Ηλεκτρικά Πατίνια

Segway Ninebot Kickscooter ES4 με 30km/h max Ταχύτητα και 45km Αυτονομία

Ζήστε μεγαλύτερη ισχύ, εμβέλεια και ταχύτητα. Με μια εσωτερική και εξωτερική μπαταρία ιόντων λιθίου, το Ninebot KickScooter από το Segway ES4 έχει κορυφαία...

Ζήστε μεγαλύτερη ισχύ, εμβέλεια και ταχύτητα. Με μια εσωτερική και εξωτερική μπαταρία ιόντων λιθίου, το Ninebot KickScooter από το Segway ES4 έχει κορυφαία μέγιστη ταχύτητα 30km/h αυτονομία μέχρι μέχρι 45km.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Ζήστε μεγαλύτερη ισχύ, εμβέλεια και ταχύτητα. Με μια εσωτερική και εξωτερική μπαταρία ιόντων λιθίου, το Ninebot KickScooter από το Segway ES4 έχει κορυφαία μέγιστη ταχύτητα 30km/h αυτονομία μέχρι μέχρι 45km.

Το επόμενο επίπεδο στα Ηλεκτρικά Πατίνια

Ταξιδέψτε μακρύτερα και φτάστε στον προορισμό σας πιο γρήγορα από ποτέ. Η πρόσθετη ισχύς έρχεται με ελεγχόμενη επιτάχυνση για μια ομαλότερη βόλτα και μια επιλογή cruise control, ώστε να μπορείτε να οδηγείτε με άνεση. Χάρη στην αντιολισθητική λαβή με υφή, θα απολαμβάνετε καλύτερη πρόσφυση και έλεγχο.

Πιο ισχυρή μπαταρία

Το Ninebot KickScooter από την μπαταρία Segway ES4 είναι ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος με ισχύ 374 Wh, ονομαστικής ισχύος 300 W και μέγιστης ισχύος 800 W. Οι μπαταρίες έχουν υπερθέρμανση, βραχυκύκλωμα, υπερένταση και προστασία από υπερβολική φόρτιση, εξασφαλίζοντας εκατοντάδες κύκλους χωρίς να μειώνεται η μέγιστη χωρητικότητα. Κάθε ES4 διαθέτει και εσωτερική και αφαιρούμενη εξωτερική μπαταρία ιόντων λιθίου.

Ανώτερη τεχνολογία

Η ενσωματωμένη οθόνη LED δείχνει την ταχύτητα και την υπόλοιπη διάρκεια ζωής της μπαταρίας σας, ώστε να έχετε πάντα τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Ενεργοποιήστε τον προβολέα με ένα γρήγορο πάτημα του κουμπιού τροφοδοσίας. Προσαρμόστε το χρώμα των πίσω και των πλευρικών φώτων ανάλογα με το στυλ σας, παρέχοντας παράλληλα αυξημένη ορατότητα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Κατασκευασμένο για απόδοση και άνεση

Το Ninebot KickScooter από το Segway ES4 διαθέτει ενσωματωμένα εμπρός και πίσω αμορτισέρ για την ομαλή οδήγηση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Διαθέτει ηλεκτρικά και μηχανικά φρένα για αυξημένη ασφάλεια.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος
Ηλεκτρικά Scooter
Χρώμα
Μαύρο
Παιδικό
-

Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ταχύτητα
30 km/h
Μέγιστη Αυτονομία
45 km
Ονομαστική Ισχύς Μοτέρ
300 W
Μέγιστη Ισχύς Μοτέρ
-
Μέγιστο Βάρος Αναβάτη
100 kg
Βάρος
12,5 kg

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αναδιπλούμενο
-
Σύνδεση Bluetooth
Ναι
Ηχεία
Όχι
Κάθισμα
-
Αναρτήσεις
Μπροστινή & Πίσω Ανάρτηση
Τύπος Ελαστικών
Συμπαγή
Χωρητικότητα Μπαταρίας
-
Χρόνος Φόρτισης
7 hrs

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αυτονομία μπαταρίας
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μεταφορά
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Φρένα

Αξιολογήσεις χρηστών

  • nikosfacebook3
    4
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω για καμια 2000χλμ.

    Ειναι γρηγορο. Με την μανισα αρχικη ρομ πηγαινε με 30 στο κοκκινο, με 27 στο ασπρο. Με αλαγμενη rom με app απο το τηλεφωνο παει ανετα με 32 και ανεβαινει πολυ πιο γρηγορα τις ανηφορες. Δεν παει πιο γρηγορα απλα βγαζει παραπανω ροπη ξερω γω. Ολα ηταν οκ μεχρι που αρχισε να λασκαρει η εξτρα μπαταρια.

    Την εσφηξα την ξαναεσφιξα, μετα λεω θα μου την πουνε αν χαλασω τις βιδες και το γυρισω για εγγυηση αρα οταν ξαναλασκαρε η εξτρα μπαταρια το πηγα με εγγυηση για σερβις. Μου το γυρισανε (μετα απο ενα μηνα) και ηταν οκ για καμια 500αρια χιλιομετρα.

    Μετα ξαναλασκαρε η εξτρα μπαταρια. Ειχα προμηθευτει ηδη ενα lock tite για αλουμινιες βιδες, καθως και μερικες βιδες για σκαφη απο ενα hardware shop γιατι ειχανε πεσει η δυιο με το ταμπ της εγγυησης και ουτε το καταλαβα. Γενικα οι βιδες λασκαρουνε και θελουνε thread lock. Το ξανασυναρμολογησα με after market βιδες κατω και μπολικο locktite στην εξτρα μπαταρια και πηγε καλα.

    Αλλα, καμια φορα οταν ζοριζεται (οταν φυσαει πχ) τραβαει παραπανω μπαταρια απο την μια απο τις δυο με αποτελεσμα λογο διαφορας τασης ακομα και αν δεν εχει λασκαρει η εξτρα μπαταρια να πηγαινει παλι μονο με τη μια. Ειδικα οταν φυσαει αυτο σημανει οτι παει με 18χλμ το πολυ... θα αργησεις.

    Τα λαστιχα πες οτι τα μαθαινεις, ο ηχος που κανει οταν κυριολεκτικα χτυπαει η αναρτηση στο τιμονι στις λακουβες ξεπερνιεται με ακουστικα (δεν συνισταται). Τα υλικα του ειναι παρα πολυ καλα... Η συναρμολογηση οχι και τοσο.

    Τωρα το τρακαρα. Εχει στραβωσει ολο το deck απο κατω και θα το παω για σερβις.

    Εν κατακλειδι ειναι:
    -Γρηγορο (πιο γρηγορο απο το xiaomi)
    -Αναξιοπιστο λιγο

    Τωρα βγαλανε το ΕS45 το οποιο λεει οτι εχει καλο thread locking... και πισω μαγνητικο φρενο..

    α ναι τα φρενα, το ηλεκτρικο στο δυνατο συν το ποδοφρενο το σταματαει καπως. Το ηλεκτρικο μονο οχι και τοσο και το ποδοφραινο πισω ειναι καλο για να κοβεις λιγο οταν το πας με το cruise control. (το οποιο δεν ενεργοποιειται οταν φυσαει η οταν παει σε ανηφορα).

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lazarosk97
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή επιλογή για ηλεκτρικό πατίνι. Έχει στιβαρή κατασκευή και μεγάλη ταχύτητα σε σύγκριση με άλλα πατίνια. Εύκολη ανάβαση σε ανηφόρες και καλή απόδοση μπαταρίας. Τα φώτα εξαιρετικά και τα κάτω φώτα ρυθμίζονται σε διάφορα χρώματα και εφέ. Επίσης μπορούν να σβήσουν αν δεν τα χρειάζεσαι. Κατά την γνώμη μου είναι πολύ χρήσιμα για το βράδυ καθώς σε κάνει ακόμα πιο ορατό στους οδηγούς. Γενικά έμεινα ευχαριστημένος αλλά τα λάστιχα και τα φρένα είναι τα μειονεκτήματα του. Τα λάστιχα επειδή δεν φουσκώνουν, σου μεταφέρουν κραδασμούς από την άσφαλτο, αλλά από την άλλη δεν χρειάζονται σέρβις και δεν κινδυνεύουν από τα φούιτ (συχνό φαινόμενο στα πατίνια με λάστιχα που φουσκώνουν). Επίσης οι αναρτήσεις απορροφούν αρκετό μέρος των κραδασμών. Από φρένα έχει ένα ηλεκτρικό που μειώνει την ταχύτητα και φορτίζει την μπαταρία αλλά δεν σταματάει έγκαιρα και ένα ποδόφρενο που σταματάει το πατίνι. Άλλα πατίνια έχουν δισκόφρενα που είναι κλάσης ανώτερα. Πάντως η γνώμη μου είναι ότι σε σύγκριση με τα xiaomi το ninebot είναι καλύτερο. Το συνιστώ.

