Κινητά Τηλέφωνα

Samsung Galaxy A20e Dual SIM (3/32GB) Μαύρο

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Οθόνη 5.8” Infinity-V
  • Διπλή κάμερα 13MP
  • 8MP selfie κάμερα
  • Μπαταρία 3000mAh

Διπλή κάμερα με υπερευρυγώνιο φακό. Κάμερα selfie με λειτουργία smart beauty. Οκταπύρηνος επεξεργαστής και μνήμη RAM 3GB.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 11 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Με οθόνη 5.8" Infinity-V, διπλή πίσω κάμερα 13MP + 5MP & εμπρόσθια κάμερα 8MP, μπαταρία ταχείας φόρτισης, oκταπύρηνος επεξεργαστής και μνήμη RAM 3GB. Παρέχει αναγνώριση προσώπου & αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων έχοντας μία πολυεπίπεδη ασφάλεια

Όλο το σκηνικό στην οθόνη σας

Με οθόνη infinity-V πλήρους επιφάνειας, 5.8" HD+, μπορείτε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες του περιεχομένου σας. Διαθέτει μεγάλη αναλογία διαστάσεων οθόνης 19.5:9, για να απολαμβάνετε ακόμα περισσότερο τα παιχνίδια που παίζετε και να βλέπετε ακόμα περισσότερες από τις αγαπημένες σας σειρές.

Διατίθεται σε ποικιλία χρωμάτων

Με μόλις 8.4mm πάχος, το Galaxy A20e εφαρμόζει άνετα στο χέρι σας. Ο slim σχεδιασμός του διαθέτει στο πίσω μέρος ένα εύχρηστο αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος και καμπύλες. Διαλέξτε μια απόχρωση που ταιριάζει στο στιλ σας. Διατίθεται σε μαύρο, άσπρο, μπλε και κοραλί.

Διπλή κάμερα για να χωρέσετε περισσότερα στη λήψη

Η διπλή κάμερα του Galaxy A20e αποτελείται από μία κύρια κάμερα 13MP (F1.9) και μία υπερευρυγώνια 5MP. Mε οπτικό πεδίο 123 μοιρών, παρόμοιο με αυτό του ανθρώπινου ματιού, χωράει περισσότερα σε κάθε λήψη.

Απαθανατίστε και κρατήστε κάθε στιγμή

Με ευρύ οπτικό πεδίο, η κάμερα Ultra Wide σας επιτρέπει να απαθανατίσετε όλο το σκηνικό, πραγματοποιώντας αυτόματη εναλλαγή σε λειτουργία Wide Shot, αν χρειαστεί. Μέρα και νύχτα, όλα όσα απαθανατίζετε αποτυπώνονται με εξαιρετική ευκρίνεια.

Έξυπνες selfies

Αξιοποιήστε καλύτερα τις selfies με μια έξυπνη εμπρόσθια κάμερα 8MP. Με την εστίαση Selfie, έχετε τη δυνατότητα να θολώσετε το φόντο και να δώσετε έμφαση στα χαρακτηριστικά σας. Και η λειτουργία Smart Beauty διασφαλίζει αψεγάδιαστο αποτέλεσμα.

Εκφραστείτε ελεύθερα

Προσθέστε αυτοκόλλητα στις φωτογραφίες σας και χρησιμοποιήστε διασκεδαστικά φίλτρα. Το Galaxy A20e σας επιτρέπει να αναδείξετε τη δημιουργική σας πλευρά.

Πάρτε τον έλεγχο

Βεβαιωθείτε ότι έχετε τον έλεγχο με μπαταρία 3000mAh (τυπική). Διαρκεί σχεδόν όλη μέρα και διαθέτει ταχεία φόρτιση 15W, επιτρέποντάς σας να το φορτίσετε γρήγορα και να συνεχίσετε τις δραστηριότητές σας.

Κατασκευάστηκε για να εστιάζει

Το One UI σάς βοηθά να εστιάσετε σε αυτά που πραγματικά σας ενδιαφέρουν. Το υλικό και το λογισμικό συνεργάζονται απόλυτα, φέρνοντας το περιεχόμενο και τα χαρακτηριστικά στις άκρες των δαχτύλων σας, για να απολαμβάνετε εύκολη πρόσβαση στη στιγμή. Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία νύχτας για μια εύκολη περιήγηση στο σκοτάδι, με καθαρή και διαισθητική οπτική που κάνουν απόλυτα φυσική τη χρήση του smartphone σας.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2019
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
141 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Exynos 7884
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,6 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+6
RAM
3 GB
Χωρητικότητα
32 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5,8 "
Ανάλυση
1560 x 720 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
IPS

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Διπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Ευρυγώνιος 13MP, Υπερευρυγώνιος 5MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 60fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 8MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, USB-C, Wi-Fi
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3000 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ισχύς Φόρτισης
15 W
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Hall, Proximity, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Πίσω

Διαστάσεις

Μήκος
147,4 mm
Πλάτος
69,7 mm
Πάχος
8,4 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (426)

Αξιολογήσεις

  1. 222
  2. 134
  3. 33
  4. 16
  5. 21
Αξιολόγησε το προϊόν
  • GPS
  • Ποιότητα κλήσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ταχύτητα
  • Μπαταρία
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video
  • Μουσική

