Βιογραφίες & Μαρτυρίες

Μια Φυσιολογική Ζωή, Δράσεις και αποδράσεις ενός επικηρυγμένου

Συγγραφέας: Βασίλης Παλαιοκώστας

Ο Βασίλης Παλαιοκώστας δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Σε αυτό το βιβλίο περιγράφει με γλαφυρότητα την περιπέτεια της ζωής του και τοποθετείται για τη δική του ηθική στάση ζωής.

Ένα βιβλίο,...

Ο Βασίλης Παλαιοκώστας δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Σε αυτό το βιβλίο περιγράφει με γλαφυρότητα την περιπέτεια της ζωής του και τοποθετείται για τη δική του ηθική στάση ζωής.

Ένα βιβλίο, σχεδόν κινηματογραφικό, που διαβάζεται απνευστί, με στιγμές δυνατές και άλλες φορές τρυφερές, ανθρώπινες, καθημερινές, στιγμές ενός ανθρώπου που διψάει να ζήσει μια...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ο Βασίλης Παλαιοκώστας δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Σε αυτό το βιβλίο περιγράφει με γλαφυρότητα την περιπέτεια της ζωής του και τοποθετείται για τη δική του ηθική στάση ζωής.

Ένα βιβλίο, σχεδόν κινηματογραφικό, που διαβάζεται απνευστί, με στιγμές δυνατές και άλλες φορές τρυφερές, ανθρώπινες, καθημερινές, στιγμές ενός ανθρώπου που διψάει να ζήσει μια φυσιολογική ζωή αντιδρώντας σε έναν αφύσικο κόσμο. … ξύπνησε πρώιμα τ’ αγρίμι μέσα μου.

Απόσπασμα

Θεωρώντας πως ήταν πολύ νωρίς ακόμη και οι συνθήκες δεν είχαν ωριμάσει για «πονηρά» σχέδια, το κράταγα με μεγάλη δυσκολία σε τεχνητή καταστολή κι εκείνο έδειχνε κατανόηση. Μα σαν ξύπναγε, σήκωνε τον κόσμο στο ποδάρι. Τα ουρλιαχτά του ήταν ο δικός του βασανιστικός λόγος που έλεγε όσα δεν μπορούν χίλιοι σοφοί.

Μου τρυπούσε τα μελίγγια, με κυρίευε ολοκληρωτικά. Αδυνατούσα να το κρύψω. Ήταν ορατό σε κάθε μου κίνηση. Στο βάδισμά μου, στο βλέμμα μου, στο λόγο μου. Ζητούσε επιτακτικά, εδώ και τώρα, το δικαίωμά του στην ελευθερία κι άντε να το σωπάσω. Πώς να συγκρατηθεί η θέληση για ζωή;

Τούτο το ζουλάπι δεν έλεγε να προσκυνήσει την αλυσίδα. Μου απαγόρευε να ζήσω και πολύ περισσότερο να αποδεχτώ ως φυσιολογική κατάσταση την αιχμαλωσία. Με κρατούσε σε συνεχή εγρήγορση, ψάχνοντας αδιάκοπα μια δίοδο διαφυγής. Να σκάψει, να κόψει κάγκελα, να βάλει φουρνέλο στα ντουβάρια, να φτιάξει μια σκάλα να ανεβεί στ’ άστρα, μέχρι να ανακαλύψει τη μεγάλη έξοδο.

Να απαλλαγεί απ’ τον κυκλωτικό χορό των βρικολάκων που στήναν ολόγυρα τ’ ανθρώπινα βαμπίρ. Ώσπου να βρεθεί έξω εκεί, μακριά. Να ‘χει στα ποδάρια του τη φυλλωσιά του δάσους, στα πνευμόνια του τον καθάριο βουνίσιο άνεμο και να αφουγκράζεται τον αντίλαλο της φωνής του στην αστροφεγγιά.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Συγγραφέας
Βασίλης Παλαιοκώστας
Εκδότης
Οι Εκδόσεις των Συναδέλφων
Γλώσσα
Ελληνικά
Υπότιτλος
Δράσεις και αποδράσεις ενός επικηρυγμένου
Εξώφυλλο
Μαλακό
Αριθμός σελίδων
608
Ημερομηνία Κυκλοφορίας
6/2019
Είδος
Αυτοβιογραφία, Μαρτυρία
Περίοδος
Κοινωνικά Θέματα
Έτος έκδοσης
2019
Διαστάσεις
14x20.5 cm
ISBN-13
9789609797801

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (144)

