Βρεφικά Θερμός

Reer Βρεφικό Θερμός Υγρών Ανοξείδωτο 500ml

Θερμός από ανοξείδωτο ατσάλι της Reer, με σύστημα μόνωσης που κρατάει τη θερμοκρασία του φαγητού κρύα ή ζεστή για πολλές ώρες.

Θερμός από ανοξείδωτο ατσάλι της Reer, με σύστημα μόνωσης που κρατάει τη θερμοκρασία του φαγητού κρύα ή ζεστή για πολλές ώρες.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
14 90

-6% στα 2+ προϊόντα

Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Πρόσθεσε τουλάχιστον 2 ίδια ή διαφορετικά προϊόντα από την προσφορά, και κέρδισε -6% σε όλα τα προϊόντα!

Προϊόντα προσφοράς

Από Mina 4,7 (24)
Ελλάδα
2 τεμάχια
Δες Μπιμπερό & Αξεσουάρ στη σελίδα του Mina

Περιγραφή

Περιγραφή

Θερμός από ανοξείδωτο ατσάλι της Reer, με σύστημα μόνωσης που κρατάει τη θερμοκρασία του φαγητού κρύα ή ζεστή για πολλές ώρες.

  • Δεν κρατάει τις μυρωδιές των φαγητών
  • Αεροστεγές κλείσιμο
  • Καθαρίζεται εύκολα

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδη
Θερμός Υγρών
Χρώμα
Ασημί
Χωρητικότητα
500 ml

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Σετ
Όχι
με Κουτάλι
Όχι
για Μπιμπερό
Όχι
Ανοξείδωτο
Ναι
BPA Free
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (9)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Στεγανότητα
  • Εύκολος καθαρισμός
  • Διατήρηση Θερμοκρασίας
  • Δυσάρεστες οσμές
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Δυστυχως το προιον δεν ανταποκρινετεται στις προδιαγραφες του. Καταρχην μου σκουριασε απο τις πρωτες μερες στο πανω μερος και το χειροτερο ειναι οτι εβαζα το καυτο νερο μεσα και ενω εκαιγε απο εξω , δεν μπορουσα σχεδον να το κρατησω απο μεσα το νερο μετα απο μια ωρα ηταν κρυο. Δεν διατηρουσε καθολου την θερμοκρασια ζεστη μεσα στο δοχειο.

    • Στεγανότητα
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Διατήρηση Θερμοκρασίας
    • Δυσάρεστες οσμές
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ποιοτικό, αντοχή στον χρόνο , 6 χρόνια χρήση για παρασκευή βρεφικού γάλακτος και ακόμα αντέχει !!

    Μια στο τόσο ένα καθάρισμα με ξύδι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaspros
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς με ελάχιστη χρήση μόνο για καφέ στο γραφείο ή στη θάλασσα ξεκόλλησε ο μεταλλικός πάτος και σχιστηκε το μέταλλο ..... Απαράδεκτο για τέτοιο προϊόν .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sousami7
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα για να έχω ζεστό νερό για το μωρό μου και έχοντας δει τις καλές κριτικές. Δυστυχώς σε εμένα "δούλεψε" για περίπου δύο μήνες. Στη συνέχεια δεν κράταγε τη θερμοκρασία ούτε για τρεις ώρες (έχοντας βάλει βραστό νερό), έκαιγε ολόκληρο απ έξω (σε βαθμό που δεν μπορούσες να το πιάσεις) και σκουριασε σε δυο τρία σημεία. Δεν το συστήνω

    Update: Από ένα αστέρι στα τρία, διότι επικοινώνησα με την εταιρεία, εξήγησα τα ελαττώματα και με παρεπεμψαν στο κατάστημα αγοράς όπου μου το αντικατεστησαν άμεσα. Προς το παρόν δεν έχει εμφανίσει προβλήματα, πέρα από μια μικρή σκουριά εξωτερικά. Κρατάω τις επιφυλάξεις μου για το προϊόν, όμως με το σωστό after sales service σώθηκε κάπως η κατάσταση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κραταει πολλες ωρες την θερμοκρασια... αυτο βεβαια εχει να κανει και με το ποσο ζεστο το βαζουμε οταν ξεκιναμε κτλ. μια χαρα δεν εχουμε καποιο προβλημα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Astale
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ένας κομψός θερμός, full inox μέσα έξω, χωρίς καθόλου χοντρά τοιχώματα, το σύστημα με το καπάκι για να αδειάζεις το νερό από μέσα είναι απλό! Πατάς απλά ένα κουμπί για να ανοίξει και να τρέξει και ξανά για να κλείσει. Ως προς την ικανότητα του για την συντήρηση θερμοκρασίας από τους 100 βαθμούς στους 40 χρειάζεται περίπου 10+ ώρες!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τελειο προιον!!! Φοβερη ποιοτητα κατασκευης!!! Ωραιο.μακροστενο μεγεθος για να μην πιανει χωρο στη τσαντα του μωρου...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fay_Konto
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγορασα για να εχω ετοιμο αποστειρωμενο νερο για το τσαϊ του μωρου. Ο χρονος διαρκειας της συντηρησης θερμοκρασιας ειναι 6-8 ωρες. Δεν γνωριζω αν ειναι βολικη αυτη η διαρκεια για τη παρασκευη γαλακτος, ομως ειμαι πολυ ικανοποιημενη!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Δυστυχως το προιον δεν ανταποκρινετεται στις προδιαγραφες του. Καταρχην μου σκουριασε απο τις πρωτες μερες στο πανω μερος και το χειροτερο ειναι οτι εβαζα το καυτο νερο μεσα και ενω εκαιγε απο εξω , δεν μπορουσα σχεδον να το κρατησω απο μεσα το νερο μετα απο μια ωρα ηταν κρυο. Δεν διατηρουσε καθολου την θερμοκρασια ζεστη μεσα στο δοχειο.

