Μάσκες Ομορφιάς

Nivea Hyaluron Cellular Filler Sheet Μάσκα Προσώπου για Σύσφιξη

Μάσκα υαλουρονικού φύλλου 10 λεπτών από τη Nivea. Χαρίζει γέμισμα των ρυτίδων, λείανση της επιδερμίδας και βελτίωση του περιγράμματος του προσώπου.

  • Φύλλο μάσκας
  • Αντιρυτιδική

Μάσκα υαλουρονικού φύλλου 10 λεπτών από τη Nivea. Χαρίζει γέμισμα των ρυτίδων, λείανση της επιδερμίδας και βελτίωση του περιγράμματος του προσώπου.

  • Φύλλο μάσκας
  • Αντιρυτιδική

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραίο άρωμα.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραίο άρωμα.

  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Μάσκα υαλουρονικού φύλλου 10 λεπτών από τη Nivea. Χαρίζει γέμισμα των ρυτίδων, λείανση της επιδερμίδας και βελτίωση του περιγράμματος του προσώπου.

  • Φύλλο μάσκας
  • Αντιρυτιδική

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραίο άρωμα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δράση
Σύσφιξη
Δραστικό Συστατικό
-
Τύπος
Sheet
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν ξηραίνει το δέρμα
  • Άρωμα
  • Αφαιρείται εύκολα
  • Αντοχή σε κινήσεις
  • Δεν προκάλεσε κνησμό
  • Εφαρμογή
  • Καθαρισμός
  • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • - Έχει δύσκολη εφαρμογή και δεν εφαρμόζει σωστά στο σχήμα του προσώπου όπως όλες οι υφασμάτινες μάσκες της nivea. Το ύφασμα είναι κάπως σκληρό.
    - Ερέθισε την περιοχή των ματιών μου, αν έχετε ευαίσθητο δέρμα καλό είναι να μην την δοκιμάσετε.
    - Κολλάει κάπως μετά την αφαίρεση
    - Μετάνιωσα την αγορά της, υπάρχουν και καλύτερες μάσκες ενυδάτωσης με υαλουρονικό οξύ στο σούπερ μάρκετ.
    - Ωστόσο με εξαίρεση θεωρώ ότι από τις μάσκες της nivea η q10 energy είναι η καλύτερη.

    • Δεν ξηραίνει το δέρμα
    • Αφαιρείται εύκολα
    • Αντοχή σε κινήσεις
    • Προκάλεσε κνησμό
    • Εφαρμογή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnny_depp
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    25 χρονων με μικρή επιδερμιδα με κάποια σπυράκια( λιπαρό τ, κανονικά πρός ξηρά μαγουλα).η ερώτηση που μας κάνει το skroutz πρίν την περιγραφή της εμπειρίας για το άν καθαρίζει σε βάθος η μασκα αυτή είναι τουλάχιστον γιατί δεν είναι μάσκα καθαρισμου αλλα ενυδάτωσης με υαλουρονικό!! πρώτον λοιπόν να καταλαβαίνετε τι κάνει το προιόν!! η μασκα αυτή στη μικτη επιδερμίδα μου με λιπαρό τ και ελαφρώς αφυδατωμενα μάγουλα κατα καιρους εκανε υποτυπώδη ενυδάτωση αλλα το πρόσωπο μου δεν ελαμπε μετά όπως όταν κανω άλλες αντίστοιχες μασκες όπως της garnier που έχει και διπλή ποσότητα υγρου μεσα στη συσκευασία και άρα μου βγαίνει και πιο οικονομική σε σχέση με αυτή!! επίσης αυτή εδω στεγνώνει γρήγορα σε εμενα, στο 15λεπτο με 20λεπτο είναι χαρτί το πρόσωπο μου και πρέπει να τη βγάλω οπωσδήποτε γιατι τραβάει μετα... μετρια γενικά και δεν θα την ξανααγόραζα αφου και στο σουπερμαρκετ υπαρχουν άλλες δυο παρόμοιες φθηνότερες και καλύτερες.. όπως και η be cool της caroten... δέν πρόκειται να την ξαναγοράσω αφου σε καλύτερη τιμή μπορώ να βρώ τής garnier που κάνει και καλύτερη δουλεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μυρίζει ωραία, μένει στις κινήσεις πάνω στο πρόσωπο αλλά προσωπικά μου γέμισε το πρόσωπο με κόκκινα σημάδια και ένιωθα ένα ελάχιστο τσούξιμο στο πρόσωπο όσο την είχα ! Δεν έχω ακμή και δεν με έχει ενοχλήσει άλλη παρόμοια στο παρελθόν ! Νιωθω το δέρμα να κολλάει δεν μου άρεσε ! Δεν θα την ξαναπάρω

