- Διαστάσεις (ΥxMxB): 190x90x40cm
- Μεταλλικό ράφι γαλβανιζέ
- Βάρος ανά ράφι: 175Kg
- Συνολικό βάρος ραφιών: 875Kg
- 5 ράφια
- Μεταλλικός σκελετός χρώμα: Γαλβανιζέ
Μπορεί να κρεμαστεί στον τοίχο;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Ραφιέρα γαλβανιζέ BORMANN
Ραφιέρα γαλβανιζέ BORMANN
Ραφιέρα γαλβανιζέ BORMANN
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Προφανώς δεν έχει κάποιος απαιτήσεις από μια ραφιερα των 33 ευρώ. Για μια τακτοποίηση αποθήκης είναι ιδανική. Ρυθμίζεις τα ράφια στο ύψος που θέλεις. Η συναρμολόγηση δεν απαιτεί εργαλεία , αλλά προσοχή και λίγο μυαλό. Επειδή γράφουν κάποιοι για σφυριά , κατσαβίδια κτλ. Εννοείται όχι σφυρί, θα στραβωνουν τα λαμάκια και θα κάνει ακόμα πιο δυσκολη τη διαδικασία . Δε βάζω πέντε αστέρια, γιατι θα ήθελα να περιέχει βίδες ώστε να είναι πιο στιβαρή . Αυτό βέβαια θα την έκανε πιο ακριβή. Αν τοποθετηθεί το βάρος κυρίως στα χαμηλά ράφια δεν έχει θέμα σταθερότητας.
Όποιος θέλει να βάλει πάνω κάτι παραπάνω από χαρτί υγείας τότε καλή του τύχη.
265 όχι ανά ράφι αλλά σε ολόκληρη τη ραφιέρα μπορεί.
Τα MDF είναι τελείως χάρτινα
Τα ράφια είναι ψεύτικα. Το υλικό μυρίζει πολύ άσχημα για καιρό. Αν υπάρχει υγρασία στο χώρο τα ράφια στραβώνουν.
Νομίζω ό,τι πιο value for money μπορείς να βρεις σε αυτές τις διαστάσεις. Σίγουρα δεν είναι για το βαρος που αναφέρει αλλά για απλή αποθηκευτική χρήση είναι μια χαρά. Πολύ σταθερή . Ενα αρνητικό το ότι δεν έχει έτοιμες τρύπες για να βιδωθει στον τοίχο.
θέλει... αγάπη κατά τη συναρμολόγηση και κατά τη χρήση.. καμία σχέση με τα αυθεντικά dexion. Παρ όλα αυτά, έχω πάρει 2. τις έχω στην αποθήκη. κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά.
Δεν ξέρω αν θα την ξανααγόραζα. Γενικά έχει πολύ φθηνή ποιότητα κατασκευής, τα αλουμίνια κόβουν (θέλει γάντια για να την συναρμολογήσεις) και τα ράφια είναι ψεύτικα σε πάχος. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να αντέξει 175 κιλά ανά ράφι. Έχω πάρει αντίστοιχη ραφιέρα, στα ίδια χρήματα (30€) από τα Lidl κι ήταν στιβαρή κατασκευή και πολύ vfm. Την έχω χρόνια, είναι βαμμένη από μαμά εξωτερικά και δεν έχει πάθει τίποτα. Πρόσφατα άλλαξα μόνο τα ράφια, μιας κι έμεινε για ένα διάστημα στη βροχή και φούσκωσαν. Η μέρα με τη νύχτα εκείνη με αυτή την ραφιέρα.
3 αστεράκια γιατί είναι μέτρια.
Η ράφια τα είναι μια χαρά για ελαφριά αντικείμενα ότι πρέπει η κατασκευή είναι δύσκολη στην πρώτη μόλις φτιάξεις την μια μετά είναι παιχνίδι
αυτά δεν είναι ράφια, κουνιούνται και είναι φλεσουρα ,δύστυχος με της παραγγελίες στο ιντερνέτ, την πατάς ,άμα τα έχω δει μπροστά μου δεν τα είχα αγοράσει ,με απόσταση τα χειρότερα από όλα τα ράφια που έχω αγοραστή.
Καταρχάς για 29-30€ δε βρίσκεις κάτι καλύτερο κ μόνος να πς να πάρεις υλικα(από γυψοσανίδες πχ κ φύλλα MDF/κόντρα πλακέ) δε βγαίνει πιο φθηνά !
Για ελαφριά πράγματα κ κουτιά χωρίς τρελό βάρος είναι εξαιρετικό! Αν βάλετε βάρος να μπει στο κάτω κάτω ράφι όχι ψηλά!
