Serum

The Ordinary Ascorbic Acid 8% + Alpha Arbutin 2% Serum Προσώπου με Βιταμίνη C για Αποτοξίνωση & Λάμψη 30ml

Ορός λάμψης προσώπου της The Ordinary, που αποκαθιστά τη χαμένη φωτεινότητα. Κατάλληλος για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Χάρη στη σύνθεσή του απορροφάται γρήγορα και εισχωρεί βαθύτερα...

Ορός λάμψης προσώπου της The Ordinary, που αποκαθιστά τη χαμένη φωτεινότητα. Κατάλληλος για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Χάρη στη σύνθεσή του απορροφάται γρήγορα και εισχωρεί βαθύτερα στην επιδερμίδα σε σχέση με τις κρέμες προσώπου.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δραστική Ουσία Βιταμίνη C
  • Δράση Λάμψη, Λεύκανση, Αποτοξίνωση, Πανάδες
  • Τύπος Επιδερμίδας Ευαίσθητη
  • Περιοχή Χρήσης Πρόσωπο
  • Δες τα όλα
16 50

-10% στα 3+ προϊόντα

Παράδοση Τρί, 30 Ιουν - Πέμ, 02 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Πρόσθεσε τουλάχιστον 3 ίδια ή διαφορετικά προϊόντα από την προσφορά, και κέρδισε -10% σε όλα τα προϊόντα!

Προϊόντα προσφοράς

Από GlowUp 4,6 (3)
Ελλάδα
4 τεμάχια
Δες Περιποίηση Προσώπου στη σελίδα του GlowUp

Περιγραφή

Περιγραφή

Ορός λάμψης προσώπου της The Ordinary, που αποκαθιστά τη χαμένη φωτεινότητα. Κατάλληλος για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Χάρη στη σύνθεσή του απορροφάται γρήγορα και εισχωρεί βαθύτερα στην επιδερμίδα σε σχέση με τις κρέμες προσώπου.

Οφέλη

  • Πλούσιος σε αντιοξειδωτικά.
  • Η Βιταμίνη C βελτιώνει αποτελεσματικά τη λάμψη της επιδερμίδας.
  • Μειώνει τα σημάδια γήρανσης.
  • Ελαχιστοποιεί την εμφάνιση μαύρων στιγμάτων.
  • Χαρίζει υγιή λάμψη.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόζετε το πρωί και το βράδυ σε όλο το πρόσωπο σε καθαρή και στεγνή επιδερμίδα.

Συστατικά

Propanediol, Ascorbic Acid, Alpha-Arbutin.


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δράση
Λάμψη, Λεύκανση, Αποτοξίνωση, Πανάδες
Σύνθεση
Alcohol Free, Mineral oil-free
Δραστικό Συστατικό
Βιταμίνη C
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη
Αμπούλες
Όχι
Booster
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
30 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • nosferatusrest
    5
    72 στους 73 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω την κατάρα των δύσκολων πανάδων και μετά απο πολλές δοκιμές σέρουμ (ουτε καν η Belvita δεν με ωφέλησε μετά απο χρήση αρκετών μηνών) νομίζω οτι θα παρκάρω σε αυτή τη μάρκα! Δεν είναι γνωστή στην Ελλάδα, είναι οικονομική και έχοντας χρησιμοποιήσει το μισό φιαλίδιο ως τώρα βλέπω την κατάρα μου να έχει σχεδόν αποχρωματιστεί κατά 70%!
    Γενικά η εταιρία έχει μεγάλη γκάμα καλλυντικών γύρω απο το θέμα δυσχρωμίας.
    Όντως είναι λιπαρή και μυρίζει άσχημα σαν αίσχος φάρμακο αλλά δεν με απασχολεί καθόλου αφού λειτουργεί!
    Ούτε το ντεπόν είναι νόστιμο αλλά το παίρνουμε για να φύγει ο πονοκέφαλος!
    Για να μην κάνει 100 χρόνια να απορροφηθεί βάζω 3 σταγόνες + 3 σταγόνες έλαιο argan ή Bio-Oil και μετά την μίξη είναι πιο ελαφρύ και απορροφάται γρηγορότερα.
    Θα το αγοράζω μέχρι να φύγω απο τον μάταιο τούτο κόσμο!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Natalin
    5
    21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα καλύτερα σερουμ που έχω πάρει! Ναι, δεν απορροφάται γρήγορα κ θέλει αντιηλιακη μετά για να βγεις έξω, αλλά εγώ το βάζω μόνο το βράδυ κ έτσι ούτε αντιηλιακη ούτε λιπαρότητα. Το πρωί το δέρμα είναι απίστευτο!! Έχω πάρει διάφορα προϊόντα της σειράς κ είναι τέλεια!! το πρόσωπο είναι πεντακάθαρο, λείο κ χωρίς ακμή. Κ έχω μεικτό δέρμα με τάση ακμής! Δύο μήνες μετά την χρήση ειμαι κάτι παραπάνω από ευχαριστημένη!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Έχω την κατάρα των δύσκολων πανάδων και μετά απο πολλές δοκιμές σέρουμ (ουτε καν η Belvita δεν με ωφέλησε μετά απο χρήση αρκετών μηνών) νομίζω οτι θα παρκάρω σε αυτή τη μάρκα! Δεν είναι γνωστή στην Ελλάδα, είναι οικονομική και έχοντας χρησιμοποιήσει το μισό φιαλίδιο ως τώρα βλέπω την κατάρα μου να έχει σχεδόν αποχρωματιστεί κατά 70%!
    Γενικά η εταιρία έχει μεγάλη γκάμα καλλυντικών γύρω απο το θέμα δυσχρωμίας.
    Όντως είναι λιπαρή και μυρίζει άσχημα σαν αίσχος φάρμακο αλλά δεν με απασχολεί καθόλου αφού λειτουργεί!
    Ούτε το ντεπόν είναι νόστιμο αλλά το παίρνουμε για να φύγει ο πονοκέφαλος!
    Για να μην κάνει 100 χρόνια να απορροφηθεί βάζω 3 σταγόνες + 3 σταγόνες έλαιο argan ή Bio-Oil και μετά την μίξη είναι πιο ελαφρύ και απορροφάται γρηγορότερα.
    Θα το αγοράζω μέχρι να φύγω απο τον μάταιο τούτο κόσμο!