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φρένα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Tsakanikas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 1 μήνα και έχω κάνει 690,2 χιλιόμετρα είναι απλά ότι καλύτερο το πατίνι αλλά άμα φτάσεις τελική ταχύτητα δηλαδή 35 με 36 χιλιόμετρα δεν είναι κ τόσο ικανοποιητικό το φρένο αλλά κατά τα άλλα είναι ότι καλύτερο!!

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φρένα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gior_gio
    4
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πατίνι κατασκευαστικά είναι καλό. Έχει σούστα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικό φρένο μπροστά όχι ικανοποιητικό. Σε συνδυασμό με το ποδόφρενο το πίσω σταματάει σχετικά καλά. Έχει εντυπωσιακά led από κάτω και στην μπαταρία. Δεν έχει κουδούνι ούτε κόρνα. Τα λάστιχα solid γλυστράνε και έχουν κραδασμούς και θορύβους στις μικρές λακουβίτσες 1 με 2 εκατοστά. Αν χτυπήσει σε ένα χαλίκι η πετραδάκι ακούγεται ένας θόρυβος έντονος ενοχλητικός. Στο χώμα σκάβει και δεν έχει πρόσφυση. Και σε κανονικό δρόμο γλιστράει. Δεν το εμπιστεύεσαι να πας 15 και πάνω λόγω ελαστικών (solid).

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φρένα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kianopogon
    1
    25 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Λοιπόν είναι τέλειο.
    Πρόκειται για ένα ES2 με extra μπαταρία απλά, είμαι κάτοχος xiaomi 365 και η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα, τελείως διαφορετικά πατίνια, Στο θέμα χιλιομέτρων φυσικά δεν βγάζει αυτά που λέει στα χαρτιά (ποιο πατίνι βγάζει άλλωστε) εμένα που είμαι σχεδόν 100 κιλά με βγάζει με μία φόρτιση 25 χιλιόμετρα σε σχέση με το 365 που με βγάζει 15 περίπου, στη δύναμη που εκεί είναι όλο το ζουμί με ανεβάζει σε ανηφόρες με περίπου 15km/h που το 365 απλά δεν ανέβαινε. Στην ταχύτητα καμία σχέση πιάνει 33km/h στην ευθεία, με το 365 λόγο βάρους 22-23km/h, έχει solid λάστιχα που σημαίνει δεν χρειάζεται να τσεκάρω την πίεση των ελαστικών κάθε τόσο και ούτε να ανησυχώ αν θα μου σκάσει το λάστιχο και αν μου σκάσει άντε να το αλλάζεις και τέτοια προβλήματα. Εχει ποιο μικρό τροχό βέβαια από το 365 το νιώθεις ελάχιστα ποιο ασταθές από το 365 αλλά το συνηθίζεις γρήγορα. Παρόλο που έχει solid λάστιχα είναι άνετο στην οδήγηση, ποιο άνετο από το 365 θα έλεγα λόγο των αναρτήσεων που έχει, δεν έχω δοκιμάσει τη συμπεριφορά των solid σε βρεγμένο δρόμο ακόμα βέβαια. Σίγουρα θα ήταν τέλειο αν είχε μηχανικό φρένο και όχι μόνο ηλεκτρικό και ποδόφρενο, βέβαια το ηλεκτρικό δουλεύει μια χαρά στο φρενάρισμα απλά δεν κάνει για απότομο φρενάρισμα, εκεί πρέπει να εκπαιδευτεί ο χρήστης στη χρήση ποδόφρενου, θέλει λίγο καιρό μέχρι να το συνηθίσεις, τα φώτα του είναι μια χαρά και δυνατά σε βλέπουν το βράδυ από μακριά, στα συν τα φουτουριστικά λεντάκια από κάτω που σε κάνουν να νιώθεις Toreto στο fast and furious, το κάνουν ακόμα ποιο όμορφο το πατίνι (είναι πολύ ποιο όμορφο από το 365).
    Η κονσόλα του είναι ωραία και παρέχει όλες τις πληροφορίες, δουλεύει ακριβώς όπως το 365 pro δείχνει ταχύτητα/μπαταρία/eco,normal,sport mode κτλ.
    Πολύ βασικό η κατασκευή είναι πολύ ποιο στιβαρή από τα xiaomi δεν τρίζει τίποτα ποτέ, δεν φοβάσαι μην ανοίξει ο λαιμός μην σπάσει στη μέση κυρίως στη μέση της οδήγησης, δεν νιώθεις ότι τίποτα στραβό θα γίνει και θα κινδυνεύσεις, μόνο αν πατήσεις την ασφάλεια που κλείνει ο λαιμός του πατινιού κινδυνεύεις αλλά για να το κάνεις αυτό εν κίνησή πρέπει να το κάνεις επίτηδες μόνο.
    Κλείνει πολύ εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού στο κάτω μέρος του λαιμού περίπου όπως κλείνουν και τα speedway και λόγο αυτού του κλεισίματος πιάνει και ποιο λίγο χώρο κλεισμένο από το 365, μπορεί να μπει ακόμα και κάτω από τα καθίσματα του προαστιακού.
    Η εφαρμογή στο κινητό είναι πολύ ωραία και δείχνει όλες της πληροφορίες όπως και η αντίστοιχη στο 365, έχει διάφορα πραγματάκια να πειράξεις πχ τα λεντάκια από κάτω
    Στη συναρμολόγηση πολύ εύκολα μέσα σε 5 λεπτά και άλλα 5 λεπτά για την έξτρα μπαταρία που είναι πολύ εύκολη να τη βάλεις
    Με λίγα λόγια segway vs xiaomi σημειώσατε 1
    Στα λεφτά το πήρα γύρω στα 500 ευρώ, τόσο περίπου έχει το xiaomi 365 pro
    Εγώ και πάλι θα προτιμούσα το segway
    Αν κάποιος είναι πάνω από 80 κιλά τότε αυτό ή το 365 pro είναι μονόδρομος
    Αν είναι μέχρι 75-80 max κιλά του κάνει και το απλό 365 ή ES2

    Update !!! λόγο μικρής ρόδας αλλά και solid λάστιχου θέλει πολύ πολύ προσοχή στο βρεγμένο δρόμο ειδικά στις στροφές, θα πρέπει να κόβετε στα 5 χιλιόμετρα και με το νου σας μην χρειαστεί να ακουμπήσετε το πόδι στο δρόμο, γλιστράει πάρα πολύ

    Update 2 !!! Οπως αναφέρανε και άλλοι λόγο μικρού λάστιχου και solid θέλει προσοχή δεν είναι τόσο σταθερό όσο τα xiaomi θέλει λίγο ποιο καλή ισορροπία, μερικές φορές όταν πας γρήγορα αισθάνεσαι φόβο στη σταθερότητα και φυσικά το solid Λαστιχο γλιστράει ποιο εύκολα στο δρόμο για αυτό προσοχή!!!, από την άλλη σου δίνει σιγουριά η στιβαρή κατασκευή του σε σχέση με τα xiaomi που με τη χρήση αρχίζουν να τρίζουν διάφορα πάνω του και φοβάσαι μη σου διαλυθεί στη μέση του δρόμου

    Update 3 !!! Αφαιρώ ένα αστέρι γιατί έτσι όπως έτυχε και σε άλλους, έτυχε και σε μένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του, στην αρχή η βασική μπαταρία έχανε ποιο γρήγορα με αποτέλεσμα να χάνει σε δύναμη ταχύτητα και αυτονομία, δεν του πολύ έδωσα σημασία και μετά από κανά μήνα έβγαζε alarm με αποτέλεσμα να μην μπορώ να το κυκλοφορήσω.
    Το πολύ θετικό ήταν ότι όταν το πήγα στο service Μανολόπουλος μετά από 2 ημέρες με καλέσανε να μου πουν ότι το αντικαταστήσανε με καινούργιο
    Το αρνητικό είναι ότι έβγαλε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του πριν καν κλείσει 6μηνο έτσι όπως είχα ακούσει και από άλλους που τους έβγαλε και ας το πρόσεχα πάρα πολύ, δηλαδή πρώτα έκοβα ταχύτητα και πάταγα σιγά σιγά το ηλεκτρικό φρένο
    Δεύτερο αρνητικό το ποδόφρενο πίσω είχε σχεδόν ξυλωθεί πράγμα όχι λογικό γιατί αυτή είναι η δουλειά του να το πατάς για απότομο φρενάρισμα και ζήτημα αν το είχα πατήσει πάνω από 10 φορές

