Ανεμιστήρες Οροφής

Gruppe L44001 Ανεμιστήρας Οροφής 112cm με Φως Transparent

Ο ανεμιστήρας οροφής Gruppe L44001 συνδυάζει φυσική αισθητική και λειτουργικότητα, αποτελώντας ιδανική επιλογή για κατοικίες και χώρους φιλοξενίας.

Ο ανεμιστήρας οροφής Gruppe L44001 συνδυάζει φυσική αισθητική και λειτουργικότητα, αποτελώντας ιδανική επιλογή για κατοικίες και χώρους φιλοξενίας.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Ταχύτητες 3
  • Δες τα όλα
116 97

-6% στα 2+ προϊόντα

Παράδοση Παρ, 26 Ιουν - Τρί, 30 Ιουν
19,00 € μεταφορικά
Παράδοση Δευ, 06 Ιουλ - Τετ, 08 Ιουλ
16,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με 14,00 € μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Πρόσθεσε τουλάχιστον 2 ίδια ή διαφορετικά προϊόντα από την προσφορά, και κέρδισε -6% σε όλα τα προϊόντα!

Προϊόντα προσφοράς

Από Annas Home.Store 5,0 (42)
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Οικιακοί Ανεμιστήρες στη σελίδα του Annas Home.Store
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ο ανεμιστήρας οροφής Gruppe L44001 συνδυάζει φυσική αισθητική και λειτουργικότητα, αποτελώντας ιδανική επιλογή για κατοικίες και χώρους φιλοξενίας. Διαθέτει 5 πτερύγια, 3 ταχύτητες λειτουργίας και φωτισμό LED με υποδοχή E27, προσφέροντας άνεση και πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση.

Η χειμερινή λειτουργία συμβάλλει στην καλύτερη κυκλοφορία του αέρα όλο τον χρόνο, ενώ το τηλεχειριστήριο εξασφαλίζει εύκολο χειρισμό των βασικών λειτουργιών.

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι σταθερός και είναι δυνατός.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σχεδιασμός & Εμφάνιση

Τύπος Σχεδιασμού
Κλασικός (Εμφανή Πτερύγια)
Χρώμα Πτερυγίων
Ασημί
Χρώμα Σκελετού
Ασημί
Αριθμός Φτερωτών
5
Παιδικός
Όχι

Διαστάσεις & Εγκατάσταση

Διάμετρος Ανεμιστήρα
112 cm
Τοποθέτηση σε Επικλινή Οροφή
Όχι

Φωτισμός

Φως
Ναι
Dimmable
Όχι

Απόδοση & Μοτέρ

Τύπος Μοτέρ
AC
Ισχύς
55 W
Ταχύτητες
3

Χειρισμός & Λειτουργίες

Τηλεχειριστήριο
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Ναι
Χειμερινή Λειτουργία
Ναι
Wi-Fi
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (133)

Αξιολογήσεις

  1. 101
  2. 19
  3. 5
  4. 3
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σταθερότητα
  • Ισχύς
  • Σχετικά αθόρυβος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

patates25
5
45 στους 46 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πάρα πολύ αθόρυβος ανεμιστήρας. Έχει και χρονόμετρο 2,4 και 8 ώρες. Έχει τρεις σκάλες. Το μόνο πρόβλημα το e14 ντουί(λίγο φως). Κανένα πρόβλημα όμως. Μην αγοράσετε λάμπα led e14 με πολλά lumen γιατί πιθανότατα δεν θα χωράει μέσα στον θόλο της λάμπας. Αγόρασα λάμπα led me 1800 lumen e14 και την πάτησα. Αντί για αυτό λοιπόν, ξεβιδώστε το e14 ντουί(θέλει λίγη μαστοριά-πρώτα ξεκούμπωμα με κατσαβίδι και μετά ξεβίδωμα του μεταλλικού πίσου μέρους ή απλά ξεβιδώστε το ντουί από τη βάση) και αντικαθίστε το με ντουί e27. Με μία κλασσική λάμπα 1500 lumen(αχλάδι) είστε μια χαρά(αυτή η λάμπα χωράει άνετα)
ΥΣ. Ο λόγος που γίνεται τόσος ντόρος για τη λάμπα είναι ότι εάν βάλετε την κλασική λάμπα e14 led 800-1000 lumen δεν θα βλέπετε. Είναι λίγο το φως για ένα κλασσικού μεγέθους δωμάτιο σαν το δικό μου που είναι 13 τετραγωνικά. Κατά τα άλλα η τοποθέτηση του ανεμιστήρα είναι δουλειά επιπέδου 4 με το δυσκολότερο το 10 οπότε, εάν πιάνουν λίγο τα χέρια σας, δεν θα έχετε πρόβλημα.

  • Ισχύς
  • Σχετικά αθόρυβος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σταθερότητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

stelios_gorgolis
1
50 στους 67 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Τον αγορασα Μάιο 2019
Τον αναψα Μάιο 2020 και εισα οτι δουλεύει παρα πολυ αργα.
Δεν μ ενοχλησε γιατι δν ειχαν πιασει οι ζεστες οι καλες.
Τον ιουλιο τελικα ειπα να ασχοληθω με την εγγυηση.
Πηρα το κατάστημα μου εδωσαν το τηλέφωνο της εταιριας στην αθηνα.
Πηρα την εταιρια μου εδωσαν το τηλέφωνο της Θεσσαλονίκης.
Πηρα θεσαλονικη μου έδωσαν το τηλέφωνο του σερβις στην λαρισα.
Τον πηγα στο σερβις με νταλα ηλιο μεχρι να τον ξεσυναρμολόγισω κ να τον παω μεσα στην ζεστη του ιουλιου εσταξα ιδρωτα.
Μετα απο 3 μέρες στο σρρβις μου ειπαν να παω να τον παραλάβω και να παρω τηλεφωνο να μου στειλουν καινούργιο.
Περνω τηλέφωνο και μου λενε ο υπεύθυνος λείπει με άδεια.
Με παιρνουν μετα απο μια βδομαδα τηλεφωνο και μου λενε να τον ξαναπαω στο σερβις γιατι δεν θα κου τον αντικαταστήσουν αλλα θα στειλουν νεο μοτερ κτλπ κτλπ δεν καταλαβα. Και θα με παρουν τηλεφωνο σε 2 μερες που θα ειναι το ανταλλακτικό στην λαρισα στο σέρβις.
Περασαν 10 μερες και ακομη περιμενω τηλεφωνο.
Ξεκινησα 4 ιουλιου την διαδικασια και ειναι αυγουστος πλεον.
Αντε το χειμωνα μπορει να ειναι ετοιμος να μας δροσίσει.

