Το εχω περίπου 2,5 χρόνια. Χρησιμοποιήθηκε 1 χρόνο σε ταμπλετ samsung για ethernet, για πληκτρολογιο και ποντίκι ενσύρματα. Θεικό, ουτε ζεσταινόταν ουτε τπτ, δεν λειτουργούσε το pd γιατί δεν το υποστήριζε το ταμπλετ.
Επειτα χρησιμοποιείται καθημερινά σε Macbook air M1 εδω και 1 μιση (και κάτι μήνες) χρόνο. Στην αρχή ηταν ολα τέλεια, μέχρι που αρχισε να μου κάνει καποια θεματάκια με την HDMi. Κατάλαβα οτι το πρόβλημα βρίσκεται στην σύνδεση type c οπου εχει χαλαρώσει λίγο (κουνιέται λιγο περα δωθε) αλλα το μόνο θέμα είναι στην HDMI, με το που κουνιέται ελάχιστα κλείνει η οθόνη. Κατα τα αλλα, ειναι καθημερινά ολη την μέρα συνδεδεμένο πανω στο Macbook με οθόνη, usb stick, ακόμα ενα hub που βγάζει σε 5 ακόμα θύρες που εχουν πληκτρολόγιο, ποντίκι, μικρόφωνο και ενα δευτερο στικάκι και πάντα συυνδεδεμένο στο ethernet. Η ταχύτητα του δικτύου είναι πάρα πολύ καλή. Οσο μου δίνει το ρούτερ, τόσο παίρνω και με λίγα ms. Μπορεί να ζεστένεται αρκετά, αλλα δεν μου εχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα, ούτε οταν το χρησιμοποιώ χωρίς οθόνη οταν δουλεύω DJ, ούτε στο πανεπιστήμιο που εχω συνδεδεμένα 1 Maxtor 2tb hdd και ενα στικάκι sanDisc 256 gb, ουτε και στο σπίτι με την οθόνη και ολα οσα είχα πει παραπάνω (εκτος απο το θεματάκι με την type c). Κατα τα αλλα value for money γιατί είναι μεταλλικό, σκληρό καλώδιο για να αντέχει ολα αυτά που του βάζεις πάνω (και να αντέχει και το Power delivery 30 watts για το MacBook). Το συστήνω
update 26/3/24
Πλέον δεν αξίζει, μετα απο χρόνια καθημερινής χρήσης εχει γινει χάλια, απο την μια μεριά με το ζόρι δουλευει στην θύρα και οταν το βάζεις απο την αλλη κοβεται που και που το Ίντερνετ, το εξωτερικό usb hub που συνδέω δεν δουλεύει, ποντίκι δεν σηκώνει απο ρεύμα, πληκτρολόγιο δουλευει με το ζόρι και η οθόνη καθε μιση ωρα σβήνει και δεν ανοίγει. Πλέον δεν αξίζει τοσο πολύ