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • vasilistsiaras
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω σε άσπρο χρώμα. Αν και βασικό μοντέλο της εταιρίας εν έτη 2019 το έχω ακόμα και τώρα ως δεύτερη συσκευή και μάλιστα είναι λειτουργικότατη. Εννοείται ότι δεν συγκρίνεται με κάποια του 2025 σε ταχύτητα αλλά με μία κάρτα μνήμης μπορεί να λειτουργήσει ως βασική συσκευή για κάποιον που δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • linkin_athina
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω 5 χρονια, η μπαταρια ανεξαντλητη, ρολαρει μια χαρα, δε κολλαει, η καμερα αξιοπρεπεστατη. Κοστισε 160ε κ αξιζει πραγματικα καθε σεντ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KOLLARHS
    1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι το χειρότερο κινητό που έχω πάρει στην ζωή μου κολλάει τέρμα δηλαδή δεν μπορείς να πας να παίξεις ένα παιχνίδι ακόμα και στο Instagram tiktok YouTube κολλάει, δεν αξίζει καθόλου τα λεφτά του, ζεσταίνεται πανεύκολα, η κάμερα του είναι μέτρια, η ανάλυση της οθόνης μέτρια, η μπαταρία δεν αντέχει ούτε μια μέρα εξαντλείται πάρα πολύ γρήγορα, δεν αξίζει τα λεφτά του, αυτά δεν αξίζει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • comp2763
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 3+ χρόνια, το χρησιμοποιώ κάθε μέρα όλη μέρα, μου έχει πέσει άπειρες φορές, η οθόνη του εδώ και 1.5 χρόνια είναι σπασμένη/ ραγισμένη αλλά δουλεύει άψογα, στα 3 χρόνια το άλλαξα μπαταρία, κόστος 9.80 την πέρασα μόνος μου. Εδώ και 2 χρόνια περίπου το έχω κάνει root. Αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω. Αν ξαναέβγαινε με 4 gb μνήμη θα το ξαναέπαιρνα άμεσα παρόλο που δεν έχει κανένα πρόβλημα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Samsung and Xiaomi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπορεί να έχει μικρή μπαταρία αλλά κρατάει για μια μέρα. Επίσης βγάζει ωραίες φωτογραφίες αλλά το κακό είναι ότι κάνει ζουμ μέχρι 4×. Και κάποιες φορές κολλάει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apollon10
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικα αυτο το τηλ ειναι αξιζε , ειναι μικρο ,ομορφα μαζεμενο και πολυ ευχρηστο στο χερι, εχει ωραια χρωματα η οθονη και αξιολογη καμερα βιντεο για τη κατηγορια του πάντα .Το ειχα σαν 2ο για δουλεια το αλλαξα με Α13 αλλα το Α20e παραμενει ομορφο μικρο ευχρηστο ,δεν υπάρχει λογος να το συγκρινουμε με αλλα κινητα ,αλλα αξιζει .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lilly_Ath
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το είχα 1μιση χρόνο εγώ και τώρα ο πατέρας μου. Είναι πραγματικά ό,τι καλύτερο. Εγώ προσωπικά το άλλαξα μόνο και μόνο γιατί ήταν μικρότερη η οθόνη από ότι προτιμούσα. Κατά τα άλλα άψογο. Έχει πέσει πόσες φορές κάτω (με τζαμακι και θήκη παντα) και ακόμα δουλεύει άψογα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evangelia Kotsi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω δύο χρόνια. Είναι πάρα πολύ καλό για τα χρήματά του,είναι γρήγορο και δεν κολλάει καθόλου.Φορτίζει πολύ γρήγορα,οι φωτογραφίες και τα βίντεο που βγάζει έχουν καλή ανάλυση αν και το βράδυ δεν βγαίνουν τόσο καλά η φωτο.Το μόνο ελάττωμα που έχω διαπιστώσει μέχρι τώρα. Το ηχείο θα μπορούσε να είναι πιο δυνατό για την μουσική,αλλά οκ δεν με πειράζει και τόσο. Πραγματικά έχω δει εδώ μέσα και αρνητικά σχόλια και δεν καταλαβαίνω που βρήκαν προβλήματα. Το κινητό είναι άψογο για τα χρήματά του.Αν θέλετε κάτι ποιοτικό και οικονομικό μην διστάσετε να το πάρετε.Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παιδεία το έχω τρία χρόνια πραγματικά αρκετά καλό κινητό. Η μπαταρία του στην αρχή κρατούσε μέχρι και δύο μέρες πλέον κραταεθ κοντά μια μέρα και κάτι ώρες. Δεν το έχω πάει ποτέ σε κανέναν κατασκευαστή και είναι μια χαρά φυσικά κολαει πολύ λίγο πλέον λόγο της πολυκαιρειας που το έχω και της συχνές φορτίσεις. Δεν τραβάει καλές φώτο αλλά σαν κινητό για ταινίες και βίντεο είμαι τελειο και σε αποθηκευτικό χώρο.
    Επίσης εγώ το έχω σε άσπρο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimmy_10gr
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχο 1,50 χρωνο και δεν εχει παθει τιποτα μου εχει πεσι και εχαι δυο τρις γρατζουνιες μονο δουλεβι μιαχαρα ι τιμιτου αξιζι

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Takis_Skaltsas
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά του είναι καλό. Το έχω 2 χρόνια και τώρα έχει μειωθεί ο χρόνος της μπαταρίας και κολλάει κάποιες φορές αλλά μετά από τόσο καιρό λογικό είναι να κολλάει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Livingthegame
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικά πολύ καλό κινητό το πήρα 130€. Για social media είναι εξαιρετικό για browsing κολλάει λίγο αλλά για τα λευτα του είναι καλό,ωσάν αναφορά τον τομέα του gaming μπορεί να παίξει τα περισσότερα παιχνίδια αλλά κάποιους απετητικους τίτλους θα κολλάει μπορεί να φένετε καλά αλλά όταν κουνάς την κάμερα κολλάει περίπου 10-15 fps για τους γνωστές. Τα δακτυλικά αποτύπωματα είναι χάλια αν δεν μπορείτε χωρίς αυτά πήγαιντε σε xiaomi. Αν το κινητό το θέλετε για κλήσεις, YouTube, social media και φωτογραφίες είναι ότι πρέπει για αυτήν την τιμή και έχει σταθερό λογισμικό. Δυστυχώς είναι μη διαθέσιμο αυτήν τη περίοδο. Ακόμα είναι πανεύκολο να το ανοίξεις είναι καπάκι το περίβλημα του. Προσοχή!!!Αν δεν του φορέσετε θήκη τότε το βερνίκι θα ξεκολλήσει και θα κάνει φουσκάλες μην την πατήσετε σαν εμένα. ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΒΟΉΘΗΣΑ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Mpaltsogias
    4
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό αυτό το είχα πάρει το 2019. Έχει σχετικά καλή κάμερα για τα λεφτά του και το ηχειο μέτριο τον τελευταίο καιρό βέβαια κολλάει. Γιαυτό θέλω να το αντικαταστήσω με το Galaxy A72