  • Ισχύς
  • Μέτριος θόρυβος
  • Σταθερότητα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • roro_roro

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η λάμπα δεν υπάρχει πουθενά να ταιριάζει ... ότι λάμπα και να βάλω μόλις πατήσω το κοντρόλ του να κλείσει το φως μένει μισάνοιχτο χαμηλωμένο!! το έχω άχρηστο μόνο για τον αέρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε για την αξιολόγησή σας. Στα πλαίσια της βελτίωσης των υπηρεσιών μας σας παρακαλούμε καλέστε το τμήμα Υποστήριξης-Service στο τηλέφωνο 2310 537600 (Δε. – Πα. : 9:00 – 15:00) και να ζητήσετε τον κ. Γεώργιο Χατζηδημητρίου. Σας ευχαριστούμε

  • athanast

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τελικό χρώμα: Καφέ

    Εξαιρετικός ανεμιστήρας οροφής! Αθόρυβος αισθητικά μοναδικός και το φως του λες και έχεις κανονικό φως οροφής γιατί έχει λάμπα E27. Τον είχα αγοράσει 98 ευρώ!!! ούτε του παπά δε το λέω …

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KASIARAS ATHANASIOS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχος για τους καλοκαιρινούς μήνες, το μόνο κακό είναι το φώς δεν είναι αρκετό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athinavel

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι από αυτόν τον ανεμιστήρα οροφής. Αγοράστηκε γιατί η εγκατάσταση κλιματιστικού δεν ήταν δυνατή και δεν το έχουμε μετανιώσει καθόλου. Βγάζει υπέροχο απαλό αεράκι σε 3 διαφορετικές ταχύτητες. Τα σχόλια που λένε ότι ο φωτισμός που βγάζει δεν είναι πολύ δυνατός ισχύουν! Φυσικά αυτό έχει να κάνει και με τη λάμπα που τοποθετείς. Αλλά εμείς το βάλαμε στο υπνοδωμάτιο οπότε δεν προκαλεί πρόβλημα αυτό. Συνολικά, τον συστήνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Chamzas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ δύσκολη η εγκατάσταση του. Τα υλικά συναρμολόγησης είναι χαμηλής ποιότητας. Το χειρότερο από όλα είναι οι οδηγίες συναρμολόγησης. Είναι μετάφραση μηχανής από τα κινέζικα και αυτά που γράφουν είναι εντελώς δυσνόητα. Απορώ γιατί η εδώ αντιπροσωπεία δεν τις διορθώνει. Εάν σκοπεύετε να τον εγκαταστήσετε μόνοι σας προτείνω να μην τον αγοράσετε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε για την αξιολόγησή σας. Στα πλαίσια της βελτίωσης των υπηρεσιών μας σας παρακαλούμε καλέστε το τμήμα Υποστήριξης-Service στο τηλέφωνο 2310 537600 (Δε. – Πα. : 9:00 – 15:00) και να ζητήσετε τον κ. Γεώργιο Χατζηδημητρίου. Σας ευχαριστούμε

  • Καλεμεκαρακολανα
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    δυστυχώς λυπάμαι που το αναφέρω αλλά ενώ στο προηγούμενο μου σπίτι δούλευε, στο νέο σπίτι δεν δουλεύει.

    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε για την αξιολόγησή σας. Στα πλαίσια της βελτίωσης των υπηρεσιών μας σας παρακαλούμε καλέστε το τμήμα Υποστήριξης-Service στο τηλέφωνο 2310 537600 (Δε. – Πα. : 9:00 – 15:00) και να ζητήσετε τον κ. Γεώργιο Χατζηδημητρίου. Σας ευχαριστούμε

  • dimitris.ekpliktos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    κανει πολυ καλη δουλεια. εγω το εβαλα στο υπνοδωματιο. για σαλονι δεν θα το προτεινα γιατι εχει αρκετα χαμηλο φωτισμο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VasilisKarypidis
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Βαζω 3 λογο του κακου φωτισμου! Δεν βλεπεις τιποτα αν το βαλεις στο σαλονι. Δεν ειναι δλδ πρακτικο και πρεπει να το ξερεις απο πριν αυτο πριν κανεις την τοποθετηση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε για την αξιολόγησή σας. Στα πλαίσια της βελτίωσης των υπηρεσιών μας σας παρακαλούμε καλέστε το τμήμα Υποστήριξης-Service στο τηλέφωνο 2310 537600 (Δε. – Πα. : 9:00 – 15:00) και να ζητήσετε τον κ. Γεώργιο Χατζηδημητρίου. Σας ευχαριστούμε

  • elissavet_lazaridou__mamadok_
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    έχω 5 χρ το ευρώτοχαριστημένη αρκεί να πώ ότι είναι ο δεύτερος που πέρνω είναι όμορφος,αθόρυβος και φέρνει αρκετό ψυχρό αέρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paschalis_Mpountouridis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τελικό χρώμα: Καφέ

    Αφού το δοκίμασα σχεδόν όλο το καλοκαίρι, μπορώ να πω ότι για την δουλεία που το πήρα ήταν καλό, δλδ να μην ιδρώνω στην καρέκλα του υπολογιστή. Μόνιμα στη δεύτερη σκάλα, δεν με ενοχλούσε στον αυχένα ή στο κεφάλι. Καλή κατασκευή, εύκολη τοποθέτηση (πλην του ματιού του τηλεκοντρόλ που πρέπει να το χωρέσεις μέσα στη βάση).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • STRATOS_ATHANASIADHS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    το γιαλί που καλύπτει την λάμπα είναι λεπτό καί δεν εφαρμόζεται εύκολα