Αξιολογήσεις

  1. 140
  2. 2
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ήταν ευκολοδιάβαστο
  • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
  • Ποιότητα χαρτιού
  • Μου άρεσε το ύφος γραφής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Blueblu
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτη γραφή, τρομερά όσα αναφέρει για το τι συμβαίνει κάτω απο το χαλάκι . Κοινωνικός σχολιασμός σε επίπεδο φιλοσοφίας .
    Όταν γεράσει ελεύθερος και φυγει απο τουτο τον κοσμο να μας αφησει κληρονομιά ενα τελευταίο βιβλίο και να μας εξηγει τι έκανε και εμεινε απιαστος ! Μοναδικός! Να ειναι καλά όπου και να είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sonasic
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εκπληκτικό βιβλίο. Σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν αυτά που λέει είναι αληθινά και σε προβληματίζει ειδικά για συγκεκριμένους φορείς της χώρας , εάν φυσικά όσα λέει αληθεύουν. Μέχρι ένα σημείο προς το τέλος του βιβλίου , κάνει τον αναγνώστη να συμπάσχει με τον Βασίλη. Αυτό που έχω να σχολιάσω είναι ότι αν και ακαδημαικός. Δεν ξέρω εάν όντως ο γραφικός τρόπος είναι του Βασίλη ή ενός shadow writer. Το λέω αυτό γιατί γράφει εξαιρετικά και ποτέ ο κόσμος δεν σκέφτεται ότι ένας καταζητούμενος και πόσο μάλλον ληστής τραπεζών θα έχει τέτοια μόρφωση ειδικά στο γράψιμο. Φτάνει σε επίπεδα φιλοσοφίας και κοινωνικού σχολιασμού που ειλικρινά εάν τα γράφει ο ίδιος ανταγωνίζεται συναδέλφους μου. Μακάρι να τα έχει γράψει ο ίδιος και όχι shadow writer , αν και οι πληροφορίες είναι τόσο συγκεκριμένες που δεν ξέρω ένας 3ος πως θα τα έγραφε χωρίς να είναι ο ίδιος ο Βασίλης. Οπως και να έχει εξαιρετικό βιβλίο προβληματίζει τον άνθρωπο και τον κάνει να σκέφτεται για τη κοινωνία που ζει. Το προτείνω σε όλους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Dimitriadi3024
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα εξαιρετικό αφηγημα-βιβλιο,πολύ ρομαντικό ,με στοιχεία ομολογώ μεγάλου συγγραφέα ,με δυναμική και όνειρα για καλύτερη ζωή...προσωπικά με συνεπήρε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τρομερά ενδιαφέρον ανάγνωσμα, όπως λένε οι περισσότεροι είναι σαν καλογραμμένο σενάριο ταινίας δράσης που όμως είναι 100% αληθινή. Μπαίνεις για τα καλά μέσα στον κόσμο του βιβλίου ταξιδεύεις στα 90's σε καταδιώξεις , ληστείες , προδοσίες , απαγωγές ,αποδράσεις κτλ τα έχει όλα . Τα μόνα αρνητικά είναι ότι υστερεί σαν ανάγνωσμα από άποψη γραφής και ίσως θα κουράσει κάποιους η συνεχείς αναφορά σε κοσμοθεωρίες και οπτικές του πρωταγωνιστή όχι για αυτές καθαυτές απλά επαναλαμβάνονται πιάνοντας αρκετή έκταση στο βιβλίο πράγμα που δείχνει ότι ο συγγραφέας ήθελε να ακουστεί και γι αυτό πέρα από την εντυπωσιακή περιγραφή της ζωής του !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexios_Oikonomou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό! Είναι σαν να ζεις ο ίδιος όλα αυτά τα σκηνικά σαν 3ος παρατηρητής.
    Ωραία γραφή, περιέχει πόλους στοχασμούς που τουλάχιστον εγώ ενστερνίζομαι. Προβληματίζει κ διαφωτίζει ένα κομμάτι του παρελθόντος που τα media το παρουσίασαν τελείως διαφορετικά.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. 600 σελίδες έφυγαν σε μια εβδομάδα! Μάγκας!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgosrig12
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βιβλίο που σου κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον καθ' όλη την διάρκεια. Ο συγγραφέας με πήρε μαζί του σε αυτό το περιπετειώδες σκοτεινό και δύσκολο ταξίδι παρουσιάζοντας τα γεγονότα από την δική του πλευρά με γλαφυρό τρόπο.
    Το σύστημα είναι σάπιο.Αυτο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε ατομικά ο καθένας από την πλευρά του και συλλογικά όλοι μαζι να το αλλάξουμε.
    Ο Βασίλης αποφάσισε να το ακυρώσει και μαγκιά του.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sToNe_gARdEN
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια ζωή απαλλαγμένη από φυλακές κανόνων , εντολών , εξαναγκασμών , αυτοπεριορισμών...Μια ζωή αληθινά ελεύθερη. Με εκείνους που επέλεξαν συνειδητά να πορεύονται διάγοντας μια φυσιολογική ζωή αντιδρώντας σε έναν αφύσικο κόσμο.

    Υ.Γ Νίκος Παλαιοκωστας αιώνια ελεύθερος.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Steve_Bal
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό βιβλίο από έναν άνθρωπο που ξέρεις ότι το φόρτε του ήταν οι αποδράσεις και όχι το μολύβι. :))

