Peeling & Scrub Προσώπου

The Ordinary Solution AHA 30% + BHA 2% Ορός για Peeling Προσώπου 30ml

Το διάλυμα απολέπισης AHA 30% + BHA 2% είναι ένα απολεπιστικό προσώπου 10 λεπτών που συνδυάζει 30% Alpha Hydroxy Acids που περιλαμβάνουν γλυκολικό, γαλακτικό, τρυγικό και κιτρικό οξύ με...

Το διάλυμα απολέπισης AHA 30% + BHA 2% είναι ένα απολεπιστικό προσώπου 10 λεπτών που συνδυάζει 30% Alpha Hydroxy Acids που περιλαμβάνουν γλυκολικό, γαλακτικό, τρυγικό και κιτρικό οξύ με 2% σαλικυλικό οξύ για να βελτιώσει την υφή σε χρόνο μηδέν.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Όλοι οι Τύποι
  • Δες τα όλα
15 00
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Air Clean 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Ελλάδα
17 τεμάχια
Δες Φροντίδα Προσώπου στη σελίδα του Air Clean

Περιγραφή

Περιγραφή

Το διάλυμα απολέπισης AHA 30% + BHA 2% είναι ένα απολεπιστικό προσώπου 10 λεπτών που συνδυάζει 30% Alpha Hydroxy Acids που περιλαμβάνουν γλυκολικό, γαλακτικό, τρυγικό και κιτρικό οξύ με 2% σαλικυλικό οξύ για να βελτιώσει την υφή σε χρόνο μηδέν.

Οφέλη

Αυτό το διάλυμα AHA / BHA 32% έχει pH3.6 προσφέροντας απολέπιση στην ανώτερη επιφάνεια του δέρματος για μια πιο φωτεινή και πιο ομοιόμορφη εμφάνιση και βοηθάει στην καταπολέμηση των ορατών κηλίδων, ενώ βελτιώνει την εμφάνιση της υφής του δέρματος και μειώνει την εμφάνιση λεπτών γραμμών με συνεχή χρήση.

Περιέχει Τσαμανιανό Πιπέρι που μειώνει τον ερεθισμό που σχετίζεται με τη χρήση οξέων. Είναι φυτικής προέλευσης και ποικίλλει σε χρώμα εποχιακά και αυτή η χρωματική απόκλιση μπορεί να είναι εμφανής στη φόρμουλα. Καθώς και μια μορφή σταυρωμένου πολυμερούς υαλουρονικού οξέος για άνεση, Βιταμίνη Β5 για να βοηθήσει στην επούλωση και μαύρο καρότο ως αντιοξειδωτικό.

Οδηγίες χρήσης

  • Καθαρίστε το πρόσωπο και περιμένετε να στεγνώσει το δέρμα. Μην το χρησιμοποιείτε σε υγρό δέρμα. 
  • Εφαρμόστε ομοιόμορφα στο πρόσωπο και το λαιμό χρησιμοποιώντας τα άκρα των δακτύλων, αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών. 
  • Ξεπλύνετε καλά με χλιαρό νερό. 
  • Αποφύγετε το περίγραμμα των ματιών και την επαφή με τα μάτια τόσο κατά την εφαρμογή όσο και κατά την αφαίρεση του και ξεβγάλτε καλά. 
  • Αυτό το διάλυμα χαμηλού ιξώδους προορίζεται να χρησιμοποιηθεί ως μάσκα. 
  • Μην αφήνετε για περισσότερο από 10 λεπτά. 
  • Δεν συνιστάται να χρησιμοποιείται περισσότερο από δύο φορές την εβδομάδα. 

Η επαφή του προϊόντος με το δέρμα πρέπει να είναι περιορισμένης συχνότητας ή διάρκειας. Εάν παρουσιαστεί ερεθισμός, διακόψτε τη χρήση του και συμβουλευτείτε έναν γιατρό. Χρησιμοποιείτε μόνο σύμφωνα με τις οδηγίες σε δέρμα χωρίς αμυχές. Δοκιμάστε σε ένα μικρό σημείο της επιδερμίδας πριν από τη χρήση.

Προσοχή!

Αυτό το διάλυμα περιέχει πολύ υψηλή συγκέντρωση ελεύθερων οξέων. Συνιστάται να το χρησιμοποιείτε μόνο αν είστε έμπειρος χρήστης απολέπισης οξέων και το δέρμα σας δεν είναι ευαίσθητο.

Αντενδείξεις

Το προϊόν δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε ευαίσθητο, αποφλοιωμένο ή υποβαθμισμένο δέρμα.

Ειδοποίηση ηλιακού εγκαύματος: Αυτό το προϊόν περιέχει άλφα υδροξυ οξύ (AHA) και  βήτα υδροξύ οξύ (BHA) που μπορεί να αυξήσει την ευαισθησία του δέρματος σας στον ήλιο και ιδιαίτερα τη δυνατότητα εγκαύματος από τον ήλιο. Χρησιμοποιήστε αντηλιακό, φοράτε προστατευτικό ρουχισμό και περιορίστε την έκθεση στον ήλιο κατά τη χρήση αυτού του προϊόντος και για μία εβδομάδα αργότερα.