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis_ALEXADRAKHS
    5
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άμα δεν σενιάζει να βγάζεις φωτογραφιες ειναι τελιο αλλα αμα φες να βγάζεις καλες φωτογραφιες δεν σου το προτηνω

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria_bitrou
    1
    5 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 μήνες .Μια μέρα το φορτιζά 3 ώρες και η μπαταρία είχε πάει από το 2 στο 9 .Ειναι ότι χειρότερο αν θέλετε να αξίζουν τα χρήματα που θα ξοδέψετε μην το πάρετε δεν θα το ευχαριστηθείτε. Χίλιες φορές να πάρετε ένα οικονομικό Huawei (ένα ψάχνετε κάτι οικονομικο). Δεν μπορώ να καταλάβω ποιοι και γιατί έγραψαν τόσο θετικά σχόλια omg επίσης έαν θέλετε να βγάζετε ωραίες φωτο μείνετε μακριά από αυτό το κινητο .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marios 74 gr
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω στην κατοχή μου εδώ και δύο μήνες και έχω να πω το εξής για έναν άνθρωπο που δεν έχει πολλές απαιτήσεις και δεν θέλει μεγάλο σε ίντζες κινητό και να διάθεση Μεγάλο χρηματικό ποσό είναι το καταλληλότερο. Το λειτουργικό του είναι αρκετά καλό Android 10 η μπαταρία κρατάει Μιάμιση μέρα Μπορεί και παραπάνω με ήπια λειτουργία Φωτογραφίες βίντεο Αρκετά ικανοποιητικά γρήγορη Ανταπόκριση στο Internet και βέβαια μην ξεχνάμε ότι είναι ένα κινητό που στοιχίζει 130-140 € για τα λεφτά του έχει αρκετές λειτουργίες .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexanderkon62
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στο 6μηνο αρχισε η οθονη να βγαζει γραμμες καθετες και μετα απο 8 μενες (συνολικα 1,5 χρονο απο την αγορα) νεκρη η οθονη μαυρα ολα.
    Ποτέ δεν μου έπεσε ούτε κτύπησε και είχε και θήκη.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexia_Giannouli9953
    1
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πιο χάλια κινητό που έχω πάρει ποτέ μου...Το έχω 2 χρόνια,χάνει το σήμα του διαρκώς!Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγε η κάρτα σιμ κ πήγα πήρα καινούρια κ πάλι τα ίδια...Αισχος

    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eythymios_Mpliamtis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    είναι Καλό, όχι όμως τόσο όπως το Α5, δεν συγκρίνεται, το ηχείο όταν ρυθμίσεις τον ήχο κλήσης να ακούγεται δυνατά, υπάρχει παραμόρφωση, και αλλοίωση του ήχου, το μενού ίδιο με το Α6. οι κάμερες δεν έχουν τόσο υψηλή ανάλυση.

    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios Partsi
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω το κινητο αυτο τωρα 2 χρονια και μπορω να πω οτι αξιζει τα λεφτα ου ρπωτον και δευτερον ειναι αρκετα καλο καμια φορα ψιλο κολλαει αλλα οπως ειπα το εχω 2 χρονια ενω αλλα τηλεφωνα που ειχα παρει μεσα στο 2 χρονια κολαγαν αρκετα αυτο τηλ δν εχει καμια σχεση με τα αλλα τηλεφωνα που πηρα ειναι πολυ καλο και θα το πρωτεινα 100% το μονο πραγμα που μου την σπαει κατα την αποψη μου θα ελεγα οτι ειναι η μπαταρια που τελειωνει λιγο γρηγορα αλλα ενταξει το χρησιμοποιο και καθε μερα για ινστα και fb ή παιχνιδια αν βαριεμαι αν δν το χρησιμοποιει καποιος τοσο πολυ θα ελεγα οτι θα σου αντεξει η μπαταρια του 1 με 2 μερες.Και αλλο ενα πραγμα θα ελεγα οτι ειναι το ηχειο του δν ειναι πολυ δυνατο αλλα ενταξει δν ειναι τρελο προβλημα αυτο για μενα εστω γιατι ακουω παντα με ακουστικα οποτε αυτα ελπιζω να βοηθησα καποια ατομο με αυτα τα σχολεια θα ελεγα να το παρετε αξιζει σε αρκετα πραγματα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iwannaaan
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο ειναι πολυ καλο για το χρηματα του,το εχω ενα χρονο και το αγορασα στα 130€.Εχει φορτιστη γρηγορης φορτισης και φορτιζει αρκετα γρηγορα.Το μονο κακο που εχει κατα την γνωμη μου ειναι οτι η μπαταρια τελειωνει γρηγορα και θελει φορτιση τουλαχιστον 2 φορες την ημερα,εχει αρκετα καλη καμερα αν και καποιες φορες η πισω καμερα θολωνει.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.το προτεινω.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Kechagia7718
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενα μειονεκτημα του ειναι η ΜΠΑΤΑΡΙΑ το αφηνω το βραδυ 98% και το πρωι ειναι 83% και επισηςς τωρα για καποιο λογο ετσι απο μονο του εχει θολωσει η πισω καμερα του και δεν βγαζει καθαρες φωτογραφιες ενω εβγαζε τελειεςς...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • seasky
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για μένα μέτριο κινητό. Το αγόρασα 95 ευρώ και αξίζει για τόσο οικονομικά σίγουρα, αν και δεν ήταν δική μου επιλογή. Προηγούμενη κάτοχος redmi note 8 η διαφορά ήταν εντονη μόλις έπιασα αυτό στα χέρια μου. Είναι παναλαφρο-χωρίς θηκη- σαν ψευτικο(Ίσως το πιο σημαντικό θετικό του). Η ανάλυση στην οθόνη λιγότερο ικανοποιητική. Το ηχείο πολλές φορές μου φαίνεται αδύναμο και δεν με ικανοποιεί, σε βιντεάκια κυρίως. Από νωρίς κόλλησε ο επεξεργαστής και δεν μου φόρτωνε ένα παιχνίδι που στο redmi (τιμή ~ 150€) έπαιζε χωρίς κώλυμα. Αργούσε να ανταποκριθεί ορισμένες φορές το κινητό δεν ξέρω αν έφταιγε ο επεξεργαστής. Έχει καιρό να το κάνει κι ελπίζω να μην το ξαναεμφανισει. Για κινητό του κατοσταρικου αξίζει. Για παραπάνω λεφτα και απαιτήσεις δείτε αλλού.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaso_Kiritsi2707
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό ειναι άψογο το έχω ένα χρόνο τώρα κολλάει λίγο αλλά φαντάζομαι είναι από την πολύ χρήση που κάνω κάθε ημέρα η μπαταρια φανταστική η κάμερα είναι καλή και τα λεφτά αξίζουν αν θέλετε να το έχετε 2-3 Χρόνια

