Το Beats Studio3 Wireless υποστηρίζει χωρικό ήχο για συναρπαστική μουσική - παρέχοντας μια εμπειρία ήχου surround που μπορείτε να πάρετε μαζί σας οπουδήποτε.
κάνουν για gaming ?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καλό ήχο και απομονώνουν ικανοποιητικά το θόρυβο από το περιβάλλον.
Δες όλη την περιγραφήΤα ακουστικά Beats Studio3 απευθύνονται σε όσους αναζητούν ακουστικά με ακύρωση θορύβου, στυλ και καλή ποιότητα ήχου για την καθημερινή τους χρήση. Είναι κατάλληλα για χρήση με smartphone, tablet ή άλλη συσκευή αναπαραγωγής ήχου και προσφέρουν μια εμπειρία ακρόασης μουσικής με βαθιά μπάσα και έντονες παραμέτρους. Η ακύρωση θορύβου τους τα καθιστά κατάλληλα για χρήση σε αεροπλάνα, τρένα και άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς όπου ο θόρυβος είναι έντονος. Επειδή είναι ελαφριά και άνετα, επίσης είναι κατάλληλα για μακρές περιόδους ακρόασης. Τα ακουστικά Beats Studio3 σχεδιάστηκαν αρχικά για τους λάτρεις της hip-hop και R&B μουσικής, αλλά σήμερα είναι δημοφιλή και σε άλλα μουσικά είδη και κοινότητες.
Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καλό ήχο και απομονώνουν ικανοποιητικά το θόρυβο από το περιβάλλον.
Το Beats Studio3 Wireless υποστηρίζει χωρικό ήχο για συναρπαστική μουσική - παρέχοντας μια εμπειρία ήχου surround που μπορείτε να πάρετε μαζί σας οπουδήποτε.
Το τσιπ ακουστικών Apple W1 προσφέρει άψογη εγκατάσταση και εναλλαγή για τις συσκευές Apple§, ώστε να μπορείτε να μετακινείστε εύκολα, να συνεχίσετε να ακούτε μουσική και να είστε παραγωγικοί όλη μέρα.
Τα ασύρματα ακουστικά Studio3 έχουν σχεδιαστεί για άνεση όλη την ημέρα. Ο ολιστικός σχεδιασμός είναι ελαφρύς, ανθεκτικός και άνετος, ώστε να μπορείτε να χαθείτε στη μουσική σας.
Συνδεθείτε εύκολα με συσκευές Android μέσω Bluetooth® αμέσως μετά την εγκατάσταση.
Μέχρι 22 ώρες χρόνου ακρόασης.
10 λεπτά = 3 ώρες
Χρησιμοποιήστε το κουμπί "b" στο αριστερό ακουστικό για να ελέγξετε τη μουσική σας.
Τα ασύρματα over-ear ακουστικά Beats Studio3 αποδίδουν κορυφαίο ήχο, ενώ μπλοκάρουν τον εξωτερικό θόρυβο με Active Noise Cancelling.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Για τα λεφτά που μου κόστισε 180€ περίπου, νομίζω είναι μια πολύ καλή αγορά, ποιότητα κατασκευής, απόδοση ήχου απομόνωσης (δεν είμαι βέβαια και κάνας ειδικός), απόδοση στις κλήσεις, όλα μια χαρά.
όσον αφορά τον ήχο δεν μπορώ να πω πολλά, δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις/απαιτήσεις. Είναι καλός πάντως.
Η ποιότητα κατασκευής όμως είναι φοβερή, είναι πανέμορφα και βολικά στην αποθήκευση με την μικρή τους θήκη.
Πριν είχα κάποια soundcore της Anker που έσπασαν πάρα πολύ γρήγορα και δεν κατάλαβα και πως...
Καμιά σχέση τα Beats φαίνονται πολύ ανθεκτικά.
Τα συνδέω και με προιόντα apple (κινητό, laptop, tablet) και με τηλεόραση samsung, κανένα πρόβλημα, γρήγορη σύνδεση.
4 αστέρια γιατί θεωρώ ότι δεν είναι τόσα καλά στο noise canceling, (τα soudcore ήταν καλύτερα σε αυτό το θέμα) και γιατί κάθονται λίγο περίεργα πάνω στα αυτιά, δεν τα καλύπτουν ολόκληρα με αποτέλεσμα μετά από κάποια ώρα να είναι ενοχλητικά
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων να τονίσω ότι δεν είμαι και ο Dumbo...
Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν τα λεφτά τους ειδικά αν τα αγοράσεις στην κανονική τους τιμή 400 € είναι λίγο κατώτερα από τα airpods pro 2 σε ολα,
Και δεν υποστηρίζουν το χωρικό ήχο όπως αναγράφεται, Και η ένταση τους είναι μέτρια συνέχεια θα τα έχετε στο τέρμα.
Μπορώ να πω ότι προχώρησα στην αγορά επηρεασμένος από τα εξαιρετικά σχόλια οπότε αν θέλει κάποιος να το αγοράσει να πάει σε ένα κατάστημα της Istorm και πρώτα να τα δοκιμάσει.