    4ο Update!!! Δυστυχώς και αυτό που μου αλλάξανε, αν το αλλάξανε τελικά και δεν μου δώσανε το ίδιο επισκευασμένο στο service σχεδόν μετά από μια βδομάδα παρουσίασε τα ίδια προβλήματα με τα ηλεκτρικά του, χώρια που το ποδόφρενο πίσω πάλι έπαιζε όπως αυτό που υποτίθεται ότι μου αντικατέστησαν ίσως όχι αμέσως αλλά από τη 4-5η μέρα ξελάσκαρε με αποτέλεσμα να ακουμπάει τη ρόδα (πραγματικά ποιος σκέφτηκε να βάλει φρένο εκεί όταν ποιοτικά η κατασκευή δεν κρατάει στην πίεση του ποδιού για το φρένο, η βασική μπαταρία εξασθενεί πιο γρήγορα όπως μου έκανε και το σκούτερ που τους είχα πάει για service και ανα διαστήματα μου πετάει τα ίδια error στην οθόνη με αποτέλεσμα να σταματάει για λίγο, βέβαια ακόμα να σταματήσει εντελώς δεν το έχει κάνει αλλά το αναναμένω, τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι είναι στην εγγύηση και θα τους το πηγαίνω όσο ακόμα έχω την εγγύηση, με λίγα λόγια μακριά, τεράστια απογοήτευση, καλύτερα xiaomaki που το πολύ να παθαίνεις κανά λάστιχο παρά αυτό
    5ο και τελευταίο update λοιπόν αφού το πήγα στο service με τα ίδια προβλήματα και αφού υποτίθεται μου το είχαν αντικαταστήσει την πρώτη φορά με καλέσαν από ΜΑΝΟΛΩΠΟΥΛΟ service και μου είπαν ότι έχει βγει εκτός εγγύησης λόγο του ότι έχει χτυπήματα και χάλασε το φυσάκι της μπαταρίας και το φτερό πίσω χάλασε (ναι αυτό που υποτίθεται πατάμε για φρένο) από πέσιμο και μου ζητήσανε κανά 200ρι ευρώ, δεν πάμε καλά, τους είπα όχι και θα έρθω να το πάρω έτσι και θα διαμαρτηρηθώ στην segway ΠΡΟΣΟΧΗ μακρία από αυτά τα segway scooter μακριά από service ΜΑΝΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

    • Φρένα
    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lukaszburdzy
    5
    5 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΝR1 !!! με ένα τραγικό φρένο !!! Το ποδοφρένο είναι ένα
    τραγικό μιων του κατασκευαστη κατά τα άλλα Γενικά είναι ένα από τα καλιτερα σκούτερ που υπάρχουν στην αγορά εοσ σήμερα 24/10/2019.Ευχάριστο.....

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το εχω για καμια 2000χλμ.

    Ειναι γρηγορο. Με την μανισα αρχικη ρομ πηγαινε με 30 στο κοκκινο, με 27 στο ασπρο. Με αλαγμενη rom με app απο το τηλεφωνο παει ανετα με 32 και ανεβαινει πολυ πιο γρηγορα τις ανηφορες. Δεν παει πιο γρηγορα απλα βγαζει παραπανω ροπη ξερω γω. Ολα ηταν οκ μεχρι που αρχισε να λασκαρει η εξτρα μπαταρια.

    Την εσφηξα την ξαναεσφιξα, μετα λεω θα μου την πουνε αν χαλασω τις βιδες και το γυρισω για εγγυηση αρα οταν ξαναλασκαρε η εξτρα μπαταρια το πηγα με εγγυηση για σερβις. Μου το γυρισανε (μετα απο ενα μηνα) και ηταν οκ για καμια 500αρια χιλιομετρα.

    Μετα ξαναλασκαρε η εξτρα μπαταρια. Ειχα προμηθευτει ηδη ενα lock tite για αλουμινιες βιδες, καθως και μερικες βιδες για σκαφη απο ενα hardware shop γιατι ειχανε πεσει η δυιο με το ταμπ της εγγυησης και ουτε το καταλαβα. Γενικα οι βιδες λασκαρουνε και θελουνε thread lock. Το ξανασυναρμολογησα με after market βιδες κατω και μπολικο locktite στην εξτρα μπαταρια και πηγε καλα.

    Αλλα, καμια φορα οταν ζοριζεται (οταν φυσαει πχ) τραβαει παραπανω μπαταρια απο την μια απο τις δυο με αποτελεσμα λογο διαφορας τασης ακομα και αν δεν εχει λασκαρει η εξτρα μπαταρια να πηγαινει παλι μονο με τη μια. Ειδικα οταν φυσαει αυτο σημανει οτι παει με 18χλμ το πολυ... θα αργησεις.

    Τα λαστιχα πες οτι τα μαθαινεις, ο ηχος που κανει οταν κυριολεκτικα χτυπαει η αναρτηση στο τιμονι στις λακουβες ξεπερνιεται με ακουστικα (δεν συνισταται). Τα υλικα του ειναι παρα πολυ καλα... Η συναρμολογηση οχι και τοσο.

    Τωρα το τρακαρα. Εχει στραβωσει ολο το deck απο κατω και θα το παω για σερβις.

    Εν κατακλειδι ειναι:
    -Γρηγορο (πιο γρηγορο απο το xiaomi)
    -Αναξιοπιστο λιγο

    Τωρα βγαλανε το ΕS45 το οποιο λεει οτι εχει καλο thread locking... και πισω μαγνητικο φρενο..

    α ναι τα φρενα, το ηλεκτρικο στο δυνατο συν το ποδοφρενο το σταματαει καπως. Το ηλεκτρικο μονο οχι και τοσο και το ποδοφραινο πισω ειναι καλο για να κοβεις λιγο οταν το πας με το cruise control. (το οποιο δεν ενεργοποιειται οταν φυσαει η οταν παει σε ανηφορα).

    6
  • Πολύ καλή επιλογή για ηλεκτρικό πατίνι. Έχει στιβαρή κατασκευή και μεγάλη ταχύτητα σε σύγκριση με άλλα πατίνια. Εύκολη ανάβαση σε ανηφόρες και καλή απόδοση μπαταρίας. Τα φώτα εξαιρετικά και τα κάτω φώτα ρυθμίζονται σε διάφορα χρώματα και εφέ. Επίσης μπορούν να σβήσουν αν δεν τα χρειάζεσαι. Κατά την γνώμη μου είναι πολύ χρήσιμα για το βράδυ καθώς σε κάνει ακόμα πιο ορατό στους οδηγούς. Γενικά έμεινα ευχαριστημένος αλλά τα λάστιχα και τα φρένα είναι τα μειονεκτήματα του. Τα λάστιχα επειδή δεν φουσκώνουν, σου μεταφέρουν κραδασμούς από την άσφαλτο, αλλά από την άλλη δεν χρειάζονται σέρβις και δεν κινδυνεύουν από τα φούιτ (συχνό φαινόμενο στα πατίνια με λάστιχα που φουσκώνουν). Επίσης οι αναρτήσεις απορροφούν αρκετό μέρος των κραδασμών. Από φρένα έχει ένα ηλεκτρικό που μειώνει την ταχύτητα και φορτίζει την μπαταρία αλλά δεν σταματάει έγκαιρα και ένα ποδόφρενο που σταματάει το πατίνι. Άλλα πατίνια έχουν δισκόφρενα που είναι κλάσης ανώτερα. Πάντως η γνώμη μου είναι ότι σε σύγκριση με τα xiaomi το ninebot είναι καλύτερο. Το συνιστώ.

    1
  • Το έχω 1 μήνα και έχω κάνει 690,2 χιλιόμετρα είναι απλά ότι καλύτερο το πατίνι αλλά άμα φτάσεις τελική ταχύτητα δηλαδή 35 με 36 χιλιόμετρα δεν είναι κ τόσο ικανοποιητικό το φρένο αλλά κατά τα άλλα είναι ότι καλύτερο!!

    2
  • Το πατίνι κατασκευαστικά είναι καλό. Έχει σούστα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικό φρένο μπροστά όχι ικανοποιητικό. Σε συνδυασμό με το ποδόφρενο το πίσω σταματάει σχετικά καλά. Έχει εντυπωσιακά led από κάτω και στην μπαταρία. Δεν έχει κουδούνι ούτε κόρνα. Τα λάστιχα solid γλυστράνε και έχουν κραδασμούς και θορύβους στις μικρές λακουβίτσες 1 με 2 εκατοστά. Αν χτυπήσει σε ένα χαλίκι η πετραδάκι ακούγεται ένας θόρυβος έντονος ενοχλητικός. Στο χώμα σκάβει και δεν έχει πρόσφυση. Και σε κανονικό δρόμο γλιστράει. Δεν το εμπιστεύεσαι να πας 15 και πάνω λόγω ελαστικών (solid).