    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaxevank
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι πολύ αποτελεσματικός και σχετικά αθόρυβος εάν το δωμάτιο δεν είναι πολύ μεγάλο. Προσέξτε λίγο τις οδηγίες να μην βάλετε λάθος τα φτερά γιατί θα χάσετε απόδοση. Έχει κουμπάκι από πάνω για να ρυθμίζετε την φορά της φτερωτής, αν δεν το ρυθμίσετε σωστά θα κατευθύνει τον αέρα στο ταβάνι και θα είναι σαν να μην έχετε ανεμιστήρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • D-Ts
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπήκε πριν λίγες μέρες, ωραία κατασκευή, δίνει 2 βίδες 4αρες τις οποίες θεώρησα μικρές και βάλαμε 2 8αρες με ουπα. Με φιλο ηλεκτρολογο έγινε η εγκατάσταση αλλά δεν βρήκαμε κάπου πρόβλημα, οι έλικες βιδωθηκαν κανονικά, κ γενικά σε 15 τον τοποθετήσαμε. Στο 1 αθόρυβος κ μια χαρά φυσάει, έπειτα είναι για να στεγνώνεις τα ρούχα!
    Τονίζω ότι είχα διαβάσει τα σχόλια για το ντούι και τελικά είχε e27 μέσα οπότε δεν υπήρξε κάποια τροποποίηση.
    Μένει να δούμε την αντοχή του γτ δεν βλέπω να δουλεύεται φέτος για αυτό βάζω 4 αστέρια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yiannis972
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Αγορασμενος για υπνοδωμάτιο στη Λάρισα όπου το κλιματιστικό του σαλονιού δεν βοηθάει ιδιαίτερα.
    Στη μικρή σκάλα λειτουργίας και βοηθά απίστευτα.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nismo
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεγάλη προσοχή στην φορά των φτερών!! Οι οδηγίες είναι ανύπαρκτες και στις φωτογραφίες του κουτιού αλλα και στα site τα φτερά ειναι ανάποδα!! Όσοι δεν αισθάνεστε αύρα αέρα στο Low τα έχετε βάλει ανάποδα.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostolis_pitopoulos
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλός τον έχω μέσα στο δωμάτιο τον παιδιών!
    Εντελώς αθόρυβος δεν βάζω 5 αστέρια γιατί θα τον ήθελα λίγο ποιον δυνατό τουλάχιστον στην Τρίτη σκάλα!!️

    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s_santas96
    4
    40 στους 41 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τελικό χρώμα: Καφέ

    Μένω σε νησί με υγρασία και ζεστή φυσικά το καλοκαίρι. Ήμουν για καφεδάκι στο σπίτι της γιαγιάς ενός φίλου και είδα ότι είχε ανεμιστήρα οροφής. Καθόμασταν στο σαλόνι με τον ανεμιστήρα να δουλεύει και ενώ είχε ζεστή εμείς είμασταν μια χαρά. Την επόμενη αμέσως πήρα αυτόν τον ανεμιστήρα.
    Αρχικά θέλει μάστορα να τον βάλει. Εκτός και αν ξέρεις να κόβεις, να ενώνεις καλώδια κτλ. Θέλει εγκατάσταση φωτιστικού δηλαδή και μεγάλες βίδες με ουπα στο ταβάνι.
    Αν μιλάμε για ζεστή τύπου 38+ η μικρή σκάλα δεν κάνει. Κάνει μόνο για το βράδυ να κοιμηθείς για να μην σε ξυλιασει. Αλλά οι άλλες δύο σε καλύπτουν.
    Έβγαλα όλο το καλοκαίρι χωρίς ac.
    Έχει μειονεκτήματα. Επειδή αντικαθιστά το φωτιστικό στο σαλόνι πρέπει να ανάβεις το φώς από το χειριστήριο. Συνήθεια είναι όλα.
    Όμως ο ανεμιστήρας είναι τέλειος. Ακόμα και στην μεγάλη σκάλα ακούς μόνο τον σκισιμο του αέρα. Στην μικρή δεν ακούγεται τίποτα.
    ΑΠΟΡΏ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΆ ΣΠΊΤΙΑ ΑΝΕΜΙΣΤΉΡΕΣ ΟΡΟΦΉΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΓΙΑ ΤΑ AC.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinidis1983
    4
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά τελικό χρώμα: Καφέ

    Τον πήρα για το μπαλκόνι του σπιτιού μου σε καφέ χρώμα στα 99€ το χρώμα είναι όμορφο τώρα θετικα
    1)πολύ πρακτικό το χειριστήριο
    2)για το μπαλκόνι το φως είναι οριακά αρκετό
    3)είναι σχεδόν αθόρυβο
    Και τα αρνητικά
    4)σαν ανεμιστηρας ο αέρας δεν είναι πολύ δυνατός ειναι λίγος για μένα αλλά έχει μεγάλο εύρος
    5)για την τοποθέτηση πρέπει να έχεις κάποιες γνώσεις δεν είναι πολύ εύκολο όπως όταν πάτε να το βιώσετε στο ταβάνι τα καλώδια που έρχονται από πάνω προσπαθείστε να είναι δίπλα από την κλεμα του ανεμηστερα και αυτό για να έχει χώρο στο κέντρο της βάσης για να μπει ένας μετασχηματιστής που έχει και ο δέκτης που έχει το κόκκινο καπάκι ξεβιδώνει και μένει στην τρύπα της βάσεις. Σε γενικές γραμμές και για ένα 100€ είναι μια χαρά.
    Αααα ξέχασα ακόμα ένα αρνητικό οι βίδες και τα ουπα που θα έπρεπε να υπάρχουν απλά δεν υπάρχουν.

    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerasimi Anastasopoulou
    5
    28 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πλέον το στέλνουν με ντουί Ε27 οπότε η λάμπα έχει μεγαλύτερη φωτεινότητα.
    Αν έχετε ροζέτα θα την αφαιρέσετε για να στερεωθεί καλά ο ανεμιστήρας στο ταβάνι.
    Επίσης να ξέρετε ότι θα εξέχει ένα "ματάκι" από τον ανεμιστήρα το οποίο συνδέεται με το τηλεκοντρόλ με υπέρυθρες αν δεν κάνω λάθος. Σε άλλους ανεμιστήρας το "ματάκι" αυτό δε φαίνεται.
    Είναι πράγματι αθόρυβος (στην πιο δυνατή ένταση θα ακούτε απλά τον αέρα).
    Είναι σταθερός στη θέση του. Να πάρετε καλύτερα κάποιον ηλεκτρολόγο να τον τοποθετήσει στο ταβάνι.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • happyteddy2009
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τελικό χρώμα: Καφέ

    Χάνει ένα αστέρι μόνο και μόνο για τον φωτισμό του. Θα ήθελα να έχει πιο δυνατό φως αλλά το προστατευτικό γυαλί κόβει πολύ φωτισμό και δεν μπορείς να βάλεις και όσο μεγάλη λάμπα θέλεις. Κατά τα άλλα είναι μια χαρά. Πέρασα ένα πολύ άνετο καλοκαίρι με 40άρια. Το πέρασε το τεστ.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolos_Ziovas
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ καλή αγορά. Μόνο σε ακραίες συνθήκες καύσωνα χρειάστηκε να δουλέψει το aircool. Καλύπτει πλήρως χώρο 30τμ και με πολύ χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με το aircool.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chstamos
    2
    17 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τελικό χρώμα: Καφέ

