Εκτυπωτές

Canon Pixma TS3350 Έγχρωμο Πολυμηχάνημα Inkjet με WiFi και Mobile Print

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Εκτύπωση, αντιγραφή, σάρωση
  • Χειροκίνητη εκτύπωση διπλής όψης
  • Ταχύτητα εκτύπωσης: 7.7 / 4 ipm
  • Ανάλυση εκτύπωσης: 4800x1200 DPI
  • Συνδέσεις: USB, WiFi
  • Διαστάσεις: 435 x 316 x 145 χιλ.
Δες όλη την περιγραφή
  • Χρώμα Εκτύπωσης Έγχρωμο
  • Αναλώσιμο Μελάνης
  • Δες τα όλα

Εγχειρίδιο Χρήσης

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το πολυμηχάνημα Canon Pixma TS3350 είναι το απόλυτο εργαλείο για ευανάγνωστα έγγραφα και φωτογραφίες χωρίς περιθώρια, με ζωηρά χρώματα, μεγέθους έως 5"x7". Παρέχει ασύρματη συνδεσιμότητα και διαθέτει απλή ασπρόμαυρη οθόνη LCD 1.5" και κασέτες FINE με επιλογές XL.

Μικρές διαστάσεις, μεγάλη συνδεσιμότητα

Απολαύστε πληθώρα λειτουργιών και ομαλή ασύρματη συνδεσιμότητα. Εκτυπώστε, σαρώστε, αντιγράψτε και συνδεθείτε στο cloud με την εφαρμογή Canon PRINT ή εκτυπώστε μέσω AirPrint (iOS) και Mopria (Android).

* Η σάρωση στο cloud είναι διαθέσιμη μόνο σε χρήστες γνήσιων μελανιών Canon.

Εκτυπώστε περισσότερο

Εξασφαλίστε άνεση κατά τις εργασίες σας με τις κασέτες FINE και παρατείνετε το χρόνο που απαιτείται για την αναπλήρωση μελανιών με τα προαιρετικά ανταλλακτικά μελάνια XL.

Απλή ρύθμιση

Η ασύρματη συνδεσιμότητα με το πάτημα ενός κουμπιού, η έξυπνη ασπρόμαυρη οθόνη LCD 1.5" και η ακόμα πιο απλή ρύθμιση εξασφαλίζουν εύκολο και άνετο ξεκίνημα.

Δημιουργικές ικανότητες

Εκτυπώστε τετράγωνα 5"x5", επαναχρησιμοποιούμενα αυτοκόλλητα και μαγνητικά μέσα εκτύπωσης και δοκιμάστε τις δημιουργικές επιλογές των Easy-PhotoPrint Editor και Creative Park.

Οικονομικά αποδοτικά φυσίγγια XL

Χρησιμοποιήστε τα φυσίγγια μελανιού υψηλής απόδοσης XL της Canon και μειώστε το κόστος ανά σελίδα έως 30% σε σύγκριση με τα στάνταρ ισοδύναμα μελάνια.

Αναλώσιμα


Λεπτομέρειες

  • Οθόνη: Μονόχρωμη LCD 3,8cm τμηματικής προβολής
  • Συμβατά λειτουργικά συστήματα: Chrome OS, Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 SP1, OS X 10.10.5 - OS X 10.11, macOS 10.12
  • Υποστηριζόμενα συστήματα φορητών συσκευών: iOS, Android, Windows 10 Mobile
  • Προηγμένες δυνατότητες εκτύπωσης: Εφαρμογή Canon PRINT για Inkjet/SELPHY, Easy-PhotoPrint Editor, Εφαρμογή Message In Print, PIXMA Cloud Link, Πρόσθετο Canon Print Service (Android), Apple AirPrint, Κατάσταση σημείου πρόσβασης, WLAN PictBridge, Mopria (Android)
  • Τύποι μέσων: Απλό χαρτί, Ιλουστρασιόν φωτογραφικό χαρτί Plus II (PP-201), Photo Paper Glossy ""Everyday Use"" (GP-501), Removable Photo Stickers (RP-101), Magnetic Photo Paper (MG-101)
  • Βάρος: 3,9 kg

Περιεχόμενα Συσκευασίας

  • Πολυμηχάνημα - Σειρά PIXMA TS3350
  • 2 δοχεία μελάνης FINE
  • Καλώδιο ρεύματος
  • CD-ROM εγκατάστασης (CD μόνο για Windows)
  • Εγχειρίδια και άλλα έγγραφα

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Οδηγοί Προϊόντος

Εγχειρίδιο Χρήσης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Inkjet
Ink Tank
Όχι
Χρώμα Εκτύπωσης
Έγχρωμο
Αποκλειστικά για Φωτογραφίες
Όχι
Πολυμηχάνημα
Ναι
Αναλώσιμο
Μελάνης
Αριθμός Αναλώσιμων
2
Μέγεθος Χαρτιού
A4, A5, B5, Legal, Letter
Συμβατότητα
Mac, Windows
Δυνατότητες
Mobile Printing Capability
Συνδεσιμότητα
USB, Wi-Fi
Χρώμα
Μαύρο

Εκτυπωτής

Ταχύτητα μονόχρωμης εκτύπωσης
7,7 ppm
Ταχύτητα έγχρωμης εκτύπωσης
4 ppm
Duplex Print
Χειροκίνητο
Μέγιστη Ανάλυση Εκτύπωσης
4800x1200 DPI

Scanner / Σαρωτής

Μέγιστη Ανάλυση Σάρωσης
1200x600 DPI
Βάθος Χρώματος
16 bit

Διαστάσεις

Ύψος
145 mm
Πλάτος
435 mm
Βάθος
316 mm

Smart Ιδιότητες

Smart Οικοσύστημα
Alexa, Google Home

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (109)

Αξιολογήσεις

  1. 59
  2. 27
  3. 5
  4. 5
  5. 13
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Διαδικασία εγκατάστασης
  • Ποιότητα κατασκευής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

blessedsky
4
10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Οι οδηγίες της Canon για συνδέση WiFi ή μίας συσκευής μέσω εφαρμογής της Canon Print είναι εντελώς άχρηστες, μόλις πέρασα μέρες σε online αναζητήσεις και συνομιλίες με την υποστήριξη της Canon που δεν μπόρεσαν να με βοηθήσουν. Τελικά με τη βοήθεια μιας κριτικής βρήκα το παρακάτω βίντεο που συνδέετε στο ρούτερ μέσω WPS που είναι μια διαδικασία 2 λεπτών...

Για όσους χρειάζονται το βίντεο είναι:
https://www.youtube.com/watch?v=D7lakNJhPWU

Κατά τα άλλα, η ποιότητα κατασκευής και η ποιότητα εκτύπωσης είναι εντάξει. Για τα λεφτά του αξίζει, αλλά οι τιμές για τα μελάνια είναι υψηλές οπότε ίσως είναι χρήσιμος μόνο για οικιακή χρήση.

