Sneakers

Strutter Chunky Sneakers Core Black / Grey Six Κωδικός: EG2656

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τα Adidas Strutter έχουν chunky σχεδιασμό που σου χαρίζει άνεση όλη μέρα. Το επάνω μέρος διαθέτει ανοίγματα, επενδύσεις και τις τρεις χαρακτηριστικές ρίγες της Adidas. H ψηλή ανάγλυφη ενδιάμεση σόλα και η αντιολισθητική εξωτερική σόλα ολοκληρώνουν το στυλ.

Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 48 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών adidas
43 19
Παράδοση Δευ, 29 Ιουν - Τετ, 01 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Mandellos Sports 5,0 (4)

Αξιολογήσεις (84)

Αξιολογήσεις

  1. 49
  2. 10
  3. 12
  4. 5
  5. 8
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Kostas_Aivalis69
5
3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

φοβερά παπούτσια τα είχα σε άσπρο χρώμα μου πήγαν 3 χρόνια τα έβγαλαν τα λεφτά τους. Πάρα πολύ όμορφα και διαχρονικά και πολύ άνετα για πολλά χιλιόμετρα περπάτημα. Μόλις τα πήρα και σε total μπλακ. Αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω!

  • Άνεση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Antony_Georgiadis
1
3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Τα εχω πανω απο μηνα. Αναγκαστικα αγορασα ανατομικους πατους με 20 ευρω γτ αυτα ΔΕΝ κανουν για πολλες ωρες ορθοστασια. Για καποιο λογο το αριστερο παπουτσι με χτυπαει στο μικρο δαχτυλο και ειναι πολυ αβολο ολο αυτο. Σαν κατασκευη φαινονται καλα, αλλα θα δειξει ο χρονος. Δεν θα τα προτνα σε καποιον να τα παρει.
P.S Μετα απο τοσο καιρο ΑΚΟΜΑ το ενα παπουτσι δεν λεει να ανοιξει.Ισως να επεσα σε ελλατωματικο, ισως οχι. Απλα Πεταμενα λεφτα.

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • adamaudi
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα παπούτσι καθημερινό! Δεν κάνει για άθληση επισεις δεν έχει ποιότητα σε αυτά τα χρήματα τη περιμένεις! Το ανω μέρος δεν είναι γνήσιο δερμα απλά έχει επίστρωση γνήσιου δέρματος γενικά είναι σκληρό παπούτσι! Αν σε sneakers φοράτε 44 εδώ θέλετε 45.5 , επισεις το παπούτσι σε ημέρες ζέστης απλά βράζει το πόδι σου πραγματικά σαν να είναι απο κινεζικο απογοήτευση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evagelos_Gerogiannis
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα πέταξα δεν ήταν τα ορίτζιναλ μάλλον όπως από Βιετνάμ ήταν από άλλη χώρα με ένα δυο νούμερα μικρότερα !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_niko
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    στενα για το νουμερο τους, το πηρα 1 πανω και παλι με κτυπαει επανω, δεν θα τα ελεγα βολικα ποαπουτσια πχ σε σχεση με την καηγορια 40 ευρω, αλλα της adidas που εχω στα ιδια χρηματα ειναι 10 φορες ποιο αναπαυτικα, το καλο ειναι πως ειναι γερα σε σχεση με τα αλλα

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • staza
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα πήρα γιατί είδα σε πολλές κριτικές ότι είναι άνετα και ήθελα ένα άνετο παπούτσι για τις βραδινές εξόδους με περπάτημα. Δυστυχώς μόνο άνετα δεν τα βρήκα.
    Την δεύτερη ημέρα τα φόρεσα και πήγα στο θέατρο. Μετά από 1 ώρα που απλά καθόμουνα, άρχισαν και τα δύο πόδια να με ενοχλούν νιώθοντας πίεση στα μικρά δάχτυλα και “κάψιμο” σε διάφορα άλλα σημεία των ποδιών (όχι στο πέλμα). Όσο περνούσε η ώρα οι ενοχλήσεις εντείνονταν (χωρίς να γίνουν ανυπόφορες), έτσι γυρνώντας στο σπίτι άρχισα να το ψάχνω και διαπίστωσα ότι πολλές ραφές εσωτερικά είναι σαν σκληρές ίνες με αποτέλεσμα να ενοχλούν το πόδι όπου το ακουμπάνε, ιδιαίτερα στα εξωτερικά πλαινά (το πρόβλημα στο δαχτυλάκι που αναφέρουν αρκετοί).
    Σε ότι αφορά το μέγεθος για εμένα ήταν το σωστό. Καταλαβαίνω ότι μερικοί προτείνουν μεγαλύτερο μέγεθος για να μετριάσουν το πρόβλημα των ραφών αλλά νομίζω ότι μετά το πόδι θα πλέει στο παπούτσι.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τσεμπερας δημητρης
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οτι χειροτερο εχω φορεσει σε αθλητικο ειναι πολυ στενα μπροστα και με χτυπανε και στα 2 ποδια τα εχω 2 βδομαφες και σκεφτομαι να τα πεταξωω