    Δεν μας ικανοποίησε. Δροσίζει μόνο αν καθόμαστε ακριβώς από κάτω του. Η απλίκα είναι τελείως δύσχρηστη, σφηνώνει, και θα σας ζορίσει αφάνταστα όποτε χρειαστείτε αλλαγή της λάμπας (χρειαζόταν πολλή σκέψη για να καταλάβουν οι κατασκευαστές ότι ένα φωτιστικό στο ταβάνι θα πρέπει να αλλάζει εύκολα λαμπτήρα;). Ο διακόπτης για αλλαγή φοράς επίσης δύσχρηστος. Με την θολωτή ΘΑΜΠΗ απλίκα που έβαλαν έπρεπε να έχει θέσεις για δύο λαμπτήρες τουλάχιστον, για να μην μένει το δωμάτιο στο ημίφως. Και πληροφοριακά, το "wood" χρώμα σε απόχρωση ξύλου που δείχνουν οι φωτό δεν απεικονίζει σωστά το μοντέλο : είναι περισσότερο μαύρο παρά καφέ. Γενικά δεν βρήκα καμία απολύτως σχέση με τις ενθουσιώδεις κριτικές που διάβασα εδώ.

    • Σχετικά αθόρυβος
    • Σταθερότητα
    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dmavroid
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Ο τεταρτος που αγοράζω. Δουλευει μια χαρά. Για υπνοδωμάτια το φως του είναι αρκετό. Καλό είναι να τοποθετηθεί από δύο άτομα, σε κάποιες φάσεις χρείαζεται βοήθεια αυτός που βιδώνει.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexis_Giachalis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι πολύ δυνατός και αθόρυβος.Σε σύγκριση μάλιστα με έναν Home που έχω στο σαλόνι είναι τεράστια η διαφορά τους σε απόδοση παρόλο που ο Home έχει μεγαλύτερη διάμετρο.Θα μπορούσα να πω ότι αντιστοιχεί η πρωτη σκάλα με την τρίτη.Τοση διαφορα.Απο αξιοπιστία θα δείξει αφού τον έχω ένα μήνα περίπου αλλά φαίνεται ποιοτικός και είναι πολύ ωραίος.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Νατάσσα Χ.
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικός!!! Δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερη αγορά! Εντελώς αθόρυβος και δυνατός! Θα επιβεβαιώσω και εγώ ότι ο φωτισμός είναι χαμηλός ωστόσο, είναι αμελητέο μπροστά στην δουλειά που κάνει. Περιμένω τον λογαριασμό της ΔΕΗ να δω και σε αυτό το ζήτημα πώς είναι!

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristos_vala
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρά πολύ καλός ανεμιστήρας,αθόρυβος, στιβαρός και πολύ όμορφος.. αξίζει κάθε ευρώ τού..
    Μείον του ότι οι οδηγίες χρήσης δεν καταλαβενεις τίποτα, πρέπει να το (χεις)για να το φτιάξεις σωστά..
    Το Φώς με μια λάμπα ε14 με 10w εείναι μια χαρά και δυνατή

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δημήτρης Χαλκίδα
    4
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Στα θετικά :
    Αν και χειμώνας ακόμα αξιόλογος αέρας, από τον διακόπτη του δωματίου ανοίγει και κλείνει το φως χωρίς το remote, σταθερός στην λειτουργία του, ωραία κατασκευή, συμπαθητική τιμή.
    Αθόρυβο δεν τον λες αλλά είναι εντάξει.

    Στα αρνητικά :
    Το εγχειρίδιο για την τοποθέτηση είναι μπιπ, αν δεν πιάνουν τα χέρια σας ή δεν έχετε σκοπό να έρθει τεχνικός για τοποθέτηση ( κάτι που ανεβάζει το κόστος φυσικά) τότε θα έλεγα να το σκεφτείτε...
    Το φως όντος διαβάζοντας τις αξιολογήσεις πριν τον πάρω είναι σαν κεράκι, αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία είναι με ντουι Ε27 και λάμπα led που αποδίδει για 100w οπότε έχω καλό φώς.
    4 αστέρια (θα έβαζα 3) περισσότερο για το εγχειρίδιο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ALEXANDROS_PAPPAS1604773653
    4
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Ο ανεμιστήρας αξίζει καθε ευρώ. Είναι αθόρυβος, σταθερός, και δυνατή κατασκευή.
    Με το χειριστήριο που έχει, μπορείς να ρυθμίσεις, για πόση ώρα θες να δουλεύει, με ποια ένταση, και να ανάψεις η να σβήσεις το φως.
    Το μόνο που είναι λίγο θέμα, είναι η ένταση της λάμπας,,, αλλά υπάρχουν λύσεις και γι αυτό.
    Αξίζει πραγματικά!

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • η λάμπα δεν υπάρχει πουθενά να ταιριάζει ... ότι λάμπα και να βάλω μόλις πατήσω το κοντρόλ του να κλείσει το φως μένει μισάνοιχτο χαμηλωμένο!! το έχω άχρηστο μόνο για τον αέρα

    0
  • Εξαιρετικός ανεμιστήρας οροφής! Αθόρυβος αισθητικά μοναδικός και το φως του λες και έχεις κανονικό φως οροφής γιατί έχει λάμπα E27. Τον είχα αγοράσει 98 ευρώ!!! ούτε του παπά δε το λέω …

    0
  • Υπέροχος για τους καλοκαιρινούς μήνες, το μόνο κακό είναι το φώς δεν είναι αρκετό.

    0
  • Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι από αυτόν τον ανεμιστήρα οροφής. Αγοράστηκε γιατί η εγκατάσταση κλιματιστικού δεν ήταν δυνατή και δεν το έχουμε μετανιώσει καθόλου. Βγάζει υπέροχο απαλό αεράκι σε 3 διαφορετικές ταχύτητες. Τα σχόλια που λένε ότι ο φωτισμός που βγάζει δεν είναι πολύ δυνατός ισχύουν! Φυσικά αυτό έχει να κάνει και με τη λάμπα που τοποθετείς. Αλλά εμείς το βάλαμε στο υπνοδωμάτιο οπότε δεν προκαλεί πρόβλημα αυτό. Συνολικά, τον συστήνω ανεπιφύλακτα.