  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Διαδικασία εγκατάστασης
Σου φάνηκε χρήσιμη;

spyros_Nicklekka
2
6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

μεγαλος μπελας η σύνδεση του πολυμηχανήματος.
Όποιος θέλει να μην ξανά ασχοληθεί ποτέ ξανά με το εκτυπωτή άσε πάλι να brothers και ξεμπερδεύει.
Μακριά από αυτά τα σκουπίδια 30 €

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τον πήρα σήμερα που κάνω το σχόλιο. Λοιπόν εκτύπωσα ένα πακέτο χαρτί Α4 για κάποιες εργασίες. Έγχρωμα και ασπρόμαυρα. Από το λάπτοπ και από το κινητό ασύρματα wifi και ενσύρματα με usb. Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα από πουθενά. Ακολουθήστε τις οδηγίες που σας δίνει με βίντεο κλπ και η εγκατάσταση είναι παιχνιδάκι.
    (πήρα έξτρα μελανάκι XL) . Αν χαλάσει θα τον ξανά πάρω και όχι άλλης μάρκας που είχα και μου είχε σπάσει τα νεύρα γιατί δεν εκτυπώνε αν δεν ήταν συνδεμένος στο ίντερνετ για να διαβάζει με το έτσι θέλω τα μελάνια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dedes Tasos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όλη μερα τυπώνει ακόμα και να χαλάσει σε 2-3 χρόνια θα έχει βγάλει τα λεφτά του 10 φορές. Αξίζει κάθε ευρώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yiannisladas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ γρήγορο σετάρισμα πολύ καλή εκτύπωση και ικανοποιητικό σκανάρισμα για τα χρήματα του.Το WiFi του δουλεύει και το Mobile Print πολύ εύκολο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βάρδος

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μελάνι τελειώνει πολύ γρήγορα και πάνω στον χρόνο χάλασε είχα κάνει λιγότερες από 50 εκτυπώσεις και είχα ήδη αλλάξει μελάνι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMOSTHENIS_MOSCHOS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τίμιο μηχάνημα για τα λεφτά του. Εύκολη σύνδεση. Αρνητικό σημείο ότι τελειώνει πολύ γρήγορα το μελάνι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • plataneos
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αθλια εγκατασταση..
    τα μελανια μετα απο 10 φωτοτυπιες τελειωσαν..αγορασα αλλα και μετα απο αλλες 10 ξανα τελειωσαν :P

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Panagiotidis8997
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το παρηγγειλα σαν τη φθηνότερη λύση σε εκτυπωτη που ηθελα να εκτυπώνει και να σκαναρει. Διαβασα πολλες αρνητικες κριτικες αλλα υποψιαστηκα επειδη αναφέρονταν κυριως σε συμβατότητα, λειτουργικότητα κλπ, οτι καποια πατατα εκαναν οι αγοραστες και δεν ειχε θεμα ο εκτυπωτης, Και ειχα δικιο...

    Εγκατασταθηκε αμεσα, αφου εγκατεστησα ολους τους drivers και τις εφαρμογες πρώτα απο το cd και μετα μεσω ιντερνετ εγιναν οι οποιες αναβαθμίσεις, Λειτουργει αψογα, συνδεεται το ιδιο αψογα με κινητο η ασυρματα με λαπτοπ... Για διαρκεια μελανιων μη ρωτατε, δεν εκτυπωνω ιδιαιτερα , δε μπορω να πώ, αλλα τα μελανια της CANON λιγικα θα ειναι τα γνωστα, ακριβα και για λιγο,,,

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anas5x5
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαράδεκτο... Μετά από δύο μήνες δεν έβγαιναν τα μελάνια για αντικατάσταση. Το έστειλα για service και μου το έστειλαν χωρίς να επισκευασουν τίποτα. Νόμιζα η HP είχε τέτοια θέματα, αλλα και η canon δεν πάει πίσω.. Μακριά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • d.g.voz
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά δε θυμάμαι να έχω εκνευριστεί περισσότερο με εγκατάσταση συσκευής στο σπίτι!!! Όχι απλά δεν τα κατάφερα, το γύρισα πίσω από το κατάστημα που το αγόρασα. Έπρεπε να είχα διαβάσει κριτικές προτού προβώ στην αγορά του. Απίστευτη ταλαιπωρία με τα drivers του, με το WiFi(???), με το app στο κινητό, όλο ένα μάτσο χάλια!! Μακριά!!!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tryphon_Stellas
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλύτερο από τα δύο προηγούμενα άλλης εταιρείας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Korosis
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οικονομικό στην αγορά, ακριβά μελάνια, μερικές φορές τρώει τα κολλήματά του αλλα σε γενικές γραμμές είναι τίμιο...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mazk
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω δύο βδομάδες. Συνδέθηκε αμέσως, εκτυπώνει μια χαρά, τίμιο για τα λεφτά του. Ένα από τα κριτήρια επιλογής του ήταν τα μελάνια που ξαναγεμιζουν.

    Edit:1+ έτος μετά. Τιμιοτατο. Γεμίζω τα μελάνια, μου βγάζουν 6+ μήνες με συχνή χρήση. Απόλυτα ευχαριστημένη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria.katsipoda
    1
    5 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χειρότερο μηχάνημα από αυτό δεν υπάρχει με μόνο 10 σελίδες μου βγάζει μην ότι τελείωσαν τα μελάνια που ακόμα έχουν μέχρι τη μέση με το WiFi δεν κατάφερα να βγάλω άκρη ποτέ κ σαφώς είμαι αναγκασμένη να πάρω άλλον

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Samlekagkour
    1
    10 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προτίμησε έναν HP στα 35-45€ παρά αυτό το μηχάνημα
    Πεταμένα λεφτά. Πολύ δύσκολο στην εγκατάσταση και πολύ αργό. Η εφαρμογή της Canon έχει ελάχιστες λειτουργίες με ένα παλιομοδίτικο στυλ. Μέγιστη ποιότητα σάρωσης 600dpi ενώ οι ακόμα και οι φτηνότεροι HP δίνουν 1200dpi. Τα μελάνια του πανάκριβα επίσης. Δεν αξίζει τα λεφτά του. Να τον αποφύγετε.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gribiris
    1
    18 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα τον βάψω μπλε και θα τον πετάξω στη θάλασσα! 1 ωρα για εγκατάσταση, οπότε το θυμάται συνδέεται με το κινητό,ή το λάπτοπ αποσυνδέεται τακτικά γενικά αν γουστάρεις περιπέτεια πάρε τον.
    Οσο αφορά την ποιότητα εκτύπωσης και φωτογραφίας και εγγράφου τα πάει καλά αλλά και πάλι θα προτιμούσα τις πλάκες του Γουτεμβέργιου παρά αυτό το σκουπίδι, του βαζω 1 αστερι καθ'ότι ο πρώτος μου εκτυπωτής και δεν έχω εμπειρία σαν τις παρθένες ένα πράμα!!!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pavlosfilaktos
    1
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν έχεις βαρεθεί να πηγαίνεις σε βιβλιοπωλείο να βγάζεις φωτοτυπίες εδώ είσαι. Για 45 ευρώ είναι πολύ κομπλέ για το σπίτι σου. Είχα 260 ευρώ hp χτύπησε η κεφαλή μετά από 3 χρόνια και γεια σας. Ποτε ξανά σε ακριβό. Τον κρατάς στάνταρ 2 χρόνια λόγω εγγύησης και μετά παίρνεις άλλο με 45 ευρώ.
    Επανέρχομαι. Μην τον πάρει κανεις διότι: μετά από ένα μήνα δεν λειτουργούσε το WiFi. Αυτό οφειλόταν στην έλλειψη αναβάθμισης από την canon. Πάλι καλά μου έδωσαν τα λεφτά μου πίσω με την μορφή wallet για να μπορέσω να πάρω κάτι άλλο. Είναι πεταμένα λεφτά τελικά. Είναι απλά ένα σκουπίδι που θα το βάλετε στο σπίτι σας.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Peppas8425
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξίξει για τα λεφτά του !