Θα αγόραζα ξανά!
Για τα λεφτά του τέλειο, ελαφριά κατασκευή, κατάλιλο για οικιακή χρίση και μετρίου βάρους αντικείμενα.
Πολύ ψεύτικη. Γράφει 175 κιλά ανά ράφι, αποκλείεται. 50 κιλά να βάλεις θα σπάσει το νοβοπάν. Δεν είναι πολύ κακή για να ακουμπήσεις κάτι πρόχειρα αλλά για βάρος ούτε κουβέντα. Παραπληροφόρηση
Πολύ καλή για τα χρήματα της. Κάνει άψογα την δουλεια που πρέπει. Οργανώθηκε τελεια η αποθήκη που ήθελα. Εύκολη η συναρμολογηση της αν πιάνουν τα χέρια κάποιου και χωρίς εργαλεία.
είχα άλλο μοντέλο με καλές κριτικές αλλά πιο στενό και δε χωράγαν τα κουτιά (εξείχαν). αυτό πιάνοντας λίγο παραπάνω χώρο καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες μου. το βασικό ζητούμενο στη περίπτωση μου είναι να χωράγε καλά ο 3d εκτυπωτής και εδώ χωράει τέλεια
Παρά πολύ βολική ραφιερα. Χωράει παντού. Την έβαλα στην αποθήκη. Εύκολη στη συναρμολόγηση. Περίπου 30 λεπτά με πήρε, χωρίς να βιάζομαι. Δεν είναι βιομηχανικού τύπου. Για τα εργαλεία του σπιτιού και τα πράγματα μια χαρά είναι.
Στιβαρό και δείχνει να αντέχει αρκετά κιλά, για σιγουριά έκανα τα ράφια λιγότερα με διπλό ξύλο καθώς έβαλα εργαλεία και δεν ήθελα να ρισκάρω να λυγίσει.
Αρνητικό θα έλεγα ποιότητα κατασκευής και ίσως ότι δεν έχει προνοήσει ο κατασκευαστής για ειδική εσοχή για στερέωμα σε τοίχο μιας και έχει τέτοιο ύψος και αναμένει αντίστοιχο βάρος
Θετικά: Εύκολη στην συναρμολόγηση με πολύ καλή τιμή.
Αρνητικά : έχει πολύ κοφτερά άκρα, θέλει προσοχή έντονο κίνδυνο τραυματισμού. Δεν είναι πολύ στιβαρή με αποτέλεσμα να ταλαντεύεται. Δεν θα την επέλεγα ξανά.
Δεν είχα αξιολογήσει
Είναι πολύ καλό ελαφρύ αλλά ανθεκτικό !!!
I wanted to give it 4 Stars, but in the end, must give it only 3. I did like the price very much, and I guess for the price, it's okay. Once I figured things out, putting it together was not hard, but I wish there were some text to go along with the instructions, and not just tiny images.
You really do need a rubber mallet to get everything nice and tight with the clips. They all need a good amount of force in order to get them set properly.
The things I did not like: The unit had obviously been exposed to moisture, and the contents are bare inside the carton and not wrapped in plastic. This meant that the metal had several rust spots, which I was disappointed to see. Also, the shelves, which are not wood, but some kind of thin pressed wood had some water damage (but not bad enough to weaken them).
Also, the shelf boards do not fit well. They should easily snap into place along the small outlet of the metal shelf holders.
If the shelf boards were to get more wet, they would probably easily rot, so you must make sure you have these units in a dry environment.
Having said all that, for the price, I will probably but another one or two of these units because the price is good, and they will do for helping with some storage space and getting things off the floor in my storage area.
In the photo, you can see the rust I discovered.
Εύκολη τοποθέτηση και πολύ χρήσιμα για να οργανώσεις αποθήκη και γκαράζ. Να φροντίσεις η γλώσσα που ενώνονται τα κομμάτια πρέπει να είναι απο την μέσα μεριά. Χρησιμοποιήσε μια ματσάλα ή το πίσω μέρος την λαβή απο ένα μεγάλο κατσαβίδι για να τα χτυπάς να μπαίνουν στις θέσεις τους.
Ότι πληρώνεις παίρνεις και για 35Ε ήταν πολύ καλή !
συναρμολόγηση σε περίπου 30 λεπτά , ΠΡΟΣΟΧΗ οι λαμαρίνες κόβουν, φορέστε γάντια εργασίας! Δεν έιχα ματσόλα και με ένα καλισό σφυρί μπήκαν στην θέση τους χωρίς να αφήσει σημάδι. 170kg δεν πιστευω οτι μπορεί να τα κρατήσει, αλλα για αποθήκευση διάφορων πραγμάτων και εργαλέιων είναι τέλεια !
