Τηλεοράσεις

F&U Smart Τηλεόραση 50" 4K UHD LED FL2D5005UH HDR (2019)

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Εικόνα

Διαγώνιος
50 "
Ευκρίνεια
4K Ultra HD
Ρυθμός Ανανέωσης
50/60 Hz
Τύπος Panel
Edge LED
Τύποι HDR
-
Local Dimming
Όχι

Ήχος

Κανάλια
Stereo
Ισχύς
20 W

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Δέκτης
DVB-C, DVB-S2, DVB-T2
Media Player
Ναι
Εγγραφή PVR
Ναι
Hotel Mode
Ναι
Φωνητικές Εντολές
Όχι
HbbTV
-
VRR
-

Πρότυπα Ήχου

Πρότυπα Ήχου
-

Smart Δυνατότητες

Υποστηριζόμενες Εφαρμογές
Netflix, Youtube
Λογισμικό
Άλλο Λογισμικό

Ενσύρματες Συνδέσεις

Ethernet
Ναι
Headphones
Ναι
Digital Audio Optical
Ναι
Πλήθος USB
1
Σύνολο Θυρών HDMI
3
Πλήθος HDMI 2.1
-

Ασύρματες Συνδέσεις

Wi-Fi
Ναι
Bluetooth
Ναι
Miracast
Ναι
Chromecast Built-In
Όχι
Screen Mirroring
Όχι
AirPlay
Όχι

Γενικά

Έτος Κυκλοφορίας
2019
Βάρος
-
VESA Mount
200 x 200 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Διαστάσεις (Χωρίς Βάση)

Πλάτος
1130 mm
Ύψος
656 mm
Πάχος
82 mm

Διαστάσεις (με Βάση)

Πλάτος
1130 mm
Ύψος
705 mm
Πάχος
235 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (19)

Αξιολογήσεις

  1. 13
  2. 5
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ήχος
  • Εικόνα
  • Γωνία θέασης
  • Μενού
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Την πήρα πέρσι 260 πολύ καλή για λεφτά της! Μια φορα μου χαλάσανε τα χρώματα σαν να χάλασε και έκανα επαναφορά στης εργοστασιακες ρυθμίσεις και όλα καλά
    Σε αυτά τα λεφτά νομίζω δεν έχει ανταγωνισμό

    • Εικόνα
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • serafeimakhs
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο κακό είναι ότι δεν παίζει αρχεία συμπιεσμένα για ταινίες ..θα χρειαστείς ένα media player που είναι επιπλέον λεφτά ..

    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιάννης 541
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σημερα την ειδα απο κοντα σε γνωστο καταστημα και την ειχε διπλα στην lg49um7100. Πραγματικα μπορω να πω οτι δν ειχε καμια διαφορα στην εικονα. πολυ ωραιο μαυρο και με ωραια ζωντανα χρωματα. απο επεξεργαστη δν ειναι και η πιο γρηγορη αλλα ειναι μια χαρα!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostast767
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω μία βδομάδα περίπου η τηλεόραση είναι φοβερή συγκρίνετε άνετα με άλλες πολύ πιο ακριβές των 600 και 700 ευρώ η καλύτερη επιλογή σε αυτή την τιμή το μόνο αρνητικό είναι το λογισμικό πού σε ταλαιπωρεί λίγο αλλά προσωπικά την συνδέω με το κινητό κι κάνω τα πάντα από εκεί συνδέεται εύκολα κι σου λύνει τα χέρια !!!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angela_Angela67
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ηταν συνειδητή επιλογή λόγω ανάγκης απόκτησης τηλεοπτικού δέκτη και αγοράστηκε (ΒLACK FRIDAY) 260 ΕΥΡΩ περίπου. Προσεγμένη συσκευασια, ευκολη συναρμολογηση και ρυθμισεις. Η καλύτερη σχεση ποιότητας -τιμης την δεδομενη στιγμη αγορας σύμφωνα με την προσωπικη μου αποψη. Ομως 15 μέρες μετα την αγορά παρατηρώ οτι αμέσως μετά το αναμμα σβήνει αυτοματα απο μονη της και αυτο επαναλαμβανεται μεχρι 3 φορες καθε φορά. Δινει την εντυπωση οτι καποια στιγμη θα μεινει μονιμα σβηστή. Εχει 3 χρονια εγγυηση αλλα πολύ φοβαμαι οτι θα μπω σε ταλαιπωρια.

