Αερόθερμα

Izzy F10 Αερόθερμο Μπάνιου Δαπέδου 2000W Κωδικός: 223320

Αερόθερμα 2 σε 1: Κατάλληλο για δωμάτιο και μπάνιο.

  • IP21: Προστασία από κάθετη πτώση σταγόνων νερού.
  • Περιστροφική κίνηση.
  • Μοτέρ υψηλής αντοχής.
  • 2 επιλογές ισχύος: 1000W/2000W.
  • Ρυθμιζόμενος...

Αερόθερμα 2 σε 1: Κατάλληλο για δωμάτιο και μπάνιο.

  • IP21: Προστασία από κάθετη πτώση σταγόνων νερού.
  • Περιστροφική κίνηση.
  • Μοτέρ υψηλής αντοχής.
  • 2 επιλογές ισχύος: 1000W/2000W.
  • Ρυθμιζόμενος θερμοστάτης για διατήρηση της επιθυμητής θερμοκρασίας.
  • Λειτουργία ανεμιστήρα.
  • Θερμοστάτης κατά της υπερθέρμανσης.
  • Σύστημα ασφαλείας σε περίπτωση πτώσης.
  • Εργονομική λαβή...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Αερόθερμα 2 σε 1: Κατάλληλο για δωμάτιο και μπάνιο.

  • IP21: Προστασία από κάθετη πτώση σταγόνων νερού.
  • Περιστροφική κίνηση.
  • Μοτέρ υψηλής αντοχής.
  • 2 επιλογές ισχύος: 1000W/2000W.
  • Ρυθμιζόμενος θερμοστάτης για διατήρηση της επιθυμητής θερμοκρασίας.
  • Λειτουργία ανεμιστήρα.
  • Θερμοστάτης κατά της υπερθέρμανσης.
  • Σύστημα ασφαλείας σε περίπτωση πτώσης.
  • Εργονομική λαβή για εύκολη και ασφαλή μεταφορά.
  • Λυχνία λειτουργίας.
  • Χαμηλό επίπεδο θορύβου.

Μέγιστη ισχύς: 2000W.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
223320

Κύρια Χαρακτηριστικά

Ισχύς
2000 W
Είδος
Μπάνιου
Βαθμίδες Θέρμανσης
2

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Θερμοστάτης
Ναι
Λειτουργία Ανεμιστήρα
Όχι
Κεραμικό
Όχι
Κρεμάστρα Πετσέτας
Όχι
Περιστρεφόμενη Βάση
Ναι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Χρονοδιακόπτης
Όχι

Τοποθέτηση

Δαπέδου
Ναι
Τοίχου
Όχι

Διαστάσεις

Ύψος
-
Πλάτος
-
Βάθος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (72)

Αξιολογήσεις

  1. 33
  2. 17
  3. 8
  4. 5
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απόδοση θέρμανσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
  • Ταχύτητα θέρμανσης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μέτριος θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Captain A
4
5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

30/10/25 Για μία σεζόν (5 μήνες) ήταν μία χαρά, Μετά χάλασε ο διακόπτης προστασίας από πτώσεις και σταμάτησε να δουλεύει. (2 αστεράκια).

Update 19/11/25
Μέσω Σκρουτζ το επέστρεψα για έλεγχο (αφού ήταν στην εγγύηση) και επειδή δεν μπορούσε να επισκευαστεί μου έστειλαν καινούργιο, όλα δωρεάν.

Στην αρχή, από το Σκρουτζ, μου είπαν να επικοινωνήσω εγώ με την αντιπροσωπεία, αλλά όταν τους θύμισα ότι διαφημίζουν πως σε περίπτωση που χαλάσει αναλαμβάνουν αυτοί δωρεάν, το έκαναν. (4 αστεράκια).

  • Απόδοση θέρμανσης
  • Ταχύτητα θέρμανσης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μέτριος θόρυβος
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Petros_Hirides
2
2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Όσο δουλέυει, είναι καλό, και ζεσταίνει γρήγορα. Καλό επίσης ότι περιστρέφεται και ζεσταίνει ένα κυκλικό τομέα στο χώρο.
Δεν έβγαλε ούτε χρόνο όμως. Μύρισε ρεύμα και το έπαψα. Όταν το ξεβίδωσα διαπίστωσα λιωμένα καλώδια. ΔΕΝ το χρησιμοποίησα ποτέ σε μπάνιο. Μόνο σε παιδικό δωμάτιο.
Τελικά, ότι πληρώνεις παίρνεις.