    • Δεν ξηραίνει το δέρμα
    • Άρωμα
    • Δεν προκάλεσε κνησμό
    • Αντοχή σε κινήσεις
    • Μέτριας δυσκολίας αφαίρεση
    • Εφαρμογή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • effiepaveli
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τελεια μασκα! Συνήθως προτιμώ φαρμακευτικές εταιρείες κ την πηρα απλα για την παρω,χωρις να πιστευω οτι θα κανει κατι το ιδιαιτερο. Απαλυνε τις λεπτες γραμμες μου κ μου εδωσε απιστευτη λαμψη. Λατρευω τις μασκες που κανουν το δερμα μου φωτεινο κ δεν χρειαζεται καν να βαλω foundation μετα.Σιγουρα θα γίνει μερος της ρουτινας μου!

    • Δεν ξηραίνει το δέρμα
    • Άρωμα
    • Δεν προκάλεσε κνησμό
    • Αφαιρείται εύκολα
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε κινήσεις
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αφηνει πολύ ωραία λάμψη στο προσωπο

    • Καθαρισμός
    • Δεν ξηραίνει το δέρμα
    • Άρωμα
    • Δεν προκάλεσε κνησμό
    • Αφαιρείται εύκολα
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε κινήσεις
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή για ρυτίδες

    • Δεν ξηραίνει το δέρμα
    • Άρωμα
    • Δεν προκάλεσε κνησμό
    • Αφαιρείται εύκολα
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε κινήσεις
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • - Έχει δύσκολη εφαρμογή και δεν εφαρμόζει σωστά στο σχήμα του προσώπου όπως όλες οι υφασμάτινες μάσκες της nivea. Το ύφασμα είναι κάπως σκληρό.
    - Ερέθισε την περιοχή των ματιών μου, αν έχετε ευαίσθητο δέρμα καλό είναι να μην την δοκιμάσετε.
    - Κολλάει κάπως μετά την αφαίρεση
    - Μετάνιωσα την αγορά της, υπάρχουν και καλύτερες μάσκες ενυδάτωσης με υαλουρονικό οξύ στο σούπερ μάρκετ.
    - Ωστόσο με εξαίρεση θεωρώ ότι από τις μάσκες της nivea η q10 energy είναι η καλύτερη.

    0
  • 25 χρονων με μικρή επιδερμιδα με κάποια σπυράκια( λιπαρό τ, κανονικά πρός ξηρά μαγουλα).η ερώτηση που μας κάνει το skroutz πρίν την περιγραφή της εμπειρίας για το άν καθαρίζει σε βάθος η μασκα αυτή είναι τουλάχιστον γιατί δεν είναι μάσκα καθαρισμου αλλα ενυδάτωσης με υαλουρονικό!! πρώτον λοιπόν να καταλαβαίνετε τι κάνει το προιόν!! η μασκα αυτή στη μικτη επιδερμίδα μου με λιπαρό τ και ελαφρώς αφυδατωμενα μάγουλα κατα καιρους εκανε υποτυπώδη ενυδάτωση αλλα το πρόσωπο μου δεν ελαμπε μετά όπως όταν κανω άλλες αντίστοιχες μασκες όπως της garnier που έχει και διπλή ποσότητα υγρου μεσα στη συσκευασία και άρα μου βγαίνει και πιο οικονομική σε σχέση με αυτή!! επίσης αυτή εδω στεγνώνει γρήγορα σε εμενα, στο 15λεπτο με 20λεπτο είναι χαρτί το πρόσωπο μου και πρέπει να τη βγάλω οπωσδήποτε γιατι τραβάει μετα... μετρια γενικά και δεν θα την ξανααγόραζα αφου και στο σουπερμαρκετ υπαρχουν άλλες δυο παρόμοιες φθηνότερες και καλύτερες.. όπως και η be cool της caroten... δέν πρόκειται να την ξαναγοράσω αφου σε καλύτερη τιμή μπορώ να βρώ τής garnier που κάνει και καλύτερη δουλεια

    2
  • Μυρίζει ωραία, μένει στις κινήσεις πάνω στο πρόσωπο αλλά προσωπικά μου γέμισε το πρόσωπο με κόκκινα σημάδια και ένιωθα ένα ελάχιστο τσούξιμο στο πρόσωπο όσο την είχα ! Δεν έχω ακμή και δεν με έχει ενοχλήσει άλλη παρόμοια στο παρελθόν ! Νιωθω το δέρμα να κολλάει δεν μου άρεσε ! Δεν θα την ξαναπάρω

    0
  • Τελεια μασκα! Συνήθως προτιμώ φαρμακευτικές εταιρείες κ την πηρα απλα για την παρω,χωρις να πιστευω οτι θα κανει κατι το ιδιαιτερο. Απαλυνε τις λεπτες γραμμες μου κ μου εδωσε απιστευτη λαμψη. Λατρευω τις μασκες που κανουν το δερμα μου φωτεινο κ δεν χρειαζεται καν να βαλω foundation μετα.Σιγουρα θα γίνει μερος της ρουτινας μου!

