Το iPad το είχα ένα χρόνο και πραγματικά με έσωσε. Σε αυτή την τιμή είναι σίγουρα το καλύτερο τάμπλετ στην αγορά. Πολύ γρήγορο και κατά τη λειτουργία του ( αν και μπορεί να είχε κάποια ψιλοbugs-κολλήματα ώρες ώρες που δεν ενοχλούσαν όμως) αλλά και κατά την εκκίνησή του (10-15 δευτερόλεπτα για να ανοίξει). Άρχιζε να κολλάει αρκετά όταν υπερθερμαινόταν, πράγμα που είναι λογικό. Τα ηχεία του , είναι δύο και κάνουν υπέροχη δουλειά. Η μπαταρία μέτρια προς καλή. Δεν θα μπω στη διαδικασία να κρίνω την κάμερα (αφού ο σκοπός των τάμπλετ απέχει πολύ από αυτό), ωστόσο θα αναφερθώ σε ένα σοβαρότατο πρόβλημα που σχεδόν με ώθησε στο να βαθμολογήσω τη συσκευή με 3 ή μπορεί και 2 αστέρια. Δυστυχώς, έπειτα από χρήση ενός χρόνου και 4 μηνών, η συσκευή έκλεισε από μόνη της και δεν ξανα άνοιξε ποτέ. Δεν είχε πέσει ποτέ κάτω, η χρήση ήταν μέτρια , δεν είχε έρθει ποτέ σε επαφή με νερό, γενικά το πρόσεχα πάρα πολύ. Ίσως προσωπικά στάθηκα απίστευτα άτυχος που η συσκευή μου , έπειτα από αναβάθμιση λογισμικού , έπαθε πρόβλημα στο hardware , ωστόσο θεώρησα πως έπρεπε να το αναφέρω. Οι μειωμένες τιμές κάποιων μαγαζιών παρέχουν μόνο την μονοετή εγγύηση της Apple και έτσι , εγώ για 4 μήνες δεν μπόρεσα να καλυφθώ. Για να μην πάθετε κάτι αντίστοιχο , λοιπόν, προτείνω να μην το ρισκάρετε και να δώσετε λίγα περισσότερα χρήματα σε κατάστημα που καλύπτει διετή εγγύηση μέσω δικαιωμάτων καταναλωτή. Πριν αγοράσετε τη συσκευή, ρωτήστε το κατάστημα για τα συγκεκριμένα δικαιώματα και τα έτη της εγγύησης. Προσωπικά , δεν θέλω να είμαι πολύ σκληρός, επειδή όπως προείπα , η συσκευή βοήθησε πάρα πολύ (ειδικά η λειτουργία της σίρι λύνει χέρια) και θα σταθώ στο ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα προέκυψε μόνο σε εμένα.