Σε μία πρόταση, είναι η ιδανική επιλογή για μετατροπή του κινητού ή του tablet σε φορητή παιχνιδομηχανη/emulator (ειδικά αν συνυπολογίσουμε και την τιμή του).
Στα θετικά του, το πλαστικό του είναι καλής ποιότητας, η ανταπόκριση των αναλογικών μοχλών είναι πάνω από ικανοποιητική και κυρίως η θέση τους (λόγω του σχεδιασμού των λαβών του που είναι προς τα έξω, όπως κάθε κανονικού gamepad), αλλά και όλων των κουμπιών και του σταυρού είναι ιδανικές αφού βρίσκονται ακριβώς κάτω από το "τόξο" που μπορούν να κινηθούν οι αντίχειρες κρατώντας το χειριστήριο ή τους δείκτες για τα LB, LT, RB, RT. Επίσης τα κουμπιά Α, Β, Χ, Υ όπως και τα LB, LT, RB, RT είναι σχεδόν αθόρυβα.
Τα Select, Home και Start βρίσκονται στην αριστερή μεριά κάτω από τον σταυρό ενώ στη δεξιά κάτω από τα A, B, X, Y, υπάρχουν δύο κουμπιά +/- αυξομείωσης της έντασης του ήχου και τρία (προηγούμενο, αναπαραγωγή/παύση, επόμενο) για εφαρμογές μουσικής. Αυτά δεν είναι αθόρυβα αλλά δεν θα χρησιμοποιηθούν και συχνά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Αν και δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, τα βρήκα βολικά για να χαμηλώνω ή να δυναμώνω τον ήχο χωρίς να χρειαστεί να αφήσω τις λαβές του χειριστηρίου ή ακόμα και για να σταματήσω κάποιο τραγούδι που είχα βάλει να παίζει παράλληλα με το παιχνίδι.
Στα αρνητικά του (έτσι για να βάλουμε κάτι), οι σκανδάλες δεν είναι αναλογικές, αν και ποτέ δεν σκόπευα να τις χρειαστώ (σοβαρούς εξομοιωτές πχ για racing δεν θα παίξω στο κινητό...)
Σημαντικό: Αν και στη σύζευξη με το Bluetooth του κινητού και του tablet δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα έπρεπε να διαβάσω τις οδηγίες για να επιλέξω τον σωστό τύπο σύνδεσης.
Δηλαδή, πατώντας απλά το home, συνδέεται μεν αλλά χωρίς να ανταποκρίνεται σωστά (το αναγνωρίζει σαν ποντίκι). Για να γίνει η σύνδεση και να ανταποκρίνεται σωστά ως android χειριστήριο, πρέπει να είναι πατημένο το Χ πατώντας το home και να γίνει μετά η σύζευξη. Μετά από αυτό δεν χρειάστηκε καμία εφαρμογή για την αντιστοίχιση των κουμπιών. Ό,τι χρειάστηκε έγινε από τις ρυθμίσεις των emulators.
Δεν ξέρω αν αντίστοιχα ακριβότερα χειριστήρια προσφέρουν κάτι παραπάνω αλλά τουλάχιστον για τις δικές μου ανάγκες δεν βρίσκω τον λόγο να δώσω περισσότερα χρήματα.