Συστατικά

Glycolic Acid, Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Water, Sodium Hydroxide, Daucus Carota Sativa Extract, Propanediol, Cocamidopropyl Dimethylamine, Salicylic Acid, Potassium Citrate, Lactic Acid, Tartaric Acid, Citric Acid, Panthenol, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Tasmannia Lanceolata Fruit/Leaf Extract, Glycerin, Pentylene Glycol, Xanthan gum, Polysorbate 20, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Ethylhexylglycerin, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ορός
Τύπος
Peeling
Σύνθεση
Vegan, Cruelty-free
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Χημικό Peeling
-
Συστατικά
Γαλακτικό Οξύ, Γλυκολικό Οξύ, Σαλικυλικό Οξύ
Δράση
Καταπολέμηση Ακμής, Μείωση Μαύρων Στιγμάτων, Αντιγήρανση, Επαναφορά Λάμψης, Λείανση Υφής Δέρματος, Αντιμετώπιση Σμήγματος & Κλειστών Πόρων

Ποσότητα

Όγκος
30 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (136)

Αξιολογήσεις

  1. 99
  2. 21
  3. 6
  4. 8
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Άρωμα

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Dimitra_Xounou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές ως τώρα, και στο δικό μου δέρμα δεν αισθάνομαι ούτε κάψιμο ούτε τραβήγμα. Βέβαια, μόλις το ξεπλύνεις, βλέπεις ένα πιο ανανεωμένο και γυαλιστερό δέρμα. Εγώ έχω ελάχιστες ρυτίδες έκφρασης. Μετά την εφαρμογή τις βλέπω λιγότερο έντονες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iris_Zzz
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το είχα αγοράσει γιατί είχα θέμα με τα σπυράκια που εμφάνισα τοπικά στο πιγούνι και βοήθησε και στα μαύρα στίγματα στη μύτη . Το συνιστώ απλά πιστεύω δεν είναι για συχνή χρήση γιατί είναι έντονο για το δέρμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • that__anna
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει όντως απολέπιση. Τις πρώτες φορές που το χρησιμοποιείς, νιώθεις μέσα σε λίγα λεπτά να καίει το δέρμα σου, οπότε πρέπει να το ξεπλένεις σύντομα. Σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να το αφήνεις πάνω στο δέρμα για περισσότερα από 10 λεπτά. Τώρα που το έχω συνηθίσει, στα 10 λεπτά απλώς το νιώθω, δεν με ενοχλεί.

    Αφήνει το δέρμα πιο λείο και τις επόμενες μέρες συνεχίζει να φαίνεται καθαρό και λείο. Επίσης, φεύγουν και οι πολύ ρηχές γραμμές έκφρασης (προσωρινά, βέβαια).

    Θέλει μεγάλη προσοχή να μην υπάρχουν ανοιχτές πληγές, όπως σπασμένα σπυράκια, στο πρόσωπο γιατί αν κάνεις το λάθος να το βάλεις πάνω τους (όπως έκανα εγώ) τα καίει και αφήνει σημάδια σαν έγκαυμα, που αργούν πολύ να φύγουν.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Inna_Kmt
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είναι κακό peeling, αλλά ο χρόνος διατήρησης είναι 10 λεπτά, είναι πάρα πολύς. Δεν προκαλεί ερυθρότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Savvina_Ioakeimidou
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είμαι βέβαιη αν ταίριαξε στο δέρμαα μου. Δύο φορές που το χρησιμοποίησα έβγαλα μικρά σπυράκια μετα, σαν μόλυνσης. Παρ' όλα αυτά φώτισε το δέρμα μου. Θα το δοκιμάσω ξανά και θα επιστέψω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • androniki97
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω λιπαρό δέρμα με ακμή. Την επόμενη ημέρα μετά την εφαρμογή εμφάνιζα σπυράκια καινούργια. Ίσως να μην έδωσα αρκετές ευκαιρίες καθώς έβαζα 2 φορές την εβδομάδα για 4 εβδομάδες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Προκαλεί μικρό ερεθισμό στο δέρμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μελίνα σ
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα διαβάσει κριτικές καί έτσι τό πήρα.Δεν είδα τά αποτελέσματα πού είχα διαβάσει.Απλα μία λάμψη στο πρόσωπο καί μετά έβγαλα τήν άλλη μέρα λίγα σπυράκια.Με τους μαύρους πόρους στην μύτη καμία απολύτως διαφορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ctasis
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από χρήση δύο φορές την εβδομάδα εδώ και ένα μήνα μπορώ να πω ότι δεν έχω δει τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που περιγράφουν οι υπόλοιποι. Οκ, υπάρχει μια σχετική βελτίωση όσον αφορά μαύρα στίγματα και ανοιχτούς πόρους αλλά τα ίδια αποτελέσματα είχα και με άλλα προϊόντα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ma.dα
    2
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ μια δυο φορές τη βδομάδα, δεν κάνει κάτι. Το δέρμα μου εξακολουθεί να έχει θέμα με σπυράκια που δεν απελευθερώνονται, είναι μπουκωμενα κάτω απ' αυτο, δεν είναι η εφηβική ακμή. Ούτε βλέπω βελτίωση σε αυτά αλλά ούτε και στο υπόλοιπο πρόσωπο πέρα απ' αυτά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mariannachh
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά εγώ θαύματα που λέτε όλοι δεν είδα, το χρησιμοποιώ 1 - 2 φορές την εβδομάδα εδώ και έναν μηνα, αφήνει το δέρμα μετά κοκκινισμενο και εμυδατωμενο.. Μετά από λίγη ώρα με ενυδατική επανέρχεται βέβαια το κοκκίνισμα δεν μου έχει δημιουργήσει ερεθισμούς καθολου απλά δεν κάνει τίποτα ιδιαίτερο

