Ποντίκια

Anker A7852011 Ασύρματο Εργονομικό Vertical Ποντίκι Μαύρο

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αριθμός κουμπιών: 6
  • Εύρος DPI: 800-1600 dpi
  • 2 μπαταρίες AAA
  • Δέκτης USB
  • Βάρος 128γρ
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
33 59
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Stechi 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Θα χρειαστείς μαζί

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Anker A7852011 είναι ένα ασύρματο vertical ποντίκι, το οποίο συνδέεται στον υπολογιστή με dongle (πομποδέκτη) που τοποθετείται στη θύρα USB. Έχει οπτικό αισθητήρα που προσφέρει καλή ακρίβεια και το καθιστά ιδανικό για καθημερινή χρήση. Εφόσον χρησιμοποιηθεί σε γυαλιστερές επιφάνειες (πχ. γυάλινο γραφείο), είναι απαραίτητη η χρήση mousepad. Ο κάθετος (vertical) σχεδιασμός του ποντικιού, επιτρέπει στο χέρι να μένει σε μία πιο φυσική στάση. Αν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε vertical ποντίκι, θα χρειαστεί ένα χρονικό διάστημα για να το συνηθίσετε.

Πλήκτρα: 6 Κουμπιά

Σύνδεση: USB

Αισθητήρας: Optical

Τύπος: Vertical

Εργονομικός Σχεδιασμός

Ο επιστημονικά κατασκευασμένος εργονομικός σχεδιασμός ενθαρρύνει τη σωστή θέση του καρπού και των βραχιόνων, τοποθετώντας τους σε θέση "χειραψίας", για ομαλότερη κίνηση και λιγότερη συνολική πίεση.

Εύκολο Browsing

Τα κουμπιά επόμενο / προηγούμενο παρέχουν ευκολία κατά την περιήγηση σε ιστοσελίδες και είναι ιδανικά για browsing, gaming αλλά και για όσους εργάζονται σε μεγάλη απόσταση από τον υπολογιστή.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Κουμπιά
6 Κουμπιά
Αισθητήρας
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
1600 DPI
Τύπος
Vertical
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Αθόρυβο
Όχι
Εργονομικό
Ναι
Trackball
Όχι
Επαναφορτιζόμενο
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
128 gr
Σύνδεση Πολλαπλών Συσκευών
Όχι
Ροδέλα Υψηλής Ταχύτητας
Όχι

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Σύνδεση
RF 2.4GHz

Διαστάσεις

Μήκος
101 mm
Πλάτος
82 mm
Ύψος
80 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (117)

Αξιολογήσεις

  1. 76
  2. 29
  3. 7
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Αντοχή
  • Βάρος
  • Ακρίβεια
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μέτριος θόρυβος

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • NikosVouts

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά είναι σαν ποντίκι, με ένα μείον που εμένα με ενοχλεί. Το υλικό που έχει γλιστράει πολύ και με εκνευρίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Achilleas_Georgiou7664

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πηρα το συγκεκριμενο για να δοκιαμσω πως ειναι να εχεις vertical mouse χωρις να επενδυσω ενα σκασμο λεφτα αν δε με βολεψει. Ειναι λιγο ελαφρυ για τα γουστα μου αλαλ εξαιρετικα καλο για την τιμη του. Εχει φαει κα ιμεριεκς πτωσεις και δεν εχει παθει τιποτα μεχρι στιγμης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_03
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ποντίκι το έχω 7 μήνες, δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανένα πλήκτρο και καμιά ροδέλα.
    Το δουλεύω γύρω στις 9 ώρες 6 μέρες την εβδομάδα και δεν έχει πάθει το παραμικρό.
    Το μεταφέρω καθημερινά με θήκη (αυτή που κυκλοφορεί για το αντίστοιχο vertical της logi) και δεν έχει ούτε γρατζουνια.
    Αυτονομια, με τις ώρες που ανέφερα παραπάνω, μου έβγαλε ακριβώς 7 μήνες που κάνω σήμερα την κριτική.
    Αν ίσως ήθελα κάτι παραπάνω θα ήταν τα DPI, αλλά στο φουλ που το δουλεύω εγώ θεωρώ ικανοποιεί σχεδόν όλους τους απαιτητικούς.
    Για τα λεφτά του δεν το συζητάμε καν....