    3
  • Λοιπόν είναι τέλειο.
    Πρόκειται για ένα ES2 με extra μπαταρία απλά, είμαι κάτοχος xiaomi 365 και η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα, τελείως διαφορετικά πατίνια, Στο θέμα χιλιομέτρων φυσικά δεν βγάζει αυτά που λέει στα χαρτιά (ποιο πατίνι βγάζει άλλωστε) εμένα που είμαι σχεδόν 100 κιλά με βγάζει με μία φόρτιση 25 χιλιόμετρα σε σχέση με το 365 που με βγάζει 15 περίπου, στη δύναμη που εκεί είναι όλο το ζουμί με ανεβάζει σε ανηφόρες με περίπου 15km/h που το 365 απλά δεν ανέβαινε. Στην ταχύτητα καμία σχέση πιάνει 33km/h στην ευθεία, με το 365 λόγο βάρους 22-23km/h, έχει solid λάστιχα που σημαίνει δεν χρειάζεται να τσεκάρω την πίεση των ελαστικών κάθε τόσο και ούτε να ανησυχώ αν θα μου σκάσει το λάστιχο και αν μου σκάσει άντε να το αλλάζεις και τέτοια προβλήματα. Εχει ποιο μικρό τροχό βέβαια από το 365 το νιώθεις ελάχιστα ποιο ασταθές από το 365 αλλά το συνηθίζεις γρήγορα. Παρόλο που έχει solid λάστιχα είναι άνετο στην οδήγηση, ποιο άνετο από το 365 θα έλεγα λόγο των αναρτήσεων που έχει, δεν έχω δοκιμάσει τη συμπεριφορά των solid σε βρεγμένο δρόμο ακόμα βέβαια. Σίγουρα θα ήταν τέλειο αν είχε μηχανικό φρένο και όχι μόνο ηλεκτρικό και ποδόφρενο, βέβαια το ηλεκτρικό δουλεύει μια χαρά στο φρενάρισμα απλά δεν κάνει για απότομο φρενάρισμα, εκεί πρέπει να εκπαιδευτεί ο χρήστης στη χρήση ποδόφρενου, θέλει λίγο καιρό μέχρι να το συνηθίσεις, τα φώτα του είναι μια χαρά και δυνατά σε βλέπουν το βράδυ από μακριά, στα συν τα φουτουριστικά λεντάκια από κάτω που σε κάνουν να νιώθεις Toreto στο fast and furious, το κάνουν ακόμα ποιο όμορφο το πατίνι (είναι πολύ ποιο όμορφο από το 365).
    Η κονσόλα του είναι ωραία και παρέχει όλες τις πληροφορίες, δουλεύει ακριβώς όπως το 365 pro δείχνει ταχύτητα/μπαταρία/eco,normal,sport mode κτλ.
    Πολύ βασικό η κατασκευή είναι πολύ ποιο στιβαρή από τα xiaomi δεν τρίζει τίποτα ποτέ, δεν φοβάσαι μην ανοίξει ο λαιμός μην σπάσει στη μέση κυρίως στη μέση της οδήγησης, δεν νιώθεις ότι τίποτα στραβό θα γίνει και θα κινδυνεύσεις, μόνο αν πατήσεις την ασφάλεια που κλείνει ο λαιμός του πατινιού κινδυνεύεις αλλά για να το κάνεις αυτό εν κίνησή πρέπει να το κάνεις επίτηδες μόνο.
    Κλείνει πολύ εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού στο κάτω μέρος του λαιμού περίπου όπως κλείνουν και τα speedway και λόγο αυτού του κλεισίματος πιάνει και ποιο λίγο χώρο κλεισμένο από το 365, μπορεί να μπει ακόμα και κάτω από τα καθίσματα του προαστιακού.
    Η εφαρμογή στο κινητό είναι πολύ ωραία και δείχνει όλες της πληροφορίες όπως και η αντίστοιχη στο 365, έχει διάφορα πραγματάκια να πειράξεις πχ τα λεντάκια από κάτω
    Στη συναρμολόγηση πολύ εύκολα μέσα σε 5 λεπτά και άλλα 5 λεπτά για την έξτρα μπαταρία που είναι πολύ εύκολη να τη βάλεις
    Με λίγα λόγια segway vs xiaomi σημειώσατε 1
    Στα λεφτά το πήρα γύρω στα 500 ευρώ, τόσο περίπου έχει το xiaomi 365 pro
    Εγώ και πάλι θα προτιμούσα το segway
    Αν κάποιος είναι πάνω από 80 κιλά τότε αυτό ή το 365 pro είναι μονόδρομος
    Αν είναι μέχρι 75-80 max κιλά του κάνει και το απλό 365 ή ES2

    Update !!! λόγο μικρής ρόδας αλλά και solid λάστιχου θέλει πολύ πολύ προσοχή στο βρεγμένο δρόμο ειδικά στις στροφές, θα πρέπει να κόβετε στα 5 χιλιόμετρα και με το νου σας μην χρειαστεί να ακουμπήσετε το πόδι στο δρόμο, γλιστράει πάρα πολύ

    Update 2 !!! Οπως αναφέρανε και άλλοι λόγο μικρού λάστιχου και solid θέλει προσοχή δεν είναι τόσο σταθερό όσο τα xiaomi θέλει λίγο ποιο καλή ισορροπία, μερικές φορές όταν πας γρήγορα αισθάνεσαι φόβο στη σταθερότητα και φυσικά το solid Λαστιχο γλιστράει ποιο εύκολα στο δρόμο για αυτό προσοχή!!!, από την άλλη σου δίνει σιγουριά η στιβαρή κατασκευή του σε σχέση με τα xiaomi που με τη χρήση αρχίζουν να τρίζουν διάφορα πάνω του και φοβάσαι μη σου διαλυθεί στη μέση του δρόμου

    Update 3 !!! Αφαιρώ ένα αστέρι γιατί έτσι όπως έτυχε και σε άλλους, έτυχε και σε μένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του, στην αρχή η βασική μπαταρία έχανε ποιο γρήγορα με αποτέλεσμα να χάνει σε δύναμη ταχύτητα και αυτονομία, δεν του πολύ έδωσα σημασία και μετά από κανά μήνα έβγαζε alarm με αποτέλεσμα να μην μπορώ να το κυκλοφορήσω.
    Το πολύ θετικό ήταν ότι όταν το πήγα στο service Μανολόπουλος μετά από 2 ημέρες με καλέσανε να μου πουν ότι το αντικαταστήσανε με καινούργιο
    Το αρνητικό είναι ότι έβγαλε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του πριν καν κλείσει 6μηνο έτσι όπως είχα ακούσει και από άλλους που τους έβγαλε και ας το πρόσεχα πάρα πολύ, δηλαδή πρώτα έκοβα ταχύτητα και πάταγα σιγά σιγά το ηλεκτρικό φρένο
    Δεύτερο αρνητικό το ποδόφρενο πίσω είχε σχεδόν ξυλωθεί πράγμα όχι λογικό γιατί αυτή είναι η δουλειά του να το πατάς για απότομο φρενάρισμα και ζήτημα αν το είχα πατήσει πάνω από 10 φορές

    4ο Update!!! Δυστυχώς και αυτό που μου αλλάξανε, αν το αλλάξανε τελικά και δεν μου δώσανε το ίδιο επισκευασμένο στο service σχεδόν μετά από μια βδομάδα παρουσίασε τα ίδια προβλήματα με τα ηλεκτρικά του, χώρια που το ποδόφρενο πίσω πάλι έπαιζε όπως αυτό που υποτίθεται ότι μου αντικατέστησαν ίσως όχι αμέσως αλλά από τη 4-5η μέρα ξελάσκαρε με αποτέλεσμα να ακουμπάει τη ρόδα (πραγματικά ποιος σκέφτηκε να βάλει φρένο εκεί όταν ποιοτικά η κατασκευή δεν κρατάει στην πίεση του ποδιού για το φρένο, η βασική μπαταρία εξασθενεί πιο γρήγορα όπως μου έκανε και το σκούτερ που τους είχα πάει για service και ανα διαστήματα μου πετάει τα ίδια error στην οθόνη με αποτέλεσμα να σταματάει για λίγο, βέβαια ακόμα να σταματήσει εντελώς δεν το έχει κάνει αλλά το αναναμένω, τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι είναι στην εγγύηση και θα τους το πηγαίνω όσο ακόμα έχω την εγγύηση, με λίγα λόγια μακριά, τεράστια απογοήτευση, καλύτερα xiaomaki που το πολύ να παθαίνεις κανά λάστιχο παρά αυτό
    5ο και τελευταίο update λοιπόν αφού το πήγα στο service με τα ίδια προβλήματα και αφού υποτίθεται μου το είχαν αντικαταστήσει την πρώτη φορά με καλέσαν από ΜΑΝΟΛΩΠΟΥΛΟ service και μου είπαν ότι έχει βγει εκτός εγγύησης λόγο του ότι έχει χτυπήματα και χάλασε το φυσάκι της μπαταρίας και το φτερό πίσω χάλασε (ναι αυτό που υποτίθεται πατάμε για φρένο) από πέσιμο και μου ζητήσανε κανά 200ρι ευρώ, δεν πάμε καλά, τους είπα όχι και θα έρθω να το πάρω έτσι και θα διαμαρτηρηθώ στην segway ΠΡΟΣΟΧΗ μακρία από αυτά τα segway scooter μακριά από service ΜΑΝΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

    25
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ζήστε μεγαλύτερη ισχύ, εμβέλεια και ταχύτητα. Με μια εσωτερική και εξωτερική μπαταρία ιόντων λιθίου, το Ninebot KickScooter από το Segway ES4 έχει κορυφαία μέγιστη ταχύτητα 30km/h αυτονομία μέχρι μέχρι 45km.