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pantelis_Chsp
    2
    9 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ αργό σε ότι και εάν κάνει
    Κολλάει δίχως να έχω κανένα social media app
    Και κλειστό ο συγχρονισμός
    Μέτρια κάμερα,
    έχει γρήγορη φόρτιση

    Απορώ με τα τόσα θετικά σχόλια, τα αντίστοιχα xiaomi σε θέμα επιδόσεων είναι μέρα με τη νύχτα

    Η αυτόματη φωτεινότητα δεν δουλεύει σωστά

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasosrock1_tasos
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα το προϊόν (Α20Ε Black) μέσω skroutz κ όλα καλά. Αλλά είχε αφαιρεθεί η θήκη του (είχε ανοιχτεί το κουτί κ από πάνω στην ταινία ασφάλειας είχε τοποθετηθεί τυπωμένη άλλη). Μέσα στη συσκευασία υπάρχει το μικρότερο άσπρο κουτάκι με τη θήκη κ τα εγχειρίδια, όπως όμως διαπίστωσα από βιντεάκια στην Ελλάδα είναι πάγια τακτική αυτό. Σε ανάλογα βιντεο από άλλες χώρες υπάρχει κανονικά η θήκη του κινητού μέσα..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntemporadd76
    4
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τι κινητό το έχω 2 μέρες για τα λεφτά του είναι τέλειο. Το μόνο που έχω θέμα είναι στο γράψιμο όταν Στέλνω μήνυμα αλλά πατάω αλλά γραφει. Η μπαταρία κρατήσει πολύ σοβαρό γρηγορο . Μια χαρά είναι

    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paylos_Mpoumpourakis
    2
    11 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στις αρχές ήταν ότι καλύτερο.Πολυ γρήγορο καλό δακτυλικό δεν κολλούσε πουθενά στους 3 μήνες άρχισε κάτι νούμερα και με πέταγε από εφαρμογές.τωρα με το γουεμπεξ δεν αντέχετε κολλαει παρα πολυ η οθόνη του μέτρια το δακτυλικό και to face id ότι χειρότερο κολλάνε και οτνα εινσι ανοιχτό πάνω από 1 ή 2 ωρες πετιούνται μόνα τους πράγματα και η οθόνη glitchαρει και δεν καταλαβαίνεις τίποτα και πρέπει να το κλείσεις να το αφήσεις να ξεκουραστεί για να ξαναδείς.δνε βγαζει καθόλου καλες φωτο και το φοκους είναι χαλασμένο δεν του κάνω βαριά χρήση για να δικαιολογούνται τετοια θεματα..Αα και η μπαταρία δεν κρατάει καθολου.το έχω 1 χρόνο και 2 μήνες ελπιζω να βοήθησα δνε το συνιστώ σε κανεναν

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω σε άσπρο χρώμα. Αν και βασικό μοντέλο της εταιρίας εν έτη 2019 το έχω ακόμα και τώρα ως δεύτερη συσκευή και μάλιστα είναι λειτουργικότατη. Εννοείται ότι δεν συγκρίνεται με κάποια του 2025 σε ταχύτητα αλλά με μία κάρτα μνήμης μπορεί να λειτουργήσει ως βασική συσκευή για κάποιον που δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις.

    2
  • Το εχω 5 χρονια, η μπαταρια ανεξαντλητη, ρολαρει μια χαρα, δε κολλαει, η καμερα αξιοπρεπεστατη. Κοστισε 160ε κ αξιζει πραγματικα καθε σεντ.

    4
  • είναι το χειρότερο κινητό που έχω πάρει στην ζωή μου κολλάει τέρμα δηλαδή δεν μπορείς να πας να παίξεις ένα παιχνίδι ακόμα και στο Instagram tiktok YouTube κολλάει, δεν αξίζει καθόλου τα λεφτά του, ζεσταίνεται πανεύκολα, η κάμερα του είναι μέτρια, η ανάλυση της οθόνης μέτρια, η μπαταρία δεν αντέχει ούτε μια μέρα εξαντλείται πάρα πολύ γρήγορα, δεν αξίζει τα λεφτά του, αυτά δεν αξίζει

    1
  • Το έχω 3+ χρόνια, το χρησιμοποιώ κάθε μέρα όλη μέρα, μου έχει πέσει άπειρες φορές, η οθόνη του εδώ και 1.5 χρόνια είναι σπασμένη/ ραγισμένη αλλά δουλεύει άψογα, στα 3 χρόνια το άλλαξα μπαταρία, κόστος 9.80 την πέρασα μόνος μου. Εδώ και 2 χρόνια περίπου το έχω κάνει root. Αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω. Αν ξαναέβγαινε με 4 gb μνήμη θα το ξαναέπαιρνα άμεσα παρόλο που δεν έχει κανένα πρόβλημα.

