Ακούστε μουσική όλη την ημέρα, χωρίς διακοπές. Τα WH-CH510 είναι ασύρματα, ελαφριά και με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας, που ανταποκρίνεται στους ρυθμούς σας.
Ξέρετε πως μπορώ να τα συνδέσω με τη τηλεόραση?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καλό ήχο.
Δες όλη την περιγραφήΤα ακουστικά Sony WH-CH510 απευθύνονται σε όσους αναζητούν μια προσιτή αλλά ποιοτική επιλογή ασύρματων ακουστικών. Διαθέτουν ασύρματη σύνδεση Bluetooth, μια μπαταρία που παρέχει έως και 35 ώρες αυτονομίας και ελαφρύ σχεδιασμό, καθιστώντας τα ιδανικά για αθλητικές δραστηριότητες και καθημερινή χρήση. Επιπλέον, διαθέτουν ενσωματωμένο μικρόφωνο και τηλεχειριστήριο για να μπορείτε να απαντάτε σε κλήσεις και να διαχειρίζεστε τη μουσική σας χωρίς να χρειάζεται να αφαιρέσετε τα ακουστικά από τα αυτιά σας.
Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καλό ήχο.
Ακούστε μουσική όλη την ημέρα, χωρίς διακοπές. Τα WH-CH510 είναι ασύρματα, ελαφριά και με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας, που ανταποκρίνεται στους ρυθμούς σας.
Με ελαφριά σχεδίαση και περιστρεφόμενες κάψες για να γλιστράνε εύκολα στη τσάντα όταν βρίσκεστε εν κινήσει. Επιπλέον, το λεπτό, ρυθμιζόμενο στήριγμα κεφαλής διαθέτει όμορφη και άνετη σχεδίαση.
Ακούστε ασύρματα τα αγαπημένα σας κομμάτια μέσω ασύρματης τεχνολογίας Bluetooth®, με σύζευξη του smartphone ή του tablet σας.
Ολοήμερη μπαταρία, γρήγορη φόρτιση
Η μπαταρία διαρκεί έως και 35 ώρες, για να κρατάει ακόμα και σε μακρινά ταξίδια. Όταν η μπαταρία των ακουστικών αρχίζει να εξαντλείται, με μια γρήγορη φόρτιση 10 λεπτών, απολαμβάνετε έως 90 λεπτά αναπαραγωγής.
Εύκολη λειτουργία με κουμπιά
Χρησιμοποιήστε τα κουμπιά για αναπαραγωγή, διακοπή ή παράλειψη κομματιών και για να ρυθμίσετε την ένταση του ήχου.
Συμβατότητα με φωνητική υποβοήθηση
Με το πάτημα ενός κουμπιού, συνδέεστε στη φωνητική υποβοήθηση του smartphone για οδηγίες κατεύθυνσης, αναπαραγωγή μουσικής και επικοινωνία με τις επαφές σας.
Εύκολη κλήση hands-free
Η συνομιλία γίνεται ελεύθερα με εύκολες κλήσεις hands-free, χάρη στο ενσωματωμένο μικρόφωνο. Δεν χρειάζεται καν να βγάλετε το τηλέφωνο από την τσέπη.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
I have them for 3 or 4 years and they are excellent. I fully recommend them for anyone that wants them for their job for their gym workout and anything else.
Η ποιότητα κατασκευής και ο ήχος είναι ικανοποιητικά με βάση την τιμή. Σε Windows 10 συνδέονται χωρίς προβλήματα. Το μεγάλο πρόβλημα είναι σε χρήση με το μικρόφωνο, για τηλέφωνο ή συνομιλίες. Εκεί πιάνει και ενισχύει όλους τους ήχους του περιβάλλοντος και είναι πολύ δύσκολη η συνομιλία. Η Sony το ονομάζει "Sidetone" feature και δεν μπορείς να το κάνεις disable. Τα κάνει άχρηστα ουσιαστικά.
Τα έχω πάνω από 1 χρόνο και είναι εξαιρετικά. Η μπαταρία τους κρατάει βδομάδες, συνήθως χρειάζονται φόρτιση μια φορά στις 15-20 ημέρες. Ο ήχος είναι πεντακάθαρος και δεν υπάρχουν φθορές ακόμα και μετά από 1 χρόνο. Αξίζουν τα λεφτά τους
Ένα πράγμα έχω να πω για τα λεφτά τους αξίζει. Τα έχω 1 χρόνο δεν έχουν πάθει τίποτα λειτουργικά μόνο μικρές εξωτερικές φθορές. Κάνω χρυσή καθημερινή για ώρες και βάζω 10 εάν μπορώ για την διάρκεια μπαταρίας!
Τα έχω 2.5 χρόνια περίπου, είναι εξαιρετικά! Δυνατός ήχος, ωραίο μπάσο, μπαταρία που κρατάει άνετα μια εβδομάδα με καθημερινή χρήση πολλών ωρών και μαλακά μαξιλαράκια τα οποία δεν έχουν φθαρεί καθόλου. Επίσης έχουν αρκετά μεγάλη εμβέλεια, μπορείς να αφήσεις σε άλλο δωμάτιο την συσκευή και να πιάνουν σε όλο το σπίτι. Το μόνο αρνητικό ίσως ότι κάποιες φορές αποσυνδέεται το bluetooth και πρέπει να τα κλείσεις και να τα ξανανοίξεις 1-2 φορές για να στρώσουν. Value for money και ιδανικά για μαθητές, φοιτητές (τα είχα αγοράσει περίπου 35 ευρώ)
Τα καλύτερα ακουστικά π έχω έχω αγοράσει.. Τα έχω 2 χρόνια κι έχουν αντέξει βροχές, πτώσεις, σκόνη.. Τα πάντα.. Δεν είναι καθόλου κουραστικά.. Εγω τα είχα αγοράσει 30 ευρώ βέβαια.. Αλλα οκέι θα τα ξαναγοραζα
είναι μια χαρά το προϊόν, το μόνο που θα έλεγα κακό είναι ότι όταν μιλάς με κάποιον ακούγεσαι στα ακουστικά δύο φορές, στην συνέχεια θα το συνηθίσετε πιστεύω.
εξαιρετικά ακουστικα με φοβερό ήχο αν και όχι με πολλή ηχομόνωση. Η αλήθεια είναι ότι μετά από κάποια ώρα πονουν τα αυτιά, αλλά εντάξει λογικο είναι αυτό. Πραγματικα τα συνιστώ για τον ήχο (που ήταν το βασικό μου θέμα), την πολυωρη μπαταρία και την κατασκευή.