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jmkollia
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προιόν, έχω δει διαφορά στην επιδερμίδα μου (έχει καθαρίσει τους πόρους και δίνει λάμψη μετά την εφαρμογή) το χρησιμοποιώ 2 φορές την εβδομάδα. Σίγουρα θα το ξανά αγόραζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gigifrgk
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει πολύ καλή δουλειά νιώθω το δέρμα μου πολύ απαλό και λαμπερό. Προσέξτε τις οδηγίες χρήσης και πάντα αντηλιακό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SC.reviews.and.tips
    5
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά τέλειο πήγα σε sephora της Θεσσαλονίκης ψάχνοντας το σαν τρελός. Την επόμενη μέρα το δοκίμασα και τα αποτελέσματα ήταν άμεσα. Από τότε δεν έχω σπυράκια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lacrymosa_green_day
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι φοβερό προϊόν βοηθάει στα σημάδια και στα σπυράκια. Προσοχή μην σας πέσει στα βλέφαρα εγώ έπαθα ερεθισμό σοβαρό, αλλά ήταν δικής μου υπαιτιοτητας. Το πρόσωπο σας θα γίνει μαλακό και θα λαμπει μετά την εφαρμογή. Μπορείτε να το βάλετε και στα χείλια!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evelinakii
    5
    17 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Στο πρόσωπο δε μου έκατσε καλα ! (Έχω κ πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα )
    Στις φτέρνες ομως έκανε θαύματα !!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Papadopoulou8323
    5
    23 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω λιπαρή επιδερμίδα με τάση ακμής . Το πίλινγκ αυτο το χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες μια φορά την εβδομάδα . Στην αρχή το άφηνα για 2-3 λεπτά και σταδιακά έφτασα στα 10’. Σίγουρα μετά θέλει ενυδατική και προσοχή όταν βάζετε το πίλινγκ να μην έχετε βρεγμένο δέρμα . Μετά ξέπλυμα κάνω με χλιαρό νερό . Εμένα δε μ προκάλεσε κανέναν ερεθισμό ποτε , ούτε τσούξιμο . Ελάχιστες φορές μονο να ενιωθα σαν να τραβάει αλλά κ αυτο πολύ λίγο. Θεωρώ πως κάνει δουλειά . Για την ακρίβεια αυτο που παρατήρησα είναι ότι πλέον έχουν μειωθεί πολύ τα εσωτερικά σπυράκια που είχα (σαν ασπρα στίγματα τα οποία όμως δε σπάνε ). Δεν έχω δει τρομερή διαφορα σε μαυρα στίγματα στη μύτη κ στο πιγούνι μακροπρόθεσμα αλλά βοηθαει νομίζω γενικότερα στην επιδερμίδα . Μετά από έναν μήνα χρήσης ξεκίνησα και τη νιασιναμιδη της ίδιας εταιρίας κ πλέον έχω και πιο κλειστούς πόρους , λιγότερη λιπαρότητα και πιο καθαρο δέρμα σίγουρα . Δε ξέρω αν οφείλεται στο συνδυασμό αυτών των δυο πάντως σε εμένα έχουν κάνει δουλειά .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna_Grlm
    2
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει απολεπιση το δέρμα μετά την εφαρμογή το αισθανθηκα πιο μαλακό παρόλα αυτά την επόμενη ημέρα εμφάνισα σπυρακια 4-5 και τις δύο φορές που το έβαλα με 1 μήνα διάφορα. Δεν θα το συνιστούσα ιδιαίτερα.

    • Άρωμα
    • Προκαλεί μικρό ερεθισμό στο δέρμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Natalia_Al
    5
    23 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτο προϊόν για μεικτες και λιπαρές επιδερμίδες .Έχω έντονη λιπαρότητα στο πρόσωπο λόγω σμηγματος,έντονα μαύρα στίγματα στη μύτη και πόρους στα μάγουλα .Από τότε που ξεκίνησα τη συγκεκριμένη μάσκα μειώθηκε η λιπαρότητα και έγινε πολύ καλύτερη η όψη της επιδερμίδας.
    Για την εφαρμογή θέλει καθαρή και στεγνή επιδερμίδα.Εμενα δεν με έτσουξε καθόλου.
    Αξίζει για τα χρήματα της .
    Προσοχή:Το συγκεκριμένο προϊόν έχει οξέα μέσα, που σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο τους χειμερινούς μήνες και εννοείται με αντιηλιακο το πρωί ακόμα και αν δεν έχει ηλιοφάνεια γιατί υπάρχει περίπτωση να εμφανιστούν πανάδες .Τους καλοκαιρινους μήνες είναι απαγορευτική η χρήση της ακόμα και με αντιηλιακό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • noneedto
    4
    2 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι έντονο προϊόν αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Από θέμα φρεσκάδας μετά την απολέπιση, δεν το νιώθω, όμως δεν το χρησιμοποιώ για αισθητικούς λόγους αλλά για απολέπιση κυρίως. Εγώ προσωπικά το βάζω και στα μάτια καθώς έχω πολύ λιπαρό δέρμα και δεν τσούζουν καθόλου. Δεν έχω εμφανίσει κανέναν ερεθισμό ή οτιδήποτε, όμως δεν ξέρω κατά πόσο αυτό το προϊόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ευαίσθητες επιδερμίδες...

