Ασύρματη ροή ήχου υψηλής ποιότητας από το smartphone σας χωρίς καλώδια.
Σε σύνδεση του bluetooth με tablet αντιμετώπισε κανείς προβλήματα? Ευχαριστώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καλό ήχο.
Δες όλη την περιγραφήΤα ακουστικά JBL Tune 500BT απευθύνονται σε ανθρώπους που αναζητούν προσιτά ασύρματα ακουστικά με καλή ποιότητα ήχου και βασικές λειτουργίες. Είναι κατάλληλα για καθημερινή χρήση, όπως για ακρόαση μουσικής, παρακολούθηση ταινιών και τηλεφωνικές συνομιλίες. Παρέχουν καλή ποιότητα ήχου με δυνατότητα ενίσχυσης μπάσων και διαθέτουν επίσης μικρόφωνο για κλήσεις και χειριστήρια για να ελέγχετε την αναπαραγωγή της μουσικής και να απαντάτε σε κλήσεις. Είναι ελαφριά και άνετα για μακροχρόνια χρήση, ενώ η μπαταρία τους παρέχει έως και 16 ώρες αναπαραγωγής. Επιπλέον, ο σχεδιασμός τους είναι συμπαγής και φορητός, καθιστώντας τα εύκολα στη μεταφορά και αποθήκευση σε τσάντα ή τσέπη.
Τα ακουστικά σας δίνουν τη δυνατότητα να έχεις δυνατό ήχο για έως και 16 ώρες καθαρής απόλαυσης. Εύκολο στη χρήση, εξοπλισμένο με drivers 32mm της JBL και με καθαρό μπάσο JBL, αυτά τα ακουστικά, σου παρέχουν εξαιρετικό ήχο κάθε φορά. Και αν έχεις εισερχόμενη κλήση ενώ βλέπεις ένα video σε άλλη συσκευή, το JBL Tune 500BT συνδέεται απλά με το κινητό σου τηλέφωνο.
Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καλό ήχο.
Ασύρματη ροή ήχου υψηλής ποιότητας από το smartphone σας χωρίς καλώδια.
Διαθέτει τον περίφημο ήχο JBL Pure Bass, για να μπορείς να ακούς την αγαπημένη σου μουσική με εκπληκτική ποιότητα, καθαρό ήχο και βαθύ πλούσιο μπάσο.
Ελέγξτε εύκολα τον ήχο σας και διαχειριστείτε τις κλήσεις σας από τα ακουστικά σας με το βολικό τηλεχειριστήριο.
1 x JBL Tune 500BT
1 x Καλώδιο φόρτισης
1 x Οδηγός γρήγορης εκκίνησης / Φύλλο ασφαλείας
1 x Εγγύηση / Προειδοποίηση
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
2 χρόνια μετά την αγορά τους αντέχουν δυνατά.
Τα αγόρασα λίγο πριν αρχίσει η καραντίνα και η χρήση που έκανα ήταν 10-12 ώρες την ημέρα για 1,5 χρόνο σχεδόν συνεχόμενα. Ήταν η καλύτερή επένδυσή που έκανα διότι μέχρι σήμερα δεν έχουν πάθει τίποτα όπου εμποδίζει να κάνουν τη δουλεία τους.
Μέχρι σήμερα η μπαταρία τους είναι σαν καινούργια, τα ηχεία δεν έχουν χαλάσει καθόλου (μου είχαν βραχεί και δεν έπαθαν τίποτα όταν στέγνωσαν), δεν έχει χαλαρώσει το πλαστικό που τα επεκτείνει και μαζεύει, δεν έχουν κρατήσει μυρωδιά από ιδρώτα και είναι ακόμα άνετα στο κεφάλι και στα αυτιά. Επίσης, μπορούν να συνδεθούν σε δυο συσκευές ταυτόχρονα, κάτι που με βοήθησε να τα έχω σε υπολογιστή και σε κινητό. Είναι ότι πρέπει για λεωφορείο και τρένο, αρκεί να μην κάθεστε κοντά στη μηχανή τους.
Όταν τα αγόρασα κόστιζαν 40-45 ευρώ και μετά από 1 χρόνο έσπασε το πλαστικό δίπλα από το μαξιλάρι. Λίγο απογοητευτικό αλλά είναι λεπτό πλαστικό οπότε το περίμενα να γίνει κάποια στιγμή. Δεν είναι αδιάβροχα οπότε δεν προτείνω να κάνετε χρήση στο γυμναστήριο και δεν υπάρχει εφαρμογή στο κινητό όπου να αξίζει να κατεβάσεις για παραπάνω ρυθμίσεις.
Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και τα χρησιμοποιώ μέχρι σήμερα όταν τα καινούργια μου ακουστικά δεν έχουν μπαταρία. Είναι τα μόνα ακουστικά όπου όταν χαλάσουν θα τα ξανά αγόραζα, μιας και έχουν κρατήσει μέχρι τώρα πιστεύω ότι θα κρατήσουν για πάρα πολύ ακόμα με τη χρήση που έκανα.
Τα έχω αγοράσει 3 φορές μέχρι τώρα, τα δύο πρώτα ζευγάρια χάλασαν και τα δύο μετά από μόνο ένα χρόνο χρήσης (δεν έπαιζε ήχος από το ένα ακουστικό). Το κάλυμμα για το μαξιλαράκι φθείρεται εύκολα και το πλαστικό ράγισε χωρίς λόγο. Η συνδεσιμότητα επιπλέον δεν είναι και ότι καλύτερο, μερικές φορές οι συσκευές δυσκολεύονται να τα ανιχνεύσουν (παρατηρώ ότι χειροτερεύει με τον καιρό, το καινούργιο ζευγάρι δεν έχει αυτό το θέμα προς το παρόν). Επίσης, το τρίτο ζευγάρι που αγόρασα κλείνει ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ όταν δεν παίζει ήχος για λίγη ώρα, κάτι που δε μου έκαναν τα προηγούμενα (εκείνα έκλειναν μόνο όταν δεν ήταν συνδεδεμένα, το οποίο είναι πιο λογικό). Αν και γενικά είναι αρκετά καλά ακουστικά, με ικανοποιητικό ήχο, εμβέλεια, καλό μικρόφωνο για κλήσεις κτλ δεν θα τα πρότεινα λόγω κακής ποιότητας κατασκευής.
UPDATE: Στο τρίτο ζευγάρι τώρα ΕΠΙΣΗΣ φθάρθηκαν τα μαξιλαράκια, και δεν έχει κλείσει καν χρόνο... Απαράδεκτο, δεν πρόκειται να τα αγοράσω και τέταρτη φορά!