Το επόμενο επίπεδο στα Ηλεκτρικά Πατίνια

Ταξιδέψτε μακρύτερα και φτάστε στον προορισμό σας πιο γρήγορα από ποτέ. Η πρόσθετη ισχύς έρχεται με ελεγχόμενη επιτάχυνση για μια ομαλότερη βόλτα και μια επιλογή cruise control, ώστε να μπορείτε να οδηγείτε με άνεση. Χάρη στην αντιολισθητική λαβή με υφή, θα απολαμβάνετε καλύτερη πρόσφυση και έλεγχο.

Πιο ισχυρή μπαταρία

Το Ninebot KickScooter από την μπαταρία Segway ES4 είναι ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος με ισχύ 374 Wh, ονομαστικής ισχύος 300 W και μέγιστης ισχύος 800 W. Οι μπαταρίες έχουν υπερθέρμανση, βραχυκύκλωμα, υπερένταση και προστασία από υπερβολική φόρτιση, εξασφαλίζοντας εκατοντάδες κύκλους χωρίς να μειώνεται η μέγιστη χωρητικότητα. Κάθε ES4 διαθέτει και εσωτερική και αφαιρούμενη εξωτερική μπαταρία ιόντων λιθίου.

Ανώτερη τεχνολογία

Η ενσωματωμένη οθόνη LED δείχνει την ταχύτητα και την υπόλοιπη διάρκεια ζωής της μπαταρίας σας, ώστε να έχετε πάντα τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Ενεργοποιήστε τον προβολέα με ένα γρήγορο πάτημα του κουμπιού τροφοδοσίας. Προσαρμόστε το χρώμα των πίσω και των πλευρικών φώτων ανάλογα με το στυλ σας, παρέχοντας παράλληλα αυξημένη ορατότητα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Κατασκευασμένο για απόδοση και άνεση

Το Ninebot KickScooter από το Segway ES4 διαθέτει ενσωματωμένα εμπρός και πίσω αμορτισέρ για την ομαλή οδήγηση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Διαθέτει ηλεκτρικά και μηχανικά φρένα για αυξημένη ασφάλεια.

Κατασκευαστής

Γενικά

Τύπος
Ηλεκτρικά Scooter
Χρώμα
Μαύρο
Παιδικό
-

Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ταχύτητα
30 km/h
Μέγιστη Αυτονομία
45 km
Ονομαστική Ισχύς Μοτέρ
300 W
Μέγιστη Ισχύς Μοτέρ
-
Μέγιστο Βάρος Αναβάτη
100 kg
Βάρος
12,5 kg

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αναδιπλούμενο
-
Σύνδεση Bluetooth
Ναι
Ηχεία
Όχι
Κάθισμα
-
Αναρτήσεις
Μπροστινή & Πίσω Ανάρτηση
Τύπος Ελαστικών
Συμπαγή
Χωρητικότητα Μπαταρίας
-
Χρόνος Φόρτισης
7 hrs

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 3
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αυτονομία μπαταρίας
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μεταφορά
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Φρένα

Αξιολογήσεις χρηστών

  • nikosfacebook3
    4
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω για καμια 2000χλμ.

    Ειναι γρηγορο. Με την μανισα αρχικη ρομ πηγαινε με 30 στο κοκκινο, με 27 στο ασπρο. Με αλαγμενη rom με app απο το τηλεφωνο παει ανετα με 32 και ανεβαινει πολυ πιο γρηγορα τις ανηφορες. Δεν παει πιο γρηγορα απλα βγαζει παραπανω ροπη ξερω γω. Ολα ηταν οκ μεχρι που αρχισε να λασκαρει η εξτρα μπαταρια.

    Την εσφηξα την ξαναεσφιξα, μετα λεω θα μου την πουνε αν χαλασω τις βιδες και το γυρισω για εγγυηση αρα οταν ξαναλασκαρε η εξτρα μπαταρια το πηγα με εγγυηση για σερβις. Μου το γυρισανε (μετα απο ενα μηνα) και ηταν οκ για καμια 500αρια χιλιομετρα.

    Μετα ξαναλασκαρε η εξτρα μπαταρια. Ειχα προμηθευτει ηδη ενα lock tite για αλουμινιες βιδες, καθως και μερικες βιδες για σκαφη απο ενα hardware shop γιατι ειχανε πεσει η δυιο με το ταμπ της εγγυησης και ουτε το καταλαβα. Γενικα οι βιδες λασκαρουνε και θελουνε thread lock. Το ξανασυναρμολογησα με after market βιδες κατω και μπολικο locktite στην εξτρα μπαταρια και πηγε καλα.

    Αλλα, καμια φορα οταν ζοριζεται (οταν φυσαει πχ) τραβαει παραπανω μπαταρια απο την μια απο τις δυο με αποτελεσμα λογο διαφορας τασης ακομα και αν δεν εχει λασκαρει η εξτρα μπαταρια να πηγαινει παλι μονο με τη μια. Ειδικα οταν φυσαει αυτο σημανει οτι παει με 18χλμ το πολυ... θα αργησεις.

    Τα λαστιχα πες οτι τα μαθαινεις, ο ηχος που κανει οταν κυριολεκτικα χτυπαει η αναρτηση στο τιμονι στις λακουβες ξεπερνιεται με ακουστικα (δεν συνισταται). Τα υλικα του ειναι παρα πολυ καλα... Η συναρμολογηση οχι και τοσο.

    Τωρα το τρακαρα. Εχει στραβωσει ολο το deck απο κατω και θα το παω για σερβις.

    Εν κατακλειδι ειναι:
    -Γρηγορο (πιο γρηγορο απο το xiaomi)
    -Αναξιοπιστο λιγο

    Τωρα βγαλανε το ΕS45 το οποιο λεει οτι εχει καλο thread locking... και πισω μαγνητικο φρενο..

    α ναι τα φρενα, το ηλεκτρικο στο δυνατο συν το ποδοφρενο το σταματαει καπως. Το ηλεκτρικο μονο οχι και τοσο και το ποδοφραινο πισω ειναι καλο για να κοβεις λιγο οταν το πας με το cruise control. (το οποιο δεν ενεργοποιειται οταν φυσαει η οταν παει σε ανηφορα).

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lazarosk97
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή επιλογή για ηλεκτρικό πατίνι. Έχει στιβαρή κατασκευή και μεγάλη ταχύτητα σε σύγκριση με άλλα πατίνια. Εύκολη ανάβαση σε ανηφόρες και καλή απόδοση μπαταρίας. Τα φώτα εξαιρετικά και τα κάτω φώτα ρυθμίζονται σε διάφορα χρώματα και εφέ. Επίσης μπορούν να σβήσουν αν δεν τα χρειάζεσαι. Κατά την γνώμη μου είναι πολύ χρήσιμα για το βράδυ καθώς σε κάνει ακόμα πιο ορατό στους οδηγούς. Γενικά έμεινα ευχαριστημένος αλλά τα λάστιχα και τα φρένα είναι τα μειονεκτήματα του. Τα λάστιχα επειδή δεν φουσκώνουν, σου μεταφέρουν κραδασμούς από την άσφαλτο, αλλά από την άλλη δεν χρειάζονται σέρβις και δεν κινδυνεύουν από τα φούιτ (συχνό φαινόμενο στα πατίνια με λάστιχα που φουσκώνουν). Επίσης οι αναρτήσεις απορροφούν αρκετό μέρος των κραδασμών. Από φρένα έχει ένα ηλεκτρικό που μειώνει την ταχύτητα και φορτίζει την μπαταρία αλλά δεν σταματάει έγκαιρα και ένα ποδόφρενο που σταματάει το πατίνι. Άλλα πατίνια έχουν δισκόφρενα που είναι κλάσης ανώτερα. Πάντως η γνώμη μου είναι ότι σε σύγκριση με τα xiaomi το ninebot είναι καλύτερο. Το συνιστώ.

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φρένα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Tsakanikas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 1 μήνα και έχω κάνει 690,2 χιλιόμετρα είναι απλά ότι καλύτερο το πατίνι αλλά άμα φτάσεις τελική ταχύτητα δηλαδή 35 με 36 χιλιόμετρα δεν είναι κ τόσο ικανοποιητικό το φρένο αλλά κατά τα άλλα είναι ότι καλύτερο!!

