Καλο, κανει οτι λεει, με 6 μικρα led & λυγιζει...ως εχει φωτιζει στα >όρια< επαρκως (για τα γουστα μου)...
Τα 4 αστερια γιατι το καπακι μπροστα απο τα led ειναι λιγο παχυ (οποτε κοβει φως) θα μπορουσαν να βαλουν λιγο πιο λεπτο καπακι...αν βγαλετε το καπακι, πλεον φέγγει περιπου οσο ενα saving night light...τωρα που πηγε η δεη στα υψη, σβηνω το φως & αφηνω αυτο επανω στο λάπτοπ που φωτιζει χαμηλα ΟΛΟ το δωματιακι (οταν βλεπω νεα ή ταινια, youtube κλπ απο το laptop) ... ομως χωρις το καπακι σε μερικους μπορει να εχουν ενοχληση στα ματια για χρηση διπλα στο laptop (ισως αν το στρεψουν αναποδα των ματιων να ειναι ανεχτο)...
Επισης αν βγαλετε το καπακι (με ελαφρυ σπρωξιμο ξανα μπαινει ανετα ανα πασα στιγμη) & εχετε usb φορτιστη απο κινητο 5V μεχρι 1Α (δεν νομιζω να το καψει - αλλά οχι παραπανω απο 1 αμπέρ) , με συνδεση στη πριζα του τοιχου, μπορειτε να εχετε φωτακι για κατι επειγον/περιστασιακα ή να εχετε καποιες ωρες το βραδυ ενα night saving φωτακι (δειτε παραδειγμα ενα usb στην φωτο) ... η φωτο ειναι χωρις το ασπρο καπακι (ειναι διπλα) & εχω βαλει σελοτέϊπ να μην μπαινει σκονη