Αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν σήμερα 25/04/2021 από αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας, μιας και έχω σε μεγάλη εκτίμηση την HP. Η αναγνώριση και αυτόματη εγκατάσταση στο επίσης HP laptop μου, έγινε άμεσα και χωρίς κανένα εμπόδιο. Στη συνέχεια προσπάθησα να κάνω δοκιμαστική εκτύπωση, από τις επιλογές που μου έδιναν τα windows. Δεν την πραγματοποίησε και σε επικοινωνία με το service, μου προτείναν 1) shutdown για 5΄ και 2) να κατεβάσω τους οδηγούς της HP από τη σελίδα της εταιρίας, για το συγκεκριμένο προϊόν. Έκανα και τα δύο, μέχρι που το πρόγραμμα της HP, μου έβγαλε ειδοποίηση 0% και για τα τέσσερα toner. Το επέστρεψα στο κατάστημα από όπου το αγόρασα και περιμένω να με ενημερώσουν αύριο, για την εξέλιξη του ελέγχου (αν βρεθεί προβληματικό και αντικατασταθεί με άλλο). Και μόνο που θα πρέπει να πάω και τρίτη φορά στο κατάστημα για το ίδιο προϊόν, κρίνω ως αποτυχημένη την αγορά. Ελπίζω να έπεσα σε «μουτζωμένο» κομμάτι, γιατί κατά τα άλλα η HP δεν νομίζω να χρειάζεται συστάσεις. Επανέρχομαι μια μέρα μετά (σήμερα, 26/04/2021) όπου παρέλαβα τον εκτυπωτή από το κατάστημα, όπου με τους οδηγούς της HP, δούλεψε κανονικά και δείχνοντας και τα τέσσερα toner 100%. Απεγκατέστησα τους οδηγούς που είχα περάσει χθες, και σε συνεννόηση με την τεχνική υποστήριξη της HP απενεργοποίησα και άλλα προγράμματα (που έχουν να κάνουν με updates των windows). Η εγκατάσταση πλέον έγινε άψογα (με τη βοήθεια των τεχνικών της HP πάντα, μιας και δε θα κατάφερνα μόνος μου να κάνω τη διαδικασία που προανέφερα) και το μηχάνημα δουλεύει ρολόι. Να σημειώσω πως και ο τεχνικός του καταστήματος μου είχε ήδη περάσει σε στικάκι που κρατούσα τους οδηγούς που χρησημοποίησε ο ίδιος προς εξυπηρέτησή μου. Εν τέλει, έφαγα μια ταλαιπωρία τριών επισκέψεων στο κατάστημα και 2-3 επικοινωνίες με την τεχνική υποστήριξη της HP, αλλά έχω να λέω τα καλύτερα για όλους τους, σχετικά με την εξυπηρέτηση που μου παρείχαν.