυει ομως να ναι στο μυαλο σου,προσοχη πολυ λοιπον οσοι ρισκαρετε να την παρετε,ειναι εργοστασιακο αυτο,θα ενημερωσω μολις ερθει η καινουργια.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • STEFANOS_Syllignakis
    2
    5 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τίμιο monitor για τα χρήματα του...
    Έχει πολύ ωραία χρώματα για VA panel και εννοείται μαύρο με κλειστό HDR
    Άριστη γωνία θέασης για VA panel ομολογώ η καλύτερη που έχω δει!!!
    Λίγο έως καθόλου ghosting.
    Η οθόνη είναι native 60hz (διασταύρωση από πολλές πηγές αυτό) τα υπόλοιπα υποθέτω τα βρίσκει μέσο overclock!!!
    Μέτριο μενού επιμένει η Dell να μην βάζει ένα Joystick.
    HDR δν αξίζει είναι στα 400nits οπότε πρακτικά είναι ψεύτικο εμένα νομίζω απλά σαν να σηκώνει την φωτεινότητα παραπάνω!!!
    Δεν είναι πλήρως λειτουργικο το gsync να ξέρετε κάνει αρκετό flickering η οθόνη τουλάχιστον σε εμένα.
    Αλλά επειδή το έκανε και με amd κάρτα το έστειλα πίσω για έλεγχο.

    Update απο το τεχνικό τμήμα της dell το flickering και με ΑΜD κάρτες είναι φυσιολογική λειτουργία οπως μου είπαν όποτε μια τραγική επιλογή από όλες τις πλευρές υπάρχουν φθηνότερα που κάνουν τα ίδια.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θα σας πω την γνώμη μου, ορμώμενος από φίλο και σχόλια ότι μιλάμε για μία καλή οθόνη και λόγο τιμής προχώρησα πριν 1 χρόνο στην αγορά αυτής της οθόνης θα σας πω τι αντιμετώπισα. 1. η οθόνη έχει όντως φωτεινά χρώματα με αποτέλεσμα να κουράζονται όμως τα μάτια πολύ περισσότερο εγώ που περνάω πολλές ώρες στον υπολογιστή ανέβηκε η μυωπία κατά ένα βαθμό 2. εκπέμπει πολύ θερμότητα στο πρόσωπο κάτι που δεν το έχω ξαναζήσει ακόμα και η 20 ιντσών οθόνη που είχα πάρει πριν 20 χρόνια δεν το έκανε και ένιωθα ότι ψήνεται το πρόσωπο μου ειδικά την περίοδο του καλοκαιριού 3. Είναι κυρτή σε αυτό δεν φταίει η οθόνη αλλά ανακάλυψα ότι δεν με βολεύει κιόλας 4, χρόνος απόκρισης δεν θα έλεγα ότι ταιριάζει για μία τέτοια οθόνη αφήστε που κάθε φορά που πατάω το κουμπί να ανοίξει κάνει τον ήχο σαν να την αναγνωρίζει εκείνη την στιγμή κάτι που βρίσκω περίεργο.

    Αυτά αντιμετωπίζω ελπίζω να βοήθησα.

    1
  • Εκπληκτική οθόνη!!! Τα χρώματα φωτεινά, η αντίθεση τέλεια, τα μαύρα ολόσωστα. Από το πλάι δε χαλάει η εικόνα, είναι εύχρηστη ακόμα και σε photoshop, office κλπ, παρά την κυρτότητά της.
    Στα games η εμπειρία είναι απολαυστική, έχει κατά τη γνώμη μου το τέλειο μέγεθος και την τέλεια κυρτότητα.
    Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!!!

    3
  • Πολύ καλή οθόνη γενικά. Χρώματα καλά, με αρκετές δυνατότητες customization, ωστόσο μας τα χάλασε στο θέμα G-sync. Εαν έχετε κάρτα Nvidia και γνωρίζετε - σας ενδιαφέρει η λειτουργία G-sync, η συγκεκριμένη οθόνη δεν είναι G-sync certified, (υποστηρίζει μόνο freesync) και εχει ισχυρό brightness flickering (τρεμόπαιγμα στις εναλαγές του framerate) όταν το ενεργοποιείται με δική σας προτοβουλία απο το panel της Nvidia. Κάτι που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν διορθώνεται. Η λύση στο τέλος είιναι να μην το χρησιμοποιείς, αλλά κάτι χάνεις τελικά γιατί είναι μεγάλη η βελτίωση που παίρνεις απο αυτά τα πρωτόκολλα και η συγκεκριμένη οθόνη δεν τα υποστηρίζει καθόλου καλά.

    4
  • Δες τα όλα