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vangelis_Mathioudis
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από την 1η κιόλας μέρα αγοράς το πάτημα της ροδέλας ήταν προβληματικό. Αρκετά συχνά στο πάτημα της δεν έχει επαναφορά και μένει πατημένη. Επίσης, μετά από περιστροφή προς τα πίσω, αν την περιστρέψω προς τα μπροστά, σαν να είναι μαγκωμένη και γίνεται πάτημα ταυτόχρονα με την περιστροφή.

    στα θετικά του, απίστευτα ελαφρύ. συγκριτικά όμως με ένα Perixx που ήταν το πρώτο κάθετο που δοκίμασα, νομίζω είναι χειρότερο το Anker.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • OuiDelaportas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κλασσικό vertical ασύρματο ποντίκι. Ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το Logitech MX Vertical, αλλά το προτίμησα πρώτον γιατί δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει vertical ποντίκι και είπα να μην πετάξω 80 ευρώ αν δε με βολέψει και δεύτερον γιατί είναι πιό "κάθετο" από αυτό της Logitech. Η υφή του είναι πολυ ωραία, έχει τα κλασσικά κουμπιά και ενα κόκκινο led που αναβοσβήνει όταν είναι χαμηλή η μπαταρία. Μέχρι στιγμής, στους 5 μήνες χρήσης, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με αποσυνδέσεις ή κάτι παρόμοιο. Πέρα από το led που είναι λίγο άσχημο στην όψη, είναι πολύ βολικό και κομψό. Θα το ήθελα λίγο πιο κάθετο για να είμαι ειλικρινής, αλλά τη δουλειά του την κάνει και με το παραπάνω.

    Ενημέρωση: Κυριολεκτικά 1 εβδομάδα μετά την αρχική κριτική, χάλασε το κλικ της ροδέλας. Το επέστρεψα και μου στάλθηκε καινούριο χωρίς προβλήματα. Από τότε, μέχρι και τώρα (ένα χρόνο μετά) δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jacquirj
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    My second one of these, each lasts about 5 years. Excellent, no hand pain and I use it 16 hours a day. Fixed my neck pain too.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karouanathekid
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πηρα λογω ενοχλησεων στον καρπο μιας και δεν ειχα ξαναδοκιμασει ανατομικα ποντικια και δεν ηθελα να παω απ' ευθειας στα ακριβα μοντελα, για τα λευτα του πολυ καλο αν και επειδη ειμαι γραφιστας η μικρη διαφορα που εχει στην αποκριση με κουρζει λιγο, οποτε επεστρεψα στα logitech αλλα για γενικα browsing η κατι που δε χρειαζεται φοβερη ακριβεια ειναι μια χαρα, επεισης θα το ηθελα λιγο πιο βαρυ αλλα οκ αυτο ειναι υποκειμενικο...

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mar_kes
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το έχω αγοράσει δυο φορές! είναι πραγματικά πολύ άνετο. Ακόμα και σε σύγκριση με το ακριβότερο logitech MX Master 3 πάλι το Αnker προτιμώ να χρησιμοποιήσω.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nektarios_mg
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξεκούρασε αρκετά το χέρι μου μιας κ σαν ΙΤ κάθομαι αρκετές ώρες σε PC. Το είχα πάρει από έξω βέβαια στα 13-14€. Μπαταρίες ξεχνάς να βάλλεις...Πήρα κ δεύτερο για γραφείο..Το πρώτο έχει λιώσει 4-5 χρόνια και τώρα αρχίζει λίγο να χάνει το 1 κουμπάκι...καμμία φορά πατιέται μόνο του αν ίσα ακουμπήσεις...Οπότε σε normal χρήστη θα βγάλλει τα διπλά άνετα :P Αν βγει off μπορει να αλλάξω τα κουμπιά μεταξύ τους...το έχω κάνει παλαιότερα σε άλλα ποντίκια αρκετές φορές...