    4
  • Μπορεί να έχει μικρή μπαταρία αλλά κρατάει για μια μέρα. Επίσης βγάζει ωραίες φωτογραφίες αλλά το κακό είναι ότι κάνει ζουμ μέχρι 4×. Και κάποιες φορές κολλάει.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (63)

Ερωτήσεις

2885 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Spiros_Kunelis

Καλημέρα παιδιά θέλω μια σαφή απάντηση από κάποιον που να ξέρει τι καρτα μνήμης περνει και μέχρι ποσα mb λειτουργεί για να αγοράσω μια σας Ευχαριστώ

elpan2010

Καλημέρα! Γνωρίζουμε αν έχει ή θα πάρει slow motion η κάμερα μετά από update ?

sotia_rita

Τη βοήθειά σας, παρακαλώ.....
Το Ραδιόφωνο πού είναι;;;
Ακόμα το ψάχνουμε!

Δες όλες τις ερωτήσεις (63)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2019
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
141 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Exynos 7884
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,6 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+6
RAM
3 GB
Χωρητικότητα
32 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5,8 "
Ανάλυση
1560 x 720 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
IPS

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Διπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Ευρυγώνιος 13MP, Υπερευρυγώνιος 5MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 60fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 8MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, USB-C, Wi-Fi
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3000 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ισχύς Φόρτισης
15 W
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Hall, Proximity, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Πίσω

Διαστάσεις

Μήκος
147,4 mm
Πλάτος
69,7 mm
Πάχος
8,4 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Με οθόνη 5.8" Infinity-V, διπλή πίσω κάμερα 13MP + 5MP & εμπρόσθια κάμερα 8MP, μπαταρία ταχείας φόρτισης, oκταπύρηνος επεξεργαστής και μνήμη RAM 3GB. Παρέχει αναγνώριση προσώπου & αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων έχοντας μία πολυεπίπεδη ασφάλεια

Όλο το σκηνικό στην οθόνη σας

Με οθόνη infinity-V πλήρους επιφάνειας, 5.8" HD+, μπορείτε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες του περιεχομένου σας. Διαθέτει μεγάλη αναλογία διαστάσεων οθόνης 19.5:9, για να απολαμβάνετε ακόμα περισσότερο τα παιχνίδια που παίζετε και να βλέπετε ακόμα περισσότερες από τις αγαπημένες σας σειρές.

Διατίθεται σε ποικιλία χρωμάτων

Με μόλις 8.4mm πάχος, το Galaxy A20e εφαρμόζει άνετα στο χέρι σας. Ο slim σχεδιασμός του διαθέτει στο πίσω μέρος ένα εύχρηστο αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος και καμπύλες. Διαλέξτε μια απόχρωση που ταιριάζει στο στιλ σας. Διατίθεται σε μαύρο, άσπρο, μπλε και κοραλί.

Διπλή κάμερα για να χωρέσετε περισσότερα στη λήψη

Η διπλή κάμερα του Galaxy A20e αποτελείται από μία κύρια κάμερα 13MP (F1.9) και μία υπερευρυγώνια 5MP. Mε οπτικό πεδίο 123 μοιρών, παρόμοιο με αυτό του ανθρώπινου ματιού, χωράει περισσότερα σε κάθε λήψη.

Απαθανατίστε και κρατήστε κάθε στιγμή

Με ευρύ οπτικό πεδίο, η κάμερα Ultra Wide σας επιτρέπει να απαθανατίσετε όλο το σκηνικό, πραγματοποιώντας αυτόματη εναλλαγή σε λειτουργία Wide Shot, αν χρειαστεί. Μέρα και νύχτα, όλα όσα απαθανατίζετε αποτυπώνονται με εξαιρετική ευκρίνεια.

Έξυπνες selfies

Αξιοποιήστε καλύτερα τις selfies με μια έξυπνη εμπρόσθια κάμερα 8MP. Με την εστίαση Selfie, έχετε τη δυνατότητα να θολώσετε το φόντο και να δώσετε έμφαση στα χαρακτηριστικά σας. Και η λειτουργία Smart Beauty διασφαλίζει αψεγάδιαστο αποτέλεσμα.

Εκφραστείτε ελεύθερα

Προσθέστε αυτοκόλλητα στις φωτογραφίες σας και χρησιμοποιήστε διασκεδαστικά φίλτρα. Το Galaxy A20e σας επιτρέπει να αναδείξετε τη δημιουργική σας πλευρά.

Πάρτε τον έλεγχο

Βεβαιωθείτε ότι έχετε τον έλεγχο με μπαταρία 3000mAh (τυπική). Διαρκεί σχεδόν όλη μέρα και διαθέτει ταχεία φόρτιση 15W, επιτρέποντάς σας να το φορτίσετε γρήγορα και να συνεχίσετε τις δραστηριότητές σας.

Κατασκευάστηκε για να εστιάζει

Το One UI σάς βοηθά να εστιάσετε σε αυτά που πραγματικά σας ενδιαφέρουν. Το υλικό και το λογισμικό συνεργάζονται απόλυτα, φέρνοντας το περιεχόμενο και τα χαρακτηριστικά στις άκρες των δαχτύλων σας, για να απολαμβάνετε εύκολη πρόσβαση στη στιγμή. Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία νύχτας για μια εύκολη περιήγηση στο σκοτάδι, με καθαρή και διαισθητική οπτική που κάνουν απόλυτα φυσική τη χρήση του smartphone σας.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (426)

  1. 222
  2. 134
  3. 33
  4. 16
  5. 21
Αξιολόγησε το προϊόν
  • GPS
  • Ποιότητα κλήσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ταχύτητα
  • Μπαταρία
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video
  • Μουσική