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_sak9903
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για οικιακή χρήση! Παρά πολύ εύκολο στη χρήση του αν και άσχετη με την τεχνολογία… κατέβασα την εφαρμογή και απευθείας ξεκίνησα να εκτυπώνω το βρίσκω σούπερ!!!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Polemos
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τον έχω εγκατεστημένο μέσω WiFi (wireless δηλαδή) σε Linux Mint και παίζει μια χαρά.

    Μετά από 24εις max color quality εκτυπώσεις, τα μελάνια του είναι σχεδόν άδεια (η εταιρεία βγάζει προφανώς χρήματα από τα μελάνια και όχι από τους εκτυπωτές και τα αρχικά μελάνια συνήθως είναι λίγα).

    Ότι πρέπει για οικιακή χρήση. Προσωπικά τον πήρα για να φτιάξω έγχρωμες κάρτες για επιτραπέζιο παιχνίδι (με αυτό το χαρτί: Canon SG-201 Φωτογραφικό Χαρτί Plus) και βγήκαν πάρα πολύ καλές.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • letmein
    1
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μείνετε μακριά. Αυτή είναι η συμβουλή μου. Μακροπρόθεσμα θα δεινοπαθήσετε. Στην οθόνη δεν εμφανίζονται λέξεις, παρά μόνο κωδικοί. Πχ όταν θες να κάνεις ευθυγράμμιση κεφαλής, θα πρέπει να πατήσεις ένα κουμπί τόσες φορές, ώστε να εμφανιστεί ο αριθμός 4 στην οθόνη. Για να μάθετε αυτές τις κωδικοποιημένες λειτουργίες πρέπει προφανώς να ανατρέξετε στο manual. Και το manual είναι ένας κακογραμμένος online οδηγός, γεμάτος link με παραπομπές προς άλλα κεφάλαια του manual ή gifακια, και καλά επεξηγηματικά που μόνο προσθέτουν στην σύγχιση του χρήστη. Γενικώς τα πάντα, πχ η σύνδεση σε κάποιο δίκτυο, γίνονται με έναν τρόπο "κλειστό" που δε σε αφήνει να καταλάβεις τι κάνεις. Σου λέει "κάνε αυτό και μετά το άλλο". Αν γίνει έχει καλώς. Αν όχι, ο Θεός βοηθός. Δε θα εδινα ούτε 5 ευρώ γι αυτό το μηχάνημα. Για διαστημόπλοιο όμως, είναι τιμή ευκαιρίας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • npapazoglou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η εγκατάσταση έγινε όχι από το CD της συσκευασίας αλλά από την ιστοσελίδα με τον σύνδεσμο που δίνει στο φυλλάδιό του. Ακολούθησα όλα τα βήματα και δεν με δυσκόλεψε καθόλου. Η σύνδεση έγινε μέσω WIFI πανεύκολα, με το εργαλείο σύνδεσης που κατέβασε ακολουθώντας τα βήματα της ιστοσελίδας εγκατάστασης. Όλα λειτουργούν ασύρματα περίφημα και τόσο η εκτύπωση όσο και το σκανάρισμα έδωσαν πολύ καλά αποτελέσματα, ανεξαρτήτως τιμής. Για το σκανάρισμα δεν μου άρεσε το προγραμματάκι της CANON, χρησιμοποιώ το δωρεάν NAPS2 που δίνει μεγαλύτερη ευελιξία και σκανάρισμα πολλαπλών σελίδων. Τέλεια αγορά για τόσο χαμηλή τιμή. Το κινητό μου επίσης αναγνώρισε αμέσως τον νέο WIFI εκτυπωτή, τον βρήκε εύκολα στο δίκτυο του σπιτιού χωρίς έξτρα drivers.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgios_G1832
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχουμε και λεμε! Δεν ξερω γιατι σε καποιους αρεσει αλλα εγω που ηθελα να αντικαταστησω απροβληματιστο hp διοτι πιστευα πως η cannon ειναι πιο μπροστα γενικα απογοητευτικα!
    Απο τι να ξεκινησω?
    Εκτυπωση με το ζορι ορατη , εγκατασταση ο θεος να βαλει το χερι του να βρεις κανενα software και στην τελικη σε βλεπω με windows scan , α εννοειται πως η εγκατασταση ερχεται με cd εν ετη 2023 , εκτυπωση γρηγορη αλλα οταν τα βγαζει ξεθωριασμενα ειδικα τα σκαναρισμενα τοτε τι να το κανω? , επισης απο τιμη μελλανιων μην το συζητησουμε , για την αλλαγη της δυαδας θες οσο αγορασες τον εκτυπωτη.. ακραια κακη επιλογη!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john_vasil
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια χαρά για τα λεφτά του, δε θα σταθώ καθόλου σ' αυτό. Με 30 ευρώ κ ενα 6μηνο να κρατήσει καλά θα'ναι. Από τη στιγμή που συνδέθηκε όλα καλά, αλλά μέχρι να τον συνδέσω έφαγα πόσο χρόνο κ αυτό γιατί οι οδηγίες είναι απλά λάθος. Με το που έψαξα στο youtube κ πάτησα το πρώτο βίντεο που βρήκα, η υπόθεση λύθηκε σε ένα λεπτό κυριολεκτικά. Δεν υπήρχε πουθενά στις οδηγίες τους αυτό που έκανε ο τύπος του βίντεο.
    Το αφήνω παρακάτω για τη διευκόλυνση και άλλων:
    https://www.youtube.com/watch?v=2IqDO96XdGU

    edit: Ένα χρόνο μετά κ πάει μπάλα (όχι καθημερινή χρήση βέβαια, αλλα ουτε στεγνωσαν μελάνια ούτε τίποτα). VFM

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrios1208
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό μηχάνημα για την τιμή του. Αντικατέστησε ένα hp 12 χρόνων. Αρκετά καλή εκτύπωση τόσο σε ασπρόμαυρο αλλα και έγχρωμο, γρήγορος και σχετικά αθόρυβος. Το συνοδευτικό manual θα έπρεπε να είχε ποιο σαφές οδηγίες σε ότι αφορα την σύνδεση wifi. Το δε manual από την σελίδα της canon ειναι με πολλές σελίδες και χρειάζεται ψάξιμο. Για να τον συνδέσετε εύκολα στο wifi σας, απλά πατήστε το κουμπί WPS που έχουν όλα τα router και σε 2 λεπτά ειναι έτοιμο.