  • Απόδοση θέρμανσης
  • Ταχύτητα θέρμανσης
  • Μέτριος θόρυβος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_S_1620
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χάλασε στον 3ο μήνα. Αιτία η βλάβη του κουμπιού της ασφάλειας. Μέχρι τότε βέβαια ήταν ικανοποιητικό και αποδοτικό. Δεν συστήνω την αγορά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Ευχαριστούμε που επιλέξατε το αερόθερμο μπάνιου F10 της ΙΖΖΥ και λυπούμαστε για το θέμα που αντιμετωπίσατε. Η συσκευή σας καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών. Παρακαλούμε καλέστε στο 2106156400 για να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ευχαριστούμε.

  • cactus cactus
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά πολύ τίμιο για τα λεφτά του. Ζεσταίνει την κρεβατοκάμαρα με κλειστή πόρτα μέσα σε 5’. Κρίμα που διαβάζω ότι σε πολλούς κάηκε. Εγώ το έχω 3 χρόνια περίπου και με συχνή χρήση το χειμώνα ακόμη λειτουργεί κανονικά. Ίσως υπήρχαν παρτίδες που δεν ήταν καλές, ποιος ξέρει. Στα αρνητικά, ναι κάνει θόρυβο αλλά όχι σε βαθμό να ενοχλεί γιατί είναι το βούισμα του αέρα κι όχι της συσκευής να κάνει σαν παλιό ψυγείο. Επιπλέον, έχει μια κλίση προς τα κάτω η κατεύθυνση του αέρα κάτι που με αναγκάζει να το τοποθετώ πάντα σε ύψος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maravat
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει πολύ θόρυβο πάντα όταν ξεκινάει, στην πορεία μετριαζεται. Βολικό το ότι περιστρέφεται, αλλά πρέπει να κλείνεις δύο κουμπιά. Ένα της λειτουργίας κι ένας της περιστροφής.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jim_Ktd
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ φθηνή κατασκευή,αθόρυβο μεν αλλά δεν έχει δύναμη ο έλικας για τη ροή του αέρα,δεν θα το ξαναεπερνα...

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Αθόρυβο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Alexandridou
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντικατέστησα το παλιό μου Izzy, που το είχα αρκετά χρόνια, με αυτό. Δυστυχώς δεν έχει καμία σχέση με το παλιό, που ήταν απίθανο, είναι πολύ αργό, σαν να μη δουλεύει ...... Το πρώτο που μου ήρθε, κάηκε σε έναν μήνα και μου έστειλαν άμεσα άλλο. Δεν θα το αγόραζα ξανά.....

    • Αθόρυβο
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joanna_Margaritaki
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 2 περίπου χρόνια έκανε έκρηξη κ κάηκε. Ευτυχώς έχουμε ρελε ασφαλείας. Το χρησιμοποιούσα στο μπάνιο, σπάνια όμως γιατί έχω μεγάλο καλοριφέρ στο μπάνιο. Φτηνιάρικο και προπαντός άκρως επικίνδυνο.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ariadni_Lesgidi
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για το μπάνιο μου, κάνει ακριβώς την δουλειά του, ζεσταίνει σε 2'. Δεν ξέρω πως φέρεται σε μεγαλύτερους χώρους, αλλά είμαι σίγουρη ότι πχ και κρεβατοκάμαρα με κλειστή πόρτα θα ζέσταινε άνετα! Καλή απόδοση, αθόρυβο

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lascoum3
    1
    3 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο! Έκανε οτι υπόσχεται για 2 χρόνια και έναν μήνα ακριβώς.
    Απλά μετά από αυτό το διάστημα ... τέλος! Η εγγύηση τελειώνει στα 2 χρόνια. Φυσικά δεν θα ξαναγοράσω τίποτα αυτής της εταιρείας.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LOUK_LOUK
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρέπει να έχει λειτουργήσει πολύ λίγες ώρες από πέρυσι που το πήρα, μέχρι που ξαφνικά κάηκε και δεν λειτουργεί.