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • vasilistsiaras
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω σε άσπρο χρώμα. Αν και βασικό μοντέλο της εταιρίας εν έτη 2019 το έχω ακόμα και τώρα ως δεύτερη συσκευή και μάλιστα είναι λειτουργικότατη. Εννοείται ότι δεν συγκρίνεται με κάποια του 2025 σε ταχύτητα αλλά με μία κάρτα μνήμης μπορεί να λειτουργήσει ως βασική συσκευή για κάποιον που δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • linkin_athina
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω 5 χρονια, η μπαταρια ανεξαντλητη, ρολαρει μια χαρα, δε κολλαει, η καμερα αξιοπρεπεστατη. Κοστισε 160ε κ αξιζει πραγματικα καθε σεντ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KOLLARHS
    1
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι το χειρότερο κινητό που έχω πάρει στην ζωή μου κολλάει τέρμα δηλαδή δεν μπορείς να πας να παίξεις ένα παιχνίδι ακόμα και στο Instagram tiktok YouTube κολλάει, δεν αξίζει καθόλου τα λεφτά του, ζεσταίνεται πανεύκολα, η κάμερα του είναι μέτρια, η ανάλυση της οθόνης μέτρια, η μπαταρία δεν αντέχει ούτε μια μέρα εξαντλείται πάρα πολύ γρήγορα, δεν αξίζει τα λεφτά του, αυτά δεν αξίζει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • comp2763
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 3+ χρόνια, το χρησιμοποιώ κάθε μέρα όλη μέρα, μου έχει πέσει άπειρες φορές, η οθόνη του εδώ και 1.5 χρόνια είναι σπασμένη/ ραγισμένη αλλά δουλεύει άψογα, στα 3 χρόνια το άλλαξα μπαταρία, κόστος 9.80 την πέρασα μόνος μου. Εδώ και 2 χρόνια περίπου το έχω κάνει root. Αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω. Αν ξαναέβγαινε με 4 gb μνήμη θα το ξαναέπαιρνα άμεσα παρόλο που δεν έχει κανένα πρόβλημα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Samsung and Xiaomi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπορεί να έχει μικρή μπαταρία αλλά κρατάει για μια μέρα. Επίσης βγάζει ωραίες φωτογραφίες αλλά το κακό είναι ότι κάνει ζουμ μέχρι 4×. Και κάποιες φορές κολλάει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apollon10
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικα αυτο το τηλ ειναι αξιζε , ειναι μικρο ,ομορφα μαζεμενο και πολυ ευχρηστο στο χερι, εχει ωραια χρωματα η οθονη και αξιολογη καμερα βιντεο για τη κατηγορια του πάντα .Το ειχα σαν 2ο για δουλεια το αλλαξα με Α13 αλλα το Α20e παραμενει ομορφο μικρο ευχρηστο ,δεν υπάρχει λογος να το συγκρινουμε με αλλα κινητα ,αλλα αξιζει .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lilly_Ath
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το είχα 1μιση χρόνο εγώ και τώρα ο πατέρας μου. Είναι πραγματικά ό,τι καλύτερο. Εγώ προσωπικά το άλλαξα μόνο και μόνο γιατί ήταν μικρότερη η οθόνη από ότι προτιμούσα. Κατά τα άλλα άψογο. Έχει πέσει πόσες φορές κάτω (με τζαμακι και θήκη παντα) και ακόμα δουλεύει άψογα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evangelia Kotsi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω δύο χρόνια. Είναι πάρα πολύ καλό για τα χρήματά του,είναι γρήγορο και δεν κολλάει καθόλου.Φορτίζει πολύ γρήγορα,οι φωτογραφίες και τα βίντεο που βγάζει έχουν καλή ανάλυση αν και το βράδυ δεν βγαίνουν τόσο καλά η φωτο.Το μόνο ελάττωμα που έχω διαπιστώσει μέχρι τώρα. Το ηχείο θα μπορούσε να είναι πιο δυνατό για την μουσική,αλλά οκ δεν με πειράζει και τόσο. Πραγματικά έχω δει εδώ μέσα και αρνητικά σχόλια και δεν καταλαβαίνω που βρήκαν προβλήματα. Το κινητό είναι άψογο για τα χρήματά του.Αν θέλετε κάτι ποιοτικό και οικονομικό μην διστάσετε να το πάρετε.Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παιδεία το έχω τρία χρόνια πραγματικά αρκετά καλό κινητό. Η μπαταρία του στην αρχή κρατούσε μέχρι και δύο μέρες πλέον κραταεθ κοντά μια μέρα και κάτι ώρες. Δεν το έχω πάει ποτέ σε κανέναν κατασκευαστή και είναι μια χαρά φυσικά κολαει πολύ λίγο πλέον λόγο της πολυκαιρειας που το έχω και της συχνές φορτίσεις. Δεν τραβάει καλές φώτο αλλά σαν κινητό για ταινίες και βίντεο είμαι τελειο και σε αποθηκευτικό χώρο.
    Επίσης εγώ το έχω σε άσπρο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimmy_10gr
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχο 1,50 χρωνο και δεν εχει παθει τιποτα μου εχει πεσι και εχαι δυο τρις γρατζουνιες μονο δουλεβι μιαχαρα ι τιμιτου αξιζι

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Takis_Skaltsas
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά του είναι καλό. Το έχω 2 χρόνια και τώρα έχει μειωθεί ο χρόνος της μπαταρίας και κολλάει κάποιες φορές αλλά μετά από τόσο καιρό λογικό είναι να κολλάει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Livingthegame
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικά πολύ καλό κινητό το πήρα 130€. Για social media είναι εξαιρετικό για browsing κολλάει λίγο αλλά για τα λευτα του είναι καλό,ωσάν αναφορά τον τομέα του gaming μπορεί να παίξει τα περισσότερα παιχνίδια αλλά κάποιους απετητικους τίτλους θα κολλάει μπορεί να φένετε καλά αλλά όταν κουνάς την κάμερα κολλάει περίπου 10-15 fps για τους γνωστές. Τα δακτυλικά αποτύπωματα είναι χάλια αν δεν μπορείτε χωρίς αυτά πήγαιντε σε xiaomi. Αν το κινητό το θέλετε για κλήσεις, YouTube, social media και φωτογραφίες είναι ότι πρέπει για αυτήν την τιμή και έχει σταθερό λογισμικό. Δυστυχώς είναι μη διαθέσιμο αυτήν τη περίοδο. Ακόμα είναι πανεύκολο να το ανοίξεις είναι καπάκι το περίβλημα του. Προσοχή!!!Αν δεν του φορέσετε θήκη τότε το βερνίκι θα ξεκολλήσει και θα κάνει φουσκάλες μην την πατήσετε σαν εμένα. ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΒΟΉΘΗΣΑ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Mpaltsogias
    4
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό αυτό το είχα πάρει το 2019. Έχει σχετικά καλή κάμερα για τα λεφτά του και το ηχειο μέτριο τον τελευταίο καιρό βέβαια κολλάει. Γιαυτό θέλω να το αντικαταστήσω με το Galaxy A72