Λοιπόν ας τα πούμε αναλυτικά αν και από σχόλια δεν γίνεται να περιγράψεις ένα ακουστικό με τόση ακρίβεια ούτε βγάζεις άκρη με τον καθένα να λεει το μακρύ και το κοντό του..
Σίγουρα η τιμή τους δεν είναι προσιτή αλλά δεν κάνουν για όλους. Απευθύνεται σε ένα κοινό που έχει πάθος με την μουσική και τον ήχο και θέλει να ακούει καθημερινά την μουσική του χωρις καμία ενόχληση. Και αυτο το πετυχαίνουν στο άριστο, ειδικα με το noise cancelation όπου πραγματικά δεν ακούς τίποτα γύρω σου.
Ναι ίσως υπάρχουν και καλύτερα από θέμα ήχου ακουστικά όχι όμως Beats. Το μοναδικό design, ένα απίστευτο unboxing experience και γενικά τη ποιότητα κατασκευής που έχουν δεν θα την βρεις σε καμία άλλη εταιρεία. Όταν το βάλεις θα καταλάβεις ότι είναι ένα premium προϊόν.
Έκανα λοιπόν ένα τεστ και τα έδωσα σε δύο μουσικούς (ερασιτέχνες) και δύο κανονικούς ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα από ακουστικά. Και οι τέσσερις μου είπαν ότι είναι ότι καλύτερο έχουν ακούσει στην ζωή τους, με την διαφορά ότι οι μουσικοί θα ήθελαν να είναι πιο φλατ το μπάσο π.χ. για τις ηχογραφήσεις. Το point είναι λοιπόν ότι κάθε ακουστικό είνσι αναλογα την χρήση και τον σκοπό που το χρειαζόμαστε. Αν ψάχνετε για ένα καθημερινό headset με απίστευτο ήχο, τρομερό μπάσο και πάρα πολύ καλό noise cancelation τότε τα Beats είναι για εσάς! Ελπίζω να βοήθησα.
ακροατης εδω και χρονια τρανς και τεκνο μαθημενος σε δυνατα μπασα και ηχο.χρηστης εδω και πενταετία των marshall major 2 και 3.
τα ακουστικα εχουν ποιότητα στον ηχο οστωσο υστερουν στα πριμα.σε σχεση με τα marshall.ωστοσο καθε χεντφουν και γενικα καθε ηχειο θελει στρωσιμο τουλαχιστον μιας βδομαδας play.μεγαλο συν οτι εχουν σκληρη θηκη και ειναι ομορφα.σιγουρα δεν αξιζουν τα λεφτα που τα πουλανε.τουλαχιστον 100ευρω πανω απο ανταγωνιστας.
Ο ήχος είναι τέλειος. Παθαίνεις μια πλάκα όταν τα φοράς για πρώτη φορά - ένα ουαου βγαίνει αυθόρμητα! Αν έχετε υποψία τι θα πάθουν αν πέσουν κάτω, το πιθανότερο είναι ότι θα σπάσουν. Δυστυχώς φαίνεται ότι παρόλη την καλή ποιότητα κατασκευής έχουν ευαισθησία στις πτώσεις. Επίσης, μετά από 2 χρόνια χρήσης καθημερινής τα σφουγγαράκια έχουν φθαρεί, αλλά το συνηθίζεις...
Τα ακουστικα αυτα ειναι απίστευτα. Ο ηχος, το μπάσο, η ποιότητα κατασκευής, το noise cancelling, ειναι ola τέλεια, το μονο προβλημα που ειχα ηταν οτι μετα απο πολυ ωρα χρήσης αρχισε να με πονάει το πανω μερος του κεφαλιού μου, αυτο εμενα προσωπικά με ενόχλησε αρκετα γτ χρησιμοποιω τα ακουστικα για μεγαλα χρονικα διαστήματα. Καταταλα τα ακουστικα είναι φοβερά.
Τέλειος ήχος! Όταν τα φοράς δεν ακούς καθόλου εξωτερικούς θορύβους παρά μόνο ποιοτική μουσική! Ωραία μοντέρνα κομψή κατασκευή!
Αρχικα έχω να πω πως έχω αυτά τα ακούστηκα μου στην κατοχή μου έναν μήνα περίπου.
•ΘΕΤΙΚΑ:
~Πολύ καλή ποιότητα και αίσθηση όταν τα φοράς
~Μπαταρία.Κραταει για 22 ώρες (με απλή και καθημερινή χρήση 3-4 βδομάδας)
~Ήχος. Είναι απλά υπέροχος και πολύ καλός και ποιοτικός
(~Μπάσο.Η αλήθεια είναι πως δεν έχω άποψη γι το μπάσο γιατί δεν το έχω προσέξει.)
~Άνεση.Δεν κουράζεσαι σχεδόν καθόλου έστω και μετά από μια ώρα.
