Είχα πάρει αυτόν τον υπνοσακο σε άλλο σχέδιο και επειδή μας βόλεψε αποφάσισα να τον ξαναγορασω.
1. Δεν υπάρχει καλοκαιρινος/χειμερινός είναι όλοι 3.3 tog, αλλάζουν μόνο τα σχέδια και χρώματα
2. Θέλει πολύ προσοχή στο σιδέρωμα γιατί το εσωτερικό υλικό είναι συνθετικό κακής ποιότητας και λιώνει παρότι οι οδηγίες δεν αναφέρουν ότι δεν σιδερωνεται
3. ΠΡΟΣΟΧΉ πάρα πολύ καλό έλεγχο σε όλα τ κουμπιά και ραφές πριν το βάλετε στο μωρο. Όταν πήγα να κουμπώσω τα κουμπιά που είναι στους ώμους ένιωσα κάτι να γρατζουνάει το χέρι μου και όταν το κοίταξα εξειχε από το κουμπί ένα κομμάτι αιχμηρό μέταλλο.
Κανένας έλεγχος ασφαλείας από την εταιρεία πριν βγουν τα προϊόντα στην αγορά και είναι κρίμα γιατί έχω ήδη αγοράσει πολλά, συμπεριλαμβανομένου και του λικνου που κοιμάται το μωρο.
Βάζω δύο αστέρια και όχι ένα γιατί ο άλλος υπνοσακος που δεν έχει κατασκευαστικά προβλήματα μας ειχε βολέψει και καλύπτει μεγάλο εύρος θερμοκρασιών χωρίς να κρυωνει ή να ζεσταίνεται το μωρο. Την ποιότητα θα την χαρακτήριζα μέτρια βέβαια ακόμα και αν εξαιρέσουμε το ατυχές περιστατικό με το κουμπί.
Αλλά η ασφάλεια πάνω από όλα, εννοείται πως δεν θα το ξαναγοραζα και εννοείται πως δεν το προτείνω σε κανέναν για το μωρο του.