Τέλεια ραφιέρα! Στηβαρί, πολύ εύκολη στην συναρμολόγηση χωρίς εργαλεία. Χρειάζεται μόνο κάτι μαλακό να χτυπηθούν τα συνδεόμενα μέροι για να κουμπώσουν καλά χωρίς να τραυματιστούν. Φαίνεται να αντέχη με σωστή κατανομή του βάρους.
Τίμια ράφια για τα λεφτά τους. Θέλει πολυ προσοχή να μπουν όλα τα κλιπ σωστά. Κάθε ράφι το συναρμολογούσα καλύτερα από το προηγούμενο. Με όσα δάχτυλα μου έμειναν τα βίδωσα στο τοίχο. Θα τα ξανά αγόραζα.
ειναι καλα ειναι. εχω δει απο την δουλεια μου. το χρειαζομουν για το χωρο να βαλω τα πραγματα. φθηνα ειναι
Η ραφιέρα είναι μια χαρά. Τη φόρτωσα με τα ηλεκτρικά εργαλεία που έχω (πάνω από 15) συμπεριλαμβανομένου και ενός φαλτσοπρίονου που από μόνο του είναι γύρω στα 20 κιλά. Δεν έχει κανένα θέμα αντοχής, ούτε κουνιέται (τουλάχιστόν όχι τόσο ώστε να δημιουργήσει την παραμικρή υποψία στατικότητας) Τα ράφια είναι πολύ λεπτά αλλά δεν είναι πρόβλημα εκτός αν προσπαθήσει κάποιος να τους βάλει μεγάλο βάρος με μικρή κατανομή. Η συναρμολόγηση με μια ματσόλα και ένα πλακέ κατσαβίδι μου πήρε με χαλαρό ρυθμό 20 λεπτά. Γενικά για να τακτοποιήσει κάποιος/α μικροαντικείμενα, εργαλεία και όχι σακιά από λιπάσματα ή τσιμέντα είναι τέλεια. Σίγουρα θα πάρω και άλλη.
Μερικες εγκοπες ειναι στενες και θελουν ανοιγμα με καποιο εργαλειο πχ πλακε κατσαβιδι. Το στησιμο μου πηρε περιπου 30 λεπτα. Προσοχη, σε καμια περιπτωση δε πρεπει να κουνηθει μετα το στησιμο και αφου μπουνε πραγματα πανω της - ουτε ενα εκατοστο - γιατι ειναι λεπτη κατασκευη και θα στραβωσει. Δεν ειναι heavy duty (χρωματα, βαρια εργαλεια κτλ) αλλα για αποθηκευση πραγματων σε κουτες ειναι ιδανικη. Για τα χρηματα της 5/5 σε ολες τις κατηγοριες.
Αγορασα αρχικα μια πριν λιγους μηνες, διστακτικα εξαιτιας καποιων σχολιων που διαβασα εδω αλλα ευτυχως αξιζε Η αγορα και με το παραπανω. Σημερα παρελαβα αλλες δυο!!!! Η αληθεια ειναι πως οταν ανοιγεις τη συσκευασια αναρωτιεσαι αν θα αντεξει... Αντεχει ομως και με το παραπανω... Οταν κουμπωθουν ολα τα μερη δε κουναει ρουπι. Εχω φορτωσει και τα 5 ραφια κ εχω βαλει κι απο πανω πραγματα. Τη συστηνω ανεπιφυλακτα, και θα την αγοραζα ξανα και ξανα και ξανα και ξανα!!!
Αν είσαι συνειδητοποιημένος του τι αγοράζεις και για τα χρήματά της, η ραφιερα είναι ικανοποιητική και τίμια θα έλεγα. Αν κάποιος βέβαια θέλει να βάζει πράγματα με αρκετό βάρος στα ράφια, καλύτερα να στραφεί άλλου. Αρκετά εύκολη στην συναρμολόγηση, το μόνο που χρειάζεται είναι μια ματσόλα και ένα κατσαβίδι ή κάτι μυτερό τέλος πάντων...κι αυτά προαιρετικά. Ενώ οι προδιαγραφές γράφουν για ύψος 1,90...εμένα μου βγήκε 1,85. Δεν θεωρώ ότι το κάθε ράφι μπορεί να σηκώσει 175 κιλά που αναφέρεται. Θα την αγόραζα ξανά.
