Καταπληκτικό μπουφάν , παρα πολύ μοντέρνο με άριστη ποιότητα κατασκευής.
Πραγματικά τέτοια ποιότητα την συναντάς σε πολύ πιο ακριβά μπουφάν και όχι σε μπουφάν αξίας 44,90 ευρώ.
Είναι πολύ ζεστό που αρκεί μονο ένα κοντομάνικο να φοράς από κάτω.
Η γραμμή του ειναι στενή οπότε καλύτερα να πάρετε 1 νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που φοράτε συνήθως.
Αυτό που θα ήθελα είναι νούμερα μεγαλύτερα του 3XL .
update μετά από 2 μήνες αγοράς.
Δυστυχώς το το ύφασμα δεν "αναπνέει" καθόλου. σαν αποτέλεσμα όλη η θερμοτητα και ο ιδρώτας από το σώμα παραμένουν εγκλωβισμένοι με αποτέλεσμα να γίνεσαι μούσκεμα από τον ιδρώτα.
Αν κ όμορφο κ ανθεκτικό μπουφάν δυστυχώς είναι παντελώς άχρηστο και το μετάνιωσα που το αγόρασα.