Αποξηραντές Τροφίμων

First Austria Αποξηραντής Τροφίμων με 5 Ράφια και Ρυθμιζόμενη Θερμοκρασία 35-70°C Κωδικός: FA-5126-5

Αποξηραντής φαγητού 5 επιπέδων με ψηφιακό έλεγχο θερμοκρασίας και ψηφιακό χρονοδιακόπτη 99 ωρών. Ο ψηφιακός έλεγχος χαρίζει απόλυτη ακρίβεια στις ρυθμίσεις. Επιλογή θερμοκρασίας από 35 – 70 βαθμούς

Αποξηραντής φαγητού 5 επιπέδων με ψηφιακό έλεγχο θερμοκρασίας και ψηφιακό χρονοδιακόπτη 99 ωρών. Ο ψηφιακός έλεγχος χαρίζει απόλυτη ακρίβεια στις ρυθμίσεις. Επιλογή θερμοκρασίας από 35 – 70 βαθμούς Κελσίου.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν είναι προσωρινά μη διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 2 ημέρες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Αποξηραντής φαγητού 5 επιπέδων με ψηφιακό έλεγχο θερμοκρασίας και ψηφιακό χρονοδιακόπτη 99 ωρών. Ο ψηφιακός έλεγχος χαρίζει απόλυτη ακρίβεια στις ρυθμίσεις. Επιλογή θερμοκρασίας από 35 – 70 βαθμούς Κελσίου. Διαθέτει 5 επίπεδα με 5 πλαστικές σχάρες που ρυθμίζονται σε 2 ύψη, 3 εκ. και 1.5 εκ., για να αποξηράνει ακόμα και τα πιο μικρά ή δύσκολα τρόφιμα. Κατάλληλο για όλα τα τρόφιμα, μυρωδικά, φρούτα, λαχανικά, ακόμα και κρέας.

  • Δυνατότητα ελέγχου θερμοκρασίας (35-70o C)
  • 5 επίπεδα 28.5 x 20
  • Χωρητικότητα 8.5 λίτρα
  • 5 σχάρες για τα τρόφιμα
  • 2 ρυθμίσεις για ύψος των ραφιών, 1.5 εκ. και 3 εκ.
  • Χρονοδιακόπτης 99 ωρών
  • Ψηφιακός έλεγχος
  • Ιδανικό για την ξήρανση φρούτων, λαχανικών, διαφόρων βοτάνων κ.α.
  • Διαθέτει ανεμιστήρα για την κυκλοφορία του αέρα
  • Θερμαντικό στοιχείο από ανοξείδωτο ατσάλι
  • Ισχύς 240 Watt
  • Μήκος καλωδίου: 1,10 μέτρα
  • Διαστάσεις: Π: 30cm x Υ: 22cm x Β: 21.5cm

