Αποχυμωτές

Tristar Αποχυμωτής Αργής Σύνθλιψης 150W Μαύρος Κωδικός: SC-2303

Ισχύς 150W MAX

Πυκνότερος χυμός και πλουσιότερη γεύση

Ιδανικός για φρούτα και λαχανικά

  • 55 Στροφές ανα λεπτό
  • 1 ταχύτητα λειτουργίας
  • Λειτουργία Anti-drip
  • 2 Αποσπώμενα δοχεία
  • Καπάκι με κλείδωμα...

Ισχύς 150W MAX

Πυκνότερος χυμός και πλουσιότερη γεύση

Ιδανικός για φρούτα και λαχανικά

  • 55 Στροφές ανα λεπτό
  • 1 ταχύτητα λειτουργίας
  • Λειτουργία Anti-drip
  • 2 Αποσπώμενα δοχεία
  • Καπάκι με κλείδωμα ασφαλείας
  • Αποσπώμενα μέρη
Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ισχύς 150W MAX

Πυκνότερος χυμός και πλουσιότερη γεύση

Ιδανικός για φρούτα και λαχανικά

  • 55 Στροφές ανα λεπτό
  • 1 ταχύτητα λειτουργίας
  • Λειτουργία Anti-drip
  • 2 Αποσπώμενα δοχεία
  • Καπάκι με κλείδωμα ασφαλείας
  • Αποσπώμενα μέρη

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
SC-2303
Ισχύς
150 W
Χωρητικότητα Δοχείου Πολτού
700 ml
Ταχύτητες
-
Αργής Σύνθλιψης
Ναι
Inox
Όχι
BPA-Free
Όχι
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (4)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Καθαρισμός
  • Αθόρυβος
  • Ταχύτητα στυψίματος
  • Ποσότητα χυμού
  • Δύναμη μοτέρ
  • Giorgos_Traik
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από την πρώτη φορά και η ικανοποίηση της αγοράς του ήταν μεγάλη. Αξιοποιεί τα φρούτα και έχει μεγάλη απόδοση χυμού. Η παρατήρηση ενός αγοραστή, πως η πούλπα αν ξαναμπεί σου βγάζει αρκετό χυμό ακόμα, ήταν πολύ καλή, την ακολούθησα και είχε απόλυτο δίκιο. Ο προηγούμενος που ήταν φυγοκεντρικός δεν είχε καμία σχέση με αυτό το ΕΡΓΑΛΕΙΟ στην κουζίνα. Χρησιμοποιηθήκαν εκτός από μαλακά και χυμώδη φρούτα, μήλο, καρότο και μαρούλι, σε λεπτά κομμάτια. Τα πέρασε χωρίς φαινομενικό ζόρισμα. Μετά από 10 λεπτά συνεχόμενης λειτουργίας ούτε ένοιωσα να ζεσταίνετε. Συνιστώ την αγορά του.

    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δύναμη μοτέρ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panpan
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει το 50 αρικο που τον είχα πάρει μέχρι τελευταίο ευρώ.

    Βάζω όλα τα φρούτα φρέσκα και βγαίνει τέλειος χυμός χωρίς φυσικά να έχω χρησιμοποιήσει κάποιον που έχει 150 με 200 ευρώ για να μπορώ να κάνω σύγκριση.

    Για μένα το πλεονέκτημα είναι ότι στην σελίδα της TriStar μπορείς να βρεις και κάποιο ανταλλακτικό αν σου χαλάσει κάτι παρόλο που μετά από 1 χρόνο συνεχούς χρήσης δεν έχει βγάλει πρόβλημα.

    Τον συστήνω με κλειστά μάτια και χωρίς δεύτερη σκέψη!

