Αερόθερμα Αυτοκινήτου

Auto Gs Αερόθερμo Αυτοκίνητου 12V 300W Κωδικός: 15239

  • Διαθέτει 2 σκάλες για ζεστό αέρα: 150 & 300W
  • Σύνδεση στον αναπτήρα του αυτοκινήτου
  • Δυνατότητα ρύθμισης κλίσης
  • Τοποθέτηση στο ταμπλό
  • Τάση λειτουργίας: 12V



  • Διαθέτει 2 σκάλες για ζεστό αέρα: 150 & 300W
  • Σύνδεση στον αναπτήρα του αυτοκινήτου
  • Δυνατότητα ρύθμισης κλίσης
  • Τοποθέτηση στο ταμπλό
  • Τάση λειτουργίας: 12V



Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Διαθέτει 2 σκάλες για ζεστό αέρα: 150 & 300W
  • Σύνδεση στον αναπτήρα του αυτοκινήτου
  • Δυνατότητα ρύθμισης κλίσης
  • Τοποθέτηση στο ταμπλό
  • Τάση λειτουργίας: 12V



Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
15239
Τροφοδοσία
12V
Ισχύς
300 W

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (10)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 2
  4. 1
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • christosxanthopoulos67

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν θερμαίνει ούτε δέκα πόντους γύρω από το μηχάνημα.Δεν δούλεψε από την πρώτη στιγμή.φολα.πεταμενα λεφτά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitgeorgakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η θέρμανση που παράγει μέσα στο αυτοκίνητο είναι πολύ μικρή και δε μπορεί να ζεστάνει τον χώρο ούτε μετά από ώρες λειτουργίας...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Notyour_Product
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μην κάνετε το λάθος και το αγοράσετε για κανένα λόγο! Αν και είχα διαβάσει αρκετά σχόλια ότι αυτού του τύπού τα αερόθερμα δεν αξιζούν είπα να το ρισκάρω. Μιας και σε ένα πολύ παλιό αυτόκίνητο μου έχει χαλάσει το καλοριφέρ και η αξία της επίσκευής του είναι μεγάλη σε σχέση με την αξία του αυτοκινητού αγόρασα το προιόν σαν έσχατη λύση.
    Αν περιμένετε να ζεσταθείτε τις κρύες μέρες του χειμώνα και ειδικά με βροχή ξεχάστε το. Αυτό που λέει για τις δύο σκάλες θέρμανσης είναι μια σκέτη απάτη. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι στην χαμηλή ο ανεμηστήρας δουλεύει πιο δυνατα και στην δυνατή πιο σιγά με αποτέλεσμα να σου δίνει την εντύπωση ότι βγάζει πιο ζεστό αέρα.
    Τα το πιο σημαντικό απ' όλα. Μέσα σε 5-10 λέπτά το πολύ μου έκαψε την ασφάλεια (15a) και τα καλώδία απότην ασφαλειοθήκη. Αν και μέσα στην περιγραφή του site που το αγόρασα έγραφε ότι πρέπει να το σβήνουμε ανα διαστήματα δεν φαντάστηκά ότι θα γίνει ζήμια σε τόσο μικρό χρονικά διάστημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimakos mamais
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Περίμενα περισσότερα απ΄ αυτό το κατά τ΄ άλλα ισχυρό αερόθερμο σε σχέση με αυτό πού είχα πριν. Περίμενα πως με την λειτουργία σε full power θα έφερνε περισσότερη ζέστη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannisononos
    2
    15 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βγάζει Ελάχιστα παραπάνω θερμότητα από αλλα των 150W ,Θορυβώδες,στις 2 ώρες λειτουργίας ξεκίνησε να μυρίζει καμμένο πλαστικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έριξε τις ασφάλειες του αυτοκινητου κ κόντεψαν να πάρουν φωτιά τα καλωδια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι ποιο άχρηστο.
    Μακρυα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ χαμηλη ροη αερα,σχεδον ανυπαρκτη.Δεν ζεσταινει καθολου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • δεν θερμαίνει ούτε δέκα πόντους γύρω από το μηχάνημα.Δεν δούλεψε από την πρώτη στιγμή.φολα.πεταμενα λεφτά

    0
  • Η θέρμανση που παράγει μέσα στο αυτοκίνητο είναι πολύ μικρή και δε μπορεί να ζεστάνει τον χώρο ούτε μετά από ώρες λειτουργίας...