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Halkiadakis45
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τα έχω περίπου ένα μήνα,με χτυπάνε στο μικρό δάχτυλο με αποτέλεσμα να πονάει πολύ το πόδι. πεταμένα λεφτά, δεν τα τα πρότεινα.

    • Αντοχή
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ngxania
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοράω σε όλα τα παπούτσια 45 αυτό λόγω των σχολίων το πήρα 46 πάλι καλά και μου κάνει ακριβώς αλλά και δεν μου είναι στενό. Κατά τα αλλά βολικό θα δείξει ο χρόνος αν είναι και ανθεκτικό.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Αντοχή
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thrasivoulas69
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτα καλο παπουτσι. Το εζω χρονια στην δουλειά μπορει και 4! Με πολλα χιλιομετρα περπάτημα. Με ηλεκτροκολλησεις τροχους και αλλες βαριές δουλειές! Τωρα αρχισαν να χαλανε και σκέφτομαι να πάρω ξανα τα ιδια!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Liza_Liza68

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι θεοστενα και στο φάρδος και στο μάκρος! πόσο καιρό μετα που τα φοράω όλη μέρα κάθε μέρα και ακόμα με πονάνε!

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_07_
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κομπλε για περπάτημα καλή ποιότητα για την τιμη του.

    Στις πρώτες μέρες που το πήρα ήταν λίγο στενό στο αριστερό πλαϊ με χτυπούσε το μικρό δάχτυλο τώρα μετά από 1 μήνα μου είναι κομπλέ δεν με χτυπαει καθόλου

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sakre
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ άνετα.
    Αλλά τα πήρα οκτώβρη και τον Ιανουάριο είχε τρυπήσει η μύτη. Υπερβολικά χάλια κατασκευή/αντοχή

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_J
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οπως ειπαν και αλλοι, ειναι πολυ στενα στα πλαγια.
    Πρεπει να το παρετε ενα με δυο νουμερα μεγαλυτερο, 100%.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Raph_Chrys

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχουν βαριά κατασκευή, οπότε δεν είναι για άθληση. Παρ᾿ όλ᾿ αυτά είναι πολύ ανθεκτικά και άνετα στο περπάτημα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Staamgatt
    3
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άνετα για περπάτημα στην πόλη σε αναλογία της ποιότητας κατασκευής και υλικών , προσοχή! σε συνθήκες υγρασίας! διαθέτουν πλαϊνά ανοίγματα αερισμού (μπροστά χαμηλά) δεν είναι αδιάβροχα, σε δύο χρόνια και τρείς μήνες βγήκαν off! Value for money!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φίλιππος Ιωαννίδης
    5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άνετο παπούτσι και μαλακός πάτος, για τα λεφτά του αξίζει.
    Διαφωνώ με το ότι χρειάζεται 1 νούμερο παραπάνω, επέλεξα το νούμερο με βάση τις προδιαγραφές του παλιού (Adidas Gazelle) και ήταν ακριβώς ίδια.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george sirig
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ ανετο αθλητικο παπουτσι, εχει χοντρη και πλατια σολα γυρω απο το ποδι, μαλλον εκει οφειλεται η ανεση του.. η τιμη λογικη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lativas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ανθεκτικά και ελαφρά. Όπως έχουν γράψει και άλλοι χρειάζεται ένα νούμερο παραπάνω απ'ότι συνήθως φοράτε σε Adidas.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • argiris_manousakis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν τα λες αναπαυτικα ουτε μαλακα ειναι ενα απλο καθημερινο παπουτσι που δεν φοβασαι να σπασεις η λερωσεις

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ThanasisLou
    3
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λογω στενης γραμμης ενω το μεγεθος ειναι αυτο π πρεπει δν μπορω να το φορεσω για πολλες ωρες γτ με χτυπαει στο μικρο δαχτυλο.Περιττο να πω οτι αναμενομενα ειναι βαρυ παπουτσι λογω υλικων κατασκευης

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Καραδέδος Σάκης
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άνετο παπούτσι, σαν να περπατάς στον αέρα..
    Ότι πρέπει για περιπολίες και ορθοστασία .
    Θα το αγόραζα ξανά .