    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δύναμη μοτέρ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karterolis
    4
    18 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα τον συγκεκριμένο αποχυμωτή τεχνολογίας συνθλιψης στα 49.90 €. Έμεινα πολύ ικανοποιημένος όσον αφορά στην αναλογία τιμής /απόδοσης και τον προτείνω. Είναι αρκετά στιβαρή κατασκευή, εύκολα λύνεται και πλενεται. Είναι αθόρυβος και βγάζει αρκετό χυμό χωρίς αφρό. Η πουλπα του βγαίνει σχετικά στεγνή,(σε άλλο αποχυμωτή ιδίας τεχνολογιας, έβγαινε ένα 10%στεγνότερη, αλλά ο συγκεκριμένος αποχυμωτής είχε και 350€). Τον δούλεψα σε συνεχή λειτουργία πάνω από 25 λεπτά και δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα. (υπερθέρμανση, μυρωδιά, θόρυβο περίεργο).
    Θα αναφέρω όμως δύο μειονεκτηματα. 1ον το μοτέρ του στα 150w δεν είναι τόσο δυνατό. Δε δυσκολεύεται σε κανένα φρέσκο φρούτο ή λαχανικό, αλλά αν τοποθετήσεις κατεψυγμένα κομματάκια φρούτων, φρενάρει. Αν θες δηλαδή να φτιάξεις σμουθις, δε κάνει. 2ον η υποδοχή των φρούτων, είναι αρκετά στενη. Ένα μικρο μήλο, αν το κόψεις στα τέσσερα, δε χωράει. Πρέπει να το κόψεις στα οχτώ. Δε το θεωρώ όμως πρόβλημα σοβαρό, μίας και τα φρούτα τα βάζω ακαθαρηστα και με κουκούτσια, έτσι γλιτώνω το χρόνο του κοψιματος. Σε γενικές γραμμές, εαν διαθέτεις μόνο 50€για αποχυμωτή, προτείνω την αγορά του με κλειστά τα μάτια.
    Tips :1 αφού στιψετε τα φρούτα σας, ξαναριξτε την πουλπα μεσα στον αποχυμωτή, θα σας βγάλει ακόμα 60 με 80ml χυμό.
    2 μετά το τέλος της στιψης, ρίξτε ένα ποτήρι νερό και αφήστε τον να λειτουργήσει. Καθαρίζεται πιο εύκολα μετά.
    3 ο συγκεκριμένος αποχυμωτής έχει μια ελαστικη τάπα απο εκεί που βγάζει την πουλπα, η οποία δε φαίνεται εύκολα, δώστε ιδιαίτερη προσοχή ώστε να γίνεται ευκολότερα το καθάρισμα της εξόδου της πουλπας.

    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποσότητα χυμού
    • Δύναμη μοτέρ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
  • Από την πρώτη φορά και η ικανοποίηση της αγοράς του ήταν μεγάλη. Αξιοποιεί τα φρούτα και έχει μεγάλη απόδοση χυμού. Η παρατήρηση ενός αγοραστή, πως η πούλπα αν ξαναμπεί σου βγάζει αρκετό χυμό ακόμα, ήταν πολύ καλή, την ακολούθησα και είχε απόλυτο δίκιο. Ο προηγούμενος που ήταν φυγοκεντρικός δεν είχε καμία σχέση με αυτό το ΕΡΓΑΛΕΙΟ στην κουζίνα. Χρησιμοποιηθήκαν εκτός από μαλακά και χυμώδη φρούτα, μήλο, καρότο και μαρούλι, σε λεπτά κομμάτια. Τα πέρασε χωρίς φαινομενικό ζόρισμα. Μετά από 10 λεπτά συνεχόμενης λειτουργίας ούτε ένοιωσα να ζεσταίνετε. Συνιστώ την αγορά του.

    4
  • Αξίζει το 50 αρικο που τον είχα πάρει μέχρι τελευταίο ευρώ.

    Βάζω όλα τα φρούτα φρέσκα και βγαίνει τέλειος χυμός χωρίς φυσικά να έχω χρησιμοποιήσει κάποιον που έχει 150 με 200 ευρώ για να μπορώ να κάνω σύγκριση.

    Για μένα το πλεονέκτημα είναι ότι στην σελίδα της TriStar μπορείς να βρεις και κάποιο ανταλλακτικό αν σου χαλάσει κάτι παρόλο που μετά από 1 χρόνο συνεχούς χρήσης δεν έχει βγάλει πρόβλημα.

    Τον συστήνω με κλειστά μάτια και χωρίς δεύτερη σκέψη!

