Μπότες Μηχανής

Acerbis X-Team Ανδρικές Μπότες Motocross Black/Grey Κωδικός: 22999.319

  • Σόλα κατασκευασμένη από λάστιχο διπλής περιεκτικότητας με αντίσταση στη τριβή.
  • Εσωτερικό ύφασμα 3D Mesh για μεγαλύτερη άνεση και απορρόφηση του ιδρώτα.
  • Εξοπλισμένες με 4 ιμάντες και πόρπες
  • Σόλα κατασκευασμένη από λάστιχο διπλής περιεκτικότητας με αντίσταση στη τριβή.
  • Εσωτερικό ύφασμα 3D Mesh για μεγαλύτερη άνεση και απορρόφηση του ιδρώτα.
  • Εξοπλισμένες με 4 ιμάντες και πόρπες
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα

Μέγεθος

Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Σόλα κατασκευασμένη από λάστιχο διπλής περιεκτικότητας με αντίσταση στη τριβή.
  • Εσωτερικό ύφασμα 3D Mesh για μεγαλύτερη άνεση και απορρόφηση του ιδρώτα.
  • Εξοπλισμένες με 4 ιμάντες και πόρπες για αποτελεσματικό κλείσιμο.
  • Διαθέτουν ένθετα από TPU στους αστραγάλους και τα δάχτυλα.
  • Προστασία στο περικνήμιο από μαλακό microfiber.
  • Πιστοποίηση : EN13634:2015






Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
22999.319

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μπότες
Στυλ Οδήγησης
Off Road
Φύλο
Ανδρικό
Υλικό
Συνθετικό
Χρώμα
Πολύχρωμο

Ασφάλεια & Πιστοποίηση

Πρότυπο Συμμόρφωσης
EN 13634:2015
Επίπεδο Προστασίας
Level 2

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 5
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Εφαρμογή
  • Προστασία
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • stelios4194

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφού διάβασα τα σχόλια των άλλων χρηστών πριν τις χρησιμοποιήσω έβγαλα τις βίδες και έβαλα κόλα για κομπρεσέρ και δουλεύουν τέλεια.
    Τις έχω φορέσει στο περίπου 30 ώρες χωρίς κανένα πρόβλημα.
    Χρειάζεται λόγω όγκου, τουλάχιστον στη δική μου μοτοσικλέτα (KTM 790) να ρυθμιστεί ο λεβιές ταχυτήτων λίγο πιο ψηλά για να είναι ευκολότερη η αλλαγή ταχυτήτων λόγω ακαμψίας της μπότας.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jaxcrowteller

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τις φοράω για χρήση motocross και είναι πραγματικά παναλαφρες αλλά ταυτόχρονα στιβαρες. Αξίζουν τα λεφτά τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kananisA75
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλές, σφιχτές αλλά άνετες!
    Έπαθα καί εγώ το ίδιο που λέει τό παιδί πιο κάτω, όλες οι βίδες μετά τήν πρώτη βόλτα ήταν χαλαρές καί έβαλα κόλα.
    Οπότε θέλει προσοχή!
    Edit: από 3 στο 4 στα 5 , μετά από πολλές βόλτες κρατάνε πολύ καλά τήν φόρμα τούς καί δεν σε πονάνε σε πολλές ώρες εντουρο απλά βάλτε κόλλα στις βίδες!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παντελής.
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μετά απο περιπού 10ωρες που τις εχω φορέσει είπα να γράψω και γω. Τις φορεσά περιπου 2 ωρες μέσα στο σπιτι και την αυλή για να "σπασουν" με εξαιρετικά αποτελέσματα.Απλά στις πόρπες οι βίδες που τις συγκρατούν οι μισες χάθηκαν και οι άλλες ήταν αρκετά λασκαρισμένες.Όσες γλίτωσα τις έριξα μια σταγόνα κόλλα.Τις πείρα στα 149ευρω τον 2/21 και μάλλον δεν θα τις ξαναέπερνα.Ισως αυτο με τις βίδες να έτυχε μόνο σε εμένα αλλα΄με 50ευρω παραπάνω παίρνεις αρκετά ανωτερη ποιότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Zoumas
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Λοιπόν οι μπότες είναι εξερετικες διλαδι για να καταλάβετε έχω φάει τούμπες για τούμπες και δεν έχουν πάθει τίποτα βασικά κάτι γρατσουνιές εχει αλλά εμάς τους ανθρώπους που κανουμε Motocross ή eduro δεν πήραζει να έχει μια γρατσουνιά η εμπειρία μετραει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasileios_Mpatsoulis_Mpatsouli

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    100% φοβερές αγόρασε τες χωρίς δεύτερη σκέψη !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αφού διάβασα τα σχόλια των άλλων χρηστών πριν τις χρησιμοποιήσω έβγαλα τις βίδες και έβαλα κόλα για κομπρεσέρ και δουλεύουν τέλεια.
    Τις έχω φορέσει στο περίπου 30 ώρες χωρίς κανένα πρόβλημα.
    Χρειάζεται λόγω όγκου, τουλάχιστον στη δική μου μοτοσικλέτα (KTM 790) να ρυθμιστεί ο λεβιές ταχυτήτων λίγο πιο ψηλά για να είναι ευκολότερη η αλλαγή ταχυτήτων λόγω ακαμψίας της μπότας.