    Στα αρνητικά
    1 θα έπρεπε να υπήρχε στην συσκευασία και ένα καλώδιο usb έστω και του 1-2 ευρώ για να μπορείς να τον συνδέσεις αν θες απ ευθείας σε pc χωρείς το wifi.
    2 Οχι και τόση εύκολη σύνδεση με το wifi.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaso_Tdm
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προς το παρόν κανένα πρόβλημα. Άμεση και εύκολη συνδεσιμότητα με android κινητό, i phone, τάμπλετ και υπολογιστή. Σχετικά γρήγορη και αθόρυβη εκτύπωση. Συνοδεύεται με μελάνια αν και χρησιμοποίησα τα παλιά που είχα από παλιό εκτυπωτή της canon που τον είχα πολλά χρόνια. Γενικά πολύ ευχαριστημένη γι' αυτό και προτίμησα πάλι μοντέλο αυτής της εταιρείας. Οικονομική λύση για οικιακή χρήση.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgoslerios
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την τιμή του είναι μια χαρά. Τον χρησιμοποιώ για να τυπώνω αποδείξεις, συνταγές κλπ, απλά πράγματα δηλαδή κι αυτά τα κάνει μια χαρά. Δεν έχω καταφέρει ακόμα να τυπώσω μέσω blu tooth αλλά είμαι σίγουρος ότι κάτι δεν κάνω εγώ καλά.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Devestator
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ένα κλασσικό πολυμηχανημα της canon , εκτυπώνει σε αρκετά καλή ποιότητα τόσο έγγραφα όσο και φωτογραφίες , το σκαναρισμα είναι επίσης αξιολογο.

    το μόνο αρνητικό είναι λίγο το σετάρισμα στο wifi ,σε παλαιότερα μοντέλα χρειαζόταν μόνο ένα κλικ στο wps κουμπί ενώ τώρα απαιτεί ολόκληρη διαδικασία (ίσως κάποιοι δυσκολεύουν με την εγκατάσταση).

    κατά τα άλλα είναι ένα αξιόλογο πολυμηχανημα

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alahouzosm
    1
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καποτε ειχα αγορασει Canon και ειχα προβληματα...Μετα απο 10 χρονια με HP (χαλασε μετα απο 10 χρονια) ειπα να δωσω αλλη μια ευκαιρια στην Canon... Κακως!!! 10-15 σελιδες εκτυπωσα και το μηχανημα σχολασε. Δεν παιρνει χαρτι με τιποτα. Εκανα ολες τις απαραιτητες ενεργειες που λεει το manual του κατασκευαστη αλλα τιποτα. Απομενει το να το στειλω στο κοντινοτερο service...Θα το στειλω στα σκουπιδια και δεν αγοραζω ποτε ξανα Canon! Ειπαμε, φθηνο ειναι αλλα να κρατησει εστω εναν χρονο (η δουλεια που κανει σε εμενα ειναι πολυ ελαφρια) οχι μετα απο 15 σελιδες να αποχαιρετησει. Τσαμπα λεφτα οσα λιγα και να ειναι.

    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tgGiorgos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσωπικά δεν αντιμετώπισα καμια δυσκολία.
    Πολυ ευκολη εγκατασταση, γρηγορες εκτυπώσεις, άψογο scan, συνδέεται χωρις κανενα προβλημα με wifi, οτι πρεπει για ενα απλο εκτυπωτή οικιακης χρήσης.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Penelope_Kolla
    1
    5 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ύστερα από τον άθλο της αρχικής εγκατάστασης και σύνδεσής του, είχαμε θέματα με τα μελάνια. Πέρα του ότι εκτυπώνει αργά, δεν αναγνώριζε τα μελάνια αν δεν ήταν τα επίσημα μελάνια και ήταν απλώς από εκτυπωτάδικα που τα ξαναγεμίζουν. Αν αφήναμε να περάσει λίγος καιρός χωρίς να εκτυπώσουμε το μελάνι ξεραινόταν και εν τέλει ακόμη και γεμάτο το δοχειο ήταν άχρηστο. Στην ουσία εμπορεύονται ένα προϊόν το οποίο είναι οικονομικό αλλά βγάζει πολλά προβλήματα και στην πραγματικότητα μέσω αυτών έχουν έσοδα (βλέπε ακριβά μελάνια, μεγάλο κόστος επισκευής). Δεν το συνιστώ. Αξίζει πολύ περισσότερο ένας απλός laser εκτυπωτής ασπρόμαυρος στη διπλάσια τιμή, να κάνει όμως την δουλειά του και σε βάθος χρόνου και χωρίς έξτρα περιττά έξοδα και ταλαιπωρία.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τον πήρα σήμερα που κάνω το σχόλιο. Λοιπόν εκτύπωσα ένα πακέτο χαρτί Α4 για κάποιες εργασίες. Έγχρωμα και ασπρόμαυρα. Από το λάπτοπ και από το κινητό ασύρματα wifi και ενσύρματα με usb. Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα από πουθενά. Ακολουθήστε τις οδηγίες που σας δίνει με βίντεο κλπ και η εγκατάσταση είναι παιχνιδάκι.
    (πήρα έξτρα μελανάκι XL) . Αν χαλάσει θα τον ξανά πάρω και όχι άλλης μάρκας που είχα και μου είχε σπάσει τα νεύρα γιατί δεν εκτυπώνε αν δεν ήταν συνδεμένος στο ίντερνετ για να διαβάζει με το έτσι θέλω τα μελάνια.

    0
  • Όλη μερα τυπώνει ακόμα και να χαλάσει σε 2-3 χρόνια θα έχει βγάλει τα λεφτά του 10 φορές. Αξίζει κάθε ευρώ

    1
  • Πολύ γρήγορο σετάρισμα πολύ καλή εκτύπωση και ικανοποιητικό σκανάρισμα για τα χρήματα του.Το WiFi του δουλεύει και το Mobile Print πολύ εύκολο.

    1
  • Το μελάνι τελειώνει πολύ γρήγορα και πάνω στον χρόνο χάλασε είχα κάνει λιγότερες από 50 εκτυπώσεις και είχα ήδη αλλάξει μελάνι.

    0
  • Τίμιο μηχάνημα για τα λεφτά του. Εύκολη σύνδεση. Αρνητικό σημείο ότι τελειώνει πολύ γρήγορα το μελάνι

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (8)

Ερωτήσεις

1131 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Gogo_Koutoula

Ο εκτυπωτής δεν συνδέεται με το WiFi Τί πρέπει να κάνω για να συνδεθεί και με το I phone μου?