    5
  • Αγόρασα τον συγκεκριμένο αποχυμωτή τεχνολογίας συνθλιψης στα 49.90 €. Έμεινα πολύ ικανοποιημένος όσον αφορά στην αναλογία τιμής /απόδοσης και τον προτείνω. Είναι αρκετά στιβαρή κατασκευή, εύκολα λύνεται και πλενεται. Είναι αθόρυβος και βγάζει αρκετό χυμό χωρίς αφρό. Η πουλπα του βγαίνει σχετικά στεγνή,(σε άλλο αποχυμωτή ιδίας τεχνολογιας, έβγαινε ένα 10%στεγνότερη, αλλά ο συγκεκριμένος αποχυμωτής είχε και 350€). Τον δούλεψα σε συνεχή λειτουργία πάνω από 25 λεπτά και δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα. (υπερθέρμανση, μυρωδιά, θόρυβο περίεργο).
    Θα αναφέρω όμως δύο μειονεκτηματα. 1ον το μοτέρ του στα 150w δεν είναι τόσο δυνατό. Δε δυσκολεύεται σε κανένα φρέσκο φρούτο ή λαχανικό, αλλά αν τοποθετήσεις κατεψυγμένα κομματάκια φρούτων, φρενάρει. Αν θες δηλαδή να φτιάξεις σμουθις, δε κάνει. 2ον η υποδοχή των φρούτων, είναι αρκετά στενη. Ένα μικρο μήλο, αν το κόψεις στα τέσσερα, δε χωράει. Πρέπει να το κόψεις στα οχτώ. Δε το θεωρώ όμως πρόβλημα σοβαρό, μίας και τα φρούτα τα βάζω ακαθαρηστα και με κουκούτσια, έτσι γλιτώνω το χρόνο του κοψιματος. Σε γενικές γραμμές, εαν διαθέτεις μόνο 50€για αποχυμωτή, προτείνω την αγορά του με κλειστά τα μάτια.
    Tips :1 αφού στιψετε τα φρούτα σας, ξαναριξτε την πουλπα μεσα στον αποχυμωτή, θα σας βγάλει ακόμα 60 με 80ml χυμό.
    2 μετά το τέλος της στιψης, ρίξτε ένα ποτήρι νερό και αφήστε τον να λειτουργήσει. Καθαρίζεται πιο εύκολα μετά.
    3 ο συγκεκριμένος αποχυμωτής έχει μια ελαστικη τάπα απο εκεί που βγάζει την πουλπα, η οποία δε φαίνεται εύκολα, δώστε ιδιαίτερη προσοχή ώστε να γίνεται ευκολότερα το καθάρισμα της εξόδου της πουλπας.

    18
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

11 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Giorgos_Traik

Με τα κεράσια τι κάνουμε ; πρέπει να αφαιρεθούν τα κουκούτσια; έχει δοκιμάσει κάποιος να μας πει; Ευχαριστώ !

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ισχύς 150W MAX

Πυκνότερος χυμός και πλουσιότερη γεύση

Ιδανικός για φρούτα και λαχανικά

  • 55 Στροφές ανα λεπτό
  • 1 ταχύτητα λειτουργίας
  • Λειτουργία Anti-drip
  • 2 Αποσπώμενα δοχεία
  • Καπάκι με κλείδωμα ασφαλείας
  • Αποσπώμενα μέρη

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
SC-2303
Ισχύς
150 W
Χωρητικότητα Δοχείου Πολτού
700 ml
Ταχύτητες
-
Αργής Σύνθλιψης
Ναι
Inox
Όχι
BPA-Free
Όχι
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (4)

  1. 2
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Καθαρισμός
  • Αθόρυβος
  • Ταχύτητα στυψίματος
  • Ποσότητα χυμού
  • Δύναμη μοτέρ
  • Giorgos_Traik
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από την πρώτη φορά και η ικανοποίηση της αγοράς του ήταν μεγάλη. Αξιοποιεί τα φρούτα και έχει μεγάλη απόδοση χυμού. Η παρατήρηση ενός αγοραστή, πως η πούλπα αν ξαναμπεί σου βγάζει αρκετό χυμό ακόμα, ήταν πολύ καλή, την ακολούθησα και είχε απόλυτο δίκιο. Ο προηγούμενος που ήταν φυγοκεντρικός δεν είχε καμία σχέση με αυτό το ΕΡΓΑΛΕΙΟ στην κουζίνα. Χρησιμοποιηθήκαν εκτός από μαλακά και χυμώδη φρούτα, μήλο, καρότο και μαρούλι, σε λεπτά κομμάτια. Τα πέρασε χωρίς φαινομενικό ζόρισμα. Μετά από 10 λεπτά συνεχόμενης λειτουργίας ούτε ένοιωσα να ζεσταίνετε. Συνιστώ την αγορά του.

