Δοχεία Φαγητού

Βιομάρ Inox Δοχείο Φαγητού Inox Ασημί 1.05lt Κωδικός: 9N14

Δοχείο φαγητού το οποίο διαθέτει 3 κλιπς για ασφαλές κλείσιμο και λάστιχο σιλικόνης. Έχει αντοχή στη θερμότητα, κάτι που το καθιστά κατάλληλο για χρήση σε φουρνάκι και θερμοθάλαμο χωρίς το καπάκι,...

Δοχείο φαγητού το οποίο διαθέτει 3 κλιπς για ασφαλές κλείσιμο και λάστιχο σιλικόνης. Έχει αντοχή στη θερμότητα, κάτι που το καθιστά κατάλληλο για χρήση σε φουρνάκι και θερμοθάλαμο χωρίς το καπάκι, αλλά όχι για χρήση σε φούρνο μικροκυμάτων. Κατάλληλο για πλυντήριο πιάτων και ψυγείο.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Δοχείο φαγητού το οποίο διαθέτει 3 κλιπς για ασφαλές κλείσιμο και λάστιχο σιλικόνης. Έχει αντοχή στη θερμότητα, κάτι που το καθιστά κατάλληλο για χρήση σε φουρνάκι και θερμοθάλαμο χωρίς το καπάκι, αλλά όχι για χρήση σε φούρνο μικροκυμάτων. Κατάλληλο για πλυντήριο πιάτων και ψυγείο.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
9N14

Χαρακτηριστικά

Χωρητικότητα
1050 ml
Υλικό
Inox
Με Αεροστεγές Κλείσιμο
Ναι
Χρώμα
Ασημί

Σχεδιασμός

Τύπος Κλεισίματος
Κλιπ
BPA Free
-
Ανακυκλώσιμα
-
Τεμάχια
1 τμχ
Με Χωρίσματα
-
Σετ με Μαχαιροπίρουνα
-

Καταλληλότητα

Κατάλληλο για Μικροκύματα
Όχι
Κατάλληλο για Πλυντήριο Πιάτων
-
Κατάλληλο για Κατάψυξη
-

Δυνατότητες

Κενού Αέρος
-
Θερμός
Όχι
Ηλεκτρικά
Όχι

Διαστάσεις

Μήκος
14 cm
Πλάτος
14 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (28)

Αξιολογήσεις

  1. 12
  2. 3
  3. 4
  4. 2
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    Κακή ποιότητα, το στεγανοποιητικόπου έχει στο καπάκι φεύγει και αχρηστεύεται το μπωλ, δεν κλείνει. Επίσης αυτό το στεγανοποιητικό δεν είναι σιλικόνης, το ζέστανα και έλιωσε αρα δεν ξέρω πόσο ασφαλές είναι για ζεστά φαγητά.
    Το όνομα ακούγεται ελληνικό, αλλά πάνω στο κουτί λέει ότι είναι εισαγωγής, χωρίς να γράφει χώρα κατασκευής.
    Γενικώς δεν αξίζει τα χρήματά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ran_Plan
    1
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Άπαξ και βγει το λαστιχάκι είναι άχρηστο, δίνουν ένα ανταλλακτικό αλλά δεν εφαρμόζει με τίποτα και βγαίνει συνέχεια. Το δεύτερο που αγόρασα έκλεισε και δεν ξανάνοιξε ποτέ. Προσπάθησε η δασκάλα στο σχολείο, προσπαθήσαμε και εμείς στο σπίτι ακόμα και με κατσαβίδια και τελικά κατέληξε μαζί με το φαγητό που ήταν μέσα στα σκουπίδια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • omofonos
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τη δεύτερη φορά που χρησιμοποιήθηκε έφυγε το λάστιχο στεγανοποίησης. Σήμερα στο γραφείο, άνοιξα το τσαντάκι και τα βρήκα όλα χάλια. Πέταξα το τσαντάκι, τα 2 σκεύη και ότι άλλο είχε μέσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasiapele2000

