Update 27 Απριλίου
Τα έχω 26 ημέρες πλέον και πριν από 10 ημέρες το αριστερό ακουστικό έκανε ένα περίεργο γουργουρτητο και 4 μέρες μετά έπαψε να λειτουργεί. Δε τα έχω κακομεταχειριστεί, ούτε τα έχω ρίξει, ούτε τα έχω πατήσει, ούτε τα έβρεξα, ούτε τα έκθεσα στη ζέστη, ούτε στο κρύο, ούτε τα έχω τραβολογήσει. Στην όψη μοιάζουν με τα skullcandy όμως στην ποιότητα, κατασκευή και αντοχή δεν αντέχουν σε τίποτα. Μέσα στο σπίτι είμαι λόγω της πανδημίας. Για εμένα δεν αξίζει. Απογοητευμένη .
Τα skullcandy των 20€ κράτησαν 6 μήνες αλλά τα είχα κακομεταχειριστεί κιόλας. Τούτα εδώ ούτε 1 μήνα.
1η μέρα που τα έχω. Θα σας ενημερώνω το πότε θα τα κακαρώσει. Το καλώδιο μοιάζει με τα skullcandy μόνο που κοστίζει τα μισά λεφτά. Αυτό δε ξέρω ακόμα τι σημαίνει στο θέμα κατασκευή και αντοχή. Ως τώρα ο ήχος σε κλήσεις, μουσική και βίντεο είναι σωστότατος.