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • harlen
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ αξιόλογο βιβλίο κατά τη γνώμη μου, εμένα προσωπικά με έκανε να αναθεωρήσω πολλά πράγματα. Αν θέλετε τροφή για σκέψη σίγουρα θα βρείτε εδώ πρόσφορο έδαφος. Με βοήθησε να δω τη σκοπιά και την αντίληψη του συγγραφέα απέναντι σε κάποια πράγματα, να ακούσω και τη δική του πλευρά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • demo.kf
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκπληκτικό βιβλίο! Από όποια σκοπιά και να το δεις...Δημοσιογραφικά, ιστορικά, σε επίπεδο δράσης και άλλα πολλά. Το καλύτερο ανάγνωσμα ειδικά για το καλοκαίρι. Μην το σκεφτείτε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giaxxo
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν το 50% οσων περιγραφει ειναι αληθεια οσον αφορα το δικαστικο,αστυνομικο,συστημα κρατησης τοτε απο τυχη υπαρχουμε ως κρατος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Canedra
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οι γκουρού των βιβλίων θα σχολιάσουν για το τρόπο με τον οποίο αναπαράγεται η ιστορία, αν είναι καλογραμμένο, αν τα σημεία στίξης βρίσκονται στη θέση τους κτλ. Εγώ που είμαι ένας απλός αναγνώστης θα πω οτι το βιβλίο αυτό είναι συγκλονιστικό. Αν το Prison Break ήταν η σειρά της δεκαετίας των '00s, όντας μια φανταστική ιστορία, τότε το βιβλίο αυτό αντιστοίχως θα έπρεπε να είναι το βιβλίο του αιώνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Santa_Cause
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν το σκηνοθετούσε ο Ιστγουντ όλος ο πλανήτης θα μιλούσε για αυτό. Οταν λες την αλήθεια δεν μπορεί παρα να είναι συναρπαστική!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ntinos_Seras
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ξεχωριστώ, είναι τέτοια η περίπτωση που δεν ξέρω αν μπορεί κάποιο άλλο βιβλίο να προσφέρει κάτι σαν και αυτό!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • v_l39
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο το βιβλίο. Μου άφησε την εντυπωση ότι ο συγγραφεας ηταν σε μεγάλο βαθμο αντικειμενικός και ειλικρινής στην εξιστόρηση των γεγονότων. Θα ήθελα όμως να μας κάνει να γνωρίσουμε τον ίδιο καλυτερα . Περίμενα επίσης να μας βάλει περισσότερο στον κόσμο των ελληνικών φυλακών. Ενδιαφέρον θα είχε να μας πει τη γνώμη του για δεσποζουσες μορφές της ελληνικής παρανομιας που γνώρισε όλα αυτά τα χρόνια. Ευελπιστώ ότι αυτό θα γίνει στο επόμενο βιβλίο του. Εγώ σίγουρα θα το αγοράσω!

    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Karapetsas
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό. Ο Βασίλης δείχνει το ήθος του, την ανθρωπιά του και τις ανησυχίες του. Το βιβλίο σε κρατάει και δε θες να σταματήσεις να διαβάζεις

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john_statham
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό βιβλίο κ η ιστορία του Βασίλη. Πραγματικά πρέπει να το διαβάσετε όλοι. Έχει συνείδηση και ανθρωπιά μέσα του

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aitos1984
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν τυχόν και ανήκεις σε αυτούς που έχουν πιει ένα καφέ έστω με το Βασίλη τότε το βιβλίο σε κάνει να νιώθεις πολύ τιμητικά που τον γνώρισες. Το βιβλίο είναι θησαυρός για όποιον τολμήσει να το κάνει βιβλίο η και σειρά καθώς η ζωή του είναι για πολλά επεισόδια.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annamariamatisse
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό! Από τις ουσιαστικότερες κοινωνιολογικές κι όχι μόνο προσεγγίσεις. Δεν λείπει το χιούμορ, ο σαρκασμός και η λυρικότητα. Το προτείνω!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leonidas_T_
    5
    9 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικό βιβλίο τα λέει τα πράγματα με το όνομα τους..
    Είναι λες και βλέπεις ταινία.
    Το έχω δώσει ήδη σε αδέρφια και φίλους....
    Το έχω διαβάσει 3 φορές... Σου ανοίγει την εμπειρία να περιγράφεις στους άλλους αυτό που διαβάζεις ...
    Θα θελα πολύ να τα λέγαμε με τον Βασίλη....

