Τα ακουστικά αγοράστηκαν στις 26/1/2021. Μετά από αρκετές ώρες χρήσης κατέληξα στο συμπέρασμα πως αξίζουν και με το παραπάνω τα χρήματά τους, καθώς: ο ήχος τους είναι άψογος, με δυνατό μπάσο, ωραία αίσθηση του surround και σε σωστή κατεύθυνση. Σίγουρα η δόνηση "χρωματίζει" τον ήχο, αν και σε κάποια παιχνίδια με δυνατό μπάσο δε χρειάζεται, επειδή υπερτονίζει. Όσο για το μικρόφωνο είναι ευέλικτο, έχει καλό ήχο και αυτό το καθιστά κατάλληλο για συνομιλίες και gaming, επίσης έχει και τη λειτουργία ακύρωσης των εξωτερικών θορύβων που λειτουργεί μια χαρά. Τα ακουστικά σε απομονώνουν με επιτυχία ειδικά όταν παίζει μουσική. Το controller στο καλώδιο διαθέτει: VOL | ρύθμιση φωνής (+/-), MIC | άνοιγμα-κλείσιμο μικροφώνου (σβήνει και το led του μαζί), LED | άνοιγμα-κλείσιμο των πλαϊνών LEDs και ((V)) | άνοιγμα-κλείσιμο της δόνησης. Στο βίντεο έχει γίνει λάθος, γιατί το κουμπί "LED" αναγράφεται ως 3D. Επίσης το controller έχει ένα led στο κέντρο του που ανάβει όταν τα ακουστικά συνδεθούν σε θύρα USB. Το software των ακουστικών (που το κατεβάζει ο χρήστης από το site της εταιρίας, ορίστε το link : https://www.zero-ground.com/download-centre) είναι εύχρηστο και έχει πολλές λειτουργίες όπως EQ, 3D (αν και προσωπικά δε μου αρέσει, διότι ακούς τα πάντα σαν να είσαι σε κονσέρβα παρόλο που μπαίνεις μέσα στη δράση και ακούς για παράδειγμα τη βροχή που πέφτει από πάνω σου), Voice Changer, effects στον ήχο και πολλά άλλα. Η κατασκευή του είναι στιβαρή και από καλά υλικά. Το καλώδιό του δεν είναι πλεκτό και το USB του είναι επιχρυσωμένο.
Αυτό που δε μου άρεσε ήταν η άνεσή τους, καθώς μετά από 4-5 ώρες συνεχούς χρήσης αρχίζει να σε πονάει το κεφάλι σου. Βέβαια δεν ιδρώνεις και για όσους φοράνε γυαλιά να μην ανησυχούν, διότι τα μαξιλάρια τους δε σε ενοχλούν αφού είναι μαλακά και αφρώδη.
Γενικά, είναι VFM. Τα συστήνω ανεπιφύλαχτα με μικρά διαλείμματα κατά τη διάρκεια της χρήσης τους.
EDIT 28/02/2023:
Μετά από 2 χρόνια εντατικής χρήσης τα ακουστικά δεν έχουν πάθει ΤΙΠΟΤΑ! Η καλύτερη αγορά που έχω κάνει! Καλά προφανώς υπάρχουν ακριβότερα headset με καλύτερες αποδόσεις σε ποιότητα ήχου και μπάσο, αλλά για τα λεφτά τους αξίζουν και με το παραπάνω και ειδικά το μικρόφωνο... η φωνή μου ακούγεται ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ!
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!