Μακράν η χειρότερη θήκη που αγόρασα στα 6 χρόνια που χρησιμοποιώ κινητά android. Το χρώμα της είναι μπογιά χωρίς βερνίκι με αποτέλεσμα να ξεβαφει απίστευτα εύκολα. Αφού αναγκάστηκα να πιάσω γυαλοχαρτο και να την ξυσω με πολύ υπομονή ολόκληρη έτσι ώστε να μείνει το εσωτερικό της χρώμα. Αν λοιπόν δικαιολογείται λόγω της φθηνής μπογιάς που έχει, να χαλάσει η "εξωτερική" πλευρά η οποία είναι εκτεθειμένη σε όλους τους εξωγενείς παράγοντες, πείτε μου πώς γίνεται να αρχίσει μετά να ξεβάφει και από μέσα; Μάλλον από την ζεστή του κινητού; Έσκασε λοιπον η μπογιά και αποβλήθηκε ως "μπλε σκόνη". Βέβαια δεν γίνεται να παραβλέψουμε το γεγονός ότι με την πρώτη πτώση... Η θήκη διέλυσε στο πάνω μέρος της.