    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δύναμη μοτέρ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panpan
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει το 50 αρικο που τον είχα πάρει μέχρι τελευταίο ευρώ.

    Βάζω όλα τα φρούτα φρέσκα και βγαίνει τέλειος χυμός χωρίς φυσικά να έχω χρησιμοποιήσει κάποιον που έχει 150 με 200 ευρώ για να μπορώ να κάνω σύγκριση.

    Για μένα το πλεονέκτημα είναι ότι στην σελίδα της TriStar μπορείς να βρεις και κάποιο ανταλλακτικό αν σου χαλάσει κάτι παρόλο που μετά από 1 χρόνο συνεχούς χρήσης δεν έχει βγάλει πρόβλημα.

    Τον συστήνω με κλειστά μάτια και χωρίς δεύτερη σκέψη!

    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δύναμη μοτέρ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karterolis
    4
    18 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα τον συγκεκριμένο αποχυμωτή τεχνολογίας συνθλιψης στα 49.90 €. Έμεινα πολύ ικανοποιημένος όσον αφορά στην αναλογία τιμής /απόδοσης και τον προτείνω. Είναι αρκετά στιβαρή κατασκευή, εύκολα λύνεται και πλενεται. Είναι αθόρυβος και βγάζει αρκετό χυμό χωρίς αφρό. Η πουλπα του βγαίνει σχετικά στεγνή,(σε άλλο αποχυμωτή ιδίας τεχνολογιας, έβγαινε ένα 10%στεγνότερη, αλλά ο συγκεκριμένος αποχυμωτής είχε και 350€). Τον δούλεψα σε συνεχή λειτουργία πάνω από 25 λεπτά και δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα. (υπερθέρμανση, μυρωδιά, θόρυβο περίεργο).
    Θα αναφέρω όμως δύο μειονεκτηματα. 1ον το μοτέρ του στα 150w δεν είναι τόσο δυνατό. Δε δυσκολεύεται σε κανένα φρέσκο φρούτο ή λαχανικό, αλλά αν τοποθετήσεις κατεψυγμένα κομματάκια φρούτων, φρενάρει. Αν θες δηλαδή να φτιάξεις σμουθις, δε κάνει. 2ον η υποδοχή των φρούτων, είναι αρκετά στενη. Ένα μικρο μήλο, αν το κόψεις στα τέσσερα, δε χωράει. Πρέπει να το κόψεις στα οχτώ. Δε το θεωρώ όμως πρόβλημα σοβαρό, μίας και τα φρούτα τα βάζω ακαθαρηστα και με κουκούτσια, έτσι γλιτώνω το χρόνο του κοψιματος. Σε γενικές γραμμές, εαν διαθέτεις μόνο 50€για αποχυμωτή, προτείνω την αγορά του με κλειστά τα μάτια.
    Tips :1 αφού στιψετε τα φρούτα σας, ξαναριξτε την πουλπα μεσα στον αποχυμωτή, θα σας βγάλει ακόμα 60 με 80ml χυμό.
    2 μετά το τέλος της στιψης, ρίξτε ένα ποτήρι νερό και αφήστε τον να λειτουργήσει. Καθαρίζεται πιο εύκολα μετά.
    3 ο συγκεκριμένος αποχυμωτής έχει μια ελαστικη τάπα απο εκεί που βγάζει την πουλπα, η οποία δε φαίνεται εύκολα, δώστε ιδιαίτερη προσοχή ώστε να γίνεται ευκολότερα το καθάρισμα της εξόδου της πουλπας.