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marcele
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το είχα 1.5 χρόνο και δούλευε άψογα. μια μέρα απλά σταμάτησε να δουλεύει. κρίμα γιατί το είχα βολευτει πολύ

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sotos_11
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 1.5 χρόνο
    Θετικά
    - Με βόλεψε στον καρπό, αν και χρειάστηκα λίγο χρόνο να το συνηθίσω, υπάρχει πιο φυσική θέση του καρπού

    Αρνητικά
    - Οι μπαταρίες διαρκούν λίγο
    - Η απόκριση είναι αργή μερικές φορές
    - Σε μερικές επιφάνειες δεν δουλεύει τόσο καλά
    - Εδώ και 1 μήνα κάνει scrool jump, κάνεις σκρολ προς τα κάτω κ πάει κ λίγο επάνω

    update: Μετά από καιρό τα πλαστικά του έχουν αλλοιωθεί και στο άγγιγμα έχουν μία κολλώδη άισθηση, πρώτη φορά μου έχει τύχει.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akaramit

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο. κανει την δουλεια του αψογα, πλεον το εχω συνηθησει και δεν μπορω με τα κανονικα οριζοντια ποντικια, μετα απο καθημερινη χρηση 1 ετους, εχει πεσει πολλες φορες κατω και δεν εχει παθει τιποτε

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billych

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι το δευτερο π αγοραζω για αλλο μελος της οικογενειας π το δοκιμασε.
    αμεση αποκριση σε ολους τους χειρισμους κ ανετο για χρήση κ απο αντρικο αλλα κ γυναικειο χερι

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kyriakos Bal
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω περίπου ένα χρόνο. Μέχρι πριν από λίγο καιρό δούλευε άψογα και με είχε βοηθήσει πολύ στους πόνους του καρπού. Το τελευταίο διάστημα δεν αποκρίνεται καλά στις κινήσεις, έχει γίνει πολύ αργό με αποτέλεσμα να μην μπορώ να εργαστώ. Αν δεν είχε αυτά τα προβλήματα θα ήταν τέλειο.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiota_sak
    2
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δε με βόλεψε. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει εργονομικό ποντίκι. Το έχω μέρες αλλά δεν μπορώ να το συνηθίσω. Πολλές φορές πατάω κλικ και δεν ανταποκρίνεται.

    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yury
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα για να δοκιμάσω vertical mouse και στους 8 μήνες που το έχω ήταν η καλύτερη αγορά που έλειπε από το setup μου (work from home). Θέλει χρόνο να συνηθίσεις τη vertical χρήση ναι, αλλά πραγματικά νιώθεις διαφορά (άμεσα) στο ότι δεν καταπονείται ο καρπός σου. Είναι ποιοτικό αλλά στο βαθμό που περιμένεις από ένα ποντίκι σε τέτοιο εύρος τιμής, γιαυτό και το πήρα δοκιμαστικά πριν πάω στο Vertical MX της Logitech.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sakhsdfiajk_afnkafd
    4
    6 στους 59 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα για να δω πως λειτουργεί...
    Κατέληξα να το πετάω από το μπαλκόνι και πέτυχα 3 περαστικούς...
    Ο τέταρτος το πήρε και έφυγε :(
    Ρωτήστε εκείνον.

    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakis_Kazakis
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κυριολεκτικά μου έλυσε τα χέρια. Αυτό το εργονομικό ποντίκι έχει κάνει τη ζωή μου πολύ πιο εύκολη και με έχει βοηθήσει να ξεπεράσω ένα πρόβλημα που είχα στον καρπό μου. Αν και χρησιμοποιώ πάρα πολύ τα keyboard shortcuts, σε κάποιες εφαρμογές δυστυχώς απαιτείται η χρήση του ποντικού. Σε αυτές αυτό το όρθιο ποντίκι είναι πραγματικό βάλσαμο. Εξαιρετικό μηχανάκι. Προτείνεται ανεπιφύλακτα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pgeo_shop
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρήγγειλα το συγκεκριμένο προϊόν για να δοκιμάσω για πρώτη φορά ένα εργονομικό ποντίκι. Σου παίρνει 1 μέρα να το συνηθίσεις και 2-3 μέρες να γίνουν αρκετά γρήγορες οι κινήσεις σου. Δεν έχω άλλη εμπειρία από εργονομικά ποντίκια, αλλά αποδείχτηκε αρκετά ξεκούραστο και ανθεκτικό προς το παρόν. Value for money