Aggelos_Giannakis3915

Πρέπει νά είναι δίπλα από το WIFI και εμένα δεν είχε σήμα τό έβαλα δίπλα και είναι κομπλέ.

pan_rad

ξερει κάποιος αν μπορω να εκτυπωσω απο το κινητο χωρις συνδεση στο ιντερνετ ( wifi ) με μπλουτουθ η χοτσποτ απο το κινητο ; συγκεκριμενα ρωταω για εκτυπωση απο email μεσω της εφαρμογής του

Δες όλες τις ερωτήσεις (8)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το πολυμηχάνημα Canon Pixma TS3350 είναι το απόλυτο εργαλείο για ευανάγνωστα έγγραφα και φωτογραφίες χωρίς περιθώρια, με ζωηρά χρώματα, μεγέθους έως 5"x7". Παρέχει ασύρματη συνδεσιμότητα και διαθέτει απλή ασπρόμαυρη οθόνη LCD 1.5" και κασέτες FINE με επιλογές XL.

Μικρές διαστάσεις, μεγάλη συνδεσιμότητα

Απολαύστε πληθώρα λειτουργιών και ομαλή ασύρματη συνδεσιμότητα. Εκτυπώστε, σαρώστε, αντιγράψτε και συνδεθείτε στο cloud με την εφαρμογή Canon PRINT ή εκτυπώστε μέσω AirPrint (iOS) και Mopria (Android).

* Η σάρωση στο cloud είναι διαθέσιμη μόνο σε χρήστες γνήσιων μελανιών Canon.

Εκτυπώστε περισσότερο

Εξασφαλίστε άνεση κατά τις εργασίες σας με τις κασέτες FINE και παρατείνετε το χρόνο που απαιτείται για την αναπλήρωση μελανιών με τα προαιρετικά ανταλλακτικά μελάνια XL.

Απλή ρύθμιση

Η ασύρματη συνδεσιμότητα με το πάτημα ενός κουμπιού, η έξυπνη ασπρόμαυρη οθόνη LCD 1.5" και η ακόμα πιο απλή ρύθμιση εξασφαλίζουν εύκολο και άνετο ξεκίνημα.

Δημιουργικές ικανότητες

Εκτυπώστε τετράγωνα 5"x5", επαναχρησιμοποιούμενα αυτοκόλλητα και μαγνητικά μέσα εκτύπωσης και δοκιμάστε τις δημιουργικές επιλογές των Easy-PhotoPrint Editor και Creative Park.

Οικονομικά αποδοτικά φυσίγγια XL

Χρησιμοποιήστε τα φυσίγγια μελανιού υψηλής απόδοσης XL της Canon και μειώστε το κόστος ανά σελίδα έως 30% σε σύγκριση με τα στάνταρ ισοδύναμα μελάνια.

Αναλώσιμα


Λεπτομέρειες

  • Οθόνη: Μονόχρωμη LCD 3,8cm τμηματικής προβολής
  • Συμβατά λειτουργικά συστήματα: Chrome OS, Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 SP1, OS X 10.10.5 - OS X 10.11, macOS 10.12
  • Υποστηριζόμενα συστήματα φορητών συσκευών: iOS, Android, Windows 10 Mobile
  • Προηγμένες δυνατότητες εκτύπωσης: Εφαρμογή Canon PRINT για Inkjet/SELPHY, Easy-PhotoPrint Editor, Εφαρμογή Message In Print, PIXMA Cloud Link, Πρόσθετο Canon Print Service (Android), Apple AirPrint, Κατάσταση σημείου πρόσβασης, WLAN PictBridge, Mopria (Android)
  • Τύποι μέσων: Απλό χαρτί, Ιλουστρασιόν φωτογραφικό χαρτί Plus II (PP-201), Photo Paper Glossy ""Everyday Use"" (GP-501), Removable Photo Stickers (RP-101), Magnetic Photo Paper (MG-101)
  • Βάρος: 3,9 kg

Περιεχόμενα Συσκευασίας

  • Πολυμηχάνημα - Σειρά PIXMA TS3350
  • 2 δοχεία μελάνης FINE
  • Καλώδιο ρεύματος
  • CD-ROM εγκατάστασης (CD μόνο για Windows)
  • Εγχειρίδια και άλλα έγγραφα

Κατασκευαστής

Οδηγοί Προϊόντος

Εγχειρίδιο Χρήσης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Inkjet
Ink Tank
Όχι
Χρώμα Εκτύπωσης
Έγχρωμο
Αποκλειστικά για Φωτογραφίες
Όχι
Πολυμηχάνημα
Ναι
Αναλώσιμο
Μελάνης
Αριθμός Αναλώσιμων
2
Μέγεθος Χαρτιού
A4, A5, B5, Legal, Letter
Συμβατότητα
Mac, Windows
Δυνατότητες
Mobile Printing Capability
Συνδεσιμότητα
USB, Wi-Fi
Χρώμα
Μαύρο

Εκτυπωτής

Ταχύτητα μονόχρωμης εκτύπωσης
7,7 ppm
Ταχύτητα έγχρωμης εκτύπωσης
4 ppm
Duplex Print
Χειροκίνητο
Μέγιστη Ανάλυση Εκτύπωσης
4800x1200 DPI

Scanner / Σαρωτής

Μέγιστη Ανάλυση Σάρωσης
1200x600 DPI
Βάθος Χρώματος
16 bit

Διαστάσεις

Ύψος
145 mm
Πλάτος
435 mm
Βάθος
316 mm

Smart Ιδιότητες

Smart Οικοσύστημα
Alexa, Google Home

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (109)

  1. 59
  2. 27
  3. 5
  4. 5
  5. 13
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Διαδικασία εγκατάστασης
  • Ποιότητα κατασκευής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

blessedsky
4
10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Οι οδηγίες της Canon για συνδέση WiFi ή μίας συσκευής μέσω εφαρμογής της Canon Print είναι εντελώς άχρηστες, μόλις πέρασα μέρες σε online αναζητήσεις και συνομιλίες με την υποστήριξη της Canon που δεν μπόρεσαν να με βοηθήσουν. Τελικά με τη βοήθεια μιας κριτικής βρήκα το παρακάτω βίντεο που συνδέετε στο ρούτερ μέσω WPS που είναι μια διαδικασία 2 λεπτών...

Για όσους χρειάζονται το βίντεο είναι:
https://www.youtube.com/watch?v=D7lakNJhPWU

Κατά τα άλλα, η ποιότητα κατασκευής και η ποιότητα εκτύπωσης είναι εντάξει. Για τα λεφτά του αξίζει, αλλά οι τιμές για τα μελάνια είναι υψηλές οπότε ίσως είναι χρήσιμος μόνο για οικιακή χρήση.