    0
  • Τις φοράω για χρήση motocross και είναι πραγματικά παναλαφρες αλλά ταυτόχρονα στιβαρες. Αξίζουν τα λεφτά τους.

    0
  • Πολύ καλές, σφιχτές αλλά άνετες!
    Έπαθα καί εγώ το ίδιο που λέει τό παιδί πιο κάτω, όλες οι βίδες μετά τήν πρώτη βόλτα ήταν χαλαρές καί έβαλα κόλα.
    Οπότε θέλει προσοχή!
    Edit: από 3 στο 4 στα 5 , μετά από πολλές βόλτες κρατάνε πολύ καλά τήν φόρμα τούς καί δεν σε πονάνε σε πολλές ώρες εντουρο απλά βάλτε κόλλα στις βίδες!

    2
  • Μετά απο περιπού 10ωρες που τις εχω φορέσει είπα να γράψω και γω. Τις φορεσά περιπου 2 ωρες μέσα στο σπιτι και την αυλή για να "σπασουν" με εξαιρετικά αποτελέσματα.Απλά στις πόρπες οι βίδες που τις συγκρατούν οι μισες χάθηκαν και οι άλλες ήταν αρκετά λασκαρισμένες.Όσες γλίτωσα τις έριξα μια σταγόνα κόλλα.Τις πείρα στα 149ευρω τον 2/21 και μάλλον δεν θα τις ξαναέπερνα.Ισως αυτο με τις βίδες να έτυχε μόνο σε εμένα αλλα΄με 50ευρω παραπάνω παίρνεις αρκετά ανωτερη ποιότητα.

    4
  • Λοιπόν οι μπότες είναι εξερετικες διλαδι για να καταλάβετε έχω φάει τούμπες για τούμπες και δεν έχουν πάθει τίποτα βασικά κάτι γρατσουνιές εχει αλλά εμάς τους ανθρώπους που κανουμε Motocross ή eduro δεν πήραζει να έχει μια γρατσουνιά η εμπειρία μετραει

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

15 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Σόλα κατασκευασμένη από λάστιχο διπλής περιεκτικότητας με αντίσταση στη τριβή.
  • Εσωτερικό ύφασμα 3D Mesh για μεγαλύτερη άνεση και απορρόφηση του ιδρώτα.
  • Εξοπλισμένες με 4 ιμάντες και πόρπες για αποτελεσματικό κλείσιμο.
  • Διαθέτουν ένθετα από TPU στους αστραγάλους και τα δάχτυλα.
  • Προστασία στο περικνήμιο από μαλακό microfiber.
  • Πιστοποίηση : EN13634:2015






Brand

Κωδικός Προϊόντος
22999.319

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μπότες
Στυλ Οδήγησης
Off Road
Φύλο
Ανδρικό
Υλικό
Συνθετικό
Χρώμα
Πολύχρωμο

Ασφάλεια & Πιστοποίηση

Πρότυπο Συμμόρφωσης
EN 13634:2015
Επίπεδο Προστασίας
Level 2

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 5
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Εφαρμογή
  • Προστασία
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • stelios4194

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφού διάβασα τα σχόλια των άλλων χρηστών πριν τις χρησιμοποιήσω έβγαλα τις βίδες και έβαλα κόλα για κομπρεσέρ και δουλεύουν τέλεια.
    Τις έχω φορέσει στο περίπου 30 ώρες χωρίς κανένα πρόβλημα.
    Χρειάζεται λόγω όγκου, τουλάχιστον στη δική μου μοτοσικλέτα (KTM 790) να ρυθμιστεί ο λεβιές ταχυτήτων λίγο πιο ψηλά για να είναι ευκολότερη η αλλαγή ταχυτήτων λόγω ακαμψίας της μπότας.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jaxcrowteller