    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • liapisbmw
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στο καταστημα που την ειδα διπλα σε πολυ πιο ακριβες τηλεορασεις φαινοταν λιγο πιο απλη,αλλα μολις την εβαλα στο σαλονι πραγματικα ειναι παρα πολυ καλη.και ειδικα με 260 ευρο δεν βρισκεις τετοια τηλεοραση.αξιζει.
    Μετα απο μια εβδομαδα χρησης ειναι τελεια σε ολα της.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • padalou
    1
    9 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    βάζω 1 αστέρι μιας και μετά απο 7 μέρες η TV δεν έχει πια επιλογή καν το WIFI! χάθηκε εντελώς απο το menu αυτή η επιλογή και έχω κάνει τα πάντα απο reboot, να την βγάλω απο την πρίζα για ώρα, άλλαξα ακόμα και router και η μοναδική επιλογή που έχει μείνει στο network είναι "wired" πάπαλα το wireless και την έχω μόλις μια βδομάδα! βγάλτε συμπέρασμα... Επίσης το menu κολλάει κάποιες φορές μέχρι που πρέπει να την βγάλω απο την πρίζα για να φύγει!!!!! Πεταμένα λεφτά πραγματικά..

    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ήχος
    • Μενού
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ANDREAS PANAGIOTOPOULOS
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πήρα χτές. Πραγματικά δεν έχω να της προσάξω κάτι κακό. Η εικόνα της σε youtube 4k ειναι αψεγάδιαστη. Σε netflix άριστη, ακόμα και σε digea εγώ έπαθα πλάκα. Δεν βρίσκω απολύτως κανέναν λόγο να δώσεις και 1€ παραπάνω για να πάρεις μία άλλη 50αρα.
    Η τιμή είναι άριστη για 50αρα, δεν της λείπει τίποτα απο εξοπλισμό, και έχει και 3 χρόνια εγγύση απο αντιπροσωπεία που ομολογουμένως απο όσα σχόλια έχω διαβάσει δεν τα πηγαίνει και πολύ καλά στο after sales.
    Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απο την αγορά μου!

    Μετά απο 15 μέρες λοιπον, έχω να πώ ότι αν δεν βγάλει βλάβη, πρόκειται για μία απο τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει ποτέ.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manos_gonidakis
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήρα την 50αρα σε προσφορά στα 260. Όταν την είδα στο κατάστημα μου φάνηκε πολύ μέτρια η εικόνα και τα χρώματα. Ωστόσο όταν την έστησα σπίτι ενθουσιάστηκα. Τα χρώματα με σετάρισμα είναι αρκετά καλά. Δεν είμαι απαιτητικός χρήστης. Κυρίως για Netflix τη χρησιμοποιώ και παίζει μια χαρά, ειδικά 4K. Τα κανάλια της digea ειναι υποφερτα.

    Για 260 ευρώ με 3 έτη εγγύηση είναι ότι πρέπει.

    Αν ήταν να πάρω κάτι καλό θα πήγαινα σε oled η την γνωστή SONY και όχι σε entry-mid "επώνυμα".

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μέτρια απλά για τα χρήματα Καλή

    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα της πιστεύω είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί!!

    • Ήχος
    • Μενού
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στα 259 ευρώ που την αγορασα μου φαινεται πολυ καλη επιλογη!!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Την πήρα πέρσι 260 πολύ καλή για λεφτά της! Μια φορα μου χαλάσανε τα χρώματα σαν να χάλασε και έκανα επαναφορά στης εργοστασιακες ρυθμίσεις και όλα καλά
    Σε αυτά τα λεφτά νομίζω δεν έχει ανταγωνισμό

    0
  • Το μόνο κακό είναι ότι δεν παίζει αρχεία συμπιεσμένα για ταινίες ..θα χρειαστείς ένα media player που είναι επιπλέον λεφτά ..

    2
  • Σημερα την ειδα απο κοντα σε γνωστο καταστημα και την ειχε διπλα στην lg49um7100. Πραγματικα μπορω να πω οτι δν ειχε καμια διαφορα στην εικονα. πολυ ωραιο μαυρο και με ωραια ζωντανα χρωματα. απο επεξεργαστη δν ειναι και η πιο γρηγορη αλλα ειναι μια χαρα!

    4
  • Την έχω μία βδομάδα περίπου η τηλεόραση είναι φοβερή συγκρίνετε άνετα με άλλες πολύ πιο ακριβές των 600 και 700 ευρώ η καλύτερη επιλογή σε αυτή την τιμή το μόνο αρνητικό είναι το λογισμικό πού σε ταλαιπωρεί λίγο αλλά προσωπικά την συνδέω με το κινητό κι κάνω τα πάντα από εκεί συνδέεται εύκολα κι σου λύνει τα χέρια !!!