    Υ.Γ. Ιδανικά 2 φορές την εβδομάδα για τα hardcore αποτελέσματα...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • amaliageor
    5
    24 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το άφησα 5 λεπτά . Στην αρχή που το άπλωσα αισθάνθηκα ένα τσούξιμο στο πρόσωπο όχι κάτι φοβερό. Όταν το αφαίρεσα το πρόσωπο μου ήταν καθαρό φωτεινό (το πρόσεξαν και στην δουλειά!! ) και πολύ απαλό , είμαι πολύ ευχαριστημένη . ετών 45+ μεικτό δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Amalia1311
    5
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Συμφωνώ με όλα τα σχόλια, η χρήση του στην αρχή πρέπει να γίνεται πιο επιφυλακτικά, με το που νιώσετε τσούξιμο είτε κάψιμο το ξεπλένετε. Εγώ ξεκίνησα την εφαρμογή στα 3 λεπτά και επειτα με τις χρήσεις το δέρμα το συνηθίζει και δεν υπάρχει καμία ενόχληση στα 10 λεπτά. Εμένα με βοήθησε πολύ στα πολύ μικρα σπυράκια που εμφάνιζα στο μέτωπο σε περιόδους άγχους και εφευγαν όλα στις δύο εφαρμογές (δεν κάνει να το χρησιμοποιείτε σε σπυράκια με πληγή ή πύον). Το χρησιμοποιώ δύο χρόνια και θα το ξαναγορασω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Popi Grf
    5
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικό προϊόν! Δέκα λεπτά εφαρμογή σε καθαρό και στεγνό δέρμα. Προσοχη μακριά από τα μάτια. Το αποτέλεσμα καθαρό, φωτεινό, απαλό δέρμα χωρίς έντονους πόρους και εξαφανίζει ότι σπυράκι ή σπυρούκλα υπάρχει. Δεν θέλει πολύ ποσότητα. Εφαρμογή με τα δάχτυλα και απαλό μασάζ,το αφήνεις και κάνει μόνο του δουλίτσα. Δεν το περίμενα πως θα είναι τόσο καλό!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fofos13
    5
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώτη φορά αισθάνομαι την υφή της επιδερμίδας μου τόσο απαλή, τα μάγουλα μου ήταν σαγρέ απο τους βουλωμένους πόρους και έχω δεί τεράστια διαφορά με την χρήση του peeling solution.
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα οξέα που περιέχει το διάλυμα είναι πολύ δυνατά, η χρήση του να περιορίζεται σε μία φορά την εβδομάδα και να μην μένει πάνω στο δέρμα για παραπάνω απο 10 λεπτά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agapi_
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήμουν ιδιαίτερα επιφυλακτική καθώς έχω ευαίσθητη επιδερμίδα, η οποία ωστόσο το τελευταίο διάστημα είχε άμεση ανάγκη από απολέπιση και ό,τι άλλο δοκίμασα δεν έκανε δουλειά. Χρησιμοποιήστε το φειδωλά στην αρχή, μην πάτε κατευθείαν στο δεκάλεπτο. Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες πριν από τη χρήση, δεν είναι μια απλή μάσκα. Και όπως επισημαίνουν και άλλες αξιολογήσεις, προσοχή στην έκθεση στον ήλιο μετά. Γενικά θεωρώ ότι για τα λεφτά του και γι' αυτό που προσφέρει αξίζει πάρα πολύ.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • n4ncy
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο τις πρωτες κιολας χρησεις ειδα διαφορα
    Το φοβομουν επδ εχω μικτη κ ευαισθητη επιδερμιδα αλλα δεν με ερεθισε καθολου θελει αμεσως μετα την χρηση ενυδατικη κ αντηλιακο καθημερινα
    Το κανω καθε 10 μερες και το αφηνω για 5 λεπτα δε χρειαζεται πρστρο

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • 0
  • Το έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές ως τώρα, και στο δικό μου δέρμα δεν αισθάνομαι ούτε κάψιμο ούτε τραβήγμα. Βέβαια, μόλις το ξεπλύνεις, βλέπεις ένα πιο ανανεωμένο και γυαλιστερό δέρμα. Εγώ έχω ελάχιστες ρυτίδες έκφρασης. Μετά την εφαρμογή τις βλέπω λιγότερο έντονες.