    0
  • Μην κάνετε το λάθος και το αγοράσετε για κανένα λόγο! Αν και είχα διαβάσει αρκετά σχόλια ότι αυτού του τύπού τα αερόθερμα δεν αξιζούν είπα να το ρισκάρω. Μιας και σε ένα πολύ παλιό αυτόκίνητο μου έχει χαλάσει το καλοριφέρ και η αξία της επίσκευής του είναι μεγάλη σε σχέση με την αξία του αυτοκινητού αγόρασα το προιόν σαν έσχατη λύση.
    Αν περιμένετε να ζεσταθείτε τις κρύες μέρες του χειμώνα και ειδικά με βροχή ξεχάστε το. Αυτό που λέει για τις δύο σκάλες θέρμανσης είναι μια σκέτη απάτη. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι στην χαμηλή ο ανεμηστήρας δουλεύει πιο δυνατα και στην δυνατή πιο σιγά με αποτέλεσμα να σου δίνει την εντύπωση ότι βγάζει πιο ζεστό αέρα.
    Τα το πιο σημαντικό απ' όλα. Μέσα σε 5-10 λέπτά το πολύ μου έκαψε την ασφάλεια (15a) και τα καλώδία απότην ασφαλειοθήκη. Αν και μέσα στην περιγραφή του site που το αγόρασα έγραφε ότι πρέπει να το σβήνουμε ανα διαστήματα δεν φαντάστηκά ότι θα γίνει ζήμια σε τόσο μικρό χρονικά διάστημα.

    3
  • Περίμενα περισσότερα απ΄ αυτό το κατά τ΄ άλλα ισχυρό αερόθερμο σε σχέση με αυτό πού είχα πριν. Περίμενα πως με την λειτουργία σε full power θα έφερνε περισσότερη ζέστη.

    2
  • Βγάζει Ελάχιστα παραπάνω θερμότητα από αλλα των 150W ,Θορυβώδες,στις 2 ώρες λειτουργίας ξεκίνησε να μυρίζει καμμένο πλαστικό.

    15
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

159 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Διαθέτει 2 σκάλες για ζεστό αέρα: 150 & 300W
  • Σύνδεση στον αναπτήρα του αυτοκινήτου
  • Δυνατότητα ρύθμισης κλίσης
  • Τοποθέτηση στο ταμπλό
  • Τάση λειτουργίας: 12V



Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
15239
Τροφοδοσία
12V
Ισχύς
300 W

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (10)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 2
  4. 1
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • christosxanthopoulos67

