Είναι το πρώτο τρίποδο που παίρνω. Το θέλω για DSLR.
1. Καταρχάς στην παραγγελία πήρα το "Τρίποδο Φωτογραφικής Μηχανής Πτυσσόμενο KETAI TF-3120 Μαύρο" και μου ηρθε ένα 3110. Αν εχει καποια ουσιαστική διαφορά δε γνωρίζω, μιας και είναι το πρώτο που παίρνω ever.
2. Σαν προιον ειναι φοβερά "φτηνό". Για τα 9 ευρω (12 με μεταφορικα) που εδωσα, δεν περιμενα κατι καλυτερο ποιοτικα για να είμαι ειλικρινής. Αλλα αφου το εστησα και εβαλα την καμερα πανω, φοβαμαι να την αφησω για πολυ ωρα, γιατι νομιζω δε θα αντεξει το βαρος της. Και που να ειχα και κανα μεγαλυτερο φακο. Για κινητο ειναι κομπλε.
3. Οσον αφορα το αρχικο στησιμό ταλαιπωρήθηκα πολύ. Διοτι με το που το εβγαλα επεσε ενα παξιμαδακι στο οποιο βιδωνε η βιδα που θα κραταγε την καμερα στη θεση της (χωρις να το καταλαβω), και δεν μπορουσα να καταλαβω πως στο καλο στερεώνεται. Θα βόλευε φοβερά αν υπήρχε στη συσκευασία μέσα ένα χαρτί που να λέει ποια ειναι τα αποσπωμενα μερη του τριποδου, έτσι ωστε να καταλάβαινα νωρίτερα ότι κάτι μου έλειπε. Η συσκευασία δεν περιείχε τίποτα βοηθητικό ως προς αυτό. Το παξιμαδάκι το βρήκα τυχαία (ευτυχώς) και τελικά βρήκα και από που είχε φύγει. Επίσης από ότι είδα στη συνέχεια έχει τουλάχιστον 2 αντίστοιχα παξιμαδακια, τα οποία είναι αρκετά εύκολο να φύγουν σε περίπτωση που "χαλαρώσεις" πολυ τις βίδες σφιξίματος, και αν τα χάσεις, πέτα και το τρίποδο κατευθείαν. Το παραπάνω μπορεί εύκολα να οφείλεται και στη δικιά μου ασχετοσύνη, μιας και δεν έχω ξαναγγίξει τρίποδο. Αλλά δε μου φαίνεται ιδιαίτερα έξυπνος σχεδιασμός προιόντος, όταν υπάρχει τέτοιο αποσπώμενο κομμάτι, που αν το χάσεις, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις καν το τρίποδο. Οι στροφές για τις βιδες δε θα μπορούσαν να είναι built-in? Έχουν όλα τα τρίποδα τέτοια παξιμάδια?
Το θεωρώ μετριότατο, και επίσης θεωρώ και θέμα χρόνου να πάρω κάποιο καλύτερο.