Πολύ καλή ποιότητα. Δεν είναι σταθερή σαν τα ντεξιον αλλά είναι και μεγάλη η διαφορά στην τιμή άμα πάρεις ντεξιον. Την προτείνω, αντέχει αρκετά κιλά, είναι πολύ μεγάλη, τα ράφια μπαίνουν σε όποιο ύψος θες. Αξίζει.
Αρκετα ευκολη συναρμολογηση.Δεν σε αφηνει απο μονο του το προιον να κανεις λαθος.προς το παρον κανενα προβλημα με το βαρος.Λιγο λεπτα τα φυλλα αλουμινιου,αλλα οκ.Για τα λευτα της super
ψιλο μαπα. πολυ λεπτα σιδερα, ακομη πιο ψιλα τα ραφια τα οποια δεν ειναι ξυλο αλλα πεπιεσμενο χαρτι. για 30€ και ελαφρια χρηση ειναι καλη. αν θελετε να βαλετε βαρος εργαλεια κτλ να δειτε κατι πιο καλο. αναλογη απο το lidl me 40€ ειναι η μερα με τη νυχτα. πολυ καλυτερη ποιοτικα του lidl...
Η ραφιερα είναι μεγάλη και ευρύχωρη αλλά τα ίδια τα ράφια ειναι νοβοπαν( σκεψου το πίσω της ντουλάπας) ειναι πολυ ψιλο μετρημενο στα 4 χιλ.. Αν την θέλετε για να βάλετε πανω ψιλοπραγματα είναι καλή αλλα σε καμια περίπτωση αντικειμενο ανω τον 10 κιλών πουθενά. Μπορειτε να πάρετε ράφια απο μαραγκο για να αντέχει βάρος αλλα θα σας βγει αλλη μια ραφιερα σε κόστος. Η συναρμολόγηση γινεται ευκολα με ενα σφυρί και ενα μικρό πλακε κατσαβιδι. Αυτά
ΟΚ Ρραφιέρα που χωράει αρκετά αντικείμενα και εφόσον συναρμολογηθεί σωστά έχει σταθερότητα
Υπολογίστε ωστόσο μία ώρα για συναρμολόγηση τουλάχιστον για την οποία θα χρειαστείτε μια ματσόλα και ένα ίσιο κατσαβίδι μυτερό.
Επίσης προσοχή όταν λέμε "ξύλινα" ράφια στον τίτλο εννοούμε MDF που λέει στην περιγραφή δηλαδή πεπιεσμένο χαρτί που σημαίνει καμία επαφή με νερό αλλιώς θα φουσκώσει και θα χάσει την ακαμψία του εξού και τα 4 αστέρια. Όποιος θέλει 5 ας βάλει κοντρα πλακέ ή μελαμίνη ή έστω ένα φιλμαρισμένο mdf να μην φοβάσαι μη το χαλάσει μια σταγόνα νερό
Τα ράφια είναι ψεύτικα. Το υλικό μυρίζει πολύ άσχημα για καιρό. Αν υπάρχει υγρασία στο χώρο τα ράφια στραβώνουν.
Νομίζω ό,τι πιο value for money μπορείς να βρεις σε αυτές τις διαστάσεις. Σίγουρα δεν είναι για το βαρος που αναφέρει αλλά για απλή αποθηκευτική χρήση είναι μια χαρά. Πολύ σταθερή . Ενα αρνητικό το ότι δεν έχει έτοιμες τρύπες για να βιδωθει στον τοίχο.
θέλει... αγάπη κατά τη συναρμολόγηση και κατά τη χρήση.. καμία σχέση με τα αυθεντικά dexion. Παρ όλα αυτά, έχω πάρει 2. τις έχω στην αποθήκη. κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά.
Δεν ξέρω αν θα την ξανααγόραζα. Γενικά έχει πολύ φθηνή ποιότητα κατασκευής, τα αλουμίνια κόβουν (θέλει γάντια για να την συναρμολογήσεις) και τα ράφια είναι ψεύτικα σε πάχος. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να αντέξει 175 κιλά ανά ράφι. Έχω πάρει αντίστοιχη ραφιέρα, στα ίδια χρήματα (30€) από τα Lidl κι ήταν στιβαρή κατασκευή και πολύ vfm. Την έχω χρόνια, είναι βαμμένη από μαμά εξωτερικά και δεν έχει πάθει τίποτα. Πρόσφατα άλλαξα μόνο τα ράφια, μιας κι έμεινε για ένα διάστημα στη βροχή και φούσκωσαν. Η μέρα με τη νύχτα εκείνη με αυτή την ραφιέρα.
3 αστεράκια γιατί είναι μέτρια.