Buying them the first time back in 2018, having no idea about headphones, they were perfect, so perfect in fact that now after 7 years of use they broke from falling! So, I bought them again to continue listening music with the great quality I was used to...
Άντεξε 2 χρόνια για γυμναστήριο και καθημερινή χρήση... Το πρόβλημα που έβγαλε είναι ότι το δεξί ακουστικό σταμάτησε να λειτουργεί δυστυχώς. Τίμιο για 40€
τα έχω 3 χρόνια περίπου. value for money!
πολυ δυνατο μπασο. κ επισης ξεχναω να το φορτισω! δε τελειωνει η μπαταρια.
δε κανω υπερβολικη χρηση, το χρησιμοποιώ 3 ωρες την εβδομαδα. μετα απο 3 χρονια ειναι σαν καινουργια.
update 4/8/2025
τωρα που δουλευω remote και χρησιμοποιω ολη μερα τα ακουστικα, δυστυχως δεν ειναι καθολου ανετα για πολυωρη χρηση. με πονανε τα αυτια μου μετα απο 2 ωρες, αλλα η αληθεια ειναι οτι με ακουν και τους ακουω τελεια. η μπαταρια οντως κραταει πολυ.
Αυτά τα ακουστικά τα έχω 2-3 χρόνια και τα λατρεύω. Έχουν πολύ δυνατός μπάσο και λεπτομέρεια στη μουσική και τα παίρνω παντού. Ο ήχος απομονώνεται πολύ καλά!
Τελευταία όμως αντιμετωπίζω διαρροή ήχου σε επίπεδο που ακούν τη μουσική μου με κλειστή πόρτα. Μπορεί να είναι που ακούω στο φουλ πάντα.
Είναι πολύ καλά και προσιτά ακουστικά, δεν είμαι ακουστικόφιλος αλλά μπορώ να πω πως είμαι πολύ απαιτητικός όταν έρχεται σε ήχο.
Για την τιμή τους πιστεύω τα καλύτερα. Τα έχω ένα χρόνο δεν έχουν πάθει τίποτα και με καθημερινή χρήση. Ωραίο μπάσο και γενικά ακούγονται όλα καθαρά. Τα χρησιμοποιώ και στο γυμναστήριο που ιδρώνω και δεν έχουν πάθει κατι. Το μόνο κακό είναι ότι είναι on ear και μετά από ώρα χρήσης ίσως να πονάνε τα αυτιά αλλά δεν φταίει το μοντέλο για αυτό αλλά το ότι είναι on ear. Αν ψάχνετε φτηνά καλά ακουστικά που να κρατήσουν σίγουρα είναι από τις καλύτερες επιλογές.
Είναι πραγματικά πολύ καλά ακουστικά, αξίζουν κι με το παραπάνω! Δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω , από το μπάσο , από την μπαταρία όλα τέλεια! Τα έχω 4 μήνες και δουλεύουν υπέροχα!
Σήμερα έλαβα τα ακουστικά . Φαίνονται ποιοτικά ο ήχος είναι αρκετά καλός ,έχει μπάσο και αποκλείουν εξωτερικούς ήχους . Τα μαξιλαράκια ίσως να είναι μέτριας ποιότητας . Θεωρώ είναι vfm
Οτκ σε budget ακουστικά. Τα έχω εδώ και χρόνια. Προσωπικά έχω την ανάγκη για μπάσο, που να δονούνται τα αυτιά μου. Το ότι είναι in-ear και έχουν την τέλεια απομόνωση ήχου είναι απίστευτο! Σπάνια στο μέτρο ακούς τους συρμούς και ο ήχος ταξιδεύει στα αυτιά σου! Το μόνο κακό είναι πως χαλαρώνουν κάπως από το πολύ λύγισμα… Αξίζει!
Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν καθονται καλα στο αυτι μου και ειναι λιγο αβολο. Τα εβαλα για πρωτη φορα πριν απο λιγα λεπτα γιαυτο θα δω αν τελικα βολευουν στο αυτι
Απομονώνουν τον εξωτερικό ήχο χωρίς να μπορεί να ακούει και ο άλλος ότι ακούς. Υψηλή ένταση και αντοχή στο χρόνο . Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα
Μετά από ένα χρόνο χρήσης είναι τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει για ακουστικά. κρατάνε ώρες, συνδέονται με όλες τις συσκευές και έχουν πολύ καλό ήχο!!!
Μετά από 1+ χρόνο χρήσης μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με αυτά τα ακουστικά.
Συνδεσιμότητα: Τα χρησιμοποιώ με κινητό Samsung και λαπτοπ macbook και με τις δυο αυτές συσκευές συνδέονται άψογα και χωρίς προβλήματα, χωρίς διακοπές και με λογική εμβέλεια για την τιμή τους, 10-15 μέτρα.
Άνεση: Κάνω συχνή χρήση αυτών των ακουστικών διάρκειας περίπου 2-3 ώρες. Μετά από ίσως τον πρώτο μήνα που έπρεπε να τα συνηθίσω ήταν μια χαρά και μέχρι σήμερα δεν είχα κανένα πρόβλημα με τα αυτιά μου να πονάνε ή πονοκεφάλους στο σημείο που ακουμπάνε το κεφάλι μου, καθώς εκεί όπου υπάρχει η επαφή με το κρανίο μου υπάρχει ένα μαξιλαράκι, μικρό αλλά κάνει δουλειά σε συνδυασμό με τις πτυσσόμενες πλευρές.
Ήχος: Ο ήχος τους είναι εκπληκτικά καλός για την τιμή των ακουστικών. Αντικειμενικά μιλώντας τα μπάσα/πρίμα είναι απλώς καλά. Ούτε τέλεια, αλλά όχι και μέτρια. Σε χώρους όπως γυμναστήριο, εξωτερικοί χώροι είναι αν όχι πάντα, σχεδόν πάντα, αρκετά δυνατά για να αποκλείσουν τους γύρω ήχους και μέχρι περίπου το 60-70% έντασης δεν ακούγεται τίποτα σε απόσταση 30 εκατοστών. Αν και από την δικιά μου εμπειρία δεν χρειάζεται να περάσετε το 30%, για παράδειγμα, στο σπίτι σας.
Τα έχω 3-4 μήνες περίπου. Τα ακουστικά αξίζουν 100% για τα λεφτά τους. Το μόνο αρνητικό σε εμένα είναι όταν είναι ανοιχτά και συνδεδεμένα μέχρι να παίξει μουσική κάνει ένα χαμηλό θόρυβο. Σαν να βουήζουν τα αφτιά σου ένα πράγμα αλλά έρχετε από το ακουστικό. Μπορεί να ήρθαν ελλάτωματικά και να είναι μόνο σε εμένα έτσι. Μετά από μια εβδομάδα το συνήθισα. Την ώρα που παίζει ήχος όλα τέλεια. Αξίζουν για τα λεφτά τους. Θα τα ξαναέπερνα.