    0
  • Το είχα αγοράσει γιατί είχα θέμα με τα σπυράκια που εμφάνισα τοπικά στο πιγούνι και βοήθησε και στα μαύρα στίγματα στη μύτη . Το συνιστώ απλά πιστεύω δεν είναι για συχνή χρήση γιατί είναι έντονο για το δέρμα

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (14)

Ερωτήσεις

1853 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Marykar897

Τι κρεμα πρέπει να βάλω μετά? Να μην περιεχει κάποια συγκεκριμένα συστατικά λενε

panosspor2

Σε άτομα με ελαφριά ροδοχρους νόσο υπάρχει θέμα εφαρμογής;

Maria Tsvd

Ισως ναι, καθώς είναι αρκετά δυνατό προϊόν. Όμως αν χρησιμοποιείς ήδη παρόμοια προϊόντα χημικής απολέπισης ισως το δέρμα σου να έχει μια παραπάνω ανεκτικότητα. Μπορείς να κανεις ένα patch test σε ένα τμήμα του προσώπου/λαιμο πριν ξεκινήσεις να το χρησιμοποεις τακτικά.

Anastasia_Kalakou

Μετά τη χρήση συνίσταται η εφαρμογή μιας αναπλαστικής ή ενυδατικής κρέμας. Τις υπόλοιπες όμως μέρες τι κρέμα βάζουμε; μπορούμε να βάλουμε κρέμα με ρετινολη ή κάποια άλλη αντιρυτιδικη;

Δες όλες τις ερωτήσεις (14)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το διάλυμα απολέπισης AHA 30% + BHA 2% είναι ένα απολεπιστικό προσώπου 10 λεπτών που συνδυάζει 30% Alpha Hydroxy Acids που περιλαμβάνουν γλυκολικό, γαλακτικό, τρυγικό και κιτρικό οξύ με 2% σαλικυλικό οξύ για να βελτιώσει την υφή σε χρόνο μηδέν.

Οφέλη

Αυτό το διάλυμα AHA / BHA 32% έχει pH3.6 προσφέροντας απολέπιση στην ανώτερη επιφάνεια του δέρματος για μια πιο φωτεινή και πιο ομοιόμορφη εμφάνιση και βοηθάει στην καταπολέμηση των ορατών κηλίδων, ενώ βελτιώνει την εμφάνιση της υφής του δέρματος και μειώνει την εμφάνιση λεπτών γραμμών με συνεχή χρήση.

Περιέχει Τσαμανιανό Πιπέρι που μειώνει τον ερεθισμό που σχετίζεται με τη χρήση οξέων. Είναι φυτικής προέλευσης και ποικίλλει σε χρώμα εποχιακά και αυτή η χρωματική απόκλιση μπορεί να είναι εμφανής στη φόρμουλα. Καθώς και μια μορφή σταυρωμένου πολυμερούς υαλουρονικού οξέος για άνεση, Βιταμίνη Β5 για να βοηθήσει στην επούλωση και μαύρο καρότο ως αντιοξειδωτικό.

Οδηγίες χρήσης

  • Καθαρίστε το πρόσωπο και περιμένετε να στεγνώσει το δέρμα. Μην το χρησιμοποιείτε σε υγρό δέρμα. 
  • Εφαρμόστε ομοιόμορφα στο πρόσωπο και το λαιμό χρησιμοποιώντας τα άκρα των δακτύλων, αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών. 
  • Ξεπλύνετε καλά με χλιαρό νερό. 
  • Αποφύγετε το περίγραμμα των ματιών και την επαφή με τα μάτια τόσο κατά την εφαρμογή όσο και κατά την αφαίρεση του και ξεβγάλτε καλά. 
  • Αυτό το διάλυμα χαμηλού ιξώδους προορίζεται να χρησιμοποιηθεί ως μάσκα. 
  • Μην αφήνετε για περισσότερο από 10 λεπτά. 
  • Δεν συνιστάται να χρησιμοποιείται περισσότερο από δύο φορές την εβδομάδα. 

Η επαφή του προϊόντος με το δέρμα πρέπει να είναι περιορισμένης συχνότητας ή διάρκειας. Εάν παρουσιαστεί ερεθισμός, διακόψτε τη χρήση του και συμβουλευτείτε έναν γιατρό. Χρησιμοποιείτε μόνο σύμφωνα με τις οδηγίες σε δέρμα χωρίς αμυχές. Δοκιμάστε σε ένα μικρό σημείο της επιδερμίδας πριν από τη χρήση.

Προσοχή!

Αυτό το διάλυμα περιέχει πολύ υψηλή συγκέντρωση ελεύθερων οξέων. Συνιστάται να το χρησιμοποιείτε μόνο αν είστε έμπειρος χρήστης απολέπισης οξέων και το δέρμα σας δεν είναι ευαίσθητο.

Αντενδείξεις

Το προϊόν δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε ευαίσθητο, αποφλοιωμένο ή υποβαθμισμένο δέρμα.

Ειδοποίηση ηλιακού εγκαύματος: Αυτό το προϊόν περιέχει άλφα υδροξυ οξύ (AHA) και  βήτα υδροξύ οξύ (BHA) που μπορεί να αυξήσει την ευαισθησία του δέρματος σας στον ήλιο και ιδιαίτερα τη δυνατότητα εγκαύματος από τον ήλιο. Χρησιμοποιήστε αντηλιακό, φοράτε προστατευτικό ρουχισμό και περιορίστε την έκθεση στον ήλιο κατά τη χρήση αυτού του προϊόντος και για μία εβδομάδα αργότερα.