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiliki_Moustafatzi
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ και στο γραφείο και στο σπίτι! Καθώς δουλεύω πολλές ώρες στον υπολογιστή με έχει βοηθήσει με τις ενοχλήσεις που έχω στον καρπό. Στην αρχή θα σας φανεί λίγο δύσχρηστο μέχρι να συνηθίσει το χέρι σας, αλλά η ανταμοιβή στο τέλος αξίζει πολύ!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papageons
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο κράτημα, βοηθάει στην καλή στάση του χεριού, χάνει μερικά κλικ σε εμένα αλλά ίσως οφείλεται στην επιφάνεια εργασίας μου.
    Το συστήνω για αγορά

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Teardrop
    1
    0 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν θες να δουλευεις με το ποντικι καλυτερα παρε ενσυρματο, ή καποια αλλης εταιριας. Απο καθυστερηση αλλο τιποτα. Απλα αχρηστο.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Periklis_Kontogonas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αλλάζει τελείως την εμπειρία χρήσης του ποντικιού, έχει πολύ εργονομικά τοποθετημένα τα κουμπιά και πολύ ωραία επιφάνεια-υφή. Συνδέεται αυτόματα χωρίς να κάνεις τίποτα. Στον αντίχειρα υπάρχει κουμπί για back page. Απορώ πώς δεν έχουν επικρατήσει αυτού του τύπου τα ποντίκια.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris890
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου εξαφάνισε τον πόνο που είχα στον ώμο, ο οποίος προερχόταν από το οριζόντιο ποντίκι... Θα έδινα και παραπάνω χρήματα. Πιστεύω έχει καλό βάρος.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christofidis_Vangelis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω περίπου δύο μήνες, είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Θα το ήθελα λίγο πιο μεγάλο αλλά αυτό είναι υποκειμενικό, ενώ έχει υποχωρήσει αισθητά ο πόνος στον αντίχειρα.
    Υ.Γ. ναι θα σου πάρει λίγες μέρες να το συνηθίσεις αλλά μετά μια χαρά.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagkatso
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν και θα το ήθελα λίγο πιο μικρό, λόγω μεγέθους παλάμης, παρολαυτά κα΄νει τη δουλειά τοτ άψογα. Το χέρι μου νιώθει ξεκούραστο και σταμάτησε να πονάει μετά από μια βδομάδα χρήση μόνο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Μια χαρά είναι σαν ποντίκι, με ένα μείον που εμένα με ενοχλεί. Το υλικό που έχει γλιστράει πολύ και με εκνευρίζει.

    0
  • Πηρα το συγκεκριμενο για να δοκιαμσω πως ειναι να εχεις vertical mouse χωρις να επενδυσω ενα σκασμο λεφτα αν δε με βολεψει. Ειναι λιγο ελαφρυ για τα γουστα μου αλαλ εξαιρετικα καλο για την τιμη του. Εχει φαει κα ιμεριεκς πτωσεις και δεν εχει παθει τιποτα μεχρι στιγμης.

    0
  • Το ποντίκι το έχω 7 μήνες, δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανένα πλήκτρο και καμιά ροδέλα.
    Το δουλεύω γύρω στις 9 ώρες 6 μέρες την εβδομάδα και δεν έχει πάθει το παραμικρό.
    Το μεταφέρω καθημερινά με θήκη (αυτή που κυκλοφορεί για το αντίστοιχο vertical της logi) και δεν έχει ούτε γρατζουνια.
    Αυτονομια, με τις ώρες που ανέφερα παραπάνω, μου έβγαλε ακριβώς 7 μήνες που κάνω σήμερα την κριτική.
    Αν ίσως ήθελα κάτι παραπάνω θα ήταν τα DPI, αλλά στο φουλ που το δουλεύω εγώ θεωρώ ικανοποιεί σχεδόν όλους τους απαιτητικούς.
    Για τα λεφτά του δεν το συζητάμε καν....

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (8)

Ερωτήσεις

519 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
giorgos.iliopoulos.5

Καλησπέρα σας!

Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής:

-Πόσο καιρό διαρκούν οι 2 ΑΑΑ μπαταρίες με καθημερινή 8ωρη χρήση;

Αναμένω την απάντησή σας!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Raru

Εμένα άρχισε πριν κανα μήνα να πονάει το δάχτυλο μου που πατάω το αριστερό κλίκ, θα βοηθήσει αυτού του είδους ποντίκι ?