~Noise canceling.Για όσους δεν ξέρουν είναι η ακύρωση του εξωτερικού ήχου.Δηλαδη δεν ακούς εξωτερικούς θορύβους.Ακομα και δυνατούς π.χ. Στο αεροπλάνο άκουγα μόνο την μουσική μου και τίποτα άλλο.
•ΑΡΝΗΤΙΚΑ
~Τα ακούστηκα «δεν» λειτουργούν στο αμάξι με ανοιχτά παράθυρα.Εννοω πως τα φορούσα ενώ ήμουνα στο αμάξι με ανοιχτά παράθυρα (με υψηλή ταχύτητα όμως 120 και πάνω ) και άρχιζα να νιώθω πως θα χαλάσουν.Παρολα αυτά με κλειστά παράθυρα ήταν μια χαρά φυσικά.
~Όγκος.Δυστυχως είναι από τα ακούστηκα τα οποία θέλω να τα φοράω όταν βγαίνω έξω για βόλτα πχ , αλλά δεν μπορώ γιατί μετά δεν ξέρω που να τα βάλω .(Αν και έχει μέσα στο κουτί θήκη ), αλλά και πάλι δεν μπορώ.Και για αυτό προτείνω και εσάς να μην τα αγοράζεται άμα δεν εχεται και αλλά ακούστηκα(εννοώ μικρότερα πχ AirPods)
~Συνδεσιμότητα.Δυστυχως δεν είναι πολύ καλή η συνδεσιμότητα τους.Καποιες φορές πιάνει αμέσως , αλλά υπάρχουν και φορές που πρέπει να πω και στις ρυθμίσεις .
Τέλος μπορώ να πω πως αυτά τα ακούστηκα απλά είναι ΤΕΛΕΙΑ.
Αν εχεις macbook ή iPhone ειναι μονοδρομος λογο ecosystem, απλα ανοιγεις το bluetooth και γινονται ολα μονα τους. Απο iphone μπορεις να βαλεις ή να βγαλεις το noise cancelation, κλεινοντας το κερδιζεις καπου σε 10+ ωρες. Στο γυρισμο απο κουριερ τα ανοιξα και τα φορεσα και ξαφνικα σταμάτησα να ακουω το αμαξι, παιδια ειναι απιστευτο αληθεια. Τωρα στον ηχο σε καλη ποιοτητα τραγουδια απο apple music εγω ως απλος χρηστης τα θεωρω ποιοτικα σε θεμα ηχου, το μπασο ειναι πιο αδυναμο απο audio technica για παραδειγμα που εχω στο pc. Για καποιο λογο ακουγονται πολυ καλυτερα απο το iphone αντι του μακ. Γενικα δεν νιωθεις οτι πιάνεις κατι που κανει 300 ευρω, ειναι λιγο πλαστικουρα σε καποια σημεια. Σε θεμα ανεσης ειναι παρα πολυ ανετα και ελαφρια και δεν ιδρώνει το αυτι ή το κεφαλι γρηγορα. Ειναι πανεμορφα πραγματικα, εγω τα πήρα σε μπλε ματ και εχουν μια κυριλε εικονα, μην παρετε σκετο μαυρο αμαρτια ειναι. Πλατεια αριστοτελους ανοιγω το noise cancelation και δεν ακουω τιποτα, απλα ολα κινουνται, αλλη εμπειρια. Αν αξιζαν τα λεφτα τους? Ναι τα αξιζουν και θα τα ξανα αγοραζα.
εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης, παναλαφρα, ο ηχος γεματος με οσο μπασο πρεπει
! το κοκκινο που εχω ειναι τρελα ! μην το σκεφτεσται καν ! τελεια επιλογη !
Πανέμορφο ματ μπλακ ακουστικών της beats
Εξαιρετική εφαρμογή στα αυτιά
Γρήγορη συνδεσιμότητα και εναλλαγή από τη μια συσκευή στην άλλη
Στιβαρά κουμπιά πάνω στο ηχείο με απόλυτη ακριβεία σε κλήσεις και εναλλαγές τραγουδιών
Μέτριο μικρόφωνο μιας και ο συνομιλητής κάποιες φορές σε ακουει μακριά παρόλο ότι έχει Φούλ σήμα το κινητό
Ήχος που σε ηρεμεί, ξεκάθαρος,χωρίς πολλά πρόσθετα,ακούς για ώρες άνετα!
Η μπαταρία τους καθώς και η απομόνωση στους
Εξωτερικούς θορύβους προκαλεί εντύπωση
Στα μειονεκτήματα η ένταση τους
Είναι απογοητευτική
Δεν μπορείς να κουβαλάς «μισό κιλό»στο κεφάλι
Και να ακούς μέτρια στο τέρμα !!
Ασύρματα πάντα μιλάμε
Άλλωστε γι αυτό τα πήρα
Και για αυτό λέγονται wireless
Ευτυχως αρεσαν στον ανιψιο μου και του τα εκανα δωρο!