Συστατικά

Glycolic Acid, Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Water, Sodium Hydroxide, Daucus Carota Sativa Extract, Propanediol, Cocamidopropyl Dimethylamine, Salicylic Acid, Potassium Citrate, Lactic Acid, Tartaric Acid, Citric Acid, Panthenol, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Tasmannia Lanceolata Fruit/Leaf Extract, Glycerin, Pentylene Glycol, Xanthan gum, Polysorbate 20, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Ethylhexylglycerin, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ορός
Τύπος
Peeling
Σύνθεση
Vegan, Cruelty-free
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Χημικό Peeling
-
Συστατικά
Γαλακτικό Οξύ, Γλυκολικό Οξύ, Σαλικυλικό Οξύ
Δράση
Καταπολέμηση Ακμής, Μείωση Μαύρων Στιγμάτων, Αντιγήρανση, Επαναφορά Λάμψης, Λείανση Υφής Δέρματος, Αντιμετώπιση Σμήγματος & Κλειστών Πόρων

Ποσότητα

Όγκος
30 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (136)

  1. 99
  2. 21
  3. 6
  4. 8
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Άρωμα

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Dimitra_Xounou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές ως τώρα, και στο δικό μου δέρμα δεν αισθάνομαι ούτε κάψιμο ούτε τραβήγμα. Βέβαια, μόλις το ξεπλύνεις, βλέπεις ένα πιο ανανεωμένο και γυαλιστερό δέρμα. Εγώ έχω ελάχιστες ρυτίδες έκφρασης. Μετά την εφαρμογή τις βλέπω λιγότερο έντονες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iris_Zzz
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το είχα αγοράσει γιατί είχα θέμα με τα σπυράκια που εμφάνισα τοπικά στο πιγούνι και βοήθησε και στα μαύρα στίγματα στη μύτη . Το συνιστώ απλά πιστεύω δεν είναι για συχνή χρήση γιατί είναι έντονο για το δέρμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • that__anna
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει όντως απολέπιση. Τις πρώτες φορές που το χρησιμοποιείς, νιώθεις μέσα σε λίγα λεπτά να καίει το δέρμα σου, οπότε πρέπει να το ξεπλένεις σύντομα. Σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να το αφήνεις πάνω στο δέρμα για περισσότερα από 10 λεπτά. Τώρα που το έχω συνηθίσει, στα 10 λεπτά απλώς το νιώθω, δεν με ενοχλεί.

    Αφήνει το δέρμα πιο λείο και τις επόμενες μέρες συνεχίζει να φαίνεται καθαρό και λείο. Επίσης, φεύγουν και οι πολύ ρηχές γραμμές έκφρασης (προσωρινά, βέβαια).

    Θέλει μεγάλη προσοχή να μην υπάρχουν ανοιχτές πληγές, όπως σπασμένα σπυράκια, στο πρόσωπο γιατί αν κάνεις το λάθος να το βάλεις πάνω τους (όπως έκανα εγώ) τα καίει και αφήνει σημάδια σαν έγκαυμα, που αργούν πολύ να φύγουν.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Inna_Kmt
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είναι κακό peeling, αλλά ο χρόνος διατήρησης είναι 10 λεπτά, είναι πάρα πολύς. Δεν προκαλεί ερυθρότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Savvina_Ioakeimidou
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είμαι βέβαιη αν ταίριαξε στο δέρμαα μου. Δύο φορές που το χρησιμοποίησα έβγαλα μικρά σπυράκια μετα, σαν μόλυνσης. Παρ' όλα αυτά φώτισε το δέρμα μου. Θα το δοκιμάσω ξανά και θα επιστέψω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • androniki97
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω λιπαρό δέρμα με ακμή. Την επόμενη ημέρα μετά την εφαρμογή εμφάνιζα σπυράκια καινούργια. Ίσως να μην έδωσα αρκετές ευκαιρίες καθώς έβαζα 2 φορές την εβδομάδα για 4 εβδομάδες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Προκαλεί μικρό ερεθισμό στο δέρμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μελίνα σ
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα διαβάσει κριτικές καί έτσι τό πήρα.Δεν είδα τά αποτελέσματα πού είχα διαβάσει.Απλα μία λάμψη στο πρόσωπο καί μετά έβγαλα τήν άλλη μέρα λίγα σπυράκια.Με τους μαύρους πόρους στην μύτη καμία απολύτως διαφορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ctasis
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από χρήση δύο φορές την εβδομάδα εδώ και ένα μήνα μπορώ να πω ότι δεν έχω δει τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που περιγράφουν οι υπόλοιποι. Οκ, υπάρχει μια σχετική βελτίωση όσον αφορά μαύρα στίγματα και ανοιχτούς πόρους αλλά τα ίδια αποτελέσματα είχα και με άλλα προϊόντα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ma.dα
    2
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ μια δυο φορές τη βδομάδα, δεν κάνει κάτι. Το δέρμα μου εξακολουθεί να έχει θέμα με σπυράκια που δεν απελευθερώνονται, είναι μπουκωμενα κάτω απ' αυτο, δεν είναι η εφηβική ακμή. Ούτε βλέπω βελτίωση σε αυτά αλλά ούτε και στο υπόλοιπο πρόσωπο πέρα απ' αυτά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mariannachh
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά εγώ θαύματα που λέτε όλοι δεν είδα, το χρησιμοποιώ 1 - 2 φορές την εβδομάδα εδώ και έναν μηνα, αφήνει το δέρμα μετά κοκκινισμενο και εμυδατωμενο.. Μετά από λίγη ώρα με ενυδατική επανέρχεται βέβαια το κοκκίνισμα δεν μου έχει δημιουργήσει ερεθισμούς καθολου απλά δεν κάνει τίποτα ιδιαίτερο