Mixalis_Dimou

Εγω πάλι βρήκα την θγειά μου. Θέλεις κανα 2-3 μέρες να το συνηθήσεις αλλά είναι απλά εκπληκτικό! Όσο για το δάχτυλο θέλει μικρές κινήσεις δεν το σηκώνεις σχεδόν καθόλου οπότε δεν καταλαβαίνω πως πονας.

Stelios_Z

Αν χρησιμοποιούνται δύο ταυτόχρονα στον ίδιο χώρο, υπάρχει περίπτωση να μην μπορούν να 'ξεχωρίσουν' τα bluetooth ?

Δες όλες τις ερωτήσεις (8)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Anker A7852011 είναι ένα ασύρματο vertical ποντίκι, το οποίο συνδέεται στον υπολογιστή με dongle (πομποδέκτη) που τοποθετείται στη θύρα USB. Έχει οπτικό αισθητήρα που προσφέρει καλή ακρίβεια και το καθιστά ιδανικό για καθημερινή χρήση. Εφόσον χρησιμοποιηθεί σε γυαλιστερές επιφάνειες (πχ. γυάλινο γραφείο), είναι απαραίτητη η χρήση mousepad. Ο κάθετος (vertical) σχεδιασμός του ποντικιού, επιτρέπει στο χέρι να μένει σε μία πιο φυσική στάση. Αν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε vertical ποντίκι, θα χρειαστεί ένα χρονικό διάστημα για να το συνηθίσετε.

Πλήκτρα: 6 Κουμπιά

Σύνδεση: USB

Αισθητήρας: Optical

Τύπος: Vertical

Εργονομικός Σχεδιασμός

Ο επιστημονικά κατασκευασμένος εργονομικός σχεδιασμός ενθαρρύνει τη σωστή θέση του καρπού και των βραχιόνων, τοποθετώντας τους σε θέση "χειραψίας", για ομαλότερη κίνηση και λιγότερη συνολική πίεση.

Εύκολο Browsing

Τα κουμπιά επόμενο / προηγούμενο παρέχουν ευκολία κατά την περιήγηση σε ιστοσελίδες και είναι ιδανικά για browsing, gaming αλλά και για όσους εργάζονται σε μεγάλη απόσταση από τον υπολογιστή.

Κατασκευαστής

Γενικά

Κουμπιά
6 Κουμπιά
Αισθητήρας
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
1600 DPI
Τύπος
Vertical
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Αθόρυβο
Όχι
Εργονομικό
Ναι
Trackball
Όχι
Επαναφορτιζόμενο
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
128 gr
Σύνδεση Πολλαπλών Συσκευών
Όχι
Ροδέλα Υψηλής Ταχύτητας
Όχι

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Σύνδεση
RF 2.4GHz

Διαστάσεις

Μήκος
101 mm
Πλάτος
82 mm
Ύψος
80 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (117)

  1. 76
  2. 29
  3. 7
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Αντοχή
  • Βάρος
  • Ακρίβεια
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μέτριος θόρυβος

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • NikosVouts

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρά είναι σαν ποντίκι, με ένα μείον που εμένα με ενοχλεί. Το υλικό που έχει γλιστράει πολύ και με εκνευρίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Achilleas_Georgiou7664

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πηρα το συγκεκριμενο για να δοκιαμσω πως ειναι να εχεις vertical mouse χωρις να επενδυσω ενα σκασμο λεφτα αν δε με βολεψει. Ειναι λιγο ελαφρυ για τα γουστα μου αλαλ εξαιρετικα καλο για την τιμη του. Εχει φαει κα ιμεριεκς πτωσεις και δεν εχει παθει τιποτα μεχρι στιγμης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_03
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ποντίκι το έχω 7 μήνες, δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανένα πλήκτρο και καμιά ροδέλα.
    Το δουλεύω γύρω στις 9 ώρες 6 μέρες την εβδομάδα και δεν έχει πάθει το παραμικρό.
    Το μεταφέρω καθημερινά με θήκη (αυτή που κυκλοφορεί για το αντίστοιχο vertical της logi) και δεν έχει ούτε γρατζουνια.
    Αυτονομια, με τις ώρες που ανέφερα παραπάνω, μου έβγαλε ακριβώς 7 μήνες που κάνω σήμερα την κριτική.
    Αν ίσως ήθελα κάτι παραπάνω θα ήταν τα DPI, αλλά στο φουλ που το δουλεύω εγώ θεωρώ ικανοποιεί σχεδόν όλους τους απαιτητικούς.
    Για τα λεφτά του δεν το συζητάμε καν....