Άνετα στο κεφάλι και ελαφριά,δεν σε βαραίνουν,αλλά επειδή εφαρμόζουν πολύ στενά στα αυτιά μετά από ώρα ακρόασης μπορεί να νιώσεις κούραση και δυσφορία,ενώ το καλοκαίρι σίγουρα ιδρώνεις τρελά! Για μουσική καλά και δυνατά στην ένταση και καθαρότητα του ήχου,πάντως δεν είναι και για να τρελαθείς κιόλας χώρια που τα πέρασα και από ηχητικό τεστ μέσω κάποιου γνωστού ηχητικού βίντεο που κυκλοφορεί στο γιουτιούμπ και με τίποτα δεν φτάνουν στη συχνότητα των 20000 χέρτζ που ευαγγελίζονται οι κατασκευαστές τους,απλά ικανοποιητικά για τα λεφτά που δίνεις τόσο για την ποιότητα ήχου που πληρώνεις με αυτά τα λεφτά όσο και για την ποιότητα κατασκευής των υλικών μέσα και έξω τα οποία δείχνουν ανθεκτικά στην φθορά του χρόνου και της διαρκούς χρήσης (ειδικά τα μαξιλαράκια στα αυτιά που φαίνονται να είναι απο δερματίνη που δεν ξεφτίζει γρήγορα όπως σε αλλά πολύ φτηνιάρικα των 20€) εύκολα στην σύνδεση μπλουτούθ με οποιαδήποτε συσκευή και δεν αποσυνδέονται εύκολα,μπαταρία σκυλί που κάνει δυο με τρεις μέρες χρήσης μέχρι να ξαναχρειαστεί φόρτιση,το μόνο πραγματικά αρνητικό και ενοχλητικό στο αυτί είναι που όταν μιλας σε τηλεφωνική κλήση ακούς σαν αντίλαλο την φωνή σου ενώ οι συνομιλητές σου συχνά πυκνά παραπονιούνται ότι δεν σε ακούνε καθαρά και με πολλούς θορύβους,άρα μάλλον δεν είναι κι ότι καλύτερο για κλήσεις! Για 40€ που το αγόρασα εγώ το καλοκαίρι που μας πέρασε είναι μιά τίμια και αξιοπρεπής επιλογή! Για πάνω από 40€ όμως είναι κλοπή κατά την ταπεινή μου γνώμη!…
Ενα αχρηστο φθηνο κομματι πλαστικου που κανει αποσυνδεσεις και πληγωνει σε χρονο 0 το κεφαλι . Ουτε 10€
αν τα βρείτε σε τιμή 35 και κάτω είναι μια τίμια αγορά
ήχος αξιοπρεπέστατος (τίποτα ιδιαίτερο αλλά σίγουρα πολύ καλά για τη τιμή) με καλή ένταση και μπάσο και γενικά ποιότητα ήχου που δεν αφήνει κανέναν παραπονεμένο. Δεν απευθύνεται σε πολύ απαιτητικόυς η σε επαγγελματίες (άλλωστε εκεί θα πρέπει να κοιτούν ακουστικά με πολλαπλάσια τιμή), αλλά είναι πολύ καλά για τον μέσο χρήστη.
πολύ ελαφριά αν και πιέζουν αρκετά τα αυτιά αν τα φοράτε πάνω από ώρα
ποιότητα κατασκευής δυστυχώς μετριότατη αν και ο καιρός θα δείξει πως θα ανταποκριθεί στη χρήση
τα έχω για χρήση στο γυμναστήριο γι'αυτό και δεν ήθελα κάτι ακριβότερο, είναι πολύ καλή επιλογή για αυτή τη χρήση.
ο κυριος λογος που γραφω review ειναι για να αναφερθω σε κατι που δεν εχει επισημανει κανενας αλλος αποσο ειδα,πραγμα που μου φανηκε περιεργο γιατι το βιωνω τοσο εντονα οποτε τα χρησιμοποιω.ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΑ και μετα απο πολυ μικρο χρονικο διαστημα που τα φοραω μου πιεζουν το κρανιο,κοκκινιζουν τα αυτια μου και μου προκαλειτε πονοκεφαλος.Ειναι μικρα σαν κατασκευη και δεν αγκαλιαζουν το αυτι οπως αλλα μεγαλυτερου κοστους με μεγαλυτερα μαξιλαρακια,αντι αυτου το εγκλωβιζουν.Και μαλιστα,τα αυτια μου ειδικα ειναι αρκετα μικρα,και παλι ομως αυτα τα ακουστικα μου τα καταπιεζουν.Πιστευω πως αξιζει να μαζεψει κανεις μερικα χρηματα ακομα και αν θελει headphones συγκεκριμενα και να παρει κατι καλυτερο και πιο ανετο.Ειμαι πλεον χρηστης airpods,αλλα θα προτιμουσα να χρησιμοποιω over-the-ear headphones λογο του style που αποδιδουν,και ειναι κριμα διοτι εχω αυτα και δεν τα αντεχω ουτε μισαωρο.NOT WORTH UR MONEY απο αποψη ανεσης και μονο(plus η κατασκευη αν και ελαφρια,φουλ πλαστικουρα.Αναμενομενο για την τιμη και λογικο,απλα επισημανω.Στα θετικα παει η μπαταρια,κραταει παρα πολυ,ο ηχος και το μπασο απλα οκ αλλα δεν ειμαι ειδικη ηχου για να γνωριζω,παντως δεν ειναι κατι που σε ενθουσιαζει,απλα νορμαλ.)
Μετά από χρήση των εξαιρετικών JBL, προσωπικά έχω να πω ότι τα συγκεκριμένα έχουν : Εξαιρετική απόδοση ήχου. Καλό μη ενοχλητικό μπάσο. Απροβλημάτιστη συνδεσιμότητα. Άνετο στα αυτιά δεν σε πιέζουν όπως κάποια άλλα.