Η ράφια τα είναι μια χαρά για ελαφριά αντικείμενα ότι πρέπει η κατασκευή είναι δύσκολη στην πρώτη μόλις φτιάξεις την μια μετά είναι παιχνίδι
370 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΜπορεί να κρεμαστεί στον τοίχο;
Ναι. Έχει τρύπες για το λόγο αυτό.
Ραφιέρα γαλβανιζέ BORMANN
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Προφανώς δεν έχει κάποιος απαιτήσεις από μια ραφιερα των 33 ευρώ. Για μια τακτοποίηση αποθήκης είναι ιδανική. Ρυθμίζεις τα ράφια στο ύψος που θέλεις. Η συναρμολόγηση δεν απαιτεί εργαλεία , αλλά προσοχή και λίγο μυαλό. Επειδή γράφουν κάποιοι για σφυριά , κατσαβίδια κτλ. Εννοείται όχι σφυρί, θα στραβωνουν τα λαμάκια και θα κάνει ακόμα πιο δυσκολη τη διαδικασία . Δε βάζω πέντε αστέρια, γιατι θα ήθελα να περιέχει βίδες ώστε να είναι πιο στιβαρή . Αυτό βέβαια θα την έκανε πιο ακριβή. Αν τοποθετηθεί το βάρος κυρίως στα χαμηλά ράφια δεν έχει θέμα σταθερότητας.
Όποιος θέλει να βάλει πάνω κάτι παραπάνω από χαρτί υγείας τότε καλή του τύχη.
265 όχι ανά ράφι αλλά σε ολόκληρη τη ραφιέρα μπορεί.
Τα MDF είναι τελείως χάρτινα
Τα ράφια είναι ψεύτικα. Το υλικό μυρίζει πολύ άσχημα για καιρό. Αν υπάρχει υγρασία στο χώρο τα ράφια στραβώνουν.
Νομίζω ό,τι πιο value for money μπορείς να βρεις σε αυτές τις διαστάσεις. Σίγουρα δεν είναι για το βαρος που αναφέρει αλλά για απλή αποθηκευτική χρήση είναι μια χαρά. Πολύ σταθερή . Ενα αρνητικό το ότι δεν έχει έτοιμες τρύπες για να βιδωθει στον τοίχο.
θέλει... αγάπη κατά τη συναρμολόγηση και κατά τη χρήση.. καμία σχέση με τα αυθεντικά dexion. Παρ όλα αυτά, έχω πάρει 2. τις έχω στην αποθήκη. κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά.
Δεν ξέρω αν θα την ξανααγόραζα. Γενικά έχει πολύ φθηνή ποιότητα κατασκευής, τα αλουμίνια κόβουν (θέλει γάντια για να την συναρμολογήσεις) και τα ράφια είναι ψεύτικα σε πάχος. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να αντέξει 175 κιλά ανά ράφι. Έχω πάρει αντίστοιχη ραφιέρα, στα ίδια χρήματα (30€) από τα Lidl κι ήταν στιβαρή κατασκευή και πολύ vfm. Την έχω χρόνια, είναι βαμμένη από μαμά εξωτερικά και δεν έχει πάθει τίποτα. Πρόσφατα άλλαξα μόνο τα ράφια, μιας κι έμεινε για ένα διάστημα στη βροχή και φούσκωσαν. Η μέρα με τη νύχτα εκείνη με αυτή την ραφιέρα.
3 αστεράκια γιατί είναι μέτρια.
Η ράφια τα είναι μια χαρά για ελαφριά αντικείμενα ότι πρέπει η κατασκευή είναι δύσκολη στην πρώτη μόλις φτιάξεις την μια μετά είναι παιχνίδι
αυτά δεν είναι ράφια, κουνιούνται και είναι φλεσουρα ,δύστυχος με της παραγγελίες στο ιντερνέτ, την πατάς ,άμα τα έχω δει μπροστά μου δεν τα είχα αγοράσει ,με απόσταση τα χειρότερα από όλα τα ράφια που έχω αγοραστή.
Καταρχάς για 29-30€ δε βρίσκεις κάτι καλύτερο κ μόνος να πς να πάρεις υλικα(από γυψοσανίδες πχ κ φύλλα MDF/κόντρα πλακέ) δε βγαίνει πιο φθηνά !
Για ελαφριά πράγματα κ κουτιά χωρίς τρελό βάρος είναι εξαιρετικό! Αν βάλετε βάρος να μπει στο κάτω κάτω ράφι όχι ψηλά!
Θα αγόραζα ξανά!
Για τα λεφτά του τέλειο, ελαφριά κατασκευή, κατάλιλο για οικιακή χρίση και μετρίου βάρους αντικείμενα.
