Για τα χρήματα του και για την χρήση που το κάνω είναι αρκετά καλό.
Εαν το κουνήσεις έστω και λίγο αποσυνδέεται, εμενα αυτό δεν με νοιάζει διοτι το εχω παντα στην πριζα με κουμπωμενο usb και δεν χρησιμοποιω τα κουμπιά του.
Το μικρόφωνο κακό, επιδης δεν το χρησιμοποιώ,διότι χρησιμοποιω το μεγαφωνο του κινητου μου που το εχω καρφωμενο στο παρμπριζ.
Συνδεεται κατευθειάν στα FM και με μετρια ενταση παρασιτα σχεδόν μηδαμινα. Με μεγαλη ενταση, τα παρασιατ ειναι ελάχιστα, τα ακούς αλλά δεν ειναι ενοχλητικά.
Οποτε σε γενικές γραμμές εάν θέλεις να αξιοποιήσεις όλα τα features ενός fm transmitter, απλά παίρνεις άλλο.