    0
  • Πολύ δύσκολη η εγκατάσταση του. Τα υλικά συναρμολόγησης είναι χαμηλής ποιότητας. Το χειρότερο από όλα είναι οι οδηγίες συναρμολόγησης. Είναι μετάφραση μηχανής από τα κινέζικα και αυτά που γράφουν είναι εντελώς δυσνόητα. Απορώ γιατί η εδώ αντιπροσωπεία δεν τις διορθώνει. Εάν σκοπεύετε να τον εγκαταστήσετε μόνοι σας προτείνω να μην τον αγοράσετε.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (12)

Ερωτήσεις

241 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
niklatous

Πώς κάνω αντιστροφή κατέυθυνσης αέρα; Στις οδηγίες χρήσης μιλάει για 2 κουμπιά UP & DOWN που δεν υπάρχουν στο τηλεχειριστήριο. Μήπως μου έχουν στείλει λάθος τηλεχειριστήριο;

Niktz_Eytz

στο πανω μερος της κεφαλης (απεναντι απο το φως) εχει ενα κουμπι .Χειροκινητα επιλεγεις το πανω ή το κατω

Antonis_Zampe

Ξέρουμε πόσα εκατοστά είναι η απόσταση που κρεμάει; Ευχαριστώ

PROKOPIS_PELTEKIS

Περίπου 40cm από το ταβάνι! Πάντως είναι φοβερός ανεμιστήρας, δυνατός και εντελώς αθόρυβος !

Δες όλες τις ερωτήσεις (12)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ο ανεμιστήρας οροφής Gruppe L44001 συνδυάζει φυσική αισθητική και λειτουργικότητα, αποτελώντας ιδανική επιλογή για κατοικίες και χώρους φιλοξενίας. Διαθέτει 5 πτερύγια, 3 ταχύτητες λειτουργίας και φωτισμό LED με υποδοχή E27, προσφέροντας άνεση και πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση.

Η χειμερινή λειτουργία συμβάλλει στην καλύτερη κυκλοφορία του αέρα όλο τον χρόνο, ενώ το τηλεχειριστήριο εξασφαλίζει εύκολο χειρισμό των βασικών λειτουργιών.

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι σταθερός και είναι δυνατός.

Κατασκευαστής

Σχεδιασμός & Εμφάνιση

Τύπος Σχεδιασμού
Κλασικός (Εμφανή Πτερύγια)
Χρώμα Πτερυγίων
Ασημί
Χρώμα Σκελετού
Ασημί
Αριθμός Φτερωτών
5
Παιδικός
Όχι

Διαστάσεις & Εγκατάσταση

Διάμετρος Ανεμιστήρα
112 cm
Τοποθέτηση σε Επικλινή Οροφή
Όχι

Φωτισμός

Φως
Ναι
Dimmable
Όχι

Απόδοση & Μοτέρ

Τύπος Μοτέρ
AC
Ισχύς
55 W
Ταχύτητες
3

Χειρισμός & Λειτουργίες

Τηλεχειριστήριο
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Ναι
Χειμερινή Λειτουργία
Ναι
Wi-Fi
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (133)

  1. 101
  2. 19
  3. 5
  4. 3
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σταθερότητα
  • Ισχύς
  • Σχετικά αθόρυβος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

patates25
5
45 στους 46 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πάρα πολύ αθόρυβος ανεμιστήρας. Έχει και χρονόμετρο 2,4 και 8 ώρες. Έχει τρεις σκάλες. Το μόνο πρόβλημα το e14 ντουί(λίγο φως). Κανένα πρόβλημα όμως. Μην αγοράσετε λάμπα led e14 με πολλά lumen γιατί πιθανότατα δεν θα χωράει μέσα στον θόλο της λάμπας. Αγόρασα λάμπα led me 1800 lumen e14 και την πάτησα. Αντί για αυτό λοιπόν, ξεβιδώστε το e14 ντουί(θέλει λίγη μαστοριά-πρώτα ξεκούμπωμα με κατσαβίδι και μετά ξεβίδωμα του μεταλλικού πίσου μέρους ή απλά ξεβιδώστε το ντουί από τη βάση) και αντικαθίστε το με ντουί e27. Με μία κλασσική λάμπα 1500 lumen(αχλάδι) είστε μια χαρά(αυτή η λάμπα χωράει άνετα)
ΥΣ. Ο λόγος που γίνεται τόσος ντόρος για τη λάμπα είναι ότι εάν βάλετε την κλασική λάμπα e14 led 800-1000 lumen δεν θα βλέπετε. Είναι λίγο το φως για ένα κλασσικού μεγέθους δωμάτιο σαν το δικό μου που είναι 13 τετραγωνικά. Κατά τα άλλα η τοποθέτηση του ανεμιστήρα είναι δουλειά επιπέδου 4 με το δυσκολότερο το 10 οπότε, εάν πιάνουν λίγο τα χέρια σας, δεν θα έχετε πρόβλημα.

  • Ισχύς
  • Σχετικά αθόρυβος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σταθερότητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

stelios_gorgolis
1
50 στους 67 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Τον αγορασα Μάιο 2019
Τον αναψα Μάιο 2020 και εισα οτι δουλεύει παρα πολυ αργα.
Δεν μ ενοχλησε γιατι δν ειχαν πιασει οι ζεστες οι καλες.
Τον ιουλιο τελικα ειπα να ασχοληθω με την εγγυηση.
Πηρα το κατάστημα μου εδωσαν το τηλέφωνο της εταιριας στην αθηνα.
Πηρα την εταιρια μου εδωσαν το τηλέφωνο της Θεσσαλονίκης.
Πηρα θεσαλονικη μου έδωσαν το τηλέφωνο του σερβις στην λαρισα.
Τον πηγα στο σερβις με νταλα ηλιο μεχρι να τον ξεσυναρμολόγισω κ να τον παω μεσα στην ζεστη του ιουλιου εσταξα ιδρωτα.
Μετα απο 3 μέρες στο σρρβις μου ειπαν να παω να τον παραλάβω και να παρω τηλεφωνο να μου στειλουν καινούργιο.
Περνω τηλέφωνο και μου λενε ο υπεύθυνος λείπει με άδεια.
Με παιρνουν μετα απο μια βδομαδα τηλεφωνο και μου λενε να τον ξαναπαω στο σερβις γιατι δεν θα κου τον αντικαταστήσουν αλλα θα στειλουν νεο μοτερ κτλπ κτλπ δεν καταλαβα. Και θα με παρουν τηλεφωνο σε 2 μερες που θα ειναι το ανταλλακτικό στην λαρισα στο σέρβις.
Περασαν 10 μερες και ακομη περιμενω τηλεφωνο.
Ξεκινησα 4 ιουλιου την διαδικασια και ειναι αυγουστος πλεον.
Αντε το χειμωνα μπορει να ειναι ετοιμος να μας δροσίσει.

