Μάσκες Ύπνου CPAP & BiPAP για Άπνοια

Lowenstein Joyce One Στοματορινική Μάσκα για Συσκευή Cpap & Bipap

  • Pινική μάσκα για CPAP με μεταξωτή σιλικόνη
  • Αυτοπροσαρμοζόμενο στήριγμα μετώπου
  • Τεχνολογία Silk Tec της WEINMANN
  • Διαθέτει αθόρυβη λειτουργία
  • Παρέχει ελευθερία κινήσεων χωρίς διαρροές
  • Είναι ανατομική &...
  • Pινική μάσκα για CPAP με μεταξωτή σιλικόνη
  • Αυτοπροσαρμοζόμενο στήριγμα μετώπου
  • Τεχνολογία Silk Tec της WEINMANN
  • Διαθέτει αθόρυβη λειτουργία
  • Παρέχει ελευθερία κινήσεων χωρίς διαρροές
  • Είναι ανατομική & φιλική προς το δέρμα
  • One Size
Δες όλη την περιγραφή

Μέγεθος

70 00
Παράδοση Πέμ, 02 Ιουλ - Δευ, 06 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Chiotis Group 4,9 (29)
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Pινική μάσκα για CPAP με μεταξωτή σιλικόνη
  • Αυτοπροσαρμοζόμενο στήριγμα μετώπου
  • Τεχνολογία Silk Tec της WEINMANN
  • Διαθέτει αθόρυβη λειτουργία
  • Παρέχει ελευθερία κινήσεων χωρίς διαρροές
  • Είναι ανατομική & φιλική προς το δέρμα
  • One Size

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Στοματορινική
Είδος
CPAP & BiPAP

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (3)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ευκολία καθαρισμού
  • Άνεση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εφαρμογή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Η μοναδική που μου εφαρμόζει σωστά και δεν χάνει αέρα όταν ανεβαίνει η πίεση.
    Αφαίρεσα το ελατηριάκι που είχε για το μέτωπο και άφησα μόνο το μαξιλαράκι σιλικόνης.
    Το πρωί ναι μεν ξυπνάω με σημάδι στο μέτωπο αλλα δεν εχω ξυπνήσει ούτε μια φορα από διαρροή αέρα.
    Την εχω έναν χρόνο και τώρα αλλάζω μόνο το λουρί της, πιστεύω θα βγάλει αλλον ενα χρόνο.
    Πριν από αυτήν είχα αγοράσει άλλες 2 μάσκες σε διάστημα 10 ημερών, η μια εξ αυτών γνωστής εταιρίας.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Ευκολία καθαρισμού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Taxiarchis1
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    2 αστέρια μόνο επειδή οι σιλικόνες είναι αρκετά ποιοτικές. Κακή εφαρμογή, το στήριγμα στο μέτωπο πονάει πολύ το πρωί και το χειρότερο όλων έχει παρά πολλές διαρροές, εμένα μου ερχόταν αέρας στα μάτια, αδύνατον να κοιμηθείς έτσι.
    Χάλασε στο 3μηνο, άρχισε να χάνει αέρα από τη σύνδεση της μάσκας με τον σωλήνα, όποτε την αντικατέστησα με την f30i, η μέρα με τη νύχτα.
    Πεταμένα λεφτά τα 80€, καλύτερα με μια μάσκα των 140€ και να κοιμάσαι σαν άνθρωπος κι ας χαλάσει στο 6μηνο.

    • Ευκολία καθαρισμού
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • costasdounis
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεγάλη αποτυχία !!! το " αμορτισέρ" στο μέτωπο σε τρελαίνει !!! Θέλει πολύ σφίξιμο για να μη χάνει. ΔΕΝ ΚΆΝΕΙ ΓΕΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΑΣΗ ΑΕΡΑ . Η σιλικόνη κόπηκε στους 3 μήνες. Αποσυνδέεται εύκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η μοναδική που μου εφαρμόζει σωστά και δεν χάνει αέρα όταν ανεβαίνει η πίεση.
    Αφαίρεσα το ελατηριάκι που είχε για το μέτωπο και άφησα μόνο το μαξιλαράκι σιλικόνης.
    Το πρωί ναι μεν ξυπνάω με σημάδι στο μέτωπο αλλα δεν εχω ξυπνήσει ούτε μια φορα από διαρροή αέρα.
    Την εχω έναν χρόνο και τώρα αλλάζω μόνο το λουρί της, πιστεύω θα βγάλει αλλον ενα χρόνο.
    Πριν από αυτήν είχα αγοράσει άλλες 2 μάσκες σε διάστημα 10 ημερών, η μια εξ αυτών γνωστής εταιρίας.

    0
  • 2 αστέρια μόνο επειδή οι σιλικόνες είναι αρκετά ποιοτικές. Κακή εφαρμογή, το στήριγμα στο μέτωπο πονάει πολύ το πρωί και το χειρότερο όλων έχει παρά πολλές διαρροές, εμένα μου ερχόταν αέρας στα μάτια, αδύνατον να κοιμηθείς έτσι.
    Χάλασε στο 3μηνο, άρχισε να χάνει αέρα από τη σύνδεση της μάσκας με τον σωλήνα, όποτε την αντικατέστησα με την f30i, η μέρα με τη νύχτα.
    Πεταμένα λεφτά τα 80€, καλύτερα με μια μάσκα των 140€ και να κοιμάσαι σαν άνθρωπος κι ας χαλάσει στο 6μηνο.

