Το καλώδιο κατάφερε το ακατόρθωτο. Να στραβώσει το μεταλλικό κομμάτι που προεξέχει και μπαίνει στη θύρα usb σε σχέση με το υπόλοιπο πλαστικό σώμα από το οποίο προέρχεται. Δε στράβωσε λίγο, έκανε 40 μοίρες γωνία, λες κι έκατσε ελέφαντας πάνω του. Ήταν σοκαριστικό θέαμα, δυστυχώς δεν σκέφτηκα να το φωτογραφίσω πριν το επαναφέρω στην ευθεία ασκώντας πίεση με τα δάχτυλα. Κάτι που στραβώνει με ελάχιστη πίεση σε σημεία που δε θα έπρεπε δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τη υπόλοιπη ποιότητα κατασκευής του. Δεν πρόκειται να ξαναπάρω τίποτα anker, δεν υπάρχει κανένας λόγος, είναι καλογυαλισμένες κινεζιές, τίποτα περισσότερο. Έχω και δύο power bank απ'την ίδια μάρκα, και αυτά παρουσίασαν προβλήματα πολύ σύντομα μετά την αγορά τους. Τελειώσαμε με το brand ανεπιστρεπτί.