Τα έχω 1 μήνα και έχω να πω. νομίζω ει άι ότι πιο καλό έχουν παρουσιάσει και εξηγώ... αφαίρεσαν το υπερβολικό και άσκοπο μπάσο και άμεσος ζεστανανε το ήχο. πολύ καλή ισορροπία ξεχωρίζουν όλα τα όργανα πεντακάθαρα !! ένας άλλος λόγος αγοράς είναι ότι αμμα πάθουν κατι αντικαθίστανται δεν φτιάχνονται !! τα έχω σε γκρι χρυσό και εινάι έρωτας!! απλά να ξέρετε θέλουν ενισχυτική ακουστικόν για να γεμίσουν όπως όλα τα ακουστικά αυτού του είδους!! προτινω κάτι από ifi !!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
I absolutely love thise headphones and their look amazing too. ?
Επιβεβαιωμένη αγορά
The best ότι καλύτερο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τα αγαπώ. Η καλύτερη παρέα για την προπόνηση.
Έσπασαν σε 8 μήνες χρήσης
Άψογη ποιότητα ήχου.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Very Very Good Product i loved it very much thank you???
Για τα λεφτά που μου κόστισε 180€ περίπου, νομίζω είναι μια πολύ καλή αγορά, ποιότητα κατασκευής, απόδοση ήχου απομόνωσης (δεν είμαι βέβαια και κάνας ειδικός), απόδοση στις κλήσεις, όλα μια χαρά.
όσον αφορά τον ήχο δεν μπορώ να πω πολλά, δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις/απαιτήσεις. Είναι καλός πάντως.
Η ποιότητα κατασκευής όμως είναι φοβερή, είναι πανέμορφα και βολικά στην αποθήκευση με την μικρή τους θήκη.
Πριν είχα κάποια soundcore της Anker που έσπασαν πάρα πολύ γρήγορα και δεν κατάλαβα και πως...
Καμιά σχέση τα Beats φαίνονται πολύ ανθεκτικά.
Τα συνδέω και με προιόντα apple (κινητό, laptop, tablet) και με τηλεόραση samsung, κανένα πρόβλημα, γρήγορη σύνδεση.
4 αστέρια γιατί θεωρώ ότι δεν είναι τόσα καλά στο noise canceling, (τα soudcore ήταν καλύτερα σε αυτό το θέμα) και γιατί κάθονται λίγο περίεργα πάνω στα αυτιά, δεν τα καλύπτουν ολόκληρα με αποτέλεσμα μετά από κάποια ώρα να είναι ενοχλητικά
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων να τονίσω ότι δεν είμαι και ο Dumbo...
Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν τα λεφτά τους ειδικά αν τα αγοράσεις στην κανονική τους τιμή 400 € είναι λίγο κατώτερα από τα airpods pro 2 σε ολα,
Και δεν υποστηρίζουν το χωρικό ήχο όπως αναγράφεται, Και η ένταση τους είναι μέτρια συνέχεια θα τα έχετε στο τέρμα.
Μπορώ να πω ότι προχώρησα στην αγορά επηρεασμένος από τα εξαιρετικά σχόλια οπότε αν θέλει κάποιος να το αγοράσει να πάει σε ένα κατάστημα της Istorm και πρώτα να τα δοκιμάσει.
Λοιπόν ας τα πούμε αναλυτικά αν και από σχόλια δεν γίνεται να περιγράψεις ένα ακουστικό με τόση ακρίβεια ούτε βγάζεις άκρη με τον καθένα να λεει το μακρύ και το κοντό του..
Σίγουρα η τιμή τους δεν είναι προσιτή αλλά δεν κάνουν για όλους. Απευθύνεται σε ένα κοινό που έχει πάθος με την μουσική και τον ήχο και θέλει να ακούει καθημερινά την μουσική του χωρις καμία ενόχληση. Και αυτο το πετυχαίνουν στο άριστο, ειδικα με το noise cancelation όπου πραγματικά δεν ακούς τίποτα γύρω σου.
Ναι ίσως υπάρχουν και καλύτερα από θέμα ήχου ακουστικά όχι όμως Beats. Το μοναδικό design, ένα απίστευτο unboxing experience και γενικά τη ποιότητα κατασκευής που έχουν δεν θα την βρεις σε καμία άλλη εταιρεία. Όταν το βάλεις θα καταλάβεις ότι είναι ένα premium προϊόν.
Έκανα λοιπόν ένα τεστ και τα έδωσα σε δύο μουσικούς (ερασιτέχνες) και δύο κανονικούς ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα από ακουστικά. Και οι τέσσερις μου είπαν ότι είναι ότι καλύτερο έχουν ακούσει στην ζωή τους, με την διαφορά ότι οι μουσικοί θα ήθελαν να είναι πιο φλατ το μπάσο π.χ. για τις ηχογραφήσεις. Το point είναι λοιπόν ότι κάθε ακουστικό είνσι αναλογα την χρήση και τον σκοπό που το χρειαζόμαστε. Αν ψάχνετε για ένα καθημερινό headset με απίστευτο ήχο, τρομερό μπάσο και πάρα πολύ καλό noise cancelation τότε τα Beats είναι για εσάς! Ελπίζω να βοήθησα.