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gterzidis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το βιβλίο σε κρατάει σε αγωνία για να διαβάσεις την συνέχεια . Λεει την αλήθεια του (σσ ο συγγραφέας) με τον δικό του τρόπο.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Το ύφος γραφής μου άρεσε σε κάποια σημεία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rizos_kwstas
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό βιβλίο με πλοκή και δράση. Φέρνει μνήμες και από το παρελθόν (παιδικά χρόνια - ταξίδια) του συγγραφέα κάνοντας το πραγματικά ξεχωριστό. Μακάρι να αποτελέσει έμπνευση για κάποιο σκηνοθέτη και να βγει στους κινηματογράφους. Όχι για να προβάλει τον ήρωα Παλαιοκώστα, αλλά για κάποιον που επέλεξε ένα διαφορετικό/αντισυμβατικό τρόπο ζωής, με όποιες επιπτώσεις έχει αυτό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stas_1989
    5
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    'Εκτιθεστε Κυριοι, κρατηστε τα προσχηματα'
    Γιασου Βασιλη πολυ καλα τους τα λες και καλα τους τα εκανες !!! Αξίζει το βιβλιο μαγκες παρτε το!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KostikasPontios
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά δεν υπάρχει το βιβλίο! Από τα καλύτερα που έχω διαβάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vpragias
    5
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το βιβλίο το αγόρασα για τις ληστείες απαγωγες δραπετεύσεις(για τα οποία μόνο παραπονεμενο δε θα σε αφήσει), κ όμως η περιγραφή του ταξιδιού στην Κίνα ήταν το χαιλαιτ για μένα.Ναναι καλά ο άνθρωπος.Κλεινοντας αν ήμουν στο 'εικονες του Σκρουτζ χωρίς εικόνα' θαλεγα ότι αυτό το βιβλίο..κλέβει..τις εντυπωσεις,διαβάστε για να..αποδράσετε..από την καθημερινότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sania Paidi Violi
    5
    10 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συναρπαστικό βιβλίο, θέλω κι αλλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis_Rizos
    3
    4 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το βιβλίο το διάβασα. Σεβαστή αυτοβιογραφία, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, με γρήγορη ροή. Λογοτεχνικά γραμμένο δεν είναι, καλύτερα ίσως κατά μία άποψη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thev_4
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν όχι το καλύτερο από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει .Πολλές αποκαλύψεις για την προσωπική του ζωή ,για το σοφρονιστικος σύστημα της χώρας ,την δικαιοσύνη ... Απαγωγές και εμπλοκές . Τα περιέχει όλα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιρεα
    5
    26 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την ξέρουμε την κοινωνία. Δεν χρειαζόταν ο Παλαιοκώστας να μας την περιγράψει-κι αυτήν την ξέρουμε, και τα αίσχη της. Αυτό που αγνοούμε, είναι πως μπορούμε και οφείλουμε να μην τής μοιάσουμε. Και πως υπαρχουν ακόμη άνθρωποι... αντάξιοι μιας φυσιολογικής ζωής. Αυτό έπρεπε κάποιος να το πεί - και με έργο, και με λόγο. Να το πεί έτσι, ωστέ να το ακούσεις όχι από εκείνον, μα απ' την καρδιά σου. Λίγοι το μπορούν. Ο Παλαιοκώστας το κατάφερε. Από τις πρώτες σειρές το νιώθεις, το ακούς μέσα σου - αυτό το "ναι"! Ναι, "ίδιος ο χτύπος και το χρέος της καρδιάς"! Ένα βιβλίο αληθινό κι απρόσμενο. Μια διδαχή και εγκώμιο λευτεριάς. Λυρισμός, αγάπη, τόλμη... Μια πένα σπαθί και ζυγός, που σε κάνει να ερωτηθείς άν είσαι άνθρωπος, ή ασπόνδυλο που το μόνο που ξέρει είναι να σέρνεται και να παρασιτεύει στο σάπιο του κόσμου μας. Το διαβάζεις, και λες "ευχαριστώ!". Σε ποιόν; Στον Άνθρωπο, για τον άνθρωπο που ξύπνησε μέσα σου... Ευχαριστώ...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απίστευτη γραφή, τρομερά όσα αναφέρει για το τι συμβαίνει κάτω απο το χαλάκι . Κοινωνικός σχολιασμός σε επίπεδο φιλοσοφίας .
    Όταν γεράσει ελεύθερος και φυγει απο τουτο τον κοσμο να μας αφησει κληρονομιά ενα τελευταίο βιβλίο και να μας εξηγει τι έκανε και εμεινε απιαστος ! Μοναδικός! Να ειναι καλά όπου και να είναι.

    4
  • Εκπληκτικό βιβλίο. Σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν αυτά που λέει είναι αληθινά και σε προβληματίζει ειδικά για συγκεκριμένους φορείς της χώρας , εάν φυσικά όσα λέει αληθεύουν. Μέχρι ένα σημείο προς το τέλος του βιβλίου , κάνει τον αναγνώστη να συμπάσχει με τον Βασίλη. Αυτό που έχω να σχολιάσω είναι ότι αν και ακαδημαικός. Δεν ξέρω εάν όντως ο γραφικός τρόπος είναι του Βασίλη ή ενός shadow writer. Το λέω αυτό γιατί γράφει εξαιρετικά και ποτέ ο κόσμος δεν σκέφτεται ότι ένας καταζητούμενος και πόσο μάλλον ληστής τραπεζών θα έχει τέτοια μόρφωση ειδικά στο γράψιμο. Φτάνει σε επίπεδα φιλοσοφίας και κοινωνικού σχολιασμού που ειλικρινά εάν τα γράφει ο ίδιος ανταγωνίζεται συναδέλφους μου. Μακάρι να τα έχει γράψει ο ίδιος και όχι shadow writer , αν και οι πληροφορίες είναι τόσο συγκεκριμένες που δεν ξέρω ένας 3ος πως θα τα έγραφε χωρίς να είναι ο ίδιος ο Βασίλης. Οπως και να έχει εξαιρετικό βιβλίο προβληματίζει τον άνθρωπο και τον κάνει να σκέφτεται για τη κοινωνία που ζει. Το προτείνω σε όλους.

    9
  • Ένα εξαιρετικό αφηγημα-βιβλιο,πολύ ρομαντικό ,με στοιχεία ομολογώ μεγάλου συγγραφέα ,με δυναμική και όνειρα για καλύτερη ζωή...προσωπικά με συνεπήρε.

    2
  • Τρομερά ενδιαφέρον ανάγνωσμα, όπως λένε οι περισσότεροι είναι σαν καλογραμμένο σενάριο ταινίας δράσης που όμως είναι 100% αληθινή. Μπαίνεις για τα καλά μέσα στον κόσμο του βιβλίου ταξιδεύεις στα 90's σε καταδιώξεις , ληστείες , προδοσίες , απαγωγές ,αποδράσεις κτλ τα έχει όλα . Τα μόνα αρνητικά είναι ότι υστερεί σαν ανάγνωσμα από άποψη γραφής και ίσως θα κουράσει κάποιους η συνεχείς αναφορά σε κοσμοθεωρίες και οπτικές του πρωταγωνιστή όχι για αυτές καθαυτές απλά επαναλαμβάνονται πιάνοντας αρκετή έκταση στο βιβλίο πράγμα που δείχνει ότι ο συγγραφέας ήθελε να ακουστεί και γι αυτό πέρα από την εντυπωσιακή περιγραφή της ζωής του !