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλής ποιότητας , μπορεί να ζεσταίνει φαγητό και στον φούρνο,
    ειδικά για φαγητό στο σχολείο είναι ιδανικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lanymaria23
    3
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    καλο ειναι κλεινει καλα δεν εχει διαρροες αλλα το λαστιχο που εχει (σιλικονη) για να στεγανοποιει κοβεται συνεχεια. Εχω παρει 2 δοχεια που το καθενα εχει απο ενα ανταλλακτικο μου εχουν κοπει κ τα 4 λαστιχα μεσα σε 4 μηνες περιπου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gwgw_bali
    1
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    Έχει ενα λάστιχο στο καπάκι απο κατω που βγαίνει συνέχεια με αποτέλεσμα να μη κλείνει το μπολ. Για το σχολείο του παιδιου δεν βολευει καθόλου. Λυπάμαι για τα λεφτά που έδωσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dionisios.papadimitriou
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα του είναι καλό. Στο κλείσιμο θέλει προσοχή το λάστιχο στο καπάκι να εφαρμόζει καλά για να μην υπάρχουν διαρροές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fani_A_
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Αγόρασα το δοχείο φαγητού πριν έναν μήνα περίπου, δεν ήταν καλή επιλογή καθώς το λάστιχο από το καπάκι βγαίνει συνεχώς το ίδιο κ τα εξωτερικα κουμπώματα του δοχείου με αποτέλεσμα να έχω χάσει ήδη το ένα από αυτά κ να μην κλείνει καλά! Δεν το συνιστώ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kaitisk
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Ειναι ιδανικο για φουρνο και δεν τρέχουν τυχόν υγρά που αποθηκεύει. Το χρησιμοποιω καθημερινα για το νηπιαγωγείο και δυστυχώς μου έσπασε μια ακρη του ταψιου σε λιγότερο απο ένα μήνα χρήσης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυο πήρα κ τα 2 διαλύθηκαν τόσο τα κλιπ όσο κ τα λάστιχα πεταμένα χρήματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Μοναδικό πρόβλημα η τοποθέτηση του λάστιχου στο καπάκι. Έτσι ώστε να μην χάνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    Πολύ καλή ποιότητα και ανθεκτικό για το ζέσταμα φαγητού στον παιδικό σταθμό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Κακή ποιότητα, λάστιχο που δεν εφαρμόζει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Τέλειο. Στεγανό και χρησιμοποιείται άνετα και σε φλόγα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    Τίμιο για τα χρήματα που έδωσα.. καλή κατασκευή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    Δεν κουμπώνει καλά δεν είμαι ευχαριστημένη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Αποθήκευση τυριού τέλεια. Αποθήκευση γεύματος επίσης τέλεια!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Πολύ καλό το προϊόν, ήρθε πάρα πολύ γρήγορα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    • Αντοχή
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Κακή ποιότητα, το στεγανοποιητικόπου έχει στο καπάκι φεύγει και αχρηστεύεται το μπωλ, δεν κλείνει. Επίσης αυτό το στεγανοποιητικό δεν είναι σιλικόνης, το ζέστανα και έλιωσε αρα δεν ξέρω πόσο ασφαλές είναι για ζεστά φαγητά.
    Το όνομα ακούγεται ελληνικό, αλλά πάνω στο κουτί λέει ότι είναι εισαγωγής, χωρίς να γράφει χώρα κατασκευής.
    Γενικώς δεν αξίζει τα χρήματά του.

    0
  • Άπαξ και βγει το λαστιχάκι είναι άχρηστο, δίνουν ένα ανταλλακτικό αλλά δεν εφαρμόζει με τίποτα και βγαίνει συνέχεια. Το δεύτερο που αγόρασα έκλεισε και δεν ξανάνοιξε ποτέ. Προσπάθησε η δασκάλα στο σχολείο, προσπαθήσαμε και εμείς στο σπίτι ακόμα και με κατσαβίδια και τελικά κατέληξε μαζί με το φαγητό που ήταν μέσα στα σκουπίδια.

    9
  • Από τη δεύτερη φορά που χρησιμοποιήθηκε έφυγε το λάστιχο στεγανοποίησης. Σήμερα στο γραφείο, άνοιξα το τσαντάκι και τα βρήκα όλα χάλια. Πέταξα το τσαντάκι, τα 2 σκεύη και ότι άλλο είχε μέσα.

    5
  • Πολύ καλής ποιότητας , μπορεί να ζεσταίνει φαγητό και στον φούρνο,
    ειδικά για φαγητό στο σχολείο είναι ιδανικό.