81 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα ακουστικά Beats Studio3 απευθύνονται σε όσους αναζητούν ακουστικά με ακύρωση θορύβου, στυλ και καλή ποιότητα ήχου για την καθημερινή τους χρήση. Είναι κατάλληλα για χρήση με smartphone, tablet ή άλλη συσκευή αναπαραγωγής ήχου και προσφέρουν μια εμπειρία ακρόασης μουσικής με βαθιά μπάσα και έντονες παραμέτρους. Η ακύρωση θορύβου τους τα καθιστά κατάλληλα για χρήση σε αεροπλάνα, τρένα και άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς όπου ο θόρυβος είναι έντονος. Επειδή είναι ελαφριά και άνετα, επίσης είναι κατάλληλα για μακρές περιόδους ακρόασης. Τα ακουστικά Beats Studio3 σχεδιάστηκαν αρχικά για τους λάτρεις της hip-hop και R&B μουσικής, αλλά σήμερα είναι δημοφιλή και σε άλλα μουσικά είδη και κοινότητες.
Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καλό ήχο και απομονώνουν ικανοποιητικά το θόρυβο από το περιβάλλον.
Το Beats Studio3 Wireless υποστηρίζει χωρικό ήχο για συναρπαστική μουσική - παρέχοντας μια εμπειρία ήχου surround που μπορείτε να πάρετε μαζί σας οπουδήποτε.
Το τσιπ ακουστικών Apple W1 προσφέρει άψογη εγκατάσταση και εναλλαγή για τις συσκευές Apple§, ώστε να μπορείτε να μετακινείστε εύκολα, να συνεχίσετε να ακούτε μουσική και να είστε παραγωγικοί όλη μέρα.
Τα ασύρματα ακουστικά Studio3 έχουν σχεδιαστεί για άνεση όλη την ημέρα. Ο ολιστικός σχεδιασμός είναι ελαφρύς, ανθεκτικός και άνετος, ώστε να μπορείτε να χαθείτε στη μουσική σας.
Συνδεθείτε εύκολα με συσκευές Android μέσω Bluetooth® αμέσως μετά την εγκατάσταση.
Μέχρι 22 ώρες χρόνου ακρόασης.
10 λεπτά = 3 ώρες
Χρησιμοποιήστε το κουμπί "b" στο αριστερό ακουστικό για να ελέγξετε τη μουσική σας.
Τα ασύρματα over-ear ακουστικά Beats Studio3 αποδίδουν κορυφαίο ήχο, ενώ μπλοκάρουν τον εξωτερικό θόρυβο με Active Noise Cancelling.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Για τα λεφτά που μου κόστισε 180€ περίπου, νομίζω είναι μια πολύ καλή αγορά, ποιότητα κατασκευής, απόδοση ήχου απομόνωσης (δεν είμαι βέβαια και κάνας ειδικός), απόδοση στις κλήσεις, όλα μια χαρά.
όσον αφορά τον ήχο δεν μπορώ να πω πολλά, δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις/απαιτήσεις. Είναι καλός πάντως.
Η ποιότητα κατασκευής όμως είναι φοβερή, είναι πανέμορφα και βολικά στην αποθήκευση με την μικρή τους θήκη.
Πριν είχα κάποια soundcore της Anker που έσπασαν πάρα πολύ γρήγορα και δεν κατάλαβα και πως...
Καμιά σχέση τα Beats φαίνονται πολύ ανθεκτικά.
Τα συνδέω και με προιόντα apple (κινητό, laptop, tablet) και με τηλεόραση samsung, κανένα πρόβλημα, γρήγορη σύνδεση.
4 αστέρια γιατί θεωρώ ότι δεν είναι τόσα καλά στο noise canceling, (τα soudcore ήταν καλύτερα σε αυτό το θέμα) και γιατί κάθονται λίγο περίεργα πάνω στα αυτιά, δεν τα καλύπτουν ολόκληρα με αποτέλεσμα μετά από κάποια ώρα να είναι ενοχλητικά
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων να τονίσω ότι δεν είμαι και ο Dumbo...
Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν τα λεφτά τους ειδικά αν τα αγοράσεις στην κανονική τους τιμή 400 € είναι λίγο κατώτερα από τα airpods pro 2 σε ολα,
Και δεν υποστηρίζουν το χωρικό ήχο όπως αναγράφεται, Και η ένταση τους είναι μέτρια συνέχεια θα τα έχετε στο τέρμα.
Μπορώ να πω ότι προχώρησα στην αγορά επηρεασμένος από τα εξαιρετικά σχόλια οπότε αν θέλει κάποιος να το αγοράσει να πάει σε ένα κατάστημα της Istorm και πρώτα να τα δοκιμάσει.