Τα ακουστικά τα έχω εδώ και 2 μήνες και μέχρι στιγμής δεν έχουν εμφανίσει κανένα πρόβλημα. Το μόνο που με απογοητεύει είναι όταν μιλάς με κάποιον στο τηλέφωνο ακούγεσαι δίπλα στον εαυτό σου και στους άλλους μια φορά
Είμαι κάτοχος αυτής της συσκευής 2 μήνες ...όλα καλα μέχρι στιγμής. Το μόνο πρόβλημα ότι μετά από ώρα χρήσης αρχίζουν να κοιτάζουν και ότι η ποιότητα κατασκευής δεν είναι και η καλύτερη. Πάντως είναι πολύ ελαφριά. Αξίζει για τα χρήματα του
Είναι ελαφριά και χωράνε ακόμα και σε θηκες που είναι στενές και φοβάμαι να μην σπάσουν αλλά είναι πολύ γερά διαρκεί η μπαταρία για μεγάλο χρονικό διάστημα και φορτίζουν σε δέκα λεπτά δηλ. πάω στο σπίτι να κάνω μπάνιο και πριν μπω τα βάζω να φορτίζουνε και όταν βγαίνω είναι πλήρως φορτισμένα. Συνδέονται εύκολα και γρήγορα
Σας προτείνω να τα αγοράσετε
Δεν είναι τόσο καλά για τηλ κλήσεις...τ συνιστώ μόνο για μουσική... αρκετά καλά για τ λεφτά τους!!τ πήρα στα 34€
τα ακουστικά απλώς είναι καταπληκτικά τα φοράω καθημερινά για πολλές ώρες και απλώς ξεχνάω ότι τα φοράω,είναι πολύ ελαφριά και η μπαταρία μπορεί να κρατήσει για πλάκα μια βδομάδα
Πολύ καλό προϊόν στα 30€ περνεις τρομερή ποιότητα υχου, όχι τόσο δυνατό αλλά ικανοποιειτικό για τα λεφτά του μπάσο και τρομερή εμφάνιση. Είναι ελαφρύ και εάν θες μεγάλα και βαριά ακουστικά που να αγγαλιαζουν το κεφάλι σου μην τα πάρεις. Μετά από δύο χρόνια χρίσεις έχουν αρχίσει να χαλάνε αλά τίποτα το σημαντικό.
Το βασικότερο που μου άρεσε είναι ότι είναι ελαφριά , με ισορροπημένο ήχο,δεν μου αρέσουν τα τονισμένα μπάσα, και μαξιλαράκια από δερματίνη που αντέχουν σε καθημερινή χρήση .
Επίσης πολύ ικανοποιημένος από την διάρκεια της μπαταρίας τους, εύκολη σύζευξη με το κινητό και σαν handsfree με ακούνε ξεκάθαρα.
Εξαιρετικά value for money
Καλή απόδοση ήχου
Καλή μπαταρία
Ήχος για πολλές ώρες
Στις τηλεφωνικές κλήσεις δεν έχεις και το καλύτερο ήχο στο αυτί
Το μόνο μείον είναι ότι αν έχει πολύ θόρυβο τριγύρω είναι δύσκολο να μιλήσεις σε κάποιον στο τηλέφωνο γιατί ακούγονται τα πάντα συν η φωνή σου. Κατά τα αλλά είναι τέλεια για την τιμή τους. Αν θέλετε απλά να ακούτε τα συνιστώ
Είναι πολύ οικονομικά για την ποιότητα που έχουν και εξωτερικά και στον ήχο , αλλά έχω να πω ότι στην σύνδεση για τα Bluetooth μερικές φορές κολλάει και πρέπει να τα κλείνεις και να τα ξανά ανοίγεις λίγες φορές μέχρι να συνδεθεί και για αυτο δεν έβαλα 5 αστέρια αλλά 4.
Πολύ καλό προϊόν, το πήρα κοντά στα 30€. Το έχω περίπου 1,5 μήνα το χρησιμοποιώ περίπου 6 ωρες την εβδομάδα, δεν το έχω φορτίσει ακόμα και απομένει άλλο 50%. Αν δεν ήταν τόσο πλαστικουρα σίγουρα θα του έδινα 5*.
Για την τιμή τους αρχικά , πληρώνεις πιο πολύ ότι είναι SONY, αν ήταν no name brand ή κάποια όχι τόσο γνωστή ακόμα και οι ίδιοι το λιγότερο 5-6€ κάτω θα τα έδιναν σίγουρα. Είναι ελαφρύ σετ, δεν το νιώθεις καν σχεδόν ότι το φοράς. Εύκολη σύνδεση Bluetooth χωρίς αποσυνδέσεις. Συνδέεται ταυτόχρονα με 2 συσκευές. Μπορείς να μιλήσεις σε κλήση μιας και έχουν δικό τους μικρόφωνο. Από οτι μου είπαν με ακούν καθαρά ,αλλά υπάρχει ένα περίεργο echo που ακούω τη φωνή μου , όπως επίσης και ο συνομιλητής μου . Δεν ξέρω αν κάνω κάτι λάθος ,αλλά ακόμα δεν το έχω βρει και δεν διάβασα πουθενά οδηγίες για αυτό το θέμα μιας κ δεν υπάρχουν. Για μεγάλα κεφάλια είναι οριακά στο μέγεθος τους. Τα αυτιά αν και είναι over ear κατηγορία, δεν καλύπτονται απλά στέκονται πάνω σε αυτά. Ίσως σε πολύ μικρά αυτιά να καλύπτουν όλο το αυτί και να παίρνουν θετικό πόντο για την κατηγορία τους, για μενα πάντως όχι. Τα αγόρασα για τρέξιμο στον διάδρομο μου, είναι ελαφρύ οπότε δεν με ενοχλούν ,και την δουλειά την κάνουν ,χωρίς να ενθουσιάζουν με τις αποδόσεις τους στον ηχητικό τομέα. Απλά ακούς ,χωρίς ενδιαφέρον μπάσο πρίμα μεσαία, ξεκάθαρα ένα μέσο για να αναπαραχθεί ήχος, τίποτα περισσότερο. Έκανα συγκριτικό στα ίδια κομμάτια , σε άλλα της SONY με διαφορετικό φυσικά χρηματικό κόστος για να πάρω αποτελέσματα. Η σύγκριση έγινε με τα Headset Gold για PS4 και με τα 3D Pulse του PS5 . Η διαφορά στην τιμή τους είχε και αναμενόμενο αποτέλεσμα , αλλά η ψαλίδα στην ποιότητα είναι πάρα πολύ μεγάλη. Έχουμε τα WH-CH510 στα 30€ κ τα άλλα δύο κοντά στα 90€ . Μιλάμε για το 3πλασιο κόστος αλλά η ποιότητα ήχου που βγάζουν τα άλλα ξεπερνάει το 6πλασιο θα έλεγα. Έτσι πως είναι συνοψίζοντας τα ακουστικά, αν κόστιζαν 15-20€ δεν θα έλεγα κάτι. Από αισθητικής είναι πολύ όμορφα , διπλώνουν κιόλας (χρηστικό χαρακτηριστικό) αλλά πολύ πλαστικό και μάλιστα φτηνής ποιότητας που δεν σου δίνουν αίσθημα καθόλου premium προϊόντος (όχι ότι κάποιος με 30€ το περιμένει) . Δυνατή μπαταρία και γρήγορη φόρτιση ανήκουν στα θετικά με USB c σύνδεση και καλώδιο που περιλαμβάνεται στην συσκευασία.