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θελει ενα νουμερο πιο μεγαλο ειναι καλα για την δουλεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ σκληρός πάτος. Μου δημιούργησαν πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι λίγο στενά στην αρχή αλλά μετά ανοίγουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η σόλα δεν είναι για τρέξιμο ή πολύ περπάτημα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ ωραίο παπούτσι σε περπάτημα σχέδιο και το ωραίο κάνει για για βόλτα και για έξοδος το βράδυ

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι ανετα και αντεχουν

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    με χτυπάνε και τα δύο στο μικρό δάκτυλο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ανετα για το περπάτημα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ φτωχά για τα χρήματα τούς

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σχετικά βαρύ παπούτσι

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα παπούτσι καθημερινό! Δεν κάνει για άθληση επισεις δεν έχει ποιότητα σε αυτά τα χρήματα τη περιμένεις! Το ανω μέρος δεν είναι γνήσιο δερμα απλά έχει επίστρωση γνήσιου δέρματος γενικά είναι σκληρό παπούτσι! Αν σε sneakers φοράτε 44 εδώ θέλετε 45.5 , επισεις το παπούτσι σε ημέρες ζέστης απλά βράζει το πόδι σου πραγματικά σαν να είναι απο κινεζικο απογοήτευση!

    0
  • Τα πέταξα δεν ήταν τα ορίτζιναλ μάλλον όπως από Βιετνάμ ήταν από άλλη χώρα με ένα δυο νούμερα μικρότερα !

    0
  • στενα για το νουμερο τους, το πηρα 1 πανω και παλι με κτυπαει επανω, δεν θα τα ελεγα βολικα ποαπουτσια πχ σε σχεση με την καηγορια 40 ευρω, αλλα της adidas που εχω στα ιδια χρηματα ειναι 10 φορες ποιο αναπαυτικα, το καλο ειναι πως ειναι γερα σε σχεση με τα αλλα

    0
  • Τα πήρα γιατί είδα σε πολλές κριτικές ότι είναι άνετα και ήθελα ένα άνετο παπούτσι για τις βραδινές εξόδους με περπάτημα. Δυστυχώς μόνο άνετα δεν τα βρήκα.
    Την δεύτερη ημέρα τα φόρεσα και πήγα στο θέατρο. Μετά από 1 ώρα που απλά καθόμουνα, άρχισαν και τα δύο πόδια να με ενοχλούν νιώθοντας πίεση στα μικρά δάχτυλα και “κάψιμο” σε διάφορα άλλα σημεία των ποδιών (όχι στο πέλμα). Όσο περνούσε η ώρα οι ενοχλήσεις εντείνονταν (χωρίς να γίνουν ανυπόφορες), έτσι γυρνώντας στο σπίτι άρχισα να το ψάχνω και διαπίστωσα ότι πολλές ραφές εσωτερικά είναι σαν σκληρές ίνες με αποτέλεσμα να ενοχλούν το πόδι όπου το ακουμπάνε, ιδιαίτερα στα εξωτερικά πλαινά (το πρόβλημα στο δαχτυλάκι που αναφέρουν αρκετοί).
    Σε ότι αφορά το μέγεθος για εμένα ήταν το σωστό. Καταλαβαίνω ότι μερικοί προτείνουν μεγαλύτερο μέγεθος για να μετριάσουν το πρόβλημα των ραφών αλλά νομίζω ότι μετά το πόδι θα πλέει στο παπούτσι.

    1
  • Οτι χειροτερο εχω φορεσει σε αθλητικο ειναι πολυ στενα μπροστα και με χτυπανε και στα 2 ποδια τα εχω 2 βδομαφες και σκεφτομαι να τα πεταξωω

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τα Adidas Strutter έχουν chunky σχεδιασμό που σου χαρίζει άνεση όλη μέρα. Το επάνω μέρος διαθέτει ανοίγματα, επενδύσεις και τις τρεις χαρακτηριστικές ρίγες της Adidas. H ψηλή ανάγλυφη ενδιάμεση σόλα και η αντιολισθητική εξωτερική σόλα ολοκληρώνουν το στυλ.