    • Αθόρυβο
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tpt11
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχουμε στην κατοχή μας περίπου 2 χρόνια για χρήση στο εξοχικό.
    Η συχνότητα χρήσης του είναι περιπου μισή ώρα καθημερινά για 1-2 μήνες, κυρίως στο μπάνιο.
    Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι.
    Ζεσταίνει γρήγορα το 5 τετραγωνικών μπάνιο μας, αλλά και σε υπνοδωμάτιο που το έχουμε δοκιμάσει ήταν εξίσου αποδοτικό.
    Όταν είναι αναμένο και το σηκώσεις ή πέσει σβήνει αυτόματα. Επίσης αρκετά καλό και το ότι έχει τη δυνατότητα να περιστρέφεται.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ALEX_CHRIS791
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγοράστηκε πριν περίπου 2 χρόνια. Εμφάνισε κατ' αρχάς φθορές στους περιστροφικούς διακόπτες, κάποιες δυσλειτουργίες και τελικώς απλά σταμάτησε να λειτουργεί. Αν και σε βολικό μικρό μέγεθος με ικανοποιητική απόδοση είχε σχετικά απαράδεκτα σύντομη ημερομηνία βλάβης, ενώ με σε αυτή τη τιμή κτήσης κάθε σκέψη επιδιόρθωσης αδιανόητη....

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris_mac
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή ποιότητα,είναι αθόρυβο όμως είναι αδύνατο στην ένταση αέρα,αργεί πολύ να ζεστάνει ένα υπνοδωμάτιο,στο μπάνιο αν ένα άλλο αερόθερμο το ζεσταίνει σε 15-20 λεπτά αυτό πάνω από 40 κάνει.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheMorrigan13
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μολις το πήρα για χρήση στο μπανιο και σίγουρα δεν έχει απόδοση για 2000w.
    Θέλει ωρα να ζεστανει καθώς δεν είναι καθόλου δυνατό δυστυχώς.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sevill_iana
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ πρακτικό. Ζεσταίνει το μπάνιο πολύ γρήγορα. Ο θόρυβος είναι ελάχιστος.
    Θα προτιμούσα να έχει μεγαλύτερο καλώδιο για να είναι πιο πρακτικό στις πρίζες.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Johnny_Fere
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχουμε κανα μήνα..το πήρα για χρήση στο μπάνιο , όπου και είμαι πολύ ευχαριστημένος..Το βάζεις κανα 10λεπτο πριν και το κάνει μέσα χαμαμ!Ποιοτητα κατασκευής ικανοποιητική για πλαστικό,φαίνεται στιβαρό,με μηχανισμό ασφαλείας που κόβει τη λειτουργία σε περίπτωση πτώσης..
    Το δοκίμασα και σε μεγαλύτερο δωμάτιο όπου αν και του παίρνει πιο πολύ ώρα , πάλι ζεσταίνει ικανοποιητικά - τουλάχιστον για τα κρύα που έχει κάνει ως τώρα στην Αθήνα..
    Τίμιο για την τιμή του , μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος..

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kxtsns
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η χρήση που το προορίζω είναι για το μπάνιο και μόνο! Είναι σχετικά μικρό μπάνιο και το ζεσταίνει ικανοποιητικότατα. Είχαμε για 28 χρόνια ένα Phillips hot air system 2000W fan heater. Παλικάρι πλήρης ημερών. Με το Izzy F10 έχουμε συνεχή θέρμανση χωρίς διακοπές και αποαλαμβάνουμε ζεστό μπάνιο. Έχει μια μικρή κλήση προς το πάτωμα οπότε βγαίνοντας τα πόδια σου πατάνε σε ζεστό έδαφος. Διαθέτει και ένα διακοπτάκι στο κάτω μέρος που το κάνει να γυρνάει σαν ανεμιστήρας αριστερά/δεξία συνεχόμενα ή να μένει σταθερό στο κέντρο. Πλήρως ικανοποιημένος και μόνο με 18,90€. Μένει να αντέξει και στο χρόνο! Ο θόρυβος είναι λίγο πιο έντονος απο το Philips που είχα αλλά όχι ενοχλητικός. Σίγουρα όμως θα μπορούσε να είναι πιο αθόρυβο εξαιτίας τις διπλής φτερωτής.
    5/5 για αρχή!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nantiasougia
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα καθαρά για το μπανιο, λόγω μωρών, για να είναι ζεστό Καθώς τα κάνω μπανιο... Έχω να πω οτο το κάνει φουρνο το μπανιο απελπιστικά... κάποια πρωινά το βάζω στο δωμάτιο;μ, μπορώ να πω ότι άσχετα με
    Το θόρυβο περοστροφης( δεν μ ενοχλεί καθόλου) το ζεστάνει σχετικά γρήγορα στν ρύθμιση 1... Το έψαχνα πολύ για αγορά αερόθερμο μπάνιου και τελικά το βρήκα σε
    Σούπερ μάρκετ σε προσφορά στα 16 Ε.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsakpinis1985
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό για τα λεφτά του για μικρούς χώρους.. τίμιο για τα λεφτά του, μόνο που κατά την περιστροφή κάνει έναν χαρακτηριστικό θόρυβο "κλικ" που ενοχλεί λίγο.. από κει και πέρα είναι πολύ γρήγορο ..