Τα έχω σχεδόν 3 χρόνια με αρκετή ταλαιπωρία γυμναστήριο πεσιματα ποδήλατο κτλ και πριν από μία βδομάδα ύστερα από πέσιμο δεν έπαιζε το δεξί ηχείο.Παρηγγειλσ τα ίδια με κλειστά μάτια.
Απο ήχο φοβερά ΑΛΛΑ δυστυχώς χάλασαν 1 μήνα μετά την εγγύηση πήρα λοιπόν τηλέφωνο σε 2 καταστήματα ώστε να ρωτήσω πόσο κοστίζει να τα επισκευάσουμε
Και στα 2 καταστήματα όταν τους είπα ότι εχω πρόβλημα με τα ακουστικά (χωρις να προλάβω να τους πω την βλάβη) μου απάντησαν ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΑ . δεν υπαρχουν ανταλλακτικά jbl στην Ελλάδα . Οπότε η θα χαλάω επίτηδες με κάποιο τρόπο τα ακουστικά μεσα στην εγγύηση για να έχω καινούργια ή δεν θα ξανα αγοράσω jbl προιόντα . χμμμμμ το δεύτερο . Κριμα και την είχα σε εκτίμηση την εταιρεία . Και καλά τα ακουστικά εχουν 40€ . Τα ηχεία που πουλάνε 350-400€ άμα χαλάσουν εκτός εγγύησης τα πετάνε ? Τσάμπα λεφτά τελικα
Για κάποιο λόγο με το που συνδεόταν με την οποιαδήποτε συσκευή η συσκευή σερνόταν (είτε apple είτε android).Επίσης Τρίζουν!! Και μετά από κάνα 3 μηνο δεν έπαιζε το ένα ακουστικό κάποιες φορές
Τα έχω πάνω από έναν χρόνο τα χρησιμοποιώ όταν πηγαίνω γυμναστήριο με έχουν βολέψει πάρα πολύ άνετα με πολύ καλό ήχο τα φορτίζω αν 2 με 3 βδομάδες απλά αν κάνεις γυμναστική μετά να τα σκουπιζεις από τον υδρωτα για να φθειρη το ύφασμα. Τα δικά μου δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα τα συνιστώ σε όλους!!!!!!!!
Ποιοτικά ακουστικά με έμφαση σε υψηλές και χαμηλές συχνότητες αλλά με προβλήματα διότι σφίγγουν το κεφάλι και δεν έχουν δυνατότητα ρύθμισης και το χειρότερο άρχισε να διαλύεται το υλικό που ακουμπάει στα αυτιά
Τα αγόρασα σήμερα. Εξαιρετικός ήχος και σε μουσική και σε ομιλία από το κινητό. Πολύ καλή απομόνωση ήχου σε σημείο να μου φαίνεται περίεργο, γιατί έχω κάτι άλλα sony που αν και καλά δεν έχουν τόσο απομόνωση εξωτερικών ήχων. Λίγο σφιχτά στα αυτιά αλλά όχι ενοχλητικό.
Όταν η μπαταρία, φτάσει περίπου 10% κλείνουν από μόνα τους
Συνδεσιμοτητα άριστη. Ακόμα και σε άλλο δωμάτιο. Μπαταρία τέρας. Τέρας όμως.. Ξεχνάς να τα φορτίσεις. Αναμονή για εβδομάδες ολόκληρες !!! Λίγο κουραστικά με πολύωρη χρήση.. Κατασκευή καλή. (για τα χρήματα που κοστίζουν). Στον ενάμιση χρόνο με χρήση κάθε μέρα για ωρες(κοιμάμαι και ξυπνάω με αυτά στο κεφάλι) κόπηκε εσωτερικα το καλώδιο στην αναδίπλωση. Οκ για μένα.. Τα έβγαλε τα λεφτά του. Τα ξαναπήρα. Κ θα τα ξαναπάρω.
Δεν συνδέονται με το laptop, συνεπώς δε μπορώ να τα χρησιμοποιήσω για την εργασία μου κάτι που ήταν ο κύριος λόγος για να τα αγοράσω
Άντεξαν σχεδόν καθημερινή χρήση, ώρες γυμναστηρίου και ιδρώτα, ώρες διαδικτυακών μαθημάτων, στρίμωγμα αμέτρητες φορές μέσα σε τσάντα με 100 άλλα πράγματα, και γενικότερα πολλή και έντονη χρήση. Στα 2,5 χρόνια άρχισαν να μην λειτουργούν τόσο καλά. Μέχρι τώρα ομως ήταν σκυλιά.
Αυτό που θα πω είναι οτι αξίζουν τα λεφτά τους.
+Η μπαταρία θέλει προσπάθεια για να τελειώσει, υπήρξαν φορές που είχα να τα φορτίσω βδομάδες χωρίς καμία υπερβολή.
Μετά από ένα περίπου χρόνο χρήσης κυρίως για περιπάτους ή γυμναστική μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος με την ποιότητα κατασκευής και η φθορά είναι ελάχιστη. Ο ήχος είναι ικανοποιητικός και το μπάσο είναι το δυνατό του σημείο. Φορώντας τα για μία ώρα γυμναστικής νιώθω ότι μου σφίγγουν τα αυτιά κάποιες φορές αλλά νομίζω ότι αντισταθμίζει την μετατόπιση των αυτιών που υπέστησαν από τις μάσκες :). Τα θεωρώ value for money.
Υπερτιμημένα.. Δεν αξίζουν πάνω από €20-25. Κινέζικα με μισή τιμή, παίζανε καλύτερα. Άσε που συχνά κάνουν διακοπές.. Κακή συνδεσιμότητα.
Τα πήρα για να βλέπω τηλεόραση.
Ο ήχος σε ταινίες είναι πάρα πολύ καλός.
Για κλήσεις σε τηλέφωνο ή μουσική δεν ξέρω.
Μετά από κάποια ώρα αρχίζει και κουράζει τα αυτιά αλλά όχι πως πονάνε κιόλας.
Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλύτερα από τι περίμενα.