    0
  • Ποιοτικό, αντοχή στον χρόνο , 6 χρόνια χρήση για παρασκευή βρεφικού γάλακτος και ακόμα αντέχει !!

    Μια στο τόσο ένα καθάρισμα με ξύδι.

    0
  • Δυστυχώς με ελάχιστη χρήση μόνο για καφέ στο γραφείο ή στη θάλασσα ξεκόλλησε ο μεταλλικός πάτος και σχιστηκε το μέταλλο ..... Απαράδεκτο για τέτοιο προϊόν .

    2
  • Το αγόρασα για να έχω ζεστό νερό για το μωρό μου και έχοντας δει τις καλές κριτικές. Δυστυχώς σε εμένα "δούλεψε" για περίπου δύο μήνες. Στη συνέχεια δεν κράταγε τη θερμοκρασία ούτε για τρεις ώρες (έχοντας βάλει βραστό νερό), έκαιγε ολόκληρο απ έξω (σε βαθμό που δεν μπορούσες να το πιάσεις) και σκουριασε σε δυο τρία σημεία. Δεν το συστήνω

    Update: Από ένα αστέρι στα τρία, διότι επικοινώνησα με την εταιρεία, εξήγησα τα ελαττώματα και με παρεπεμψαν στο κατάστημα αγοράς όπου μου το αντικατεστησαν άμεσα. Προς το παρόν δεν έχει εμφανίσει προβλήματα, πέρα από μια μικρή σκουριά εξωτερικά. Κρατάω τις επιφυλάξεις μου για το προϊόν, όμως με το σωστό after sales service σώθηκε κάπως η κατάσταση!

    6
  • Κραταει πολλες ωρες την θερμοκρασια... αυτο βεβαια εχει να κανει και με το ποσο ζεστο το βαζουμε οταν ξεκιναμε κτλ. μια χαρα δεν εχουμε καποιο προβλημα

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

25 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Θερμός από ανοξείδωτο ατσάλι της Reer, με σύστημα μόνωσης που κρατάει τη θερμοκρασία του φαγητού κρύα ή ζεστή για πολλές ώρες.

  • Δεν κρατάει τις μυρωδιές των φαγητών
  • Αεροστεγές κλείσιμο
  • Καθαρίζεται εύκολα

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδη
Θερμός Υγρών
Χρώμα
Ασημί
Χωρητικότητα
500 ml

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Σετ
Όχι
με Κουτάλι
Όχι
για Μπιμπερό
Όχι
Ανοξείδωτο
Ναι
BPA Free
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (9)

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Στεγανότητα
  • Εύκολος καθαρισμός
  • Διατήρηση Θερμοκρασίας
  • Δυσάρεστες οσμές
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Δυστυχως το προιον δεν ανταποκρινετεται στις προδιαγραφες του. Καταρχην μου σκουριασε απο τις πρωτες μερες στο πανω μερος και το χειροτερο ειναι οτι εβαζα το καυτο νερο μεσα και ενω εκαιγε απο εξω , δεν μπορουσα σχεδον να το κρατησω απο μεσα το νερο μετα απο μια ωρα ηταν κρυο. Δεν διατηρουσε καθολου την θερμοκρασια ζεστη μεσα στο δοχειο.

    • Στεγανότητα
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Διατήρηση Θερμοκρασίας
    • Δυσάρεστες οσμές
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ποιοτικό, αντοχή στον χρόνο , 6 χρόνια χρήση για παρασκευή βρεφικού γάλακτος και ακόμα αντέχει !!

