Χρειαζόμουν για την μικρή μου κόρη ένα ελαφρύ, συμμαζεμενο σε διαστάσεις και ταυτόχρονα σχετικά ποιοτικό αρμόνιο για παίζει είτε στο δωμάτιο της, η να το παίρνουμε μαζί εκτός σπιτιού. (Για εντός εχουμε ψηφιακό πιάνο). Το πήρα κυρίως λόγω της πολύ καλής φορητοτητας, του γεγονότος ότι δουλεύει με μπαταρίες για αρκετές ώρες, της εισόδου μικροφώνου, αλλά και για την λειτουργία μαθημάτων με φωτιζόμενα πλήκτρα που έχει. Ζυγίζει μόνο 3,5 κιλά και η μεγάλη λαβή που έχει στη μέση, κάνει την μεταφορά του πανεύκολη. Επίσης, είναι πολύ όμορφο αισθητικά και ο ήχος του αρκετά δυνατός και καθαρός για την κατηγορία του με εξαίρεση όπως είναι λογικό, την έλλειψη χαμηλών συχνοτήτων. Τα πλήκτρα έχουν αρκετά καλή αίσθηση και είναι ιδιαίτερα αθόρυβα ενώ συνολικά η κατασκευή του δείχνει στιβαρή. Έχει πλήρη συνδεσιμοτητα και παίρνει και sustain pedal, κάτι που όμως πωλείται χωριστά. Στα μείον, ο ήχος του πιάνου που δεν είναι ιδιαίτερα αληθοφανής. Οι υπόλοιποι ήχοι είναι καλουτσικοι καθώς και οι ρυθμοί και το dance mode. Γενικώς έχει πάρα πολλές ευκολίες και λειτουργίες και δεδομένου ότι ο ρόλος του θα είναι η ευκολία στην μεταφορά και η διασκέδαση και εξάσκηση εκτός σπιτιού, και όχι η αληθοφάνεια στον ήχο και στην αίσθηση των πλήκτρων, εκτελεί τον ρόλο του άψογα. Δυστυχώς στην Ευρώπη και στην Ελλάδα είναι σημαντικά ακριβότερο. Αμερική το βρίσκεις με 160 δολάρια, αλλά όπως και να έχει θα το πρότεινα για οποίους έχουν αντίστοιχες ανάγκες με αυτές που περιέγραψα πιο πάνω. Εναλλακτικά, αν σας ενδιαφέρει περισσότερο ο ήχος του πιάνου και μπορείτε να διαθέσετε λίγα παραπάνω (γύρω στα 300 ευρώ) χρήματα, το Roland go piano έχει αντίστοιχες διαστάσεις και βάρος και πιο καλό ήχο πιάνου με λιγότερες όμως συνολικά ευκολίες και λειτουργίες.