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Papadopoulos__17
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξιόπιστη επιλογή , είναι value for money στα χρήματα που διατίθεται ζεσταίνει επαρκώς το μπάνιο και είναι αξιόλογη κατασκεύη.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Ένα χρόνο άντεξε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Λυπούμαστε για το θέμα που αντιμετωπίσατε. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 2106156400 για να σας εξυπηρετήσουμε. Ευχαριστούμε.

  • Μέσα σε τρεις μήνες χάλασε το κουμπί από την κάτω πλευρά. Δεν θα το ξανά αγόραζα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το Αερόθερμο F10 της Izzy. Η συσκευή διαθέτει 2 χρόνια εγγύηση. Παρακαλούμε καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2106156400, ώστε να σας βοηθήσουμε περαιτέρω. Σας ευχαριστούμε.

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλη αποδοση!!!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόλις μου κάηκε μετά από έναν χρόνο χρήσης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Ευχαριστούμε που επιλέξατε το αερόθερμο μπάνιου F10 της ΙΖΖΥ και λυπούμαστε για το θέμα που αντιμετωπίσατε. Το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας μας στο τηλέφωνο 2106156400. Ευχαριστούμε.

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για το μπάνιο ή για ένα μικρό δωμάτιο, είναι ότι πρέπει.. το έχω χρόνια!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά αξιοπρεπές για την τιμή του, σε σχετικά μικρό μπάνιο κάνει εξαιρετική δουλειά σε 2-3 λεπτά

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέτριο για μικρό μπάνιο είναι καλό το+. είναι ότι περιστρέφεται

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα 2 χρονια σταμτησε να λειτουργει

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    Έμπειρος χρήστης

    Σε ένα χρόνο ακριβως χαλασε !

    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στους 6 μήνες χάλασε.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Χάλασε στον 3ο μήνα. Αιτία η βλάβη του κουμπιού της ασφάλειας. Μέχρι τότε βέβαια ήταν ικανοποιητικό και αποδοτικό. Δεν συστήνω την αγορά του.

    1
  • Πραγματικά πολύ τίμιο για τα λεφτά του. Ζεσταίνει την κρεβατοκάμαρα με κλειστή πόρτα μέσα σε 5’. Κρίμα που διαβάζω ότι σε πολλούς κάηκε. Εγώ το έχω 3 χρόνια περίπου και με συχνή χρήση το χειμώνα ακόμη λειτουργεί κανονικά. Ίσως υπήρχαν παρτίδες που δεν ήταν καλές, ποιος ξέρει. Στα αρνητικά, ναι κάνει θόρυβο αλλά όχι σε βαθμό να ενοχλεί γιατί είναι το βούισμα του αέρα κι όχι της συσκευής να κάνει σαν παλιό ψυγείο. Επιπλέον, έχει μια κλίση προς τα κάτω η κατεύθυνση του αέρα κάτι που με αναγκάζει να το τοποθετώ πάντα σε ύψος.

    2
  • Κάνει πολύ θόρυβο πάντα όταν ξεκινάει, στην πορεία μετριαζεται. Βολικό το ότι περιστρέφεται, αλλά πρέπει να κλείνεις δύο κουμπιά. Ένα της λειτουργίας κι ένας της περιστροφής.

    0
  • πολύ φθηνή κατασκευή,αθόρυβο μεν αλλά δεν έχει δύναμη ο έλικας για τη ροή του αέρα,δεν θα το ξαναεπερνα...

