Η πεταλιέρα είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!. Άριστη φορητότητα και τρομερή ποιότητα ήχων. Μπορείς να βγάλεις ότι κυριολεκτικά θέλεις. Παίρνει irs εννοείται και η μεγαλύτερη μαγκιά της είναι πως μπορείς να "κλέψεις" τον ήχο από άλλους ενισχυτές-καμπίνες ή κιθάρες!Κυκλοφορούν επι πληρωμή έτοιμα patch με ενισχυτες και irs που απλά τα φορτώνεις και αλλάζεις τον ισοσταθμιστή, ίσως και την παραμόρφωση. Το μόνο που δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμη είναι το synth. Ίσως με λιγότερα χρήματα μπορεί κανείς να πάει στην 250. Όμως για τα χρήματα αυτά έχεις ένα τρομερό εργαστάσιο ήχων που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις πεταλιέρες 1000+ ευρώ. Προσωπικά αν εξαιρέσω το dsp neural την βρίσκω πολύ καλύτερη απο helix, boss1000, headrush και g11. Ειδικά η boss 20 χρόνια τον ίδιο χάλια ψηφιοήχο έχει (κάτοχος gt6,8 και 10), καμία σχέση με τα πεταλάκια της που μερικά όντως αξίζουν. Θα επανέλθω με τα τραγούδια μου (όλα mooer ge 300).
Update (18-1-2026): Μετά από χρόνια βγήκε το άλμπουμ μου με την συγκεκριμένη πεταλιέρα (https://music.amazon.com/albums/B0G23PVBJW / https://music.apple.com/gr/album/prepare-for-the-lfcis-advent/1852639179) η οποία πλέον με το 5άρι firmware εκσυγχρονίστηκε και οι νέες προσθήκες σε delay, reverb, εφέ είναι τρομερές! Επίσης έχει μπει η δυνατότητα dual cab! Πολύ πιο ωραία και εμφανισιακά (δείτε τις φωτογραφίες). Ακούστε τον ήχο στα τραγούδια μου (που πραγματικά live σε active speaker είναι πιο καλός από την ηχογράφηση). Επαγγελματικό εργαλείο σε απίστευτη τιμή.