Controllers

Ενσύρματο Gamepad για Xbox 360 Λευκό

Ενσύρματο χειριστήριο για το Xbox 360.

Ενσύρματο χειριστήριο για το Xbox 360.

Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ενσύρματο χειριστήριο για το Xbox 360.

Κατασκευαστής

OEM
Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Συμβατή Κονσόλα
Xbox 360
Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Χρώμα
Λευκό
Hall Effect Sticks
Όχι

Τύπος

Retro
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Πάτημα κουμπιών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θορυβώδες
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • MasterminD_
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς δεν είχα ιδέα ότι ήταν απομίμηση και πέταξα ουσιαστικά 30 ευρώ. Δεν θα με ενοχλούσε καθόλου εάν το δεξί αναλογικό λειτουργούσε όπως έπρεπε. Αλλά στις μικρές κινήσεις έχει μόνο 4 κατευθύνσεις και πρέπει να το κουνήσεις πολύ για να πιάσει η διαγώνιος. Όταν το έβαλα να το δοκιμάσω πραγματικά απογοητεύτηκα. Μέχρι να το αποσυναρμολογήσω επιχείρησα μπας και σκάτζαρα τίποτα στο παλιό μου που είναι ίδιο (αυθεντικό της microsoft βέβαια) μήπως κι έφτιαχνε αλλά όλα μέσα ήταν διαφορετικά. Κρίμα τα χρήματα και τον χρόνο, ειλικρινα...

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Msp
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    08-01-21: Αρχισε να χαλάει κιόλας ο αριστερός μοχλός. Μακριά

    Αγόρασα για 23Ε. Ποιότητα υλικών σαν αυτό της microsoft, τα κουμπιά RT και LT έχουν μηδενική αντίσταση, τα joystick είναι ελαφρώς μικροτερα και υπερευαισθητα (σχεδον 8-directional), η δονηση πολυ πιο ασθενής αλλα τουλαχιστον υπαρχει, και τα κουμπια του d-pad δεν κάνουν register παντα. Σε αυτα τα λεφτά υπαρχουν καλυτερες εναλακτικες, οπως το logitech f310, αλλα στο ps layout.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για 20€ είναι τέλειο μόνο ο δεξί μοχλός είναι λίγο περίεργος μερικές φορές

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
  • Δυστυχώς δεν είχα ιδέα ότι ήταν απομίμηση και πέταξα ουσιαστικά 30 ευρώ. Δεν θα με ενοχλούσε καθόλου εάν το δεξί αναλογικό λειτουργούσε όπως έπρεπε. Αλλά στις μικρές κινήσεις έχει μόνο 4 κατευθύνσεις και πρέπει να το κουνήσεις πολύ για να πιάσει η διαγώνιος. Όταν το έβαλα να το δοκιμάσω πραγματικά απογοητεύτηκα. Μέχρι να το αποσυναρμολογήσω επιχείρησα μπας και σκάτζαρα τίποτα στο παλιό μου που είναι ίδιο (αυθεντικό της microsoft βέβαια) μήπως κι έφτιαχνε αλλά όλα μέσα ήταν διαφορετικά. Κρίμα τα χρήματα και τον χρόνο, ειλικρινα...

    6
  • 08-01-21: Αρχισε να χαλάει κιόλας ο αριστερός μοχλός. Μακριά

    Αγόρασα για 23Ε. Ποιότητα υλικών σαν αυτό της microsoft, τα κουμπιά RT και LT έχουν μηδενική αντίσταση, τα joystick είναι ελαφρώς μικροτερα και υπερευαισθητα (σχεδον 8-directional), η δονηση πολυ πιο ασθενής αλλα τουλαχιστον υπαρχει, και τα κουμπια του d-pad δεν κάνουν register παντα. Σε αυτα τα λεφτά υπαρχουν καλυτερες εναλακτικες, οπως το logitech f310, αλλα στο ps layout.