    2
  • Αντικατέστησα το παλιό μου Izzy, που το είχα αρκετά χρόνια, με αυτό. Δυστυχώς δεν έχει καμία σχέση με το παλιό, που ήταν απίθανο, είναι πολύ αργό, σαν να μη δουλεύει ...... Το πρώτο που μου ήρθε, κάηκε σε έναν μήνα και μου έστειλαν άμεσα άλλο. Δεν θα το αγόραζα ξανά.....

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

602 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
bessyal56

Ύψος 28εκ. Πλάτος 23εκ. Πάχος 9.5εκ. Το έχω αγοράσει πρόσφατα.

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αερόθερμα 2 σε 1: Κατάλληλο για δωμάτιο και μπάνιο.

  • IP21: Προστασία από κάθετη πτώση σταγόνων νερού.
  • Περιστροφική κίνηση.
  • Μοτέρ υψηλής αντοχής.
  • 2 επιλογές ισχύος: 1000W/2000W.
  • Ρυθμιζόμενος θερμοστάτης για διατήρηση της επιθυμητής θερμοκρασίας.
  • Λειτουργία ανεμιστήρα.
  • Θερμοστάτης κατά της υπερθέρμανσης.
  • Σύστημα ασφαλείας σε περίπτωση πτώσης.
  • Εργονομική λαβή για εύκολη και ασφαλή μεταφορά.
  • Λυχνία λειτουργίας.
  • Χαμηλό επίπεδο θορύβου.

Μέγιστη ισχύς: 2000W.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
223320

Κύρια Χαρακτηριστικά

Ισχύς
2000 W
Είδος
Μπάνιου
Βαθμίδες Θέρμανσης
2

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Θερμοστάτης
Ναι
Λειτουργία Ανεμιστήρα
Όχι
Κεραμικό
Όχι
Κρεμάστρα Πετσέτας
Όχι
Περιστρεφόμενη Βάση
Ναι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Χρονοδιακόπτης
Όχι

Τοποθέτηση

Δαπέδου
Ναι
Τοίχου
Όχι

Διαστάσεις

Ύψος
-
Πλάτος
-
Βάθος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (72)

  1. 33
  2. 17
  3. 8
  4. 5
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απόδοση θέρμανσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
  • Ταχύτητα θέρμανσης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μέτριος θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Captain A
4
5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

30/10/25 Για μία σεζόν (5 μήνες) ήταν μία χαρά, Μετά χάλασε ο διακόπτης προστασίας από πτώσεις και σταμάτησε να δουλεύει. (2 αστεράκια).

Update 19/11/25
Μέσω Σκρουτζ το επέστρεψα για έλεγχο (αφού ήταν στην εγγύηση) και επειδή δεν μπορούσε να επισκευαστεί μου έστειλαν καινούργιο, όλα δωρεάν.

Στην αρχή, από το Σκρουτζ, μου είπαν να επικοινωνήσω εγώ με την αντιπροσωπεία, αλλά όταν τους θύμισα ότι διαφημίζουν πως σε περίπτωση που χαλάσει αναλαμβάνουν αυτοί δωρεάν, το έκαναν. (4 αστεράκια).

  • Απόδοση θέρμανσης
  • Ταχύτητα θέρμανσης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μέτριος θόρυβος
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Petros_Hirides
2
2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Όσο δουλέυει, είναι καλό, και ζεσταίνει γρήγορα. Καλό επίσης ότι περιστρέφεται και ζεσταίνει ένα κυκλικό τομέα στο χώρο.
Δεν έβγαλε ούτε χρόνο όμως. Μύρισε ρεύμα και το έπαψα. Όταν το ξεβίδωσα διαπίστωσα λιωμένα καλώδια. ΔΕΝ το χρησιμοποίησα ποτέ σε μπάνιο. Μόνο σε παιδικό δωμάτιο.
Τελικά, ότι πληρώνεις παίρνεις.

  • Απόδοση θέρμανσης
  • Ταχύτητα θέρμανσης
  • Μέτριος θόρυβος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_S_1620
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χάλασε στον 3ο μήνα. Αιτία η βλάβη του κουμπιού της ασφάλειας. Μέχρι τότε βέβαια ήταν ικανοποιητικό και αποδοτικό. Δεν συστήνω την αγορά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Ευχαριστούμε που επιλέξατε το αερόθερμο μπάνιου F10 της ΙΖΖΥ και λυπούμαστε για το θέμα που αντιμετωπίσατε. Η συσκευή σας καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών. Παρακαλούμε καλέστε στο 2106156400 για να μιλήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Ευχαριστούμε.