    0
  • Εξαιρετικό! Είναι σαν να ζεις ο ίδιος όλα αυτά τα σκηνικά σαν 3ος παρατηρητής.
    Ωραία γραφή, περιέχει πόλους στοχασμούς που τουλάχιστον εγώ ενστερνίζομαι. Προβληματίζει κ διαφωτίζει ένα κομμάτι του παρελθόντος που τα media το παρουσίασαν τελείως διαφορετικά.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. 600 σελίδες έφυγαν σε μια εβδομάδα! Μάγκας!

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

2033 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ο Βασίλης Παλαιοκώστας δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Σε αυτό το βιβλίο περιγράφει με γλαφυρότητα την περιπέτεια της ζωής του και τοποθετείται για τη δική του ηθική στάση ζωής.

Ένα βιβλίο, σχεδόν κινηματογραφικό, που διαβάζεται απνευστί, με στιγμές δυνατές και άλλες φορές τρυφερές, ανθρώπινες, καθημερινές, στιγμές ενός ανθρώπου που διψάει να ζήσει μια φυσιολογική ζωή αντιδρώντας σε έναν αφύσικο κόσμο. … ξύπνησε πρώιμα τ’ αγρίμι μέσα μου.

Απόσπασμα

Θεωρώντας πως ήταν πολύ νωρίς ακόμη και οι συνθήκες δεν είχαν ωριμάσει για «πονηρά» σχέδια, το κράταγα με μεγάλη δυσκολία σε τεχνητή καταστολή κι εκείνο έδειχνε κατανόηση. Μα σαν ξύπναγε, σήκωνε τον κόσμο στο ποδάρι. Τα ουρλιαχτά του ήταν ο δικός του βασανιστικός λόγος που έλεγε όσα δεν μπορούν χίλιοι σοφοί.

Μου τρυπούσε τα μελίγγια, με κυρίευε ολοκληρωτικά. Αδυνατούσα να το κρύψω. Ήταν ορατό σε κάθε μου κίνηση. Στο βάδισμά μου, στο βλέμμα μου, στο λόγο μου. Ζητούσε επιτακτικά, εδώ και τώρα, το δικαίωμά του στην ελευθερία κι άντε να το σωπάσω. Πώς να συγκρατηθεί η θέληση για ζωή;

Τούτο το ζουλάπι δεν έλεγε να προσκυνήσει την αλυσίδα. Μου απαγόρευε να ζήσω και πολύ περισσότερο να αποδεχτώ ως φυσιολογική κατάσταση την αιχμαλωσία. Με κρατούσε σε συνεχή εγρήγορση, ψάχνοντας αδιάκοπα μια δίοδο διαφυγής. Να σκάψει, να κόψει κάγκελα, να βάλει φουρνέλο στα ντουβάρια, να φτιάξει μια σκάλα να ανεβεί στ’ άστρα, μέχρι να ανακαλύψει τη μεγάλη έξοδο.

Να απαλλαγεί απ’ τον κυκλωτικό χορό των βρικολάκων που στήναν ολόγυρα τ’ ανθρώπινα βαμπίρ. Ώσπου να βρεθεί έξω εκεί, μακριά. Να ‘χει στα ποδάρια του τη φυλλωσιά του δάσους, στα πνευμόνια του τον καθάριο βουνίσιο άνεμο και να αφουγκράζεται τον αντίλαλο της φωνής του στην αστροφεγγιά.

Κατασκευαστής

Συγγραφέας
Βασίλης Παλαιοκώστας
Εκδότης
Οι Εκδόσεις των Συναδέλφων
Γλώσσα
Ελληνικά
Υπότιτλος
Δράσεις και αποδράσεις ενός επικηρυγμένου
Εξώφυλλο
Μαλακό
Αριθμός σελίδων
608
Ημερομηνία Κυκλοφορίας
6/2019
Είδος
Αυτοβιογραφία, Μαρτυρία
Περίοδος
Κοινωνικά Θέματα
Έτος έκδοσης
2019
Διαστάσεις
14x20.5 cm
ISBN-13
9789609797801

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (144)