Λοιπόν ας τα πούμε αναλυτικά αν και από σχόλια δεν γίνεται να περιγράψεις ένα ακουστικό με τόση ακρίβεια ούτε βγάζεις άκρη με τον καθένα να λεει το μακρύ και το κοντό του..
Σίγουρα η τιμή τους δεν είναι προσιτή αλλά δεν κάνουν για όλους. Απευθύνεται σε ένα κοινό που έχει πάθος με την μουσική και τον ήχο και θέλει να ακούει καθημερινά την μουσική του χωρις καμία ενόχληση. Και αυτο το πετυχαίνουν στο άριστο, ειδικα με το noise cancelation όπου πραγματικά δεν ακούς τίποτα γύρω σου.
Ναι ίσως υπάρχουν και καλύτερα από θέμα ήχου ακουστικά όχι όμως Beats. Το μοναδικό design, ένα απίστευτο unboxing experience και γενικά τη ποιότητα κατασκευής που έχουν δεν θα την βρεις σε καμία άλλη εταιρεία. Όταν το βάλεις θα καταλάβεις ότι είναι ένα premium προϊόν.
Έκανα λοιπόν ένα τεστ και τα έδωσα σε δύο μουσικούς (ερασιτέχνες) και δύο κανονικούς ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα από ακουστικά. Και οι τέσσερις μου είπαν ότι είναι ότι καλύτερο έχουν ακούσει στην ζωή τους, με την διαφορά ότι οι μουσικοί θα ήθελαν να είναι πιο φλατ το μπάσο π.χ. για τις ηχογραφήσεις. Το point είναι λοιπόν ότι κάθε ακουστικό είνσι αναλογα την χρήση και τον σκοπό που το χρειαζόμαστε. Αν ψάχνετε για ένα καθημερινό headset με απίστευτο ήχο, τρομερό μπάσο και πάρα πολύ καλό noise cancelation τότε τα Beats είναι για εσάς! Ελπίζω να βοήθησα.
ακροατης εδω και χρονια τρανς και τεκνο μαθημενος σε δυνατα μπασα και ηχο.χρηστης εδω και πενταετία των marshall major 2 και 3.
τα ακουστικα εχουν ποιότητα στον ηχο οστωσο υστερουν στα πριμα.σε σχεση με τα marshall.ωστοσο καθε χεντφουν και γενικα καθε ηχειο θελει στρωσιμο τουλαχιστον μιας βδομαδας play.μεγαλο συν οτι εχουν σκληρη θηκη και ειναι ομορφα.σιγουρα δεν αξιζουν τα λεφτα που τα πουλανε.τουλαχιστον 100ευρω πανω απο ανταγωνιστας.
Ο ήχος είναι τέλειος. Παθαίνεις μια πλάκα όταν τα φοράς για πρώτη φορά - ένα ουαου βγαίνει αυθόρμητα! Αν έχετε υποψία τι θα πάθουν αν πέσουν κάτω, το πιθανότερο είναι ότι θα σπάσουν. Δυστυχώς φαίνεται ότι παρόλη την καλή ποιότητα κατασκευής έχουν ευαισθησία στις πτώσεις. Επίσης, μετά από 2 χρόνια χρήσης καθημερινής τα σφουγγαράκια έχουν φθαρεί, αλλά το συνηθίζεις...
Τα ακουστικα αυτα ειναι απίστευτα. Ο ηχος, το μπάσο, η ποιότητα κατασκευής, το noise cancelling, ειναι ola τέλεια, το μονο προβλημα που ειχα ηταν οτι μετα απο πολυ ωρα χρήσης αρχισε να με πονάει το πανω μερος του κεφαλιού μου, αυτο εμενα προσωπικά με ενόχλησε αρκετα γτ χρησιμοποιω τα ακουστικα για μεγαλα χρονικα διαστήματα. Καταταλα τα ακουστικα είναι φοβερά.
Τέλειος ήχος! Όταν τα φοράς δεν ακούς καθόλου εξωτερικούς θορύβους παρά μόνο ποιοτική μουσική! Ωραία μοντέρνα κομψή κατασκευή!
Αρχικα έχω να πω πως έχω αυτά τα ακούστηκα μου στην κατοχή μου έναν μήνα περίπου.
•ΘΕΤΙΚΑ:
~Πολύ καλή ποιότητα και αίσθηση όταν τα φοράς
~Μπαταρία.Κραταει για 22 ώρες (με απλή και καθημερινή χρήση 3-4 βδομάδας)
~Ήχος. Είναι απλά υπέροχος και πολύ καλός και ποιοτικός
(~Μπάσο.Η αλήθεια είναι πως δεν έχω άποψη γι το μπάσο γιατί δεν το έχω προσέξει.)
~Άνεση.Δεν κουράζεσαι σχεδόν καθόλου έστω και μετά από μια ώρα.
~Noise canceling.Για όσους δεν ξέρουν είναι η ακύρωση του εξωτερικού ήχου.Δηλαδη δεν ακούς εξωτερικούς θορύβους.Ακομα και δυνατούς π.χ. Στο αεροπλάνο άκουγα μόνο την μουσική μου και τίποτα άλλο.