Ενημέρωση 18/06/22:
Τα ακουστικά παρέδωσαν πνεύμα. Αγοράστηκαν Φλεβάρη και Ιούνη πάνε. Χωρίς οι ώρες χρήσης τους να δικαιολογούν την ξαφνική τους αδυναμία στο να φορτίσουν. Πολύ γρήγορα ,δεν το περίμενα μιας κ έχω αγοράσει ακουστικά κοντά στο δεκαρικο και πήγαν πιο πολύ. Εγγύηση έχω οπότε λογικά θέλω να πιστεύω ότι θα μπορέσω να πάρω κάτι άλλο μιας κ δεν θα ήθελα ξανά τα ίδια.
Τον τελευταίο ένα χρόνο και κάτι τα χρησιμοποιώ πολλές ώρες τη μέρα για τηλέ-εργασία.
Δεν είναι αψεγάδιαστα αλλά είναι εξαιρετικό value for money!
ΘΕΤΙΚΑ
+ Πολύ στιβαρή κατασκευή για την τιμή τους, έχω γράψει πολλές ώρες χρήσης και δεν έχουν το παραμικρό θέμα.
+ Καλή εμβέλεια, ΑΝ και ο δέκτης είναι καλός. Με το built in του macbook πιάνει σε όλο το σπίτι, με ένα φτηνό usb dongle κόβεται μόλις αλλάξεις δωμάτιο.
+ Πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας και γρήγορη φόρτιση.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
- Δεν σε ενημερώνει καλά για την στάθμη της μπαταρίας. Έχει 3 ηχητικά μηνύματα για την στάθμη που λέει όταν τα ανοίγεις (100%,75%,50%) αλλά μετά το 50% απλά κάποια στιγμή σβήνουν χωρίς προειδοποίηση. Με έχουν κρεμάσει κάμποσες φορές έτσι..
- Σε χρήση με Mac είναι λίγο δύστροπη η συνδεσιμότητα. Μερικές φορές αποσυνδέονται από το bluetooth και πρέπει να τα σβήσεις και να τα ανοίξεις πάλι για να συνδεθούν σωστά.
- Κουράζουν λίγο μετά από πολύωρη χρήση.
Ωραίο ήχο,άνετα , άμεση σύνδεση με Bluetooth στο κινητό αλλά και στον υπολογιστή μέσω Bluetooth receiver usb και χωρίς διακοπές στην μετάδοση ήχου, το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν καλυβουν όλο το αφτί ακόμα και το δικό μου που είναι σχετικά μικρό, απλά πατάνε επάνω στο αφτί.
Καλή αγορά για τα χρήματα που πλήρωσα. Τα πλαστικά δείχνουν να είναι μέτριας ποιότητας και το μικρόφωνο δεν εχει noise canceling. Όμως η ποιότητα ήχου και ο περιορισμός του θορύβου απο το περιβάλλον ειναι άριστοι, επίσης ο χρόνος διαρκείας της μπαταρίας είναι πολύ μεγάλος.
Για την τιμή τους πολύ καλά. Αρκετά καλή κατασκευή. Δεν έχουν noise cancelation, οπότε ακούς τα πάντα από τον γύρω χώρο. Αρκετά καλός ήχος και καλό μπάσο. Μην προσπαθήσει κάνεις να τα συγκρίνει με ακουστικά που κάνουν 300€. Αν κάνεις κλήση με το κινητό ακούς τη φωνή σου. Η μπαταρία από τις καλύτερες που έχω δει. Αν ακούς 3-4 ώρες τη μέρα δυνατά, η μπαταρία μπορεί να σου βγάλει και 20 μέρες.
Για 30 ευρώ είναι πολύ ποιοτικά. Ακούς μουσική ικανοποιητικά και το Bluetooth έχει μεγάλη εμβέλεια. Το μόνο πρόβλημα είναι άνεση, καθώς κάθονται πάνω στο αυτί σου και μετά από ώρα χρήσης, σε πονάνε. Μετά από λίγες μέρες όμως φαίνεται να φεύγει αυτό. Τα προτείνω
I have them for 3 or 4 years and they are excellent. I fully recommend them for anyone that wants them for their job for their gym workout and anything else.
Η ποιότητα κατασκευής και ο ήχος είναι ικανοποιητικά με βάση την τιμή. Σε Windows 10 συνδέονται χωρίς προβλήματα. Το μεγάλο πρόβλημα είναι σε χρήση με το μικρόφωνο, για τηλέφωνο ή συνομιλίες. Εκεί πιάνει και ενισχύει όλους τους ήχους του περιβάλλοντος και είναι πολύ δύσκολη η συνομιλία. Η Sony το ονομάζει "Sidetone" feature και δεν μπορείς να το κάνεις disable. Τα κάνει άχρηστα ουσιαστικά.
Τα έχω πάνω από 1 χρόνο και είναι εξαιρετικά. Η μπαταρία τους κρατάει βδομάδες, συνήθως χρειάζονται φόρτιση μια φορά στις 15-20 ημέρες. Ο ήχος είναι πεντακάθαρος και δεν υπάρχουν φθορές ακόμα και μετά από 1 χρόνο. Αξίζουν τα λεφτά τους
Ένα πράγμα έχω να πω για τα λεφτά τους αξίζει. Τα έχω 1 χρόνο δεν έχουν πάθει τίποτα λειτουργικά μόνο μικρές εξωτερικές φθορές. Κάνω χρυσή καθημερινή για ώρες και βάζω 10 εάν μπορώ για την διάρκεια μπαταρίας!
Τα έχω 2.5 χρόνια περίπου, είναι εξαιρετικά! Δυνατός ήχος, ωραίο μπάσο, μπαταρία που κρατάει άνετα μια εβδομάδα με καθημερινή χρήση πολλών ωρών και μαλακά μαξιλαράκια τα οποία δεν έχουν φθαρεί καθόλου. Επίσης έχουν αρκετά μεγάλη εμβέλεια, μπορείς να αφήσεις σε άλλο δωμάτιο την συσκευή και να πιάνουν σε όλο το σπίτι. Το μόνο αρνητικό ίσως ότι κάποιες φορές αποσυνδέεται το bluetooth και πρέπει να τα κλείσεις και να τα ξανανοίξεις 1-2 φορές για να στρώσουν. Value for money και ιδανικά για μαθητές, φοιτητές (τα είχα αγοράσει περίπου 35 ευρώ)
298 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΞέρετε πως μπορώ να τα συνδέσω με τη τηλεόραση?
Ασύρματα με bluetooth ,αρκεί να υποστηρίζει η τηλεόραση bluetooth με προφιλ A2DP.