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
FA-5126-5

Απόδοση & Λειτουργία

Ισχύς
240 W
Τύπος Λειτουργίας
Ψηφιακός

Χωρητικότητα & Επιφάνεια

Ράφια
5
Χωρητικότητα
8,5 lt

Διαχείριση Χρόνου & Θερμοκρασίας

Ρυθμιζόμενη Θερμοκρασία
Ναι
Εύρος Θερμοκρασίας
35-70 °C

Υλικά & Σχεδιασμός

Διάφανο καπάκι
Ναι

Διαστάσεις

Μήκος
30 cm
Βάθος
21,5 cm
Ύψος
22 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (8)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Spyros_Tsiligiris
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε 6 μήνες κάηκε,μετα απο 10 χρήσεις....βεβαια εχει εγγύηση και το έστειλα πίσω στο κατάστημα....στη χρήση του καλο και εύκολο,με πολυ ωραιο επιλογέα θερμοκρασίας και χρονου.....αν τον αντικαταστήσουν και ξανακαει....θα σας το αναφέρω....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thomas98
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω εδώ και ένα χρόνο. Για τα λεφτά του πιστεύω ότι κάνει ικανοποιητικά την δουλειά του. Σε γενικές γραμμές το χρησιμοποίησα για να αποξηράνω πιπεριές (για να τις κάνω πιπέρι μετά), δαμάσκηνα και σύκα. Χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αποξηράνει σε σχέση με αυτό ου λέει στις οδηγίες και ο χρόνος εξαρτάται άμεσα από το πόσο θα το γεμίσεις. Όσο πιο λίγο το γεμίσεις τόσο πιο γρήγορα κάνει την δουλεία του. Επίσης καλό είναι ανά μερικές ώρες να αλλάζεις θέση τους δίσκους γιατί αυτοί που είναι κάτω κάτω, ειδικά ο τελευταίος, ζεσταίνεται πάρα πολύ, οπότε εγώ έκανα κύκλο τους δίσκους ανά μερικές ώρες. Επίσης κάνει σχετικό θόρυβο αλλά προσωπικά δεν το βρήκα πολύ ενοχλητικό. Μία μικρή διευκρίνηση το μηχάνημα είναι ξεκάθαρα για χομπίστηκη χρήση και όχι επαγγελματική ή για βαριά εργασία. Σε γενικές γραμμές έμεινα ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα το μόνο θέμα μου είναι ότι χρειάστηκα περισσότερο χρόνο για την αποξήρανση απ ότι αναφερόταν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • m.nariuniene
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θέλει παρα πολες ώρες για να κανει δουλειά. Κανει αρκετά θόρυβο και γίνεται ενοχλητικό. Αλλα στην τελική αν το βάλετε σε κανένα χορό που δεν θα των ακουσετε θα κανει την δουλειά του. Το καλο ειναι οτι ρυθμίζεται εύκολα ωρα και επιθυμητή θερμοκρασία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_xrono
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω κάνα δύο εβδομάδες και κάνει πολύ καλή δουλειά, μεγάλη ευκολία ο χρονοδιακόπτης, θα ήθελα να πουλάνε έξτρα ραφάκια για επέκταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν είναι κατανοητές οι θερμοκρασίες για την αποξήρανση των φρούτων π.χ. των σύκων

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι αποτελεσματικο και αξιοπιστο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Σε 6 μήνες κάηκε,μετα απο 10 χρήσεις....βεβαια εχει εγγύηση και το έστειλα πίσω στο κατάστημα....στη χρήση του καλο και εύκολο,με πολυ ωραιο επιλογέα θερμοκρασίας και χρονου.....αν τον αντικαταστήσουν και ξανακαει....θα σας το αναφέρω....

    3
  • Το έχω εδώ και ένα χρόνο. Για τα λεφτά του πιστεύω ότι κάνει ικανοποιητικά την δουλειά του. Σε γενικές γραμμές το χρησιμοποίησα για να αποξηράνω πιπεριές (για να τις κάνω πιπέρι μετά), δαμάσκηνα και σύκα. Χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αποξηράνει σε σχέση με αυτό ου λέει στις οδηγίες και ο χρόνος εξαρτάται άμεσα από το πόσο θα το γεμίσεις. Όσο πιο λίγο το γεμίσεις τόσο πιο γρήγορα κάνει την δουλεία του. Επίσης καλό είναι ανά μερικές ώρες να αλλάζεις θέση τους δίσκους γιατί αυτοί που είναι κάτω κάτω, ειδικά ο τελευταίος, ζεσταίνεται πάρα πολύ, οπότε εγώ έκανα κύκλο τους δίσκους ανά μερικές ώρες. Επίσης κάνει σχετικό θόρυβο αλλά προσωπικά δεν το βρήκα πολύ ενοχλητικό. Μία μικρή διευκρίνηση το μηχάνημα είναι ξεκάθαρα για χομπίστηκη χρήση και όχι επαγγελματική ή για βαριά εργασία. Σε γενικές γραμμές έμεινα ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα το μόνο θέμα μου είναι ότι χρειάστηκα περισσότερο χρόνο για την αποξήρανση απ ότι αναφερόταν.

    5
  • Θέλει παρα πολες ώρες για να κανει δουλειά. Κανει αρκετά θόρυβο και γίνεται ενοχλητικό. Αλλα στην τελική αν το βάλετε σε κανένα χορό που δεν θα των ακουσετε θα κανει την δουλειά του. Το καλο ειναι οτι ρυθμίζεται εύκολα ωρα και επιθυμητή θερμοκρασία.

    4
  • Το έχω κάνα δύο εβδομάδες και κάνει πολύ καλή δουλειά, μεγάλη ευκολία ο χρονοδιακόπτης, θα ήθελα να πουλάνε έξτρα ραφάκια για επέκταση.