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis_ALEXADRAKHS
    5
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άμα δεν σενιάζει να βγάζεις φωτογραφιες ειναι τελιο αλλα αμα φες να βγάζεις καλες φωτογραφιες δεν σου το προτηνω

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria_bitrou
    1
    5 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 μήνες .Μια μέρα το φορτιζά 3 ώρες και η μπαταρία είχε πάει από το 2 στο 9 .Ειναι ότι χειρότερο αν θέλετε να αξίζουν τα χρήματα που θα ξοδέψετε μην το πάρετε δεν θα το ευχαριστηθείτε. Χίλιες φορές να πάρετε ένα οικονομικό Huawei (ένα ψάχνετε κάτι οικονομικο). Δεν μπορώ να καταλάβω ποιοι και γιατί έγραψαν τόσο θετικά σχόλια omg επίσης έαν θέλετε να βγάζετε ωραίες φωτο μείνετε μακριά από αυτό το κινητο .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marios 74 gr
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω στην κατοχή μου εδώ και δύο μήνες και έχω να πω το εξής για έναν άνθρωπο που δεν έχει πολλές απαιτήσεις και δεν θέλει μεγάλο σε ίντζες κινητό και να διάθεση Μεγάλο χρηματικό ποσό είναι το καταλληλότερο. Το λειτουργικό του είναι αρκετά καλό Android 10 η μπαταρία κρατάει Μιάμιση μέρα Μπορεί και παραπάνω με ήπια λειτουργία Φωτογραφίες βίντεο Αρκετά ικανοποιητικά γρήγορη Ανταπόκριση στο Internet και βέβαια μην ξεχνάμε ότι είναι ένα κινητό που στοιχίζει 130-140 € για τα λεφτά του έχει αρκετές λειτουργίες .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexanderkon62
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στο 6μηνο αρχισε η οθονη να βγαζει γραμμες καθετες και μετα απο 8 μενες (συνολικα 1,5 χρονο απο την αγορα) νεκρη η οθονη μαυρα ολα.
    Ποτέ δεν μου έπεσε ούτε κτύπησε και είχε και θήκη.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexia_Giannouli9953
    1
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πιο χάλια κινητό που έχω πάρει ποτέ μου...Το έχω 2 χρόνια,χάνει το σήμα του διαρκώς!Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγε η κάρτα σιμ κ πήγα πήρα καινούρια κ πάλι τα ίδια...Αισχος

    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eythymios_Mpliamtis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    είναι Καλό, όχι όμως τόσο όπως το Α5, δεν συγκρίνεται, το ηχείο όταν ρυθμίσεις τον ήχο κλήσης να ακούγεται δυνατά, υπάρχει παραμόρφωση, και αλλοίωση του ήχου, το μενού ίδιο με το Α6. οι κάμερες δεν έχουν τόσο υψηλή ανάλυση.

    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios Partsi
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω το κινητο αυτο τωρα 2 χρονια και μπορω να πω οτι αξιζει τα λεφτα ου ρπωτον και δευτερον ειναι αρκετα καλο καμια φορα ψιλο κολλαει αλλα οπως ειπα το εχω 2 χρονια ενω αλλα τηλεφωνα που ειχα παρει μεσα στο 2 χρονια κολαγαν αρκετα αυτο τηλ δν εχει καμια σχεση με τα αλλα τηλεφωνα που πηρα ειναι πολυ καλο και θα το πρωτεινα 100% το μονο πραγμα που μου την σπαει κατα την αποψη μου θα ελεγα οτι ειναι η μπαταρια που τελειωνει λιγο γρηγορα αλλα ενταξει το χρησιμοποιο και καθε μερα για ινστα και fb ή παιχνιδια αν βαριεμαι αν δν το χρησιμοποιει καποιος τοσο πολυ θα ελεγα οτι θα σου αντεξει η μπαταρια του 1 με 2 μερες.Και αλλο ενα πραγμα θα ελεγα οτι ειναι το ηχειο του δν ειναι πολυ δυνατο αλλα ενταξει δν ειναι τρελο προβλημα αυτο για μενα εστω γιατι ακουω παντα με ακουστικα οποτε αυτα ελπιζω να βοηθησα καποια ατομο με αυτα τα σχολεια θα ελεγα να το παρετε αξιζει σε αρκετα πραγματα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iwannaaan
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο ειναι πολυ καλο για το χρηματα του,το εχω ενα χρονο και το αγορασα στα 130€.Εχει φορτιστη γρηγορης φορτισης και φορτιζει αρκετα γρηγορα.Το μονο κακο που εχει κατα την γνωμη μου ειναι οτι η μπαταρια τελειωνει γρηγορα και θελει φορτιση τουλαχιστον 2 φορες την ημερα,εχει αρκετα καλη καμερα αν και καποιες φορες η πισω καμερα θολωνει.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.το προτεινω.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Kechagia7718
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενα μειονεκτημα του ειναι η ΜΠΑΤΑΡΙΑ το αφηνω το βραδυ 98% και το πρωι ειναι 83% και επισηςς τωρα για καποιο λογο ετσι απο μονο του εχει θολωσει η πισω καμερα του και δεν βγαζει καθαρες φωτογραφιες ενω εβγαζε τελειεςς...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • seasky
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για μένα μέτριο κινητό. Το αγόρασα 95 ευρώ και αξίζει για τόσο οικονομικά σίγουρα, αν και δεν ήταν δική μου επιλογή. Προηγούμενη κάτοχος redmi note 8 η διαφορά ήταν εντονη μόλις έπιασα αυτό στα χέρια μου. Είναι παναλαφρο-χωρίς θηκη- σαν ψευτικο(Ίσως το πιο σημαντικό θετικό του). Η ανάλυση στην οθόνη λιγότερο ικανοποιητική. Το ηχείο πολλές φορές μου φαίνεται αδύναμο και δεν με ικανοποιεί, σε βιντεάκια κυρίως. Από νωρίς κόλλησε ο επεξεργαστής και δεν μου φόρτωνε ένα παιχνίδι που στο redmi (τιμή ~ 150€) έπαιζε χωρίς κώλυμα. Αργούσε να ανταποκριθεί ορισμένες φορές το κινητό δεν ξέρω αν έφταιγε ο επεξεργαστής. Έχει καιρό να το κάνει κι ελπίζω να μην το ξαναεμφανισει. Για κινητό του κατοσταρικου αξίζει. Για παραπάνω λεφτα και απαιτήσεις δείτε αλλού.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaso_Kiritsi2707
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό ειναι άψογο το έχω ένα χρόνο τώρα κολλάει λίγο αλλά φαντάζομαι είναι από την πολύ χρήση που κάνω κάθε ημέρα η μπαταρια φανταστική η κάμερα είναι καλή και τα λεφτά αξίζουν αν θέλετε να το έχετε 2-3 Χρόνια