Τα έχω γύρο στον ένα χρόνο και με καθημερινή χρήση π τους κάνω θα έλεγα πως είναι άριστα...ο ήχος είναι τέλειος
JBL επέλεξα για το μπάσο έτσι και δεν με απογοήτευσε
Μετά από λίγες ώρες κουράζουν κάπως αλλά οκ σε σχέση με τα θετικά δεν είναι τίποτα αυτό. Η μπαταρία του κρατάει μέχρι και μια με 2 μέρες για εμένα προσωπικά και γενικά για να μην μακρολογω είναι αρκετά υποτιμημένα..ε επίσης δεν κάνει καλή σύνδεση με laptop είτε Lenovo είτε hp
Ήμουν σε μεγάλο δίλημμα για το το τι ακουστικά να αγοράσω δε αυτήν την κατηγορία χρημάτων ,αλλά τελικά κατέληξα σε αυτά τα οποία είναι υπερτουμπανα για τα λεφτά τους,ο οποιοδήποτε δει αυτό το σχόλιο να τα αγοράσει επιτόπου χωρις σκέψη και θα μείνει υπέρ ευχαριστημένος.
• Μειονέκτημα:
-Το δεξί ακουστικό βγάζει ένα περίεργο noise το οποίο στα πολύ χαμηλά αν έχεις την μουσική ακούγεται αλλά όχι τπτ το τρομερό.
-Η αλήθεια είναι πως είναι λίγο σφικτά στο κεφάλι αλλά συνηθίζονται πολύ γρήγορα ,επίσης μετά από 3-4 ώρες χρήσης είναι λίγο κουράστηκα αλλά παλεύονται.
• Πλεονεκτήματα:
- Παρά πολύ δυνατή ένταση
- ποιότητα κατασκευής είναι ικανοποιητική οκαυ.
- Flexibility
- Το μπάσο είναι πάρα πολύ καλό βαθύ και ωραίος ακουστικά/αισθητά καθώς και για την ποιότητα ήχου εξού πολύ ικανοποιητικά.
- Η μπαταρία του ήρθε με 70% τα έχω 5 μέρες και τώρα έπεσε στο 30% με μέσο όρο χρήση την ημέρα 4 ώρες, θαρρώ πως είναι ικανοποιητικό.
Εν κατακλείδι τα συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον ψάχνει ακουστικά με φθηνό budget, είναι τίμια.
δεν έχω αποψη ακόμα για την αντοχή τους στο χρόνο. πολυ ποιοτικός ήχος, λίγο σφιχτά για όσους έχουν μεγαλύτερο κεφάλι (ρυθμίζουν βέβαια). Αξίζουν τα χρήματα τους.
Αρκετά καλά ακουστικά. Θα ικανοποιήσουν απόλυτα τον μέσο χρήστη. Ωραίος ήχος, άψογη συνδεσιμότητα, καλή μπαταρία. Το μόνο αρνητικό είναι ίσως πως μετά από ώρα είναι κάπως ενοχλητικά στα αυτιά.
Έχω τα ακουστικά περίπου έναν χρόνο και τα έχω ευχαριστηθεί. Απομονώνει εξαιρετικά τον ήχο και έχουν αρκετά καλή ποιότητα στον ήχο που βγάζουν. Άλλο ένα θετικό για εμένα είναι οτι η μπαταρία τους κρατάει πραγματικά πολύ πράγμα που με έχει ξελασπώσει. Τα μόνα αρνητικά που μπορώ να βρω είναι ότι κάποιες φορές δεν συνδέεται με κάποια συσκευή που θέλω χωρίς λόγο (ακόμη κι αν έχω ελέγξει όλες τις συσκευές στο σπίτι οτι έχουν κλειστό bluetooth) . Και το δεύτερο είναι ότι αν δεν είναι σε όρθια θέση τα ακουστικά πάνω στο κεφάλι κολλάει ο ήχος και ακούγεται διακεκομμενα έχοντας αυτό ως αποτέλεσμα να σου σπάει τα νεύρα. Απ'οτι είχα διαβάσει στους περισσότερους δεν τα έκανε αυτά , οπότε ίσως είχαν θέμα τα δικά μου. Ελπίζω να βοήθησα :)
Buying them the first time back in 2018, having no idea about headphones, they were perfect, so perfect in fact that now after 7 years of use they broke from falling! So, I bought them again to continue listening music with the great quality I was used to...
Άντεξε 2 χρόνια για γυμναστήριο και καθημερινή χρήση... Το πρόβλημα που έβγαλε είναι ότι το δεξί ακουστικό σταμάτησε να λειτουργεί δυστυχώς. Τίμιο για 40€
τα έχω 3 χρόνια περίπου. value for money!
πολυ δυνατο μπασο. κ επισης ξεχναω να το φορτισω! δε τελειωνει η μπαταρια.
δε κανω υπερβολικη χρηση, το χρησιμοποιώ 3 ωρες την εβδομαδα. μετα απο 3 χρονια ειναι σαν καινουργια.
update 4/8/2025
τωρα που δουλευω remote και χρησιμοποιω ολη μερα τα ακουστικα, δυστυχως δεν ειναι καθολου ανετα για πολυωρη χρηση. με πονανε τα αυτια μου μετα απο 2 ωρες, αλλα η αληθεια ειναι οτι με ακουν και τους ακουω τελεια. η μπαταρια οντως κραταει πολυ.
Αυτά τα ακουστικά τα έχω 2-3 χρόνια και τα λατρεύω. Έχουν πολύ δυνατός μπάσο και λεπτομέρεια στη μουσική και τα παίρνω παντού. Ο ήχος απομονώνεται πολύ καλά!
Τελευταία όμως αντιμετωπίζω διαρροή ήχου σε επίπεδο που ακούν τη μουσική μου με κλειστή πόρτα. Μπορεί να είναι που ακούω στο φουλ πάντα.
Είναι πολύ καλά και προσιτά ακουστικά, δεν είμαι ακουστικόφιλος αλλά μπορώ να πω πως είμαι πολύ απαιτητικός όταν έρχεται σε ήχο.
Για την τιμή τους πιστεύω τα καλύτερα. Τα έχω ένα χρόνο δεν έχουν πάθει τίποτα και με καθημερινή χρήση. Ωραίο μπάσο και γενικά ακούγονται όλα καθαρά. Τα χρησιμοποιώ και στο γυμναστήριο που ιδρώνω και δεν έχουν πάθει κατι. Το μόνο κακό είναι ότι είναι on ear και μετά από ώρα χρήσης ίσως να πονάνε τα αυτιά αλλά δεν φταίει το μοντέλο για αυτό αλλά το ότι είναι on ear. Αν ψάχνετε φτηνά καλά ακουστικά που να κρατήσουν σίγουρα είναι από τις καλύτερες επιλογές.
653 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΣε σύνδεση του bluetooth με tablet αντιμετώπισε κανείς προβλήματα? Ευχαριστώ.