    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποσότητα χυμού
    • Δύναμη μοτέρ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
  • Από την πρώτη φορά και η ικανοποίηση της αγοράς του ήταν μεγάλη. Αξιοποιεί τα φρούτα και έχει μεγάλη απόδοση χυμού. Η παρατήρηση ενός αγοραστή, πως η πούλπα αν ξαναμπεί σου βγάζει αρκετό χυμό ακόμα, ήταν πολύ καλή, την ακολούθησα και είχε απόλυτο δίκιο. Ο προηγούμενος που ήταν φυγοκεντρικός δεν είχε καμία σχέση με αυτό το ΕΡΓΑΛΕΙΟ στην κουζίνα. Χρησιμοποιηθήκαν εκτός από μαλακά και χυμώδη φρούτα, μήλο, καρότο και μαρούλι, σε λεπτά κομμάτια. Τα πέρασε χωρίς φαινομενικό ζόρισμα. Μετά από 10 λεπτά συνεχόμενης λειτουργίας ούτε ένοιωσα να ζεσταίνετε. Συνιστώ την αγορά του.

    4
  • Αξίζει το 50 αρικο που τον είχα πάρει μέχρι τελευταίο ευρώ.

    Βάζω όλα τα φρούτα φρέσκα και βγαίνει τέλειος χυμός χωρίς φυσικά να έχω χρησιμοποιήσει κάποιον που έχει 150 με 200 ευρώ για να μπορώ να κάνω σύγκριση.

    Για μένα το πλεονέκτημα είναι ότι στην σελίδα της TriStar μπορείς να βρεις και κάποιο ανταλλακτικό αν σου χαλάσει κάτι παρόλο που μετά από 1 χρόνο συνεχούς χρήσης δεν έχει βγάλει πρόβλημα.

    Τον συστήνω με κλειστά μάτια και χωρίς δεύτερη σκέψη!

    5
  • Αγόρασα τον συγκεκριμένο αποχυμωτή τεχνολογίας συνθλιψης στα 49.90 €. Έμεινα πολύ ικανοποιημένος όσον αφορά στην αναλογία τιμής /απόδοσης και τον προτείνω. Είναι αρκετά στιβαρή κατασκευή, εύκολα λύνεται και πλενεται. Είναι αθόρυβος και βγάζει αρκετό χυμό χωρίς αφρό. Η πουλπα του βγαίνει σχετικά στεγνή,(σε άλλο αποχυμωτή ιδίας τεχνολογιας, έβγαινε ένα 10%στεγνότερη, αλλά ο συγκεκριμένος αποχυμωτής είχε και 350€). Τον δούλεψα σε συνεχή λειτουργία πάνω από 25 λεπτά και δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα. (υπερθέρμανση, μυρωδιά, θόρυβο περίεργο).
    Θα αναφέρω όμως δύο μειονεκτηματα. 1ον το μοτέρ του στα 150w δεν είναι τόσο δυνατό. Δε δυσκολεύεται σε κανένα φρέσκο φρούτο ή λαχανικό, αλλά αν τοποθετήσεις κατεψυγμένα κομματάκια φρούτων, φρενάρει. Αν θες δηλαδή να φτιάξεις σμουθις, δε κάνει. 2ον η υποδοχή των φρούτων, είναι αρκετά στενη. Ένα μικρο μήλο, αν το κόψεις στα τέσσερα, δε χωράει. Πρέπει να το κόψεις στα οχτώ. Δε το θεωρώ όμως πρόβλημα σοβαρό, μίας και τα φρούτα τα βάζω ακαθαρηστα και με κουκούτσια, έτσι γλιτώνω το χρόνο του κοψιματος. Σε γενικές γραμμές, εαν διαθέτεις μόνο 50€για αποχυμωτή, προτείνω την αγορά του με κλειστά τα μάτια.
    Tips :1 αφού στιψετε τα φρούτα σας, ξαναριξτε την πουλπα μεσα στον αποχυμωτή, θα σας βγάλει ακόμα 60 με 80ml χυμό.
    2 μετά το τέλος της στιψης, ρίξτε ένα ποτήρι νερό και αφήστε τον να λειτουργήσει. Καθαρίζεται πιο εύκολα μετά.
    3 ο συγκεκριμένος αποχυμωτής έχει μια ελαστικη τάπα απο εκεί που βγάζει την πουλπα, η οποία δε φαίνεται εύκολα, δώστε ιδιαίτερη προσοχή ώστε να γίνεται ευκολότερα το καθάρισμα της εξόδου της πουλπας.

    18
  • 0
  • Δες τα όλα
64,10 €
4,00 € σε Skroutz Point