Την δοκιμασα αρχικά οταν αγορασα τη μηχανη Muhle R89 που ειχε ενα δειγμα στη συσκευασία. Μετα αγορασα και το κανονικό πακέτο.
Αρκετα κοφτερή (πιο κοφτερη απο astra πρασινη, παρομοια και λίγο πιο κοφτερή απο την gillette platinum, λιγότερο απο την Astor κόκκινη και τη Permasharp ) αλλα συγχρονως αρκετα απαλή.
Με την Muhle R89 είναι αρκετα αποτελεσματική βγαζει πανω απο 7 ξυρισματα, ενω με την Muhle R41 παρα πολυ αποτελεσματική αλλα βγάζει max 4-5 ξυρίσματα με πολυ καλο αφρό (3 λεπτα τουλαχιστον για να μαλακωσουν τα γένια) με ελαφρά κολλήματα.
Edit 28/7/23: Μετά από αρκετά ξυρίσματα με την συγκεκριμένη λεπίδα (η συσκευασία έχει 10 ξυραφάκια και βγάζει πάνω από 40-50 ξυρίσματα) μπορώ να προσθέσω τα εξης: Με μηχανή κλειστή Muhle r89 η Gillette fatboy, η λεπίδα είναι άψογη, απαλή και κόβει αρκετά καλά. Ειδικά με ένα καλό σαπούνι ξυρίσματος π. χ. Haslinger προβατάκι, δεν κολλά πουθενά.
Με ανοικτή μηχανή Muhle r41 ναι μεν είναι αποτελεσματική αλλά όσο προσοχή και να δείξω 2-3 μικρά κοψίματα θα μου κάνει. Τονίζω μικρά κοψίματα!
Περίεργο γιατί τη συγκεκριμένη μηχανή την γνωρίζω καλά και με λεπίδες πιο κοφτερες από αυτήν ( Feather, Astor, Permasharp) δεν έχω σχεδόν ποτέ κοψίματα. Ίσως κάτι δεν μου ταιριάζει, πάντως την έχω περιορίσει σε χρήση με τις μηχανές κλειστου τύπου. Σήμερα άνοιξα το 10ο από τη συσκευασία.
Αξιοπρεπης και με απαλή αίσθηση λεπίδα για κλειστές μηχανές, πιθανως θα την χρησιμοποιώ και στο μέλλον.