  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Διαδικασία εγκατάστασης
Σου φάνηκε χρήσιμη;

spyros_Nicklekka
2
6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

μεγαλος μπελας η σύνδεση του πολυμηχανήματος.
Όποιος θέλει να μην ξανά ασχοληθεί ποτέ ξανά με το εκτυπωτή άσε πάλι να brothers και ξεμπερδεύει.
Μακριά από αυτά τα σκουπίδια 30 €

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τον πήρα σήμερα που κάνω το σχόλιο. Λοιπόν εκτύπωσα ένα πακέτο χαρτί Α4 για κάποιες εργασίες. Έγχρωμα και ασπρόμαυρα. Από το λάπτοπ και από το κινητό ασύρματα wifi και ενσύρματα με usb. Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα από πουθενά. Ακολουθήστε τις οδηγίες που σας δίνει με βίντεο κλπ και η εγκατάσταση είναι παιχνιδάκι.
    (πήρα έξτρα μελανάκι XL) . Αν χαλάσει θα τον ξανά πάρω και όχι άλλης μάρκας που είχα και μου είχε σπάσει τα νεύρα γιατί δεν εκτυπώνε αν δεν ήταν συνδεμένος στο ίντερνετ για να διαβάζει με το έτσι θέλω τα μελάνια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dedes Tasos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όλη μερα τυπώνει ακόμα και να χαλάσει σε 2-3 χρόνια θα έχει βγάλει τα λεφτά του 10 φορές. Αξίζει κάθε ευρώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yiannisladas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ γρήγορο σετάρισμα πολύ καλή εκτύπωση και ικανοποιητικό σκανάρισμα για τα χρήματα του.Το WiFi του δουλεύει και το Mobile Print πολύ εύκολο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βάρδος

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μελάνι τελειώνει πολύ γρήγορα και πάνω στον χρόνο χάλασε είχα κάνει λιγότερες από 50 εκτυπώσεις και είχα ήδη αλλάξει μελάνι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMOSTHENIS_MOSCHOS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τίμιο μηχάνημα για τα λεφτά του. Εύκολη σύνδεση. Αρνητικό σημείο ότι τελειώνει πολύ γρήγορα το μελάνι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • plataneos
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αθλια εγκατασταση..
    τα μελανια μετα απο 10 φωτοτυπιες τελειωσαν..αγορασα αλλα και μετα απο αλλες 10 ξανα τελειωσαν :P

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Panagiotidis8997
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το παρηγγειλα σαν τη φθηνότερη λύση σε εκτυπωτη που ηθελα να εκτυπώνει και να σκαναρει. Διαβασα πολλες αρνητικες κριτικες αλλα υποψιαστηκα επειδη αναφέρονταν κυριως σε συμβατότητα, λειτουργικότητα κλπ, οτι καποια πατατα εκαναν οι αγοραστες και δεν ειχε θεμα ο εκτυπωτης, Και ειχα δικιο...

    Εγκατασταθηκε αμεσα, αφου εγκατεστησα ολους τους drivers και τις εφαρμογες πρώτα απο το cd και μετα μεσω ιντερνετ εγιναν οι οποιες αναβαθμίσεις, Λειτουργει αψογα, συνδεεται το ιδιο αψογα με κινητο η ασυρματα με λαπτοπ... Για διαρκεια μελανιων μη ρωτατε, δεν εκτυπωνω ιδιαιτερα , δε μπορω να πώ, αλλα τα μελανια της CANON λιγικα θα ειναι τα γνωστα, ακριβα και για λιγο,,,

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anas5x5
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απαράδεκτο... Μετά από δύο μήνες δεν έβγαιναν τα μελάνια για αντικατάσταση. Το έστειλα για service και μου το έστειλαν χωρίς να επισκευασουν τίποτα. Νόμιζα η HP είχε τέτοια θέματα, αλλα και η canon δεν πάει πίσω.. Μακριά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • d.g.voz
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά δε θυμάμαι να έχω εκνευριστεί περισσότερο με εγκατάσταση συσκευής στο σπίτι!!! Όχι απλά δεν τα κατάφερα, το γύρισα πίσω από το κατάστημα που το αγόρασα. Έπρεπε να είχα διαβάσει κριτικές προτού προβώ στην αγορά του. Απίστευτη ταλαιπωρία με τα drivers του, με το WiFi(???), με το app στο κινητό, όλο ένα μάτσο χάλια!! Μακριά!!!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tryphon_Stellas
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλύτερο από τα δύο προηγούμενα άλλης εταιρείας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Korosis
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οικονομικό στην αγορά, ακριβά μελάνια, μερικές φορές τρώει τα κολλήματά του αλλα σε γενικές γραμμές είναι τίμιο...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mazk
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω δύο βδομάδες. Συνδέθηκε αμέσως, εκτυπώνει μια χαρά, τίμιο για τα λεφτά του. Ένα από τα κριτήρια επιλογής του ήταν τα μελάνια που ξαναγεμιζουν.

    Edit:1+ έτος μετά. Τιμιοτατο. Γεμίζω τα μελάνια, μου βγάζουν 6+ μήνες με συχνή χρήση. Απόλυτα ευχαριστημένη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria.katsipoda
    1
    5 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χειρότερο μηχάνημα από αυτό δεν υπάρχει με μόνο 10 σελίδες μου βγάζει μην ότι τελείωσαν τα μελάνια που ακόμα έχουν μέχρι τη μέση με το WiFi δεν κατάφερα να βγάλω άκρη ποτέ κ σαφώς είμαι αναγκασμένη να πάρω άλλον

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Samlekagkour
    1
    10 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προτίμησε έναν HP στα 35-45€ παρά αυτό το μηχάνημα
    Πεταμένα λεφτά. Πολύ δύσκολο στην εγκατάσταση και πολύ αργό. Η εφαρμογή της Canon έχει ελάχιστες λειτουργίες με ένα παλιομοδίτικο στυλ. Μέγιστη ποιότητα σάρωσης 600dpi ενώ οι ακόμα και οι φτηνότεροι HP δίνουν 1200dpi. Τα μελάνια του πανάκριβα επίσης. Δεν αξίζει τα λεφτά του. Να τον αποφύγετε.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gribiris
    1
    18 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα τον βάψω μπλε και θα τον πετάξω στη θάλασσα! 1 ωρα για εγκατάσταση, οπότε το θυμάται συνδέεται με το κινητό,ή το λάπτοπ αποσυνδέεται τακτικά γενικά αν γουστάρεις περιπέτεια πάρε τον.
    Οσο αφορά την ποιότητα εκτύπωσης και φωτογραφίας και εγγράφου τα πάει καλά αλλά και πάλι θα προτιμούσα τις πλάκες του Γουτεμβέργιου παρά αυτό το σκουπίδι, του βαζω 1 αστερι καθ'ότι ο πρώτος μου εκτυπωτής και δεν έχω εμπειρία σαν τις παρθένες ένα πράμα!!!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pavlosfilaktos
    1
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν έχεις βαρεθεί να πηγαίνεις σε βιβλιοπωλείο να βγάζεις φωτοτυπίες εδώ είσαι. Για 45 ευρώ είναι πολύ κομπλέ για το σπίτι σου. Είχα 260 ευρώ hp χτύπησε η κεφαλή μετά από 3 χρόνια και γεια σας. Ποτε ξανά σε ακριβό. Τον κρατάς στάνταρ 2 χρόνια λόγω εγγύησης και μετά παίρνεις άλλο με 45 ευρώ.
    Επανέρχομαι. Μην τον πάρει κανεις διότι: μετά από ένα μήνα δεν λειτουργούσε το WiFi. Αυτό οφειλόταν στην έλλειψη αναβάθμισης από την canon. Πάλι καλά μου έδωσαν τα λεφτά μου πίσω με την μορφή wallet για να μπορέσω να πάρω κάτι άλλο. Είναι πεταμένα λεφτά τελικά. Είναι απλά ένα σκουπίδι που θα το βάλετε στο σπίτι σας.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Peppas8425
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξίξει για τα λεφτά του !