•ΑΡΝΗΤΙΚΑ
~Τα ακούστηκα «δεν» λειτουργούν στο αμάξι με ανοιχτά παράθυρα.Εννοω πως τα φορούσα ενώ ήμουνα στο αμάξι με ανοιχτά παράθυρα (με υψηλή ταχύτητα όμως 120 και πάνω ) και άρχιζα να νιώθω πως θα χαλάσουν.Παρολα αυτά με κλειστά παράθυρα ήταν μια χαρά φυσικά.
~Όγκος.Δυστυχως είναι από τα ακούστηκα τα οποία θέλω να τα φοράω όταν βγαίνω έξω για βόλτα πχ , αλλά δεν μπορώ γιατί μετά δεν ξέρω που να τα βάλω .(Αν και έχει μέσα στο κουτί θήκη ), αλλά και πάλι δεν μπορώ.Και για αυτό προτείνω και εσάς να μην τα αγοράζεται άμα δεν εχεται και αλλά ακούστηκα(εννοώ μικρότερα πχ AirPods)
~Συνδεσιμότητα.Δυστυχως δεν είναι πολύ καλή η συνδεσιμότητα τους.Καποιες φορές πιάνει αμέσως , αλλά υπάρχουν και φορές που πρέπει να πω και στις ρυθμίσεις .
Τέλος μπορώ να πω πως αυτά τα ακούστηκα απλά είναι ΤΕΛΕΙΑ.
Αν εχεις macbook ή iPhone ειναι μονοδρομος λογο ecosystem, απλα ανοιγεις το bluetooth και γινονται ολα μονα τους. Απο iphone μπορεις να βαλεις ή να βγαλεις το noise cancelation, κλεινοντας το κερδιζεις καπου σε 10+ ωρες. Στο γυρισμο απο κουριερ τα ανοιξα και τα φορεσα και ξαφνικα σταμάτησα να ακουω το αμαξι, παιδια ειναι απιστευτο αληθεια. Τωρα στον ηχο σε καλη ποιοτητα τραγουδια απο apple music εγω ως απλος χρηστης τα θεωρω ποιοτικα σε θεμα ηχου, το μπασο ειναι πιο αδυναμο απο audio technica για παραδειγμα που εχω στο pc. Για καποιο λογο ακουγονται πολυ καλυτερα απο το iphone αντι του μακ. Γενικα δεν νιωθεις οτι πιάνεις κατι που κανει 300 ευρω, ειναι λιγο πλαστικουρα σε καποια σημεια. Σε θεμα ανεσης ειναι παρα πολυ ανετα και ελαφρια και δεν ιδρώνει το αυτι ή το κεφαλι γρηγορα. Ειναι πανεμορφα πραγματικα, εγω τα πήρα σε μπλε ματ και εχουν μια κυριλε εικονα, μην παρετε σκετο μαυρο αμαρτια ειναι. Πλατεια αριστοτελους ανοιγω το noise cancelation και δεν ακουω τιποτα, απλα ολα κινουνται, αλλη εμπειρια. Αν αξιζαν τα λεφτα τους? Ναι τα αξιζουν και θα τα ξανα αγοραζα.
εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης, παναλαφρα, ο ηχος γεματος με οσο μπασο πρεπει
! το κοκκινο που εχω ειναι τρελα ! μην το σκεφτεσται καν ! τελεια επιλογη !
Πανέμορφο ματ μπλακ ακουστικών της beats
Εξαιρετική εφαρμογή στα αυτιά
Γρήγορη συνδεσιμότητα και εναλλαγή από τη μια συσκευή στην άλλη
Στιβαρά κουμπιά πάνω στο ηχείο με απόλυτη ακριβεία σε κλήσεις και εναλλαγές τραγουδιών
Μέτριο μικρόφωνο μιας και ο συνομιλητής κάποιες φορές σε ακουει μακριά παρόλο ότι έχει Φούλ σήμα το κινητό
Ήχος που σε ηρεμεί, ξεκάθαρος,χωρίς πολλά πρόσθετα,ακούς για ώρες άνετα!
Η μπαταρία τους καθώς και η απομόνωση στους
Εξωτερικούς θορύβους προκαλεί εντύπωση
Στα μειονεκτήματα η ένταση τους
Είναι απογοητευτική
Δεν μπορείς να κουβαλάς «μισό κιλό»στο κεφάλι
Και να ακούς μέτρια στο τέρμα !!
Ασύρματα πάντα μιλάμε
Άλλωστε γι αυτό τα πήρα
Και για αυτό λέγονται wireless
Ευτυχως αρεσαν στον ανιψιο μου και του τα εκανα δωρο!