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φρένα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gior_gio
    4
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πατίνι κατασκευαστικά είναι καλό. Έχει σούστα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικό φρένο μπροστά όχι ικανοποιητικό. Σε συνδυασμό με το ποδόφρενο το πίσω σταματάει σχετικά καλά. Έχει εντυπωσιακά led από κάτω και στην μπαταρία. Δεν έχει κουδούνι ούτε κόρνα. Τα λάστιχα solid γλυστράνε και έχουν κραδασμούς και θορύβους στις μικρές λακουβίτσες 1 με 2 εκατοστά. Αν χτυπήσει σε ένα χαλίκι η πετραδάκι ακούγεται ένας θόρυβος έντονος ενοχλητικός. Στο χώμα σκάβει και δεν έχει πρόσφυση. Και σε κανονικό δρόμο γλιστράει. Δεν το εμπιστεύεσαι να πας 15 και πάνω λόγω ελαστικών (solid).

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φρένα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kianopogon
    1
    25 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Λοιπόν είναι τέλειο.
    Πρόκειται για ένα ES2 με extra μπαταρία απλά, είμαι κάτοχος xiaomi 365 και η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα, τελείως διαφορετικά πατίνια, Στο θέμα χιλιομέτρων φυσικά δεν βγάζει αυτά που λέει στα χαρτιά (ποιο πατίνι βγάζει άλλωστε) εμένα που είμαι σχεδόν 100 κιλά με βγάζει με μία φόρτιση 25 χιλιόμετρα σε σχέση με το 365 που με βγάζει 15 περίπου, στη δύναμη που εκεί είναι όλο το ζουμί με ανεβάζει σε ανηφόρες με περίπου 15km/h που το 365 απλά δεν ανέβαινε. Στην ταχύτητα καμία σχέση πιάνει 33km/h στην ευθεία, με το 365 λόγο βάρους 22-23km/h, έχει solid λάστιχα που σημαίνει δεν χρειάζεται να τσεκάρω την πίεση των ελαστικών κάθε τόσο και ούτε να ανησυχώ αν θα μου σκάσει το λάστιχο και αν μου σκάσει άντε να το αλλάζεις και τέτοια προβλήματα. Εχει ποιο μικρό τροχό βέβαια από το 365 το νιώθεις ελάχιστα ποιο ασταθές από το 365 αλλά το συνηθίζεις γρήγορα. Παρόλο που έχει solid λάστιχα είναι άνετο στην οδήγηση, ποιο άνετο από το 365 θα έλεγα λόγο των αναρτήσεων που έχει, δεν έχω δοκιμάσει τη συμπεριφορά των solid σε βρεγμένο δρόμο ακόμα βέβαια. Σίγουρα θα ήταν τέλειο αν είχε μηχανικό φρένο και όχι μόνο ηλεκτρικό και ποδόφρενο, βέβαια το ηλεκτρικό δουλεύει μια χαρά στο φρενάρισμα απλά δεν κάνει για απότομο φρενάρισμα, εκεί πρέπει να εκπαιδευτεί ο χρήστης στη χρήση ποδόφρενου, θέλει λίγο καιρό μέχρι να το συνηθίσεις, τα φώτα του είναι μια χαρά και δυνατά σε βλέπουν το βράδυ από μακριά, στα συν τα φουτουριστικά λεντάκια από κάτω που σε κάνουν να νιώθεις Toreto στο fast and furious, το κάνουν ακόμα ποιο όμορφο το πατίνι (είναι πολύ ποιο όμορφο από το 365).
    Η κονσόλα του είναι ωραία και παρέχει όλες τις πληροφορίες, δουλεύει ακριβώς όπως το 365 pro δείχνει ταχύτητα/μπαταρία/eco,normal,sport mode κτλ.
    Πολύ βασικό η κατασκευή είναι πολύ ποιο στιβαρή από τα xiaomi δεν τρίζει τίποτα ποτέ, δεν φοβάσαι μην ανοίξει ο λαιμός μην σπάσει στη μέση κυρίως στη μέση της οδήγησης, δεν νιώθεις ότι τίποτα στραβό θα γίνει και θα κινδυνεύσεις, μόνο αν πατήσεις την ασφάλεια που κλείνει ο λαιμός του πατινιού κινδυνεύεις αλλά για να το κάνεις αυτό εν κίνησή πρέπει να το κάνεις επίτηδες μόνο.
    Κλείνει πολύ εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού στο κάτω μέρος του λαιμού περίπου όπως κλείνουν και τα speedway και λόγο αυτού του κλεισίματος πιάνει και ποιο λίγο χώρο κλεισμένο από το 365, μπορεί να μπει ακόμα και κάτω από τα καθίσματα του προαστιακού.
    Η εφαρμογή στο κινητό είναι πολύ ωραία και δείχνει όλες της πληροφορίες όπως και η αντίστοιχη στο 365, έχει διάφορα πραγματάκια να πειράξεις πχ τα λεντάκια από κάτω
    Στη συναρμολόγηση πολύ εύκολα μέσα σε 5 λεπτά και άλλα 5 λεπτά για την έξτρα μπαταρία που είναι πολύ εύκολη να τη βάλεις
    Με λίγα λόγια segway vs xiaomi σημειώσατε 1
    Στα λεφτά το πήρα γύρω στα 500 ευρώ, τόσο περίπου έχει το xiaomi 365 pro
    Εγώ και πάλι θα προτιμούσα το segway
    Αν κάποιος είναι πάνω από 80 κιλά τότε αυτό ή το 365 pro είναι μονόδρομος
    Αν είναι μέχρι 75-80 max κιλά του κάνει και το απλό 365 ή ES2

    Update !!! λόγο μικρής ρόδας αλλά και solid λάστιχου θέλει πολύ πολύ προσοχή στο βρεγμένο δρόμο ειδικά στις στροφές, θα πρέπει να κόβετε στα 5 χιλιόμετρα και με το νου σας μην χρειαστεί να ακουμπήσετε το πόδι στο δρόμο, γλιστράει πάρα πολύ

    Update 2 !!! Οπως αναφέρανε και άλλοι λόγο μικρού λάστιχου και solid θέλει προσοχή δεν είναι τόσο σταθερό όσο τα xiaomi θέλει λίγο ποιο καλή ισορροπία, μερικές φορές όταν πας γρήγορα αισθάνεσαι φόβο στη σταθερότητα και φυσικά το solid Λαστιχο γλιστράει ποιο εύκολα στο δρόμο για αυτό προσοχή!!!, από την άλλη σου δίνει σιγουριά η στιβαρή κατασκευή του σε σχέση με τα xiaomi που με τη χρήση αρχίζουν να τρίζουν διάφορα πάνω του και φοβάσαι μη σου διαλυθεί στη μέση του δρόμου

    Update 3 !!! Αφαιρώ ένα αστέρι γιατί έτσι όπως έτυχε και σε άλλους, έτυχε και σε μένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του, στην αρχή η βασική μπαταρία έχανε ποιο γρήγορα με αποτέλεσμα να χάνει σε δύναμη ταχύτητα και αυτονομία, δεν του πολύ έδωσα σημασία και μετά από κανά μήνα έβγαζε alarm με αποτέλεσμα να μην μπορώ να το κυκλοφορήσω.
    Το πολύ θετικό ήταν ότι όταν το πήγα στο service Μανολόπουλος μετά από 2 ημέρες με καλέσανε να μου πουν ότι το αντικαταστήσανε με καινούργιο
    Το αρνητικό είναι ότι έβγαλε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του πριν καν κλείσει 6μηνο έτσι όπως είχα ακούσει και από άλλους που τους έβγαλε και ας το πρόσεχα πάρα πολύ, δηλαδή πρώτα έκοβα ταχύτητα και πάταγα σιγά σιγά το ηλεκτρικό φρένο
    Δεύτερο αρνητικό το ποδόφρενο πίσω είχε σχεδόν ξυλωθεί πράγμα όχι λογικό γιατί αυτή είναι η δουλειά του να το πατάς για απότομο φρενάρισμα και ζήτημα αν το είχα πατήσει πάνω από 10 φορές