οχι μπρο κανονικα αν το ταμπλετ σου ειναι σχετικα συγχρονο
Για γυμναστήριο κάνουν πιστεύετε ;;;;
Και εγώ για γυμναστήριο τα πήρα Μετά που ιδρώνεις τα αυτιά σου καίγονται Νομίζω καλύτερα είναι αυτά που εφάπτεται σε όλο το αυτί
Περιλαμβάνονται φορτιστής και θήκη;
Φορτιστής ναι,θήκη όχι. Μόνο αν τα διατηρήσετε στο κουτί τους μετά από κάθε χρήση.
Τα ακουστικά JBL Tune 500BT απευθύνονται σε ανθρώπους που αναζητούν προσιτά ασύρματα ακουστικά με καλή ποιότητα ήχου και βασικές λειτουργίες. Είναι κατάλληλα για καθημερινή χρήση, όπως για ακρόαση μουσικής, παρακολούθηση ταινιών και τηλεφωνικές συνομιλίες. Παρέχουν καλή ποιότητα ήχου με δυνατότητα ενίσχυσης μπάσων και διαθέτουν επίσης μικρόφωνο για κλήσεις και χειριστήρια για να ελέγχετε την αναπαραγωγή της μουσικής και να απαντάτε σε κλήσεις. Είναι ελαφριά και άνετα για μακροχρόνια χρήση, ενώ η μπαταρία τους παρέχει έως και 16 ώρες αναπαραγωγής. Επιπλέον, ο σχεδιασμός τους είναι συμπαγής και φορητός, καθιστώντας τα εύκολα στη μεταφορά και αποθήκευση σε τσάντα ή τσέπη.
Τα ακουστικά σας δίνουν τη δυνατότητα να έχεις δυνατό ήχο για έως και 16 ώρες καθαρής απόλαυσης. Εύκολο στη χρήση, εξοπλισμένο με drivers 32mm της JBL και με καθαρό μπάσο JBL, αυτά τα ακουστικά, σου παρέχουν εξαιρετικό ήχο κάθε φορά. Και αν έχεις εισερχόμενη κλήση ενώ βλέπεις ένα video σε άλλη συσκευή, το JBL Tune 500BT συνδέεται απλά με το κινητό σου τηλέφωνο.
Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν καλό ήχο.
Ασύρματη ροή ήχου υψηλής ποιότητας από το smartphone σας χωρίς καλώδια.
Διαθέτει τον περίφημο ήχο JBL Pure Bass, για να μπορείς να ακούς την αγαπημένη σου μουσική με εκπληκτική ποιότητα, καθαρό ήχο και βαθύ πλούσιο μπάσο.
Ελέγξτε εύκολα τον ήχο σας και διαχειριστείτε τις κλήσεις σας από τα ακουστικά σας με το βολικό τηλεχειριστήριο.
1 x JBL Tune 500BT
1 x Καλώδιο φόρτισης
1 x Οδηγός γρήγορης εκκίνησης / Φύλλο ασφαλείας
1 x Εγγύηση / Προειδοποίηση
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
2 χρόνια μετά την αγορά τους αντέχουν δυνατά.
Τα αγόρασα λίγο πριν αρχίσει η καραντίνα και η χρήση που έκανα ήταν 10-12 ώρες την ημέρα για 1,5 χρόνο σχεδόν συνεχόμενα. Ήταν η καλύτερή επένδυσή που έκανα διότι μέχρι σήμερα δεν έχουν πάθει τίποτα όπου εμποδίζει να κάνουν τη δουλεία τους.
Μέχρι σήμερα η μπαταρία τους είναι σαν καινούργια, τα ηχεία δεν έχουν χαλάσει καθόλου (μου είχαν βραχεί και δεν έπαθαν τίποτα όταν στέγνωσαν), δεν έχει χαλαρώσει το πλαστικό που τα επεκτείνει και μαζεύει, δεν έχουν κρατήσει μυρωδιά από ιδρώτα και είναι ακόμα άνετα στο κεφάλι και στα αυτιά. Επίσης, μπορούν να συνδεθούν σε δυο συσκευές ταυτόχρονα, κάτι που με βοήθησε να τα έχω σε υπολογιστή και σε κινητό. Είναι ότι πρέπει για λεωφορείο και τρένο, αρκεί να μην κάθεστε κοντά στη μηχανή τους.
Όταν τα αγόρασα κόστιζαν 40-45 ευρώ και μετά από 1 χρόνο έσπασε το πλαστικό δίπλα από το μαξιλάρι. Λίγο απογοητευτικό αλλά είναι λεπτό πλαστικό οπότε το περίμενα να γίνει κάποια στιγμή. Δεν είναι αδιάβροχα οπότε δεν προτείνω να κάνετε χρήση στο γυμναστήριο και δεν υπάρχει εφαρμογή στο κινητό όπου να αξίζει να κατεβάσεις για παραπάνω ρυθμίσεις.
Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και τα χρησιμοποιώ μέχρι σήμερα όταν τα καινούργια μου ακουστικά δεν έχουν μπαταρία. Είναι τα μόνα ακουστικά όπου όταν χαλάσουν θα τα ξανά αγόραζα, μιας και έχουν κρατήσει μέχρι τώρα πιστεύω ότι θα κρατήσουν για πάρα πολύ ακόμα με τη χρήση που έκανα.
Τα έχω αγοράσει 3 φορές μέχρι τώρα, τα δύο πρώτα ζευγάρια χάλασαν και τα δύο μετά από μόνο ένα χρόνο χρήσης (δεν έπαιζε ήχος από το ένα ακουστικό). Το κάλυμμα για το μαξιλαράκι φθείρεται εύκολα και το πλαστικό ράγισε χωρίς λόγο. Η συνδεσιμότητα επιπλέον δεν είναι και ότι καλύτερο, μερικές φορές οι συσκευές δυσκολεύονται να τα ανιχνεύσουν (παρατηρώ ότι χειροτερεύει με τον καιρό, το καινούργιο ζευγάρι δεν έχει αυτό το θέμα προς το παρόν). Επίσης, το τρίτο ζευγάρι που αγόρασα κλείνει ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ όταν δεν παίζει ήχος για λίγη ώρα, κάτι που δε μου έκαναν τα προηγούμενα (εκείνα έκλειναν μόνο όταν δεν ήταν συνδεδεμένα, το οποίο είναι πιο λογικό). Αν και γενικά είναι αρκετά καλά ακουστικά, με ικανοποιητικό ήχο, εμβέλεια, καλό μικρόφωνο για κλήσεις κτλ δεν θα τα πρότεινα λόγω κακής ποιότητας κατασκευής.