  • Ισχύς
  • Μέτριος θόρυβος
  • Σταθερότητα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • roro_roro

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η λάμπα δεν υπάρχει πουθενά να ταιριάζει ... ότι λάμπα και να βάλω μόλις πατήσω το κοντρόλ του να κλείσει το φως μένει μισάνοιχτο χαμηλωμένο!! το έχω άχρηστο μόνο για τον αέρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε για την αξιολόγησή σας. Στα πλαίσια της βελτίωσης των υπηρεσιών μας σας παρακαλούμε καλέστε το τμήμα Υποστήριξης-Service στο τηλέφωνο 2310 537600 (Δε. – Πα. : 9:00 – 15:00) και να ζητήσετε τον κ. Γεώργιο Χατζηδημητρίου. Σας ευχαριστούμε

  • athanast

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τελικό χρώμα: Καφέ

    Εξαιρετικός ανεμιστήρας οροφής! Αθόρυβος αισθητικά μοναδικός και το φως του λες και έχεις κανονικό φως οροφής γιατί έχει λάμπα E27. Τον είχα αγοράσει 98 ευρώ!!! ούτε του παπά δε το λέω …

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KASIARAS ATHANASIOS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχος για τους καλοκαιρινούς μήνες, το μόνο κακό είναι το φώς δεν είναι αρκετό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athinavel

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι από αυτόν τον ανεμιστήρα οροφής. Αγοράστηκε γιατί η εγκατάσταση κλιματιστικού δεν ήταν δυνατή και δεν το έχουμε μετανιώσει καθόλου. Βγάζει υπέροχο απαλό αεράκι σε 3 διαφορετικές ταχύτητες. Τα σχόλια που λένε ότι ο φωτισμός που βγάζει δεν είναι πολύ δυνατός ισχύουν! Φυσικά αυτό έχει να κάνει και με τη λάμπα που τοποθετείς. Αλλά εμείς το βάλαμε στο υπνοδωμάτιο οπότε δεν προκαλεί πρόβλημα αυτό. Συνολικά, τον συστήνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Chamzas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ δύσκολη η εγκατάσταση του. Τα υλικά συναρμολόγησης είναι χαμηλής ποιότητας. Το χειρότερο από όλα είναι οι οδηγίες συναρμολόγησης. Είναι μετάφραση μηχανής από τα κινέζικα και αυτά που γράφουν είναι εντελώς δυσνόητα. Απορώ γιατί η εδώ αντιπροσωπεία δεν τις διορθώνει. Εάν σκοπεύετε να τον εγκαταστήσετε μόνοι σας προτείνω να μην τον αγοράσετε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε για την αξιολόγησή σας. Στα πλαίσια της βελτίωσης των υπηρεσιών μας σας παρακαλούμε καλέστε το τμήμα Υποστήριξης-Service στο τηλέφωνο 2310 537600 (Δε. – Πα. : 9:00 – 15:00) και να ζητήσετε τον κ. Γεώργιο Χατζηδημητρίου. Σας ευχαριστούμε

  • Καλεμεκαρακολανα
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    δυστυχώς λυπάμαι που το αναφέρω αλλά ενώ στο προηγούμενο μου σπίτι δούλευε, στο νέο σπίτι δεν δουλεύει.

    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε για την αξιολόγησή σας. Στα πλαίσια της βελτίωσης των υπηρεσιών μας σας παρακαλούμε καλέστε το τμήμα Υποστήριξης-Service στο τηλέφωνο 2310 537600 (Δε. – Πα. : 9:00 – 15:00) και να ζητήσετε τον κ. Γεώργιο Χατζηδημητρίου. Σας ευχαριστούμε

  • dimitris.ekpliktos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    κανει πολυ καλη δουλεια. εγω το εβαλα στο υπνοδωματιο. για σαλονι δεν θα το προτεινα γιατι εχει αρκετα χαμηλο φωτισμο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VasilisKarypidis
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Βαζω 3 λογο του κακου φωτισμου! Δεν βλεπεις τιποτα αν το βαλεις στο σαλονι. Δεν ειναι δλδ πρακτικο και πρεπει να το ξερεις απο πριν αυτο πριν κανεις την τοποθετηση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

    Απάντηση αντιπροσώπου:

    Σας ευχαριστούμε για την αξιολόγησή σας. Στα πλαίσια της βελτίωσης των υπηρεσιών μας σας παρακαλούμε καλέστε το τμήμα Υποστήριξης-Service στο τηλέφωνο 2310 537600 (Δε. – Πα. : 9:00 – 15:00) και να ζητήσετε τον κ. Γεώργιο Χατζηδημητρίου. Σας ευχαριστούμε

  • elissavet_lazaridou__mamadok_
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    έχω 5 χρ το ευρώτοχαριστημένη αρκεί να πώ ότι είναι ο δεύτερος που πέρνω είναι όμορφος,αθόρυβος και φέρνει αρκετό ψυχρό αέρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paschalis_Mpountouridis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τελικό χρώμα: Καφέ

    Αφού το δοκίμασα σχεδόν όλο το καλοκαίρι, μπορώ να πω ότι για την δουλεία που το πήρα ήταν καλό, δλδ να μην ιδρώνω στην καρέκλα του υπολογιστή. Μόνιμα στη δεύτερη σκάλα, δεν με ενοχλούσε στον αυχένα ή στο κεφάλι. Καλή κατασκευή, εύκολη τοποθέτηση (πλην του ματιού του τηλεκοντρόλ που πρέπει να το χωρέσεις μέσα στη βάση).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • STRATOS_ATHANASIADHS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    το γιαλί που καλύπτει την λάμπα είναι λεπτό καί δεν εφαρμόζεται εύκολα

    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaxevank
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι πολύ αποτελεσματικός και σχετικά αθόρυβος εάν το δωμάτιο δεν είναι πολύ μεγάλο. Προσέξτε λίγο τις οδηγίες να μην βάλετε λάθος τα φτερά γιατί θα χάσετε απόδοση. Έχει κουμπάκι από πάνω για να ρυθμίζετε την φορά της φτερωτής, αν δεν το ρυθμίσετε σωστά θα κατευθύνει τον αέρα στο ταβάνι και θα είναι σαν να μην έχετε ανεμιστήρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • D-Ts
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπήκε πριν λίγες μέρες, ωραία κατασκευή, δίνει 2 βίδες 4αρες τις οποίες θεώρησα μικρές και βάλαμε 2 8αρες με ουπα. Με φιλο ηλεκτρολογο έγινε η εγκατάσταση αλλά δεν βρήκαμε κάπου πρόβλημα, οι έλικες βιδωθηκαν κανονικά, κ γενικά σε 15 τον τοποθετήσαμε. Στο 1 αθόρυβος κ μια χαρά φυσάει, έπειτα είναι για να στεγνώνεις τα ρούχα!
    Τονίζω ότι είχα διαβάσει τα σχόλια για το ντούι και τελικά είχε e27 μέσα οπότε δεν υπήρξε κάποια τροποποίηση.
    Μένει να δούμε την αντοχή του γτ δεν βλέπω να δουλεύεται φέτος για αυτό βάζω 4 αστέρια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yiannis972
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Αγορασμενος για υπνοδωμάτιο στη Λάρισα όπου το κλιματιστικό του σαλονιού δεν βοηθάει ιδιαίτερα.
    Στη μικρή σκάλα λειτουργίας και βοηθά απίστευτα.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nismo
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεγάλη προσοχή στην φορά των φτερών!! Οι οδηγίες είναι ανύπαρκτες και στις φωτογραφίες του κουτιού αλλα και στα site τα φτερά ειναι ανάποδα!! Όσοι δεν αισθάνεστε αύρα αέρα στο Low τα έχετε βάλει ανάποδα.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • apostolis_pitopoulos
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλός τον έχω μέσα στο δωμάτιο τον παιδιών!
    Εντελώς αθόρυβος δεν βάζω 5 αστέρια γιατί θα τον ήθελα λίγο ποιον δυνατό τουλάχιστον στην Τρίτη σκάλα!!️