  • cactus cactus
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά πολύ τίμιο για τα λεφτά του. Ζεσταίνει την κρεβατοκάμαρα με κλειστή πόρτα μέσα σε 5’. Κρίμα που διαβάζω ότι σε πολλούς κάηκε. Εγώ το έχω 3 χρόνια περίπου και με συχνή χρήση το χειμώνα ακόμη λειτουργεί κανονικά. Ίσως υπήρχαν παρτίδες που δεν ήταν καλές, ποιος ξέρει. Στα αρνητικά, ναι κάνει θόρυβο αλλά όχι σε βαθμό να ενοχλεί γιατί είναι το βούισμα του αέρα κι όχι της συσκευής να κάνει σαν παλιό ψυγείο. Επιπλέον, έχει μια κλίση προς τα κάτω η κατεύθυνση του αέρα κάτι που με αναγκάζει να το τοποθετώ πάντα σε ύψος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maravat
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει πολύ θόρυβο πάντα όταν ξεκινάει, στην πορεία μετριαζεται. Βολικό το ότι περιστρέφεται, αλλά πρέπει να κλείνεις δύο κουμπιά. Ένα της λειτουργίας κι ένας της περιστροφής.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jim_Ktd
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ φθηνή κατασκευή,αθόρυβο μεν αλλά δεν έχει δύναμη ο έλικας για τη ροή του αέρα,δεν θα το ξαναεπερνα...

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Αθόρυβο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Alexandridou
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντικατέστησα το παλιό μου Izzy, που το είχα αρκετά χρόνια, με αυτό. Δυστυχώς δεν έχει καμία σχέση με το παλιό, που ήταν απίθανο, είναι πολύ αργό, σαν να μη δουλεύει ...... Το πρώτο που μου ήρθε, κάηκε σε έναν μήνα και μου έστειλαν άμεσα άλλο. Δεν θα το αγόραζα ξανά.....

    • Αθόρυβο
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joanna_Margaritaki
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 2 περίπου χρόνια έκανε έκρηξη κ κάηκε. Ευτυχώς έχουμε ρελε ασφαλείας. Το χρησιμοποιούσα στο μπάνιο, σπάνια όμως γιατί έχω μεγάλο καλοριφέρ στο μπάνιο. Φτηνιάρικο και προπαντός άκρως επικίνδυνο.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ariadni_Lesgidi
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για το μπάνιο μου, κάνει ακριβώς την δουλειά του, ζεσταίνει σε 2'. Δεν ξέρω πως φέρεται σε μεγαλύτερους χώρους, αλλά είμαι σίγουρη ότι πχ και κρεβατοκάμαρα με κλειστή πόρτα θα ζέσταινε άνετα! Καλή απόδοση, αθόρυβο

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lascoum3
    1
    3 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο! Έκανε οτι υπόσχεται για 2 χρόνια και έναν μήνα ακριβώς.
    Απλά μετά από αυτό το διάστημα ... τέλος! Η εγγύηση τελειώνει στα 2 χρόνια. Φυσικά δεν θα ξαναγοράσω τίποτα αυτής της εταιρείας.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LOUK_LOUK
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρέπει να έχει λειτουργήσει πολύ λίγες ώρες από πέρυσι που το πήρα, μέχρι που ξαφνικά κάηκε και δεν λειτουργεί.

    • Αθόρυβο
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tpt11
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχουμε στην κατοχή μας περίπου 2 χρόνια για χρήση στο εξοχικό.
    Η συχνότητα χρήσης του είναι περιπου μισή ώρα καθημερινά για 1-2 μήνες, κυρίως στο μπάνιο.
    Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι.
    Ζεσταίνει γρήγορα το 5 τετραγωνικών μπάνιο μας, αλλά και σε υπνοδωμάτιο που το έχουμε δοκιμάσει ήταν εξίσου αποδοτικό.
    Όταν είναι αναμένο και το σηκώσεις ή πέσει σβήνει αυτόματα. Επίσης αρκετά καλό και το ότι έχει τη δυνατότητα να περιστρέφεται.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ALEX_CHRIS791
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγοράστηκε πριν περίπου 2 χρόνια. Εμφάνισε κατ' αρχάς φθορές στους περιστροφικούς διακόπτες, κάποιες δυσλειτουργίες και τελικώς απλά σταμάτησε να λειτουργεί. Αν και σε βολικό μικρό μέγεθος με ικανοποιητική απόδοση είχε σχετικά απαράδεκτα σύντομη ημερομηνία βλάβης, ενώ με σε αυτή τη τιμή κτήσης κάθε σκέψη επιδιόρθωσης αδιανόητη....