UPDATE: Στο τρίτο ζευγάρι τώρα ΕΠΙΣΗΣ φθάρθηκαν τα μαξιλαράκια, και δεν έχει κλείσει καν χρόνο... Απαράδεκτο, δεν πρόκειται να τα αγοράσω και τέταρτη φορά!
Buying them the first time back in 2018, having no idea about headphones, they were perfect, so perfect in fact that now after 7 years of use they broke from falling! So, I bought them again to continue listening music with the great quality I was used to...
Άντεξε 2 χρόνια για γυμναστήριο και καθημερινή χρήση... Το πρόβλημα που έβγαλε είναι ότι το δεξί ακουστικό σταμάτησε να λειτουργεί δυστυχώς. Τίμιο για 40€
τα έχω 3 χρόνια περίπου. value for money!
πολυ δυνατο μπασο. κ επισης ξεχναω να το φορτισω! δε τελειωνει η μπαταρια.
δε κανω υπερβολικη χρηση, το χρησιμοποιώ 3 ωρες την εβδομαδα. μετα απο 3 χρονια ειναι σαν καινουργια.
update 4/8/2025
τωρα που δουλευω remote και χρησιμοποιω ολη μερα τα ακουστικα, δυστυχως δεν ειναι καθολου ανετα για πολυωρη χρηση. με πονανε τα αυτια μου μετα απο 2 ωρες, αλλα η αληθεια ειναι οτι με ακουν και τους ακουω τελεια. η μπαταρια οντως κραταει πολυ.
Αυτά τα ακουστικά τα έχω 2-3 χρόνια και τα λατρεύω. Έχουν πολύ δυνατός μπάσο και λεπτομέρεια στη μουσική και τα παίρνω παντού. Ο ήχος απομονώνεται πολύ καλά!
Τελευταία όμως αντιμετωπίζω διαρροή ήχου σε επίπεδο που ακούν τη μουσική μου με κλειστή πόρτα. Μπορεί να είναι που ακούω στο φουλ πάντα.
Είναι πολύ καλά και προσιτά ακουστικά, δεν είμαι ακουστικόφιλος αλλά μπορώ να πω πως είμαι πολύ απαιτητικός όταν έρχεται σε ήχο.
Για την τιμή τους πιστεύω τα καλύτερα. Τα έχω ένα χρόνο δεν έχουν πάθει τίποτα και με καθημερινή χρήση. Ωραίο μπάσο και γενικά ακούγονται όλα καθαρά. Τα χρησιμοποιώ και στο γυμναστήριο που ιδρώνω και δεν έχουν πάθει κατι. Το μόνο κακό είναι ότι είναι on ear και μετά από ώρα χρήσης ίσως να πονάνε τα αυτιά αλλά δεν φταίει το μοντέλο για αυτό αλλά το ότι είναι on ear. Αν ψάχνετε φτηνά καλά ακουστικά που να κρατήσουν σίγουρα είναι από τις καλύτερες επιλογές.
Είναι πραγματικά πολύ καλά ακουστικά, αξίζουν κι με το παραπάνω! Δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω , από το μπάσο , από την μπαταρία όλα τέλεια! Τα έχω 4 μήνες και δουλεύουν υπέροχα!
Σήμερα έλαβα τα ακουστικά . Φαίνονται ποιοτικά ο ήχος είναι αρκετά καλός ,έχει μπάσο και αποκλείουν εξωτερικούς ήχους . Τα μαξιλαράκια ίσως να είναι μέτριας ποιότητας . Θεωρώ είναι vfm
Οτκ σε budget ακουστικά. Τα έχω εδώ και χρόνια. Προσωπικά έχω την ανάγκη για μπάσο, που να δονούνται τα αυτιά μου. Το ότι είναι in-ear και έχουν την τέλεια απομόνωση ήχου είναι απίστευτο! Σπάνια στο μέτρο ακούς τους συρμούς και ο ήχος ταξιδεύει στα αυτιά σου! Το μόνο κακό είναι πως χαλαρώνουν κάπως από το πολύ λύγισμα… Αξίζει!
Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν καθονται καλα στο αυτι μου και ειναι λιγο αβολο. Τα εβαλα για πρωτη φορα πριν απο λιγα λεπτα γιαυτο θα δω αν τελικα βολευουν στο αυτι
Απομονώνουν τον εξωτερικό ήχο χωρίς να μπορεί να ακούει και ο άλλος ότι ακούς. Υψηλή ένταση και αντοχή στο χρόνο . Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα
Μετά από ένα χρόνο χρήσης είναι τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει για ακουστικά. κρατάνε ώρες, συνδέονται με όλες τις συσκευές και έχουν πολύ καλό ήχο!!!
Μετά από 1+ χρόνο χρήσης μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με αυτά τα ακουστικά.
Συνδεσιμότητα: Τα χρησιμοποιώ με κινητό Samsung και λαπτοπ macbook και με τις δυο αυτές συσκευές συνδέονται άψογα και χωρίς προβλήματα, χωρίς διακοπές και με λογική εμβέλεια για την τιμή τους, 10-15 μέτρα.
Άνεση: Κάνω συχνή χρήση αυτών των ακουστικών διάρκειας περίπου 2-3 ώρες. Μετά από ίσως τον πρώτο μήνα που έπρεπε να τα συνηθίσω ήταν μια χαρά και μέχρι σήμερα δεν είχα κανένα πρόβλημα με τα αυτιά μου να πονάνε ή πονοκεφάλους στο σημείο που ακουμπάνε το κεφάλι μου, καθώς εκεί όπου υπάρχει η επαφή με το κρανίο μου υπάρχει ένα μαξιλαράκι, μικρό αλλά κάνει δουλειά σε συνδυασμό με τις πτυσσόμενες πλευρές.
Ήχος: Ο ήχος τους είναι εκπληκτικά καλός για την τιμή των ακουστικών. Αντικειμενικά μιλώντας τα μπάσα/πρίμα είναι απλώς καλά. Ούτε τέλεια, αλλά όχι και μέτρια. Σε χώρους όπως γυμναστήριο, εξωτερικοί χώροι είναι αν όχι πάντα, σχεδόν πάντα, αρκετά δυνατά για να αποκλείσουν τους γύρω ήχους και μέχρι περίπου το 60-70% έντασης δεν ακούγεται τίποτα σε απόσταση 30 εκατοστών. Αν και από την δικιά μου εμπειρία δεν χρειάζεται να περάσετε το 30%, για παράδειγμα, στο σπίτι σας.