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_sak9903
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για οικιακή χρήση! Παρά πολύ εύκολο στη χρήση του αν και άσχετη με την τεχνολογία… κατέβασα την εφαρμογή και απευθείας ξεκίνησα να εκτυπώνω το βρίσκω σούπερ!!!

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Polemos
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τον έχω εγκατεστημένο μέσω WiFi (wireless δηλαδή) σε Linux Mint και παίζει μια χαρά.

    Μετά από 24εις max color quality εκτυπώσεις, τα μελάνια του είναι σχεδόν άδεια (η εταιρεία βγάζει προφανώς χρήματα από τα μελάνια και όχι από τους εκτυπωτές και τα αρχικά μελάνια συνήθως είναι λίγα).

    Ότι πρέπει για οικιακή χρήση. Προσωπικά τον πήρα για να φτιάξω έγχρωμες κάρτες για επιτραπέζιο παιχνίδι (με αυτό το χαρτί: Canon SG-201 Φωτογραφικό Χαρτί Plus) και βγήκαν πάρα πολύ καλές.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • letmein
    1
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μείνετε μακριά. Αυτή είναι η συμβουλή μου. Μακροπρόθεσμα θα δεινοπαθήσετε. Στην οθόνη δεν εμφανίζονται λέξεις, παρά μόνο κωδικοί. Πχ όταν θες να κάνεις ευθυγράμμιση κεφαλής, θα πρέπει να πατήσεις ένα κουμπί τόσες φορές, ώστε να εμφανιστεί ο αριθμός 4 στην οθόνη. Για να μάθετε αυτές τις κωδικοποιημένες λειτουργίες πρέπει προφανώς να ανατρέξετε στο manual. Και το manual είναι ένας κακογραμμένος online οδηγός, γεμάτος link με παραπομπές προς άλλα κεφάλαια του manual ή gifακια, και καλά επεξηγηματικά που μόνο προσθέτουν στην σύγχιση του χρήστη. Γενικώς τα πάντα, πχ η σύνδεση σε κάποιο δίκτυο, γίνονται με έναν τρόπο "κλειστό" που δε σε αφήνει να καταλάβεις τι κάνεις. Σου λέει "κάνε αυτό και μετά το άλλο". Αν γίνει έχει καλώς. Αν όχι, ο Θεός βοηθός. Δε θα εδινα ούτε 5 ευρώ γι αυτό το μηχάνημα. Για διαστημόπλοιο όμως, είναι τιμή ευκαιρίας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • npapazoglou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η εγκατάσταση έγινε όχι από το CD της συσκευασίας αλλά από την ιστοσελίδα με τον σύνδεσμο που δίνει στο φυλλάδιό του. Ακολούθησα όλα τα βήματα και δεν με δυσκόλεψε καθόλου. Η σύνδεση έγινε μέσω WIFI πανεύκολα, με το εργαλείο σύνδεσης που κατέβασε ακολουθώντας τα βήματα της ιστοσελίδας εγκατάστασης. Όλα λειτουργούν ασύρματα περίφημα και τόσο η εκτύπωση όσο και το σκανάρισμα έδωσαν πολύ καλά αποτελέσματα, ανεξαρτήτως τιμής. Για το σκανάρισμα δεν μου άρεσε το προγραμματάκι της CANON, χρησιμοποιώ το δωρεάν NAPS2 που δίνει μεγαλύτερη ευελιξία και σκανάρισμα πολλαπλών σελίδων. Τέλεια αγορά για τόσο χαμηλή τιμή. Το κινητό μου επίσης αναγνώρισε αμέσως τον νέο WIFI εκτυπωτή, τον βρήκε εύκολα στο δίκτυο του σπιτιού χωρίς έξτρα drivers.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgios_G1832
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχουμε και λεμε! Δεν ξερω γιατι σε καποιους αρεσει αλλα εγω που ηθελα να αντικαταστησω απροβληματιστο hp διοτι πιστευα πως η cannon ειναι πιο μπροστα γενικα απογοητευτικα!
    Απο τι να ξεκινησω?
    Εκτυπωση με το ζορι ορατη , εγκατασταση ο θεος να βαλει το χερι του να βρεις κανενα software και στην τελικη σε βλεπω με windows scan , α εννοειται πως η εγκατασταση ερχεται με cd εν ετη 2023 , εκτυπωση γρηγορη αλλα οταν τα βγαζει ξεθωριασμενα ειδικα τα σκαναρισμενα τοτε τι να το κανω? , επισης απο τιμη μελλανιων μην το συζητησουμε , για την αλλαγη της δυαδας θες οσο αγορασες τον εκτυπωτη.. ακραια κακη επιλογη!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john_vasil
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια χαρά για τα λεφτά του, δε θα σταθώ καθόλου σ' αυτό. Με 30 ευρώ κ ενα 6μηνο να κρατήσει καλά θα'ναι. Από τη στιγμή που συνδέθηκε όλα καλά, αλλά μέχρι να τον συνδέσω έφαγα πόσο χρόνο κ αυτό γιατί οι οδηγίες είναι απλά λάθος. Με το που έψαξα στο youtube κ πάτησα το πρώτο βίντεο που βρήκα, η υπόθεση λύθηκε σε ένα λεπτό κυριολεκτικά. Δεν υπήρχε πουθενά στις οδηγίες τους αυτό που έκανε ο τύπος του βίντεο.
    Το αφήνω παρακάτω για τη διευκόλυνση και άλλων:
    https://www.youtube.com/watch?v=2IqDO96XdGU

    edit: Ένα χρόνο μετά κ πάει μπάλα (όχι καθημερινή χρήση βέβαια, αλλα ουτε στεγνωσαν μελάνια ούτε τίποτα). VFM

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrios1208
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό μηχάνημα για την τιμή του. Αντικατέστησε ένα hp 12 χρόνων. Αρκετά καλή εκτύπωση τόσο σε ασπρόμαυρο αλλα και έγχρωμο, γρήγορος και σχετικά αθόρυβος. Το συνοδευτικό manual θα έπρεπε να είχε ποιο σαφές οδηγίες σε ότι αφορα την σύνδεση wifi. Το δε manual από την σελίδα της canon ειναι με πολλές σελίδες και χρειάζεται ψάξιμο. Για να τον συνδέσετε εύκολα στο wifi σας, απλά πατήστε το κουμπί WPS που έχουν όλα τα router και σε 2 λεπτά ειναι έτοιμο.

