Αγόρασα το προϊόν πρίν 3 μέρες και πριν το πάρω κατάλαβα ότι αυτά που σου προσφέρει το συγκεκριμένο μηχάνημα σε άλλη μάρκα έπρεπε να φτάσεις περίπου στα 500 ευρώ, όποτε τον επέλεξα. Να σας ενημερώσω ότι είναι το τρίτο home cinema που παίρνω οπότε έχω αρκετή εμπειρία στον ήχο digital. Το αποτέλεσμα δεν περιγράφεται, τον περίμενα πολύ καλό από τα σχόλια που διάβαζα αλλά αυτός ξεπερνάει Τις προσδοκίες μου. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα. Για κάτι παρόμοιο σε αυτά τα λεφτά δεν κάθεται τίποτα δίπλα του.
Και επιστρέφω σήμερα στις 05/10/22 να αξιολογήσω το μηχάνημα σε βάθος χρόνου. Λίγους μήνες δηλαδή μετά την εγγύηση το μηχάνημα χάλασε, έχει μπει σε safe mode και δεν ακούει καμία εντολή και αυτό έτσι ξαφνικά. Τραβιεμαι στα εξουσιοδοτημενα σέρβις της εταιρείας τα οποία είναι κάκιστα και μου λένε πλακέτα κοντρολερ και δεν φτιάχνετε, το κόστος είναι όσο έχει καινούργιος ο ενισχυτής. Τον έκλαψα για τα καλά. Βλέπω ποιο πάνω στα σχόλια κάποιος τον είχε αγοράσει στα 210€ εγώ στα 269€ και σήμερα κάνει 480€. Όχι παιδιά δεν αξίζει με τίποτα σε αυτή την τιμή. Τώρα έχω βάλει πάνω στα ηχεία μου ένα παλιό yamaha 20ετιας που ακόμα δουλεύει τέλεια, θα μου πεις δεν έχει τεχνολογία, ναι σίγουρα αλλά μια αγορά τέτοια για 2,5 χρόνια χωρίς καμία υποστήριξη αντιπροσωπείας σίγουρα δεν είναι λύση και ανέβηκε και η τιμή του και 200+€
Τελικά δεν φτιάχτηκε πουθενά. Πουλήθηκε για ανταλλακτικά. Πολύ κρίμα. Πάμε για sony να δοκιμάσουμε τώρα. Όταν έρθει βέβαια στην σωστή τιμή