Τα έχω 3-4 μήνες περίπου. Τα ακουστικά αξίζουν 100% για τα λεφτά τους. Το μόνο αρνητικό σε εμένα είναι όταν είναι ανοιχτά και συνδεδεμένα μέχρι να παίξει μουσική κάνει ένα χαμηλό θόρυβο. Σαν να βουήζουν τα αφτιά σου ένα πράγμα αλλά έρχετε από το ακουστικό. Μπορεί να ήρθαν ελλάτωματικά και να είναι μόνο σε εμένα έτσι. Μετά από μια εβδομάδα το συνήθισα. Την ώρα που παίζει ήχος όλα τέλεια. Αξίζουν για τα λεφτά τους. Θα τα ξαναέπερνα.
Τα έχω σχεδόν 3 χρόνια με αρκετή ταλαιπωρία γυμναστήριο πεσιματα ποδήλατο κτλ και πριν από μία βδομάδα ύστερα από πέσιμο δεν έπαιζε το δεξί ηχείο.Παρηγγειλσ τα ίδια με κλειστά μάτια.
Απο ήχο φοβερά ΑΛΛΑ δυστυχώς χάλασαν 1 μήνα μετά την εγγύηση πήρα λοιπόν τηλέφωνο σε 2 καταστήματα ώστε να ρωτήσω πόσο κοστίζει να τα επισκευάσουμε
Και στα 2 καταστήματα όταν τους είπα ότι εχω πρόβλημα με τα ακουστικά (χωρις να προλάβω να τους πω την βλάβη) μου απάντησαν ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΑ . δεν υπαρχουν ανταλλακτικά jbl στην Ελλάδα . Οπότε η θα χαλάω επίτηδες με κάποιο τρόπο τα ακουστικά μεσα στην εγγύηση για να έχω καινούργια ή δεν θα ξανα αγοράσω jbl προιόντα . χμμμμμ το δεύτερο . Κριμα και την είχα σε εκτίμηση την εταιρεία . Και καλά τα ακουστικά εχουν 40€ . Τα ηχεία που πουλάνε 350-400€ άμα χαλάσουν εκτός εγγύησης τα πετάνε ? Τσάμπα λεφτά τελικα
Για κάποιο λόγο με το που συνδεόταν με την οποιαδήποτε συσκευή η συσκευή σερνόταν (είτε apple είτε android).Επίσης Τρίζουν!! Και μετά από κάνα 3 μηνο δεν έπαιζε το ένα ακουστικό κάποιες φορές
Τα έχω πάνω από έναν χρόνο τα χρησιμοποιώ όταν πηγαίνω γυμναστήριο με έχουν βολέψει πάρα πολύ άνετα με πολύ καλό ήχο τα φορτίζω αν 2 με 3 βδομάδες απλά αν κάνεις γυμναστική μετά να τα σκουπιζεις από τον υδρωτα για να φθειρη το ύφασμα. Τα δικά μου δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα τα συνιστώ σε όλους!!!!!!!!
Ποιοτικά ακουστικά με έμφαση σε υψηλές και χαμηλές συχνότητες αλλά με προβλήματα διότι σφίγγουν το κεφάλι και δεν έχουν δυνατότητα ρύθμισης και το χειρότερο άρχισε να διαλύεται το υλικό που ακουμπάει στα αυτιά
Τα αγόρασα σήμερα. Εξαιρετικός ήχος και σε μουσική και σε ομιλία από το κινητό. Πολύ καλή απομόνωση ήχου σε σημείο να μου φαίνεται περίεργο, γιατί έχω κάτι άλλα sony που αν και καλά δεν έχουν τόσο απομόνωση εξωτερικών ήχων. Λίγο σφιχτά στα αυτιά αλλά όχι ενοχλητικό.
Όταν η μπαταρία, φτάσει περίπου 10% κλείνουν από μόνα τους
Συνδεσιμοτητα άριστη. Ακόμα και σε άλλο δωμάτιο. Μπαταρία τέρας. Τέρας όμως.. Ξεχνάς να τα φορτίσεις. Αναμονή για εβδομάδες ολόκληρες !!! Λίγο κουραστικά με πολύωρη χρήση.. Κατασκευή καλή. (για τα χρήματα που κοστίζουν). Στον ενάμιση χρόνο με χρήση κάθε μέρα για ωρες(κοιμάμαι και ξυπνάω με αυτά στο κεφάλι) κόπηκε εσωτερικα το καλώδιο στην αναδίπλωση. Οκ για μένα.. Τα έβγαλε τα λεφτά του. Τα ξαναπήρα. Κ θα τα ξαναπάρω.
Δεν συνδέονται με το laptop, συνεπώς δε μπορώ να τα χρησιμοποιήσω για την εργασία μου κάτι που ήταν ο κύριος λόγος για να τα αγοράσω
Άντεξαν σχεδόν καθημερινή χρήση, ώρες γυμναστηρίου και ιδρώτα, ώρες διαδικτυακών μαθημάτων, στρίμωγμα αμέτρητες φορές μέσα σε τσάντα με 100 άλλα πράγματα, και γενικότερα πολλή και έντονη χρήση. Στα 2,5 χρόνια άρχισαν να μην λειτουργούν τόσο καλά. Μέχρι τώρα ομως ήταν σκυλιά.
Αυτό που θα πω είναι οτι αξίζουν τα λεφτά τους.
+Η μπαταρία θέλει προσπάθεια για να τελειώσει, υπήρξαν φορές που είχα να τα φορτίσω βδομάδες χωρίς καμία υπερβολή.
Μετά από ένα περίπου χρόνο χρήσης κυρίως για περιπάτους ή γυμναστική μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος με την ποιότητα κατασκευής και η φθορά είναι ελάχιστη. Ο ήχος είναι ικανοποιητικός και το μπάσο είναι το δυνατό του σημείο. Φορώντας τα για μία ώρα γυμναστικής νιώθω ότι μου σφίγγουν τα αυτιά κάποιες φορές αλλά νομίζω ότι αντισταθμίζει την μετατόπιση των αυτιών που υπέστησαν από τις μάσκες :). Τα θεωρώ value for money.
Υπερτιμημένα.. Δεν αξίζουν πάνω από €20-25. Κινέζικα με μισή τιμή, παίζανε καλύτερα. Άσε που συχνά κάνουν διακοπές.. Κακή συνδεσιμότητα.
Τα πήρα για να βλέπω τηλεόραση.
Ο ήχος σε ταινίες είναι πάρα πολύ καλός.
Για κλήσεις σε τηλέφωνο ή μουσική δεν ξέρω.
Μετά από κάποια ώρα αρχίζει και κουράζει τα αυτιά αλλά όχι πως πονάνε κιόλας.
Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλύτερα από τι περίμενα.