    Μια στο τόσο ένα καθάρισμα με ξύδι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaspros
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς με ελάχιστη χρήση μόνο για καφέ στο γραφείο ή στη θάλασσα ξεκόλλησε ο μεταλλικός πάτος και σχιστηκε το μέταλλο ..... Απαράδεκτο για τέτοιο προϊόν .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sousami7
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα για να έχω ζεστό νερό για το μωρό μου και έχοντας δει τις καλές κριτικές. Δυστυχώς σε εμένα "δούλεψε" για περίπου δύο μήνες. Στη συνέχεια δεν κράταγε τη θερμοκρασία ούτε για τρεις ώρες (έχοντας βάλει βραστό νερό), έκαιγε ολόκληρο απ έξω (σε βαθμό που δεν μπορούσες να το πιάσεις) και σκουριασε σε δυο τρία σημεία. Δεν το συστήνω

    Update: Από ένα αστέρι στα τρία, διότι επικοινώνησα με την εταιρεία, εξήγησα τα ελαττώματα και με παρεπεμψαν στο κατάστημα αγοράς όπου μου το αντικατεστησαν άμεσα. Προς το παρόν δεν έχει εμφανίσει προβλήματα, πέρα από μια μικρή σκουριά εξωτερικά. Κρατάω τις επιφυλάξεις μου για το προϊόν, όμως με το σωστό after sales service σώθηκε κάπως η κατάσταση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κραταει πολλες ωρες την θερμοκρασια... αυτο βεβαια εχει να κανει και με το ποσο ζεστο το βαζουμε οταν ξεκιναμε κτλ. μια χαρα δεν εχουμε καποιο προβλημα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Astale
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ένας κομψός θερμός, full inox μέσα έξω, χωρίς καθόλου χοντρά τοιχώματα, το σύστημα με το καπάκι για να αδειάζεις το νερό από μέσα είναι απλό! Πατάς απλά ένα κουμπί για να ανοίξει και να τρέξει και ξανά για να κλείσει. Ως προς την ικανότητα του για την συντήρηση θερμοκρασίας από τους 100 βαθμούς στους 40 χρειάζεται περίπου 10+ ώρες!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τελειο προιον!!! Φοβερη ποιοτητα κατασκευης!!! Ωραιο.μακροστενο μεγεθος για να μην πιανει χωρο στη τσαντα του μωρου...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fay_Konto
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγορασα για να εχω ετοιμο αποστειρωμενο νερο για το τσαϊ του μωρου. Ο χρονος διαρκειας της συντηρησης θερμοκρασιας ειναι 6-8 ωρες. Δεν γνωριζω αν ειναι βολικη αυτη η διαρκεια για τη παρασκευη γαλακτος, ομως ειμαι πολυ ικανοποιημενη!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Δυστυχως το προιον δεν ανταποκρινετεται στις προδιαγραφες του. Καταρχην μου σκουριασε απο τις πρωτες μερες στο πανω μερος και το χειροτερο ειναι οτι εβαζα το καυτο νερο μεσα και ενω εκαιγε απο εξω , δεν μπορουσα σχεδον να το κρατησω απο μεσα το νερο μετα απο μια ωρα ηταν κρυο. Δεν διατηρουσε καθολου την θερμοκρασια ζεστη μεσα στο δοχειο.

    0
  • Ποιοτικό, αντοχή στον χρόνο , 6 χρόνια χρήση για παρασκευή βρεφικού γάλακτος και ακόμα αντέχει !!

    Μια στο τόσο ένα καθάρισμα με ξύδι.

    0
  • Δυστυχώς με ελάχιστη χρήση μόνο για καφέ στο γραφείο ή στη θάλασσα ξεκόλλησε ο μεταλλικός πάτος και σχιστηκε το μέταλλο ..... Απαράδεκτο για τέτοιο προϊόν .

    2
  • Το αγόρασα για να έχω ζεστό νερό για το μωρό μου και έχοντας δει τις καλές κριτικές. Δυστυχώς σε εμένα "δούλεψε" για περίπου δύο μήνες. Στη συνέχεια δεν κράταγε τη θερμοκρασία ούτε για τρεις ώρες (έχοντας βάλει βραστό νερό), έκαιγε ολόκληρο απ έξω (σε βαθμό που δεν μπορούσες να το πιάσεις) και σκουριασε σε δυο τρία σημεία. Δεν το συστήνω

    Update: Από ένα αστέρι στα τρία, διότι επικοινώνησα με την εταιρεία, εξήγησα τα ελαττώματα και με παρεπεμψαν στο κατάστημα αγοράς όπου μου το αντικατεστησαν άμεσα. Προς το παρόν δεν έχει εμφανίσει προβλήματα, πέρα από μια μικρή σκουριά εξωτερικά. Κρατάω τις επιφυλάξεις μου για το προϊόν, όμως με το σωστό after sales service σώθηκε κάπως η κατάσταση!

    6
  • Κραταει πολλες ωρες την θερμοκρασια... αυτο βεβαια εχει να κανει και με το ποσο ζεστο το βαζουμε οταν ξεκιναμε κτλ. μια χαρα δεν εχουμε καποιο προβλημα

    0
  • Δες τα όλα
14,90 €
5,00 €   μεταφορικά