    1
  • Αφηνει πολύ ωραία λάμψη στο προσωπο

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Μάσκα υαλουρονικού φύλλου 10 λεπτών από τη Nivea. Χαρίζει γέμισμα των ρυτίδων, λείανση της επιδερμίδας και βελτίωση του περιγράμματος του προσώπου.

  • Φύλλο μάσκας
  • Αντιρυτιδική

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραίο άρωμα.

Κατασκευαστής

Γενικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δράση
Σύσφιξη
Δραστικό Συστατικό
-
Τύπος
Sheet
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 3
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν ξηραίνει το δέρμα
  • Άρωμα
  • Αφαιρείται εύκολα
  • Αντοχή σε κινήσεις
  • Δεν προκάλεσε κνησμό
  • Εφαρμογή
  • Καθαρισμός
  • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • - Έχει δύσκολη εφαρμογή και δεν εφαρμόζει σωστά στο σχήμα του προσώπου όπως όλες οι υφασμάτινες μάσκες της nivea. Το ύφασμα είναι κάπως σκληρό.
    - Ερέθισε την περιοχή των ματιών μου, αν έχετε ευαίσθητο δέρμα καλό είναι να μην την δοκιμάσετε.
    - Κολλάει κάπως μετά την αφαίρεση
    - Μετάνιωσα την αγορά της, υπάρχουν και καλύτερες μάσκες ενυδάτωσης με υαλουρονικό οξύ στο σούπερ μάρκετ.
    - Ωστόσο με εξαίρεση θεωρώ ότι από τις μάσκες της nivea η q10 energy είναι η καλύτερη.

    • Δεν ξηραίνει το δέρμα
    • Αφαιρείται εύκολα
    • Αντοχή σε κινήσεις
    • Προκάλεσε κνησμό
    • Εφαρμογή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnny_depp
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    25 χρονων με μικρή επιδερμιδα με κάποια σπυράκια( λιπαρό τ, κανονικά πρός ξηρά μαγουλα).η ερώτηση που μας κάνει το skroutz πρίν την περιγραφή της εμπειρίας για το άν καθαρίζει σε βάθος η μασκα αυτή είναι τουλάχιστον γιατί δεν είναι μάσκα καθαρισμου αλλα ενυδάτωσης με υαλουρονικό!! πρώτον λοιπόν να καταλαβαίνετε τι κάνει το προιόν!! η μασκα αυτή στη μικτη επιδερμίδα μου με λιπαρό τ και ελαφρώς αφυδατωμενα μάγουλα κατα καιρους εκανε υποτυπώδη ενυδάτωση αλλα το πρόσωπο μου δεν ελαμπε μετά όπως όταν κανω άλλες αντίστοιχες μασκες όπως της garnier που έχει και διπλή ποσότητα υγρου μεσα στη συσκευασία και άρα μου βγαίνει και πιο οικονομική σε σχέση με αυτή!! επίσης αυτή εδω στεγνώνει γρήγορα σε εμενα, στο 15λεπτο με 20λεπτο είναι χαρτί το πρόσωπο μου και πρέπει να τη βγάλω οπωσδήποτε γιατι τραβάει μετα... μετρια γενικά και δεν θα την ξανααγόραζα αφου και στο σουπερμαρκετ υπαρχουν άλλες δυο παρόμοιες φθηνότερες και καλύτερες.. όπως και η be cool της caroten... δέν πρόκειται να την ξαναγοράσω αφου σε καλύτερη τιμή μπορώ να βρώ τής garnier που κάνει και καλύτερη δουλεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μυρίζει ωραία, μένει στις κινήσεις πάνω στο πρόσωπο αλλά προσωπικά μου γέμισε το πρόσωπο με κόκκινα σημάδια και ένιωθα ένα ελάχιστο τσούξιμο στο πρόσωπο όσο την είχα ! Δεν έχω ακμή και δεν με έχει ενοχλήσει άλλη παρόμοια στο παρελθόν ! Νιωθω το δέρμα να κολλάει δεν μου άρεσε ! Δεν θα την ξαναπάρω

    • Δεν ξηραίνει το δέρμα
    • Άρωμα
    • Δεν προκάλεσε κνησμό
    • Αντοχή σε κινήσεις
    • Μέτριας δυσκολίας αφαίρεση
    • Εφαρμογή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • effiepaveli
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τελεια μασκα! Συνήθως προτιμώ φαρμακευτικές εταιρείες κ την πηρα απλα για την παρω,χωρις να πιστευω οτι θα κανει κατι το ιδιαιτερο. Απαλυνε τις λεπτες γραμμες μου κ μου εδωσε απιστευτη λαμψη. Λατρευω τις μασκες που κανουν το δερμα μου φωτεινο κ δεν χρειαζεται καν να βαλω foundation μετα.Σιγουρα θα γίνει μερος της ρουτινας μου!