Τα έχω γύρο στον ένα χρόνο και με καθημερινή χρήση π τους κάνω θα έλεγα πως είναι άριστα...ο ήχος είναι τέλειος
JBL επέλεξα για το μπάσο έτσι και δεν με απογοήτευσε
Μετά από λίγες ώρες κουράζουν κάπως αλλά οκ σε σχέση με τα θετικά δεν είναι τίποτα αυτό. Η μπαταρία του κρατάει μέχρι και μια με 2 μέρες για εμένα προσωπικά και γενικά για να μην μακρολογω είναι αρκετά υποτιμημένα..ε επίσης δεν κάνει καλή σύνδεση με laptop είτε Lenovo είτε hp
Ήμουν σε μεγάλο δίλημμα για το το τι ακουστικά να αγοράσω δε αυτήν την κατηγορία χρημάτων ,αλλά τελικά κατέληξα σε αυτά τα οποία είναι υπερτουμπανα για τα λεφτά τους,ο οποιοδήποτε δει αυτό το σχόλιο να τα αγοράσει επιτόπου χωρις σκέψη και θα μείνει υπέρ ευχαριστημένος.
• Μειονέκτημα:
-Το δεξί ακουστικό βγάζει ένα περίεργο noise το οποίο στα πολύ χαμηλά αν έχεις την μουσική ακούγεται αλλά όχι τπτ το τρομερό.
-Η αλήθεια είναι πως είναι λίγο σφικτά στο κεφάλι αλλά συνηθίζονται πολύ γρήγορα ,επίσης μετά από 3-4 ώρες χρήσης είναι λίγο κουράστηκα αλλά παλεύονται.
• Πλεονεκτήματα:
- Παρά πολύ δυνατή ένταση
- ποιότητα κατασκευής είναι ικανοποιητική οκαυ.
- Flexibility
- Το μπάσο είναι πάρα πολύ καλό βαθύ και ωραίος ακουστικά/αισθητά καθώς και για την ποιότητα ήχου εξού πολύ ικανοποιητικά.
- Η μπαταρία του ήρθε με 70% τα έχω 5 μέρες και τώρα έπεσε στο 30% με μέσο όρο χρήση την ημέρα 4 ώρες, θαρρώ πως είναι ικανοποιητικό.
Εν κατακλείδι τα συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον ψάχνει ακουστικά με φθηνό budget, είναι τίμια.
δεν έχω αποψη ακόμα για την αντοχή τους στο χρόνο. πολυ ποιοτικός ήχος, λίγο σφιχτά για όσους έχουν μεγαλύτερο κεφάλι (ρυθμίζουν βέβαια). Αξίζουν τα χρήματα τους.
Αρκετά καλά ακουστικά. Θα ικανοποιήσουν απόλυτα τον μέσο χρήστη. Ωραίος ήχος, άψογη συνδεσιμότητα, καλή μπαταρία. Το μόνο αρνητικό είναι ίσως πως μετά από ώρα είναι κάπως ενοχλητικά στα αυτιά.
Έχω τα ακουστικά περίπου έναν χρόνο και τα έχω ευχαριστηθεί. Απομονώνει εξαιρετικά τον ήχο και έχουν αρκετά καλή ποιότητα στον ήχο που βγάζουν. Άλλο ένα θετικό για εμένα είναι οτι η μπαταρία τους κρατάει πραγματικά πολύ πράγμα που με έχει ξελασπώσει. Τα μόνα αρνητικά που μπορώ να βρω είναι ότι κάποιες φορές δεν συνδέεται με κάποια συσκευή που θέλω χωρίς λόγο (ακόμη κι αν έχω ελέγξει όλες τις συσκευές στο σπίτι οτι έχουν κλειστό bluetooth) . Και το δεύτερο είναι ότι αν δεν είναι σε όρθια θέση τα ακουστικά πάνω στο κεφάλι κολλάει ο ήχος και ακούγεται διακεκομμενα έχοντας αυτό ως αποτέλεσμα να σου σπάει τα νεύρα. Απ'οτι είχα διαβάσει στους περισσότερους δεν τα έκανε αυτά , οπότε ίσως είχαν θέμα τα δικά μου. Ελπίζω να βοήθησα :)
Buying them the first time back in 2018, having no idea about headphones, they were perfect, so perfect in fact that now after 7 years of use they broke from falling! So, I bought them again to continue listening music with the great quality I was used to...
Άντεξε 2 χρόνια για γυμναστήριο και καθημερινή χρήση... Το πρόβλημα που έβγαλε είναι ότι το δεξί ακουστικό σταμάτησε να λειτουργεί δυστυχώς. Τίμιο για 40€
τα έχω 3 χρόνια περίπου. value for money!
πολυ δυνατο μπασο. κ επισης ξεχναω να το φορτισω! δε τελειωνει η μπαταρια.
δε κανω υπερβολικη χρηση, το χρησιμοποιώ 3 ωρες την εβδομαδα. μετα απο 3 χρονια ειναι σαν καινουργια.
update 4/8/2025
τωρα που δουλευω remote και χρησιμοποιω ολη μερα τα ακουστικα, δυστυχως δεν ειναι καθολου ανετα για πολυωρη χρηση. με πονανε τα αυτια μου μετα απο 2 ωρες, αλλα η αληθεια ειναι οτι με ακουν και τους ακουω τελεια. η μπαταρια οντως κραταει πολυ.
Αυτά τα ακουστικά τα έχω 2-3 χρόνια και τα λατρεύω. Έχουν πολύ δυνατός μπάσο και λεπτομέρεια στη μουσική και τα παίρνω παντού. Ο ήχος απομονώνεται πολύ καλά!
Τελευταία όμως αντιμετωπίζω διαρροή ήχου σε επίπεδο που ακούν τη μουσική μου με κλειστή πόρτα. Μπορεί να είναι που ακούω στο φουλ πάντα.
Είναι πολύ καλά και προσιτά ακουστικά, δεν είμαι ακουστικόφιλος αλλά μπορώ να πω πως είμαι πολύ απαιτητικός όταν έρχεται σε ήχο.
Για την τιμή τους πιστεύω τα καλύτερα. Τα έχω ένα χρόνο δεν έχουν πάθει τίποτα και με καθημερινή χρήση. Ωραίο μπάσο και γενικά ακούγονται όλα καθαρά. Τα χρησιμοποιώ και στο γυμναστήριο που ιδρώνω και δεν έχουν πάθει κατι. Το μόνο κακό είναι ότι είναι on ear και μετά από ώρα χρήσης ίσως να πονάνε τα αυτιά αλλά δεν φταίει το μοντέλο για αυτό αλλά το ότι είναι on ear. Αν ψάχνετε φτηνά καλά ακουστικά που να κρατήσουν σίγουρα είναι από τις καλύτερες επιλογές.