    4
  • δεν είναι κατανοητές οι θερμοκρασίες για την αποξήρανση των φρούτων π.χ. των σύκων

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

127 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
MICHAIL_MERMIGKAS

Έχει οδηγίες για την αποξήρανση τροφίμων ; Είναι στα ελληνικά? Πλαστικά ή αλουμίνιο τα ράφια ?

kostas_xrono

Έχει πλαστικά ράφια, οι οδηγίες είναι οι βασικές, από εκεί και πέρα
μπορείς να ψάξεις στο ίντερνετ για χρόνους και θερμοκρασία ανάλογα τι αποξηραίνεις.

loulaki307

Μπορείτε να μου πείτε αν η σχάρες είναι μεταλλικές; Ευχαριστω

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αποξηραντής φαγητού 5 επιπέδων με ψηφιακό έλεγχο θερμοκρασίας και ψηφιακό χρονοδιακόπτη 99 ωρών. Ο ψηφιακός έλεγχος χαρίζει απόλυτη ακρίβεια στις ρυθμίσεις. Επιλογή θερμοκρασίας από 35 – 70 βαθμούς Κελσίου. Διαθέτει 5 επίπεδα με 5 πλαστικές σχάρες που ρυθμίζονται σε 2 ύψη, 3 εκ. και 1.5 εκ., για να αποξηράνει ακόμα και τα πιο μικρά ή δύσκολα τρόφιμα. Κατάλληλο για όλα τα τρόφιμα, μυρωδικά, φρούτα, λαχανικά, ακόμα και κρέας.

  • Δυνατότητα ελέγχου θερμοκρασίας (35-70o C)
  • 5 επίπεδα 28.5 x 20
  • Χωρητικότητα 8.5 λίτρα
  • 5 σχάρες για τα τρόφιμα
  • 2 ρυθμίσεις για ύψος των ραφιών, 1.5 εκ. και 3 εκ.
  • Χρονοδιακόπτης 99 ωρών
  • Ψηφιακός έλεγχος
  • Ιδανικό για την ξήρανση φρούτων, λαχανικών, διαφόρων βοτάνων κ.α.
  • Διαθέτει ανεμιστήρα για την κυκλοφορία του αέρα
  • Θερμαντικό στοιχείο από ανοξείδωτο ατσάλι
  • Ισχύς 240 Watt
  • Μήκος καλωδίου: 1,10 μέτρα
  • Διαστάσεις: Π: 30cm x Υ: 22cm x Β: 21.5cm

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
FA-5126-5

Απόδοση & Λειτουργία

Ισχύς
240 W
Τύπος Λειτουργίας
Ψηφιακός

Χωρητικότητα & Επιφάνεια

Ράφια
5
Χωρητικότητα
8,5 lt

Διαχείριση Χρόνου & Θερμοκρασίας

Ρυθμιζόμενη Θερμοκρασία
Ναι
Εύρος Θερμοκρασίας
35-70 °C

Υλικά & Σχεδιασμός

Διάφανο καπάκι
Ναι

Διαστάσεις

Μήκος
30 cm
Βάθος
21,5 cm
Ύψος
22 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (8)

