Είναι η δεύτερη κανάτα τέτοιου τύπου που αγοράζω. Η πρώτη, έπεσε και έσπασε(έτσι είναι τα γυάλινα). Από τις γυάλινες κανάτες αυτού του είδους και σχήματος, δεν έχω βρει μεγαλύτερη χωρητικότητα(1,7 lt). Έχει το εξαιρετικό πλεονέκτημα να χωράει και να εφαρμόζει στα πλαϊνά ράφια του ψυγείου(κατά το πλάτος της, την μεγαλύτερη επιφάνειά της, δηλαδή στο πλάι) χωρίς ζόρι. Η χειρολαβή της πολύ καλή σε κράτημα(είναι μεγάλη και την πιάνεις με όλα τα δάχτυλα, χωρίς να δυσκολεύει στο να της αφήσεις και να την ξαναπιάσεις. Σε μία άλλη που έχουμε, η χειρολαβή είναι μικρή και δεν αφήνει ικανοποιητικό κενό ανάμεσα στο σώμα της κανάτας και στην χειρολαβή, με αποτέλεσμα κάποιες φορές να μαγκώνει τα δάχτυλα).
Το μοναδικό ίσως θέμα που έχει, είναι το καπάκι. Ασφαλίζει καλά, μένει στην θέση του αλλά η ροή του νερού, όταν Π.χ. θέλεις να γεμίσεις ε΄να ποτήρι, δεν είναι καλή με αποτέλεσμα να φεύγει λίγο το νερό εκτός στόχου, το ποτήρι.
Αυτά.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!