Το παρηγγειλα σαν τη φθηνότερη λύση σε εκτυπωτη που ηθελα να εκτυπώνει και να σκαναρει. Διαβασα πολλες αρνητικες κριτικες αλλα υποψιαστηκα επειδη αναφέρονταν κυριως σε συμβατότητα, λειτουργικότητα κλπ, οτι καποια πατατα εκαναν οι αγοραστες και δεν ειχε θεμα ο εκτυπωτης, Και ειχα δικιο...
Εγκατασταθηκε αμεσα, αφου εγκατεστησα ολους τους drivers και τις εφαρμογες πρώτα απο το cd και μετα μεσω ιντερνετ εγιναν οι οποιες αναβαθμίσεις, Λειτουργει αψογα, συνδεεται το ιδιο αψογα με κινητο η ασυρματα με λαπτοπ... Για διαρκεια μελανιων μη ρωτατε, δεν εκτυπωνω ιδιαιτερα , δε μπορω να πώ, αλλα τα μελανια της CANON λιγικα θα ειναι τα γνωστα, ακριβα και για λιγο,,,