Πολύ ψεύτικη. Γράφει 175 κιλά ανά ράφι, αποκλείεται. 50 κιλά να βάλεις θα σπάσει το νοβοπάν. Δεν είναι πολύ κακή για να ακουμπήσεις κάτι πρόχειρα αλλά για βάρος ούτε κουβέντα. Παραπληροφόρηση
Πολύ καλή για τα χρήματα της. Κάνει άψογα την δουλεια που πρέπει. Οργανώθηκε τελεια η αποθήκη που ήθελα. Εύκολη η συναρμολογηση της αν πιάνουν τα χέρια κάποιου και χωρίς εργαλεία.
είχα άλλο μοντέλο με καλές κριτικές αλλά πιο στενό και δε χωράγαν τα κουτιά (εξείχαν). αυτό πιάνοντας λίγο παραπάνω χώρο καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες μου. το βασικό ζητούμενο στη περίπτωση μου είναι να χωράγε καλά ο 3d εκτυπωτής και εδώ χωράει τέλεια
Παρά πολύ βολική ραφιερα. Χωράει παντού. Την έβαλα στην αποθήκη. Εύκολη στη συναρμολόγηση. Περίπου 30 λεπτά με πήρε, χωρίς να βιάζομαι. Δεν είναι βιομηχανικού τύπου. Για τα εργαλεία του σπιτιού και τα πράγματα μια χαρά είναι.
Στιβαρό και δείχνει να αντέχει αρκετά κιλά, για σιγουριά έκανα τα ράφια λιγότερα με διπλό ξύλο καθώς έβαλα εργαλεία και δεν ήθελα να ρισκάρω να λυγίσει.
Αρνητικό θα έλεγα ποιότητα κατασκευής και ίσως ότι δεν έχει προνοήσει ο κατασκευαστής για ειδική εσοχή για στερέωμα σε τοίχο μιας και έχει τέτοιο ύψος και αναμένει αντίστοιχο βάρος
Θετικά: Εύκολη στην συναρμολόγηση με πολύ καλή τιμή.
Αρνητικά : έχει πολύ κοφτερά άκρα, θέλει προσοχή έντονο κίνδυνο τραυματισμού. Δεν είναι πολύ στιβαρή με αποτέλεσμα να ταλαντεύεται. Δεν θα την επέλεγα ξανά.
Δεν είχα αξιολογήσει
Είναι πολύ καλό ελαφρύ αλλά ανθεκτικό !!!
I wanted to give it 4 Stars, but in the end, must give it only 3. I did like the price very much, and I guess for the price, it's okay. Once I figured things out, putting it together was not hard, but I wish there were some text to go along with the instructions, and not just tiny images.
You really do need a rubber mallet to get everything nice and tight with the clips. They all need a good amount of force in order to get them set properly.
The things I did not like: The unit had obviously been exposed to moisture, and the contents are bare inside the carton and not wrapped in plastic. This meant that the metal had several rust spots, which I was disappointed to see. Also, the shelves, which are not wood, but some kind of thin pressed wood had some water damage (but not bad enough to weaken them).
Also, the shelf boards do not fit well. They should easily snap into place along the small outlet of the metal shelf holders.
If the shelf boards were to get more wet, they would probably easily rot, so you must make sure you have these units in a dry environment.
Having said all that, for the price, I will probably but another one or two of these units because the price is good, and they will do for helping with some storage space and getting things off the floor in my storage area.
In the photo, you can see the rust I discovered.
Εύκολη τοποθέτηση και πολύ χρήσιμα για να οργανώσεις αποθήκη και γκαράζ. Να φροντίσεις η γλώσσα που ενώνονται τα κομμάτια πρέπει να είναι απο την μέσα μεριά. Χρησιμοποιήσε μια ματσάλα ή το πίσω μέρος την λαβή απο ένα μεγάλο κατσαβίδι για να τα χτυπάς να μπαίνουν στις θέσεις τους.
Ότι πληρώνεις παίρνεις και για 35Ε ήταν πολύ καλή !
συναρμολόγηση σε περίπου 30 λεπτά , ΠΡΟΣΟΧΗ οι λαμαρίνες κόβουν, φορέστε γάντια εργασίας! Δεν έιχα ματσόλα και με ένα καλισό σφυρί μπήκαν στην θέση τους χωρίς να αφήσει σημάδι. 170kg δεν πιστευω οτι μπορεί να τα κρατήσει, αλλα για αποθήκευση διάφορων πραγμάτων και εργαλέιων είναι τέλεια !