Ζεύξη και σύνδεση με άλλες συσκευές Bluetooth
https://helpguide.sony.net/mdr/whch510/v1/el/contents/TP0002403917.html
είναι άνετα αν φοράς γυαλιά?
Δεν έχει σχέση με τα γυαλιά. Εμένα δεν με εμποδίζουν στα γυαλιά. Είναι αρκετά "σφιχτά" και αυτό ίσως σε δυσκολέψει.
Κάνουν για ps4?
Δυστυχώς όχι...τη sony μου μέσα!
Τα ακουστικά Sony WH-CH510 απευθύνονται σε όσους αναζητούν μια προσιτή αλλά ποιοτική επιλογή ασύρματων ακουστικών. Διαθέτουν ασύρματη σύνδεση Bluetooth, μια μπαταρία που παρέχει έως και 35 ώρες αυτονομίας και ελαφρύ σχεδιασμό, καθιστώντας τα ιδανικά για αθλητικές δραστηριότητες και καθημερινή χρήση. Επιπλέον, διαθέτουν ενσωματωμένο μικρόφωνο και τηλεχειριστήριο για να μπορείτε να απαντάτε σε κλήσεις και να διαχειρίζεστε τη μουσική σας χωρίς να χρειάζεται να αφαιρέσετε τα ακουστικά από τα αυτιά σας.
Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καλό ήχο.
Ακούστε μουσική όλη την ημέρα, χωρίς διακοπές. Τα WH-CH510 είναι ασύρματα, ελαφριά και με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας, που ανταποκρίνεται στους ρυθμούς σας.
Με ελαφριά σχεδίαση και περιστρεφόμενες κάψες για να γλιστράνε εύκολα στη τσάντα όταν βρίσκεστε εν κινήσει. Επιπλέον, το λεπτό, ρυθμιζόμενο στήριγμα κεφαλής διαθέτει όμορφη και άνετη σχεδίαση.
Ακούστε ασύρματα τα αγαπημένα σας κομμάτια μέσω ασύρματης τεχνολογίας Bluetooth®, με σύζευξη του smartphone ή του tablet σας.
Ολοήμερη μπαταρία, γρήγορη φόρτιση
Η μπαταρία διαρκεί έως και 35 ώρες, για να κρατάει ακόμα και σε μακρινά ταξίδια. Όταν η μπαταρία των ακουστικών αρχίζει να εξαντλείται, με μια γρήγορη φόρτιση 10 λεπτών, απολαμβάνετε έως 90 λεπτά αναπαραγωγής.
Εύκολη λειτουργία με κουμπιά
Χρησιμοποιήστε τα κουμπιά για αναπαραγωγή, διακοπή ή παράλειψη κομματιών και για να ρυθμίσετε την ένταση του ήχου.
Συμβατότητα με φωνητική υποβοήθηση
Με το πάτημα ενός κουμπιού, συνδέεστε στη φωνητική υποβοήθηση του smartphone για οδηγίες κατεύθυνσης, αναπαραγωγή μουσικής και επικοινωνία με τις επαφές σας.
Εύκολη κλήση hands-free
Η συνομιλία γίνεται ελεύθερα με εύκολες κλήσεις hands-free, χάρη στο ενσωματωμένο μικρόφωνο. Δεν χρειάζεται καν να βγάλετε το τηλέφωνο από την τσέπη.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
I have them for 3 or 4 years and they are excellent. I fully recommend them for anyone that wants them for their job for their gym workout and anything else.
Η ποιότητα κατασκευής και ο ήχος είναι ικανοποιητικά με βάση την τιμή. Σε Windows 10 συνδέονται χωρίς προβλήματα. Το μεγάλο πρόβλημα είναι σε χρήση με το μικρόφωνο, για τηλέφωνο ή συνομιλίες. Εκεί πιάνει και ενισχύει όλους τους ήχους του περιβάλλοντος και είναι πολύ δύσκολη η συνομιλία. Η Sony το ονομάζει "Sidetone" feature και δεν μπορείς να το κάνεις disable. Τα κάνει άχρηστα ουσιαστικά.
Τα έχω πάνω από 1 χρόνο και είναι εξαιρετικά. Η μπαταρία τους κρατάει βδομάδες, συνήθως χρειάζονται φόρτιση μια φορά στις 15-20 ημέρες. Ο ήχος είναι πεντακάθαρος και δεν υπάρχουν φθορές ακόμα και μετά από 1 χρόνο. Αξίζουν τα λεφτά τους
Ένα πράγμα έχω να πω για τα λεφτά τους αξίζει. Τα έχω 1 χρόνο δεν έχουν πάθει τίποτα λειτουργικά μόνο μικρές εξωτερικές φθορές. Κάνω χρυσή καθημερινή για ώρες και βάζω 10 εάν μπορώ για την διάρκεια μπαταρίας!
Τα έχω 2.5 χρόνια περίπου, είναι εξαιρετικά! Δυνατός ήχος, ωραίο μπάσο, μπαταρία που κρατάει άνετα μια εβδομάδα με καθημερινή χρήση πολλών ωρών και μαλακά μαξιλαράκια τα οποία δεν έχουν φθαρεί καθόλου. Επίσης έχουν αρκετά μεγάλη εμβέλεια, μπορείς να αφήσεις σε άλλο δωμάτιο την συσκευή και να πιάνουν σε όλο το σπίτι. Το μόνο αρνητικό ίσως ότι κάποιες φορές αποσυνδέεται το bluetooth και πρέπει να τα κλείσεις και να τα ξανανοίξεις 1-2 φορές για να στρώσουν. Value for money και ιδανικά για μαθητές, φοιτητές (τα είχα αγοράσει περίπου 35 ευρώ)
Τα καλύτερα ακουστικά π έχω έχω αγοράσει.. Τα έχω 2 χρόνια κι έχουν αντέξει βροχές, πτώσεις, σκόνη.. Τα πάντα.. Δεν είναι καθόλου κουραστικά.. Εγω τα είχα αγοράσει 30 ευρώ βέβαια.. Αλλα οκέι θα τα ξαναγοραζα
είναι μια χαρά το προϊόν, το μόνο που θα έλεγα κακό είναι ότι όταν μιλάς με κάποιον ακούγεσαι στα ακουστικά δύο φορές, στην συνέχεια θα το συνηθίσετε πιστεύω.
εξαιρετικά ακουστικα με φοβερό ήχο αν και όχι με πολλή ηχομόνωση. Η αλήθεια είναι ότι μετά από κάποια ώρα πονουν τα αυτιά, αλλά εντάξει λογικο είναι αυτό. Πραγματικα τα συνιστώ για τον ήχο (που ήταν το βασικό μου θέμα), την πολυωρη μπαταρία και την κατασκευή.