    0
  • καλο ειναι κλεινει καλα δεν εχει διαρροες αλλα το λαστιχο που εχει (σιλικονη) για να στεγανοποιει κοβεται συνεχεια. Εχω παρει 2 δοχεια που το καθενα εχει απο ενα ανταλλακτικο μου εχουν κοπει κ τα 4 λαστιχα μεσα σε 4 μηνες περιπου.

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

106 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Δοχείο φαγητού το οποίο διαθέτει 3 κλιπς για ασφαλές κλείσιμο και λάστιχο σιλικόνης. Έχει αντοχή στη θερμότητα, κάτι που το καθιστά κατάλληλο για χρήση σε φουρνάκι και θερμοθάλαμο χωρίς το καπάκι, αλλά όχι για χρήση σε φούρνο μικροκυμάτων. Κατάλληλο για πλυντήριο πιάτων και ψυγείο.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
9N14

Χαρακτηριστικά

Χωρητικότητα
1050 ml
Υλικό
Inox
Με Αεροστεγές Κλείσιμο
Ναι
Χρώμα
Ασημί

Σχεδιασμός

Τύπος Κλεισίματος
Κλιπ
BPA Free
-
Ανακυκλώσιμα
-
Τεμάχια
1 τμχ
Με Χωρίσματα
-
Σετ με Μαχαιροπίρουνα
-

Καταλληλότητα

Κατάλληλο για Μικροκύματα
Όχι
Κατάλληλο για Πλυντήριο Πιάτων
-
Κατάλληλο για Κατάψυξη
-

Δυνατότητες

Κενού Αέρος
-
Θερμός
Όχι
Ηλεκτρικά
Όχι

Διαστάσεις

Μήκος
14 cm
Πλάτος
14 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (28)

  1. 12
  2. 3
  3. 4
  4. 2
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    Κακή ποιότητα, το στεγανοποιητικόπου έχει στο καπάκι φεύγει και αχρηστεύεται το μπωλ, δεν κλείνει. Επίσης αυτό το στεγανοποιητικό δεν είναι σιλικόνης, το ζέστανα και έλιωσε αρα δεν ξέρω πόσο ασφαλές είναι για ζεστά φαγητά.
    Το όνομα ακούγεται ελληνικό, αλλά πάνω στο κουτί λέει ότι είναι εισαγωγής, χωρίς να γράφει χώρα κατασκευής.
    Γενικώς δεν αξίζει τα χρήματά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ran_Plan
    1
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Άπαξ και βγει το λαστιχάκι είναι άχρηστο, δίνουν ένα ανταλλακτικό αλλά δεν εφαρμόζει με τίποτα και βγαίνει συνέχεια. Το δεύτερο που αγόρασα έκλεισε και δεν ξανάνοιξε ποτέ. Προσπάθησε η δασκάλα στο σχολείο, προσπαθήσαμε και εμείς στο σπίτι ακόμα και με κατσαβίδια και τελικά κατέληξε μαζί με το φαγητό που ήταν μέσα στα σκουπίδια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • omofonos
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τη δεύτερη φορά που χρησιμοποιήθηκε έφυγε το λάστιχο στεγανοποίησης. Σήμερα στο γραφείο, άνοιξα το τσαντάκι και τα βρήκα όλα χάλια. Πέταξα το τσαντάκι, τα 2 σκεύη και ότι άλλο είχε μέσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasiapele2000