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pantelis_Chsp
    2
    9 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ αργό σε ότι και εάν κάνει
    Κολλάει δίχως να έχω κανένα social media app
    Και κλειστό ο συγχρονισμός
    Μέτρια κάμερα,
    έχει γρήγορη φόρτιση

    Απορώ με τα τόσα θετικά σχόλια, τα αντίστοιχα xiaomi σε θέμα επιδόσεων είναι μέρα με τη νύχτα

    Η αυτόματη φωτεινότητα δεν δουλεύει σωστά

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasosrock1_tasos
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα το προϊόν (Α20Ε Black) μέσω skroutz κ όλα καλά. Αλλά είχε αφαιρεθεί η θήκη του (είχε ανοιχτεί το κουτί κ από πάνω στην ταινία ασφάλειας είχε τοποθετηθεί τυπωμένη άλλη). Μέσα στη συσκευασία υπάρχει το μικρότερο άσπρο κουτάκι με τη θήκη κ τα εγχειρίδια, όπως όμως διαπίστωσα από βιντεάκια στην Ελλάδα είναι πάγια τακτική αυτό. Σε ανάλογα βιντεο από άλλες χώρες υπάρχει κανονικά η θήκη του κινητού μέσα..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntemporadd76
    4
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τι κινητό το έχω 2 μέρες για τα λεφτά του είναι τέλειο. Το μόνο που έχω θέμα είναι στο γράψιμο όταν Στέλνω μήνυμα αλλά πατάω αλλά γραφει. Η μπαταρία κρατήσει πολύ σοβαρό γρηγορο . Μια χαρά είναι

    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paylos_Mpoumpourakis
    2
    11 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στις αρχές ήταν ότι καλύτερο.Πολυ γρήγορο καλό δακτυλικό δεν κολλούσε πουθενά στους 3 μήνες άρχισε κάτι νούμερα και με πέταγε από εφαρμογές.τωρα με το γουεμπεξ δεν αντέχετε κολλαει παρα πολυ η οθόνη του μέτρια το δακτυλικό και to face id ότι χειρότερο κολλάνε και οτνα εινσι ανοιχτό πάνω από 1 ή 2 ωρες πετιούνται μόνα τους πράγματα και η οθόνη glitchαρει και δεν καταλαβαίνεις τίποτα και πρέπει να το κλείσεις να το αφήσεις να ξεκουραστεί για να ξαναδείς.δνε βγαζει καθόλου καλες φωτο και το φοκους είναι χαλασμένο δεν του κάνω βαριά χρήση για να δικαιολογούνται τετοια θεματα..Αα και η μπαταρία δεν κρατάει καθολου.το έχω 1 χρόνο και 2 μήνες ελπιζω να βοήθησα δνε το συνιστώ σε κανεναν

    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω σε άσπρο χρώμα. Αν και βασικό μοντέλο της εταιρίας εν έτη 2019 το έχω ακόμα και τώρα ως δεύτερη συσκευή και μάλιστα είναι λειτουργικότατη. Εννοείται ότι δεν συγκρίνεται με κάποια του 2025 σε ταχύτητα αλλά με μία κάρτα μνήμης μπορεί να λειτουργήσει ως βασική συσκευή για κάποιον που δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις.

    2
  • Το εχω 5 χρονια, η μπαταρια ανεξαντλητη, ρολαρει μια χαρα, δε κολλαει, η καμερα αξιοπρεπεστατη. Κοστισε 160ε κ αξιζει πραγματικα καθε σεντ.

    4
  • είναι το χειρότερο κινητό που έχω πάρει στην ζωή μου κολλάει τέρμα δηλαδή δεν μπορείς να πας να παίξεις ένα παιχνίδι ακόμα και στο Instagram tiktok YouTube κολλάει, δεν αξίζει καθόλου τα λεφτά του, ζεσταίνεται πανεύκολα, η κάμερα του είναι μέτρια, η ανάλυση της οθόνης μέτρια, η μπαταρία δεν αντέχει ούτε μια μέρα εξαντλείται πάρα πολύ γρήγορα, δεν αξίζει τα λεφτά του, αυτά δεν αξίζει

    1
  • Το έχω 3+ χρόνια, το χρησιμοποιώ κάθε μέρα όλη μέρα, μου έχει πέσει άπειρες φορές, η οθόνη του εδώ και 1.5 χρόνια είναι σπασμένη/ ραγισμένη αλλά δουλεύει άψογα, στα 3 χρόνια το άλλαξα μπαταρία, κόστος 9.80 την πέρασα μόνος μου. Εδώ και 2 χρόνια περίπου το έχω κάνει root. Αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω. Αν ξαναέβγαινε με 4 gb μνήμη θα το ξαναέπαιρνα άμεσα παρόλο που δεν έχει κανένα πρόβλημα.

    4
  • Μπορεί να έχει μικρή μπαταρία αλλά κρατάει για μια μέρα. Επίσης βγάζει ωραίες φωτογραφίες αλλά το κακό είναι ότι κάνει ζουμ μέχρι 4×. Και κάποιες φορές κολλάει.

    1
  • Δες τα όλα