Το ραδιόφωνο αγοράστηκε από ελληνικό κατάστημα, με τιμή
μαζί με τα ταχυδρομικά, να είναι φτηνότερη από αυτή που
πωλείται στο εξωτερικό. Η κατασκευή του είναι θα έλεγα στιβαρή,
με λευκό ευανάγνωστο καντράν. Τα κουμπιά ρύθμισης συχνότητας
και έντασης ήχου είναι μια χαρά σαν μέγεθος και λειτουργία, κάτι το οποίο δεν μπορώ να πω και για τα κουμπιά ρύθμισης μπάσων και πρίμων τα οποία είναι πολύ λεπτά και δύσχρηστα, ωραία αισθητικά, αλλά γλιστράνε κάπως και χρειάζεται κάποια επιπλέον προσπάθεια για να τα μεταβάλεις.
Εδώ να πούμε ότι το ραδιόφωνο έχει ναι μεν αναλογική ένδειξη συχνότητας,
αλλά είναι τεχνολογίας DSP. Ξεκινώντας από την μπάντα των μεσαίων, κυμάτων,
έχω να επισημάνω τα εξής: έχει πολύ καλή επιλεκτικότητα όπως και ευαισθησία.
Υπερτερεί σε ευαισθησία έναντι του tecsun pl-310 και tecsun pl-880. Ο ήχος
σε ότι αφορά την ένταση δεν έχω κανένα παράπονο, όχι όμως και την χροιά.
Ο ήχος είναι αρκετά μουντός με έλλειψη στα πρίμα. Το ρυθμιστικό που έχει στο πλάι λέει μεν treble, αλλά δυστυχώς δεν μεταβάλει τίποτα σε αντιθέσει με το άλλο
ρυθμιστικό bass που μεταβάλει μια χαρά. Στην μπάντα των FM τώρα, με την κεραία τύπου rubber 15 εκ. (θυμίζει φορητό VHF) , ακούει μια χαρά, με αποδεκτή
ευαισθησία και επιλεκτικότητα. Πολύ καλός ο ήχος, και με πολύ καλή ρύθμιση μπάσων και πρίμων. Να πω τέλος ότι υπάρχει και ένα πράσινο led στην πρόσοψη
που βοηθάει μόνο στο κεντράρισμα του σταθμού και που δεν απεικονίζει την ισχύ (signal) του σταθμού. Κλείνοντας να πω ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό ραδιόφωνο σε καλή τιμή και με μόνο μείον τον μέτριο ποιοτικά ήχο στα ΑΜ.