Αγορα 1 μηνα πριν, ερχομενος απο iphone 6 το οποιο αγορασα το 2014. Τεραστια αλλαγη, σε ολο το φασμα των 2 συσκευων.
Η εμπειρια μου με προιοντα της apple ειναι πως αν τα μεταχειριζεσαι με την "αγαπη" που χριζει μια συσκευη θα κρατησει για πολλα χρονια. Εχω εναν iMac απο το 2012 τον οποιο χρησιμοποιω για autocad, photoshop και κανα δυο ακομα προγραμματακια ο οποιος δουλευει αψογα μεχρι και σημερα. Αγορασα το macbook air πριν 1 χρονο, κανενα παραπονο και απο αυτο. Προσφατα αντικατεστησα το 6 ετων iphone 6 μου με το συγκεκριμενο προιον και οχι λογω προβληματων, απλα ειχε αποδυναμωθει πολυ η μπαταρια, το ηχειο και το ακουστικο.
Στην τελευταια αναβαθμιση, επαθα πλακα με το face id mask on, το οποιο σου επιτρεπει να ξεκλειδωσεις το κινητο φορωντας μασκα. Επισης πολυ χρησιμο το πως σχεδιαζουν πλεον τις νεες αναβαθμισεις λογισμικου η apple. Καθε παλιος χρηστης ios ειμαι σιγουρος πως συμφωνει στο οτι ο τροπος που αλλαζει το λογισμικο πλεον ειναι αλματα βελτιωσης της εταιριας. Ηταν που ηταν πολυ ευκολο και αψογα λειτουργικο ωστοσο η apple μπορει να κανει το απλο απλουστερο οπως και κανει.
Περι τεχνικων χαρακτηριστικων δε θα μιλησω ουτε θα συγκρινω. Το να συγκριθουν 16 πυρηνες android με 2-4 ios ειναι παντελως ανουσιο. Αν καποιος διαθετει τα χρηματα να το αγορασει, κατα την γνωμη μου αξιζει οπως και για τα περισσοτερα προιοντα της apple. Ααα και βεβαια μη ξεχασω, εχει και δωρο φορτιστη μεσα και ακουστικα
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!