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jmkollia
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προιόν, έχω δει διαφορά στην επιδερμίδα μου (έχει καθαρίσει τους πόρους και δίνει λάμψη μετά την εφαρμογή) το χρησιμοποιώ 2 φορές την εβδομάδα. Σίγουρα θα το ξανά αγόραζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gigifrgk
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει πολύ καλή δουλειά νιώθω το δέρμα μου πολύ απαλό και λαμπερό. Προσέξτε τις οδηγίες χρήσης και πάντα αντηλιακό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SC.reviews.and.tips
    5
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά τέλειο πήγα σε sephora της Θεσσαλονίκης ψάχνοντας το σαν τρελός. Την επόμενη μέρα το δοκίμασα και τα αποτελέσματα ήταν άμεσα. Από τότε δεν έχω σπυράκια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lacrymosa_green_day
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι φοβερό προϊόν βοηθάει στα σημάδια και στα σπυράκια. Προσοχή μην σας πέσει στα βλέφαρα εγώ έπαθα ερεθισμό σοβαρό, αλλά ήταν δικής μου υπαιτιοτητας. Το πρόσωπο σας θα γίνει μαλακό και θα λαμπει μετά την εφαρμογή. Μπορείτε να το βάλετε και στα χείλια!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evelinakii
    5
    17 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Στο πρόσωπο δε μου έκατσε καλα ! (Έχω κ πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα )
    Στις φτέρνες ομως έκανε θαύματα !!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Papadopoulou8323
    5
    23 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω λιπαρή επιδερμίδα με τάση ακμής . Το πίλινγκ αυτο το χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες μια φορά την εβδομάδα . Στην αρχή το άφηνα για 2-3 λεπτά και σταδιακά έφτασα στα 10’. Σίγουρα μετά θέλει ενυδατική και προσοχή όταν βάζετε το πίλινγκ να μην έχετε βρεγμένο δέρμα . Μετά ξέπλυμα κάνω με χλιαρό νερό . Εμένα δε μ προκάλεσε κανέναν ερεθισμό ποτε , ούτε τσούξιμο . Ελάχιστες φορές μονο να ενιωθα σαν να τραβάει αλλά κ αυτο πολύ λίγο. Θεωρώ πως κάνει δουλειά . Για την ακρίβεια αυτο που παρατήρησα είναι ότι πλέον έχουν μειωθεί πολύ τα εσωτερικά σπυράκια που είχα (σαν ασπρα στίγματα τα οποία όμως δε σπάνε ). Δεν έχω δει τρομερή διαφορα σε μαυρα στίγματα στη μύτη κ στο πιγούνι μακροπρόθεσμα αλλά βοηθαει νομίζω γενικότερα στην επιδερμίδα . Μετά από έναν μήνα χρήσης ξεκίνησα και τη νιασιναμιδη της ίδιας εταιρίας κ πλέον έχω και πιο κλειστούς πόρους , λιγότερη λιπαρότητα και πιο καθαρο δέρμα σίγουρα . Δε ξέρω αν οφείλεται στο συνδυασμό αυτών των δυο πάντως σε εμένα έχουν κάνει δουλειά .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna_Grlm
    2
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει απολεπιση το δέρμα μετά την εφαρμογή το αισθανθηκα πιο μαλακό παρόλα αυτά την επόμενη ημέρα εμφάνισα σπυρακια 4-5 και τις δύο φορές που το έβαλα με 1 μήνα διάφορα. Δεν θα το συνιστούσα ιδιαίτερα.

    • Άρωμα
    • Προκαλεί μικρό ερεθισμό στο δέρμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Natalia_Al
    5
    23 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτο προϊόν για μεικτες και λιπαρές επιδερμίδες .Έχω έντονη λιπαρότητα στο πρόσωπο λόγω σμηγματος,έντονα μαύρα στίγματα στη μύτη και πόρους στα μάγουλα .Από τότε που ξεκίνησα τη συγκεκριμένη μάσκα μειώθηκε η λιπαρότητα και έγινε πολύ καλύτερη η όψη της επιδερμίδας.
    Για την εφαρμογή θέλει καθαρή και στεγνή επιδερμίδα.Εμενα δεν με έτσουξε καθόλου.
    Αξίζει για τα χρήματα της .
    Προσοχή:Το συγκεκριμένο προϊόν έχει οξέα μέσα, που σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο τους χειμερινούς μήνες και εννοείται με αντιηλιακο το πρωί ακόμα και αν δεν έχει ηλιοφάνεια γιατί υπάρχει περίπτωση να εμφανιστούν πανάδες .Τους καλοκαιρινους μήνες είναι απαγορευτική η χρήση της ακόμα και με αντιηλιακό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • noneedto
    4
    2 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι έντονο προϊόν αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Από θέμα φρεσκάδας μετά την απολέπιση, δεν το νιώθω, όμως δεν το χρησιμοποιώ για αισθητικούς λόγους αλλά για απολέπιση κυρίως. Εγώ προσωπικά το βάζω και στα μάτια καθώς έχω πολύ λιπαρό δέρμα και δεν τσούζουν καθόλου. Δεν έχω εμφανίσει κανέναν ερεθισμό ή οτιδήποτε, όμως δεν ξέρω κατά πόσο αυτό το προϊόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ευαίσθητες επιδερμίδες...