  • Κανονική εφαρμογή
  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Εξωτερική σόλα από καουτσούκ
  • Υφασμάτινη επένδυση
  • Ελαφρύς εσωτερικός πάτος Adibouncy από EVA

Brand

Κωδικός Προϊόντος
EG2656
Φύλο
Unisex
Χρώμα
Μαύρο
Τύπος
Χαμηλά
Είδος
Chunky
Δέσιμο
Κορδόνια
Εφαρμογή
Κανονική
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
EVA
Εσωτερικός πάτος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (84)

  1. 49
  2. 10
  3. 12
  4. 5
  5. 8
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Kostas_Aivalis69
5
3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

φοβερά παπούτσια τα είχα σε άσπρο χρώμα μου πήγαν 3 χρόνια τα έβγαλαν τα λεφτά τους. Πάρα πολύ όμορφα και διαχρονικά και πολύ άνετα για πολλά χιλιόμετρα περπάτημα. Μόλις τα πήρα και σε total μπλακ. Αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω!

  • Άνεση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Antony_Georgiadis
1
3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Τα εχω πανω απο μηνα. Αναγκαστικα αγορασα ανατομικους πατους με 20 ευρω γτ αυτα ΔΕΝ κανουν για πολλες ωρες ορθοστασια. Για καποιο λογο το αριστερο παπουτσι με χτυπαει στο μικρο δαχτυλο και ειναι πολυ αβολο ολο αυτο. Σαν κατασκευη φαινονται καλα, αλλα θα δειξει ο χρονος. Δεν θα τα προτνα σε καποιον να τα παρει.
P.S Μετα απο τοσο καιρο ΑΚΟΜΑ το ενα παπουτσι δεν λεει να ανοιξει.Ισως να επεσα σε ελλατωματικο, ισως οχι. Απλα Πεταμενα λεφτα.

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • adamaudi
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα παπούτσι καθημερινό! Δεν κάνει για άθληση επισεις δεν έχει ποιότητα σε αυτά τα χρήματα τη περιμένεις! Το ανω μέρος δεν είναι γνήσιο δερμα απλά έχει επίστρωση γνήσιου δέρματος γενικά είναι σκληρό παπούτσι! Αν σε sneakers φοράτε 44 εδώ θέλετε 45.5 , επισεις το παπούτσι σε ημέρες ζέστης απλά βράζει το πόδι σου πραγματικά σαν να είναι απο κινεζικο απογοήτευση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evagelos_Gerogiannis
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα πέταξα δεν ήταν τα ορίτζιναλ μάλλον όπως από Βιετνάμ ήταν από άλλη χώρα με ένα δυο νούμερα μικρότερα !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris_niko
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    στενα για το νουμερο τους, το πηρα 1 πανω και παλι με κτυπαει επανω, δεν θα τα ελεγα βολικα ποαπουτσια πχ σε σχεση με την καηγορια 40 ευρω, αλλα της adidas που εχω στα ιδια χρηματα ειναι 10 φορες ποιο αναπαυτικα, το καλο ειναι πως ειναι γερα σε σχεση με τα αλλα

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • staza
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα πήρα γιατί είδα σε πολλές κριτικές ότι είναι άνετα και ήθελα ένα άνετο παπούτσι για τις βραδινές εξόδους με περπάτημα. Δυστυχώς μόνο άνετα δεν τα βρήκα.
    Την δεύτερη ημέρα τα φόρεσα και πήγα στο θέατρο. Μετά από 1 ώρα που απλά καθόμουνα, άρχισαν και τα δύο πόδια να με ενοχλούν νιώθοντας πίεση στα μικρά δάχτυλα και “κάψιμο” σε διάφορα άλλα σημεία των ποδιών (όχι στο πέλμα). Όσο περνούσε η ώρα οι ενοχλήσεις εντείνονταν (χωρίς να γίνουν ανυπόφορες), έτσι γυρνώντας στο σπίτι άρχισα να το ψάχνω και διαπίστωσα ότι πολλές ραφές εσωτερικά είναι σαν σκληρές ίνες με αποτέλεσμα να ενοχλούν το πόδι όπου το ακουμπάνε, ιδιαίτερα στα εξωτερικά πλαινά (το πρόβλημα στο δαχτυλάκι που αναφέρουν αρκετοί).
    Σε ότι αφορά το μέγεθος για εμένα ήταν το σωστό. Καταλαβαίνω ότι μερικοί προτείνουν μεγαλύτερο μέγεθος για να μετριάσουν το πρόβλημα των ραφών αλλά νομίζω ότι μετά το πόδι θα πλέει στο παπούτσι.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τσεμπερας δημητρης
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οτι χειροτερο εχω φορεσει σε αθλητικο ειναι πολυ στενα μπροστα και με χτυπανε και στα 2 ποδια τα εχω 2 βδομαφες και σκεφτομαι να τα πεταξωω