    1
  • Μεγάλη αποτυχία !!! το " αμορτισέρ" στο μέτωπο σε τρελαίνει !!! Θέλει πολύ σφίξιμο για να μη χάνει. ΔΕΝ ΚΆΝΕΙ ΓΕΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΑΣΗ ΑΕΡΑ . Η σιλικόνη κόπηκε στους 3 μήνες. Αποσυνδέεται εύκολα.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

25 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Pινική μάσκα για CPAP με μεταξωτή σιλικόνη
  • Αυτοπροσαρμοζόμενο στήριγμα μετώπου
  • Τεχνολογία Silk Tec της WEINMANN
  • Διαθέτει αθόρυβη λειτουργία
  • Παρέχει ελευθερία κινήσεων χωρίς διαρροές
  • Είναι ανατομική & φιλική προς το δέρμα
  • One Size

Κατασκευαστής

Τύπος
Στοματορινική
Είδος
CPAP & BiPAP

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (3)

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ευκολία καθαρισμού
  • Άνεση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εφαρμογή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Η μοναδική που μου εφαρμόζει σωστά και δεν χάνει αέρα όταν ανεβαίνει η πίεση.
    Αφαίρεσα το ελατηριάκι που είχε για το μέτωπο και άφησα μόνο το μαξιλαράκι σιλικόνης.
    Το πρωί ναι μεν ξυπνάω με σημάδι στο μέτωπο αλλα δεν εχω ξυπνήσει ούτε μια φορα από διαρροή αέρα.
    Την εχω έναν χρόνο και τώρα αλλάζω μόνο το λουρί της, πιστεύω θα βγάλει αλλον ενα χρόνο.
    Πριν από αυτήν είχα αγοράσει άλλες 2 μάσκες σε διάστημα 10 ημερών, η μια εξ αυτών γνωστής εταιρίας.

    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Ευκολία καθαρισμού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Taxiarchis1
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    2 αστέρια μόνο επειδή οι σιλικόνες είναι αρκετά ποιοτικές. Κακή εφαρμογή, το στήριγμα στο μέτωπο πονάει πολύ το πρωί και το χειρότερο όλων έχει παρά πολλές διαρροές, εμένα μου ερχόταν αέρας στα μάτια, αδύνατον να κοιμηθείς έτσι.
    Χάλασε στο 3μηνο, άρχισε να χάνει αέρα από τη σύνδεση της μάσκας με τον σωλήνα, όποτε την αντικατέστησα με την f30i, η μέρα με τη νύχτα.
    Πεταμένα λεφτά τα 80€, καλύτερα με μια μάσκα των 140€ και να κοιμάσαι σαν άνθρωπος κι ας χαλάσει στο 6μηνο.

    • Ευκολία καθαρισμού
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • costasdounis
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεγάλη αποτυχία !!! το " αμορτισέρ" στο μέτωπο σε τρελαίνει !!! Θέλει πολύ σφίξιμο για να μη χάνει. ΔΕΝ ΚΆΝΕΙ ΓΕΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΑΣΗ ΑΕΡΑ . Η σιλικόνη κόπηκε στους 3 μήνες. Αποσυνδέεται εύκολα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η μοναδική που μου εφαρμόζει σωστά και δεν χάνει αέρα όταν ανεβαίνει η πίεση.
    Αφαίρεσα το ελατηριάκι που είχε για το μέτωπο και άφησα μόνο το μαξιλαράκι σιλικόνης.
    Το πρωί ναι μεν ξυπνάω με σημάδι στο μέτωπο αλλα δεν εχω ξυπνήσει ούτε μια φορα από διαρροή αέρα.
    Την εχω έναν χρόνο και τώρα αλλάζω μόνο το λουρί της, πιστεύω θα βγάλει αλλον ενα χρόνο.
    Πριν από αυτήν είχα αγοράσει άλλες 2 μάσκες σε διάστημα 10 ημερών, η μια εξ αυτών γνωστής εταιρίας.

    0
  • 2 αστέρια μόνο επειδή οι σιλικόνες είναι αρκετά ποιοτικές. Κακή εφαρμογή, το στήριγμα στο μέτωπο πονάει πολύ το πρωί και το χειρότερο όλων έχει παρά πολλές διαρροές, εμένα μου ερχόταν αέρας στα μάτια, αδύνατον να κοιμηθείς έτσι.
    Χάλασε στο 3μηνο, άρχισε να χάνει αέρα από τη σύνδεση της μάσκας με τον σωλήνα, όποτε την αντικατέστησα με την f30i, η μέρα με τη νύχτα.
    Πεταμένα λεφτά τα 80€, καλύτερα με μια μάσκα των 140€ και να κοιμάσαι σαν άνθρωπος κι ας χαλάσει στο 6μηνο.

    1
  • Μεγάλη αποτυχία !!! το " αμορτισέρ" στο μέτωπο σε τρελαίνει !!! Θέλει πολύ σφίξιμο για να μη χάνει. ΔΕΝ ΚΆΝΕΙ ΓΕΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΑΣΗ ΑΕΡΑ . Η σιλικόνη κόπηκε στους 3 μήνες. Αποσυνδέεται εύκολα.

    3
  • Δες τα όλα
70,00 €
4,00 € σε Skroutz Point