Άνετα στο κεφάλι και ελαφριά,δεν σε βαραίνουν,αλλά επειδή εφαρμόζουν πολύ στενά στα αυτιά μετά από ώρα ακρόασης μπορεί να νιώσεις κούραση και δυσφορία,ενώ το καλοκαίρι σίγουρα ιδρώνεις τρελά! Για μουσική καλά και δυνατά στην ένταση και καθαρότητα του ήχου,πάντως δεν είναι και για να τρελαθείς κιόλας χώρια που τα πέρασα και από ηχητικό τεστ μέσω κάποιου γνωστού ηχητικού βίντεο που κυκλοφορεί στο γιουτιούμπ και με τίποτα δεν φτάνουν στη συχνότητα των 20000 χέρτζ που ευαγγελίζονται οι κατασκευαστές τους,απλά ικανοποιητικά για τα λεφτά που δίνεις τόσο για την ποιότητα ήχου που πληρώνεις με αυτά τα λεφτά όσο και για την ποιότητα κατασκευής των υλικών μέσα και έξω τα οποία δείχνουν ανθεκτικά στην φθορά του χρόνου και της διαρκούς χρήσης (ειδικά τα μαξιλαράκια στα αυτιά που φαίνονται να είναι απο δερματίνη που δεν ξεφτίζει γρήγορα όπως σε αλλά πολύ φτηνιάρικα των 20€) εύκολα στην σύνδεση μπλουτούθ με οποιαδήποτε συσκευή και δεν αποσυνδέονται εύκολα,μπαταρία σκυλί που κάνει δυο με τρεις μέρες χρήσης μέχρι να ξαναχρειαστεί φόρτιση,το μόνο πραγματικά αρνητικό και ενοχλητικό στο αυτί είναι που όταν μιλας σε τηλεφωνική κλήση ακούς σαν αντίλαλο την φωνή σου ενώ οι συνομιλητές σου συχνά πυκνά παραπονιούνται ότι δεν σε ακούνε καθαρά και με πολλούς θορύβους,άρα μάλλον δεν είναι κι ότι καλύτερο για κλήσεις! Για 40€ που το αγόρασα εγώ το καλοκαίρι που μας πέρασε είναι μιά τίμια και αξιοπρεπής επιλογή! Για πάνω από 40€ όμως είναι κλοπή κατά την ταπεινή μου γνώμη!…
Ενα αχρηστο φθηνο κομματι πλαστικου που κανει αποσυνδεσεις και πληγωνει σε χρονο 0 το κεφαλι . Ουτε 10€
αν τα βρείτε σε τιμή 35 και κάτω είναι μια τίμια αγορά
ήχος αξιοπρεπέστατος (τίποτα ιδιαίτερο αλλά σίγουρα πολύ καλά για τη τιμή) με καλή ένταση και μπάσο και γενικά ποιότητα ήχου που δεν αφήνει κανέναν παραπονεμένο. Δεν απευθύνεται σε πολύ απαιτητικόυς η σε επαγγελματίες (άλλωστε εκεί θα πρέπει να κοιτούν ακουστικά με πολλαπλάσια τιμή), αλλά είναι πολύ καλά για τον μέσο χρήστη.
πολύ ελαφριά αν και πιέζουν αρκετά τα αυτιά αν τα φοράτε πάνω από ώρα
ποιότητα κατασκευής δυστυχώς μετριότατη αν και ο καιρός θα δείξει πως θα ανταποκριθεί στη χρήση
τα έχω για χρήση στο γυμναστήριο γι'αυτό και δεν ήθελα κάτι ακριβότερο, είναι πολύ καλή επιλογή για αυτή τη χρήση.
ο κυριος λογος που γραφω review ειναι για να αναφερθω σε κατι που δεν εχει επισημανει κανενας αλλος αποσο ειδα,πραγμα που μου φανηκε περιεργο γιατι το βιωνω τοσο εντονα οποτε τα χρησιμοποιω.ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΑ και μετα απο πολυ μικρο χρονικο διαστημα που τα φοραω μου πιεζουν το κρανιο,κοκκινιζουν τα αυτια μου και μου προκαλειτε πονοκεφαλος.Ειναι μικρα σαν κατασκευη και δεν αγκαλιαζουν το αυτι οπως αλλα μεγαλυτερου κοστους με μεγαλυτερα μαξιλαρακια,αντι αυτου το εγκλωβιζουν.Και μαλιστα,τα αυτια μου ειδικα ειναι αρκετα μικρα,και παλι ομως αυτα τα ακουστικα μου τα καταπιεζουν.Πιστευω πως αξιζει να μαζεψει κανεις μερικα χρηματα ακομα και αν θελει headphones συγκεκριμενα και να παρει κατι καλυτερο και πιο ανετο.Ειμαι πλεον χρηστης airpods,αλλα θα προτιμουσα να χρησιμοποιω over-the-ear headphones λογο του style που αποδιδουν,και ειναι κριμα διοτι εχω αυτα και δεν τα αντεχω ουτε μισαωρο.NOT WORTH UR MONEY απο αποψη ανεσης και μονο(plus η κατασκευη αν και ελαφρια,φουλ πλαστικουρα.Αναμενομενο για την τιμη και λογικο,απλα επισημανω.Στα θετικα παει η μπαταρια,κραταει παρα πολυ,ο ηχος και το μπασο απλα οκ αλλα δεν ειμαι ειδικη ηχου για να γνωριζω,παντως δεν ειναι κατι που σε ενθουσιαζει,απλα νορμαλ.)
Μετά από χρήση των εξαιρετικών JBL, προσωπικά έχω να πω ότι τα συγκεκριμένα έχουν : Εξαιρετική απόδοση ήχου. Καλό μη ενοχλητικό μπάσο. Απροβλημάτιστη συνδεσιμότητα. Άνετο στα αυτιά δεν σε πιέζουν όπως κάποια άλλα.