    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s_santas96
    4
    40 στους 41 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τελικό χρώμα: Καφέ

    Μένω σε νησί με υγρασία και ζεστή φυσικά το καλοκαίρι. Ήμουν για καφεδάκι στο σπίτι της γιαγιάς ενός φίλου και είδα ότι είχε ανεμιστήρα οροφής. Καθόμασταν στο σαλόνι με τον ανεμιστήρα να δουλεύει και ενώ είχε ζεστή εμείς είμασταν μια χαρά. Την επόμενη αμέσως πήρα αυτόν τον ανεμιστήρα.
    Αρχικά θέλει μάστορα να τον βάλει. Εκτός και αν ξέρεις να κόβεις, να ενώνεις καλώδια κτλ. Θέλει εγκατάσταση φωτιστικού δηλαδή και μεγάλες βίδες με ουπα στο ταβάνι.
    Αν μιλάμε για ζεστή τύπου 38+ η μικρή σκάλα δεν κάνει. Κάνει μόνο για το βράδυ να κοιμηθείς για να μην σε ξυλιασει. Αλλά οι άλλες δύο σε καλύπτουν.
    Έβγαλα όλο το καλοκαίρι χωρίς ac.
    Έχει μειονεκτήματα. Επειδή αντικαθιστά το φωτιστικό στο σαλόνι πρέπει να ανάβεις το φώς από το χειριστήριο. Συνήθεια είναι όλα.
    Όμως ο ανεμιστήρας είναι τέλειος. Ακόμα και στην μεγάλη σκάλα ακούς μόνο τον σκισιμο του αέρα. Στην μικρή δεν ακούγεται τίποτα.
    ΑΠΟΡΏ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΆ ΣΠΊΤΙΑ ΑΝΕΜΙΣΤΉΡΕΣ ΟΡΟΦΉΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΓΙΑ ΤΑ AC.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinidis1983
    4
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά τελικό χρώμα: Καφέ

    Τον πήρα για το μπαλκόνι του σπιτιού μου σε καφέ χρώμα στα 99€ το χρώμα είναι όμορφο τώρα θετικα
    1)πολύ πρακτικό το χειριστήριο
    2)για το μπαλκόνι το φως είναι οριακά αρκετό
    3)είναι σχεδόν αθόρυβο
    Και τα αρνητικά
    4)σαν ανεμιστηρας ο αέρας δεν είναι πολύ δυνατός ειναι λίγος για μένα αλλά έχει μεγάλο εύρος
    5)για την τοποθέτηση πρέπει να έχεις κάποιες γνώσεις δεν είναι πολύ εύκολο όπως όταν πάτε να το βιώσετε στο ταβάνι τα καλώδια που έρχονται από πάνω προσπαθείστε να είναι δίπλα από την κλεμα του ανεμηστερα και αυτό για να έχει χώρο στο κέντρο της βάσης για να μπει ένας μετασχηματιστής που έχει και ο δέκτης που έχει το κόκκινο καπάκι ξεβιδώνει και μένει στην τρύπα της βάσεις. Σε γενικές γραμμές και για ένα 100€ είναι μια χαρά.
    Αααα ξέχασα ακόμα ένα αρνητικό οι βίδες και τα ουπα που θα έπρεπε να υπάρχουν απλά δεν υπάρχουν.

    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerasimi Anastasopoulou
    5
    28 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πλέον το στέλνουν με ντουί Ε27 οπότε η λάμπα έχει μεγαλύτερη φωτεινότητα.
    Αν έχετε ροζέτα θα την αφαιρέσετε για να στερεωθεί καλά ο ανεμιστήρας στο ταβάνι.
    Επίσης να ξέρετε ότι θα εξέχει ένα "ματάκι" από τον ανεμιστήρα το οποίο συνδέεται με το τηλεκοντρόλ με υπέρυθρες αν δεν κάνω λάθος. Σε άλλους ανεμιστήρας το "ματάκι" αυτό δε φαίνεται.
    Είναι πράγματι αθόρυβος (στην πιο δυνατή ένταση θα ακούτε απλά τον αέρα).
    Είναι σταθερός στη θέση του. Να πάρετε καλύτερα κάποιον ηλεκτρολόγο να τον τοποθετήσει στο ταβάνι.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • happyteddy2009
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τελικό χρώμα: Καφέ

    Χάνει ένα αστέρι μόνο και μόνο για τον φωτισμό του. Θα ήθελα να έχει πιο δυνατό φως αλλά το προστατευτικό γυαλί κόβει πολύ φωτισμό και δεν μπορείς να βάλεις και όσο μεγάλη λάμπα θέλεις. Κατά τα άλλα είναι μια χαρά. Πέρασα ένα πολύ άνετο καλοκαίρι με 40άρια. Το πέρασε το τεστ.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolos_Ziovas
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Πολύ καλή αγορά. Μόνο σε ακραίες συνθήκες καύσωνα χρειάστηκε να δουλέψει το aircool. Καλύπτει πλήρως χώρο 30τμ και με πολύ χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με το aircool.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chstamos
    2
    17 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά τελικό χρώμα: Καφέ

    Δεν μας ικανοποίησε. Δροσίζει μόνο αν καθόμαστε ακριβώς από κάτω του. Η απλίκα είναι τελείως δύσχρηστη, σφηνώνει, και θα σας ζορίσει αφάνταστα όποτε χρειαστείτε αλλαγή της λάμπας (χρειαζόταν πολλή σκέψη για να καταλάβουν οι κατασκευαστές ότι ένα φωτιστικό στο ταβάνι θα πρέπει να αλλάζει εύκολα λαμπτήρα;). Ο διακόπτης για αλλαγή φοράς επίσης δύσχρηστος. Με την θολωτή ΘΑΜΠΗ απλίκα που έβαλαν έπρεπε να έχει θέσεις για δύο λαμπτήρες τουλάχιστον, για να μην μένει το δωμάτιο στο ημίφως. Και πληροφοριακά, το "wood" χρώμα σε απόχρωση ξύλου που δείχνουν οι φωτό δεν απεικονίζει σωστά το μοντέλο : είναι περισσότερο μαύρο παρά καφέ. Γενικά δεν βρήκα καμία απολύτως σχέση με τις ενθουσιώδεις κριτικές που διάβασα εδώ.