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλής ποιότητας , μπορεί να ζεσταίνει φαγητό και στον φούρνο,
    ειδικά για φαγητό στο σχολείο είναι ιδανικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lanymaria23
    3
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    καλο ειναι κλεινει καλα δεν εχει διαρροες αλλα το λαστιχο που εχει (σιλικονη) για να στεγανοποιει κοβεται συνεχεια. Εχω παρει 2 δοχεια που το καθενα εχει απο ενα ανταλλακτικο μου εχουν κοπει κ τα 4 λαστιχα μεσα σε 4 μηνες περιπου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gwgw_bali
    1
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    Έχει ενα λάστιχο στο καπάκι απο κατω που βγαίνει συνέχεια με αποτέλεσμα να μη κλείνει το μπολ. Για το σχολείο του παιδιου δεν βολευει καθόλου. Λυπάμαι για τα λεφτά που έδωσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dionisios.papadimitriou
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα του είναι καλό. Στο κλείσιμο θέλει προσοχή το λάστιχο στο καπάκι να εφαρμόζει καλά για να μην υπάρχουν διαρροές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fani_A_
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Αγόρασα το δοχείο φαγητού πριν έναν μήνα περίπου, δεν ήταν καλή επιλογή καθώς το λάστιχο από το καπάκι βγαίνει συνεχώς το ίδιο κ τα εξωτερικα κουμπώματα του δοχείου με αποτέλεσμα να έχω χάσει ήδη το ένα από αυτά κ να μην κλείνει καλά! Δεν το συνιστώ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kaitisk
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Ειναι ιδανικο για φουρνο και δεν τρέχουν τυχόν υγρά που αποθηκεύει. Το χρησιμοποιω καθημερινα για το νηπιαγωγείο και δυστυχώς μου έσπασε μια ακρη του ταψιου σε λιγότερο απο ένα μήνα χρήσης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυο πήρα κ τα 2 διαλύθηκαν τόσο τα κλιπ όσο κ τα λάστιχα πεταμένα χρήματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Μοναδικό πρόβλημα η τοποθέτηση του λάστιχου στο καπάκι. Έτσι ώστε να μην χάνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    Πολύ καλή ποιότητα και ανθεκτικό για το ζέσταμα φαγητού στον παιδικό σταθμό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Κακή ποιότητα, λάστιχο που δεν εφαρμόζει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Τέλειο. Στεγανό και χρησιμοποιείται άνετα και σε φλόγα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    Τίμιο για τα χρήματα που έδωσα.. καλή κατασκευή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    Δεν κουμπώνει καλά δεν είμαι ευχαριστημένη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Αποθήκευση τυριού τέλεια. Αποθήκευση γεύματος επίσης τέλεια!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

    Πολύ καλό το προϊόν, ήρθε πάρα πολύ γρήγορα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 1300 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    • Αντοχή
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χωρητικότητα: 650 ml

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Κακή ποιότητα, το στεγανοποιητικόπου έχει στο καπάκι φεύγει και αχρηστεύεται το μπωλ, δεν κλείνει. Επίσης αυτό το στεγανοποιητικό δεν είναι σιλικόνης, το ζέστανα και έλιωσε αρα δεν ξέρω πόσο ασφαλές είναι για ζεστά φαγητά.
    Το όνομα ακούγεται ελληνικό, αλλά πάνω στο κουτί λέει ότι είναι εισαγωγής, χωρίς να γράφει χώρα κατασκευής.
    Γενικώς δεν αξίζει τα χρήματά του.

    0
  • Άπαξ και βγει το λαστιχάκι είναι άχρηστο, δίνουν ένα ανταλλακτικό αλλά δεν εφαρμόζει με τίποτα και βγαίνει συνέχεια. Το δεύτερο που αγόρασα έκλεισε και δεν ξανάνοιξε ποτέ. Προσπάθησε η δασκάλα στο σχολείο, προσπαθήσαμε και εμείς στο σπίτι ακόμα και με κατσαβίδια και τελικά κατέληξε μαζί με το φαγητό που ήταν μέσα στα σκουπίδια.

    9
  • Από τη δεύτερη φορά που χρησιμοποιήθηκε έφυγε το λάστιχο στεγανοποίησης. Σήμερα στο γραφείο, άνοιξα το τσαντάκι και τα βρήκα όλα χάλια. Πέταξα το τσαντάκι, τα 2 σκεύη και ότι άλλο είχε μέσα.

    5
  • Πολύ καλής ποιότητας , μπορεί να ζεσταίνει φαγητό και στον φούρνο,
    ειδικά για φαγητό στο σχολείο είναι ιδανικό.

    0
  • καλο ειναι κλεινει καλα δεν εχει διαρροες αλλα το λαστιχο που εχει (σιλικονη) για να στεγανοποιει κοβεται συνεχεια. Εχω παρει 2 δοχεια που το καθενα εχει απο ενα ανταλλακτικο μου εχουν κοπει κ τα 4 λαστιχα μεσα σε 4 μηνες περιπου.

    5
  • Δες τα όλα
7,49 €
5,00 €   μεταφορικά