Τα ακουστικά τα έχω εδώ και 2 μήνες και μέχρι στιγμής δεν έχουν εμφανίσει κανένα πρόβλημα. Το μόνο που με απογοητεύει είναι όταν μιλάς με κάποιον στο τηλέφωνο ακούγεσαι δίπλα στον εαυτό σου και στους άλλους μια φορά
Είμαι κάτοχος αυτής της συσκευής 2 μήνες ...όλα καλα μέχρι στιγμής. Το μόνο πρόβλημα ότι μετά από ώρα χρήσης αρχίζουν να κοιτάζουν και ότι η ποιότητα κατασκευής δεν είναι και η καλύτερη. Πάντως είναι πολύ ελαφριά. Αξίζει για τα χρήματα του
Είναι ελαφριά και χωράνε ακόμα και σε θηκες που είναι στενές και φοβάμαι να μην σπάσουν αλλά είναι πολύ γερά διαρκεί η μπαταρία για μεγάλο χρονικό διάστημα και φορτίζουν σε δέκα λεπτά δηλ. πάω στο σπίτι να κάνω μπάνιο και πριν μπω τα βάζω να φορτίζουνε και όταν βγαίνω είναι πλήρως φορτισμένα. Συνδέονται εύκολα και γρήγορα
Σας προτείνω να τα αγοράσετε
Δεν είναι τόσο καλά για τηλ κλήσεις...τ συνιστώ μόνο για μουσική... αρκετά καλά για τ λεφτά τους!!τ πήρα στα 34€
τα ακουστικά απλώς είναι καταπληκτικά τα φοράω καθημερινά για πολλές ώρες και απλώς ξεχνάω ότι τα φοράω,είναι πολύ ελαφριά και η μπαταρία μπορεί να κρατήσει για πλάκα μια βδομάδα
Πολύ καλό προϊόν στα 30€ περνεις τρομερή ποιότητα υχου, όχι τόσο δυνατό αλλά ικανοποιειτικό για τα λεφτά του μπάσο και τρομερή εμφάνιση. Είναι ελαφρύ και εάν θες μεγάλα και βαριά ακουστικά που να αγγαλιαζουν το κεφάλι σου μην τα πάρεις. Μετά από δύο χρόνια χρίσεις έχουν αρχίσει να χαλάνε αλά τίποτα το σημαντικό.
Το βασικότερο που μου άρεσε είναι ότι είναι ελαφριά , με ισορροπημένο ήχο,δεν μου αρέσουν τα τονισμένα μπάσα, και μαξιλαράκια από δερματίνη που αντέχουν σε καθημερινή χρήση .
Επίσης πολύ ικανοποιημένος από την διάρκεια της μπαταρίας τους, εύκολη σύζευξη με το κινητό και σαν handsfree με ακούνε ξεκάθαρα.
Εξαιρετικά value for money
Καλή απόδοση ήχου
Καλή μπαταρία
Ήχος για πολλές ώρες
Στις τηλεφωνικές κλήσεις δεν έχεις και το καλύτερο ήχο στο αυτί
Το μόνο μείον είναι ότι αν έχει πολύ θόρυβο τριγύρω είναι δύσκολο να μιλήσεις σε κάποιον στο τηλέφωνο γιατί ακούγονται τα πάντα συν η φωνή σου. Κατά τα αλλά είναι τέλεια για την τιμή τους. Αν θέλετε απλά να ακούτε τα συνιστώ
Είναι πολύ οικονομικά για την ποιότητα που έχουν και εξωτερικά και στον ήχο , αλλά έχω να πω ότι στην σύνδεση για τα Bluetooth μερικές φορές κολλάει και πρέπει να τα κλείνεις και να τα ξανά ανοίγεις λίγες φορές μέχρι να συνδεθεί και για αυτο δεν έβαλα 5 αστέρια αλλά 4.
Πολύ καλό προϊόν, το πήρα κοντά στα 30€. Το έχω περίπου 1,5 μήνα το χρησιμοποιώ περίπου 6 ωρες την εβδομάδα, δεν το έχω φορτίσει ακόμα και απομένει άλλο 50%. Αν δεν ήταν τόσο πλαστικουρα σίγουρα θα του έδινα 5*.
Για την τιμή τους αρχικά , πληρώνεις πιο πολύ ότι είναι SONY, αν ήταν no name brand ή κάποια όχι τόσο γνωστή ακόμα και οι ίδιοι το λιγότερο 5-6€ κάτω θα τα έδιναν σίγουρα. Είναι ελαφρύ σετ, δεν το νιώθεις καν σχεδόν ότι το φοράς. Εύκολη σύνδεση Bluetooth χωρίς αποσυνδέσεις. Συνδέεται ταυτόχρονα με 2 συσκευές. Μπορείς να μιλήσεις σε κλήση μιας και έχουν δικό τους μικρόφωνο. Από οτι μου είπαν με ακούν καθαρά ,αλλά υπάρχει ένα περίεργο echo που ακούω τη φωνή μου , όπως επίσης και ο συνομιλητής μου . Δεν ξέρω αν κάνω κάτι λάθος ,αλλά ακόμα δεν το έχω βρει και δεν διάβασα πουθενά οδηγίες για αυτό το θέμα μιας κ δεν υπάρχουν. Για μεγάλα κεφάλια είναι οριακά στο μέγεθος τους. Τα αυτιά αν και είναι over ear κατηγορία, δεν καλύπτονται απλά στέκονται πάνω σε αυτά. Ίσως σε πολύ μικρά αυτιά να καλύπτουν όλο το αυτί και να παίρνουν θετικό πόντο για την κατηγορία τους, για μενα πάντως όχι. Τα αγόρασα για τρέξιμο στον διάδρομο μου, είναι ελαφρύ οπότε δεν με ενοχλούν ,και την δουλειά την κάνουν ,χωρίς να ενθουσιάζουν με τις αποδόσεις τους στον ηχητικό τομέα. Απλά ακούς ,χωρίς ενδιαφέρον μπάσο πρίμα μεσαία, ξεκάθαρα ένα μέσο για να αναπαραχθεί ήχος, τίποτα περισσότερο. Έκανα συγκριτικό στα ίδια κομμάτια , σε άλλα της SONY με διαφορετικό φυσικά χρηματικό κόστος για να πάρω αποτελέσματα. Η σύγκριση έγινε με τα Headset Gold για PS4 και με τα 3D Pulse του PS5 . Η διαφορά στην τιμή τους είχε και αναμενόμενο αποτέλεσμα , αλλά η ψαλίδα στην ποιότητα είναι πάρα πολύ μεγάλη. Έχουμε τα WH-CH510 στα 30€ κ τα άλλα δύο κοντά στα 90€ . Μιλάμε για το 3πλασιο κόστος αλλά η ποιότητα ήχου που βγάζουν τα άλλα ξεπερνάει το 6πλασιο θα έλεγα. Έτσι πως είναι συνοψίζοντας τα ακουστικά, αν κόστιζαν 15-20€ δεν θα έλεγα κάτι. Από αισθητικής είναι πολύ όμορφα , διπλώνουν κιόλας (χρηστικό χαρακτηριστικό) αλλά πολύ πλαστικό και μάλιστα φτηνής ποιότητας που δεν σου δίνουν αίσθημα καθόλου premium προϊόντος (όχι ότι κάποιος με 30€ το περιμένει) . Δυνατή μπαταρία και γρήγορη φόρτιση ανήκουν στα θετικά με USB c σύνδεση και καλώδιο που περιλαμβάνεται στην συσκευασία.