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vangelis_Mathioudis
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από την 1η κιόλας μέρα αγοράς το πάτημα της ροδέλας ήταν προβληματικό. Αρκετά συχνά στο πάτημα της δεν έχει επαναφορά και μένει πατημένη. Επίσης, μετά από περιστροφή προς τα πίσω, αν την περιστρέψω προς τα μπροστά, σαν να είναι μαγκωμένη και γίνεται πάτημα ταυτόχρονα με την περιστροφή.

    στα θετικά του, απίστευτα ελαφρύ. συγκριτικά όμως με ένα Perixx που ήταν το πρώτο κάθετο που δοκίμασα, νομίζω είναι χειρότερο το Anker.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • OuiDelaportas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κλασσικό vertical ασύρματο ποντίκι. Ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το Logitech MX Vertical, αλλά το προτίμησα πρώτον γιατί δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει vertical ποντίκι και είπα να μην πετάξω 80 ευρώ αν δε με βολέψει και δεύτερον γιατί είναι πιό "κάθετο" από αυτό της Logitech. Η υφή του είναι πολυ ωραία, έχει τα κλασσικά κουμπιά και ενα κόκκινο led που αναβοσβήνει όταν είναι χαμηλή η μπαταρία. Μέχρι στιγμής, στους 5 μήνες χρήσης, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με αποσυνδέσεις ή κάτι παρόμοιο. Πέρα από το led που είναι λίγο άσχημο στην όψη, είναι πολύ βολικό και κομψό. Θα το ήθελα λίγο πιο κάθετο για να είμαι ειλικρινής, αλλά τη δουλειά του την κάνει και με το παραπάνω.

    Ενημέρωση: Κυριολεκτικά 1 εβδομάδα μετά την αρχική κριτική, χάλασε το κλικ της ροδέλας. Το επέστρεψα και μου στάλθηκε καινούριο χωρίς προβλήματα. Από τότε, μέχρι και τώρα (ένα χρόνο μετά) δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jacquirj
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    My second one of these, each lasts about 5 years. Excellent, no hand pain and I use it 16 hours a day. Fixed my neck pain too.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karouanathekid
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πηρα λογω ενοχλησεων στον καρπο μιας και δεν ειχα ξαναδοκιμασει ανατομικα ποντικια και δεν ηθελα να παω απ' ευθειας στα ακριβα μοντελα, για τα λευτα του πολυ καλο αν και επειδη ειμαι γραφιστας η μικρη διαφορα που εχει στην αποκριση με κουρζει λιγο, οποτε επεστρεψα στα logitech αλλα για γενικα browsing η κατι που δε χρειαζεται φοβερη ακριβεια ειναι μια χαρα, επεισης θα το ηθελα λιγο πιο βαρυ αλλα οκ αυτο ειναι υποκειμενικο...

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mar_kes
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το έχω αγοράσει δυο φορές! είναι πραγματικά πολύ άνετο. Ακόμα και σε σύγκριση με το ακριβότερο logitech MX Master 3 πάλι το Αnker προτιμώ να χρησιμοποιήσω.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nektarios_mg
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξεκούρασε αρκετά το χέρι μου μιας κ σαν ΙΤ κάθομαι αρκετές ώρες σε PC. Το είχα πάρει από έξω βέβαια στα 13-14€. Μπαταρίες ξεχνάς να βάλλεις...Πήρα κ δεύτερο για γραφείο..Το πρώτο έχει λιώσει 4-5 χρόνια και τώρα αρχίζει λίγο να χάνει το 1 κουμπάκι...καμμία φορά πατιέται μόνο του αν ίσα ακουμπήσεις...Οπότε σε normal χρήστη θα βγάλλει τα διπλά άνετα :P Αν βγει off μπορει να αλλάξω τα κουμπιά μεταξύ τους...το έχω κάνει παλαιότερα σε άλλα ποντίκια αρκετές φορές...