  1. 140
  2. 2
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ήταν ευκολοδιάβαστο
  • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
  • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
  • Ποιότητα χαρτιού
  • Μου άρεσε το ύφος γραφής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Blueblu
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτη γραφή, τρομερά όσα αναφέρει για το τι συμβαίνει κάτω απο το χαλάκι . Κοινωνικός σχολιασμός σε επίπεδο φιλοσοφίας .
    Όταν γεράσει ελεύθερος και φυγει απο τουτο τον κοσμο να μας αφησει κληρονομιά ενα τελευταίο βιβλίο και να μας εξηγει τι έκανε και εμεινε απιαστος ! Μοναδικός! Να ειναι καλά όπου και να είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sonasic
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εκπληκτικό βιβλίο. Σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν αυτά που λέει είναι αληθινά και σε προβληματίζει ειδικά για συγκεκριμένους φορείς της χώρας , εάν φυσικά όσα λέει αληθεύουν. Μέχρι ένα σημείο προς το τέλος του βιβλίου , κάνει τον αναγνώστη να συμπάσχει με τον Βασίλη. Αυτό που έχω να σχολιάσω είναι ότι αν και ακαδημαικός. Δεν ξέρω εάν όντως ο γραφικός τρόπος είναι του Βασίλη ή ενός shadow writer. Το λέω αυτό γιατί γράφει εξαιρετικά και ποτέ ο κόσμος δεν σκέφτεται ότι ένας καταζητούμενος και πόσο μάλλον ληστής τραπεζών θα έχει τέτοια μόρφωση ειδικά στο γράψιμο. Φτάνει σε επίπεδα φιλοσοφίας και κοινωνικού σχολιασμού που ειλικρινά εάν τα γράφει ο ίδιος ανταγωνίζεται συναδέλφους μου. Μακάρι να τα έχει γράψει ο ίδιος και όχι shadow writer , αν και οι πληροφορίες είναι τόσο συγκεκριμένες που δεν ξέρω ένας 3ος πως θα τα έγραφε χωρίς να είναι ο ίδιος ο Βασίλης. Οπως και να έχει εξαιρετικό βιβλίο προβληματίζει τον άνθρωπο και τον κάνει να σκέφτεται για τη κοινωνία που ζει. Το προτείνω σε όλους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Dimitriadi3024
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα εξαιρετικό αφηγημα-βιβλιο,πολύ ρομαντικό ,με στοιχεία ομολογώ μεγάλου συγγραφέα ,με δυναμική και όνειρα για καλύτερη ζωή...προσωπικά με συνεπήρε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τρομερά ενδιαφέρον ανάγνωσμα, όπως λένε οι περισσότεροι είναι σαν καλογραμμένο σενάριο ταινίας δράσης που όμως είναι 100% αληθινή. Μπαίνεις για τα καλά μέσα στον κόσμο του βιβλίου ταξιδεύεις στα 90's σε καταδιώξεις , ληστείες , προδοσίες , απαγωγές ,αποδράσεις κτλ τα έχει όλα . Τα μόνα αρνητικά είναι ότι υστερεί σαν ανάγνωσμα από άποψη γραφής και ίσως θα κουράσει κάποιους η συνεχείς αναφορά σε κοσμοθεωρίες και οπτικές του πρωταγωνιστή όχι για αυτές καθαυτές απλά επαναλαμβάνονται πιάνοντας αρκετή έκταση στο βιβλίο πράγμα που δείχνει ότι ο συγγραφέας ήθελε να ακουστεί και γι αυτό πέρα από την εντυπωσιακή περιγραφή της ζωής του !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexios_Oikonomou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό! Είναι σαν να ζεις ο ίδιος όλα αυτά τα σκηνικά σαν 3ος παρατηρητής.
    Ωραία γραφή, περιέχει πόλους στοχασμούς που τουλάχιστον εγώ ενστερνίζομαι. Προβληματίζει κ διαφωτίζει ένα κομμάτι του παρελθόντος που τα media το παρουσίασαν τελείως διαφορετικά.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. 600 σελίδες έφυγαν σε μια εβδομάδα! Μάγκας!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgosrig12
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βιβλίο που σου κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον καθ' όλη την διάρκεια. Ο συγγραφέας με πήρε μαζί του σε αυτό το περιπετειώδες σκοτεινό και δύσκολο ταξίδι παρουσιάζοντας τα γεγονότα από την δική του πλευρά με γλαφυρό τρόπο.
    Το σύστημα είναι σάπιο.Αυτο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε ατομικά ο καθένας από την πλευρά του και συλλογικά όλοι μαζι να το αλλάξουμε.
    Ο Βασίλης αποφάσισε να το ακυρώσει και μαγκιά του.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sToNe_gARdEN
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια ζωή απαλλαγμένη από φυλακές κανόνων , εντολών , εξαναγκασμών , αυτοπεριορισμών...Μια ζωή αληθινά ελεύθερη. Με εκείνους που επέλεξαν συνειδητά να πορεύονται διάγοντας μια φυσιολογική ζωή αντιδρώντας σε έναν αφύσικο κόσμο.

    Υ.Γ Νίκος Παλαιοκωστας αιώνια ελεύθερος.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Steve_Bal
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό βιβλίο από έναν άνθρωπο που ξέρεις ότι το φόρτε του ήταν οι αποδράσεις και όχι το μολύβι. :))

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • harlen
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ αξιόλογο βιβλίο κατά τη γνώμη μου, εμένα προσωπικά με έκανε να αναθεωρήσω πολλά πράγματα. Αν θέλετε τροφή για σκέψη σίγουρα θα βρείτε εδώ πρόσφορο έδαφος. Με βοήθησε να δω τη σκοπιά και την αντίληψη του συγγραφέα απέναντι σε κάποια πράγματα, να ακούσω και τη δική του πλευρά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • demo.kf
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκπληκτικό βιβλίο! Από όποια σκοπιά και να το δεις...Δημοσιογραφικά, ιστορικά, σε επίπεδο δράσης και άλλα πολλά. Το καλύτερο ανάγνωσμα ειδικά για το καλοκαίρι. Μην το σκεφτείτε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giaxxo
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν το 50% οσων περιγραφει ειναι αληθεια οσον αφορα το δικαστικο,αστυνομικο,συστημα κρατησης τοτε απο τυχη υπαρχουμε ως κρατος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Canedra
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οι γκουρού των βιβλίων θα σχολιάσουν για το τρόπο με τον οποίο αναπαράγεται η ιστορία, αν είναι καλογραμμένο, αν τα σημεία στίξης βρίσκονται στη θέση τους κτλ. Εγώ που είμαι ένας απλός αναγνώστης θα πω οτι το βιβλίο αυτό είναι συγκλονιστικό. Αν το Prison Break ήταν η σειρά της δεκαετίας των '00s, όντας μια φανταστική ιστορία, τότε το βιβλίο αυτό αντιστοίχως θα έπρεπε να είναι το βιβλίο του αιώνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Santa_Cause
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν το σκηνοθετούσε ο Ιστγουντ όλος ο πλανήτης θα μιλούσε για αυτό. Οταν λες την αλήθεια δεν μπορεί παρα να είναι συναρπαστική!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ntinos_Seras
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ξεχωριστώ, είναι τέτοια η περίπτωση που δεν ξέρω αν μπορεί κάποιο άλλο βιβλίο να προσφέρει κάτι σαν και αυτό!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • v_l39
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο το βιβλίο. Μου άφησε την εντυπωση ότι ο συγγραφεας ηταν σε μεγάλο βαθμο αντικειμενικός και ειλικρινής στην εξιστόρηση των γεγονότων. Θα ήθελα όμως να μας κάνει να γνωρίσουμε τον ίδιο καλυτερα . Περίμενα επίσης να μας βάλει περισσότερο στον κόσμο των ελληνικών φυλακών. Ενδιαφέρον θα είχε να μας πει τη γνώμη του για δεσποζουσες μορφές της ελληνικής παρανομιας που γνώρισε όλα αυτά τα χρόνια. Ευελπιστώ ότι αυτό θα γίνει στο επόμενο βιβλίο του. Εγώ σίγουρα θα το αγοράσω!