Ενημέρωση 18/06/22:
Τα ακουστικά παρέδωσαν πνεύμα. Αγοράστηκαν Φλεβάρη και Ιούνη πάνε. Χωρίς οι ώρες χρήσης τους να δικαιολογούν την ξαφνική τους αδυναμία στο να φορτίσουν. Πολύ γρήγορα ,δεν το περίμενα μιας κ έχω αγοράσει ακουστικά κοντά στο δεκαρικο και πήγαν πιο πολύ. Εγγύηση έχω οπότε λογικά θέλω να πιστεύω ότι θα μπορέσω να πάρω κάτι άλλο μιας κ δεν θα ήθελα ξανά τα ίδια.
Τον τελευταίο ένα χρόνο και κάτι τα χρησιμοποιώ πολλές ώρες τη μέρα για τηλέ-εργασία.
Δεν είναι αψεγάδιαστα αλλά είναι εξαιρετικό value for money!
ΘΕΤΙΚΑ
+ Πολύ στιβαρή κατασκευή για την τιμή τους, έχω γράψει πολλές ώρες χρήσης και δεν έχουν το παραμικρό θέμα.
+ Καλή εμβέλεια, ΑΝ και ο δέκτης είναι καλός. Με το built in του macbook πιάνει σε όλο το σπίτι, με ένα φτηνό usb dongle κόβεται μόλις αλλάξεις δωμάτιο.
+ Πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας και γρήγορη φόρτιση.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
- Δεν σε ενημερώνει καλά για την στάθμη της μπαταρίας. Έχει 3 ηχητικά μηνύματα για την στάθμη που λέει όταν τα ανοίγεις (100%,75%,50%) αλλά μετά το 50% απλά κάποια στιγμή σβήνουν χωρίς προειδοποίηση. Με έχουν κρεμάσει κάμποσες φορές έτσι..
- Σε χρήση με Mac είναι λίγο δύστροπη η συνδεσιμότητα. Μερικές φορές αποσυνδέονται από το bluetooth και πρέπει να τα σβήσεις και να τα ανοίξεις πάλι για να συνδεθούν σωστά.
- Κουράζουν λίγο μετά από πολύωρη χρήση.
Ωραίο ήχο,άνετα , άμεση σύνδεση με Bluetooth στο κινητό αλλά και στον υπολογιστή μέσω Bluetooth receiver usb και χωρίς διακοπές στην μετάδοση ήχου, το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν καλυβουν όλο το αφτί ακόμα και το δικό μου που είναι σχετικά μικρό, απλά πατάνε επάνω στο αφτί.
Καλή αγορά για τα χρήματα που πλήρωσα. Τα πλαστικά δείχνουν να είναι μέτριας ποιότητας και το μικρόφωνο δεν εχει noise canceling. Όμως η ποιότητα ήχου και ο περιορισμός του θορύβου απο το περιβάλλον ειναι άριστοι, επίσης ο χρόνος διαρκείας της μπαταρίας είναι πολύ μεγάλος.
Για την τιμή τους πολύ καλά. Αρκετά καλή κατασκευή. Δεν έχουν noise cancelation, οπότε ακούς τα πάντα από τον γύρω χώρο. Αρκετά καλός ήχος και καλό μπάσο. Μην προσπαθήσει κάνεις να τα συγκρίνει με ακουστικά που κάνουν 300€. Αν κάνεις κλήση με το κινητό ακούς τη φωνή σου. Η μπαταρία από τις καλύτερες που έχω δει. Αν ακούς 3-4 ώρες τη μέρα δυνατά, η μπαταρία μπορεί να σου βγάλει και 20 μέρες.
Για 30 ευρώ είναι πολύ ποιοτικά. Ακούς μουσική ικανοποιητικά και το Bluetooth έχει μεγάλη εμβέλεια. Το μόνο πρόβλημα είναι άνεση, καθώς κάθονται πάνω στο αυτί σου και μετά από ώρα χρήσης, σε πονάνε. Μετά από λίγες μέρες όμως φαίνεται να φεύγει αυτό. Τα προτείνω
I have them for 3 or 4 years and they are excellent. I fully recommend them for anyone that wants them for their job for their gym workout and anything else.
Η ποιότητα κατασκευής και ο ήχος είναι ικανοποιητικά με βάση την τιμή. Σε Windows 10 συνδέονται χωρίς προβλήματα. Το μεγάλο πρόβλημα είναι σε χρήση με το μικρόφωνο, για τηλέφωνο ή συνομιλίες. Εκεί πιάνει και ενισχύει όλους τους ήχους του περιβάλλοντος και είναι πολύ δύσκολη η συνομιλία. Η Sony το ονομάζει "Sidetone" feature και δεν μπορείς να το κάνεις disable. Τα κάνει άχρηστα ουσιαστικά.
Τα έχω πάνω από 1 χρόνο και είναι εξαιρετικά. Η μπαταρία τους κρατάει βδομάδες, συνήθως χρειάζονται φόρτιση μια φορά στις 15-20 ημέρες. Ο ήχος είναι πεντακάθαρος και δεν υπάρχουν φθορές ακόμα και μετά από 1 χρόνο. Αξίζουν τα λεφτά τους
Ένα πράγμα έχω να πω για τα λεφτά τους αξίζει. Τα έχω 1 χρόνο δεν έχουν πάθει τίποτα λειτουργικά μόνο μικρές εξωτερικές φθορές. Κάνω χρυσή καθημερινή για ώρες και βάζω 10 εάν μπορώ για την διάρκεια μπαταρίας!
Τα έχω 2.5 χρόνια περίπου, είναι εξαιρετικά! Δυνατός ήχος, ωραίο μπάσο, μπαταρία που κρατάει άνετα μια εβδομάδα με καθημερινή χρήση πολλών ωρών και μαλακά μαξιλαράκια τα οποία δεν έχουν φθαρεί καθόλου. Επίσης έχουν αρκετά μεγάλη εμβέλεια, μπορείς να αφήσεις σε άλλο δωμάτιο την συσκευή και να πιάνουν σε όλο το σπίτι. Το μόνο αρνητικό ίσως ότι κάποιες φορές αποσυνδέεται το bluetooth και πρέπει να τα κλείσεις και να τα ξανανοίξεις 1-2 φορές για να στρώσουν. Value for money και ιδανικά για μαθητές, φοιτητές (τα είχα αγοράσει περίπου 35 ευρώ)