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris_mac
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή ποιότητα,είναι αθόρυβο όμως είναι αδύνατο στην ένταση αέρα,αργεί πολύ να ζεστάνει ένα υπνοδωμάτιο,στο μπάνιο αν ένα άλλο αερόθερμο το ζεσταίνει σε 15-20 λεπτά αυτό πάνω από 40 κάνει.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheMorrigan13
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μολις το πήρα για χρήση στο μπανιο και σίγουρα δεν έχει απόδοση για 2000w.
    Θέλει ωρα να ζεστανει καθώς δεν είναι καθόλου δυνατό δυστυχώς.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sevill_iana
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ πρακτικό. Ζεσταίνει το μπάνιο πολύ γρήγορα. Ο θόρυβος είναι ελάχιστος.
    Θα προτιμούσα να έχει μεγαλύτερο καλώδιο για να είναι πιο πρακτικό στις πρίζες.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Johnny_Fere
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχουμε κανα μήνα..το πήρα για χρήση στο μπάνιο , όπου και είμαι πολύ ευχαριστημένος..Το βάζεις κανα 10λεπτο πριν και το κάνει μέσα χαμαμ!Ποιοτητα κατασκευής ικανοποιητική για πλαστικό,φαίνεται στιβαρό,με μηχανισμό ασφαλείας που κόβει τη λειτουργία σε περίπτωση πτώσης..
    Το δοκίμασα και σε μεγαλύτερο δωμάτιο όπου αν και του παίρνει πιο πολύ ώρα , πάλι ζεσταίνει ικανοποιητικά - τουλάχιστον για τα κρύα που έχει κάνει ως τώρα στην Αθήνα..
    Τίμιο για την τιμή του , μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος..

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kxtsns
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η χρήση που το προορίζω είναι για το μπάνιο και μόνο! Είναι σχετικά μικρό μπάνιο και το ζεσταίνει ικανοποιητικότατα. Είχαμε για 28 χρόνια ένα Phillips hot air system 2000W fan heater. Παλικάρι πλήρης ημερών. Με το Izzy F10 έχουμε συνεχή θέρμανση χωρίς διακοπές και αποαλαμβάνουμε ζεστό μπάνιο. Έχει μια μικρή κλήση προς το πάτωμα οπότε βγαίνοντας τα πόδια σου πατάνε σε ζεστό έδαφος. Διαθέτει και ένα διακοπτάκι στο κάτω μέρος που το κάνει να γυρνάει σαν ανεμιστήρας αριστερά/δεξία συνεχόμενα ή να μένει σταθερό στο κέντρο. Πλήρως ικανοποιημένος και μόνο με 18,90€. Μένει να αντέξει και στο χρόνο! Ο θόρυβος είναι λίγο πιο έντονος απο το Philips που είχα αλλά όχι ενοχλητικός. Σίγουρα όμως θα μπορούσε να είναι πιο αθόρυβο εξαιτίας τις διπλής φτερωτής.
    5/5 για αρχή!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nantiasougia
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα καθαρά για το μπανιο, λόγω μωρών, για να είναι ζεστό Καθώς τα κάνω μπανιο... Έχω να πω οτο το κάνει φουρνο το μπανιο απελπιστικά... κάποια πρωινά το βάζω στο δωμάτιο;μ, μπορώ να πω ότι άσχετα με
    Το θόρυβο περοστροφης( δεν μ ενοχλεί καθόλου) το ζεστάνει σχετικά γρήγορα στν ρύθμιση 1... Το έψαχνα πολύ για αγορά αερόθερμο μπάνιου και τελικά το βρήκα σε
    Σούπερ μάρκετ σε προσφορά στα 16 Ε.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsakpinis1985
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό για τα λεφτά του για μικρούς χώρους.. τίμιο για τα λεφτά του, μόνο που κατά την περιστροφή κάνει έναν χαρακτηριστικό θόρυβο "κλικ" που ενοχλεί λίγο.. από κει και πέρα είναι πολύ γρήγορο ..