    • Σχετικά αθόρυβος
    • Σταθερότητα
    • Ισχύς
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dmavroid
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Ο τεταρτος που αγοράζω. Δουλευει μια χαρά. Για υπνοδωμάτια το φως του είναι αρκετό. Καλό είναι να τοποθετηθεί από δύο άτομα, σε κάποιες φάσεις χρείαζεται βοήθεια αυτός που βιδώνει.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexis_Giachalis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Είναι πολύ δυνατός και αθόρυβος.Σε σύγκριση μάλιστα με έναν Home που έχω στο σαλόνι είναι τεράστια η διαφορά τους σε απόδοση παρόλο που ο Home έχει μεγαλύτερη διάμετρο.Θα μπορούσα να πω ότι αντιστοιχεί η πρωτη σκάλα με την τρίτη.Τοση διαφορα.Απο αξιοπιστία θα δείξει αφού τον έχω ένα μήνα περίπου αλλά φαίνεται ποιοτικός και είναι πολύ ωραίος.

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Νατάσσα Χ.
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικός!!! Δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερη αγορά! Εντελώς αθόρυβος και δυνατός! Θα επιβεβαιώσω και εγώ ότι ο φωτισμός είναι χαμηλός ωστόσο, είναι αμελητέο μπροστά στην δουλειά που κάνει. Περιμένω τον λογαριασμό της ΔΕΗ να δω και σε αυτό το ζήτημα πώς είναι!

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristos_vala
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρά πολύ καλός ανεμιστήρας,αθόρυβος, στιβαρός και πολύ όμορφος.. αξίζει κάθε ευρώ τού..
    Μείον του ότι οι οδηγίες χρήσης δεν καταλαβενεις τίποτα, πρέπει να το (χεις)για να το φτιάξεις σωστά..
    Το Φώς με μια λάμπα ε14 με 10w εείναι μια χαρά και δυνατή

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δημήτρης Χαλκίδα
    4
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Στα θετικά :
    Αν και χειμώνας ακόμα αξιόλογος αέρας, από τον διακόπτη του δωματίου ανοίγει και κλείνει το φως χωρίς το remote, σταθερός στην λειτουργία του, ωραία κατασκευή, συμπαθητική τιμή.
    Αθόρυβο δεν τον λες αλλά είναι εντάξει.

    Στα αρνητικά :
    Το εγχειρίδιο για την τοποθέτηση είναι μπιπ, αν δεν πιάνουν τα χέρια σας ή δεν έχετε σκοπό να έρθει τεχνικός για τοποθέτηση ( κάτι που ανεβάζει το κόστος φυσικά) τότε θα έλεγα να το σκεφτείτε...
    Το φως όντος διαβάζοντας τις αξιολογήσεις πριν τον πάρω είναι σαν κεράκι, αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία είναι με ντουι Ε27 και λάμπα led που αποδίδει για 100w οπότε έχω καλό φώς.
    4 αστέρια (θα έβαζα 3) περισσότερο για το εγχειρίδιο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ALEXANDROS_PAPPAS1604773653
    4
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Ο ανεμιστήρας αξίζει καθε ευρώ. Είναι αθόρυβος, σταθερός, και δυνατή κατασκευή.
    Με το χειριστήριο που έχει, μπορείς να ρυθμίσεις, για πόση ώρα θες να δουλεύει, με ποια ένταση, και να ανάψεις η να σβήσεις το φως.
    Το μόνο που είναι λίγο θέμα, είναι η ένταση της λάμπας,,, αλλά υπάρχουν λύσεις και γι αυτό.
    Αξίζει πραγματικά!

    • Ισχύς
    • Σχετικά αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σταθερότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • η λάμπα δεν υπάρχει πουθενά να ταιριάζει ... ότι λάμπα και να βάλω μόλις πατήσω το κοντρόλ του να κλείσει το φως μένει μισάνοιχτο χαμηλωμένο!! το έχω άχρηστο μόνο για τον αέρα

    0
  • Εξαιρετικός ανεμιστήρας οροφής! Αθόρυβος αισθητικά μοναδικός και το φως του λες και έχεις κανονικό φως οροφής γιατί έχει λάμπα E27. Τον είχα αγοράσει 98 ευρώ!!! ούτε του παπά δε το λέω …

    0
  • Υπέροχος για τους καλοκαιρινούς μήνες, το μόνο κακό είναι το φώς δεν είναι αρκετό.

    0
  • Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι από αυτόν τον ανεμιστήρα οροφής. Αγοράστηκε γιατί η εγκατάσταση κλιματιστικού δεν ήταν δυνατή και δεν το έχουμε μετανιώσει καθόλου. Βγάζει υπέροχο απαλό αεράκι σε 3 διαφορετικές ταχύτητες. Τα σχόλια που λένε ότι ο φωτισμός που βγάζει δεν είναι πολύ δυνατός ισχύουν! Φυσικά αυτό έχει να κάνει και με τη λάμπα που τοποθετείς. Αλλά εμείς το βάλαμε στο υπνοδωμάτιο οπότε δεν προκαλεί πρόβλημα αυτό. Συνολικά, τον συστήνω ανεπιφύλακτα.

    0
  • Πολύ δύσκολη η εγκατάσταση του. Τα υλικά συναρμολόγησης είναι χαμηλής ποιότητας. Το χειρότερο από όλα είναι οι οδηγίες συναρμολόγησης. Είναι μετάφραση μηχανής από τα κινέζικα και αυτά που γράφουν είναι εντελώς δυσνόητα. Απορώ γιατί η εδώ αντιπροσωπεία δεν τις διορθώνει. Εάν σκοπεύετε να τον εγκαταστήσετε μόνοι σας προτείνω να μην τον αγοράσετε.

    0
  • Δες τα όλα
116,97 €
19,00 €