    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Karapetsas
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό. Ο Βασίλης δείχνει το ήθος του, την ανθρωπιά του και τις ανησυχίες του. Το βιβλίο σε κρατάει και δε θες να σταματήσεις να διαβάζεις

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john_statham
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό βιβλίο κ η ιστορία του Βασίλη. Πραγματικά πρέπει να το διαβάσετε όλοι. Έχει συνείδηση και ανθρωπιά μέσα του

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aitos1984
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν τυχόν και ανήκεις σε αυτούς που έχουν πιει ένα καφέ έστω με το Βασίλη τότε το βιβλίο σε κάνει να νιώθεις πολύ τιμητικά που τον γνώρισες. Το βιβλίο είναι θησαυρός για όποιον τολμήσει να το κάνει βιβλίο η και σειρά καθώς η ζωή του είναι για πολλά επεισόδια.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annamariamatisse
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό! Από τις ουσιαστικότερες κοινωνιολογικές κι όχι μόνο προσεγγίσεις. Δεν λείπει το χιούμορ, ο σαρκασμός και η λυρικότητα. Το προτείνω!

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leonidas_T_
    5
    9 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικό βιβλίο τα λέει τα πράγματα με το όνομα τους..
    Είναι λες και βλέπεις ταινία.
    Το έχω δώσει ήδη σε αδέρφια και φίλους....
    Το έχω διαβάσει 3 φορές... Σου ανοίγει την εμπειρία να περιγράφεις στους άλλους αυτό που διαβάζεις ...
    Θα θελα πολύ να τα λέγαμε με τον Βασίλη....

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Μου άρεσε το ύφος γραφής
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gterzidis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το βιβλίο σε κρατάει σε αγωνία για να διαβάσεις την συνέχεια . Λεει την αλήθεια του (σσ ο συγγραφέας) με τον δικό του τρόπο.

    • Ποιότητα χαρτιού
    • Ήταν ευκολοδιάβαστο
    • Ήταν αρκετά ενδιαφέρον
    • Θα το πρότεινα για ανάγνωση
    • Το ύφος γραφής μου άρεσε σε κάποια σημεία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rizos_kwstas
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό βιβλίο με πλοκή και δράση. Φέρνει μνήμες και από το παρελθόν (παιδικά χρόνια - ταξίδια) του συγγραφέα κάνοντας το πραγματικά ξεχωριστό. Μακάρι να αποτελέσει έμπνευση για κάποιο σκηνοθέτη και να βγει στους κινηματογράφους. Όχι για να προβάλει τον ήρωα Παλαιοκώστα, αλλά για κάποιον που επέλεξε ένα διαφορετικό/αντισυμβατικό τρόπο ζωής, με όποιες επιπτώσεις έχει αυτό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stas_1989
    5
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    'Εκτιθεστε Κυριοι, κρατηστε τα προσχηματα'
    Γιασου Βασιλη πολυ καλα τους τα λες και καλα τους τα εκανες !!! Αξίζει το βιβλιο μαγκες παρτε το!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KostikasPontios
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά δεν υπάρχει το βιβλίο! Από τα καλύτερα που έχω διαβάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vpragias
    5
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το βιβλίο το αγόρασα για τις ληστείες απαγωγες δραπετεύσεις(για τα οποία μόνο παραπονεμενο δε θα σε αφήσει), κ όμως η περιγραφή του ταξιδιού στην Κίνα ήταν το χαιλαιτ για μένα.Ναναι καλά ο άνθρωπος.Κλεινοντας αν ήμουν στο 'εικονες του Σκρουτζ χωρίς εικόνα' θαλεγα ότι αυτό το βιβλίο..κλέβει..τις εντυπωσεις,διαβάστε για να..αποδράσετε..από την καθημερινότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sania Paidi Violi
    5
    10 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συναρπαστικό βιβλίο, θέλω κι αλλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis_Rizos
    3
    4 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το βιβλίο το διάβασα. Σεβαστή αυτοβιογραφία, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, με γρήγορη ροή. Λογοτεχνικά γραμμένο δεν είναι, καλύτερα ίσως κατά μία άποψη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thev_4
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν όχι το καλύτερο από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει .Πολλές αποκαλύψεις για την προσωπική του ζωή ,για το σοφρονιστικος σύστημα της χώρας ,την δικαιοσύνη ... Απαγωγές και εμπλοκές . Τα περιέχει όλα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιρεα
    5
    26 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την ξέρουμε την κοινωνία. Δεν χρειαζόταν ο Παλαιοκώστας να μας την περιγράψει-κι αυτήν την ξέρουμε, και τα αίσχη της. Αυτό που αγνοούμε, είναι πως μπορούμε και οφείλουμε να μην τής μοιάσουμε. Και πως υπαρχουν ακόμη άνθρωποι... αντάξιοι μιας φυσιολογικής ζωής. Αυτό έπρεπε κάποιος να το πεί - και με έργο, και με λόγο. Να το πεί έτσι, ωστέ να το ακούσεις όχι από εκείνον, μα απ' την καρδιά σου. Λίγοι το μπορούν. Ο Παλαιοκώστας το κατάφερε. Από τις πρώτες σειρές το νιώθεις, το ακούς μέσα σου - αυτό το "ναι"! Ναι, "ίδιος ο χτύπος και το χρέος της καρδιάς"! Ένα βιβλίο αληθινό κι απρόσμενο. Μια διδαχή και εγκώμιο λευτεριάς. Λυρισμός, αγάπη, τόλμη... Μια πένα σπαθί και ζυγός, που σε κάνει να ερωτηθείς άν είσαι άνθρωπος, ή ασπόνδυλο που το μόνο που ξέρει είναι να σέρνεται και να παρασιτεύει στο σάπιο του κόσμου μας. Το διαβάζεις, και λες "ευχαριστώ!". Σε ποιόν; Στον Άνθρωπο, για τον άνθρωπο που ξύπνησε μέσα σου... Ευχαριστώ...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απίστευτη γραφή, τρομερά όσα αναφέρει για το τι συμβαίνει κάτω απο το χαλάκι . Κοινωνικός σχολιασμός σε επίπεδο φιλοσοφίας .
    Όταν γεράσει ελεύθερος και φυγει απο τουτο τον κοσμο να μας αφησει κληρονομιά ενα τελευταίο βιβλίο και να μας εξηγει τι έκανε και εμεινε απιαστος ! Μοναδικός! Να ειναι καλά όπου και να είναι.