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Papadopoulos__17
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξιόπιστη επιλογή , είναι value for money στα χρήματα που διατίθεται ζεσταίνει επαρκώς το μπάνιο και είναι αξιόλογη κατασκεύη.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Ένα χρόνο άντεξε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Λυπούμαστε για το θέμα που αντιμετωπίσατε. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 2106156400 για να σας εξυπηρετήσουμε. Ευχαριστούμε.

  • Μέσα σε τρεις μήνες χάλασε το κουμπί από την κάτω πλευρά. Δεν θα το ξανά αγόραζα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το Αερόθερμο F10 της Izzy. Η συσκευή διαθέτει 2 χρόνια εγγύηση. Παρακαλούμε καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2106156400, ώστε να σας βοηθήσουμε περαιτέρω. Σας ευχαριστούμε.

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλη αποδοση!!!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόλις μου κάηκε μετά από έναν χρόνο χρήσης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Ευχαριστούμε που επιλέξατε το αερόθερμο μπάνιου F10 της ΙΖΖΥ και λυπούμαστε για το θέμα που αντιμετωπίσατε. Το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας μας στο τηλέφωνο 2106156400. Ευχαριστούμε.

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για το μπάνιο ή για ένα μικρό δωμάτιο, είναι ότι πρέπει.. το έχω χρόνια!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά αξιοπρεπές για την τιμή του, σε σχετικά μικρό μπάνιο κάνει εξαιρετική δουλειά σε 2-3 λεπτά

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέτριο για μικρό μπάνιο είναι καλό το+. είναι ότι περιστρέφεται

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα 2 χρονια σταμτησε να λειτουργει

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    Έμπειρος χρήστης

    Σε ένα χρόνο ακριβως χαλασε !

    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στους 6 μήνες χάλασε.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Αθόρυβο
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Χάλασε στον 3ο μήνα. Αιτία η βλάβη του κουμπιού της ασφάλειας. Μέχρι τότε βέβαια ήταν ικανοποιητικό και αποδοτικό. Δεν συστήνω την αγορά του.

    1
  • Πραγματικά πολύ τίμιο για τα λεφτά του. Ζεσταίνει την κρεβατοκάμαρα με κλειστή πόρτα μέσα σε 5’. Κρίμα που διαβάζω ότι σε πολλούς κάηκε. Εγώ το έχω 3 χρόνια περίπου και με συχνή χρήση το χειμώνα ακόμη λειτουργεί κανονικά. Ίσως υπήρχαν παρτίδες που δεν ήταν καλές, ποιος ξέρει. Στα αρνητικά, ναι κάνει θόρυβο αλλά όχι σε βαθμό να ενοχλεί γιατί είναι το βούισμα του αέρα κι όχι της συσκευής να κάνει σαν παλιό ψυγείο. Επιπλέον, έχει μια κλίση προς τα κάτω η κατεύθυνση του αέρα κάτι που με αναγκάζει να το τοποθετώ πάντα σε ύψος.

    2
  • Κάνει πολύ θόρυβο πάντα όταν ξεκινάει, στην πορεία μετριαζεται. Βολικό το ότι περιστρέφεται, αλλά πρέπει να κλείνεις δύο κουμπιά. Ένα της λειτουργίας κι ένας της περιστροφής.

    0
  • πολύ φθηνή κατασκευή,αθόρυβο μεν αλλά δεν έχει δύναμη ο έλικας για τη ροή του αέρα,δεν θα το ξαναεπερνα...

    2
  • Αντικατέστησα το παλιό μου Izzy, που το είχα αρκετά χρόνια, με αυτό. Δυστυχώς δεν έχει καμία σχέση με το παλιό, που ήταν απίθανο, είναι πολύ αργό, σαν να μη δουλεύει ...... Το πρώτο που μου ήρθε, κάηκε σε έναν μήνα και μου έστειλαν άμεσα άλλο. Δεν θα το αγόραζα ξανά.....

    1
  • Δες τα όλα