    Στα αρνητικά
    1 θα έπρεπε να υπήρχε στην συσκευασία και ένα καλώδιο usb έστω και του 1-2 ευρώ για να μπορείς να τον συνδέσεις αν θες απ ευθείας σε pc χωρείς το wifi.
    2 Οχι και τόση εύκολη σύνδεση με το wifi.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaso_Tdm
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προς το παρόν κανένα πρόβλημα. Άμεση και εύκολη συνδεσιμότητα με android κινητό, i phone, τάμπλετ και υπολογιστή. Σχετικά γρήγορη και αθόρυβη εκτύπωση. Συνοδεύεται με μελάνια αν και χρησιμοποίησα τα παλιά που είχα από παλιό εκτυπωτή της canon που τον είχα πολλά χρόνια. Γενικά πολύ ευχαριστημένη γι' αυτό και προτίμησα πάλι μοντέλο αυτής της εταιρείας. Οικονομική λύση για οικιακή χρήση.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgoslerios
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την τιμή του είναι μια χαρά. Τον χρησιμοποιώ για να τυπώνω αποδείξεις, συνταγές κλπ, απλά πράγματα δηλαδή κι αυτά τα κάνει μια χαρά. Δεν έχω καταφέρει ακόμα να τυπώσω μέσω blu tooth αλλά είμαι σίγουρος ότι κάτι δεν κάνω εγώ καλά.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Devestator
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ένα κλασσικό πολυμηχανημα της canon , εκτυπώνει σε αρκετά καλή ποιότητα τόσο έγγραφα όσο και φωτογραφίες , το σκαναρισμα είναι επίσης αξιολογο.

    το μόνο αρνητικό είναι λίγο το σετάρισμα στο wifi ,σε παλαιότερα μοντέλα χρειαζόταν μόνο ένα κλικ στο wps κουμπί ενώ τώρα απαιτεί ολόκληρη διαδικασία (ίσως κάποιοι δυσκολεύουν με την εγκατάσταση).

    κατά τα άλλα είναι ένα αξιόλογο πολυμηχανημα

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alahouzosm
    1
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καποτε ειχα αγορασει Canon και ειχα προβληματα...Μετα απο 10 χρονια με HP (χαλασε μετα απο 10 χρονια) ειπα να δωσω αλλη μια ευκαιρια στην Canon... Κακως!!! 10-15 σελιδες εκτυπωσα και το μηχανημα σχολασε. Δεν παιρνει χαρτι με τιποτα. Εκανα ολες τις απαραιτητες ενεργειες που λεει το manual του κατασκευαστη αλλα τιποτα. Απομενει το να το στειλω στο κοντινοτερο service...Θα το στειλω στα σκουπιδια και δεν αγοραζω ποτε ξανα Canon! Ειπαμε, φθηνο ειναι αλλα να κρατησει εστω εναν χρονο (η δουλεια που κανει σε εμενα ειναι πολυ ελαφρια) οχι μετα απο 15 σελιδες να αποχαιρετησει. Τσαμπα λεφτα οσα λιγα και να ειναι.

    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tgGiorgos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσωπικά δεν αντιμετώπισα καμια δυσκολία.
    Πολυ ευκολη εγκατασταση, γρηγορες εκτυπώσεις, άψογο scan, συνδέεται χωρις κανενα προβλημα με wifi, οτι πρεπει για ενα απλο εκτυπωτή οικιακης χρήσης.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Penelope_Kolla
    1
    5 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ύστερα από τον άθλο της αρχικής εγκατάστασης και σύνδεσής του, είχαμε θέματα με τα μελάνια. Πέρα του ότι εκτυπώνει αργά, δεν αναγνώριζε τα μελάνια αν δεν ήταν τα επίσημα μελάνια και ήταν απλώς από εκτυπωτάδικα που τα ξαναγεμίζουν. Αν αφήναμε να περάσει λίγος καιρός χωρίς να εκτυπώσουμε το μελάνι ξεραινόταν και εν τέλει ακόμη και γεμάτο το δοχειο ήταν άχρηστο. Στην ουσία εμπορεύονται ένα προϊόν το οποίο είναι οικονομικό αλλά βγάζει πολλά προβλήματα και στην πραγματικότητα μέσω αυτών έχουν έσοδα (βλέπε ακριβά μελάνια, μεγάλο κόστος επισκευής). Δεν το συνιστώ. Αξίζει πολύ περισσότερο ένας απλός laser εκτυπωτής ασπρόμαυρος στη διπλάσια τιμή, να κάνει όμως την δουλειά του και σε βάθος χρόνου και χωρίς έξτρα περιττά έξοδα και ταλαιπωρία.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τον πήρα σήμερα που κάνω το σχόλιο. Λοιπόν εκτύπωσα ένα πακέτο χαρτί Α4 για κάποιες εργασίες. Έγχρωμα και ασπρόμαυρα. Από το λάπτοπ και από το κινητό ασύρματα wifi και ενσύρματα με usb. Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα από πουθενά. Ακολουθήστε τις οδηγίες που σας δίνει με βίντεο κλπ και η εγκατάσταση είναι παιχνιδάκι.
    (πήρα έξτρα μελανάκι XL) . Αν χαλάσει θα τον ξανά πάρω και όχι άλλης μάρκας που είχα και μου είχε σπάσει τα νεύρα γιατί δεν εκτυπώνε αν δεν ήταν συνδεμένος στο ίντερνετ για να διαβάζει με το έτσι θέλω τα μελάνια.

    0
  • Όλη μερα τυπώνει ακόμα και να χαλάσει σε 2-3 χρόνια θα έχει βγάλει τα λεφτά του 10 φορές. Αξίζει κάθε ευρώ

    1
  • Πολύ γρήγορο σετάρισμα πολύ καλή εκτύπωση και ικανοποιητικό σκανάρισμα για τα χρήματα του.Το WiFi του δουλεύει και το Mobile Print πολύ εύκολο.

    1
  • Το μελάνι τελειώνει πολύ γρήγορα και πάνω στον χρόνο χάλασε είχα κάνει λιγότερες από 50 εκτυπώσεις και είχα ήδη αλλάξει μελάνι.

    0
  • Τίμιο μηχάνημα για τα λεφτά του. Εύκολη σύνδεση. Αρνητικό σημείο ότι τελειώνει πολύ γρήγορα το μελάνι

    0
  • Δες τα όλα