    72
  • Από τα καλύτερα σερουμ που έχω πάρει! Ναι, δεν απορροφάται γρήγορα κ θέλει αντιηλιακη μετά για να βγεις έξω, αλλά εγώ το βάζω μόνο το βράδυ κ έτσι ούτε αντιηλιακη ούτε λιπαρότητα. Το πρωί το δέρμα είναι απίστευτο!! Έχω πάρει διάφορα προϊόντα της σειράς κ είναι τέλεια!! το πρόσωπο είναι πεντακάθαρο, λείο κ χωρίς ακμή. Κ έχω μεικτό δέρμα με τάση ακμής! Δύο μήνες μετά την χρήση ειμαι κάτι παραπάνω από ευχαριστημένη!!!

    21
  • 0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

75 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Ευθυμία Κ.

Θα ήθελα να μάθω αν μπαίνει σε νωπό δέρμα ή στεγνό. Ξέρω πως μπαίνει μετά τη βιταμίνη C που αυτη μπαίνει σε στεγνό δέρμα. Ευχαριστώ πολύ.

margtsop

Δεν μπαινει μετα την βιτ C, περιεχει το ιδιο βιτ C.

katerinamelle

Εφαρμόζεται σε όλο το πρόσωπο ή μόνο τοπικά πάνω στις παναδες;

nosferatusrest

Ειναι για τοπική χρηση αλλα αν σκεφτει κανεις πως ολη η επιφανεια του προσωπου εχει πανάδες απλά μερικές ειναι πολυ άτονες και όχι ιδιαιτερα ορατές, φαντάζομαι δεν βλαπτει μια γενικότερη εφαρμογή.

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ορός λάμψης προσώπου της The Ordinary, που αποκαθιστά τη χαμένη φωτεινότητα. Κατάλληλος για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Χάρη στη σύνθεσή του απορροφάται γρήγορα και εισχωρεί βαθύτερα στην επιδερμίδα σε σχέση με τις κρέμες προσώπου.

Οφέλη

  • Πλούσιος σε αντιοξειδωτικά.
  • Η Βιταμίνη C βελτιώνει αποτελεσματικά τη λάμψη της επιδερμίδας.
  • Μειώνει τα σημάδια γήρανσης.
  • Ελαχιστοποιεί την εμφάνιση μαύρων στιγμάτων.
  • Χαρίζει υγιή λάμψη.

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόζετε το πρωί και το βράδυ σε όλο το πρόσωπο σε καθαρή και στεγνή επιδερμίδα.

Συστατικά

Propanediol, Ascorbic Acid, Alpha-Arbutin.


Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δράση
Λάμψη, Λεύκανση, Αποτοξίνωση, Πανάδες
Σύνθεση
Alcohol Free, Mineral oil-free
Δραστικό Συστατικό
Βιταμίνη C
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη
Αμπούλες
Όχι
Booster
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
30 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (5)

  1. 4
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • nosferatusrest
    5
    72 στους 73 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω την κατάρα των δύσκολων πανάδων και μετά απο πολλές δοκιμές σέρουμ (ουτε καν η Belvita δεν με ωφέλησε μετά απο χρήση αρκετών μηνών) νομίζω οτι θα παρκάρω σε αυτή τη μάρκα! Δεν είναι γνωστή στην Ελλάδα, είναι οικονομική και έχοντας χρησιμοποιήσει το μισό φιαλίδιο ως τώρα βλέπω την κατάρα μου να έχει σχεδόν αποχρωματιστεί κατά 70%!
    Γενικά η εταιρία έχει μεγάλη γκάμα καλλυντικών γύρω απο το θέμα δυσχρωμίας.
    Όντως είναι λιπαρή και μυρίζει άσχημα σαν αίσχος φάρμακο αλλά δεν με απασχολεί καθόλου αφού λειτουργεί!
    Ούτε το ντεπόν είναι νόστιμο αλλά το παίρνουμε για να φύγει ο πονοκέφαλος!
    Για να μην κάνει 100 χρόνια να απορροφηθεί βάζω 3 σταγόνες + 3 σταγόνες έλαιο argan ή Bio-Oil και μετά την μίξη είναι πιο ελαφρύ και απορροφάται γρηγορότερα.
    Θα το αγοράζω μέχρι να φύγω απο τον μάταιο τούτο κόσμο!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Natalin
    5
    21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα καλύτερα σερουμ που έχω πάρει! Ναι, δεν απορροφάται γρήγορα κ θέλει αντιηλιακη μετά για να βγεις έξω, αλλά εγώ το βάζω μόνο το βράδυ κ έτσι ούτε αντιηλιακη ούτε λιπαρότητα. Το πρωί το δέρμα είναι απίστευτο!! Έχω πάρει διάφορα προϊόντα της σειράς κ είναι τέλεια!! το πρόσωπο είναι πεντακάθαρο, λείο κ χωρίς ακμή. Κ έχω μεικτό δέρμα με τάση ακμής! Δύο μήνες μετά την χρήση ειμαι κάτι παραπάνω από ευχαριστημένη!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Έχω την κατάρα των δύσκολων πανάδων και μετά απο πολλές δοκιμές σέρουμ (ουτε καν η Belvita δεν με ωφέλησε μετά απο χρήση αρκετών μηνών) νομίζω οτι θα παρκάρω σε αυτή τη μάρκα! Δεν είναι γνωστή στην Ελλάδα, είναι οικονομική και έχοντας χρησιμοποιήσει το μισό φιαλίδιο ως τώρα βλέπω την κατάρα μου να έχει σχεδόν αποχρωματιστεί κατά 70%!
    Γενικά η εταιρία έχει μεγάλη γκάμα καλλυντικών γύρω απο το θέμα δυσχρωμίας.
    Όντως είναι λιπαρή και μυρίζει άσχημα σαν αίσχος φάρμακο αλλά δεν με απασχολεί καθόλου αφού λειτουργεί!
    Ούτε το ντεπόν είναι νόστιμο αλλά το παίρνουμε για να φύγει ο πονοκέφαλος!
    Για να μην κάνει 100 χρόνια να απορροφηθεί βάζω 3 σταγόνες + 3 σταγόνες έλαιο argan ή Bio-Oil και μετά την μίξη είναι πιο ελαφρύ και απορροφάται γρηγορότερα.
    Θα το αγοράζω μέχρι να φύγω απο τον μάταιο τούτο κόσμο!

    72
  • Από τα καλύτερα σερουμ που έχω πάρει! Ναι, δεν απορροφάται γρήγορα κ θέλει αντιηλιακη μετά για να βγεις έξω, αλλά εγώ το βάζω μόνο το βράδυ κ έτσι ούτε αντιηλιακη ούτε λιπαρότητα. Το πρωί το δέρμα είναι απίστευτο!! Έχω πάρει διάφορα προϊόντα της σειράς κ είναι τέλεια!! το πρόσωπο είναι πεντακάθαρο, λείο κ χωρίς ακμή. Κ έχω μεικτό δέρμα με τάση ακμής! Δύο μήνες μετά την χρήση ειμαι κάτι παραπάνω από ευχαριστημένη!!!

    21
  • 0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
16,50 €
5,00 €   μεταφορικά