    4ο Update!!! Δυστυχώς και αυτό που μου αλλάξανε, αν το αλλάξανε τελικά και δεν μου δώσανε το ίδιο επισκευασμένο στο service σχεδόν μετά από μια βδομάδα παρουσίασε τα ίδια προβλήματα με τα ηλεκτρικά του, χώρια που το ποδόφρενο πίσω πάλι έπαιζε όπως αυτό που υποτίθεται ότι μου αντικατέστησαν ίσως όχι αμέσως αλλά από τη 4-5η μέρα ξελάσκαρε με αποτέλεσμα να ακουμπάει τη ρόδα (πραγματικά ποιος σκέφτηκε να βάλει φρένο εκεί όταν ποιοτικά η κατασκευή δεν κρατάει στην πίεση του ποδιού για το φρένο, η βασική μπαταρία εξασθενεί πιο γρήγορα όπως μου έκανε και το σκούτερ που τους είχα πάει για service και ανα διαστήματα μου πετάει τα ίδια error στην οθόνη με αποτέλεσμα να σταματάει για λίγο, βέβαια ακόμα να σταματήσει εντελώς δεν το έχει κάνει αλλά το αναναμένω, τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι είναι στην εγγύηση και θα τους το πηγαίνω όσο ακόμα έχω την εγγύηση, με λίγα λόγια μακριά, τεράστια απογοήτευση, καλύτερα xiaomaki που το πολύ να παθαίνεις κανά λάστιχο παρά αυτό
    5ο και τελευταίο update λοιπόν αφού το πήγα στο service με τα ίδια προβλήματα και αφού υποτίθεται μου το είχαν αντικαταστήσει την πρώτη φορά με καλέσαν από ΜΑΝΟΛΩΠΟΥΛΟ service και μου είπαν ότι έχει βγει εκτός εγγύησης λόγο του ότι έχει χτυπήματα και χάλασε το φυσάκι της μπαταρίας και το φτερό πίσω χάλασε (ναι αυτό που υποτίθεται πατάμε για φρένο) από πέσιμο και μου ζητήσανε κανά 200ρι ευρώ, δεν πάμε καλά, τους είπα όχι και θα έρθω να το πάρω έτσι και θα διαμαρτηρηθώ στην segway ΠΡΟΣΟΧΗ μακρία από αυτά τα segway scooter μακριά από service ΜΑΝΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

    • Φρένα
    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lukaszburdzy
    5
    5 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΝR1 !!! με ένα τραγικό φρένο !!! Το ποδοφρένο είναι ένα
    τραγικό μιων του κατασκευαστη κατά τα άλλα Γενικά είναι ένα από τα καλιτερα σκούτερ που υπάρχουν στην αγορά εοσ σήμερα 24/10/2019.Ευχάριστο.....

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το εχω για καμια 2000χλμ.

    Ειναι γρηγορο. Με την μανισα αρχικη ρομ πηγαινε με 30 στο κοκκινο, με 27 στο ασπρο. Με αλαγμενη rom με app απο το τηλεφωνο παει ανετα με 32 και ανεβαινει πολυ πιο γρηγορα τις ανηφορες. Δεν παει πιο γρηγορα απλα βγαζει παραπανω ροπη ξερω γω. Ολα ηταν οκ μεχρι που αρχισε να λασκαρει η εξτρα μπαταρια.

    Την εσφηξα την ξαναεσφιξα, μετα λεω θα μου την πουνε αν χαλασω τις βιδες και το γυρισω για εγγυηση αρα οταν ξαναλασκαρε η εξτρα μπαταρια το πηγα με εγγυηση για σερβις. Μου το γυρισανε (μετα απο ενα μηνα) και ηταν οκ για καμια 500αρια χιλιομετρα.

    Μετα ξαναλασκαρε η εξτρα μπαταρια. Ειχα προμηθευτει ηδη ενα lock tite για αλουμινιες βιδες, καθως και μερικες βιδες για σκαφη απο ενα hardware shop γιατι ειχανε πεσει η δυιο με το ταμπ της εγγυησης και ουτε το καταλαβα. Γενικα οι βιδες λασκαρουνε και θελουνε thread lock. Το ξανασυναρμολογησα με after market βιδες κατω και μπολικο locktite στην εξτρα μπαταρια και πηγε καλα.

    Αλλα, καμια φορα οταν ζοριζεται (οταν φυσαει πχ) τραβαει παραπανω μπαταρια απο την μια απο τις δυο με αποτελεσμα λογο διαφορας τασης ακομα και αν δεν εχει λασκαρει η εξτρα μπαταρια να πηγαινει παλι μονο με τη μια. Ειδικα οταν φυσαει αυτο σημανει οτι παει με 18χλμ το πολυ... θα αργησεις.

    Τα λαστιχα πες οτι τα μαθαινεις, ο ηχος που κανει οταν κυριολεκτικα χτυπαει η αναρτηση στο τιμονι στις λακουβες ξεπερνιεται με ακουστικα (δεν συνισταται). Τα υλικα του ειναι παρα πολυ καλα... Η συναρμολογηση οχι και τοσο.

    Τωρα το τρακαρα. Εχει στραβωσει ολο το deck απο κατω και θα το παω για σερβις.

    Εν κατακλειδι ειναι:
    -Γρηγορο (πιο γρηγορο απο το xiaomi)
    -Αναξιοπιστο λιγο

    Τωρα βγαλανε το ΕS45 το οποιο λεει οτι εχει καλο thread locking... και πισω μαγνητικο φρενο..

    α ναι τα φρενα, το ηλεκτρικο στο δυνατο συν το ποδοφρενο το σταματαει καπως. Το ηλεκτρικο μονο οχι και τοσο και το ποδοφραινο πισω ειναι καλο για να κοβεις λιγο οταν το πας με το cruise control. (το οποιο δεν ενεργοποιειται οταν φυσαει η οταν παει σε ανηφορα).

    6
  • Πολύ καλή επιλογή για ηλεκτρικό πατίνι. Έχει στιβαρή κατασκευή και μεγάλη ταχύτητα σε σύγκριση με άλλα πατίνια. Εύκολη ανάβαση σε ανηφόρες και καλή απόδοση μπαταρίας. Τα φώτα εξαιρετικά και τα κάτω φώτα ρυθμίζονται σε διάφορα χρώματα και εφέ. Επίσης μπορούν να σβήσουν αν δεν τα χρειάζεσαι. Κατά την γνώμη μου είναι πολύ χρήσιμα για το βράδυ καθώς σε κάνει ακόμα πιο ορατό στους οδηγούς. Γενικά έμεινα ευχαριστημένος αλλά τα λάστιχα και τα φρένα είναι τα μειονεκτήματα του. Τα λάστιχα επειδή δεν φουσκώνουν, σου μεταφέρουν κραδασμούς από την άσφαλτο, αλλά από την άλλη δεν χρειάζονται σέρβις και δεν κινδυνεύουν από τα φούιτ (συχνό φαινόμενο στα πατίνια με λάστιχα που φουσκώνουν). Επίσης οι αναρτήσεις απορροφούν αρκετό μέρος των κραδασμών. Από φρένα έχει ένα ηλεκτρικό που μειώνει την ταχύτητα και φορτίζει την μπαταρία αλλά δεν σταματάει έγκαιρα και ένα ποδόφρενο που σταματάει το πατίνι. Άλλα πατίνια έχουν δισκόφρενα που είναι κλάσης ανώτερα. Πάντως η γνώμη μου είναι ότι σε σύγκριση με τα xiaomi το ninebot είναι καλύτερο. Το συνιστώ.

    1
  • Το έχω 1 μήνα και έχω κάνει 690,2 χιλιόμετρα είναι απλά ότι καλύτερο το πατίνι αλλά άμα φτάσεις τελική ταχύτητα δηλαδή 35 με 36 χιλιόμετρα δεν είναι κ τόσο ικανοποιητικό το φρένο αλλά κατά τα άλλα είναι ότι καλύτερο!!

    2
  • Το πατίνι κατασκευαστικά είναι καλό. Έχει σούστα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικό φρένο μπροστά όχι ικανοποιητικό. Σε συνδυασμό με το ποδόφρενο το πίσω σταματάει σχετικά καλά. Έχει εντυπωσιακά led από κάτω και στην μπαταρία. Δεν έχει κουδούνι ούτε κόρνα. Τα λάστιχα solid γλυστράνε και έχουν κραδασμούς και θορύβους στις μικρές λακουβίτσες 1 με 2 εκατοστά. Αν χτυπήσει σε ένα χαλίκι η πετραδάκι ακούγεται ένας θόρυβος έντονος ενοχλητικός. Στο χώμα σκάβει και δεν έχει πρόσφυση. Και σε κανονικό δρόμο γλιστράει. Δεν το εμπιστεύεσαι να πας 15 και πάνω λόγω ελαστικών (solid).

