Πήγα από μια άλλη ultrawide της LG στη συγκεκριμένη. Μιας και δοκιμάσεις ultrawide δεν γίνεται να γυρίσεις πίσω. Κάτι αντίστοιχο ακούγεται για τα 144Hz, οπότε έκανα την αναβάθμιση από τα 75Hz της προηγούμενης στα 144.
Για να είμαι ειλικρινής θα περίμενα μεγαλύτερη διαφορά, ωστόσο δεν έχω κανένα πρόβλημα, το framerate είναι βούτυρο. Έχω 2070 super και έτσι εκμεταλλεύομαι στο έπακρο την οθόνη, παίζοντας κατά κύριο λόγο FPS με ultra settings.
Τα χρώματα είναι υπέροχα. Για το G-Sync δεν το συζητώ. Έχω απενεργοποιήσει το V sync, έχω βάλει την gpu να δίνει 142Hz και δεν υπάρχει screen tearing ούτε κατά διάνοια.
Μη σας προβληματίζει η ανάλυση που είναι 2560x1080. Δεν υπάρχει κανένα πιξέλιασμα, εκτός αν βάλεις το πρόσωπο σου 10 εκ από την οθόνη, πράγμα που ρεαλιστικά δεν κάνει κανείς.
Το design είναι για gamers, εννοώντας ότι είναι επιθετικό, με τριγωνική βάση και κοκκινόμαυρες αποχρώσεις.
Η συσκευασία έχει μέσα ένα αρκετά μακρύ καλώδιο Displayport 1.4 οπότε δε χρειάζεται να προμηθευτείτε.
Στα τεστ που έκανα δεν υπάρχει καμένο ή κολλημένο πίξελ και χρησιμοποιώντας το χρωματικό προφίλ που κατέβασα από τη σελίδα της LG χρειάστηκε ελάχιστο πείραγμα στις ρυθμίσεις.
Στα 408 που την πήρα είμαι πολύ ευχαριστημένος και τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!