    4
  • για 20€ είναι τέλειο μόνο ο δεξί μοχλός είναι λίγο περίεργος μερικές φορές

    0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

60 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ενσύρματο χειριστήριο για το Xbox 360.

Κατασκευαστής

OEM

Χαρακτηριστικά

Συμβατή Κονσόλα
Xbox 360
Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Χρώμα
Λευκό
Hall Effect Sticks
Όχι

Τύπος

Retro
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 2
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Πάτημα κουμπιών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θορυβώδες
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • MasterminD_
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς δεν είχα ιδέα ότι ήταν απομίμηση και πέταξα ουσιαστικά 30 ευρώ. Δεν θα με ενοχλούσε καθόλου εάν το δεξί αναλογικό λειτουργούσε όπως έπρεπε. Αλλά στις μικρές κινήσεις έχει μόνο 4 κατευθύνσεις και πρέπει να το κουνήσεις πολύ για να πιάσει η διαγώνιος. Όταν το έβαλα να το δοκιμάσω πραγματικά απογοητεύτηκα. Μέχρι να το αποσυναρμολογήσω επιχείρησα μπας και σκάτζαρα τίποτα στο παλιό μου που είναι ίδιο (αυθεντικό της microsoft βέβαια) μήπως κι έφτιαχνε αλλά όλα μέσα ήταν διαφορετικά. Κρίμα τα χρήματα και τον χρόνο, ειλικρινα...

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Msp
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    08-01-21: Αρχισε να χαλάει κιόλας ο αριστερός μοχλός. Μακριά

    Αγόρασα για 23Ε. Ποιότητα υλικών σαν αυτό της microsoft, τα κουμπιά RT και LT έχουν μηδενική αντίσταση, τα joystick είναι ελαφρώς μικροτερα και υπερευαισθητα (σχεδον 8-directional), η δονηση πολυ πιο ασθενής αλλα τουλαχιστον υπαρχει, και τα κουμπια του d-pad δεν κάνουν register παντα. Σε αυτα τα λεφτά υπαρχουν καλυτερες εναλακτικες, οπως το logitech f310, αλλα στο ps layout.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για 20€ είναι τέλειο μόνο ο δεξί μοχλός είναι λίγο περίεργος μερικές φορές

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
  • Δυστυχώς δεν είχα ιδέα ότι ήταν απομίμηση και πέταξα ουσιαστικά 30 ευρώ. Δεν θα με ενοχλούσε καθόλου εάν το δεξί αναλογικό λειτουργούσε όπως έπρεπε. Αλλά στις μικρές κινήσεις έχει μόνο 4 κατευθύνσεις και πρέπει να το κουνήσεις πολύ για να πιάσει η διαγώνιος. Όταν το έβαλα να το δοκιμάσω πραγματικά απογοητεύτηκα. Μέχρι να το αποσυναρμολογήσω επιχείρησα μπας και σκάτζαρα τίποτα στο παλιό μου που είναι ίδιο (αυθεντικό της microsoft βέβαια) μήπως κι έφτιαχνε αλλά όλα μέσα ήταν διαφορετικά. Κρίμα τα χρήματα και τον χρόνο, ειλικρινα...

    6
  • 08-01-21: Αρχισε να χαλάει κιόλας ο αριστερός μοχλός. Μακριά

    Αγόρασα για 23Ε. Ποιότητα υλικών σαν αυτό της microsoft, τα κουμπιά RT και LT έχουν μηδενική αντίσταση, τα joystick είναι ελαφρώς μικροτερα και υπερευαισθητα (σχεδον 8-directional), η δονηση πολυ πιο ασθενής αλλα τουλαχιστον υπαρχει, και τα κουμπια του d-pad δεν κάνουν register παντα. Σε αυτα τα λεφτά υπαρχουν καλυτερες εναλακτικες, οπως το logitech f310, αλλα στο ps layout.

    4
  • για 20€ είναι τέλειο μόνο ο δεξί μοχλός είναι λίγο περίεργος μερικές φορές

    0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
14,40 €
5,00 €   μεταφορικά