    Υ.Γ. Ιδανικά 2 φορές την εβδομάδα για τα hardcore αποτελέσματα...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • amaliageor
    5
    24 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το άφησα 5 λεπτά . Στην αρχή που το άπλωσα αισθάνθηκα ένα τσούξιμο στο πρόσωπο όχι κάτι φοβερό. Όταν το αφαίρεσα το πρόσωπο μου ήταν καθαρό φωτεινό (το πρόσεξαν και στην δουλειά!! ) και πολύ απαλό , είμαι πολύ ευχαριστημένη . ετών 45+ μεικτό δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Amalia1311
    5
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Συμφωνώ με όλα τα σχόλια, η χρήση του στην αρχή πρέπει να γίνεται πιο επιφυλακτικά, με το που νιώσετε τσούξιμο είτε κάψιμο το ξεπλένετε. Εγώ ξεκίνησα την εφαρμογή στα 3 λεπτά και επειτα με τις χρήσεις το δέρμα το συνηθίζει και δεν υπάρχει καμία ενόχληση στα 10 λεπτά. Εμένα με βοήθησε πολύ στα πολύ μικρα σπυράκια που εμφάνιζα στο μέτωπο σε περιόδους άγχους και εφευγαν όλα στις δύο εφαρμογές (δεν κάνει να το χρησιμοποιείτε σε σπυράκια με πληγή ή πύον). Το χρησιμοποιώ δύο χρόνια και θα το ξαναγορασω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Popi Grf
    5
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικό προϊόν! Δέκα λεπτά εφαρμογή σε καθαρό και στεγνό δέρμα. Προσοχη μακριά από τα μάτια. Το αποτέλεσμα καθαρό, φωτεινό, απαλό δέρμα χωρίς έντονους πόρους και εξαφανίζει ότι σπυράκι ή σπυρούκλα υπάρχει. Δεν θέλει πολύ ποσότητα. Εφαρμογή με τα δάχτυλα και απαλό μασάζ,το αφήνεις και κάνει μόνο του δουλίτσα. Δεν το περίμενα πως θα είναι τόσο καλό!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fofos13
    5
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώτη φορά αισθάνομαι την υφή της επιδερμίδας μου τόσο απαλή, τα μάγουλα μου ήταν σαγρέ απο τους βουλωμένους πόρους και έχω δεί τεράστια διαφορά με την χρήση του peeling solution.
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα οξέα που περιέχει το διάλυμα είναι πολύ δυνατά, η χρήση του να περιορίζεται σε μία φορά την εβδομάδα και να μην μένει πάνω στο δέρμα για παραπάνω απο 10 λεπτά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agapi_
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήμουν ιδιαίτερα επιφυλακτική καθώς έχω ευαίσθητη επιδερμίδα, η οποία ωστόσο το τελευταίο διάστημα είχε άμεση ανάγκη από απολέπιση και ό,τι άλλο δοκίμασα δεν έκανε δουλειά. Χρησιμοποιήστε το φειδωλά στην αρχή, μην πάτε κατευθείαν στο δεκάλεπτο. Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες πριν από τη χρήση, δεν είναι μια απλή μάσκα. Και όπως επισημαίνουν και άλλες αξιολογήσεις, προσοχή στην έκθεση στον ήλιο μετά. Γενικά θεωρώ ότι για τα λεφτά του και γι' αυτό που προσφέρει αξίζει πάρα πολύ.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • n4ncy
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο τις πρωτες κιολας χρησεις ειδα διαφορα
    Το φοβομουν επδ εχω μικτη κ ευαισθητη επιδερμιδα αλλα δεν με ερεθισε καθολου θελει αμεσως μετα την χρηση ενυδατικη κ αντηλιακο καθημερινα
    Το κανω καθε 10 μερες και το αφηνω για 5 λεπτα δε χρειαζεται πρστρο

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • 0
  • Το έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές ως τώρα, και στο δικό μου δέρμα δεν αισθάνομαι ούτε κάψιμο ούτε τραβήγμα. Βέβαια, μόλις το ξεπλύνεις, βλέπεις ένα πιο ανανεωμένο και γυαλιστερό δέρμα. Εγώ έχω ελάχιστες ρυτίδες έκφρασης. Μετά την εφαρμογή τις βλέπω λιγότερο έντονες.

    0
  • Το είχα αγοράσει γιατί είχα θέμα με τα σπυράκια που εμφάνισα τοπικά στο πιγούνι και βοήθησε και στα μαύρα στίγματα στη μύτη . Το συνιστώ απλά πιστεύω δεν είναι για συχνή χρήση γιατί είναι έντονο για το δέρμα

    1
  • Δες τα όλα
15,00 €
5,00 €   μεταφορικά