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marcele
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το είχα 1.5 χρόνο και δούλευε άψογα. μια μέρα απλά σταμάτησε να δουλεύει. κρίμα γιατί το είχα βολευτει πολύ

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sotos_11
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 1.5 χρόνο
    Θετικά
    - Με βόλεψε στον καρπό, αν και χρειάστηκα λίγο χρόνο να το συνηθίσω, υπάρχει πιο φυσική θέση του καρπού

    Αρνητικά
    - Οι μπαταρίες διαρκούν λίγο
    - Η απόκριση είναι αργή μερικές φορές
    - Σε μερικές επιφάνειες δεν δουλεύει τόσο καλά
    - Εδώ και 1 μήνα κάνει scrool jump, κάνεις σκρολ προς τα κάτω κ πάει κ λίγο επάνω

    update: Μετά από καιρό τα πλαστικά του έχουν αλλοιωθεί και στο άγγιγμα έχουν μία κολλώδη άισθηση, πρώτη φορά μου έχει τύχει.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akaramit

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο. κανει την δουλεια του αψογα, πλεον το εχω συνηθησει και δεν μπορω με τα κανονικα οριζοντια ποντικια, μετα απο καθημερινη χρηση 1 ετους, εχει πεσει πολλες φορες κατω και δεν εχει παθει τιποτε

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billych

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι το δευτερο π αγοραζω για αλλο μελος της οικογενειας π το δοκιμασε.
    αμεση αποκριση σε ολους τους χειρισμους κ ανετο για χρήση κ απο αντρικο αλλα κ γυναικειο χερι

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kyriakos Bal
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω περίπου ένα χρόνο. Μέχρι πριν από λίγο καιρό δούλευε άψογα και με είχε βοηθήσει πολύ στους πόνους του καρπού. Το τελευταίο διάστημα δεν αποκρίνεται καλά στις κινήσεις, έχει γίνει πολύ αργό με αποτέλεσμα να μην μπορώ να εργαστώ. Αν δεν είχε αυτά τα προβλήματα θα ήταν τέλειο.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panagiota_sak
    2
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δε με βόλεψε. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει εργονομικό ποντίκι. Το έχω μέρες αλλά δεν μπορώ να το συνηθίσω. Πολλές φορές πατάω κλικ και δεν ανταποκρίνεται.

    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yury
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα για να δοκιμάσω vertical mouse και στους 8 μήνες που το έχω ήταν η καλύτερη αγορά που έλειπε από το setup μου (work from home). Θέλει χρόνο να συνηθίσεις τη vertical χρήση ναι, αλλά πραγματικά νιώθεις διαφορά (άμεσα) στο ότι δεν καταπονείται ο καρπός σου. Είναι ποιοτικό αλλά στο βαθμό που περιμένεις από ένα ποντίκι σε τέτοιο εύρος τιμής, γιαυτό και το πήρα δοκιμαστικά πριν πάω στο Vertical MX της Logitech.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sakhsdfiajk_afnkafd
    4
    6 στους 59 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα για να δω πως λειτουργεί...
    Κατέληξα να το πετάω από το μπαλκόνι και πέτυχα 3 περαστικούς...
    Ο τέταρτος το πήρε και έφυγε :(
    Ρωτήστε εκείνον.

    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakis_Kazakis
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κυριολεκτικά μου έλυσε τα χέρια. Αυτό το εργονομικό ποντίκι έχει κάνει τη ζωή μου πολύ πιο εύκολη και με έχει βοηθήσει να ξεπεράσω ένα πρόβλημα που είχα στον καρπό μου. Αν και χρησιμοποιώ πάρα πολύ τα keyboard shortcuts, σε κάποιες εφαρμογές δυστυχώς απαιτείται η χρήση του ποντικού. Σε αυτές αυτό το όρθιο ποντίκι είναι πραγματικό βάλσαμο. Εξαιρετικό μηχανάκι. Προτείνεται ανεπιφύλακτα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pgeo_shop
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρήγγειλα το συγκεκριμένο προϊόν για να δοκιμάσω για πρώτη φορά ένα εργονομικό ποντίκι. Σου παίρνει 1 μέρα να το συνηθίσεις και 2-3 μέρες να γίνουν αρκετά γρήγορες οι κινήσεις σου. Δεν έχω άλλη εμπειρία από εργονομικά ποντίκια, αλλά αποδείχτηκε αρκετά ξεκούραστο και ανθεκτικό προς το παρόν. Value for money