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Halkiadakis45
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τα έχω περίπου ένα μήνα,με χτυπάνε στο μικρό δάχτυλο με αποτέλεσμα να πονάει πολύ το πόδι. πεταμένα λεφτά, δεν τα τα πρότεινα.

    • Αντοχή
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ngxania
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοράω σε όλα τα παπούτσια 45 αυτό λόγω των σχολίων το πήρα 46 πάλι καλά και μου κάνει ακριβώς αλλά και δεν μου είναι στενό. Κατά τα αλλά βολικό θα δείξει ο χρόνος αν είναι και ανθεκτικό.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Αντοχή
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thrasivoulas69
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτα καλο παπουτσι. Το εζω χρονια στην δουλειά μπορει και 4! Με πολλα χιλιομετρα περπάτημα. Με ηλεκτροκολλησεις τροχους και αλλες βαριές δουλειές! Τωρα αρχισαν να χαλανε και σκέφτομαι να πάρω ξανα τα ιδια!

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Liza_Liza68

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι θεοστενα και στο φάρδος και στο μάκρος! πόσο καιρό μετα που τα φοράω όλη μέρα κάθε μέρα και ακόμα με πονάνε!

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_07_
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κομπλε για περπάτημα καλή ποιότητα για την τιμη του.

    Στις πρώτες μέρες που το πήρα ήταν λίγο στενό στο αριστερό πλαϊ με χτυπούσε το μικρό δάχτυλο τώρα μετά από 1 μήνα μου είναι κομπλέ δεν με χτυπαει καθόλου

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sakre
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ άνετα.
    Αλλά τα πήρα οκτώβρη και τον Ιανουάριο είχε τρυπήσει η μύτη. Υπερβολικά χάλια κατασκευή/αντοχή

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_J
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οπως ειπαν και αλλοι, ειναι πολυ στενα στα πλαγια.
    Πρεπει να το παρετε ενα με δυο νουμερα μεγαλυτερο, 100%.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Raph_Chrys

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχουν βαριά κατασκευή, οπότε δεν είναι για άθληση. Παρ᾿ όλ᾿ αυτά είναι πολύ ανθεκτικά και άνετα στο περπάτημα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Staamgatt
    3
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άνετα για περπάτημα στην πόλη σε αναλογία της ποιότητας κατασκευής και υλικών , προσοχή! σε συνθήκες υγρασίας! διαθέτουν πλαϊνά ανοίγματα αερισμού (μπροστά χαμηλά) δεν είναι αδιάβροχα, σε δύο χρόνια και τρείς μήνες βγήκαν off! Value for money!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Φίλιππος Ιωαννίδης
    5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άνετο παπούτσι και μαλακός πάτος, για τα λεφτά του αξίζει.
    Διαφωνώ με το ότι χρειάζεται 1 νούμερο παραπάνω, επέλεξα το νούμερο με βάση τις προδιαγραφές του παλιού (Adidas Gazelle) και ήταν ακριβώς ίδια.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george sirig
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ ανετο αθλητικο παπουτσι, εχει χοντρη και πλατια σολα γυρω απο το ποδι, μαλλον εκει οφειλεται η ανεση του.. η τιμη λογικη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lativas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ανθεκτικά και ελαφρά. Όπως έχουν γράψει και άλλοι χρειάζεται ένα νούμερο παραπάνω απ'ότι συνήθως φοράτε σε Adidas.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • argiris_manousakis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν τα λες αναπαυτικα ουτε μαλακα ειναι ενα απλο καθημερινο παπουτσι που δεν φοβασαι να σπασεις η λερωσεις

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ThanasisLou
    3
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λογω στενης γραμμης ενω το μεγεθος ειναι αυτο π πρεπει δν μπορω να το φορεσω για πολλες ωρες γτ με χτυπαει στο μικρο δαχτυλο.Περιττο να πω οτι αναμενομενα ειναι βαρυ παπουτσι λογω υλικων κατασκευης

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Καραδέδος Σάκης
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άνετο παπούτσι, σαν να περπατάς στον αέρα..
    Ότι πρέπει για περιπολίες και ορθοστασία .
    Θα το αγόραζα ξανά .

