Το κατάστημα άψογο,γρήγορο,εξυπηρετικότατο.Έγκαιρη ενημέρωση παραγγελίας και όμορφη τακτοποιημένη συσκευασία.Όσο αφορά το προϊόν όμως,τουλάχιστον στο δικό μου τηλέφωνο που έχω και είναι το Iphone XS Max 256,ο αντάπτορας αυτός δεν δίνει αυτά που υπόσχεται.Το περιβόητο 50% που λένε πως έρχεται βάζοντας στο ρεύμα το τηλέφωνο με το καλώδιο Apple Lightining to Type C και με αυτόν τον αντάπτορα,δεν ήρθε ποτέ.Αντί αυτού διαπίστωσα ελάχιστα πιο γρήγορη φόρτιση σε σχέση με την φόρτιση που σου δίνει ο συμβατικός αντάπτορας που βρίσκεται στην συσκευασία του τηλεφώνου εξαρχής από το εργοστάσιο.Να το πώ απλά υπολογίστε περίπου 1% φόρτιση ανά λεπτό φόρτισης και μάλιστα τσεκαρισμένο με το κινητό σε χρήση ή με το κινητό στην αναμονή ή ακόμα και με το κινητό στην λειτουργία πτήσης το πολύ πολύ να πάρεις 1.2% ποσοστό φόρτισης ανά λεπτό!Κοινώς υπολογίστε περίπου ότι αυτό το 50% θα έρθει σε 50 λεπτά και όχι σε μισή ώρα όπως υπόσχεται η Apple.Εγώ δεν το λέω σε καμία περίπτωση αυτό το προϊόν ταχυφορτιστή πάντως.Κρίμα γιατί απογοητεύτηκα!!!Θα αναγκαστώ να παραμείνω με την φόρτιση των 2,4 A που παίρνω χρησιμοποιώντας το Power Bank μου.Αυτό σίγουρα φορτίζει πιο γρήγορα από αυτόν τον αντάπτορα που θέλουν να τον λένε ταχυφορτιστή!!Δεν το συνιστώ για αγορά σε κανέναν.Δεν ξέρω πως δουλεύει στο Iphone Pro και στο Iphone Pro Max.Εκεί απ´οτι ξέρω έρχονται από το εργοστάσιο οι συσκευασίες έχοντας ήδη μέσα τους ταχυφορτιστή.Μήπως έχει άλλον μέσα η συσκευασία των νέων τηλεφώνων και όχι αυτόν που αγόρασα εγώ;Δεν νομίζω πάντως,λογικά έναν έχει βγάλει η Apple και είναι ο 18W που αγόρασα και εγώ.Συγνώμη για το σεντόνι μου.Σίγουρα το κατάστημα δεν φταίει σε τίποτα πάντως.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!