    • Δεν ξηραίνει το δέρμα
    • Άρωμα
    • Δεν προκάλεσε κνησμό
    • Αφαιρείται εύκολα
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε κινήσεις
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αφηνει πολύ ωραία λάμψη στο προσωπο

    • Καθαρισμός
    • Δεν ξηραίνει το δέρμα
    • Άρωμα
    • Δεν προκάλεσε κνησμό
    • Αφαιρείται εύκολα
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε κινήσεις
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή για ρυτίδες

    • Δεν ξηραίνει το δέρμα
    • Άρωμα
    • Δεν προκάλεσε κνησμό
    • Αφαιρείται εύκολα
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε κινήσεις
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • - Έχει δύσκολη εφαρμογή και δεν εφαρμόζει σωστά στο σχήμα του προσώπου όπως όλες οι υφασμάτινες μάσκες της nivea. Το ύφασμα είναι κάπως σκληρό.
    - Ερέθισε την περιοχή των ματιών μου, αν έχετε ευαίσθητο δέρμα καλό είναι να μην την δοκιμάσετε.
    - Κολλάει κάπως μετά την αφαίρεση
    - Μετάνιωσα την αγορά της, υπάρχουν και καλύτερες μάσκες ενυδάτωσης με υαλουρονικό οξύ στο σούπερ μάρκετ.
    - Ωστόσο με εξαίρεση θεωρώ ότι από τις μάσκες της nivea η q10 energy είναι η καλύτερη.

    0
  • 25 χρονων με μικρή επιδερμιδα με κάποια σπυράκια( λιπαρό τ, κανονικά πρός ξηρά μαγουλα).η ερώτηση που μας κάνει το skroutz πρίν την περιγραφή της εμπειρίας για το άν καθαρίζει σε βάθος η μασκα αυτή είναι τουλάχιστον γιατί δεν είναι μάσκα καθαρισμου αλλα ενυδάτωσης με υαλουρονικό!! πρώτον λοιπόν να καταλαβαίνετε τι κάνει το προιόν!! η μασκα αυτή στη μικτη επιδερμίδα μου με λιπαρό τ και ελαφρώς αφυδατωμενα μάγουλα κατα καιρους εκανε υποτυπώδη ενυδάτωση αλλα το πρόσωπο μου δεν ελαμπε μετά όπως όταν κανω άλλες αντίστοιχες μασκες όπως της garnier που έχει και διπλή ποσότητα υγρου μεσα στη συσκευασία και άρα μου βγαίνει και πιο οικονομική σε σχέση με αυτή!! επίσης αυτή εδω στεγνώνει γρήγορα σε εμενα, στο 15λεπτο με 20λεπτο είναι χαρτί το πρόσωπο μου και πρέπει να τη βγάλω οπωσδήποτε γιατι τραβάει μετα... μετρια γενικά και δεν θα την ξανααγόραζα αφου και στο σουπερμαρκετ υπαρχουν άλλες δυο παρόμοιες φθηνότερες και καλύτερες.. όπως και η be cool της caroten... δέν πρόκειται να την ξαναγοράσω αφου σε καλύτερη τιμή μπορώ να βρώ τής garnier που κάνει και καλύτερη δουλεια

    2
  • Μυρίζει ωραία, μένει στις κινήσεις πάνω στο πρόσωπο αλλά προσωπικά μου γέμισε το πρόσωπο με κόκκινα σημάδια και ένιωθα ένα ελάχιστο τσούξιμο στο πρόσωπο όσο την είχα ! Δεν έχω ακμή και δεν με έχει ενοχλήσει άλλη παρόμοια στο παρελθόν ! Νιωθω το δέρμα να κολλάει δεν μου άρεσε ! Δεν θα την ξαναπάρω

    0
  • Τελεια μασκα! Συνήθως προτιμώ φαρμακευτικές εταιρείες κ την πηρα απλα για την παρω,χωρις να πιστευω οτι θα κανει κατι το ιδιαιτερο. Απαλυνε τις λεπτες γραμμες μου κ μου εδωσε απιστευτη λαμψη. Λατρευω τις μασκες που κανουν το δερμα μου φωτεινο κ δεν χρειαζεται καν να βαλω foundation μετα.Σιγουρα θα γίνει μερος της ρουτινας μου!

    1
  • Αφηνει πολύ ωραία λάμψη στο προσωπο

    0
  • Δες τα όλα
3,97 €
5,00 €   μεταφορικά