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν θερμαίνει ούτε δέκα πόντους γύρω από το μηχάνημα.Δεν δούλεψε από την πρώτη στιγμή.φολα.πεταμενα λεφτά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitgeorgakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η θέρμανση που παράγει μέσα στο αυτοκίνητο είναι πολύ μικρή και δε μπορεί να ζεστάνει τον χώρο ούτε μετά από ώρες λειτουργίας...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Notyour_Product
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μην κάνετε το λάθος και το αγοράσετε για κανένα λόγο! Αν και είχα διαβάσει αρκετά σχόλια ότι αυτού του τύπού τα αερόθερμα δεν αξιζούν είπα να το ρισκάρω. Μιας και σε ένα πολύ παλιό αυτόκίνητο μου έχει χαλάσει το καλοριφέρ και η αξία της επίσκευής του είναι μεγάλη σε σχέση με την αξία του αυτοκινητού αγόρασα το προιόν σαν έσχατη λύση.
    Αν περιμένετε να ζεσταθείτε τις κρύες μέρες του χειμώνα και ειδικά με βροχή ξεχάστε το. Αυτό που λέει για τις δύο σκάλες θέρμανσης είναι μια σκέτη απάτη. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι στην χαμηλή ο ανεμηστήρας δουλεύει πιο δυνατα και στην δυνατή πιο σιγά με αποτέλεσμα να σου δίνει την εντύπωση ότι βγάζει πιο ζεστό αέρα.
    Τα το πιο σημαντικό απ' όλα. Μέσα σε 5-10 λέπτά το πολύ μου έκαψε την ασφάλεια (15a) και τα καλώδία απότην ασφαλειοθήκη. Αν και μέσα στην περιγραφή του site που το αγόρασα έγραφε ότι πρέπει να το σβήνουμε ανα διαστήματα δεν φαντάστηκά ότι θα γίνει ζήμια σε τόσο μικρό χρονικά διάστημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimakos mamais
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Περίμενα περισσότερα απ΄ αυτό το κατά τ΄ άλλα ισχυρό αερόθερμο σε σχέση με αυτό πού είχα πριν. Περίμενα πως με την λειτουργία σε full power θα έφερνε περισσότερη ζέστη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannisononos
    2
    15 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βγάζει Ελάχιστα παραπάνω θερμότητα από αλλα των 150W ,Θορυβώδες,στις 2 ώρες λειτουργίας ξεκίνησε να μυρίζει καμμένο πλαστικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έριξε τις ασφάλειες του αυτοκινητου κ κόντεψαν να πάρουν φωτιά τα καλωδια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι ποιο άχρηστο.
    Μακρυα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ χαμηλη ροη αερα,σχεδον ανυπαρκτη.Δεν ζεσταινει καθολου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • δεν θερμαίνει ούτε δέκα πόντους γύρω από το μηχάνημα.Δεν δούλεψε από την πρώτη στιγμή.φολα.πεταμενα λεφτά

    0
  • Η θέρμανση που παράγει μέσα στο αυτοκίνητο είναι πολύ μικρή και δε μπορεί να ζεστάνει τον χώρο ούτε μετά από ώρες λειτουργίας...

    0
  • Μην κάνετε το λάθος και το αγοράσετε για κανένα λόγο! Αν και είχα διαβάσει αρκετά σχόλια ότι αυτού του τύπού τα αερόθερμα δεν αξιζούν είπα να το ρισκάρω. Μιας και σε ένα πολύ παλιό αυτόκίνητο μου έχει χαλάσει το καλοριφέρ και η αξία της επίσκευής του είναι μεγάλη σε σχέση με την αξία του αυτοκινητού αγόρασα το προιόν σαν έσχατη λύση.
    Αν περιμένετε να ζεσταθείτε τις κρύες μέρες του χειμώνα και ειδικά με βροχή ξεχάστε το. Αυτό που λέει για τις δύο σκάλες θέρμανσης είναι μια σκέτη απάτη. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι στην χαμηλή ο ανεμηστήρας δουλεύει πιο δυνατα και στην δυνατή πιο σιγά με αποτέλεσμα να σου δίνει την εντύπωση ότι βγάζει πιο ζεστό αέρα.
    Τα το πιο σημαντικό απ' όλα. Μέσα σε 5-10 λέπτά το πολύ μου έκαψε την ασφάλεια (15a) και τα καλώδία απότην ασφαλειοθήκη. Αν και μέσα στην περιγραφή του site που το αγόρασα έγραφε ότι πρέπει να το σβήνουμε ανα διαστήματα δεν φαντάστηκά ότι θα γίνει ζήμια σε τόσο μικρό χρονικά διάστημα.

    3
  • Περίμενα περισσότερα απ΄ αυτό το κατά τ΄ άλλα ισχυρό αερόθερμο σε σχέση με αυτό πού είχα πριν. Περίμενα πως με την λειτουργία σε full power θα έφερνε περισσότερη ζέστη.

    2
  • Βγάζει Ελάχιστα παραπάνω θερμότητα από αλλα των 150W ,Θορυβώδες,στις 2 ώρες λειτουργίας ξεκίνησε να μυρίζει καμμένο πλαστικό.

    15
  • Δες τα όλα
35,41 €
5,00 €   μεταφορικά