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θελει ενα νουμερο πιο μεγαλο ειναι καλα για την δουλεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ σκληρός πάτος. Μου δημιούργησαν πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι λίγο στενά στην αρχή αλλά μετά ανοίγουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η σόλα δεν είναι για τρέξιμο ή πολύ περπάτημα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ ωραίο παπούτσι σε περπάτημα σχέδιο και το ωραίο κάνει για για βόλτα και για έξοδος το βράδυ

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι ανετα και αντεχουν

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    με χτυπάνε και τα δύο στο μικρό δάκτυλο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ανετα για το περπάτημα

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ φτωχά για τα χρήματα τούς

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σχετικά βαρύ παπούτσι

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα παπούτσι καθημερινό! Δεν κάνει για άθληση επισεις δεν έχει ποιότητα σε αυτά τα χρήματα τη περιμένεις! Το ανω μέρος δεν είναι γνήσιο δερμα απλά έχει επίστρωση γνήσιου δέρματος γενικά είναι σκληρό παπούτσι! Αν σε sneakers φοράτε 44 εδώ θέλετε 45.5 , επισεις το παπούτσι σε ημέρες ζέστης απλά βράζει το πόδι σου πραγματικά σαν να είναι απο κινεζικο απογοήτευση!

    0
  • Τα πέταξα δεν ήταν τα ορίτζιναλ μάλλον όπως από Βιετνάμ ήταν από άλλη χώρα με ένα δυο νούμερα μικρότερα !

    0
  • στενα για το νουμερο τους, το πηρα 1 πανω και παλι με κτυπαει επανω, δεν θα τα ελεγα βολικα ποαπουτσια πχ σε σχεση με την καηγορια 40 ευρω, αλλα της adidas που εχω στα ιδια χρηματα ειναι 10 φορες ποιο αναπαυτικα, το καλο ειναι πως ειναι γερα σε σχεση με τα αλλα

    0
  • Τα πήρα γιατί είδα σε πολλές κριτικές ότι είναι άνετα και ήθελα ένα άνετο παπούτσι για τις βραδινές εξόδους με περπάτημα. Δυστυχώς μόνο άνετα δεν τα βρήκα.
    Την δεύτερη ημέρα τα φόρεσα και πήγα στο θέατρο. Μετά από 1 ώρα που απλά καθόμουνα, άρχισαν και τα δύο πόδια να με ενοχλούν νιώθοντας πίεση στα μικρά δάχτυλα και “κάψιμο” σε διάφορα άλλα σημεία των ποδιών (όχι στο πέλμα). Όσο περνούσε η ώρα οι ενοχλήσεις εντείνονταν (χωρίς να γίνουν ανυπόφορες), έτσι γυρνώντας στο σπίτι άρχισα να το ψάχνω και διαπίστωσα ότι πολλές ραφές εσωτερικά είναι σαν σκληρές ίνες με αποτέλεσμα να ενοχλούν το πόδι όπου το ακουμπάνε, ιδιαίτερα στα εξωτερικά πλαινά (το πρόβλημα στο δαχτυλάκι που αναφέρουν αρκετοί).
    Σε ότι αφορά το μέγεθος για εμένα ήταν το σωστό. Καταλαβαίνω ότι μερικοί προτείνουν μεγαλύτερο μέγεθος για να μετριάσουν το πρόβλημα των ραφών αλλά νομίζω ότι μετά το πόδι θα πλέει στο παπούτσι.

    1
  • Οτι χειροτερο εχω φορεσει σε αθλητικο ειναι πολυ στενα μπροστα και με χτυπανε και στα 2 ποδια τα εχω 2 βδομαφες και σκεφτομαι να τα πεταξωω

    1
  • Δες τα όλα
43,19 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά
20% κουπόνι από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
20% κουπόνι από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
Δες περισσότερα