    3
  • Λοιπόν είναι τέλειο.
    Πρόκειται για ένα ES2 με extra μπαταρία απλά, είμαι κάτοχος xiaomi 365 και η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα, τελείως διαφορετικά πατίνια, Στο θέμα χιλιομέτρων φυσικά δεν βγάζει αυτά που λέει στα χαρτιά (ποιο πατίνι βγάζει άλλωστε) εμένα που είμαι σχεδόν 100 κιλά με βγάζει με μία φόρτιση 25 χιλιόμετρα σε σχέση με το 365 που με βγάζει 15 περίπου, στη δύναμη που εκεί είναι όλο το ζουμί με ανεβάζει σε ανηφόρες με περίπου 15km/h που το 365 απλά δεν ανέβαινε. Στην ταχύτητα καμία σχέση πιάνει 33km/h στην ευθεία, με το 365 λόγο βάρους 22-23km/h, έχει solid λάστιχα που σημαίνει δεν χρειάζεται να τσεκάρω την πίεση των ελαστικών κάθε τόσο και ούτε να ανησυχώ αν θα μου σκάσει το λάστιχο και αν μου σκάσει άντε να το αλλάζεις και τέτοια προβλήματα. Εχει ποιο μικρό τροχό βέβαια από το 365 το νιώθεις ελάχιστα ποιο ασταθές από το 365 αλλά το συνηθίζεις γρήγορα. Παρόλο που έχει solid λάστιχα είναι άνετο στην οδήγηση, ποιο άνετο από το 365 θα έλεγα λόγο των αναρτήσεων που έχει, δεν έχω δοκιμάσει τη συμπεριφορά των solid σε βρεγμένο δρόμο ακόμα βέβαια. Σίγουρα θα ήταν τέλειο αν είχε μηχανικό φρένο και όχι μόνο ηλεκτρικό και ποδόφρενο, βέβαια το ηλεκτρικό δουλεύει μια χαρά στο φρενάρισμα απλά δεν κάνει για απότομο φρενάρισμα, εκεί πρέπει να εκπαιδευτεί ο χρήστης στη χρήση ποδόφρενου, θέλει λίγο καιρό μέχρι να το συνηθίσεις, τα φώτα του είναι μια χαρά και δυνατά σε βλέπουν το βράδυ από μακριά, στα συν τα φουτουριστικά λεντάκια από κάτω που σε κάνουν να νιώθεις Toreto στο fast and furious, το κάνουν ακόμα ποιο όμορφο το πατίνι (είναι πολύ ποιο όμορφο από το 365).
    Η κονσόλα του είναι ωραία και παρέχει όλες τις πληροφορίες, δουλεύει ακριβώς όπως το 365 pro δείχνει ταχύτητα/μπαταρία/eco,normal,sport mode κτλ.
    Πολύ βασικό η κατασκευή είναι πολύ ποιο στιβαρή από τα xiaomi δεν τρίζει τίποτα ποτέ, δεν φοβάσαι μην ανοίξει ο λαιμός μην σπάσει στη μέση κυρίως στη μέση της οδήγησης, δεν νιώθεις ότι τίποτα στραβό θα γίνει και θα κινδυνεύσεις, μόνο αν πατήσεις την ασφάλεια που κλείνει ο λαιμός του πατινιού κινδυνεύεις αλλά για να το κάνεις αυτό εν κίνησή πρέπει να το κάνεις επίτηδες μόνο.
    Κλείνει πολύ εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού στο κάτω μέρος του λαιμού περίπου όπως κλείνουν και τα speedway και λόγο αυτού του κλεισίματος πιάνει και ποιο λίγο χώρο κλεισμένο από το 365, μπορεί να μπει ακόμα και κάτω από τα καθίσματα του προαστιακού.
    Η εφαρμογή στο κινητό είναι πολύ ωραία και δείχνει όλες της πληροφορίες όπως και η αντίστοιχη στο 365, έχει διάφορα πραγματάκια να πειράξεις πχ τα λεντάκια από κάτω
    Στη συναρμολόγηση πολύ εύκολα μέσα σε 5 λεπτά και άλλα 5 λεπτά για την έξτρα μπαταρία που είναι πολύ εύκολη να τη βάλεις
    Με λίγα λόγια segway vs xiaomi σημειώσατε 1
    Στα λεφτά το πήρα γύρω στα 500 ευρώ, τόσο περίπου έχει το xiaomi 365 pro
    Εγώ και πάλι θα προτιμούσα το segway
    Αν κάποιος είναι πάνω από 80 κιλά τότε αυτό ή το 365 pro είναι μονόδρομος
    Αν είναι μέχρι 75-80 max κιλά του κάνει και το απλό 365 ή ES2

    Update !!! λόγο μικρής ρόδας αλλά και solid λάστιχου θέλει πολύ πολύ προσοχή στο βρεγμένο δρόμο ειδικά στις στροφές, θα πρέπει να κόβετε στα 5 χιλιόμετρα και με το νου σας μην χρειαστεί να ακουμπήσετε το πόδι στο δρόμο, γλιστράει πάρα πολύ

    Update 2 !!! Οπως αναφέρανε και άλλοι λόγο μικρού λάστιχου και solid θέλει προσοχή δεν είναι τόσο σταθερό όσο τα xiaomi θέλει λίγο ποιο καλή ισορροπία, μερικές φορές όταν πας γρήγορα αισθάνεσαι φόβο στη σταθερότητα και φυσικά το solid Λαστιχο γλιστράει ποιο εύκολα στο δρόμο για αυτό προσοχή!!!, από την άλλη σου δίνει σιγουριά η στιβαρή κατασκευή του σε σχέση με τα xiaomi που με τη χρήση αρχίζουν να τρίζουν διάφορα πάνω του και φοβάσαι μη σου διαλυθεί στη μέση του δρόμου

    Update 3 !!! Αφαιρώ ένα αστέρι γιατί έτσι όπως έτυχε και σε άλλους, έτυχε και σε μένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του, στην αρχή η βασική μπαταρία έχανε ποιο γρήγορα με αποτέλεσμα να χάνει σε δύναμη ταχύτητα και αυτονομία, δεν του πολύ έδωσα σημασία και μετά από κανά μήνα έβγαζε alarm με αποτέλεσμα να μην μπορώ να το κυκλοφορήσω.
    Το πολύ θετικό ήταν ότι όταν το πήγα στο service Μανολόπουλος μετά από 2 ημέρες με καλέσανε να μου πουν ότι το αντικαταστήσανε με καινούργιο
    Το αρνητικό είναι ότι έβγαλε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του πριν καν κλείσει 6μηνο έτσι όπως είχα ακούσει και από άλλους που τους έβγαλε και ας το πρόσεχα πάρα πολύ, δηλαδή πρώτα έκοβα ταχύτητα και πάταγα σιγά σιγά το ηλεκτρικό φρένο
    Δεύτερο αρνητικό το ποδόφρενο πίσω είχε σχεδόν ξυλωθεί πράγμα όχι λογικό γιατί αυτή είναι η δουλειά του να το πατάς για απότομο φρενάρισμα και ζήτημα αν το είχα πατήσει πάνω από 10 φορές

    4ο Update!!! Δυστυχώς και αυτό που μου αλλάξανε, αν το αλλάξανε τελικά και δεν μου δώσανε το ίδιο επισκευασμένο στο service σχεδόν μετά από μια βδομάδα παρουσίασε τα ίδια προβλήματα με τα ηλεκτρικά του, χώρια που το ποδόφρενο πίσω πάλι έπαιζε όπως αυτό που υποτίθεται ότι μου αντικατέστησαν ίσως όχι αμέσως αλλά από τη 4-5η μέρα ξελάσκαρε με αποτέλεσμα να ακουμπάει τη ρόδα (πραγματικά ποιος σκέφτηκε να βάλει φρένο εκεί όταν ποιοτικά η κατασκευή δεν κρατάει στην πίεση του ποδιού για το φρένο, η βασική μπαταρία εξασθενεί πιο γρήγορα όπως μου έκανε και το σκούτερ που τους είχα πάει για service και ανα διαστήματα μου πετάει τα ίδια error στην οθόνη με αποτέλεσμα να σταματάει για λίγο, βέβαια ακόμα να σταματήσει εντελώς δεν το έχει κάνει αλλά το αναναμένω, τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι είναι στην εγγύηση και θα τους το πηγαίνω όσο ακόμα έχω την εγγύηση, με λίγα λόγια μακριά, τεράστια απογοήτευση, καλύτερα xiaomaki που το πολύ να παθαίνεις κανά λάστιχο παρά αυτό
    5ο και τελευταίο update λοιπόν αφού το πήγα στο service με τα ίδια προβλήματα και αφού υποτίθεται μου το είχαν αντικαταστήσει την πρώτη φορά με καλέσαν από ΜΑΝΟΛΩΠΟΥΛΟ service και μου είπαν ότι έχει βγει εκτός εγγύησης λόγο του ότι έχει χτυπήματα και χάλασε το φυσάκι της μπαταρίας και το φτερό πίσω χάλασε (ναι αυτό που υποτίθεται πατάμε για φρένο) από πέσιμο και μου ζητήσανε κανά 200ρι ευρώ, δεν πάμε καλά, τους είπα όχι και θα έρθω να το πάρω έτσι και θα διαμαρτηρηθώ στην segway ΠΡΟΣΟΧΗ μακρία από αυτά τα segway scooter μακριά από service ΜΑΝΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

    25
  • Δες τα όλα