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τις φοράω για χρήση motocross και είναι πραγματικά παναλαφρες αλλά ταυτόχρονα στιβαρες. Αξίζουν τα λεφτά τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kananisA75
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλές, σφιχτές αλλά άνετες!
    Έπαθα καί εγώ το ίδιο που λέει τό παιδί πιο κάτω, όλες οι βίδες μετά τήν πρώτη βόλτα ήταν χαλαρές καί έβαλα κόλα.
    Οπότε θέλει προσοχή!
    Edit: από 3 στο 4 στα 5 , μετά από πολλές βόλτες κρατάνε πολύ καλά τήν φόρμα τούς καί δεν σε πονάνε σε πολλές ώρες εντουρο απλά βάλτε κόλλα στις βίδες!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παντελής.
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Μετά απο περιπού 10ωρες που τις εχω φορέσει είπα να γράψω και γω. Τις φορεσά περιπου 2 ωρες μέσα στο σπιτι και την αυλή για να "σπασουν" με εξαιρετικά αποτελέσματα.Απλά στις πόρπες οι βίδες που τις συγκρατούν οι μισες χάθηκαν και οι άλλες ήταν αρκετά λασκαρισμένες.Όσες γλίτωσα τις έριξα μια σταγόνα κόλλα.Τις πείρα στα 149ευρω τον 2/21 και μάλλον δεν θα τις ξαναέπερνα.Ισως αυτο με τις βίδες να έτυχε μόνο σε εμένα αλλα΄με 50ευρω παραπάνω παίρνεις αρκετά ανωτερη ποιότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Zoumas
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Λοιπόν οι μπότες είναι εξερετικες διλαδι για να καταλάβετε έχω φάει τούμπες για τούμπες και δεν έχουν πάθει τίποτα βασικά κάτι γρατσουνιές εχει αλλά εμάς τους ανθρώπους που κανουμε Motocross ή eduro δεν πήραζει να έχει μια γρατσουνιά η εμπειρία μετραει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasileios_Mpatsoulis_Mpatsouli

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    100% φοβερές αγόρασε τες χωρίς δεύτερη σκέψη !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αφού διάβασα τα σχόλια των άλλων χρηστών πριν τις χρησιμοποιήσω έβγαλα τις βίδες και έβαλα κόλα για κομπρεσέρ και δουλεύουν τέλεια.
    Τις έχω φορέσει στο περίπου 30 ώρες χωρίς κανένα πρόβλημα.
    Χρειάζεται λόγω όγκου, τουλάχιστον στη δική μου μοτοσικλέτα (KTM 790) να ρυθμιστεί ο λεβιές ταχυτήτων λίγο πιο ψηλά για να είναι ευκολότερη η αλλαγή ταχυτήτων λόγω ακαμψίας της μπότας.

    0
  • Τις φοράω για χρήση motocross και είναι πραγματικά παναλαφρες αλλά ταυτόχρονα στιβαρες. Αξίζουν τα λεφτά τους.

    0
  • Πολύ καλές, σφιχτές αλλά άνετες!
    Έπαθα καί εγώ το ίδιο που λέει τό παιδί πιο κάτω, όλες οι βίδες μετά τήν πρώτη βόλτα ήταν χαλαρές καί έβαλα κόλα.
    Οπότε θέλει προσοχή!
    Edit: από 3 στο 4 στα 5 , μετά από πολλές βόλτες κρατάνε πολύ καλά τήν φόρμα τούς καί δεν σε πονάνε σε πολλές ώρες εντουρο απλά βάλτε κόλλα στις βίδες!

    2
  • Μετά απο περιπού 10ωρες που τις εχω φορέσει είπα να γράψω και γω. Τις φορεσά περιπου 2 ωρες μέσα στο σπιτι και την αυλή για να "σπασουν" με εξαιρετικά αποτελέσματα.Απλά στις πόρπες οι βίδες που τις συγκρατούν οι μισες χάθηκαν και οι άλλες ήταν αρκετά λασκαρισμένες.Όσες γλίτωσα τις έριξα μια σταγόνα κόλλα.Τις πείρα στα 149ευρω τον 2/21 και μάλλον δεν θα τις ξαναέπερνα.Ισως αυτο με τις βίδες να έτυχε μόνο σε εμένα αλλα΄με 50ευρω παραπάνω παίρνεις αρκετά ανωτερη ποιότητα.

    4
  • Λοιπόν οι μπότες είναι εξερετικες διλαδι για να καταλάβετε έχω φάει τούμπες για τούμπες και δεν έχουν πάθει τίποτα βασικά κάτι γρατσουνιές εχει αλλά εμάς τους ανθρώπους που κανουμε Motocross ή eduro δεν πήραζει να έχει μια γρατσουνιά η εμπειρία μετραει

    4
  • Δες τα όλα
189,95 €
4,00 € σε Skroutz Point