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

27 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Εικόνα

Διαγώνιος
50 "
Ευκρίνεια
4K Ultra HD
Ρυθμός Ανανέωσης
50/60 Hz
Τύπος Panel
Edge LED
Τύποι HDR
-
Local Dimming
Όχι

Ήχος

Κανάλια
Stereo
Ισχύς
20 W

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Δέκτης
DVB-C, DVB-S2, DVB-T2
Media Player
Ναι
Εγγραφή PVR
Ναι
Hotel Mode
Ναι
Φωνητικές Εντολές
Όχι
HbbTV
-
VRR
-

Πρότυπα Ήχου

Πρότυπα Ήχου
-

Smart Δυνατότητες

Υποστηριζόμενες Εφαρμογές
Netflix, Youtube
Λογισμικό
Άλλο Λογισμικό

Ενσύρματες Συνδέσεις

Ethernet
Ναι
Headphones
Ναι
Digital Audio Optical
Ναι
Πλήθος USB
1
Σύνολο Θυρών HDMI
3
Πλήθος HDMI 2.1
-

Ασύρματες Συνδέσεις

Wi-Fi
Ναι
Bluetooth
Ναι
Miracast
Ναι
Chromecast Built-In
Όχι
Screen Mirroring
Όχι
AirPlay
Όχι

Γενικά

Έτος Κυκλοφορίας
2019
Βάρος
-
VESA Mount
200 x 200 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Διαστάσεις (Χωρίς Βάση)

Πλάτος
1130 mm
Ύψος
656 mm
Πάχος
82 mm

Διαστάσεις (με Βάση)

Πλάτος
1130 mm
Ύψος
705 mm
Πάχος
235 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (19)

  1. 13
  2. 5
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ήχος
  • Εικόνα
  • Γωνία θέασης
  • Μενού
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Την πήρα πέρσι 260 πολύ καλή για λεφτά της! Μια φορα μου χαλάσανε τα χρώματα σαν να χάλασε και έκανα επαναφορά στης εργοστασιακες ρυθμίσεις και όλα καλά
    Σε αυτά τα λεφτά νομίζω δεν έχει ανταγωνισμό

    • Εικόνα
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • serafeimakhs
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μόνο κακό είναι ότι δεν παίζει αρχεία συμπιεσμένα για ταινίες ..θα χρειαστείς ένα media player που είναι επιπλέον λεφτά ..

    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιάννης 541
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σημερα την ειδα απο κοντα σε γνωστο καταστημα και την ειχε διπλα στην lg49um7100. Πραγματικα μπορω να πω οτι δν ειχε καμια διαφορα στην εικονα. πολυ ωραιο μαυρο και με ωραια ζωντανα χρωματα. απο επεξεργαστη δν ειναι και η πιο γρηγορη αλλα ειναι μια χαρα!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostast767
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω μία βδομάδα περίπου η τηλεόραση είναι φοβερή συγκρίνετε άνετα με άλλες πολύ πιο ακριβές των 600 και 700 ευρώ η καλύτερη επιλογή σε αυτή την τιμή το μόνο αρνητικό είναι το λογισμικό πού σε ταλαιπωρεί λίγο αλλά προσωπικά την συνδέω με το κινητό κι κάνω τα πάντα από εκεί συνδέεται εύκολα κι σου λύνει τα χέρια !!!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Angela_Angela67
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ηταν συνειδητή επιλογή λόγω ανάγκης απόκτησης τηλεοπτικού δέκτη και αγοράστηκε (ΒLACK FRIDAY) 260 ΕΥΡΩ περίπου. Προσεγμένη συσκευασια, ευκολη συναρμολογηση και ρυθμισεις. Η καλύτερη σχεση ποιότητας -τιμης την δεδομενη στιγμη αγορας σύμφωνα με την προσωπικη μου αποψη. Ομως 15 μέρες μετα την αγορά παρατηρώ οτι αμέσως μετά το αναμμα σβήνει αυτοματα απο μονη της και αυτο επαναλαμβανεται μεχρι 3 φορες καθε φορά. Δινει την εντυπωση οτι καποια στιγμη θα μεινει μονιμα σβηστή. Εχει 3 χρονια εγγυηση αλλα πολύ φοβαμαι οτι θα μπω σε ταλαιπωρια.