Τέλεια ραφιέρα! Στηβαρί, πολύ εύκολη στην συναρμολόγηση χωρίς εργαλεία. Χρειάζεται μόνο κάτι μαλακό να χτυπηθούν τα συνδεόμενα μέροι για να κουμπώσουν καλά χωρίς να τραυματιστούν. Φαίνεται να αντέχη με σωστή κατανομή του βάρους.
Τίμια ράφια για τα λεφτά τους. Θέλει πολυ προσοχή να μπουν όλα τα κλιπ σωστά. Κάθε ράφι το συναρμολογούσα καλύτερα από το προηγούμενο. Με όσα δάχτυλα μου έμειναν τα βίδωσα στο τοίχο. Θα τα ξανά αγόραζα.
ειναι καλα ειναι. εχω δει απο την δουλεια μου. το χρειαζομουν για το χωρο να βαλω τα πραγματα. φθηνα ειναι
Η ραφιέρα είναι μια χαρά. Τη φόρτωσα με τα ηλεκτρικά εργαλεία που έχω (πάνω από 15) συμπεριλαμβανομένου και ενός φαλτσοπρίονου που από μόνο του είναι γύρω στα 20 κιλά. Δεν έχει κανένα θέμα αντοχής, ούτε κουνιέται (τουλάχιστόν όχι τόσο ώστε να δημιουργήσει την παραμικρή υποψία στατικότητας) Τα ράφια είναι πολύ λεπτά αλλά δεν είναι πρόβλημα εκτός αν προσπαθήσει κάποιος να τους βάλει μεγάλο βάρος με μικρή κατανομή. Η συναρμολόγηση με μια ματσόλα και ένα πλακέ κατσαβίδι μου πήρε με χαλαρό ρυθμό 20 λεπτά. Γενικά για να τακτοποιήσει κάποιος/α μικροαντικείμενα, εργαλεία και όχι σακιά από λιπάσματα ή τσιμέντα είναι τέλεια. Σίγουρα θα πάρω και άλλη.
Μερικες εγκοπες ειναι στενες και θελουν ανοιγμα με καποιο εργαλειο πχ πλακε κατσαβιδι. Το στησιμο μου πηρε περιπου 30 λεπτα. Προσοχη, σε καμια περιπτωση δε πρεπει να κουνηθει μετα το στησιμο και αφου μπουνε πραγματα πανω της - ουτε ενα εκατοστο - γιατι ειναι λεπτη κατασκευη και θα στραβωσει. Δεν ειναι heavy duty (χρωματα, βαρια εργαλεια κτλ) αλλα για αποθηκευση πραγματων σε κουτες ειναι ιδανικη. Για τα χρηματα της 5/5 σε ολες τις κατηγοριες.
Αγορασα αρχικα μια πριν λιγους μηνες, διστακτικα εξαιτιας καποιων σχολιων που διαβασα εδω αλλα ευτυχως αξιζε Η αγορα και με το παραπανω. Σημερα παρελαβα αλλες δυο!!!! Η αληθεια ειναι πως οταν ανοιγεις τη συσκευασια αναρωτιεσαι αν θα αντεξει... Αντεχει ομως και με το παραπανω... Οταν κουμπωθουν ολα τα μερη δε κουναει ρουπι. Εχω φορτωσει και τα 5 ραφια κ εχω βαλει κι απο πανω πραγματα. Τη συστηνω ανεπιφυλακτα, και θα την αγοραζα ξανα και ξανα και ξανα και ξανα!!!
Αν είσαι συνειδητοποιημένος του τι αγοράζεις και για τα χρήματά της, η ραφιερα είναι ικανοποιητική και τίμια θα έλεγα. Αν κάποιος βέβαια θέλει να βάζει πράγματα με αρκετό βάρος στα ράφια, καλύτερα να στραφεί άλλου. Αρκετά εύκολη στην συναρμολόγηση, το μόνο που χρειάζεται είναι μια ματσόλα και ένα κατσαβίδι ή κάτι μυτερό τέλος πάντων...κι αυτά προαιρετικά. Ενώ οι προδιαγραφές γράφουν για ύψος 1,90...εμένα μου βγήκε 1,85. Δεν θεωρώ ότι το κάθε ράφι μπορεί να σηκώσει 175 κιλά που αναφέρεται. Θα την αγόραζα ξανά.
Πολύ καλή ποιότητα. Δεν είναι σταθερή σαν τα ντεξιον αλλά είναι και μεγάλη η διαφορά στην τιμή άμα πάρεις ντεξιον. Την προτείνω, αντέχει αρκετά κιλά, είναι πολύ μεγάλη, τα ράφια μπαίνουν σε όποιο ύψος θες. Αξίζει.