  1. 3
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Spyros_Tsiligiris
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε 6 μήνες κάηκε,μετα απο 10 χρήσεις....βεβαια εχει εγγύηση και το έστειλα πίσω στο κατάστημα....στη χρήση του καλο και εύκολο,με πολυ ωραιο επιλογέα θερμοκρασίας και χρονου.....αν τον αντικαταστήσουν και ξανακαει....θα σας το αναφέρω....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thomas98
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω εδώ και ένα χρόνο. Για τα λεφτά του πιστεύω ότι κάνει ικανοποιητικά την δουλειά του. Σε γενικές γραμμές το χρησιμοποίησα για να αποξηράνω πιπεριές (για να τις κάνω πιπέρι μετά), δαμάσκηνα και σύκα. Χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αποξηράνει σε σχέση με αυτό ου λέει στις οδηγίες και ο χρόνος εξαρτάται άμεσα από το πόσο θα το γεμίσεις. Όσο πιο λίγο το γεμίσεις τόσο πιο γρήγορα κάνει την δουλεία του. Επίσης καλό είναι ανά μερικές ώρες να αλλάζεις θέση τους δίσκους γιατί αυτοί που είναι κάτω κάτω, ειδικά ο τελευταίος, ζεσταίνεται πάρα πολύ, οπότε εγώ έκανα κύκλο τους δίσκους ανά μερικές ώρες. Επίσης κάνει σχετικό θόρυβο αλλά προσωπικά δεν το βρήκα πολύ ενοχλητικό. Μία μικρή διευκρίνηση το μηχάνημα είναι ξεκάθαρα για χομπίστηκη χρήση και όχι επαγγελματική ή για βαριά εργασία. Σε γενικές γραμμές έμεινα ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα το μόνο θέμα μου είναι ότι χρειάστηκα περισσότερο χρόνο για την αποξήρανση απ ότι αναφερόταν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • m.nariuniene
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θέλει παρα πολες ώρες για να κανει δουλειά. Κανει αρκετά θόρυβο και γίνεται ενοχλητικό. Αλλα στην τελική αν το βάλετε σε κανένα χορό που δεν θα των ακουσετε θα κανει την δουλειά του. Το καλο ειναι οτι ρυθμίζεται εύκολα ωρα και επιθυμητή θερμοκρασία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_xrono
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω κάνα δύο εβδομάδες και κάνει πολύ καλή δουλειά, μεγάλη ευκολία ο χρονοδιακόπτης, θα ήθελα να πουλάνε έξτρα ραφάκια για επέκταση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν είναι κατανοητές οι θερμοκρασίες για την αποξήρανση των φρούτων π.χ. των σύκων

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι αποτελεσματικο και αξιοπιστο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Σε 6 μήνες κάηκε,μετα απο 10 χρήσεις....βεβαια εχει εγγύηση και το έστειλα πίσω στο κατάστημα....στη χρήση του καλο και εύκολο,με πολυ ωραιο επιλογέα θερμοκρασίας και χρονου.....αν τον αντικαταστήσουν και ξανακαει....θα σας το αναφέρω....

    3
  • Το έχω εδώ και ένα χρόνο. Για τα λεφτά του πιστεύω ότι κάνει ικανοποιητικά την δουλειά του. Σε γενικές γραμμές το χρησιμοποίησα για να αποξηράνω πιπεριές (για να τις κάνω πιπέρι μετά), δαμάσκηνα και σύκα. Χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αποξηράνει σε σχέση με αυτό ου λέει στις οδηγίες και ο χρόνος εξαρτάται άμεσα από το πόσο θα το γεμίσεις. Όσο πιο λίγο το γεμίσεις τόσο πιο γρήγορα κάνει την δουλεία του. Επίσης καλό είναι ανά μερικές ώρες να αλλάζεις θέση τους δίσκους γιατί αυτοί που είναι κάτω κάτω, ειδικά ο τελευταίος, ζεσταίνεται πάρα πολύ, οπότε εγώ έκανα κύκλο τους δίσκους ανά μερικές ώρες. Επίσης κάνει σχετικό θόρυβο αλλά προσωπικά δεν το βρήκα πολύ ενοχλητικό. Μία μικρή διευκρίνηση το μηχάνημα είναι ξεκάθαρα για χομπίστηκη χρήση και όχι επαγγελματική ή για βαριά εργασία. Σε γενικές γραμμές έμεινα ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα το μόνο θέμα μου είναι ότι χρειάστηκα περισσότερο χρόνο για την αποξήρανση απ ότι αναφερόταν.

    5
  • Θέλει παρα πολες ώρες για να κανει δουλειά. Κανει αρκετά θόρυβο και γίνεται ενοχλητικό. Αλλα στην τελική αν το βάλετε σε κανένα χορό που δεν θα των ακουσετε θα κανει την δουλειά του. Το καλο ειναι οτι ρυθμίζεται εύκολα ωρα και επιθυμητή θερμοκρασία.

    4
  • Το έχω κάνα δύο εβδομάδες και κάνει πολύ καλή δουλειά, μεγάλη ευκολία ο χρονοδιακόπτης, θα ήθελα να πουλάνε έξτρα ραφάκια για επέκταση.

    4
  • δεν είναι κατανοητές οι θερμοκρασίες για την αποξήρανση των φρούτων π.χ. των σύκων

    0
  • Δες τα όλα