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiliki_Moustafatzi
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ και στο γραφείο και στο σπίτι! Καθώς δουλεύω πολλές ώρες στον υπολογιστή με έχει βοηθήσει με τις ενοχλήσεις που έχω στον καρπό. Στην αρχή θα σας φανεί λίγο δύσχρηστο μέχρι να συνηθίσει το χέρι σας, αλλά η ανταμοιβή στο τέλος αξίζει πολύ!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papageons
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο κράτημα, βοηθάει στην καλή στάση του χεριού, χάνει μερικά κλικ σε εμένα αλλά ίσως οφείλεται στην επιφάνεια εργασίας μου.
    Το συστήνω για αγορά

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Teardrop
    1
    0 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν θες να δουλευεις με το ποντικι καλυτερα παρε ενσυρματο, ή καποια αλλης εταιριας. Απο καθυστερηση αλλο τιποτα. Απλα αχρηστο.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Periklis_Kontogonas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αλλάζει τελείως την εμπειρία χρήσης του ποντικιού, έχει πολύ εργονομικά τοποθετημένα τα κουμπιά και πολύ ωραία επιφάνεια-υφή. Συνδέεται αυτόματα χωρίς να κάνεις τίποτα. Στον αντίχειρα υπάρχει κουμπί για back page. Απορώ πώς δεν έχουν επικρατήσει αυτού του τύπου τα ποντίκια.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris890
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου εξαφάνισε τον πόνο που είχα στον ώμο, ο οποίος προερχόταν από το οριζόντιο ποντίκι... Θα έδινα και παραπάνω χρήματα. Πιστεύω έχει καλό βάρος.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christofidis_Vangelis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω περίπου δύο μήνες, είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Θα το ήθελα λίγο πιο μεγάλο αλλά αυτό είναι υποκειμενικό, ενώ έχει υποχωρήσει αισθητά ο πόνος στον αντίχειρα.
    Υ.Γ. ναι θα σου πάρει λίγες μέρες να το συνηθίσεις αλλά μετά μια χαρά.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagkatso
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν και θα το ήθελα λίγο πιο μικρό, λόγω μεγέθους παλάμης, παρολαυτά κα΄νει τη δουλειά τοτ άψογα. Το χέρι μου νιώθει ξεκούραστο και σταμάτησε να πονάει μετά από μια βδομάδα χρήση μόνο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Μια χαρά είναι σαν ποντίκι, με ένα μείον που εμένα με ενοχλεί. Το υλικό που έχει γλιστράει πολύ και με εκνευρίζει.

    0
  • Πηρα το συγκεκριμενο για να δοκιαμσω πως ειναι να εχεις vertical mouse χωρις να επενδυσω ενα σκασμο λεφτα αν δε με βολεψει. Ειναι λιγο ελαφρυ για τα γουστα μου αλαλ εξαιρετικα καλο για την τιμη του. Εχει φαει κα ιμεριεκς πτωσεις και δεν εχει παθει τιποτα μεχρι στιγμης.

    0
  • Το ποντίκι το έχω 7 μήνες, δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανένα πλήκτρο και καμιά ροδέλα.
    Το δουλεύω γύρω στις 9 ώρες 6 μέρες την εβδομάδα και δεν έχει πάθει το παραμικρό.
    Το μεταφέρω καθημερινά με θήκη (αυτή που κυκλοφορεί για το αντίστοιχο vertical της logi) και δεν έχει ούτε γρατζουνια.
    Αυτονομια, με τις ώρες που ανέφερα παραπάνω, μου έβγαλε ακριβώς 7 μήνες που κάνω σήμερα την κριτική.
    Αν ίσως ήθελα κάτι παραπάνω θα ήταν τα DPI, αλλά στο φουλ που το δουλεύω εγώ θεωρώ ικανοποιεί σχεδόν όλους τους απαιτητικούς.
    Για τα λεφτά του δεν το συζητάμε καν....

    2
  • Δες τα όλα
33,59 €
5,00 €   μεταφορικά