Αρκετα ευκολη συναρμολογηση.Δεν σε αφηνει απο μονο του το προιον να κανεις λαθος.προς το παρον κανενα προβλημα με το βαρος.Λιγο λεπτα τα φυλλα αλουμινιου,αλλα οκ.Για τα λευτα της super
ψιλο μαπα. πολυ λεπτα σιδερα, ακομη πιο ψιλα τα ραφια τα οποια δεν ειναι ξυλο αλλα πεπιεσμενο χαρτι. για 30€ και ελαφρια χρηση ειναι καλη. αν θελετε να βαλετε βαρος εργαλεια κτλ να δειτε κατι πιο καλο. αναλογη απο το lidl me 40€ ειναι η μερα με τη νυχτα. πολυ καλυτερη ποιοτικα του lidl...
Η ραφιερα είναι μεγάλη και ευρύχωρη αλλά τα ίδια τα ράφια ειναι νοβοπαν( σκεψου το πίσω της ντουλάπας) ειναι πολυ ψιλο μετρημενο στα 4 χιλ.. Αν την θέλετε για να βάλετε πανω ψιλοπραγματα είναι καλή αλλα σε καμια περίπτωση αντικειμενο ανω τον 10 κιλών πουθενά. Μπορειτε να πάρετε ράφια απο μαραγκο για να αντέχει βάρος αλλα θα σας βγει αλλη μια ραφιερα σε κόστος. Η συναρμολόγηση γινεται ευκολα με ενα σφυρί και ενα μικρό πλακε κατσαβιδι. Αυτά
ΟΚ Ρραφιέρα που χωράει αρκετά αντικείμενα και εφόσον συναρμολογηθεί σωστά έχει σταθερότητα
Υπολογίστε ωστόσο μία ώρα για συναρμολόγηση τουλάχιστον για την οποία θα χρειαστείτε μια ματσόλα και ένα ίσιο κατσαβίδι μυτερό.
Επίσης προσοχή όταν λέμε "ξύλινα" ράφια στον τίτλο εννοούμε MDF που λέει στην περιγραφή δηλαδή πεπιεσμένο χαρτί που σημαίνει καμία επαφή με νερό αλλιώς θα φουσκώσει και θα χάσει την ακαμψία του εξού και τα 4 αστέρια. Όποιος θέλει 5 ας βάλει κοντρα πλακέ ή μελαμίνη ή έστω ένα φιλμαρισμένο mdf να μην φοβάσαι μη το χαλάσει μια σταγόνα νερό
Τα ράφια είναι ψεύτικα. Το υλικό μυρίζει πολύ άσχημα για καιρό. Αν υπάρχει υγρασία στο χώρο τα ράφια στραβώνουν.
Νομίζω ό,τι πιο value for money μπορείς να βρεις σε αυτές τις διαστάσεις. Σίγουρα δεν είναι για το βαρος που αναφέρει αλλά για απλή αποθηκευτική χρήση είναι μια χαρά. Πολύ σταθερή . Ενα αρνητικό το ότι δεν έχει έτοιμες τρύπες για να βιδωθει στον τοίχο.
θέλει... αγάπη κατά τη συναρμολόγηση και κατά τη χρήση.. καμία σχέση με τα αυθεντικά dexion. Παρ όλα αυτά, έχω πάρει 2. τις έχω στην αποθήκη. κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά.
Δεν ξέρω αν θα την ξανααγόραζα. Γενικά έχει πολύ φθηνή ποιότητα κατασκευής, τα αλουμίνια κόβουν (θέλει γάντια για να την συναρμολογήσεις) και τα ράφια είναι ψεύτικα σε πάχος. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να αντέξει 175 κιλά ανά ράφι. Έχω πάρει αντίστοιχη ραφιέρα, στα ίδια χρήματα (30€) από τα Lidl κι ήταν στιβαρή κατασκευή και πολύ vfm. Την έχω χρόνια, είναι βαμμένη από μαμά εξωτερικά και δεν έχει πάθει τίποτα. Πρόσφατα άλλαξα μόνο τα ράφια, μιας κι έμεινε για ένα διάστημα στη βροχή και φούσκωσαν. Η μέρα με τη νύχτα εκείνη με αυτή την ραφιέρα.
3 αστεράκια γιατί είναι μέτρια.
Η ράφια τα είναι μια χαρά για ελαφριά αντικείμενα ότι πρέπει η κατασκευή είναι δύσκολη στην πρώτη μόλις φτιάξεις την μια μετά είναι παιχνίδι