Τα έχω 1 μήνα και έχω να πω. νομίζω ει άι ότι πιο καλό έχουν παρουσιάσει και εξηγώ... αφαίρεσαν το υπερβολικό και άσκοπο μπάσο και άμεσος ζεστανανε το ήχο. πολύ καλή ισορροπία ξεχωρίζουν όλα τα όργανα πεντακάθαρα !! ένας άλλος λόγος αγοράς είναι ότι αμμα πάθουν κατι αντικαθίστανται δεν φτιάχνονται !! τα έχω σε γκρι χρυσό και εινάι έρωτας!! απλά να ξέρετε θέλουν ενισχυτική ακουστικόν για να γεμίσουν όπως όλα τα ακουστικά αυτού του είδους!! προτινω κάτι από ifi !!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
I absolutely love thise headphones and their look amazing too. ?
Επιβεβαιωμένη αγορά
The best ότι καλύτερο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Τα αγαπώ. Η καλύτερη παρέα για την προπόνηση.
Έσπασαν σε 8 μήνες χρήσης
Άψογη ποιότητα ήχου.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Very Very Good Product i loved it very much thank you???
Για τα λεφτά που μου κόστισε 180€ περίπου, νομίζω είναι μια πολύ καλή αγορά, ποιότητα κατασκευής, απόδοση ήχου απομόνωσης (δεν είμαι βέβαια και κάνας ειδικός), απόδοση στις κλήσεις, όλα μια χαρά.
όσον αφορά τον ήχο δεν μπορώ να πω πολλά, δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις/απαιτήσεις. Είναι καλός πάντως.
Η ποιότητα κατασκευής όμως είναι φοβερή, είναι πανέμορφα και βολικά στην αποθήκευση με την μικρή τους θήκη.
Πριν είχα κάποια soundcore της Anker που έσπασαν πάρα πολύ γρήγορα και δεν κατάλαβα και πως...
Καμιά σχέση τα Beats φαίνονται πολύ ανθεκτικά.
Τα συνδέω και με προιόντα apple (κινητό, laptop, tablet) και με τηλεόραση samsung, κανένα πρόβλημα, γρήγορη σύνδεση.
4 αστέρια γιατί θεωρώ ότι δεν είναι τόσα καλά στο noise canceling, (τα soudcore ήταν καλύτερα σε αυτό το θέμα) και γιατί κάθονται λίγο περίεργα πάνω στα αυτιά, δεν τα καλύπτουν ολόκληρα με αποτέλεσμα μετά από κάποια ώρα να είναι ενοχλητικά
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων να τονίσω ότι δεν είμαι και ο Dumbo...
Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν τα λεφτά τους ειδικά αν τα αγοράσεις στην κανονική τους τιμή 400 € είναι λίγο κατώτερα από τα airpods pro 2 σε ολα,
Και δεν υποστηρίζουν το χωρικό ήχο όπως αναγράφεται, Και η ένταση τους είναι μέτρια συνέχεια θα τα έχετε στο τέρμα.
Μπορώ να πω ότι προχώρησα στην αγορά επηρεασμένος από τα εξαιρετικά σχόλια οπότε αν θέλει κάποιος να το αγοράσει να πάει σε ένα κατάστημα της Istorm και πρώτα να τα δοκιμάσει.
Λοιπόν ας τα πούμε αναλυτικά αν και από σχόλια δεν γίνεται να περιγράψεις ένα ακουστικό με τόση ακρίβεια ούτε βγάζεις άκρη με τον καθένα να λεει το μακρύ και το κοντό του..
Σίγουρα η τιμή τους δεν είναι προσιτή αλλά δεν κάνουν για όλους. Απευθύνεται σε ένα κοινό που έχει πάθος με την μουσική και τον ήχο και θέλει να ακούει καθημερινά την μουσική του χωρις καμία ενόχληση. Και αυτο το πετυχαίνουν στο άριστο, ειδικα με το noise cancelation όπου πραγματικά δεν ακούς τίποτα γύρω σου.
Ναι ίσως υπάρχουν και καλύτερα από θέμα ήχου ακουστικά όχι όμως Beats. Το μοναδικό design, ένα απίστευτο unboxing experience και γενικά τη ποιότητα κατασκευής που έχουν δεν θα την βρεις σε καμία άλλη εταιρεία. Όταν το βάλεις θα καταλάβεις ότι είναι ένα premium προϊόν.
Έκανα λοιπόν ένα τεστ και τα έδωσα σε δύο μουσικούς (ερασιτέχνες) και δύο κανονικούς ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα από ακουστικά. Και οι τέσσερις μου είπαν ότι είναι ότι καλύτερο έχουν ακούσει στην ζωή τους, με την διαφορά ότι οι μουσικοί θα ήθελαν να είναι πιο φλατ το μπάσο π.χ. για τις ηχογραφήσεις. Το point είναι λοιπόν ότι κάθε ακουστικό είνσι αναλογα την χρήση και τον σκοπό που το χρειαζόμαστε. Αν ψάχνετε για ένα καθημερινό headset με απίστευτο ήχο, τρομερό μπάσο και πάρα πολύ καλό noise cancelation τότε τα Beats είναι για εσάς! Ελπίζω να βοήθησα.