    4
  • Εκπληκτικό βιβλίο. Σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν αυτά που λέει είναι αληθινά και σε προβληματίζει ειδικά για συγκεκριμένους φορείς της χώρας , εάν φυσικά όσα λέει αληθεύουν. Μέχρι ένα σημείο προς το τέλος του βιβλίου , κάνει τον αναγνώστη να συμπάσχει με τον Βασίλη. Αυτό που έχω να σχολιάσω είναι ότι αν και ακαδημαικός. Δεν ξέρω εάν όντως ο γραφικός τρόπος είναι του Βασίλη ή ενός shadow writer. Το λέω αυτό γιατί γράφει εξαιρετικά και ποτέ ο κόσμος δεν σκέφτεται ότι ένας καταζητούμενος και πόσο μάλλον ληστής τραπεζών θα έχει τέτοια μόρφωση ειδικά στο γράψιμο. Φτάνει σε επίπεδα φιλοσοφίας και κοινωνικού σχολιασμού που ειλικρινά εάν τα γράφει ο ίδιος ανταγωνίζεται συναδέλφους μου. Μακάρι να τα έχει γράψει ο ίδιος και όχι shadow writer , αν και οι πληροφορίες είναι τόσο συγκεκριμένες που δεν ξέρω ένας 3ος πως θα τα έγραφε χωρίς να είναι ο ίδιος ο Βασίλης. Οπως και να έχει εξαιρετικό βιβλίο προβληματίζει τον άνθρωπο και τον κάνει να σκέφτεται για τη κοινωνία που ζει. Το προτείνω σε όλους.

    9
  • Ένα εξαιρετικό αφηγημα-βιβλιο,πολύ ρομαντικό ,με στοιχεία ομολογώ μεγάλου συγγραφέα ,με δυναμική και όνειρα για καλύτερη ζωή...προσωπικά με συνεπήρε.

    2
  • Τρομερά ενδιαφέρον ανάγνωσμα, όπως λένε οι περισσότεροι είναι σαν καλογραμμένο σενάριο ταινίας δράσης που όμως είναι 100% αληθινή. Μπαίνεις για τα καλά μέσα στον κόσμο του βιβλίου ταξιδεύεις στα 90's σε καταδιώξεις , ληστείες , προδοσίες , απαγωγές ,αποδράσεις κτλ τα έχει όλα . Τα μόνα αρνητικά είναι ότι υστερεί σαν ανάγνωσμα από άποψη γραφής και ίσως θα κουράσει κάποιους η συνεχείς αναφορά σε κοσμοθεωρίες και οπτικές του πρωταγωνιστή όχι για αυτές καθαυτές απλά επαναλαμβάνονται πιάνοντας αρκετή έκταση στο βιβλίο πράγμα που δείχνει ότι ο συγγραφέας ήθελε να ακουστεί και γι αυτό πέρα από την εντυπωσιακή περιγραφή της ζωής του !

    0
  • Εξαιρετικό! Είναι σαν να ζεις ο ίδιος όλα αυτά τα σκηνικά σαν 3ος παρατηρητής.
    Ωραία γραφή, περιέχει πόλους στοχασμούς που τουλάχιστον εγώ ενστερνίζομαι. Προβληματίζει κ διαφωτίζει ένα κομμάτι του παρελθόντος που τα media το παρουσίασαν τελείως διαφορετικά.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. 600 σελίδες έφυγαν σε μια εβδομάδα! Μάγκας!

    3
  • Δες τα όλα
14,00 €
5,00 €   μεταφορικά