UPD 8/2/2024 Μετά απο τρία χρόνια (περίπου) χρήσης η τοστιέρα παρέδωσε πνέυμα (μου έριξε ασφάλειες και ρελέ στον πίνακα) καμένη αντίσταση πιθανολογώ, δεν θα μπώ στον κόπο να τη φτιάξω γιατι δεν αξιζει, σα προιόν η συνολική εικόνα που μου άφησε είναι κάτω του μετρίου,
1ον ενώ τη λέει και γκριλιέρα, δεν ειναι σε καμία περιπτωση, δοκίμασα να ψήσω σουβλάκια για κάποιους (ή καλαμάκιαγια κάποιους αλλους) και κόλλησαν όλα με αποτέλεσμα να μην καθαρίζει με τίποτα (αυτα οταν την πρωτοπήρα) οπου και την έστειλα πίσω στο κατάστημα για να την αντικαταστήσουν,
2ον στην δεύτερη που παρέλαβα εψηνα μόνο τόστ και αραβικές η τορτίγιες η πιτες ΠΑΝΤΑ με τη χρήση λαδόκολας και παρόλα αυτα εγινε οπως φαινεται στη φωτο που επισυνάπτω, ενοείται δεν καθαρίζει με τίποτα,
3ον οι μή αποσπώμενες πλάκες, στην αρχή ειπα ελα μωρε σιγα, θα κανω μια ετσι με λιγο χαρτί αν πέσει κατι και θα το μαζεύω, παιδιά όχι, προτιμίστε αποσπώμενες πλάκες, ειναι σωτηρία.
4ον πολλές φορές τα τοστ απεξω ηταν σχεδόν καμμενα και μέσα άψητα
5ον δραματικά αργη για 2000watt (άν ειναι)
Εν κατακλειδι δεν θα την ξανα έπερνα με τίποτα. Προτιμίστε κάτι άλλο ποιο ποιοτικό και με αποσπώμενες πλάκες.
1ο σχόλιο.
Στα αρνητικά θα βάλω το χερούλι που παλατζάρει αν το πιανεις απο τις ακρες, δεν μου κάνει τοσο στιβαρό, αλλα ok το συνιθίζεις κ το έχεις υπόψην.
Συμβουλές-επισημάνσεις: στο δεξί μπράτσο έχει ασφάλεια η οποία σου επιτρέπει να ανοίξει 180 μοίρες και να γίνει γριλιέρα, οι πλάκες δεν ειναι ισιες που λεει στα χαρακτηριστικα, θέλει προσοχή στις θερμοκρασίες γτ αν το βαλεις τερμα θα στα καψει τα τοστ εξωτερικα, και τελος ειναι κατασκευής made in turkey, η finlux ειναι τουρκικη εταιρεια, αυτο προς πληροφόρηση. Γενικά πολύ ικανοποιημένος απο αυτη την αγορά, είναι ποιοτική κατασκευη σε γενικές γραμμές, να δουμε σε βάθος χρόνου. Εγώ με την αποθήκευση θέμα δεν εχω.