    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • liapisbmw
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στο καταστημα που την ειδα διπλα σε πολυ πιο ακριβες τηλεορασεις φαινοταν λιγο πιο απλη,αλλα μολις την εβαλα στο σαλονι πραγματικα ειναι παρα πολυ καλη.και ειδικα με 260 ευρο δεν βρισκεις τετοια τηλεοραση.αξιζει.
    Μετα απο μια εβδομαδα χρησης ειναι τελεια σε ολα της.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • padalou
    1
    9 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    βάζω 1 αστέρι μιας και μετά απο 7 μέρες η TV δεν έχει πια επιλογή καν το WIFI! χάθηκε εντελώς απο το menu αυτή η επιλογή και έχω κάνει τα πάντα απο reboot, να την βγάλω απο την πρίζα για ώρα, άλλαξα ακόμα και router και η μοναδική επιλογή που έχει μείνει στο network είναι "wired" πάπαλα το wireless και την έχω μόλις μια βδομάδα! βγάλτε συμπέρασμα... Επίσης το menu κολλάει κάποιες φορές μέχρι που πρέπει να την βγάλω απο την πρίζα για να φύγει!!!!! Πεταμένα λεφτά πραγματικά..

    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ήχος
    • Μενού
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ANDREAS PANAGIOTOPOULOS
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πήρα χτές. Πραγματικά δεν έχω να της προσάξω κάτι κακό. Η εικόνα της σε youtube 4k ειναι αψεγάδιαστη. Σε netflix άριστη, ακόμα και σε digea εγώ έπαθα πλάκα. Δεν βρίσκω απολύτως κανέναν λόγο να δώσεις και 1€ παραπάνω για να πάρεις μία άλλη 50αρα.
    Η τιμή είναι άριστη για 50αρα, δεν της λείπει τίποτα απο εξοπλισμό, και έχει και 3 χρόνια εγγύση απο αντιπροσωπεία που ομολογουμένως απο όσα σχόλια έχω διαβάσει δεν τα πηγαίνει και πολύ καλά στο after sales.
    Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απο την αγορά μου!

    Μετά απο 15 μέρες λοιπον, έχω να πώ ότι αν δεν βγάλει βλάβη, πρόκειται για μία απο τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει ποτέ.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manos_gonidakis
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήρα την 50αρα σε προσφορά στα 260. Όταν την είδα στο κατάστημα μου φάνηκε πολύ μέτρια η εικόνα και τα χρώματα. Ωστόσο όταν την έστησα σπίτι ενθουσιάστηκα. Τα χρώματα με σετάρισμα είναι αρκετά καλά. Δεν είμαι απαιτητικός χρήστης. Κυρίως για Netflix τη χρησιμοποιώ και παίζει μια χαρά, ειδικά 4K. Τα κανάλια της digea ειναι υποφερτα.

    Για 260 ευρώ με 3 έτη εγγύηση είναι ότι πρέπει.

    Αν ήταν να πάρω κάτι καλό θα πήγαινα σε oled η την γνωστή SONY και όχι σε entry-mid "επώνυμα".

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μέτρια απλά για τα χρήματα Καλή

    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα της πιστεύω είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί!!

    • Ήχος
    • Μενού
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στα 259 ευρώ που την αγορασα μου φαινεται πολυ καλη επιλογη!!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Την πήρα πέρσι 260 πολύ καλή για λεφτά της! Μια φορα μου χαλάσανε τα χρώματα σαν να χάλασε και έκανα επαναφορά στης εργοστασιακες ρυθμίσεις και όλα καλά
    Σε αυτά τα λεφτά νομίζω δεν έχει ανταγωνισμό

    0
  • Το μόνο κακό είναι ότι δεν παίζει αρχεία συμπιεσμένα για ταινίες ..θα χρειαστείς ένα media player που είναι επιπλέον λεφτά ..

    2
  • Σημερα την ειδα απο κοντα σε γνωστο καταστημα και την ειχε διπλα στην lg49um7100. Πραγματικα μπορω να πω οτι δν ειχε καμια διαφορα στην εικονα. πολυ ωραιο μαυρο και με ωραια ζωντανα χρωματα. απο επεξεργαστη δν ειναι και η πιο γρηγορη αλλα ειναι μια χαρα!

    4
  • Την έχω μία βδομάδα περίπου η τηλεόραση είναι φοβερή συγκρίνετε άνετα με άλλες πολύ πιο ακριβές των 600 και 700 ευρώ η καλύτερη επιλογή σε αυτή την τιμή το μόνο αρνητικό είναι το λογισμικό πού σε ταλαιπωρεί λίγο αλλά προσωπικά την συνδέω με το κινητό κι κάνω τα πάντα από εκεί συνδέεται εύκολα κι σου λύνει τα χέρια !!!

    3
  • Δες τα όλα